Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Fäbu und erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :Unser gemeinsames Abenteuer in Südamerika

Liliane 1333179445000
Hallo Dir 2 Wäutreisendi

E ganz e liebe Gruess und viel Glück zum Geburi a De Fäbu. Firet dä Tag, so schnäu chunt er nümme zrugg. Und mer fröie üs uf öies heicho.
Liliane
Engel Team Soledurn 1333091481000
Hoi dir zwöi!
Mir wünsche dir, Fäbu, zu dim Geburtstag wo dir morn hoffentlech usglasse düet fiire aues Guete und vüu Glück.
Mir freue üs euch zwöi scho gli wieder z gseh.
Ganz liebi Grüess vo de Soledurner Engel
Döru 1331247781000
hey dir zwöi Plöischler
gniesset die letste Wuchene no
...mir gö de o scho gli,juhuii
merci für die coole Reisebrichte & Foto's (Schane hesch ja scho mega längi Haar
Smack döru
Antwort des Autors: he döru
das hesch du nume z'gfüeu, si doch gar nonid so lang wäg das mini hoor chönnte so läng wärde...?
wenn göt dir? si mir scho deheime denn? wi du weisch hani jo de zit.
liebe gruess am fäbu
besitos fäbu u schanä
Küsu 1331205148000
Hallo zäme
Schön kommt Ihr herum. Wie Ihr sicher wisst, war es bei uns noch kälter (-14 Grad). Ich wünsche Euch noch weiters schöne (warme) Ferien.

Gruess Küsu
Liliane 1330277404000
huhu, si Hüt im Bäre gse und d'Schnitzelbänk glosd, si weder cheibe gute gsi, vorallem s'Echo, aber ou der Turnverein isch gurt gse. Fröie mi jedes Mou
wenn weder e Bricht chont. E liebe, Liliane
Tobi & Monica 1329041409000
Hoi zäme,
schön zu sehen dass es Euch gut geht. Ihr habt ja schon viel erlebt und sicher wunderschöne Orte gesehen. Der Gletscher war sicher mega.......
Wie sind eigentlich so die Drinks und das Essen? Gab's auch schon mal ne Sause? Viel Spass noch und wir freuen uns auf weitere News!
Grüessli Tobi & Monica
Antwort des Autors: Holla ihr zwei
Das Essen und die Drinks sind super. Wir trinken jedenfalls vor allem Bier. Da kann man so "gaebigi" Literflaschen haben. Hier in der Waerme mag man gar nicht so Wein trinken. MMhhh, an gutem Fleisch mangelt es ueberhaupt nicht.
Muentschis aus Argentinien
Tröhlerine 1328211100000
Aaah, sone Gränzübergang nach Chile hei mr ou erläbt - am 3 am Morge! Mues nid nomau si.
Heij, tönt aber super süsch. Würd am liebschte ou grad ds Köferli packe und i Flüger stige... Gniessets ganz fescht und gniessets für üs ou chli mit!
Ganz e liebe Gruess und viu Schpass no!
Kathrin
Liliane 1328172158000
Nicht nur bei Euch ist es saukalt, heute Nacht -8 Grad, auf Sonntag wollen sie -15. Nicht mal die Hunde wollen raus, heben immer eine Pfote nach der anderen. Schöne Fotos habt ihr gemacht. Wir freuen uns schon auf eine Fotosession. Genießt weiterhin die Reise und bleibt gesund. E liebe Gruess Liliane
ThomSteph 1327586899000
hey rucksacktouristen. den bildern nach zu urteilen scheint alles zu passen. sehr schön sieht es da im süden aus! würde uns bestimmt auch gut gefallen. wir wünschen euch bei eureren weiteren reise viele unvergessliche eindrücke und momente. gebt schön acht, ganz liebe grüsse thomas & stephanie
Tane 1327249923000
Hoi zäme!

Das tönt jo aues wunderbar, so wies usgseht geit's euch beidne guet. Dä mit dr 20 Stündige Busfahrt, würd mir aber äuä uf em Maage ligge! Mir hei die 7 Stung (oneway) glängt das Wucheänd. Bi jo mit em Skiclub auf der Streif am Hahenkammrennen gseh. Hopp Cuche! Isch ziemlich Party gsih z'Kitzbühel und ou chli Schickimicki, emu es Sitzplatz hei mir dr ganz Tag nie gfunge, derfür e guete Glühwystang, dä het nid nume üsserlich gwärmt, sondern ou vo inne .

Mir wünsche euch vo Härze wyterhin viel Spass und unvergässlichi Idrück bim Reise Liebi Grüess Tane & Röschu
Fredy Kurth 1326816031000
Hallo zäme
Du Fabian, habe noch Frage zum Einkauf von Schweissbögen eemmh ???
Sicher nid, würdi meine !!
Jetzt ist d Janine und Südamerika angesagt.
Schöne Zeit zäme , bin echt froh, dass schon Ende März ist )))
Antwort des Autors: hoi fredy
uebrigens: wir sind auch froh ist schon ende maerz.... z'z'z, denkste!!!! grins
liebe gruesse aus chile (momentan)
Liliane 1326027482000
Ja Hallo zähe. mir sei scho alli uf öire Biträg gspannt. Mir hei richtig grusigs Wätter. Machest guet. Liliane
Röschu, Corin & Nino 1325245123000
Hoi Fäbu und Schanä
Mir wünsche öich e guete Rutsch ines für öich spannendes 2012! Mir fröie üs scho jetz uf öii Reisebrichte und wünsche öich e wunderschöni Zyt! Häbet's guet!Liebi Grüess us Bärn
Sssss... 1322805489000
Hej, faus nech ds Buenos Aires öpper e schwarze Mammut Rucksack oder e rote Pass wo Simone Tröhler drin steit wott verchoufe, nume mitbringe, s chönnt aso mir ghöre...
hehe...

liebs grüessli u viu vorfröid wünschi öich afa...
Antwort des Autors: hey ssss....
mir hebe uf au faeu d'ouge offe. waer jo luschtig wenn mr drmit hei chieme!

muntsch
faebu u schanae