Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Lara erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :Endlich ist es soweit!! Meine Reise durch Südostasien

rudi 1260799338000
Danke für euren spannenden Bericht - wir, meine Frau und ich werden
im August 2010 in Hanoi sein. Ihr habt von dem schönen Bootsausflug erzählt. Könnt ihr uns bitte den ungefähren Preis für die 2-Tagestour mitteilen. War das ein "komplettpaket" mit Verpflegung oder geht die extra.

Danke vorab
und schöne Weihnachten

Rudi und Birgit
Roberta 1205320974000
Laraaaaa bella guet gsehsch us!!! I wünschder en guete Flug und danke für Dini mega Reisebricht (was like travelling without moving
Tanti baci
Roberta
Dini dahei gebliebene Schwö :-( 1204531833000
Ciao Klinni

so, de count down lauft. I nimm a Du, Mari und Sory gend jetzt no recht gas! Recht so
Trotzdem freui mi scho bis wieder dahei bisch. I wünsch der no a mega schöni Zit und bis bald
bacione Anna
Imma 1204374009000
Juhui i freu mi scho!!! No 13 Täg denn bisch wieder do. Machsch mer a wumderschös geburi gschenk!!!
Ciao a prestissimo
Immetta
roberta 1204120274000
ciao bella wenn kunnsch denn wieder zruck?
Liebe Gruess
Roberta
Nina 1204033763000
Hallo Schätzli,
Isch alles mega schö wa erlebt und gseh häsch. Aber es langet doch. Chum doch wieder Hei. Mer vermissed di. Vieli Küssli
Laura 1203163449000
Ciao stellina!
Dini Bricht und Föteli sind eifach unbeschrieblich! Es isch alles eso speziell und idrücklich und i freu mi mega für Di, dass so viel am erlebe bisch und so viel anders als do im Rhintal gsehsch!)).

Aber....i freu mi auf Dini Rückreis, bisch langsam aber sicher scho recht lang weg...!

Take care e a presto

zana 1202292613000
hey bella...
mega..ich stune jedesmol ab dene schöne bilder! gnüss es...und ich freu mich scho uf din nöchschte bricht...
liebi grüess und dicke kuss vo üs zwei..
Roberta 1202209102000
Hoi bella
da isch jo interessanter als vox tours. und u mega schöni bilder. gsamt dir natürli
disfruta guapita! ganz viel küssli
Anna 1202128724000
Hopp Klinni,

hey isch mega schön gsi di am Telefon zhöre, de Nathan het no gern länger mit der gredt. Mer freued üs das es Dir so guet goh und ehrlich gseit vermiss i di mega fest! Gnüss es so lang es goht und pass uf di uf!
Dini Schwöster mit Family
Chulo 1201817173000
Hey muñeca como veo te lo estas pasando PIPA que bien vives las fotos son una maravilla y a ti te veo muy contenta ( excelente )asi que sigue disfrutando y seguire tus pasos.Un beso y cuidate.Recuerdos ..el chulo
Gino 1201560547000
Ciao bellissima
Unglaublich, deine Reiseberichte! Bereue es mega, dass ich nicht nach Sapa gereist bin! Wunderschöne Bilder! Und dass Laos eine Reise wert ist, hat sich definitiv bestätigt. Bin schon seit ca. 7Wochen zurück. Und du bist immer noch dort. Ich hoffe du hast weiterhin eine geile Zeit! Take care! Gruess us Züri
Miri 1201525207000
Ciao Bella

Hallo Lara, oh mein gott wenn ich so deine Berichte lese wird mir ganz anders. Ich beneide dich ganz schön, ich sehe schon dir geht es gut und du bist mega drauf, mach so weiter.

Ich wünsche dir ganz liebe Grüsse und umarme dich ganz ganz ganz fest. (du fehlst do)
Sönj 1201274245000
hallo liebs
hei isch das schön di wieder emol z'gseh ufemena föteli und natürli din brichts mit spannig z'lesa!
du gsesch supi us und ma gschpürt, dass es dir guet goht und dus gnüssisch! mach witer so, lara... isch uuhh schön, dich so happy z'gseh!
ganz es liebs grüessli und knuddel...
(vermissa di!)
Marga 1201264962000
Mensch Lara, wenn ich Deine Berichte lese und die tollen Fotos sehe bekomm ich richtig Lust zu reisen! Aaah... )
Besoooo
imma 1201253247000
ciao bella
geniesse die Zeit weiterhin so wie bisher. an lüba Gruess us am Rhientl. Ich vermisse dich
roberta 1201193265000
bella da freut mi für di und schö di zköre. gnüss di neue idrück und spezielli mensche, d luft und s wasser und di verschiedene gsichter mite verschiedene gschichte. de alltag mol ganz anderst und so wiener di wohrschinli tusig moll wieterbringt als ime büro. pass uf di uf. ganz viel liebi grüessli
roberta
Isabel 1200907227000
ganz viele umarmmungen und sonnige besitos aus st. gallen )))

muchos besos isabel
Ulrike 1200898525000
Ciao Bella

Han grad gestern a di denkt und bin jo soooooo gspannt uf din Reisebricht vo Myanamar, aber du spannst üs alli a bets uf d'Foltera, hesch ko Mitleid mit üs dahom blibena. Ah jo, an liaba Gruass vor Doris, si isch wideramol in der Schwiz.
Pass uf di uf und witerhin alles Gueti.
A liabs Grüessli
Ulrike

Schwester von Lara 1200469811000
An: ANONYM

Wenn schon Kritik, dann schreib Deinen Namen, Feigling!
Freundliche Grüsse
Anna
imma 1199955657000
sta pazza qui sotto si facesse i g.... suoi.
Buon anno bellissima. Come ho letto ti sei divertita il 31, mi fa piacere. Madonna quante cose stai facendo? Ma ti ricordi di tutto? Sto scherzando ( sono un pò gelosa, anzi gelossissima) Vorrei essere lì con te allmeno per qualche giorno. Beh, ci sentiamo e divertiti
bacioni
imma 1199955638000
sta pazza qui sotto si facesse i g.... suoi.
bacioni
christian 1199708603000
ciao lara

wünsche dir ales gueti fürs neue johr und viel, viel spass wieterhin....

cari saluti
christian
Sönj 1199700300000
Hoi bella
ha grad zur Anna gseit bim käffela, dass i scho lang nüd meh vor dir glesa han! Und siehe da... juhuiii... es isch wieder en super Bricht und schöni Föteli i da "poscht"... i freu mi so sehr för di, dass es du chasch gnüssa i volla züg! das tuet dir guet, ma gsehts! ma witer so, gnüsses und viel Spass!
Big hug and kiss
Soraya 1199699929000
Hola chica,
Du hast recht, Laos hoert sich toll an, werde bestimmt mal die Zeit finden, um es zu entdecken. Du kannst mir ja ein paar Tips geben, wenn Du hier bist. Aber am liebsten wuerde ich jetzt schon hinfliegen und mitreisen, ist schon lange her. Ich denke, Du hast Deinen Beruf verfehlt, Berichte schreiben liegt Dir mega gut!
Weiter so, bin gespannt, wohin die Reise noch alles geht. Die Bilder sind auch spitze, echt.
Pass auf Dich auf Suesse und bis bald.
Aussi greetings and kiss
Laura 1199529182000
Ciao Lara

Ha sit es paar Wuche nüm Dini Reisebricht gläse ka und ha das jetz hüt nogholt. Sooooo schöni Föteli und Dini Bricht sind eifach de Hammer! Krieg gad Luscht zum mini Sache packe und mitreise!

Isch schön z'läse wieviel Du döt erlebsch...und anderscht ume wird mir bewusst wiä wit weg Du bisch! Manchi parecchio qui!

Also stellina, divertiti-divertiti-divertiti

Un abbraccio

claudine 1199372617000
FROHES NEUES, REISEVOGEL
GENIESS DEINE HERRLICHE REISE, BEI UNS VERPASST DU AUSSER KÄLTE NICHTS, HAHA

KÜSSLI
Keine Klette 1199298161000
Hallo Süsse,
hoff du bisch gut is neue Johr grutscht, mir sind au mit Lüt furt die mer nöd kennt hend, isch no luschtig gsi Gnüsses witerhin lübi und heb der sorg. Dicks Bussi und a festi Umarmig
tanja 1199283533000
Hoi lara

i wünsch dir ganz en guete start is neue johr. häsch a guets festli ka? mir händ do gad au no uf dich agstosse und dich ganz fest vermisst bim feste!! säg au; gots dir guet? i denke scho, so wies uf dine föteli usgseht!!! voll cool häsch es. gnüs dini zit no ganz fest.
ganz en dicke schmatz vo de tanja
D&G 1199266567000
Hoi Lara

Mer händ au mol Dini Reisebrichts durchstöberet, sind mega interessant. Au mir wünsched Dir a guets neus Johr, alles Gueti, vor allem Gsundheit und natürlich witerhin so viel Spass uf Dinere Reis.
L.G. Denise und Gaby (D&G)
zana 1199260422000
ciao bella
dini reisebricht sind jedesmol de hammer! mega schöni fotene...
wünsch do vo herze e guets neus...
kiss
Marga 1199258704000
Liebi Lara
Wow, mega schöni Fotenä!!!
I wünsch Dir ä Guets, Neus Johr... Viel Gsundheit, Geld y mucho amor... )
Beso
Nathan, mamma, papa, yalla und yallo 1199192133000
Cara Lara,

come stai? Da parecchio che non ti sentiamo! Auguri di buon anno nuovo, oggi è il primo dell'anno e Nathan a visto le tue foto. Speriamo che tu stai bene e di sentirti presto! Bacioni la tua famiglia
Nathan, Anna, Thomas, Coral e Ettore
Carlos 1199112180000
Hallo Larita
dini Bricht meched so richtig Lust uf reisen. Stränd uf de fotene sehit richtig guet us. Mer wünsched der en guete rutsch ins neue Johr und wartit g´spannt uf die witere reisebricht.

Liebi gruess vo Jose, Salvi und Carlos
Sönj 1198839608000
ciao bella lara
ha grad nomol dina bricht müessa lesa und dabi müessa schmunzla betreffend "nieeee meh rieswii trinka"
dini reisebricht mached eim so richtig a... möcht am liebschta au döt si...
i wünsch dir no viel viel spass und freu mi scho wieder uf dini nöchschta paar zila...
take care!
dicks bussi
imma 1198698576000
ciao bellezza
auguroni di buon natale!! Mi manchi tanto!
Wir wünschen dir noch viele schöne Momente in Asien. Einen ganz speziellen Gruss schickt dir Gabriel der das Foto mit den Hut und den Bananen ganz lustig fand. bacini
isabel & marcello 1198505444000
hallo larita
geili reise bericht ))
wir wünschen dir ganz schöne festtage und freuen uns auf neue reise berichte,die immer wieder spannend und interresant sind ink. fotos....
besitos y abrazos
P & P 1198492986000
Hallo Lara
Mer wünschet der au ganz schöni Festtäg und än guete Rutsch is neue Johr! Es ist sehr intressant wa du so alles erlebsch. Pass uf die uf. Dicks Bussi
Raul, Feni und Nina 1198440283000
Hoi Schätzli
Mer wünschid dir au e schöni Wienachte und en guete Rutsch. Bi üs isch au so wit, mer gönd nämlich morn au i Feri.Mer freuet üs scho uf dine Bricht wenn mer wieder retour sind.Also Bella machs guet und bis bald. Muchos Besitos
Lara Sanseverino [?] 1198387173000
Hallo Ihr Lieben
Ich moechte mich ganz herzlich fuer Eure lieben Gaestebucheintraege bedanken. Ich freu mich immer darueber. Ich hoffe es geht Euch allen gut. Ich fliege heute nach Laos und wollte Euch allen noch frohe Weihnachten wuenschen. Geniesst die Zeit mit Euren Lieben. Werde fest an Euch denken. Gruss Lara
manu 1198356113000
hallo du

wie gohts Dir au immer? I ha Dir e SMS gschickt, weiss aber nöd öb Du da übercho häsch. Bi üs sind jetzt Wyhnachtsferie agange. Jetzt bisch doch scho meh als en Monat unterweg. Wie die Zyt au vergoht. I ha Di scho zkurz. Obwohl bi mir goht Zyt wie im Flug. Jetzt gohts no zwei Wuche und denn isch für mi au zyt zum packe. I freu mi mega uf min Englandufenthalt.
I freu mi jetzt scho bis i wieder öpis ghör vo Dir. Bi jetzt shco gspannt uf Din nöchste Reisebricht. also machs guet und pass uf Di uf.
en liebe Gruess und e feschti Umarmig schick i Dir.
Mama, papa e Anna 1198347363000
Ciao Bellezza,
siamo seduti qui guardando le tue foto. A Mamma gli viene la voglia di venire da te e spendere qualche giorno su quella bellissima spiaggia sulla foto. Speriamo che tu stia bene, e ti fai sentire presto. Qui tutti bene, ma fa un ca.... di freddo!!!
A Natale ti penseremo tanto, ma tanto e papà spera che torni due mesi prima! Senza scherzi, lo ha detto! Ogni tanto scrivi anche qualche commento in Italiano così, mamma e papà possono leggere anche loro que ca.... stai facendo. Tanti bacioni dal Nathan, fai un bel natale, noi tutti ti "auguriamo una bellisama giornata, e divertiti tanto tanto". Ti suona un pò? Un forte abbraccio e bacione, mamma, papà, anna, nathan e thomas.
Marga 1198062128000
Hallo Süsse
Ich freue mich jedesmal wenn News von Dir kommen! Echt interessant.. Gsiesch guet us, schös Färbli häsch... Hier immer noch saukalt, kein Schnee, bald Weihnachtsferien, endlich schlaaafen, juhuiiiii... Besote
imma 1198053313000
ciao bella
Du gsesch uf dä foti echt guet us! S' reisa tuet der echt guet. Häsch der öppis vorgnoh mit Reisa, ha denkt du bliibsch sicher länger amana ort, action total!!!! I finds echt super!! I vermissa di......Bacini ..
Dis Schwösterli 1197880632000
Hoi Klinni,

tut mer leid, dass i di kürzlich mit em SMS gweckt han, aber i han ganz Zitverschiebig vergesse. I gseh scho der gohts blendend, was jo au verständlich isch. Häsch der scho überleit wo Wiehnachte verbringsch. Mamma, papa, de Nathan, de Thomas und i werded uf alli fäll ganz fest a di denke und es gläsli uf di trinke. Am 27. heissts denn au für üs: Paris wir kommen
Also bis spöter, e mi raccomando fai attentzione.
Bacione au vum Nathan.
Nina 1197838870000
Hoi Schätzli
Mein gott!!! Es goht jo voll ab bi dir. Es isch mega wa du als scho gseh und erlebt häsch. Dini Bricht sind sehr interessant. Isch schö zum erfahre dass es dir guet goht und du au freut bi dinnere Reis häsch.I freu mi scho uf die nöchste Bricht. Also schätzli bis bald und luegsch guet uf di. Mer vermissed die. Kussssssssssss
Caro 1196957950000
wow Bella do häsch jo scho einiges geseh und vorallem scho viiiieeeel Stunda Fahrt hinter Dir. Hoff Du häsch ä weichs Küssi däbi. Do isch no alls bim altä. Gang hüt no mit dä Yvonne id Burg und mir trinket achli Prosecco uf Di. Grussibussi
Gino 1196922458000
Ciao Lara,
I has fruehner gschafft als ich daenkt han, dir is gaestebuech zschriebe. Hoffe du chasch es so richtig gnuesse in Mui Ne!
Ich nimm inere halb stund s'taxi zum flughafe und daenn heissts Tschuess Vietnam, Hallo Schwiiz!
A presto!
Keine Klette 1196716040000
Hallo süessi, es isch uh spannend dini Reis z verfolga. Bi scho gspannt uf die nägschta News us da grossa wita Welt Heb der sorg und gnüsses! Dicka Kuss us da stürmiga Schwiiiiiiiz
Dis Schwösterli mit Nathan 1196670027000
Hopp Klinni,
bi dir gohts jo mega zue und her I freu mo so sehr für die, dass es der guet goht und vorallem, dass die Reis di so begeisteret. Au dini Bricht sind richtig spannend und interessant. De Nathan frögt au immer wieder wo du grad bisch. Er verzellt immer allne das in KKKKKambodschaaaaaa bisch. Uh herzig. Also Klinni, heb der bitte Sorg, und mach nüt was i nöd au mache wör.
A big hut and kiss. Anna
miri 1196666396000
hey süsse, jetzt bist du erst seit kurzem weg und hast schon so viel gesehen und erlebt. echt cool! ich muss dich wirklich bewundern, dass du so ganz alleine losgezogen bist. geniesse es und pass auf dich auf! bussi aus der nasskalten schweiz
Ulrike 1196619121000
Ciao bella
sind mega interessant dini Bricht und bin immer gspannt und freu mi uf der noechst, wett am liabsta grad met diar z`Vietnam go reisa.
Pass uf di uf, liabi Lara und machs guat und a herzligi Umarmig
Sönj 1196584854000
Ciao bella
Hei du bisch jo rasant unterwegs! vom einta Ort in andera. Es hört sich alles so interessant a dass i verstand, dass du soviel wia möglich willsch gseh und erleba. Gnüss es Lara und heb der Sorg! Bi ganz gspannt uf dini neua Erlebnis und dini Brichts...
Dicka Schmatz
Soraya 1196563266000
Hola chica,
Dein Bericht ist sehr spannend, als wuerde man ein Buch lesen. Du hast ja in kurzer Zeit schon viel gesehen und erlebt. Freue mich schon auf den naechten Bericht und Fotos. Bin gespannt, wie Dir Vietnam gefaellt. Geniesse weiterhin Deinen Trip und pass auf Dich auf. Viel Spass und bis bald.
Daniela 1196154537000
Hey Süsse
Hab mich grad mal durch deine Berichte gelesen. Echt super was du schreibst.
Ich finde es mega cool von dir das zu machen, Hut ab, ich könnte das nicht.... aber du warst ja immer schon so reiselustig . Weiterhin viel Spass. Big Kiss Daniela
Laura 1196088205000
Ué bella!
Beh, ormai son già passati un paio di giorni dalla tua partenza...spero sei arrivata bene.... . Visto che ancora non hai scritto ancora nessuna novità su questa page (il tuo arrivo....la reazione del popolo asiatico riguardante la tua gonnellina bianca coi fiorellini bianchi hehehe....i primi giorni...etc.) immagino proprio che sei un bel po' indaffarata...e spero tutto x motivi piacevoli hehehe
Fatti sentire...un abbraccio, take care
Jasmin 1196064480000
Ciao Lärli.. i hoff es goht dir guet in Asia und wünsch dir ä würklich schöni & iidrückliche ziit.. lueg uf dich.. & kum gsund & munter widr zrugg..!! i freu mi uf dine witere reisebricht.. big hug & kiss Jasmin
Mari 1195829638000
Mama! how i wish i was there with you! enjoy it all the way and keep us update you nutter!
lots of love
mari
Petra und Patrick 1195761843000
Hallo Bella
Mer wünschet der ä mega schöni Zit in Asien.
Mer denket fescht a di. Pass uf die uf.
Ganz liebi Grüess P & P
manu 1195674242000
hallo Du
der gohts guet!! Obwohl da mit de Leckerei "i weiss nöd"?? I wünsch Dir vil neui Erlebnis und das es Dir immer guet goht. Mach nünt gföhrlichs... I freu mi über jedi Ziile wo Du i Dim Bricht tuesch fescht halte

Liebi Gruess und e festi Umarmig schick i Dir....
anonym 1195632914000
ciao pazza
Allora, come vedo le tue vacanze sono iniziate bene. Ti auguro un buon proseguimento. Buon appetito.
bacini, baci e bacioni
sönj 1195628790000
hei bella
I gseh di grad vor mir, wia du das alles wieder tuesch managa...vo do noch döt usw...
Vo herza wünsch i dir viel viel spass, neui idrück, interessanti bekanntschafta und no viel meh...
heb dir sorg!
knuddel
Marga 1195625523000
Hey Süsse
Welch grusige Leckereien... Brrrrr!! Leben die noch?
Freue mich auf Deinen nächsten Bericht und Fotos.
Besoooo aus der kalten Schweiz
zana 1195549126000
Hoi bella
so! jetzt bisch in bangkok acho und jetzt chas losgoh..wünsch do viel viel spass..i freu mi jetzt scho uf dini nöchschte bericht und föteli..pass uf di uf! küssküss
imma 1195503005000
Ciao bellezza
Auch der Computerhinterwäldler hat es geschafft sich ins Gästebuch einzutragen.Mi manchi già prima di essere partita. Ich wünsche dir viel Spass e non ti dimenticare ti voglio tanto, tanto, tanto, tanto ma tanto bene.
ciao und halte die Ohren steif.
Nella 1195491900000
Ciao Bella, So schön, Du bist jetzt in Bangkok und wir sitzen hier bei -7Grad
Auch ich wünsch Dir eine ultimativ geile Zeit und freue mich jetzt schon auf Deine "Fötelis"
Uebrigens, diese Seite finde ich echt cool!
Carlos 1195471181000
Hola guapa!!

hoffe du hattest gestern noch einen schönen Flug und bist gut in Bangkok angekommen!!! Ich wünsche dir eine wunderschöne Zeit, das viele Leute kennenlernst und schöne Orte besuchen kannst.

Que te diviertas mucho!!!
Besos Carlos
Anna (your sister) 1195468846000
Liebi Schwösterherzli

jetzt bist Du weg..... es sind erst 24 Stunden vergangen und kann es kaum fassen, aber vermisse Dich schon. Trotzdem gönne ich Dir die Reise (wär gerne dabei, wie früher) aus ganzem Herzen. Ich wünsche Dir eine wunderschöne Zeit und werde alles menschenmögliche machen um Dich mit mamma und Nathan besuchen zu kommen
anonym 1195425568000
Wer Myanmar besucht, unterstützt direkt die Generäle!
Vlasta 1195139022000
Ciao Cara!
Jetzt ist es bald so weit. Noch 3 Tage und du sitzt im Flugzeug nach Bangkok! Was für ein Gefühl, da packt mich doch glatt auch das Fernweh...
Ich wünsche Dir viele witzige Bekanntschaften, farbenfrohe Bilder, intensive Gerüche, überwältigende Momente und viele unvergessliche Eindrücke. Geniesse jeden Moment und komm gesund und zufrieden zurück.
In Gedanken bei Dir...
Vlasta
Caro 1195137335000
Hey Bella wünsch Dir eine super erholsame und interessante Reisezeit. Vielleicht klappts ja doch noch mit Malaysien who knows. Pass auf Dich auf und komm gesund und munter zurück bussi Caro
fränzi 1194892676000
liebi lara, i wünsch dir ä super guäti ziit z'asie und warte mit spannig uf dini erste reisebricht. gnüss di c/w-chaos-frei ziit! bacione, fränzi
Isabel 1194726839000
ich wünsche dir viel,viel spass...geniesse es in vollen zügen ))
un gran beso
isabel
Soraya 1194653757000
Suesse, finde ich sehr mutig von Dir, Hut ab. Es wird bestimmt ein aufregendes Abenteuer werden, bin ich mir sicher. Ausserdem wirst Du ne Menge interessanter Leute kennenlernen, auf Deinem Weg.
Wuensch Dir eine tolle Zeit mit vielen Berichten und Bildern. Pass auf Dich auf und Du weisst ja, bist jederzeit willkommen, wuerde mich freuen.
Big hug und kiss
Your friend Soraya
Nando 1194604206000
....Suerte y que te diviertas, guapa!!!