Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Sara, Lola, Sonja, erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :Asien ohne Routenplanung

mario schmeling 1236459265000
coooler bericht... mit viel humor.. schönen bildern.. gefällt....mir... saludos..
Baba 1196106826000
He hoi ihr zwei Globetrotter! Gaht nüme lang denn sind ihr wieder i de chalte Schwyz, defür gits de sicher mal Fondue zum sich so richtig ufzwärme
Witerhin vill Spass uf eure Reis!
Liebe Gruäss Baba
Kathi 1193860446000
Hallo Ihr beiden!
Euer Reisebericht ist einfach gigantisch! Bin total überwältigt von Euren super Bildern!
Wünsche Euch alles Gute!
Liäbi Grüass aus Bavaria!
Röbi und Myriam 1193157586000
Hoi ihr zwei Jassfründe! Ihr chömed jo immer nöcher und dSchwiz isch scho bald nümä wit! Spannend eui Reis "zverfolge"! Denked immer wieder a eu und vermissed üsi eige Reis! Schön gsi mit eu in Burma! Macheds guät und hebed eu witerhin Sorg!
Liäbi Grüäss Röbi und Myriam
berny und lucia 1191913663000
aloha schegg und sonja

wuenschen euch viel spass in osteuropa..in istanbul unbedingt eine botsfahrt uebern den bosphorus machen... am besten beim eindunkeln... echt meallow...gute 'reintegration' in der ch.

hasta la vista
berny und lucia...fahrn morgen nach indien.
Regu 1191748820000
Hallo ihr beida, endlich hanis gsschafft i euri Reis ina luaga. Genial w do alles lauft. Bin zwor nia in dera Region gsie, aber chuma gad so richtigs Reisefieber öber. Wünsch eu a gueti Zit.G
Gruess Regula Eugster
Fam. Suntinger 1190489985000
Hopp Er zwo! Bim loga vo so vill neua Schönheida, segs landschaftlich oder eui wilda Gsichder, kum i glich no kli is hei- fernweh! För mi im Moment an korza Seelaflug näbschd da Büroarbeita und notürlich am Mamma sii (Si schlofad). Was nicht ist kann werden! Ganz noch dem Motto freu i mi wider uf Eui verändarada, wilda Gsichter!
Liaba Gruass Angelika, Dominik (Canyoning TI) und Buba.
barbara 1189189460000
hoi schegg und sonja
jo, i han mi no gar nia gmeldet, aber immer öppa am martin über d'schultara gluaget und mitglachet bim fötali luaga!!!! i freua mi mega uf euri gschichta in vivo. gnüssends no und denn bis spöter wider do in da ch-alpa. liab gruass barbara
Silvia & Götti 1186238318000
hallo Michael
d'Sivia und ich möchted dear der recht herzlich zum Geburtstag gratuliera!
Eu zwoa no a superschöni Reis.

En ganz en liaba Gruess vo da Rüthner Wüescht.
Marco 1185536369000
Zitat: "bild speziell fuer marco"
*lol* Gset us als hättsch mi nonig vergässe, passends Bild Aber glaub mer, wenn i die Kafeemaschine em röckspiegel gsene han i kei Angscht
Fam. Suntinger 1184003271000
Holla, scho wider a halbs Johr dori. D Neujohrskuchi brodla scho und mer freuiid üs uf eui gschichta. Aber o d Neujjohrsnacht isch no z korz zum allas z verzella!
Liaba Gruass! Er wörid da Jeremias kum me känna und da Nathanael münd er umbadingt kännalärna.
Marion Heeb 1179134219000
Hallo Michael und Sonja
Bin heute zufällig auf eure Reiseberichte gestossen. Spannend was ihr so alles erlebt
Geniesst es noch und ich freue mich auf den nächsten Bericht von euch.
Bis bald
Marion
marco & isi 1179064914000
Hopp ör zwo!
Wünschid eu witerhin vil Spass ufda Reis, mör
freuid üs scho wieder uf dia neua Reisebricht!!!!
Vili Grüass usam sunniga Muntlaga isi & marco
anonym 1178209621000
Hallo ihr 2 .Michael aus Bayern grüßt euch. Viel Spass bei eurer Tournee in Suedostasien . Sagt der Nicole von mir auch ein paar schöne Grüße von mir. Michael
Eddy 1177150610000
Hallo Michael und Sonja
Wie ich sehe geht es Euch gut und Ihr erlebt viele interessante Dinge. Danke für die spannenden Berichte und die Fotos. Ich weiss nicht, was man mir bezahlen müsste, um eine Tarantel in Fischsauce zu essen
Ich wünsche Euch weiterhin alles Gute auf Eurer Reise.
Liebe Grüsse von Deinem ehemaligen Trackstar-Kollegen Eddy
Antwort des Autors: hoi eddy
ich wollte dir mal ein foto schicken aber deine trueb-email-adresse funktioniert wohl nicht mehr. kannst du mir deine aktuelle adresse auf
mailadresse.3.outdoorfreak@spamgourmet.com
schicken
besten dank und gruss
Baba 1175021334000
Hoi Schegg und Sonja
Hey merci villmol für eui Charte us Kambodscha! Ha mi wahnsinnig gfreut
Ich wünsch eu witerhin vill Spass und ganz vill positivi und intressanti Erlebnis uf eure Reis durch Asie!
Liebe Gruess Baba
Physio Training Buchs/Peter 1172830824000
Ciao Michael!
Wie geht`s deinem Schulter: warst du noch klettern am "Mauer"? Menu: China ist also doch ein richtiges Gourmet-land mit Hund, Ratte, Esel usw. auf dem Speiseplan. Wie geht`s deinem Magen?
Lg. Peter und Team.
Götti-Nogi 1170020130000
hopp michael und sonia
ez hommers endlich o amol gschafft uf euri sitta zgoa. Send jo sehr gluschtagi bildli, zuaständ fascht wia vor 200 johr. do honds mör scho a kli besser i üserem wohnwaga. also no viel erläbniss uf euera reis und mör feuid üs uf viel witerri bilder.
en liaba gruass vo rüthi
da götti und silv und natürlich o ¨vom JAK wu..wu
Balz 1168634648000
Hop Michael
Endlich habe ich's geschafft in eurem Reisebericht zu schnuppern. Zum Glück habe ich schon z'Nacht gegessen, sonst hätte ich noch Hunger bekommen von den Ratten und Hundeköpfen....
Gruss aus dem Eichberg
Balz
Nadia und Andrea 1168021791000
Hallo Michael und Sonja
Vor einigen Wochen sind wir zurückgekehrt von unserer grossen, supertollen Reise, die uns unter anderem auch nach China geführt. Geniesst dieses für uns Europäer oft so fremde und sehr faszinierende Land. Wir sind gespannt auf eure ersten Eindrücke und wünschen euch viele spannende Erlebnisse.
Herzliche Grüsse
Nadia und Andrea
Fam. Suntinger 1167679828000
Hopp Michael und Sonja!`
Mer hond gad gstunad wo mer scho a lüübi Karta vo eu überko hond! Danka vill mol, häd üs u gfreud!
Mer viar wünschid Eu a Johr voller neua, lebensberichernda Erläbnis und freuad üs mit Eu fiktiv dörfa mitzreisa. Ganz liabi Grüass Dominik, Angelika, Jeremias und Nathanael
Silke 1167294197000
Hey Michael
I wünsch eu a tolli Ziit in Asia. Gnüssid dia offna und fründlicha Lüüt, s'feini Ässa und s'wundärschöni Land. I be gspannt uf eui erschta Reisebricht...
Liabs Grüassli d'Silke
anonym 1166538080000

mör wünschid öi vo ganzem herza a erlebnisrichi,
itressanti und unfallfreii reis.
liebi grüess Ma und Pa vom michael
unser reisetagebuch für alle die auf dem laufenden sein wollen was so läuft auf unserer reise.
wir sind natürlich auch an euren kommentaren interessiert darum schreibt doch einfach ins gästebuch