Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Christian erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :1 Jahr Abenteuer-Suedamerika

reisespezi 1359048092000
Warum machst Du so viele Rechtschreibfehler?
Raphaela Tenkhhoff 1351595580000
Hallo,
ich würde gerne ein paar detailliertere Infos zu eurer Gastfamilie und euren Sprachkurs in Quito erfahren. Ich selbst werde ab dem 15.1.13 nach Quito fliegen, um dort v.a. Spanisch zu lernen (ca. 6 Wochen).
VG Raphaela
simone 1240398860000
Hola juntos
Heiter doch no öii Föteli ufem Salz chönne mache. I gratuliere dir Kathrin i däm fau ono ganz härzlech zu dim Geburi u wünsche öich witerhin e ganz e tolli Reis. Mir dänke mängisch zrugg a üsi gmeinsami Zyt...Würde gärn wieder cho ahänke. Liebe Gruess Simone
Reti 1239790672000
hallo käti und chrigi, käti du bisch ja äs jährli elter worde. d romina, de deario und ich gratuliered dir vo ganzem herze und wünsched dir nur s beste .
würkli ganz cooli pic's händer wieder gmacht. vorallem die uf em salzsee gsehnd hammer us !
mir wünsched eui witerhin vill spass und tolli erläbniss.
Ps chrigi, du gsehsch ja langsam us wie en latino
Ekaterina 1239788728000
Hoi Zama, es ist alles viel zu schöne um Wahr zu sein. Ich beneide euch sehr, was für ein Landschaft.....wow. Katrin, ich wünsche dir von ganzem Herzen alles Gute zu deinem Geburtstag! Viele Liebe, Freude, Gesundheit, Kraft, neue Freunde und Endekungen. Ich trinke gerne ein Glass Wein auf dein Wohl. Liebe Gruss, Ekaterina
Joni 1238933064000
Hoi ihr beide jetzt han ich grad erfahre das de Edi au dune steckt sid langem bin ich wider emal uf euere home page gsi echt super föteli animiet für de nächsti trip. Ihr sid scho rächt lang uf Tour und es isch glaub nonig emal d helfti ume.Cool gnüssed no jedes tägli und dän bis echli spöter
Ekaterina 1238062694000
Hoi Zama, wenn ich richtig mir überlege, hier in der Schweiz zu wandern, werde ich möglicherweise nach einen Tag schon k.o. sein. Die lange Busfahrten...oh.Schreck. Aber die Reiz so ein wunderschöne Landschaft zu betrachten wird natürlich alles überwiegen. Wow! Die Schweiz geht es richtig gut, der Frühling will einfach nicht an usere Tür klopfen, es ist manchmal a....kalt. Ich wünsche euch weiterhin viel Spass und freude, bleibet gesund und schreibt weiter über eure Erlebnise, sie sind lustig, unterhaltsam und nett. Alles, alles Gute, Gruss, Ekaterina
berner 1236098742000
Hallo zämä
So wie geits de Weltenbummler? Mir hei itz scho 2 Täg gschaffet u si scho bau wieder im Alltagstrott. Nenei,so schnäu de glich nid. Wo siter im Momänt? Ganz schöni Föteli vom Torres...
Mir sie no chli am tröime vo üsne Ferie u hei natürlech aune viu ds vrzelle.Zum Glück heimer nümm viu Schnee atroffe. Liebe Gruess us dr Schwiz
Die Berner
Luis Marin 1235933357000
Hola chicos! felicitaiones, muy buenas fotos y muy buenos recuerdos de Torres del Paine!!!

Nos vemos en Santiago.

Saludos,

Luis
Edi 1235403007000
wow!!! ja nach dem letschtä bitrag wird eim so richtig bewust, das mer eigentlich am falschä ort isch... drum freu i mi um so meh uf mini baldigä feriä. und ich hoffä doch das mir's au mal schaffe werded, irgend es chlisäs türli z'machä
saludos
und...
bis bald!!!!
Ekaterina 1234796955000
Hoi Zama, schön, dass ich wiedermal tolle Berichte lesen kann u.a. auch wunderschöne Fotos ansehe kann. Die Natur ist wirklich sehr andrucksvoll. Vermisst ihr auch die Schweiz? Wir werden die Schnee nicht los, es schneits wieder und wieder und wieder. Es ist toll, dass ihr euch zum Kämpen enschieden hättet, es ist wirklich ein tolles Gefühl. Hoffentlich könnt ihr die lästige Fliegen mit dem Rauch vom Feuer oder sonst ergend wie verjagen. Ich wünsche euch weiterhin wunderbare Erlebnise und viel Spas. Ekaterina
Johannes und Ann-Kathrin 1234731299000
Halo ihr zwei! Wo seit ihr? Wir sitzen in Punta Arenas und schauen uns hier noch etwas um, bevors am Mi nach Hause geht. Wie waren eure letzten Tage im Park? Ihr hattet ja echt Glueck mit dem Wetter! Denn unsere letzten Tage waren eher haesslich, die Torres grau in grau und der Wind fast gefaehrlich! Wir haben auf dem Bus noch Dany angetroffen, der uns erzaehlt hat, dass Kaethi auch ein bleibendes Erlebnis mit dem Wind hatte. Jo hat auch Schrammen an den Haenden!

Wir wuenschen euch weiterhin eine gute Reise, tolle Eindruecke und wieder waermeres Wetter!

Ganz liebe Gruesse aus PA
Johannes & Ann-Kathrin (vom Camping El Paso im Torres dP)
Wiigeischt 1232704423000
Guete Tag, ihr zwei Touris. Isch immer wieder schön und luschtig, neui Föteli vo eu z'gseh. Also, wieterhin en guete Trip und es grüessli us em chline und verregnete "Chääsländli"
Ekaterina 1231767236000
Saly Zama, es ist wahr. Über die Wärme können wir nur träumen. Zurzeit erleben wir einen russichen Winter. Wie man liest die Hitze macht euch nicht glücklich und denn noch die Horrorfahrt. Hoffentlich gehet es euch wieder besser? Ich beneide euch wirklich, so viele tolle Erlebnisse (nicht immer, aber immer öfter), so faszinirende Kultur und die wunderschöne Landschäfte und tiere. Ich freue mich sehr über weitere Berichte und Fotos. Sie sind sensationel, es bring Wärme und Freuede in Alltag. Viel Spass und alles Gute!!!!
Juliette 1231594748000
Hey Ihr zwei, händer de 28h horror überläbt? Isch ja wie es deja vue für mich euri Föteli azluege! Freut mi, dass ihrs eso schön händ! (bi im fall überhaupt nöd Iversüchtig, nei gar nöd ))

Liebe Grüess an Chrigi, und en dicke fette Schmatzer an Schlufisita!!
Merletti 1231421876000
Hallo ihr zwei
Ich hoffe es gaht eu guet und ihr sinds so richtig am gnüsse! Guets neus no...
Spatzi danke no für dis mail ha mi mega gfreut
Hebed eu sorg,liebi Grüessli und än Schmatz
yvonne 1231337527000
hallo reisefüdis.
Cool eui homepage, da chamer fascht echli mitträume als wär mer au es stückli bi eu
Nachträglich na es tolls 2009 - hoffe ihr seget guet überregrutsch. Freu mi scho uf eui nögschte bricht
Liebs Grüässli
yvonne
Scharlöttli 1231161888000
Hola, Ihr zwei, Megabericht, toll und der Krebs sieht lecker aus, miamm, miamm Die Seelöwen gefallen mir auch und so eine Schildkröte wär auch was nettes für zuhause im Garten...
Machts gut, bleibt gesund und weiterhin viel Spass und gute Reise!
Grüessli
Reti 1230981269000
Galapagos meini natürli
Reti 1230980993000
holla Käti e Chrigi,
ich bin jetzt grad s'erste mal uf euere site gsi und han alles g'studiert. würkli cool, was ihr scho alles erläbt händ! ich mues säge calapos gseht mega us. und die tier wo ihr gseh händ...huere geil!
ich freu mi scho uf de nächst bricht
und besser spaht als nie: ich wünsch eu no alles gueti im neue jahr 2009 !
also ihr 2 travelers, macheds guet. liebe gruess us de wisse chalte schwiz
Schnitzel 1230892074000
Hallo Ihr Zwei..
Han no welle es guets neues Jahr 2009 wünsche und hoffe Ihr händ guet gfiiret? Freu mi dä scho uf di neue Föteli, wänn er die langi Busfahrt überstönd ..
Gueti Zit und bis bald
Ziit u. tolli Erläbnis wünscht Eu s'Vreni
Hasta la Vista!
Kaeti 1230668110000
Hola Amigos,
Como estan, wir wuensche euch allen ein tolles neues Jahr und einen Guten Rutsch ins Jahr 2009.
Wir werden am 2.1. losreisen nach Chile das wird eine lange Busfahrt, ohjemine und bis dort hin, werdet ihr keine neue Fotos oder Berichte erhalten, aetsch. Wir wuenschen euch alles Gute und bis bald, bald, Hasta Luego Kati und Christian
Scharlöttli 1230643398000
Hola Ihr zwei Hübsche,
wünsche Euch noch einen guten Rutsch und viel Spass bei der nächsten Exkursion, sehr spannend was Ihr da so treibt, bin ein wenig neidisch...
Hier ist es auch Ar...kalt, Ihr hättet gar nicht so weit reisen müssen
Bis dann, leibe Gruess Scharlöttli
Alvin 1230633296000
Hoi Zame,
Dort sicher mucho mucho caliente, kommt doch hei, hier ist mucho mucho frio glacial (-7°).
FELIZ NAVIDAD
Kati 1230560208000
hey ihr zwei...wie ich liese händ ihr scho vieles erläbt! super wie ihr vill fotene ufeladed, dänn chani mer richtig es bild devo mache wie's det isch! wünsch euch no en guete rutsch & en liebe gruess
Ekaterina 1230115136000
Hoi Zama, wie ist das Wetter b. euch? Bei uns ist wiedermal grüne Weihnachten..na klar, Tannenbäume sind grün,mhhh. Ich wünsche euch frohliche Weihnachten und ein gutes Neues Jahr. Feiert gut, trinket nicht all zu viel, o.k. ihr müsst ja nicht fahren. Ich denke fest an euch und wünsche euch weiterhin viel Spass, Freude, viele neue Freunde, Gesundheit, Liebe, viele tolle Erlebnise und mit Ruhe und Gemütlichkeit das Leben geniessen. Gruss an die Familie.
stefania 1228771426000
hola chicos..
hei das isch ja wieder es erläbnis da vo oi.. hehe.. süpi gmacht.. guet gsehnder us.. und absolut traumhafti landschaft.. ja das mit em muskel kaater isch sooo e sach..hehe.. hihi.. gan am wuche end wens guet chund go borde.. da wird i mi am nöchschte tag bestimmt au nüm gspüüre..aber funy isch es glich.. besoitos..
VRENI 1228744595000
GANZ VIEL SCHÖNI ERLÄBNIS UND FREUE MICH UF EUE
NÄCHSTI INTRESSANTI BRICHT!GRUESS US EM SCHOGGILAND SICKT EU S'VRENI

Nina 1228386250000
Hallo ihr Zwei Weltebummler
Das tönt ja alles super was ihr erlebed. Aber Käti das wär doch dini Chance gsi zum berüehmt werde? Hetsch di ganz stolz als Siuza Mädel müesse präsentiere....hihihihihi....lustig, triffts genau dich....hmm ob die blonde haar was demit ztuä händ?
Isch aber cool händer so was gmacht, mal was anders!
hey denn gnüsseds und ich freu mi scho uf die nöchste bricht!
Ganz liebi grüessli vode nina
Scharlöttli 1228140476000
Salutti Ihr zwei,
e schöns Flohnerlebe füeret er, momoll.. Ich gönns Eu, mäldet Eu flissig damit mer alli wüsset was so lauft und gaht. Wünsch Eu e gueti Zyt, blibet xund! Liebe Gruess
hado 1228136536000
hey ihr zwei! tönt ja toll wasihr da so schribed, mags eu vo ganzem herze gunne.. fehled der d umluut uf de spanishe tastatur? lueg da, schick der es paar, damit nöd ganz vergissisch wies bi eus isch äöüÄÖÜÉÀÈéàè =)
stefania 1228083862000
na ihr zwei .. hehe das mit dem fuessballmatch isch ja cool.. t föteli sind mega.. alles iheimischi und zwei wisii schwiizerli..hihi.. en dicke knutsch..
Ekaterina 1227609267000
Hoi Zama, na endlich schreibe ich an die richtige Adresse, juhu. Man sieht und liest, dass es euch gut gehet. Euch hat es wenigstens nicht zugeschneit, aber ich habe schon zwei Schneemänner mit meinem Sohn gemacht, sie sind aber schon geschmolzen..ha-ha. Nächstes Mal werde ich in Spanisch schreiben..mh....hasta pronto, adios
emese 1227527748000
hallo ihr zwei! freut mich das ihr guet acho sind und ihr scho so viel idrück händ chöne sammle! freu mich uf wiiteri reisebricht und fotis..bis bald! take care...druck euch ganz fescht! kussis us de kaltä schwiiz! emese
Merletti 1227516304000
Hallo ihr zwei
Es freud mi mega das es eu guet gaht und ihr eu scho so richtig ihgläbt händ.
Gnüssets und hebed eu sorg
Liebi grüessli und än schmatz

PS: diesmal nur 1mal
Lenz 1227459849000
Ich melde mich mal wiederText
Kaeti und mir geht es gut, wir lehrnen viel spanisch und wir koennen uns immer besser verstaendigen. Ich habe gehoert das es in der Schweiz geschneit hat, hahah bei uns ist es ein angenehmes klima.
Diese woche haben wir die tour fùr den Cotopaxi gebucht, das ist ein vulkan in equador. Ich freue mich risig auf diesen trip Heute gehen wir zu einem Fussballmach Quito gegen el National Text ist sicher eindrùcklich das Stadion hat nàmlich 45'000 Plàtze was ich noch nie live erlebt habe.
Nàchste woche werden wir dann neue Fotos auf die Page laden.
So das wàre es von mir, ich wùnsche euch allen eine gute neue Woche.
Gruss lenz und kàti
Edi 1227356604000
halli hallo,schickä oi es verschneits grüässli
gnüüüüüüüsed's!!!!!
bächi 1227030626000
hey ciao zäme:!
da händer ja än super start gha für eues abendtüür..!! ich freu mi für eu. d föteli sind au guät, schöni stadt, aber chli vill touris..! *grins*
wiiterhin ä guäti ziit und asta luego..!!
VRENI 1226932877000
Hallo Katrin und Christian
schön händ ihrs da in Quito.Freut mi dass es Eu
guet gaht.Gnuessed die Ziit und hebed Eu sorg!
Adios
Scharlöttli 1226932144000
Hola, Ihr zwei, Ihr scheint Euch schon ganz gut eingelebt zu haben, toll! Weiterhin viel Spass und ich erwarte denn einen Reisebericht in Spanisch..
Blibet xund, ah wie stahts mit em Alohol in Quito?
Steffen 1226895717000
¿Hola, que tal?

Mitad del Mundo ist Pflicht, auch wenn Euer Wetter momentan twas doof sein, aber mit dem Bus seid Ihr nur 20 min unterwegs. Ebenfalls einen Ausflug wert ist Otavalo, wenn Samstag der Markttag ist. Ibarra hingegen müßt Ihr nicht unbedingt sehen. Eine der schönsten Strecken führt von Ibarra nach San Lorenzo an die Mangrovenküste. San Lorenzo selbst ist nur ein Dorf, aber von hier kann man mit den Händlern auf dem Ozean zwischen den Einbaumfischern Inselhopping machen. Die leckersten Meerschweinchen bekommt Ihr in Cuenca. Unbedingt ist ein Ausflug zur Laguna Quilotoa zu empfehlen. Auch wenn Ihr keine Bergsteiger seid, den Cotopaxi schafft jeder. In Quito findet Ihr genügend Touroperateure. Ich hab es mir teilorganisiert (organisierter Aufstieg erst ab dem Campingplatz) und bin für gerade mal 80€ hoch gekommen (Incl. Guide, Ausrüstung, Übernachtung, Verpflegung). Wenn Ihr von Quito nach Süden wollt, nehmt die Osttour mit Halt in Tena. Etwas weiter ist das legendäre Touridorf Misahualli. Weiter den Rio Napo hoch seit Ihr schon im Amazonas. Rund um Tena findet Ihr viele coole bezahlbare und schöne Gegenden. Baños lohnt sich anzuschauen, vielleicht habt Ihr ja Glück und der Tungurahua speiht Asche. Allerdings ist Baños nic hts für schmale Brieftaschen, Übernachtung möglichst nächstgelegen. Notfalls könnt Ihr auch bei den Bomberos übernachten. Dann allerdings sehr spartanisch. Unbedingt müßt Ihr rausbekommen, ob der Zug von Riobamba nach Alausi fährt. Das ist die beste Fahrt die man in Südamerika machen kann! Auf dem Dach des Zuges durch die Anden. Ingapirca ist etwas klein geraten, aber interessant. Plant da nicht zuviel Zeit ein. Ich beneide Euch! Am liebsten würde ich mich selbst in den nächsten Flieger setzen. Hasta pronto...
Emese 1226684617000
hola!
mir hoffed ihr sind guet acho und händ euch scho biz chöne z'rächt finde! ebeso, dass ihr e gueti "familie" händ! mir freued eus uf eui spannende und interessanti bricht! wünsched euch nomal e gueti ziit passed uf eu uf und gnüssets ganz fescht! bussi und grüessli emese & yves
Marco 1226584909000
Hoi, wie laufts so in Equador, hofe das alles mega guet isch, und wünsche das ihr e ultra schöni zit hend,
liebe Grüss
Christian 1226429053000
Hoi zamme,
ihr sind sicher scho gspannt am wartae, uf dae ersti itrag uf dae homepage aber ihr muend eu no biz geduldae. Mir sind guet a cho, dae flug isch zwar sau astraengend gsi aber jetzt gats eus wie koenigae. Da chunt mer no oeppis ueber fuers gaeld.
Also wuenschae eu frohs schaffae.
Gruss lenz und Kaeti
Merletti 1226393337000
Hallo Ihr zwei...
Ich hoffe Ihr sind guet acho und händ eu scho chli zrechtgfundä und sind guet ufgno worde bi eu nä ahwält..Freu mi au scho uf eui bricht.. Hebed eu sorg,liebi grüessli und än schmatz
Merletti 1226393218000
Hallo Ihr zwei...
Ich hoffe Ihr sind guet acho und händ eu scho chli zrechtgfundä und sind guet ufgno worde bi eu nä ahwältFreu mi au scho uf eui bricht.. Hebed eu sorg,liebi grüessli und än schmatz
stana 1225958949000
hoi ihr beide ! findi e gueti idee ! bin jetzt scho gspannt uf euchi reisebericht! wünsche en guete start und vill spass!
liebe gruess, stana
Desi 1225896134000
Hello Ihr zwei baldige Reisende... freu mich scho uf d'Reports und d'Föteli. So chömer immer chli nahverfolge, wo ihr grad stecket!
Alles Liebi und Gueti!
Love, Desi
Mölle 1225895445000
Hi zaeme.. ich wuensch Eu au namal alles Gueti und mega viel Spass und gnuessed alli Momentli ganz fest..
und merci au no fuers Abschiedsfest vom Samstig.. isch de Plausch gsi, aber mir sind viel z'Kaputt gsi..
Greets Mölle
Stevie 1224682379000
Hallo hallo! Ich wünsche euch viel Spass und eine wunderbare Zeit in den Weiten des Jungles. Bringt einen schönen Kaffee mit aus Venezuela oder so. Gruss stefan