Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Marco und Danielle erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :Auf und davon...

Marie Kadri 1410351418000
omg......was für ein schreckliches Urlaubsland......und du kommentierst auch noch so belustigt???? grausame Opferungen....Hahnekämpfe......zugeschnürte Schweine...Tierquälerei wo man hinguckt....abartig und pervers.....NO GO als Urlaubsland!!!!!!!
Peter 1407294304000
Herzlichen dank fuer eueren bericht / liege Leider I'm klinikum / waere auch lieber in Asia / verbringe als pensionaer all jaehrlich gut 5 monate in der gegend.

Jup jup
PW
anonym 1362303885000
Hallo Florian,
meinst du den Guide in Bajawa? Da haben wir leider keine Daten mehr! Was ich aber noch weiss, ist dass der Guide uns gefunden hat...,wie meistens... ,dh wenn du erst mal in bajawa bist, wird sich sicher jemand finden, der die die Umgebung und die traditionellen Dörfer zeigen kann.

Grüsse
dama
anonym 1360004543000
Hi,

ich möchte gerne, wenn ihr Sie noch habt, die Kontaktdaten eures Guides auf Flores haben.

Florian S.
anonym 1337170939000
Ey fredchen,
du musst da was zwischen den zeilen gelesen haben, dass gar nicht da steht...deinem vokabular zu fogle könntest du auch mal wieder eine auszeit gebrauchen...
fred knaupert 1336666532000
fickt euch ihr hobbyimperialisten. wenn ich hier lese wie dane und ihr nationaler vollspacklon in muang sing über geringverdienende witze machen und sich wie elfenbeinjäger dazu posierend zur schau stellen, wird mir einfach nur kotzübel. ihr kommt doch selber aus knollenfurt ihr bauern.
scheiß arrogante wessis.
schätzt mal lieber die einfachen sachen dieser erde ihr ignoranter kackehaufen.
anonym 1327420365000
Der Käfer im Dalat- Bericht ist ein Fünfhornkäfer, die Litchis sind Rambutan.
anonym 1281094200000
hey Guys, durch zufall bin ich auf euren reisebericht in brunei gestossen. Ich selbst war genau einen Tag nach euch da und muss sagen ich finde es beachtlich wie toll ihr es da fandet ich selbst war wirklich schockiert!! Es ist wirklich makaber der Sultan hat soviel Kohle und steckt einen grossen Teil nur in Moscheen und die armen Bürger die auf seinem Land leben müssen verhungern. Ihr habt den Slum ja auch gesehen, ich fand es schrecklich !!! Ich hoffe nur nicht überall in Asien geht es so daher!
Leider war es für dieses Jahr nämlich das einzige Land in Asien nächstes Jahr geht es dann mit einer kompletten Rundreise weiter..ich werde noch ein bisschen bei euch rumstöbern und mir Eindrücke für meine Reise holen.danke dafür gruss tine gute Reise
anonym 1276681536000
Hallo,

ich gehe im September auch nach Sabah. Könnt ihr mir verraten in welchem "Hotel" ihr am Kinabatangan übernachtet habt?

Danke und viele Grüße

Sonja
Peter 1276266117000
Hallo Dane und Marco
Ich würde gern euere Reise Know How in meine Seiten intergrieren. Falls ihr Interesse habt schreibt mir an: egon9@gmx.de
Peter
anonym 1274015862000
Liebe Dane, lieber Marco,
vielen Dank für Euren sehr inspirierenden Reisebericht. Für mein Reiseziel Vietnam habe ich tolle Eindrücke bekommen. Nur ein paar Datumsangaben wären klasse gewesen, damit ich weiß wann Hoi An besser nicht anzusteuern ist Aber wahrscheinlich habe ich die einfach nicht gefunden. Ich wünsche Euch noch viel Freude und Glück bei weiteren Abenteuern!
Viele Grüße
Evi
Marc und Sina 1268319006000
Hey,
wir sind mittlerweile auch schon seit 2 Jahren unterwegs und stecken gerade in Thailand. Der Rest Südostasiens wird bis auf ein Paar Ausnahmen auch noch folgen. Wir laden euch auf einen Blick auf die Homepage ein.

Grüße an Alle

Marc und Sina
Otto Göllner 1261146413000
Hallo ihr beide seid gegrüßt. Ich war 2006 fünfeinhalb Wochen, alleine mit dem Rucksack in Vietnam unterwegs. Ich habe dort so vieles erlebt, es gab ungewollt Hund, Katze und Maden zu essen, mit ein paar Worten ist es nicht zu beschreiben. Einen Reiseerlebnisbericht habe ich geschrieben, mit über 100 Bildern und 92 Seiten. Das Teil könnt ihr für 10 Euro erwerben, bei otto.goellner@t-online.de
Eva+Karl 1249028338000
hallo ihr zwei,
wir haben euren bericht über kambodscha gelesen und ihr habt unsere neugier geweckt.....
wir werden im november über bangkok nach kambodscha reisen und planen auf dem rückweg nach bangkok noch einen tauch-stopp auf koh chang einzulegen. Wir haben die Bilder von eurem "Dschungel-Bungalow" auf koh chang gesehen und ich muss sagen das ist genau das was wir uns vorstellen. Es wäre schön wenn ihr mir den namen des resorts oder die adresse mailen könntet.

Ganz lieb Grüße
Eva+Karl
Jürgen 1238332666000
Hallo Leute ich bin schon einige male in vietnam gewesen und es immer noch das schönstes-Land Asien ich könnte mir vorstellen im Rentenalter dort zu leben.Übriegens meine Ehefrau ist eine Vietnamesin......
Gruß

Jürgen
johannes 1235029486000
Hey hallo,
ganz tolle Webistes und ich bin schon ne halbe Stunde am schmoekern, war selber an vielen Orten, wie Laos, Vietnam, Shanghai, Cairns usw. da werden alte Erinnerungen wach, nochmal zu reisen.

viele gruesse,
johannes
anonym 1229356219000
Die Bilder von den mißbrauchten und ermordeten Tieren,haben mir die Lust auf dieses Drecksland vollkommen vermiest
Biadi 1220981190000
Hello ihr zwei!
So jetzt hän au mir dr letschti Bricht vo euch gläse! Isch irgendwie scho komisch, es wird eus richtig fehle!
Merci nomol, dass ihr euch immer wieder die Zyt gnoh heit für eus so tolli Brichte zschriebe! Es isch eifach super gsi!
Schön sind ihr wieder dehei!
Big hug biadi
Dome 1220958805000
Hey Ihr zwei....
Jetzt ha ich grad welle go luege wo Dir euch so umetriebe.
Und was gseh ich do? Ihr händ euch heim gschliche!
In däm fall, härzlich willkomme dehei und bis gli!

"Somit wird mi erschte Gäschtebuechitrag au dr letschti si."
Fäthu 1220862060000
Tschou z'äme!
Ich bin sehr froh, dass Ihr beide gesund und munter wieder zu Hause seid. Nur: Selten bin ich so an der Nase herumgeführt worden! Dauernd habe ich mich gefragt, ob Ihr zwei gut in Nepal angekommen seid. Der Schock (positiver Schock)sitzt noch immer tief und ich kann es immer noch nicht recht glauben! Was solls. Hauptsache, alles ist gut gegangen! Na dann herzlich Willkommen in der schönen Schweiz!

Gruss und einen allerletzten Megamuntsch (Eure Berichte werden mir schon sehr fehlen....).

Manuel 1220778406000
Servus Ihr zwei!
Grüezi und willkomme Deheime!!! Wow, was füre e Trip. Ihr zwei kenned echt nüt! Und i bi echt froh, sind Ihr beide gsund zrugg. I ha dänkt, dass Ihr nach Bangkok sicher bald emolle zrugg chömet...
Zwei Taucher chömet zrugg in dSchwiz. Echt genial gsi, Euri Bricht immer zläse chönne, Hammer Bilder, luege wo Ihr grad sind im Moment - absolut genial!
Demfall sind Ihr im Moment nur 20 Km vo uns eweg...)) Schön, dass Ihr wieder Deheime sind!!! I mäld mi uf jede Fall in de nechschte Täg bi Euch.

Ganz en liebe Gruess und gniessed dr Zopf zum zMorge...)

Manuel & Leila
SteNi 1220696287000

I ha nomol miessä go luege, öbi würklich nid tröimt ha, dass Dr wieder dehei sind!!!!!! Willkommen Zuhause!
anonym 1220651756000
Sneaaaaaaaaker........

Welcome back!!!!!!

LiAdi
SteNi 1220623599000
Hey Ihr Zwei!
Ihr machets genau richtig, gniessä und witter gniessä!
Machets guet, hebet Sorg und gniessäts witter eso!
Liebs Griessli SteNi
Marä 1220602964000
Hallo Zäme
ach - ich bin einmal für drei drei Wochen auf Kho Samet gehockt... War das schön!
Ich werde dank euch gerade einmal die alten Fotos durchwühlen!
ä schöni zit und liebi Grüess us Bärn
Marä
anonym 1220195549000
Hallo ihr zwei!
Sind grad zrugg cho vo unse super billig ferie. Aber um ganz ehrich zsi wäre mir scho viel lieber bi euch gsi... isch echt kacke... aber aufgeschoben ist ja nicht aufgehoben für zuekünftigi Projekt!!!!!
Tauche: sag i nüd...
Rescht: Hammer wie immer!!

Mir freue uns sehr uf euch! gNiesset euri Zyt und bis gli!! Mi einzig troscht euch dörfe mit dem zplooge, schliesslich händ ihr uns jetzt gli 1,5 Johr mit eurne Bricht meh als plogt (emel mi)!
Greets, hug and more!

LiAdi
Fäthu 1219673047000
Hallo Dane, Hallo Märcu!

Die letzten Berichte sind wieder echte "Luschterlis"! Irgendwie scheint mir, dass sich die Ferienstimmung bei Euch beiden immer mehr ausprägt. Wenn man die Top-Bungalows im Lake Toba und in Pulau Weh sieht, kann man schon ein bischen neidisch werden. Un diese Aussicht..... Das war wieder typisch Marco: Sieht die Marquisa-Fabrik und spaziert einfach da rein! Drei Sachen sind absolut witzig: Der Wegzoll für Mina, das 5 Stern-Hotel in Bukit Lawang und das Eierbrutzeln auf dem Gunung Sibayak!
Das letzte Foto von Danielle aus Pulau Weh sieht wirklich echt aus: Sooooooo traurig.....
Ich wünsche Euch beiden noch viele solche witzigen Erlebnisse und freue mich schon auf die nächsten Berichte!

Gruss und Megamuntsch, Fäthu
Nicole 1219642441000
Hey- denkt bei einem Bintang an mich. Habe ich in Bali jeweils auch genossen.
Muntsch und hoffentlich bis bald!!
Bianca u Adi 1219577250000
Hallo Hallo!
Wow was ihr nid wieder alles gseh heit! Unglaublich schön! Die Orang Utans sin jo dr Hammer! Zum Glück hän mir au eine gseh gha süscht wäre mir jetzt fast chli nidisch!
Merci Dane für dini Info! Männli, ächt eifach so typisch!
Mir würde au am liebste wieder is nächste Flugi hüpfe! Sniff! Und wenn me die Bilder gseht erscht rächt! Tja aber bi eus isch leider wieder worke agseiht!
Vill Spass no euch zwei! Big hug biadi
Marnita's 1218399731000
Hallo Ihr zwei Lieben
Voll cool Eure Berichte und die Fotos erst....
Ich durfte wieder viel nachlessen und mitgeniessen, einfach toll.
Der 100ste Tauchgang - wahnsinn, Gratulation.
Marcos Figur - ich hoffe Du kriegst in den kommenden Wochen wieder etwas nahrhaftere Kost und mit etwas taglichem Training wird schon bald Michael Phelps in Peking vor Neid erblassen
Wir sind sehr froh, dass es Euch beiden so gut geht und grüssen Euch ganz herzlich
Marnita's
Bianca u Adi 1217562304000
Juhhu ihr zwei!
So jetzt lohnt sichs jo au fuer eus wieder euri Brichte zlaese!
Mir haen e super tolli Zyt gha mit euch und haens mega gnosse! Cool haen mir euch choenne ufeme chleine Teil vo eure Reis begleite!
Mir gniesse jetzt grad Kuala Lumpur, was wuerkli e tolli Stadt isch!
take care and big hug biadi
Oli 1217414729000
Hallo, weisst du noch wo das Reisebüro war, das deine Füge erst gebucht und dann wieder storniert hat. Wollte das Gleiche machen. Gute Idee.
Habe ein kleines Hotel auf Bali. Muss zurück.
Anna, Holger und Lina 1217313847000
Hallo ihr zwei,
Malaysia ist wirklich cool, oder? Uns hat auch das Tauchen in Sipadan super gefallen, bei uns sind nur kurz vorher die Deutschen entführt worden...war also wieder Abendteuer. Seid ihr auch auf den Mount Kinabalu raufgestiegen??? Grüßt die Orängätängs von uns und genießt alles weitere!
Anna, Holger und Lina
Fäthu 1217241127000
Hallo Dane, Hallo Marco!

Herzlichen Glückwunsch zum hundertsten Tauchgang! In einer Studie der Universität Otawa habe ich soeben gelesen, dass den meisten Tauchern nach dem 100-ten Tauchgang Schwimmhäute und Kiemen wachsen!
Die beiden letzten Berichte sind wieder mal sehr spannend und unterhaltsam. Eine ganze Menge Viecher habt Ihr wohl gesehen. Ich glaube aber, das Wichtigste für Marco ist der Food: Je grösser das Buffet, umso besser!
Ich wünsche Euch beiden einen spannenden Aufenthalt auf Sumatra. Gruss Fäthu
Adrian Roth 1216822081000
I bi übrigens in de Cave drinne gsi!!! Isch de Hammer gsi! Voll geil! Aber au bi euch unter de Plattform het es mir neb em dreck eigentlich auch guet gfalle, dört liegt jo alles nebenenand: Abfall - Schnägge - Krokofisch - Abfall - Fätzefisch - Abfall - und x versch. Frogfish!! Sipadan isch natürlich au voll de Hammer! Hann därt Graui Hai und Fuchshai gseh sowie tonne vo allem geile!!!! Gniesset die Zyt und denket an mi! Ha endlich Ferie und gescht de letscht Uni Tag gha! Alles ok, 2 Note fähle no (natürlich die wichtigscht au...) aber alles wunderbar bis jetzt!
Guet Luft mi Toucherli!!!!
anonym 1216821495000
Durchfall:
zu sofortigen Therapie des Durchfalls empfiehlt es sich, viel Flüssigkeit mit oralen Elektrolytenlösung zu sich zu nehmen, um einem Wasser- und Salzverlust vorzubeugen. Für einen optimal ausgewogenen Flüssigkeitsmineralersatz sind Zucker-Mineral-Gemische als Pulver oder tabletten im Handel erhältlich. Im allg. kann man den Flüssigkeitsverlust gut mit den lokal verfügbaren Mitteln korrigieren, Man gibt auf einen Liter sauberes Trinkwasser einen gestrichenen Teelöffel Kochsalz und zehn Teelöffel Zucker sowie allenfalls zwei bis drei Gläser Fruchtsaft und erhält eine sehr vernünftige "isotonische" Flüssigkeitsersatzlösung. Als Faustregel kann gelten, von dieser Lösung nach jeder dünnflüssigen Stuhlentleerung ein Glas zu trinken. (aus: Moderne Tauchmedizin)
Niggi 1216647412000
Hallo zämme!
Dangge für d'Updates! Wie immer, sehr interessant und wunderschön! Lueget, dass dr nid no gfässe wärdet vo irgend somne komische Fiech... Grins! Ächt, super Toure hän dr gmacht!! Lg Niggi
Fäthu 1215170977000
Hallo Dane, Hallo Märcu!

In Sachen Hausstrand könnt Ihr Euch bald nicht mehr steigern! Ich warte mit Spannung auf Euren nächsten Bericht. Borneo ist sicher auch sehr interessant. Dann also weiterhin viele spannende Momente.
Gruss und Muntsch aus Fribourg
Cristi 1215102154000
Ich finde das echt hammer mit eurer Homepage hoffe das ich in ein paa jahre selber was schreiben kann da ich selber mal nach Asien gehn will und nochmal echt hammer habt ihr das gemacht und wünsche euch weiterhin viel erfolg bei eure reisen
susanne 1214854847000
hallo touchfreaks
läck di komische dinger wo dir da ungerwasser gseht, das wär auso gar nüt für mi, aber um so besser gfauemer di schöne stränd wo dir immer grad vor der hustür heit u d'hängematte fähut o nie, das isch ächt ferie pur!!!!! i wot o!!! ne nei, mir chöi nid klage dr summer het itze d'schwiz o gfunge u mir chöis so richtig gnisse.
tusig dank für au öier brichte, dir machet das ächt super!
liebe gruess u bis baud mau
New C 1214848935000
Hola y viva espana!
Ich lese Eure Berichte weiterhin mit grosser Bewunderung und Interesse. Zugegeben auch mit einwenig Neid! Es scheint so, als hättet Ihr weiterhin eine gute Zeit und v.a. eine gute Tauchzeit! Schon Kiemen gewachsen? Jetzt seit Ihr dann schon bald ein Jahr unterwegs! Ist das nicht cool!!! Obwohl mal ne live preformance kein Seich wäre!
News aus dem New C Länd: Nach dem die EM jetzt vorbei ist und ich eine Fussball-Overdose habe, mache ich mich auf die Suche nach einer neuen Bleibe. Vielleicht finde ich ja was Lauschiges, wo auch die Katzen raus können... Ansonsten, schaffe, schaffe, Häusle bauen und das Leben geniesen! Mitte Juli geb ich mir mal das Gurten wieder für 3 Tage! Wird sicher lustig!
Ich grüsse Euch ganz herzlich und gebt Sorg!
Bianca und Adi 1214765965000
Hello ihr zwei!
O.k also das gseht würkli interessant us! Ich weiss allerdings nid, öb das öbis für mi(Bianca ) gsi wär! Hey gli gli gsehn mir uns! Juhuuu!!!
Müen jetzt no dr Reschte packe und nebedra no chli Finale luege!
So c u soon! Big hug!
Fabian 1214469641000
Salli,
erstmal großes Lob für diesen schönen Reisebericht.
Ich habe mit 4 Freunden auch vor im September 4,5 Wochen quer durch China zu reisen, werden u.a. dank eurem schönen Bericht Lijiang besuchen.
Welches Lijiang ist es denn genau? Welche Provinz, Bitte um Mail DAAANKE

Weiter so
Niggi 1213704689000
Hallo Zämme!
Dangge vielmol, für die Hochinteressantä Bricht und natürlich die Überwältigende Bilder vo dr Landschaft! Bi froh, dass es Euch guet goht!!!!!
Gniessets witterhin, digge Schmuuuuuutz Niggi
Susi 1213619578000
Bin auch total neidisch! Würde das auch sofort machen, wenn das gehen würde! Aber sagt mal, habt ihr im Lotto gewonnen?

LG Susi
Evelyne Bürki 1213545325000
Liebe DAMa
Seit Monaten lese ich eure Berichte und denke,es ist wieder einmal an der Zeit, euch beiden herzlich zu danken für die tollen Bilder und Ausführungen dazu. Geniesst es und macht uns weiterhin neidisch, gluschtig und sehnsüchtig...
Liebe Grüsse aus der "Schafskälte"
Evelyne
Pitch 1213347475000
Hallo ihr Beiden !
Ich möchte selber ein Tripp durch Australien machen und bin bei meinen Recherchen auf Eure Seiten gekommen. Jetzt kommt mir Australien sehr klein vor. neidneid. Gratuliere zu diesem WUNDERSCHÖNEN Ausflug und werde Euch weiter auf den Fersen bleiben, wenn auch nur im Internet.
Allzeit gesundes Reisen und schönes Diven, Kollege. Gruß Pitch
Lia 1212940071000
Ciao ihr zwei!
Do mol oepis zum Schmunzle....daenk an euch und wuensch euch wiiterhin vil Spass bem Touche...freu mich sehr uf euchi Foeteli
Alles Liebi vo aene am Globus
hug Lia

Ein Zuercher, ein Berner, eine Nonne und eine superscharfe Braut sitzen im Zug.
Der Zug faehrt in einen Tunnel. Man hoert nur noch eine schallende Ohrfeige und als der Zug den Tunnel verlaesst hat der Zuercher einen riesigen roten Handabdruck auf seiner Backe und schaut voellig entgeistert in die Runde. Was denken jetzt die vier Personen?
Der Zuercher denkt: "So ein Mist! Wahrscheinlich hat der Berner die Braut begrapscht und sie dachte ich waer's gewesen und hat mich deshalb geohrfeigt."
Die Nonne denkt: "Aha, der Zuercher wollte einen Akt der Unzucht an der Frau begehen und sie hat sich zur Wehr gesetzt. Recht so!"
Die Frau denkt: "Hmm, der Zuercher wollte wohl mich betatschen und hat in der Dunkelheit die Nonne erwischt. Tja, selbst schuld."
Und der Berner denkt: "So geil !!! Im noechschte Tunnu hou i daem Souzuecher wieder eini!"
manuel 1212924182000
Hallo Ihr Beide
Danke für die SMS von Dir Danne, hab mich riesig gefreut was von Euch zu hören. Ist schon lustig, wenn jemand von dem Ort schreibt, wo ich letzten Sommer 6 Wochen war... Flores ist echt der Hammer, hat mir damals riesig gefallen und ich kanns nachvollziehen, wenn Ihr schreibt, dass es keine "schnelle" Internetverbindung gibt. In Indonesien geht halt alles ein bisschen gemülicher...
Hier hat die EM begonnen und zwar mit einem grandiosen Fest in Basel! Habe noch selten so viele Leute (und betrunkene Tschechen!!) gesehen hier. Sie reden von 100'000 Gästen! Es war eine riesen Euphorie trotz Regens doch dann nach 2 Stunden ernüchterung: Die Tschechen versenken die einzige Chance und die Schweizer kriegen keinen Penalty und treffen nur die Latte 0:1 verloren...Tja, weiter gehts am Mittwoch gegen die Türken!
en Ganz en liebe Gruess us Basel an Euch!

DaMa 1212906492000
Hallo zusammos,
sorry, wenn das in letzter Zeit ein wenig langsam ist mit unseren Berichten, aber es ist nicht einfach hier eine gute Internetverbindung zu finden. Umso mehr freuen wir uns ueber News von Euch.
Danke fuer die vielen Eintraege und bitte trotz der EM nicht nachlassen

Lg aus Sulawesi

DaMa
Tobi and Claire 1212780438000
Hello there!!!
How are you doing? We are really jealous that you are still travelling!! How much time do you have left? All the pictures look great! Would be nice to meet up some day somewhere in Europe!!
Enjoy!
Manuel 1212136628000
Servus Ihr beiden
Wow! Ihr habt den Berg bestiegen!!! Da kommen richtige Dejavus auf bei mir, da waren wir genau letzten Juli!!! Aber den berg sind wir nicht hoch geklettert! Beeindruckend! Wir waren im Süden von Lombok, was absolut genial war (aber ein bisschen gefährlich - keine Touris oder Backpackers da...). Die Landschaft echt der Hammer, aber ich empfehle Euch einfach Flores, damals hat mich Dane darauf gebracht und glaub mir, das müsst Ihr gesehen haben! Komodo National Park, da ist die Welt noch so, wie sie sein sollte, auch zum Tauchen absolut genial, da lohnen sich auch die Strapazen mit dem Flugzeug... ausser Ihr geht mit dem Schiff...Von Gili Travangan aus gibt es Schifftrips (3-4 Tage) nach Sulambesi bis nach Flores auch mit Tauchgängen etc...
Auch Gili Travangan, Gili Air, etc...lohnen sich mal einfach mal zum abhängen... hehe
Wow, bin ich neidisch auf Euch beide! Bald seit Ihr schon 1 jahr unterwegs...find ich super von Euch!
In der Zwischenzeit wohne ich seit letztem Weekend wieder in Basel, wie die Zeit so vergeht.
Kommt Ihr überhaupt noch zurück?
Machets guet Ihr beide und i dänke fescht an Euch!

en liebe Gruess us Bael

Manuel

pS: lasst Euch nicht verarschen auf den Fähren in Indonesien...)
Sandra und Matthias 1211883891000
Hallo ihr beiden,
bin durch Zufall hier gelandet und nicht mehr weggekommen. Toll was ihr da macht. War echt spannend die Berichte zu lesen. Die Fotos ein Traum. Werde euch weiterhin auf eurer Reise begleiten. Bin schon gespannt, wie es weitergeht.
Viele Grüße,
Sandra
Ivu u Chrige 1211837976000
Hoi Zäme
Mir si nach dene paar Täg in Hong Kong wider guet ir Schwiz acho u heinis mit früschem Burebrot üsi Mägli widermou so richtig verwöhnt! Mir gnisse die arbeitsfreii Zit doheime bevor ou bi üs ds schffe afot.
Isch scho schad, dass de Touchgang im Osprey Reef nid nach plan verlofe isch.
Häbt no witerhin e gueti Zit
Liebi Grüess
Ivu u Chrige
P.S. Schöne Schissmatch gsi. Gratuliere fürs Double. Aber glich: Hopp YB!
Bianca und Adi 1211832594000
Hallo Zämme!
Wow dr Hammer! Die Wanderig uf dä Bärg isch jo Mega idrücklich! So Toll was ihr wieder alles gsehnt! Und die Bilder vom Tauche wärde au immer wie frecher! Mega schön!
Mir zähle d`Täg und chönnes chum no erwarte!!! Merci fürs Mail wärde eus an euri Tipps halte! Und schriebe euch de gli retour!
Yeah, see you soon!!!
Adrian Roth 1211710753000
Hoi Ihr zwei, resp. 4!
Wie immer de Hammer. Bi natürlich grad doppelt so froh, setck voll in de Priefige und bi am lehre wie en gstörte und s'end isch no nid in sicht. Do chunt mir doch de Grund euer Bricht z'läse sehr meh als günschtig, um e Pause zmache!!!!!!
Übrigens isch eure "Gibbon eal" nid wirklich e eal sonder e absolut cooli Geistermuräne, oder Rhinomuraena quaesita gnennt (bi grad am Pflaznenäme undso uf latinisch lerne, de chunt eim das zügs eifach besser iine... ).
Suscht nüd neus. Unsi Plän änderi sich wüchentlich und immer meh Uni zügs chunt in wäg... miehsam! Aber i gib d'Hoffnig nid uf, cha an d'euro go schaffe, so security zügs, und denn mol luege wies mit de finaze schtoht!!! Never give up! Yeah! Also viellicht doch bis gli??? Big hug for you guys and keep smiling, diving, living and most important eating (you got veeeeery thing marco . quiet disgusting I would say...

See ya!!

Adrian Roth 1211710053000
Hoi Ihr zwei, resp. 4!

See ya!!

Marnita's 1211319696000
Hallo, Hallo, Halllooo Ihr Lieben.
Endlich hatte ich wieder die Gelegenheit, All Eure Berichte anzuschauen und mitzuerleben.
Es freut uns riesig, dass es Euch beiden so gut geht und Ihr immer noch den Mumm habt, dies tollen Berichte zu schreiben und uns mit all den tollen Photos das Ganze miterleben zu lassen. Cool.
Wir wünschen Euch weiterhin viel Freude und bleibt gesund und munter!
Liäbi Griäs, Paps und Anita
Nicole 1210675549000
Hey, freue mich schon auf den Reisebericht von Bali. Werde im Juli zwei Wochen dort verbringen. Geniesst die Tage mit den Eltern.
Muntsch Nicole
anonym 1210523982000
Hey, schön habt ihrs! Die Fotos sind toll, da kann man sich direkt was vorstellen wär liebend gern dabei gewesen...das Tauchen im Vierwaldstädtersee war nicht so toll. Dane, ich weiss jetzt wie sich das anfühlt, wenn der Tröchi nicht ganz dicht ist frisch, frisch...
Merci vilmol dafür, dass ihr eure Erlebnisse mit uns teilt....ich hab solche Sehnsucht nach dem Meer! Träumen ist so schön. Na dann wünsch ich euch noch einen schönen Aufenthalt mit der "Heimat" und auf bald! Abbraccio Lia
Adrian Roth 1209744679000
Hmmmm... Tauhsafarie... Ich will auch!!!!! Lia und ich sind gerade zurück von einem Tauchgang bei Beckenried im Vierwaldstättersee. Es war einfach der Hammer!!! Fische ohne Ende, einen riesen Manta und mindesten 3 dutzend Muränen. Dazu das warme Wasser und von den 50m Sicht red ich erst gar nicht!

Ehrlich, es war kalt, dunkel grün, 3 Eglis, ein paar Kröten beim bunga bunga (was aber noch cool und nicht oft zu sehen ist) und sonst ca 4m Sicht (was eigentlich auch gut ist), aber natürlich nicht wirklich toll!!

Darum geniesst euer Tauchgänge, umarmt mir jeden Hai, egal wie gross und aggressiv er ist. Küsst ihn auf die Kiemen und kommt mir gesund wieder zurück. Und Marco, denk daran dass DANNE die Tiefe bestimmt!!!! ))))))))

Gut Luft meine Freunde!!!!
Big hug!

Adi und Lia
Bianca und Adi 1209632319000
Hallo ihr zwei!
Wow super isch das wieder gsie zum Läse! Ich bewundere euch, dass ihr euch no immer so vill Mühe gäbet für eus! Es macht richtig spass!
Zum Glück het eure Georgy doch no möge durehebe! Wär mega schad gsi! Also mir hoffe ihr chönnets no richtig gniesse und dass s'Wätter chli besser mitspielt! Liebi Grüessli u Drücki
Nicu 1209403607000
Hey zämä,ha grad die nöiä Fotos und Brichtä agluegt, Fraser Island isch ja vou dr Hammer, ächt krass! Hoffä es geit euch guet und ässet mau richtig, dir gheiet ja fasch us dä Chleider. Liebs Grüessli Nicu
Tobi and Claire 1209319265000
Wauw, everything looks so great!!
Enjoy!!

Charlie 1208867571000
....wenn ich dies sehe, gibt es nur eine Botschaft: ICH WILL HIER RAUS!!!! (ich will auch nach wo immer-hin...). Häbet Nech Sorg! Charlie
Fäthu 1208806572000
Hallo Dane! Hallo Märcu!

Der absolute Wahnsinn! Fraser Island ist sicher das Paradies! Der weisse Sand, das klare Wasser, diese Vegetation, diese Farben! Wuaaauu! Dies macht das vorangegangene Regenwetter sicher wieder wett? Schade, dass Ihr nicht länger dort bleiben konntet.
Eine stresslose Weiterreise wünsche ich Euch und Danke für die schönen Bilder!

Gruss Fäthu
mope 1208803124000
tschau zämme so wiäs usgseht heit ihr no kei langi zit no de schwiz...aber mir scho äs bitzeli nach euch. marco, wenn du üs alüte wötsch muesch am obig uf diä 20h versueche, do klappts eher,mir si halt viel mit üse rössli en tour. liebe grüsse mami u peter
miSaAm 1208778952000
es sin wirgglich wunderschöni australie-föteli, ich schwelg durch euch grad in erinnerige... hmmm, aber ich ha zum glügg bitz bessers wätter gha, ich hoff, au für euch chunnt d'sunne bald wieder!!! bi stolz uff euch, dass ihr nid in nimbin hänge blybe sind (bi mir sin in byron schnäll mol 2 wuche vrbygange...)!

wünsch euch no ganz vil spass und bis gli
ah jo, und e gruess vom wk-michi und vo dr schlofende amélie!
Bianca und Adi 1207755909000
Hello!
Wow toll sin euri Brichte wieder! Es isch cool Bilder zgseh wo me sälber au gsi isch! Hach schmacht! Aber zum Glück gohts bi eus jo au gli wieder los! Juhhuuuu!!!
Gniessets witterhin und hebet Sorg! Drücki
Nicole 1207728490000
Das weckt bi mir grad Erinnerige. Australie isch dr Hammer. Gniessets ganz fescht und in Noosa fescht a mi dänke.
Muntsch Nicole
frank schacht 1207495631000
wunderschoene berichte .danke sehr
moni u peter 1207337660000
sorry dane vor lauter pferden haben wirdeinen geburi vergessen aber die glückwünsche für dich sind darum nicht weniger herzlich.peter ist jetzt ein halbes jahr im unruhestand und uns wirds nie langweilig,unsere heutiger halten uns ganz schön auf trab...natürlich im positiven.euch scheint es ja bestens zu gehen was uns sehr freut.alle incl.tiere sind wir putzmunter.wir freuen uns jetzt schon auf weitere neue reiseberichte.
küssli vo mir und mim unrasierte peterschatzi
Sylvia 1207317413000
Hallo Ihr Zwei!

Bin hier durch Zufall auf eurer Seite gelandet und muss sagen, das mir eure Reiseberichte und Fotos sehr gefallen! Vor allem hab ich einige Orte gesehen an denen ich auch schon war und einige (was noch viel wichtiger ist) wo ich selbst bald sein werde! Bin auch auf Weltreise, jetzt gerade in Hanoi und hab noch 8 weitere erlebnisreiche Monate vor mir!

Wunsche euch weiterhin viel Spass an der Ostkueste von Australien, da warten noch viele Erlebnisse auf euch, war vor 6 Jahren dort! Und ist bis jetzt mein TRAUMLAND!

Liebe Gruesse von der Vorarlbergerin Sylvia!
Niggi 1207313867000
Ciao zusammos!
Wow, vo dört, 'Great Ocean Road' würd i niemeh wäg go....
Cha me dört irgendwo e Hüsli baue?
I muess mi glaub doch irgendwenn überwinde so lang in so e Schleudere ds'sitze, wo mi dört anebringt... Grins!
Schön Euch wieder ds'gseh und vo Euch ds'läse!!!
E digge Schmutz Niggi
Fäthu 1207297284000
Hallo Dane! Hallo Marco!

Sitze da in Fribourg im Büro und geniesse Euren Reisebericht. Da wohl "härzigste" Bild ist das Geburi-Morgenessen von Dane in Vollmontur: Trotz Regen und Kälte hat sie das Lächeln nicht verloren (das hat sie bestimmt von mir.....).

Bitte fleissig weiter berichten, es fägt!

Gruss aus Fribourg

Lexi 1207245974000
Hallo Ihr zwei...

wahnsinnsreise die ihr da macht, orte wo nur wenige vor euch waren...

hab euch ganz zufälligerweise hier auf der page entdeckt und irgendwie kamt ihr mir bekannt vor

solltet ihr noch nach s-amerika gehen, vielleicht interessiert euch meine seite...

weiter so - lexi/philipp (HSW, SAZM)
Dama 1206954664000
An Markus H.:
Camera: Sony Dsw W200 (im August 07 neu gekauft in der Schweiz, im Maerz 08 schon altes Eisen in Singapur...)

Zu Laos: Laos ist ein einziges, riesiges Highlight! Alles was wir gemacht haben, wuerden wir sofort wieder machen, def. mehr Zeit in Luang Prabang! Wir koennen dir 2 "nicht so Highlights" nenenn, Vientiane und Vang Vieng, letzteres ist die Umgebung zwar wunderschoen aber alles ist extrem touristisch.

Wir hoffen dir hilft das irgendwie...

viel Spass in Laos,

lg DaMa
Jasmin and the funky Chicken 1206817642000
Ciao Dane Ciao Shalla. Mir gratuliere dir Dane au no ganz härzlich zum Geburtstag. Hoffe äs god euch guet. Mir freue eus euch bald wider z gseh. Ihr fehled eus. Mir wünsche euch no ä schöni Zit und sin gspannt uf witeri gschichte. Liebi Grüess
Markus H. 1206793631000
wow bin echt beeindruckt von euren fotos, mit welcher kamera habt ihr die gemacht? was waren für euch die highlights von laos?
sg
markus
Karin 1206618871000
Hallo Dane und Marco
HAPPY BIRTHDAY DANE!! Alles alles gueti zu dim Geburtstag, für d Zuekunft witerhin alles Gueti und viel Gsundheit und dass witerhin alles guet goht uf eucher Reis.
Hey ihr händ meega schöni fotelis mä chunt würklig grad is träume..und d Reisebrichts sind au sehr interessant.
I wünsch euch no vieli schöni Erlebniss und Momente, gniesets und viel Spass.
Dane, dir no e ganz e schöne Tag.
Ganz e liebs griesli us dr chalte Schwiz
Karin
Manuel 1206613809000
Happy Birthday Danne!!!
I wünsche Dir vo herze alles Gueti zum Geburtstag und für Dini Zuekunft nur sBeschte!!! Wow, i bi schwer beidruckt vo Eure Reis! Wie ich gseh gohts Euch zwei jo super...
Gniessets und bis bald, i freu mi uf Euri Bricht, sind echt sensationell!
Mir gohts au tip top in dr kalte Schwiz und bald isch zügle agseit...
Hebet Sorg zunenand und ganz en liebe Gruess us Allschwil/Basel/CH.
Gniess DIn Tag Danne!

Christine 1206349527000
Hoi Ihr Zwei
Ich ha ghoert vo daheim dass ich au grad in Australie unterwegs sind. Meldet Euch doch mol. Ich bi au grad do, gang jetzt mol 10 Tag uf Fiji, und bi den wieder zrugg in Sydney wo ich den Kuste ufae reis, bis noch Darwin und alles wieder abae noch Perth. Waer weiss, vielleicht passts jo mol. Hoff Dir haends guet und gniesses Euri Weltreis no immer...
liebs Griessli
Christine
Bianca und Adi 1206088958000
Ohhh so tolli Bilder! Unglaublich schön! Für de
Kakadu Nationalpark hets eus jo leider nid glängt gha und ich gseh mir hän do echt öbis verpasst! (Alles ä Grund um irgendeinisch nomol zgoh!! Aber hey gäll bim Uluru cha me gar nid ufhöre mit Fötele! Es isch eifach gewaltig! HiHi ich lueg de natürlich jedes einzelne Föteli a! Jä und Marco also was s'Fleisch ässe betrifft so wirdsch du in Australie voll uf dini Chöste cho! Do chan ich jo ohni schlächts gwüsse verzelle dass mir sin gsi go Wurstsalat ässe...!
Gniessets und witterhin vill Spass! Drücki B&A
mami u peter 1206043752000
hallo zämmä euch gohts jo super ...na ja und solange marco solche menüs vor seiner nase hat,sind auch mückenstiche auszuhalten,also dane immer genug in reserve haben.
hätte nie gedacht das ich mal am komp.hänge und schreibe na ja was macht man nicht alles.also ihr zwei ich drücke euch ganz fest und wir wünschen euch noch viele tolle erlebnisse und passt auf euch auf.tschüüüüüüs mape

mami u peter 1206043742000

Pierre 1205930939000
Tschou zäme!

War wieder mal ein sehr spannender Ausflug! Nur schade, dass es bei uns nicht wärmer ist. Fasst man alle Eure berichte und Fotos zusammen stellt man fest, dass Ihr vor allem beim Essen strahlend reinschaut! Gute Reise und möge "Georgy" durchhalten!

Gruss und Riesenmüntschi

Christel 1205913135000
Salut vous deux,
A voir vos images l'Australie me manque. C'est juste génial de revoir des photos ou je suis aussi passée. Je l'avoue j'aimerais bien y être avec vous... Bisous de Berne où on annonce de la neige pour Pâques...
Zuhälter 1205909980000
Zum Thema Krokodile: ".. einfach schwimmen, einfach schwimmen, einfach schwimmen-schwimmen-schwimmen.. denn wenn du schwimmst ist die Welt in Ordnung.." Dori, Findet Nemo

Liebe Grüsse
eliane g 1205909588000
Hallo zäme
I ha dänkt nach de asie fötelis chönntet dir das nümme üüberbiete. aber die föteli vom autback si mega schön....... i möcht grad ou bi euch si. derfür hei mir hüt morge ä wunderschöne klare und chaute morge gha, mit ämene mega schöne sonneufgang mit eiger, mönch und jungfrau, niese und co.
äs liebs grüessli us thun. gniessets
eliane
miriam 1205426685000
Hallo, ihr 2! Hier schreibt euch die Miriam aus Kölle...
Vom Manu weiß ich, was ihr treibt... tollTolltoll.
Habe noch nicht alles gelesen, aber schon alle Bilder geguckt.
Ich hoffe euch gehts so gut wie das aussieht.
Alles Gute, viel Grüße Mi
MiSaAm 1204665758000
hallo ihr zwei,

wow, superschöni föteli, bsunders au die schöne unterwasserpix, eifach e traum, wött au gli wieder tauche, bitzeli niiiiiidisch...

villi liebi griessli uss dr schwyz
(es schneit im fall, bravo, märz wie immer...)
SteNi 1204470185000
Zämme!
Richtig toll händ Ihrs!!
Wär isch eigentlich dä Weichi Anonymi wo do immer eso blödi Kommentär git??
Genau eso wittermache!!! Yeah!
Liebi Griess SteNi
dama 1204245172000
Hallo Katrin,
gerne geben wir dir weitere Infos zur Transib. Koenntest du uns anmailen, damit wir deine email-Adresse haben? Viel Spass beim Reisen!
Liebe Gruesse dama
Katrin 1204242436000
Tolle Berichte die Ihr ins Netz gestellt habt. Mit grosser Begeisterung habe ich besonders Eure Erfahrungen mit der Transib gelesen. Sind auch gerade in der Welt unterwegs und ueberlegen von China mit der Transib Richtung Westen (bis Russland) zu fahren. Aus Euren Berichten konnte ich bereits schon einiges erfahren aber vieleicht habt Ihr noch ein paar Details fuer mich. Vielleicht erinnert Ihr Euch noch an Preise, Buchungsmoeglichkeiten etc. und koenntet mir diese mitteilen. Viel Spass noch unterwegs

Gruesse von Katrin aus NZ
anonym 1204231782000
Reisen ist schön aber mit respekt zum anderen Länder, Texte wie Fressen, Chinesen Ferien etc. ist Ihr habt in China auch genug gefressen.
Pierre 1204192751000
Hallo Dane, Hallo Marco!

Die beiden letzten Berichte sind wieder ganz grosse Sahne! Gratulation! Am besten gefällt mir die Aufnahme, wo Ihr drei dasselbe violette Pijama anhabt.
Im Übrigen scheint irgend ein Neider am Werk zu sein (siehe Primitivo vom Dienstag). Wenn ich denn schon "besser" bin, als andere, so steh' ich mit vollem Namen und Mailadresse dazu! Aber anonym..........?
Dann wieder zu Wichtigerem: Ich wünsche Euch allen weiterhin viele positive Eindrücke, dem Lehma eine gute Heimreise und euch beiden einen angenehmen Flug nach Australien! Macht mit Eurer Berichterstattung bitte fleissig weiter!
Herzlicher Gruss und Riesenmuntsch

anonym 1204029911000
Weswegen macht Ihr eigentlich die Reise? Damit Ihr zu Hause schoen damit angeben koennt? Oder um aller Welt zu zeigen, dass Ihr ganz und gar nicht fotografieren koennt?
Lia 1203270053000
Hey ihr drü!
Schön z gseh, dass ihr s Läbe gniesset! Ich wünsch euch no ganz vil vo so Dääg
Die Fotis vo Strand und Meer mache richtig sehnsüchtig und hole mi usem Alltag use....merci euch!
Übrigens Dane: gsesch richtig sexy us mit dinere Brüni und i dem Bikini
Mir chöme grad vom Bärgweekend heim: super blaue Himmel, schneewissi Bärge, agnähm früsch,eifach wunderbar....chöned euch bestimmt grad gar nid vorstelle, wie sich Schnee afühlt, wenn me mit de dicke Stifel drüber lauft
Aber Barfuess übere Sand laufe würdi trotzdem grad au gärn. Euri Bricht mache Luscht uf meh....ich freu mi scho!
Auso hebets guet und wiiter so
Un abbraccio fortissimo
Lia
anonym 1203264589000
Hallo zusammen
Super Reise! Schöne Bilder!
Diese Eindrücke bleiben und helfen Euch in schwierigen Zeiten über manches hinweg! Passt gut aufeinander auf¨
Gruss
birgit
DaMaLe 1203244902000
Hallo Zusammen,
wir moechten uns wieder einmal recht haerzlich fuer eure tollen Eintraege bedanken, bitte fleissig weiter so!
Da ihr euch so gefreut habt, ab den Fotos der Similan Dive Safari, haben wir nun die schoenen Strandfotos auch noch reingemacht! Viel Spass beim angucken !
Haebet Sorg und bis bald
DaMaLe
Bianca und Adi 1203070282000
Hallo ihr Liebe!
O.k also langsam aber sicher längts! Alles was rächt isch aber das isch jetzt eifach too much! Jedesmol dä Frust nach eure super giga tolle Bilder(was heisst do no üebe??!!) und Brichte halte mir eifach nüme us!!!! Eigentlich würde mir jo gärn strike und nüt meh läse aber das schaffe mir glich nid, wills halt jedesmol au für eus es ächts Erläbnis isch!
Mir gönge hüt is Wallis go skifahre und freue eus scho mega, allerdings wird alles Chopf in Schnee stecke nüt nütze, so cooli Fischli wie ihr werde mir leider nit gseh!(do nütze dänk au keini Glühewyli öbis,oder?!)
Also no witterhin vill Spass und lueget, dass euch keini Schwimmhüt wachse das macht sich an Land nit so guet!
Ganz liebi Grüessli B&A
Marnita's 1203015120000
Hallo Ihr Photoprofis
Einfach cool was ihr da macht! Generiert echtes Fehrnweh, wenn ich mir die Bilder so anschaue. Auch kann ich es kaum mehr erwarten, bis ich das nächste Mal wieder Tauchen kann.......ich beginne schon in der Badewanne mit der Badeente unter Wasser zu sprechen...ich bin reif für die Inseln.
Die Unterwasserphotos sind toll - echt gut gemacht!
Liebe Grüsse und weiterhin viel Freude
D'Marnita's
Lehmanns 1202928411000
Hallo zäme, hallo Christian,
ich bin seit einer Woche wieder in deiner Wohnung und geniesse die Abwechslung.Das Wetter ist sehr gut und ich kann jeden Tag einen Spaziergang machen. (Leider geht`s immer etwas "obsi").Ich habe mich sehr über eure Reiseberichte gefreut und zum Teil ist mir noch etwas bekannt vorgekommen von meinen Reisen.Nur gabs damals diese "mails" noch nicht und Kartengrüsse dauerten immer etwas länger.
Geniesst weiter eure tollen Ferien und ich freue mich daran so teilzuhaben.
Liebe Grüsse Grossmami

Griessli au vo Ma u.Pa
Manuel 1202724560000
Servus Ihr zwei Hübsche
Wow, do hani grad wieder Heimweh nach Koh Phangan...dört bini jo scho 2 mol gsi und dört chönnscht immer wieder anego, wills eifach so relaxend isch...I glaub i dem Bungalow an dr Bottle Beach hani au scho pennt, isch no nätt gäll? Sind Ihr scho mol 1 Bucht wieder gange nach TongnaiPan od.so? dört hets glaub echt dr schönschti Strand, richtig abgo tuets in Had Rin, aber me isch au gschoggt, was dört so abgoht, scho fascht zu touristisch... Mir sind jo in MaeHat Bay gsi am Nord éschtliche Zipfel vo dr Insle, das isch echt relaxend dörte (Empfehlung: Wangsai Resort!!! Echt super!)...
I hoffe, es goht Euch guet, mir tip top, hami guet igläbt im neue Job, er er verlangt so einiges ab...Wenn alles klappt, zügle dLeila und i im Summer nach Basel, sind uf Wohnigssuechi...und Ihr? Chömet Ihr überhaupt no zrugg?
E ganz e liebe Gruess am Fasnachtsmäntig vo Eurem alte Friend

Adi 1202634255000
Hallo Ihr zwei respektiv drei!!!
Bricht wie immer mega, hock do vor em Compi und luieg die Strandphotis aa und denk immer nur: mir chömme au, mir chömme au, mir chömme au... hoff das klappt au wirklich!
Marco, Danne, bi sehr erfreut gsi sone geile Schritt vorwärts vom Marco z0'gseh! Do schloht doch mis TL-Härz grad höher - und i weiss scho wieso das de Marco gfötelet worde isch, gäll Danne... )))))))) und denn die Tarierig in Perfektion vo de Danne... Und Lema, di bringe mir locker sowiet, gsehsch emel sehr entspannt us, no...., denn frieschtens bim erschti RICHTIGE Tauchgang imene Schwiizer See chunt denns s'Muffesuuse!!!!!! !!! Bi stolz uf euch drei!! Und merci für die Warzenacktschnäck, die find ich neb de Hai absolut mega hammermässig geil!!! Wartet nur bis ihr no meh vo dere Art wärde see, do git es 1000 vo Farbkombinatione!!!! Und Similan viellicht no es paar geili Hai meh!!!!
Gniesset euri Zyt!!!!!! Mir sind am Flüg sueche!!!! So wies usgseht isch Singapur oder Kuala Lumpur (aber eher Kuala Lumpur die billigscht Sach) im Agebot. Mir wärde sehr!!!!!!!!!
Guet Luft!!!!!
Fäthu 1202597027000
Hallo DaMaLe!

Das mit den Päcklis wäre nicht unbedingt nötig! Wahrscheinlich müssen wir jetzt eine grössere Wohnung zumieten....
Zum Bericht: Mal etwas anderes, diese tollen Unterwasseraufnahmen. Ich wiederhole mich gerne noch mal. Eine Frechheit, diese Sicht auf den Strand. Da wird man so richtig neidisch.

Machets guet u häbet Sorg

Gruss Fäthu
Evelina und Alessadro 1202576530000
Heu zämme

es het uns freut vo euch zöhre.....gniesset euri täg,mehr hoffe ihr händ euch chönne vo eure Mageverstimmige guet erhole. Christian mr findes super, dass di fürs tauche entschiede hesch und em entsprechnde Kurs. Unter wasser hets au tolli gärte,gell? es Gruessli und Mutz Evelina und mini Buebe P.S. ha am 8.2. mini 5 Chemo gschafft...uffff jetzt nur no 1. am 29.2...
moni und peter 1202412152000
Sali zämme
stellet Euch vor... mir sitze do zämme an UNSEREM Notebook an UNSEREM internet-Aaschluss !!!!!

Es isch super vo Euch z'läse.

Mir hoffe Euch gohts guet und freue uns scho jetzt über dr nägschti Bricht.

Liebi Griessli

Mami und Peter
Bianca und Adi 1202075051000
Hallo ihr liebe!
Super tolli Brichte sind das wieder vo euch! Langwillig? Ischlofe? Was isch das?! Es isch eifach immer wieder genial vo eure Erläbnis chönne zläse! Hoffentlich ghöre mir eus bald wieder mol! Bis bald liebi Grüessli an euch drei!
annika 1201779938000
uiuiui, do wird ich grad e chli ifersüchtig bi däne spannende bricht und schöne föteli. wünsch euch wiiterhin so erläbnisriichs reise und liebi mensche.han mi gfreutb euchi brichtli zläse!
liebi grüessli annika
ürsu u nädle 1201724565000
hey dir weltbummler, mir hocke widermau ganz niedisch vorem compi u luege eui schöne bilder a.
während dir am aquator schmachtet,.... düüse mir über die verschiedene verschneite piz's (bärge) abe.... jubiiii...
freue üs uf witteri spannendi gschichte vo eure reis. wie hesch eigentlich di geburi gfieret marcovic... bisch jetz ou ändlich 20?
viele, viele dank für eui karte. ha mi riesig gfreut! bis spetrursus y nadine

Elke 1201436304000
Hallo Ihr Lieben,
da habe ich das ganze Jahr noch keine Berichte gelesen gehabt. Wir waren anfangs Januar in Bern und hatten eine Kombi aus Sightseeing und Pevionler treffen. Aber nun gab es hier auf eurer page einiges Nachzuholen. Genau das richitge an einem grauen Sonntag Nachmittag. Einfach nur träumen und richtig viel über eure Aufenthaltsorte erfahren. Vielen lieben Dank und bleibt gesund und muster.
Beste Grüsse aus Norddeutschland elke und otmar
d'susle 1201343277000
hei zäme - laos - ich will auch - hier gibt es wirklich kein halten mehr - es ist nicht zum aushalten eure berichte zu lesen - richtig selbstquälerisch. alles liebe machts gut drücke euch bei euren busfahrten die daumen....
Marnita's 1200955813000
Hallo Ihr drei Rumtreiber (gibt es anscheinend nicht nur bei Harry Potter......)
Ich war nur 10 Tage weg und hatte heute Abend echt mega viel nachzulesen.........man merkt, dass eine weitere, flinke Feder dabei ist!
Tolle Fotos, spannende Berichte und Marco (so wie es aussieht) sitzt nicht nur auf harten Stühlen sondern hat diese auch wieder
Bärenstark, vielen Dank für Eure Mühe.
Habt Ihr auch die Mäuse angeknappert neben den Bananen?
Liäbä Gruäs a alli drii
Marcel und Anita
Damale 1200840298000
Hallo zaemae, leider ist Laos nun schon wieder vorbei und wir sind in Chang Rai, Nordthailand. Es ist wieder etwas ungewohnt soviel Infrastruktur zu haben ! Vielen Dank fuer eure Eintraege, es macht uns nach wie vor viel Spass diese zu lesen!
Noch zum rot-puenktleti Gecko: Er ist nicht giftig, aber er macht vorallem Nachts riesigen Laerm !
Liebe Gruesse aus Thailand
Dane, Marco und Christian
Evelyne 1200822916000
...seit Wochen darf ich euch auf eurem Länder-"Spaziergang" gegleiten. Unglaublich die schönen Gegenden, die ihr bereist, bestaunt und kennen lernt...Vielen herzlichen Dank für die tollen Berichte und Bilder dazu. Ich wünsche euch weiterhin viel Spass und viel Vergnügen. Liebe Grüsse aus Mittelhäusern
Pierru 1200783803000
Hallo Dane, Hallo Märcu, Hallo Lehme!

Eure letzten berichte waren wieder mal höchste Sahne! Keine Rede von "zu lang" und von "Einschlafen"! Interessant, wie Ihr bei Eurer Laos-Reise in tiefgründige Diskussionen kommt. Ich meine nur so wegen dem Opiumanbau und der Erhaltung von Traditionen. Alles in Allem muss Laos schon ein wunderschönes Pflaster sein. Noch was zu Eurer Berichterstattung: Wird immer professioneller! Bitte weiter so!

So, das wäre alles für heute. Gruss aus Niederscherli, machets guet, häbet witer Sorg!

Pierre, Beatrice, Fabienne, Viola, Nicolas (im Militär) und Tömu
Adrian Roth 1200673330000
Genau, saumässig langwiilig. Weiss eigentlich nid wieso ich mir euri Bricht jedesmol atue... Ich schlof wirklich jedesmol ii und stunde spöter verwach ich... Ehrlich gseit isch alles andere als langwiilig, aber das wüsset ihr hoffentlich au! Wie immer mega cool!
Münd denn eh emol zämä abmache zum skype oder so, münd so einiges bespräche!!!! Ihr zwei und mir zwei!

Liebe Gruess!!!! Und bliibet gsund und gfrässig!
Evelina und Alessadro 1200597371000
Hallo Christian, Hallo zäme
ihr hän schöni Föteli gmacht, ich chum nit usem schwärme use...Dr Elia het wölle wüsse ob dr rot-pünktleti Gecko echtsch giftig sig??! Häns guet zämme und noch viel schöni abedür es liebs Gruessli Evelina & mini Buebe
Bianca und Adi 1200243157000
Hallo zäme!
Wie mir do läse het dr Christian gest Geburi gha! Natürlich gratuliere au mir no ganz härzlich! Isch sicher schön feucht,fröhlich gfieret worde!
Hey heit dir würklich die Hühenerköpf und Füess gässe?! So Eklig!
Liebi Grüessli euch drei!
SteNi 1200225570000
Hey Ihr!
Yeah, Laos gseht jo rächt schön us!!!!
Uns würd rächt wunder näh wie das Bier isch, mol luegä öb mr das do finde...
Hebet Sorg, eifach witter eso, ganz liebi Griess SteNi
Lehma, alles Liebi und Gueti zum Geburi!!
lehmann 1200148973000
Hallo zäme,
mir freue uns riesig über die tolle Bricht us Laos.Mir chönnte au e bitzeli Wärmi vertrage.
Am Christian am 12. ä ganz ä tolle Geburi, alles Gueti und euch drei witer ä gueti und tolli Zyt.
Griessli Monika und Beat
Martina 1200141323000
Hoi Christian,
Alles Liebe zum Geburtstag, weiterhin viel Freude und Vergnügen. Beste Grüsse an Deine Reise-gefährten und Wünsche für Eure Gesundheit. Gruss
Martina
anonym 1200072333000
Griessli Monika und Beat
Anna und Holger 1199979416000
Na endlich mal ein paar Dinge, die auch neu für uns sind . Nein wirklich, ihr seht und neidisch und voller Bewunderung, dass ihr es soooo lange in Asien aushaltet. Lasst es euch gut gehen und bleibt vegetarisch (zumindest was Ratten und Hunde anbelangt
Uns (2,4 Personen) geht´s gut, Bauch wächst!
Bianca und Adi 1199900123000
Hallo Ihr drei!
Schön wieder vo euch zghöre! So wies usgseht gohts euch jo prächtig! Sogar dr Lehma gseht scho ganz erholt us! Vill Spass no!
Adrian Roth 1199774692000
Hallo Ihr drei!
Schön z'ghöre das ihr alli fit und munter sind! Find i toll, ha mir scho afo sorge mache das ihr irgendwoe "hange bliibe worde sind"...
Ganz e liebe Gruess!

d'susle 1199619626000
sälü zäme
von herzen wünsche ich euch ein glückliches 2008! alles liebe euch beiden.....
wiedermal sonntag...
ich muss sagen - bis jetzt konnte ich noch alles einigermassen ertragen von euren berichten - aber ko chang hat mir den rest gegeben ..... packe doch hier einfach die koffer und verreise ..... so scheisse ..... will auch wiedermal eine mango und strand und so härzige viecher sehen.....
EliPhi 1199366006000
Hallo zäme
Wir geniessen auch ein wenig Ferien in der Schweiz. Hoffe Ihr hattet einen guten Rutsch. Nachträglich noch alles Gute zum neuen Jahr.
Morgen gehen wir für ein paar Tage nach Flims. Wir freuen uns auf eine paar Tage Schnee, Wellness und natürlich mit Ina Flims unsicher zu machen.
Lg Eli und Phippu
Fäthu 1199356594000
Hallo Dane! Hallo Märcu!

Wir wünschen Euch beiden einen Superstart ins Jahr 2008!
Gruss Fäthu und Familie
Anita und Heinz 1199282284000
hallo ihr beiden,
wenn wir euren reisebericht lese, wird uns wieder ganz warm ums herz, wir waren schon 2x6 wochen in thailland, auch auf ko chang und wollte eigendlich diesen monat wieder los, mal in die angrenzenden länder und wie immer die letzte woche bei freunden auf ko tau zum tauchen. aus beruflichen gründe musste ich meinen urlaub absagen!! ( wir beneiden euch ! aber der nächste tripp ist schon geplant. wir wünschen euch noch viel spass!! lg anita & heinz
SteNi 1199104378000
En guetä Rutsch ins nöie Joor, e digge Schmutz SteNi
Fäthu 1198362767000
Tschou z'äme!

Der helle Wahnsinn, dieser Strand! Bei -8 Grad (in der Sonne, natürlich... wird man richtig neidisch! Die ganze Family wünscht Euch beiden ein frohes Weihnachtsfest!

Gruss und Muntsch Fäthu
SteNi 1198322559000
Ciao Zusammos!
Wow, schöni Ferie in Eurne Ferie hän Dir jetzt do gnosse!!
Mir wünsche Euch ganz schöni Wiehnachte und e gueti Zyt mit em Lehmanski!
E gueti Witterreis, liebi Griess vo de SteNi's!
Christine + Hansruedi 1198273228000
Hallo zäme,
Super euer Reisebrichte, bim läse u Föteli bestuune isch me säuber ou fasch der by. Wie Karin gschriebe hett,hätte mir no e Adrässe ds Bangkok. Die si immer happy we si Bsuech vo Schwyzer überchöme. Mir wünsche euch schöni Wiehnachte u de e guete Rutsch is nöie Jahr. Lg Gärbers
Tobi and Claire 1198126977000
Hi Marco and Danielle!!
Since it has been a while that we bumped into each other, we thought we would check out your website! Where are you at the moment? Still in Cambodia? We are already in the north of Laos. Would be nice to bump into you one more time!
steka 1197845357000
Hallo
schad, heit d'ihr üs per telefon nid verwütscht. drfür hei mir d'grüess vor susle bereits übercho.
mir si geschter ds mürre ga schifahre (topverhäutnis bi minus zäh grad).
gniesset thailand. u we d'ihr ds bangkok mau ä uszyt bruchet, so mäudet euch gnue frühe. i hätt euch no ä ardässe bi fründe vo mine eutere.
lg, stele u karin
Bianca und Adi 1197580937000
Halloa!
Super spannendi Sache heit dir do wieder gschriebe! Und So schöni Föteli! Merci vill Mol!
Bi eus isch es chalt und gruusig! Aber nächst Wuche sötts besser wärde und de gönge mir go skifahre! Juhuu! (o.k euch macht das im Moment sicher nid a scho klar! )
Hey Adi das goht natürlich nid, dass die zwei do so cool chönne go tauche und mir do null Ahnig hei drvo! Ich bin also grad chli niedisch worde! Ich glaub du muesch uns au mol s'inneläbe vom Zürisee zeige!
Ihr zwei hebet sorg und gueti Reis nach Thailand!
Vill Spass mit em Lehma denn! Bianca u Adi
Christel 1197385593000
Hallo zusammen!
Ich bin immer froh, ein Paar Minuten mit euch zu reisen.
Liebe Grüsse
susanne 1197379464000
hallo dir zwöi biker!
merci für di schöne tämpubiuder… aues gseht ja mega idrücklech us.
bi üs geits mit rise schritt gäg d'wiehnachte zue… vom wiehnachtsmärit dringe immer di gliche lieder is büro u dr gschmack vom crep-stang unger mim fänschter isch mängisch sehr mörderisch )) ;-(((
letscht samschtig bini nach langer, langer zyt wider mau uf de schi gstange. äs het mer mega gfaue u drum wird mis brätt die seson meh oder weniger im chäuer blibe…
liebe gruess u ne chauti brise us dr schwiz nach thailand
Marnita's 1197320097000
Hallo, hallo, hallo Ihr Zwei.
Sind sehr froh, etwas von Euch zu hören und Eurer Bericht ist wieder ne Wucht .....aber Eure kulinarischen Tiefflüge, na ja! Taranteln, Bauchschmerzen, Magenkrämpfe, geht wieder etwas besser, dann wieder Frösche, DPfiff, Magenschmerzen etc.
Häbid Sorg zu Euch!
Ganz herzlicher Gruss von uns beiden
Anita und Marcel
lehma 1197240900000
Hallo ihr Zwei
Eure Reiseberichte sind zu spannend und das Wetter soo schlecht in der Schweiz!
Da hab ich mir gedacht da muss ich hin...
bis gli smiley lehma

Marcus Fliege Dortmund 1196959646000
Hallo, Terve !!!

Kann mir jemand weiterhelfen ??
Suche dringend eine CD von "Sofia & Anna" !!!
Brauche das Lied " Du Calmmit"" !!!!!!
Bin zwar im Februar, Mai und Juli wieder zu Hause, kann aber nicht weiter warten !!
Nur nebenbei: Shanghai liegt auch noch an. Wohnen, mitten in der City, bei einer Architektin !!!
Wird bestimmt gar luschtig !!!!????

So, für eure Mithilfe bedanke ich mich im voraus !!!!

Marcus

Manuel 1196938647000
Ja hallo Ihr zwei Hübsche
Lang ist es her, seit dem letzten Kontakt...Wow, ich bin echt neidisch auf Euch!!! Ihr erlebt echt das volle Programm. Ja seit August habe ich mich auch nicht mehr gemeldet, ich war ja 6 Wochen in Indonesien unterwegs. Das war echt der Hammer aber auch sehr sehr anstrengend, v.a.Lombok Island. Die Gilis sind echt wunderschön aber der absolute Knüller ist Flores, glaub mir, ich hab noch nie sowas imposantes gesehen...Komodo Nationalparc, Komodo Dragons, Korllenriffe, etc...echt da solltet ihr unbedingt hin...Ich hoffe, dass ich mich ab jetzt mehr melde, denn ich beobachte Euren Trip (warum eigentlich 3 Jahre? solange unterwegs?) schon lange. Ich vermisse Euch beide auch schon...
Was gibt’s sonst so Neues: Ich bin immer noch in Downtown Thörishaus, Bern…ja, wirklich hier ist echt was los, um 7 Uhr Abends siehst Du schon die Staubkneuel ala Wildwest auf den Strassen – hier geht echt gar nix, aber ich hatte gestern meinen Abschiedsapeo und am 12.12.ist definitiv vorbei, nach fast 20 Monaten!
Gleichzeitig habe ich auch bei Triplan Basel nach 3 ½ Jahren gekündigt, Si hätten mich nach Deutschland geschickt und ich wollte einfach mal wieder nach Hause, Ich lebe ja seit fast 2 Jahren im Hotel… Ich fange ab 3 Januar eine neue Stelle an in einem anderen Ingenieurbüro (unsere Konkurenz! LSMW...Grins) in Allschwil an. Ich freue mich riesig auf diese neue Herausforderung, ich konnte einfach nicht mehr bei Triplan, hab mich einfach verarscht gefühlt da…redete nur an eine Wand! Aber eben...ein neues Jahr ein neues Glück...Und Ihr? Könnt Ihr mir bitte noch Eure EMail schicken, habe leider mein Computer getötet und alle Adressen verloren...Übrigens, der Colt ist tot und es lebe der nagelneue Peugeot 207 GTI...echt geil das DIng!
Machts gut und ich freue mich immer auf Eure Berichte!!! Ihr zwei Verruckte. Hebet Sorg zu Euch! en liebe St. Niklaus-Gruess us der Schwitz ans Ende der Welt. Manuel
crissy 1196879159000
Hoi Ihr Zwei
Wow, mega lässig Euri Bricht z'läsä und die Föteli aluegä. Dir händ jo scho mega viel erlebt und gseh. Wahnsinn. Ich hoff es goht Euch mega guet, es gseht emel so us...
Wohi goht's den als nöchsts, wahrscheinlich noch Thailand oder? Hmm, dört cha ich den wenigstens sägä, dass i au scho mol dört gsi bi. Benied Euch mega. Also gniesset's no. Vielleicht gsehn mir uns jo z'Australie... bi vom 14.3.-1.6. in down under und cha's au chum erwartä.
ganz liebi Griessli us dr chaltä und grusige Schwyz...
Christine
SteNi 1196695563000
Ciao!
Langwiilig isch alles andere!!!!
Hoff, d'Gsundheit isch stabil; bi so Ässe und Fiecher cherrts mr jo scho vor em PC dr Maage.. Grins!
Es isch traumhaft, was Dir für Natur gsehnd! Ich bi richtig niidisch!
Usser uf die Fiecher nid, do wär i vo dört scho zäh mol hei gsegglet!
Machets guet, Schmützli Niggi
Elke F. 1196694216000
Salut! Unglaublich gewaltige Naturbilder aber die Frösche sind schon der Hammer! Damit macht ihr den Meersäulibildern von der Fränzi mächtig Konkurrenz!!
Viel Spass noch und eine "besinnliche Adventszeit". Hier in Nord-Deutschland schifft es mal wieder...
Adi 1196668672000
Hallo Ihr zwei!
Yeah! Tarantle, Frösch und all das wiitere zügs zum ässä, das hört sich eher nachere kulinarische Rundreis aa als nach adventure!!!
Ich hoff ihr händ wenigschtens es paar laatschigi Tarantulas g'ässä!
Die URwaldtour het mega hammermässig usgseh!!! Freu mich denn uf no meh Photis! Ou, und im Marco sis Gsicht bim Hoseprobiere isch jo au ganz geil. Het er das ächtsch nid mitemene WC verwächselt????
Bliibet gsund und gfrässig und gniesset eures ummereise! Danke dass ihr unsi Zyt do dihei erträglicher machet!
All the best my friends!
LIA 1196149248000
Ciao carissimi
Endlich komme ich auch mal dazu, euch zu schreiben Hab grad Ferien, und werde nachher ein paar Tage durch die Schweiz zappen, bevor ich am Montag an der neuen Stelle in Binningen anfange. Genau, ich hab gekündet, der Weg war mir langfristig zu lang. Jetzt freue ich mich mal nach dem Feierabend auf den Putz zu hauen
Bei euch tönts superspannend! Ich lese mich immer sehr gerne durch eure Berichte durch Toll, dass es die Möglichkeit gibt, auf diese Weise an eurem Abenteuer teil zu haben...
ich wünsche euch weiterhin viele spannende Erlebnisse und ich denke an euch! Ganz liebe Grüsse aus dem kalten M'stein, Lia
SteNi 1195990908000
Hello zusammos!
Mir hoffe, Cambodia gfallt Euch guet und es isch au dört so spannend und interessant wie bis anhin!
Liebs Griessli SteNi
Bianca und Adi 1195752495000
Hello!
Also es isch jo echt schön immer euri tolle Brichte zläse. Aber bi eus isch es grad sooo gruuusig, do isch es eifach scho chli fies euch so fräch zgseh feini Drinks zschlürfe und de no a soneme traumhafte Strand! Mir wei au!!!! Seufz
Aber es isch schön gohts euch so guet!
Hebet sorg und witterhin vill Spass!!!
sara 1195481863000
Hallo zusammen, habe mir gerade den halben nachmittag zeit genommen, eure berichte zu lesen.was ihr schon alles erlebt habt!!!....es macht spass, euch ein bisschen auf eurer reise zu begleiten und nicht immer nur windeln für windeln vor mir zu sehen...luana ist wohl auf und zaubert uns jeden tag ein breiteres grinsen aufs gesicht!!! ich hoffe ihr habt schon erste bilder gesehen! ich wünsche euch noch viel spass und weiter so!!!!!! liebe grüsse sara
Pierre 1195116349000
Hallo Dane! Hallo Marco!
Sitze da im verschneiten Fribourg und amüsiere mich köstlich! Einfach genial, Eure Reise mitverfolgen zu können! Beim Bericht von Mui Neh wird man richtig neidisch: Dieser Strand....... Bezüglich Käfergrösse (Dalat) habt Ihr wirklich nicht übertrieben. Ein Riesending.
Bitte macht weiter so und ich wünsche Euch auf diesem Weg weitere irre Momente, die Ihr dann für uns beschreiben könnt.

Gruss und Müntschi

eliane g 1195042747000
Hallo zäme
het scho hert euch ir sunne mit ämene drink gseh und verusse wüetet dr schneesturm. leider muess ig hüt nami sogar no uf bausteu
Wie d susle gschriebe het, isch würklech wieder einisch zyt für ne froueabe. mir nähme de äs föteli vo dir mit.....
häbets guet und gniesset ds schöne wätter ou für mi.
Muntsch eli
newzilla 1195041022000
Drulla und Karten lesen... Ich sage nur Rally Ticino... weisst du noch!? griaz
Susanne 1194991034000
hey hey
isch ja krass, chume grad vom träning hei u bi mega froh dassis ohni büle übere frienisbärg ha gschafft… mir hei nämlech zum erschte mau schnee u dä blibt grad lige! leider ha ni mis opeli no nid mit winterpnös usgstattet u das macht bi däm wätter gar ke spass… itz muessi am simu dampf mache!
u was fingeni da i öiem reisebricht, äs föteli vo öich i de badhose am drink schlürfe… wunderbar, das passt ja mega… i wett i wär o dert!!!! i wünsche öich ä guete start z'kamboscha.
hey dane, langsam würds zyt wärde für wider mau eis ga zieh… i vermisses u di drzue.
liebi schnee-grüess vo mir
Adi 1194990535000
Bianca du seisch es, ich ha au KEI Mitleid mit dene zwei!!!!!!!
Die Ananas macht mi mega aa!!!! Hät jetzt au Luscht druf!!!
Gniesset euri Zyt und hoff bis gli!

d'susle 1194872981000
sälü zäme
so guet am sunntig morge eui abentür zlässe .....ig wott ou!!!!! so dane ig ha no öppis für di u für pevion u süsch ex. berna lüt!ig ha dr'alöis gseh ja dä mit dr adlernase ja dr tanz alöis dr hoi du u das im bierhübeli fankhauser konzert mit emene oberufgummierte blonde schlitte ig säge euch e so öppis heit dir no nie gseh die lippe hoi du är isch e chlei verzwieflet gsi u het nid rächt gwüsst was mit siner bei zmache soooo das isch doch mau es knätsch oder öppe nid ... was du hie aus verpassisch ... drink mau e wisky für mi nid immer nume das bier.....lg d'susle
Elke 1194377830000
Hallo!
Muss auch nochmal loswerden, dass es grossen Spass macht eure Berichte zu lesen. musst bei dem BH-Bild auch laut lachen. Herrlich...
Freue mich schon auf eure Fortsetzungen.
Vielen lieben Dank und alles Gute weiterhin, auf dass ihr die Sonne bald findet...
Bianca und Adi 1194284110000
Also Dane dini BH-Aktion am Märt isch jo dr Hammer! Hi Hi
Ohhhh und um das Indischesse hän mir euch jo echt grad beniede! Do hätte mir au zuegschlage!
Tja und das mit em rege isch jo scho no blöd, aber us irgendeme Grund chunnt eifach nid würklich Mitleid uf...
Aber mir sin jo nid so und hoffe glich dass es bald ufhört!
Liebi Grüessli vo eus
michi_sabrina_amélie 1194266527000
sali ihr zwei,

supertoll, die bricht z'vrfolge, sauschöni bildli und immer wieder mol e lachattacke...
gniessed euri reis wyter in volle züg!!!

ah jo, in 2 dääg wird s'amélie scho 1, sie het mir gseit, ich muess das unbedingt do mälde...
christel 1194247365000
Hello vous deux,
On se rejouit toujours autant de découvrir vos aventures!! et l'image de Dane en BH au milieu du marché nous a beaucoup fait rire!!! PS: combien de sortes de bière avez-vous déjà essayés?? Bisous
SteNi 1194192352000
Hallo Zämme!
Es isch toll ds'gseh wie guet Ihrs händ uf Eurer Reis! Mir hätte dr Marco gärn no im Aazug gseh.. Mir sind froh, dass es Euch e so guet goht!!!! Hoffentlich hörts gli uf schiffe.. Dangge und bis gli SteNi
Bianca und Adi 1193949319000
Hallo ihr!
Wow das sin jo wieder SUPER Brichte vo euch! Und so tolli Bilder!!! Würklich so schön, dass ihr euch die Zyt nämet!
Hi hi und dank em Adi sin mir jo jetzt bestens au über nächtlichi Details informiert!
Also witerhin vill Spass und gniesset d Doppelzimmer!
Liebi Grüessli Bianca u Adi

Christine (Mutter von Kare) 1193749633000

hallo zusammen,
Lese immer mit Interesse eure Reiseberichte.
Die letzten von Vietnam wecken viele Erinnerungen (von unserer Reise 06) wach.Noch eine gute Zeit in Vietnam warte schon gespannt auf eure nächsten Einträge.
Liebe Grüsse Christine
Dama 1193630539000
Hallo zusammen,
besten Dank wieder mal fuer eure Eintraege. Es macht jedes mal Spass wieder was von euch zu hoeren.
Wir nehmen uns natuerlich auch die Zeit um all eure Fragen zu beantworten...
Adi alte "gwundernase": seit Vietnam verbringen wir die meisten Naechte im Doppelzimmer. Hoffentlich kannst du jetzt wieder ruhig schlafen

Liebs Griessli us Hue, Vietnam

Dane und Marco
Marnita's 1193578454000
Hallo Ihr Lieben
Vielen Dank, dass Ihr Euch die Zeit nehmt für all die tollen Berichte, wir haben bald das Gefühl, wir reisen mit - Toll!
Hätte gerne ein Bild von Marco nach dem Gotcha-Anschlag gesehen, sah sicher cool aus!
Freue mich, dass es Euch gut geht und auf den nächsten Bericht - lieber Gruss
Marcel und Anita
Christel 1193404445000
Schön mit euch mitzureisen!!! Liebe Grüsse
Newzee 1193393419000
Hallo zusammen! Eure Berichte und Fotos sind wirklich erste Sahne! Voll geil! Sogar so gut, dass ich jedes Mal ziemlich neidisch werde auf Euch. Aber es freut mich auf jeden Fall, dass Ihr gut unterwegs seit und viele schöne und interessante Dinge erlebt und seht!
Ich habe im Moment Ferien, d.h. insg. 7 Wochen. Am 3. Dez. fang ich meinen neuen Job an und geniess bis dahin die Zeit. Wenn ich genug Geld hätte, wäre auch ein Ausflug ins Goldige Dreieck eine Idee gewesen... aber eben.
ganz liebe grüsse aus old ettingen
newzee
adrian und Lia 1193333300000
Hallo ihr zwei! Schad ha ich usgrächnet hüt lang Uni. Jede andere Tag hättet ihr mi verwütscht!!!!! Aber trotzdem schön!!!
Du, was ich scho lang ha welle froge, wie isch s'liebesläbä uf de reis?? Jetzt riefet sicher 98% vo allne wo das läset us, aber wüsse wänd sie es au!
Liebe Gruess us M'stein!
Susanne 1193068312000
hallo dir zwöi wanderer!
aues tönt ja scho wider ganz spannend u wases da z'rouke het gä nähm mi auso o wunger… dane, i hoffe di chrütli vo däm wunderdokter nütze baud. z'föteli isch super, wi du dert ufem stühli hocksch, köschtlech. d'kare, d'eli, nädle u ig si geschter im europapark gsi, mir heis u luschtig gha u i hät nie dänkt, dass d'kare fasch so cha schreie wi nig!!!! chömet guet nach vietnam u machet witers so, äs isch mega cool öich so chönne z'verfouge. liebi grüess us dr chaute schwiz (5 grad mit bise)
Adrian und Lia 1192997413000
Something to smoke??????? Was het es denn gä?
Wie immer erfrüschend news us de Welt z'becho!!!!!
Liebe Gruess

Adi& Lia
Bianca 1192915425000
Hallo ihr zwei!
Na das klingt jo wieder spannend bi euch! Dane wie gohts dir?! Ich hoffe sehr wieder besser! Schliesslich seit me jo die chinesischi Medizin wirki Wunder! (Allerdings bin ich mir do bi getrocknetem ekligem getier nid so sicher...!)
Oh und de Fruchtwein gseht jo würkli lecker us! Mmmh trinket mol eine für mich!
Ich bin jetzt grad us Hamburg retour cho! Isch au e tolli Stadt! Vor allem d Reeperbahn isch cool und natürlich die absolut spannende shops... Ehrlich Sache gits, do chunnt me us em stuune nümi use! HiHi
Also hebet sorg und dir Dane ganz gueti Besserig!
Liebi Grüessli
Nicole 1192684567000
Hey, bi froh isch bi öich aues i.O! Tusig Dank für d`Charte- het mi riesig gfreut. Ufe Aruef warti no Aber Dane, hesch ja no mänge Monet Zyt.
Muntsch
Adi 1192633134000
Ihr kleinen Scheisser, wenn ich so ein Paket bekommen hätt, wäre ich höchst persönlich vorbeigekommen um es euch danked wieder zu geben! Wahrscheinlich noch getrocknete Haiffischflossen und Tigerpenise drin.... Scheiss Chinesen!!! )
Hoffe es geht Dir, Danne, wieder besser!!!! Dieser Dr. Kung-Fu ist aber schon der Hammer! Wie war der Tee???? Hat er geschmeckt??? Hat sicher geholfen!
Geniesst Eure Reise und denkt auch mal an mich!!!! Ich sitze im Vorlesungssaal und denk schon ein paar mal an Euch pro Minute!
Ganz liebe Grüsse!!!! Ouuuuuuu!! Fast vergessen!! Ich und Lia haben Nachwuchs!!!!!! 2 supergeile, junge Katzen!!!!!! Sie heissen Chili und Chicca (Gicka ausgesprochen) und sind soooooooo süss! Aber ihr esst die Katzen momentan eher als das ihr sie seht!!!!!! )
So, genug rumgealbert! Bis bald!

Pierre 1192624413000
Hallo Dane! Hallo Märcu!

Das war wieder sehr interessant. Ich meine Eure letzten zwei Berichte. Zwei Sachen haben mir so gut gefallen: Dane beim Doktor und die getrockneten Medizinkisten. Souguet. Bitte weiter so.
Gute Reise nach Vietnam und der Dane gute Besserung.
Gruss und Riesenmüntschi
SteNi 1192460430000
Hurra, Ihr lebt noch!!!!
Mr fröie uns jetzt scho uf Euri nöie und spannende Bricht!!!!! Yeah!!!
Liebi Griess SteNi
anonym 1192284568000
Hey Jungs und Maedels, bitte nicht nachlassen mit euren Eintraegen! Immer schoen von euch zu hoeren!
Sind im Moment in Lijiang, yeah voll geil hier! Werden auch bald wieder neue Berichte schreiben! Machets guet greeez, Dane und Marco
"Fäthu" 1191705164000
Hallo Dane, Hallo Märcu!
Nach den Ferien habe ich Eure Reiseberichte gelesen! Gleich so viele? Sackstark! Dabei habe ich mich köstlich amüsiert. Der Aufenthalt an der chinesischen Grenze mit Fahrgestellwechsel hat mich glatt umgehauen. Betreffend Bonsai: Als ich noch jünger war, waren meine Bonsai auch so gross......... Beim Besuch der "Schlachtbank" ist mir Marco in San Francisco in den Sinn gekommen. Auch da wollte er alle Chinesen erhängen.

Bis bald, gute Reise, macht weiter so und "passet guet uf nech uf"

Gruess und Müntschi

"Fäthu"
Silvia 1191598264000
Ciao belli, wie geht es euch? Habt ihr Beijing überlebt? Vor einem Jahr war ich auch dort und stand (wie Dane im dem Foto)auf dem riesigen Platz vor der verbotenen Stadt.
Ich wünsche Euch viel viel viel Spass und ja, muss sagen ich bin ziemlich neidisch....grrrrrrr!!
Also bis nächstem Bericht
Silvia, la "bella" (ahahahahah) italiana
Eliane G 1191531229000
Hallo zäme
Ich geniesse es am Mittag an einem echt mühsamen Arbeitstag Eure frischen Reiseberichte zu lesen. Ich bin natürlich wieder voll im Stress und wünschte mir schon wieder Ferien.... Übrigens noch herzlichen Dank für die schöne Karte.
Älg usem schöne Thun
Eliane
Anna und Holger 1191409612000
Wir beneiden euch!!! Shanghai haben wir leider auslassen müssen, toll jetzt eure Bilder zu sehen. Ein Zitat fällt uns noch ein, denn Konfuzius sagte über Holger und Marco: Ein Mann, wie ein Baum.....sie nannten ihn Bonsai!!!
Neues von der Fischerfront: Holger war mit 4 Leuten 3 Tage beim Angeln, incl. Anfütterung von 2 Tagen und gefangen wurde 0,0000 Fische...aber stattdessen gab es selbstgebackenes Sauerteigbrot aus dem Lagerfeuer Lasst euch drücken
Dama 1191075476000
Hellau zusammos,
vielen Dank fuer eure tollen Gaestebuch-Eintraege! Es macht uns viel Spass eure Eintraege zu Lesen und News von zu Hause zu bekommen! Im Moment sitzen wir in einem Internet Cafe in Shanghai, Crazy Town!
Anmerkung Marco: Wenn nochmals jemand etwas von Holzofen-Fleischkaese schreibt, wird das Gaestebuch fuer diese Person gesperrt!
Liebe Gruesse aus Shanghai und schreibt fleissig weiter!
Dama
Steni 1190990913000
Hallo Zusammos!
Tschiess eifach voll geil Euri Reis!! Sensationell Euri Föteli und diä guetä Bricht!! Dangge vielmol, dass dr uns löhnd teilha an Eurne spannendä Ferie! Yeah!! Weiter so!
Liebi Griessli Steni
Eliane G 1190978458000
Hallo zäme
Isch uh interessatn über Euri Reis ds läse. dane, mi bricht vo Kanada wird fouge, keh Angst. Mir si no am Föteli sortiere.
Ä liebe Schneegruess us äm Oberland
monika und beat 1190905255000
hoi dane und marco,sehr interesant was dir scho alles erläbt heit in denä 3 monet wo dir underwägs sid. mir hei euri reisebricht aboniert so das mir immer uf em laufende si
liebi grüess vo dä lehmänner us äm chaltä tännikä
Christel 1190888184000
hei es ist schön wieder was von euch zu hören. Da Beatrice jetzt die Sonne auf Elba geniesst bekomme ich momentan keine frische Nachrichten...Uebrigens vielen Dank für die Karte!!! liebi grüess Christel
sussanne 1190886635000
hey dane u marco
super spannend was dir aues verzeuet u zeiget! i bi geng grad u ufgregt weni äs meil vo reisen@umdiewelt.de überchume. i muess aube grad sofort ga läse. mi bürokolleg luegt aube nume komisch übere, we ni vor mi häre schmunzle u fasch im biudschirm verschwinde…

liebi grüess usem trüebe, chaute seeland
Formulierer 1190876553000
Moin Ihrs!!

Bin neidisch... vielen Dank, dass wir eure Reise miterleben dürfen!! Ich hoffe, ihr bleibt fit und gesund!!!

Freu mich schon auf die nächsten spannenden Berichte!!!

Bis dahin,
liebe Grüsse aus dem herbstlich tristen Bern.
Chris
Marnita's 1190834560000
Hallo Ihr Lieben
Wir hoffen sehr, Euch geht es gut und habt weiterhin eine wunderbare Zeit.
Leider haben wie noch nicht gecheckt, wie wir Euch ein Bild senden können, denn sonst hätte wir Euch ein Photo von Justin und für Marco ein Bild vom frischen Holzofenfleischkäse, den ich gerade vor mir habe, geschickt
Alles Liebe und viele Grüsse aus der verschneiten Schweiz
D'Marnita's
ürsu u nädle 1190833233000
Liebi Studemiuchtrinker,
öi Reis tönt so richtig super. Mir würde aues gä wenn mir o grad chönnte derbi si.
Unterdesse versüesse mir üs di chaute Herbsttäg mit Tortelini con "Spinat".
Vieli witteri schöni Erläbnis, Erfahrige wünsche mir Euch i Oste... Merci no viu mau für d'Charte(Chaumontweg 1, 3095 grüsst freundlichst ). Gueti Zyt. Grüessli us Thun
Evelyne, Mama von Susanne 1190564011000
Hallo Ihr beiden
Mit Interesse lese ich eure Berichte.Danke , dass ihr euch so viel Zeit nehmt, um uns auf dem Laufenden zu halten. Liebe Grüsse und viel Vergnügen weiterhin. Häbet Sorg!!! Evelyne, Mittelhäusern
Christine mit Moni und Peter und Sina,Lara,Eny,Stella 1190479303000
hallo Danä,hallo Marco
SUPER, Ihr habt ja schon sehr viel erlebt in dieser kurzen Zeit. Moni und Peter sind gerade hier in Bern und verabschieden sich von Sina
Weiterhin gute Reise und schöne Berichte wünschen Euch
Christine, Moni,Peter und 4 Beiner
mami peter 1190317677000
Hallo ihr zwei!
Wie ihr mich jo kennet, han ich mehr verbarme mit em kleine dünne Rössli, als wie mit Marco sim Hinterteil usw...!
Weiterhin vill Spass, tolli Erlebnis und ganz vill schöni Moment uf eurer Reis!
Wünsche euch s`Mami und de Peter, Küssli vo eus!
oma opa 1190317153000
Hallo Marco und Dane!
Wir haben heute bei Adrian und Bianca eure Berichte gelesen! Wir freuen uns dass es euch so gut geht! Auch vielen Dank für die Karte wir haben uns sehr gefreud!
Bleibt gesund auf ein baldiges Wiedersehen freuen sich Oma und Opa!
PS: Der Wurstsalat wartet auf dich Marco!
bianca 1190226559000
Hallo ihr zwei!

Hi hi, also mir hän eus fast krümmt vor lache bim lese vo Mongolei 2! Sooo gärn hätte mir euch gseh vor allem narürlich dr Marco!!!(wie alli glaub )
PS: Sin de au im Wallis gsi go Mäxle allerdings ame nid so lang..uns nimmt me eifach nüt ab... Weiss nid worum
Liebi Grüessli vo eus!
d'Marnita's 1190048354000
Hallo Ihr Lieben
Das Ganze tönt ja echt cool und Marco auf dem Pferd, das hätte ich gerne geseh - vorallem am Ende
Freue mich schon auf Euren nächsten Bericht!
PS: War am letzten Wochenende mit Christian und Beat im Wallis bei Treppenbauen und Mäxeln
Lieber Gruss aus Rusmu, d'Marnita's
d'susle 1189851463000
so schööööön mit euch zreise....
Newzilla 1189762680000
Moinsen!

Eure Reise hört sich mega spannend und abenteuerlich an! Bin fast einwenig neidisch, aber natürlich schon gespannt auf weitere Bilder und Berichte!
Tja! Saufen und Reiten.... Euch gefällts sicher )

Ich habe nur wenige Wochen in der Waldschule und dann ist erst mal 7 Wochen "dolce vita" angesagt, bevor ich anfangs Dez. im Vogelsang in Basel anfange. Ach ja! Di meine 2 vierbeinigen Mitbewohnerinnen geht es auch gut! Sie sind ziemlich aktiv, aber trotzdem brav. Scheissen und schiffen dorthin, wo sie auch sollen.

bis denner & liebe Grüsse
Newsie
Pierre 1189670497000
Heh Ihr beiden!

Souguet Euer Bericht "Mongolei 2"! Vor allem glaubte ich zuerst, dass Marco besoffen neben dem Pferd im Schatten liegt. Hinweis zum "guten Stück" von Marco: Dane, Du erkennst an seiner hohen Stimme sofort, dass er alles beim Reiten verloren hat.........

Gruss aus Scherli und weiterhin alles Gute

anonym 1189581353000
einen schönen guten morgen!
möchte euch nur sagen, dass man bei euren schönen bildern überhaubt keinen neid entwickelt!
ja...das arbeiten macht dann auch wirklich viel spass!!!
wünsche euch noch viele schöne tage und unvergessliche erlebnisse!

byby
PEVION-Stefanie
tsitsch 1189451359000
Wow woe salut ihr zwei..

alles klar bi euch?

Nach 2 Monet harter Recherche hani folgendi news:

zerscht die gueti..

D snake wo usversehe in Gnuss vo mim Urin cho isch wer denn e krüzottere gsi nomol glück gha denn bis mr bim negste Arzt gsi were het das Ding allwe scho s zitliche gsegnet gha!

I ha di jetzt 2 Mönet im Glaube vom Lacks glo..leider ischs "nur" e killer Bachforelle gsi!

Demfall hemer dört obe no e Rechnig z begliche .

Tschong i gseh du blibsch dim alte Motto treu ..i hoff d quality isch e bitz besser als OLD PORN oder so!

Also machets guet und wenn zufelligerwis am Mr. Miagi übere Weg laufsch seisch m woner d Samurai Klinge söll aneschicke!

Greezes and enjoy

See ya

die anonyme Welsche... 1188908566000
Na ja hätte ich euch gerne auf die Kamelen gesehen!! War sicher mega lustig!! Anstatt Mongolei entdecken wir Ittigen, es scheint weniger Kamele zu haben, aber vielleicht gibt es dort auch Vodka?! Grüssli
anonym 1188832895000
Hey Danne und Marco!
Die Irre und ihr Zuhälter sind ja nun gerade in den Ferien, das heisst es ist NOCH ruhiger bei uns..... Aber dafür haben wir wieder Verstärkung durch eine andere Viel-Reiserin: Franci stand heute morgen pünktlich (d.h. vor mir) auf der Matte bzw. vor der Tür. Und dann noch was, das Dich - Dane - interessieren wird, Dir Beatrice besimmt schon gesagt hat: wir ziehen nach Ittigen! War ja 'ne schwere Geburt! Mann, Mann, Mann
Ansonsten schliesse ich mich Marä an: weniger Spannend hier, aba so muss dat auch sein, wah.
Viele Grüsse aus den Tiefen des Dachgeschosses und noch viel Spass (ich bin mir sicher, dass Ihr nach Eurem Trip auch mit Anatoli und Co. mithalten könnt).
Marä 1188825349000
Hallo Danä und Marco
Schön ds ghöre dass äs euch guet geit! Danä, het das Di mit Stolz erfüllt, dass du dr Marco ändlech hesch ufenes Ross bracht
Liebi Grüess us Bümpliz, wo ds Läbe äuä chli weniger Spannend isch!
Marä
bianca 1188672254000
Hello zäme!

hey coole bricht us russland! Het mega spass gmacht en zlese! und super föteli!
aber also würklich chli weniger trinke wärs glaub scho... hi hi
hebet no vill spass und witter so mit de brichte!! grüessli vo eus
urski 1188497454000
Privjet Daniski y Marcovic,
Bereits jetze heit Dir vieli schöni beriehchendi Erfahrige erläbt und interessanti Brichte gschribe. Der Wäg ids Ruski Land isch bereits dr erst Schritt i Kommunismus. I däm Land gitss so viu gseh.... speziell vor Männersite... sorry Dane, aber viellicht chunts speter no anders....
Ig wünsche Euch jedefaus uf Eune wittere Reise vieli wittereri schöni Erlänbnis, Freud, Glück, Harmonie, Liebi und Gsundheit. Gniesset die VodkaViufalt... Ganz e liebe Gruess us Thunski... Dane, Di Compi funktioniert no. Nastarovje Urski Nadinia
nicä is 1188376443000
hallo dane und marco,
hoffentlich seit ihr immer noch fit und munter!
ich denke viel an euch!
lasst es euch gut gehen u häbet sorg!
glg! nicole
d'Susle 1188305759000
hei diese Seite ist ja obeuse ....und ihr solltet nicht so viel trinken ... gibt mir schon einwenig zu denken.... häbet sorg....
d'Susle 1188304910000
sälü danu und marco ( unbekannterweise )
endlich habe ich von beatrice diesen link bekommen naja werde eure reise gespannt verfolgen und in gedanken dabei sein... drücke die daumen - gut jetzt hat endlich dein telefon von der pevion deine mutter da muss ich nicht immer zuerst noch mit dir schnurre dane!!!!! hihihi
lieber gruss machets guet
Thuner Crew 1188246542000
Hallo Dascha und Mark,
äs isch schön u ungerhautsam vo euch ds ghöre.
O mir hei äs interessant Wuchenändi verbracht. Am Samschtig si mir ds Hiufskomando im le Beizli vor Regä u Mischu gsi und am Sunntig isch ös verkateret uf d'Alp ds Bsuech bim "Wien Dänu". Nach Chühe itue, i Chuhepflüter ine hocke à la Karin, Bergchäs deguschtiere u Geisse mäuche hei mir vo dere schöne Bärgwäut müesse Abschied näh. Aber gfägt het's, wie ne More o vo dene hets im ganze sechs Stück gha.
Mir wünsche euch witerhin ä cooli Zyt. Ä Chrankeschwoschtrat:we de d'Ouge ikterisch si, de bitte ä Pouse mit em Alkohol ilege...
E liebe Gruess
Stele u Kare
PS Mark: Füehsch di wou ohni Bart?
anonym 1188209363000
Hallo Dane und Marco,
habe es nun auch endlich geschafft hier zu lesen. Seid ja wirklich fleissig. Macht grosse Freude euch hier zu folgen. Alles Gute weiterhin, bleibt gesund und munter und fein dag noch. Die Ex-Chefin von Miss betaBlocker )
Viola 1188145037000
Hallo Gutti

Wie gehts?
Ich bin gerade beim Muetteli und Pirri. Ich habe schon Hunger, aber das Muetteli ist noch nicht fertig mit der Pizza. Soll ich dir auch ein Stück Pizza schicken? Ich habe von Papa den Bernd von der Sesamstrasse bekommen. Der lacht und kugelt auf dem Boden herum.
Ich wünsche euch beiden noch eine schöne Reise. Bis bald

Grüessli

Viola
Beatrice und Pierre (..und Assistent "Tomy") 1187988654000
Tschou Dane, Tschou Märcu!

Absolut Spitze, was Ihr zwei an Berichten produziert! Herzliche Gratulation! Vor allem sind Eure Geschichten witzig geschrieben. Das gefällt uns sehr (im Übrigen ist die Untertitelung der Fotos sehr nützlich und praktisch). Bitte macht fleissig weiter so und ja nicht mit Fotos geizen!
Wir begleiten Euch zwei Sorgenkinder stündlich weiter.

Herzliche Grüsse aus Niederscherli und "Müntschi uf e Buuch"

Beatrice und Pierre
Anna und Holger 1187940343000
Na da ist ja jemand genau auf unserer Route Wir fühlen uns wie in die Vergangenheit zurückversetzt. Ist gigantisch! Lasst euch lieb grüßen und nicht zu sehr von den eussen ärgern
susanne bürki 1187937651000
hallo dama!
öie reisebricht isch mega intressant, vile dank! da bini ja richtig guet i fritig gstartet! mir hei am mittwuch grad ä froueabe im schichtwächsu gha, du hesch eifach gfähut…
i wünsche ä super zyt ir mongolei u fröie mi scho mega ufe nächscht bricht! vo hie chani leider nid würklech öppis spannends verzeue…

liebe gruess u muntsch us bieu
Adrian und Lia 1187936464000
Hallo Ihr zwei!
Mann, ich weiss nid wieviel mol ich an Euch dänk und mir als Zytvertrieb vorstell was ihr grad machet... Sind emel luschtigi Gschichtli!!!!
Marco, im gägesatz zur Danne hesch du ändern Gwicht zueglegt. Die armi gseht jo richtig abgmageret us im Gsicht!

Gniesset Euri Zyt, machet meh Föteli und schriibet flissig Bricht!!!!!!! Ich wart ämel immer sehr gspannt druf!
Ganz e liebe Gruess us Basel!

Eliane 1187007206000
Hallo Danielle und Marco (unbekannterweise)
Hoffe du hast dich an die Ferien gewöhnt,ich bin mir nun wieder Berna am abgewöhnen.Wünsche Euch beiden viele tolle Erlebnisse und kein Stress nur Friede Freude Eierkuchen....freue mich auf weitere News von Euren Ferien

ViroEL
betaBlocker und Lakritzjunkie 1186654394000
Hallo zusammen!!!

Gleich nachdem du weg warst (Dane) haben wir eine Party gefeiert!!! Nein im Ernst (oder auch Anna) ohne dich ist es ziemlich ruhig hier; vor allem klingelt das Telefon nicht ständig...

Wir wünschen dir viel Spass in Russland (da) sauf nicht soviel Vodka und bring uns ne Madroschka mit!!!! (spasziba)(da)

Liebe Grüsse von der Pevion!!

Die Irre und ihr Zuhälter

PS: Wo bleiben die neuen Fotos?
Bianca 1186497714000
Hallo Ihr Zwei!
So endli funktioniert euri Website wieder!
Freue mi scho über Bricht us Russland! Ich hoffe Marco du bechunnsch jetzt au mol wieder chli öbis anders als Fisch!
Also bis bald VILL SPASS! Liebi Grüessli Bianca
SteNi 1186402202000
Hallo zämä! Nach däm tolle Brichtli über Finnland, sind mir jetzt mega heiss uf d'Ferie! Viellicht schaffe mrs au e Paar Fischli uf em Fürli dsbrötle und sogar ds'ässe... Grins!
Alles Gueti, hebet Sorg und Sassdarow'je
Griessli Steni
Christel 1186398862000
Hallo zusammen!
Wir haben uns schon Sorge gemacht, dass die Website nicht funktioniert!!! Jetzt warten wir auf neue Fotos und Berichte Gruss Christel
Susanne Bürki 1186381570000
hey dane und marco
i hoffe dir sit guet gstartet u gniesset öii freiheit i voue züg. dr link uf die website ghört scho zu mine favorite!!! i fröie mi scho ufe nächscht bricht. auso bis gli, liebe gruess u muntsch us dr schwiz
Beatrice, Fabienne, Nicolas, Viola, Tömu und Pierre 1186260660000
Tschou Dane, Tschou Marco

Schön, dass die Homepage wieder funktioniert! Der Abschied in Kloten war hart und wir machen uns natürlich immer etwas Sorgen. Hoffentlich dauert dieses Jahr nicht all'zu lange!
Häbet Sorg! Wir wünschen Euch beiden viele interessante Begegnungen und bezüglich Wetter auch etwas Glück! Gute Reise also!
Herzliche Grüsse Beatrice, Fabienne, Nicolas, Viola, Tomi und Pierre
Anna und Holger 1186219417000
Hallo ihr beiden,
wir sind gerade auf Mauritius und es freut uns sehr, dass ihr euch jetzt auf unsere Spuren in die Transsib macht. Denkt daran, die Russen sind einfach so wie sie sind, das hat nichts mit euch persoenlich zu tun Lasst es euch gut gehen und bleibt gesund. Wir freuen uns scho auf weitere Neuigkeiten. Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen sie die Packungsbeilage oder Fragen sie ihren Arzt oder Heining )
Alles Liebe
anonym 1184745287000
Yeah und ich bi de erschti wo en Kommentar duet dri schriebe!!!!!!
Gniesset Euri Zyt!!! Ich wird seeeeeeeehr viel an Euch denke und hoff sehr, dass ihr mini Zyt do mit vilne Bricht, Photis etc dünd verschönere!!!!!!!!!! Bliibet gsund und munter!!!!!!!!!!
Marco und Danielle A. [?] 1183310818000
So, jetzt isch s Gästebuäch aktiv! Sind scho gspannd uf eueri Inputs. Liebs Griessli und bis gli. Dane und Marco