Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Madita Aschwanden erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :MuM auf Reisen

Ramona 1365263357000
Hallo ! Durch Zufall habe ich diese Seite gefunden und möchte ein Kompliment aussprechen. Super, wenn sich junge Leute einen Traum erfüllen. Ich habe ebenfalls in meinen Urlauben die Welt bereisen dürfen, aber leider keine 7 Monate. Naja, vielleicht wirds noch.... Ich wünsche Ihnen noch viele schöne Reisen und alles Gute! Freundliche Grüße Ramona aus Sachsen / Germany
Gerd 1362066848000
Habt ihr auch gevögelt im Urlaub?
Wilfried Peters 1330587231000
Hallo Zäme.Hallo Weltenbummler,
genau wir ihr schreibt,man könnte eifersüchtig werden.Hoffendlich kriegen euch die Krankheiten nicht ein.Bin leider aus gesundheitlichen Gründen nicht mehr in der Lage weite Reisen zu machen.Eine schöne Zeit wünscht Wilfried der Fuchsienfreund.
Deine Mitmenschen brauchen deine Hand,
nicht deine Ellenbogen.
Fred Ammon
anonym 1317550833000
Hallo zäme
Wir sind grad dabei, unsere Ferienplanung für nächstes Jahr zu machen. Canada steht da ganz vorne. Darum bin ich auch auf euren Bericht gestossen. Sehr interessant und vor allem: Wir waren im 09 auch in Australien..ich hab beim Lesen grad in wunderbaren Erinnerungen geschwehlt..
Gery
Patrick Schneider 1299225313000
Hoi zäme

Das liest sich wirklich toll, eure Weltreise. Wir sind ab Mai selber in Kanada unterwegs, zuerst ebenfalls der Osten (Zürich - Montreal) für 1 Monat, danach mit dem Zug nach Vancouver.

Während 3.5 Wochen haben wir auch ein Mietauto ab Montreal. Wie ist das, habt ihr diverse Bed&Breakfast, Hostels usw. vorreserviert oder war es kein Problem, auch mal spontan einen Platz für 2 Personen zu bekommen?

Patrick
mimi 1297954350000
ich mache grade in der schule ein referat über australien da hat mir deine seite sehr geholfen!!
DANKE (*
anonym 1239386736000
Hallo Ihr Beiden,

vielen Dank für den ganz tollen Reisebericht der so authentisch, spontan rüber kam.
Habe alles gerne gelesen und genossen.

Alles gute für Euch beide
Gruß aus Fulda
G.W.
Hans Huerlimann, Swiss School Singapore 1239082009000
Hallo zusammen
Herzlichen Dank fuer euern Besuch an der Schweizer Schule hier in Singapore. Wir freuen uns, dass unsere Schule in eurem Bericht so positiv wegkommt. Inzwischen bin ich mit meiner Familie auch wieder aus Indonesien zurueck und bereits am Ostermontag beginnen bei uns die 11 letzten Wochen des Schuljahres!
Ganz herzliche Gruesse in die Schweiz und besonders natuerlich in den Kanton Zug:
Hans Huerlimann
Thömi 1238072731000
Hey ihr zwoi
Rächts obe i de Shoppingcenter bini au mal gstande!
Wönsch üch no e guete Flog, sind zwar scho onderwägs ond freue mich üch höt abig weder zgseh.
liebs Grüessli Thömi
Daniel - Deutschland 1237840376000
Hallo Maria.

Wünsche Dir alles Liebe und Gute zu Deinem Geburtstag sowie Selbstzufriedenheit und Gesundheit. Freue mich schon, wenn ich Dich mal wieder treffen kann und Du/Ihr mir über eure lange - aber aus meiner Sicht auch kurzweilige - Reise berichten könnt. Ich habe Sie immer sehr aufmerksam verfolgt und habe so richtig mitgefühlt, als ob ich dabei gewesen wäre. Fühl' Dich gedrückt. Liebe Grüße, Daniel.
Jacqueline und Familie 1237825147000
LIebste Maria,

wir wünschen Dir das Allerbeste, viel Lebensfreude,Glück,Zufriedenheit und immer eine Engel an Deiner Seite.
Von ganzen Herzen umarmen wir Dich und haben dich lieb
Jacqueline Jürg Lia und Anja
Jousi 1237813076000
Hi Sister-heart

Ich wünsche alles Gueti zum Geburi und no vill Spass während de letschte 4 Reisetäg.

nadja 1237805090000
hoi hoi

maria, ganz vell glück zum geburi. und i freu mi, met der diheime weder mol eis go zieh.
Marisa 1237799371000
HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!
Liebe Maria

Zu deinem heutigen Geburtstag wünsche ich dir nur das BESTE! Viel Glück, Erfolg und Gesundheit.

Geniess deine letzte Tage in Singapur und bis bald.

Es liebs Grüessli
Madita Aschwanden Maria Marti [?] 1237715595000
Leider, leider ist es bei uns bereits Sonntag Abend und die Zeit für Vorschläge zum letzten Rätsel ist abgelaufen.

Hier nun also die Lösung:
Diese Quaste wurde auf dem Schiff benutzt zum Arsch abwischen .

Durch ein rundes Sitzloch am Ende des Schiffes fiel der Kot ins Meer und die Quaste wurde als Klopapier benutzt. Ein Eimer mit Wasser zum Reinigen der Quaste stand immer bereit. Wäh...

Liebe Grüsse und bis bald
Steffix 1237637570000
salüü zäme
...min tipp no zom rätsel: das ding brucht mer zom d'Kanone reinige!=)

wönsche euch no en super woche in down-under, gnüssids, trankid sonne und wärmi und bes bald i de schwiiz =)

grüessli steffix
Stef 1237500450000
Saletti, alles klar? Scho es Riese noch dihei? Er hed weder chüel of morn, legit euch de warm a .

Dass de Streck, oder sie Peitsche ofmne Schiff gfötelet worde esch, da hani de scho gmerkt, aber för was esch es? Was macht mir demit?

Hey, ech wönsche es guets Heireisli, hebit sorg ond flügit guet.

Liebi Grüess Stef
anonym 1237431571000
Hey ihr Raetselfreudigen

Eure Ideen sind ja cool, aber leider nicht richtig..

Also einen Tipp, denn am Sonntag veroeffentlichen wir den letzten Bericht von Australien:

Das Foto haben wir auf einem alten Schiff in Sydney geknipst.

Gruessli und bis bald
iwiii 1237290900000
das esch de zipfel vonere glogge!!!
yeeaahh danke för karte..hehe!!

grüessli iwiii
jousi 1237112927000
ich rate mal:

Es war entweder eine Peitsche oder ein Besen!

wenn nicht, dann brauche ich Hinweise!!!

Gruss Jousi
Gotti 1237106906000
Hallo Madita und Maria
ich reise nach wie vor mit euch durch Australie und lese euichi Bricht und amüsier mich über euri Föteli.Ich hoff ihr händ nu en gueti Zit bis zur Heicheer.
Dir liebi Madita möcht ich aber ganz bsunders für d Geburtstagscharte danke. Dass du so wit ewäg no a mich dänksch,hät mich mega gfreut.Liebi Grüess us em Zugerland und bis bald. Gotti
mum in Australien 1237074316000
Hallo an alle,

Unsere Reise neigt sich langsam aber sicher dem Ende zu und es istimmer noch ein Rätsel offen!

Dieses haben wir im Bericht von "Fraser Island & 1770" gestellt.

Wer also mitraten möchte, sollte dies bis am 22.März tun!

viel Glück und wir hoffen auf ein paar Antworten, sonst müssen wir die Karte uns selbst schicken

Caro 1236866833000
Hallo Ihr zwei Ferienheldinnen!
Ich freue mich jedes Mal über Eure Ferienberichte und die wunderschönen Fotos.
Wenn man da nicht ins Träumen kommt! ( Ich will auch.....Schluchz!)
Na ja,...ich darf arbeiten.....Jipiiiiiiiiii Betonung auf iiiiiiii! Hi-Hi-Hi
So, Ihr braungebrannten Schönheiten, geniesst es weiterhin...! Have fun, sun and.....???? Den Rest später, gäll Madita! (Übrigens, Merci für die Postkarte! Man merkt also eindeutig, dass Du nicht mehr bei uns arbeitest! Bei uns, habe ich festgestellt, wurde der Briefkasten seit dem August 08 nicht mehr geleert! Könnt Euch ja sicher vorstellen, was da alles drin war! Gewisse Termine waren so zu sagen verjährt!!!!!
Ganz liebe Grüsse Herzlichst
BYE, BYE... caro
Caro 1236866374000
Hallo Ihr zwei Ferienheldinnen!
Ich freue mich jedes Mal über Eure Ferienberichte und die wunderschönen Fotos.
Wenn man da nicht ins Träumen kommt! ( Ich will auch.....Schluchz!)
Na ja...ich darf arbeiten.....Jipiiiiiiiiii Betonung auf iiiiiiii! Hi-Hi-Hi
So, Ihr braungebrannten Schönheiten geniesst es weiterhin....Have fun, sun and.....???? Den Rest später, gäll Madita!
Ganz liebe Grüsse Herzlichst
BYE, BYE... caro
Jousi 1236523585000
Das ganze no uf latinisch:

1 Höcker = Camelus dromedarius
2 Höcker = Camelus bactrianus

anonym 1236523466000
Jep, würkli ehdel dä letschti Bricht!!

Wäge de Kamel und Dromedar, es gid also Dromedar au uf Englisch die heissed denn eifach dromedary!

Camels are even-toed ungulates within the genus Camelus. The dromedary, one-humped or Arabian camel has a single hump and is well known for its healthy low fat milk, and the Bactrian camel has two humps. They are native to the dry desert areas of western Asia, and central and east Asia, respectively.

The term camel is also used more broadly to describe any of the six camellike creatures in the family Camelidae: the two true camels, and the four South American camelids, the llama, alpaca, guanaco, and vicuña.

Thömi 1235984875000
Hoi zäme.

Super Reisebricht! Logo könn ich das Kennzeiche vom Auto. Gnau s gliche hemmer gha! Gäll isch gmüetlich i dem Camper. Henders versteckt X hinder rächts gsi, wo mer igritzt hend?
nei Seich, hemmer ned gmacht!

@Daniela: Im Englische gits äbe kei Dromedar, det heisst alles Kamel (so hemmers uf jedefall mitbecho, wo mer am reise gsi sind), drom füehrt das oft no zor verwirig.

Nach der super Fasiwoche mues ich leider go schaffe... hät aso scho lieber nochli fasi.

Grüessli thömi
Daniela 1235924381000
Hallo ihr zwei
also die schöne Bilder unglaublich. Wür au lieber so es Fährtli dur Australie mache als für dSchuel büffle..aber no schnell zo üchem Kamel wo ihr da fotografiert hend. Imne einhöckrigem Kamel seit mer eigentlich Dromedar
Internet lässt grüssen:
Kamele lassen sich in zwei Gruppen unterteilen. Die erste Gruppe bilden die Altweltkamele (Camelus) mit dem Dromedar oder Einhöckrigem Kamel und dem Trampeltier oder Zweihöckrigem Kamel. Die zweite Gruppe umfasst die Neuweltkamele mit den Gattungen Lamas (Lama) und Vikunjas (Vicugna). smile

also no schöni reis und bis scho bald =)
Manuel Feier 1235559907000
Hallo,

Es sind Fahradständer die überall herumstehen
Wünsche noch eine schöne Reise

Liebe Grüße aus Österreich

Manuel Feier
Stef 1235483227000
Gugus, so voll im fäschti Fieber ond z`metzt i de Fasnachtstäg, hani doch no Öpis ruhigers gmacht, ond euche Reisebrecht doreblätteret. Cooli Sach ond traumhaft schön, die grossi Sandinsle, gigantischi Bilder.

Wie scho erwähnt, be eus laufts au ganz rond zue ond här. Mir gniessit d`Fasnacht in volle Züge, s`Wätter macht besser mit als aköndiget, ond jetzt esch sogar scho rechtig meld worde öbe 4°C, tiptop.
Leider esch au scho weder Güdisdienstag ond morn esch die ganzi Sach scho weder vorbi, aber easy, Es goht jo kenni 12 Mönet meh, de chömit die nögste Fäschttäg . Ond de send er jo au weder debi .
Auso, ech goh scho bald weder rechtig Stadt, PARTY, Fäschte ond nomol alles gäh. Auf zum Finale!!!

Ahjo euches Rätsel, Sorry Höörli uszüpfle, of da wäri glaubs nie cho, cheibe schwerigs Rätsel. . .

Ond die Peitsche vo dem Boot ?!? Hmm. . . wa chönd da sie, vellecht brucht mir die för bösi Meitschi,wenns ned aständig düend ofem Schiff .

Ech has aber au scho gseh, chond mir aber ned d`Senn, ech studiere no drah .

Gniessit euchi räschtlichi Zyt no, ond wie gseid, schön aständig bliebe .

Gruess Stef
MuM in Hervey Bay 1234570357000
Cool, dass nochmals einige von euch mitgeraten haben, beim Rätsel, welches schon einige Wochen läuft.

Leider ist die richtige Lösung noch immer nicht aufgetaucht.

Bevor wir das Rätsel im nächsten Reisebericht auflösen, hier ein kleiner Tip:

Falls wirklich die hübschen Männer der Auslöser wären, müssten jeweils sehr viele Männer zur gegebenen Zeit im Waschraum stehen. Was allerdings nicht der Fall ist.

Liebe Grüsse aus Hervey Bay
Simu vom pool... 1234421390000
Hey dir zwöi luschtige, isch ja wük Oberhammer was dir so alles erläbet u wo dir überall sit gsii, mues gloub dä Grundsatz, nie so lang ga ds reise dcohno überdänke... Ahja u eues Programm isch definitiv besser als Südoschtasie oder Südamerika Grüssle us Maroochydore u gniesset der Räscht...
Stef 1234353466000
Gugus mitenand,

Jo höt esch werder emol en Allwättertag, zwösche schneits weder denn weder Sonne, oder Räge, bewölkt. Mir chönd meine es esch April?

Tja, hauptsach ehr händ schön warm, ond hoffentli ned zvel Räge.

Ehr send jo scho rechtigi Wasserratte, Tauche, Sprudle, Bädele, ned schlächt.

Jo das Nüsse, ??? Ech glaube zwar ned, dass da mit de höbsche Männer ztue hed, es wär mir emu i de Schwiez nonie ufgfalle, .
Oder esch das ächt nor im Usland eso?

Gehts öberhaupt en Lösig? Allergie send jo keini ome, oder?

Auso hebits guet, Grüessli usem schöne chüele Lozärn. Stef
Mami (M) 1234301551000
Nüsse zom Eigeschotz!Wenn de Madita öpper znoch chond,mues si nüsse,damet si ehre Chopf cha abwände("Manneparfum")!
Daniela 1234102188000
Hey ladys
dMadita mues doch immer nüse wenn sie en hübsche Maa gsed =) grüessli us de schwiiz
Chregi 1233325342000
hey ehr zwöi...

Han nume schnäll wölle Danke säge, fürd Geburtstagscharte... Ha mega freud gha...!!!

und de hätti no e Frag:

Madita säg emal: "hesch du zur Zyyt in Australie au chalti Füess und frürsch emmer...???"

lg us de Schwiiz Chregi
Stef 1232664085000
Hallo Ladys, ech mäldmi au weder emol i eurem Gästebuech, esch glaubs sogar s`ersti mol i dem Johr. Dem Fall, es guets Neus zäme .

Das heisst de aber ned, dass i euchi ineressante Reisebrecht osse gloh han, nenei emmer schön mitverfolgt.

Inzwösche kenni weder drüh Persone meh, wo au grad in Australie umehuusit .

Jo be mir esch au einiges gange die letsti Zyt:
Im Gschäft hemmir mit em Personal Problem gha, dorus händ einigi kündet, sozusäge 4 Mitarbeiter auso 50%. Puhh rächt deftig.
Jo ond de hed de Schnee au einiges vo Arbet gäh, wo ned hätti müesse si, wel mir jo nu gnue anders ztue händ. Vor allem de Sylvester wo ehr be schön warme Temps händ dörfe fiere, han ech ne im Spital obe bim Schnee pfluege, wortwörtlich dörfe öbere rotsche. Tja, mol Öpis anders.
Es ged sälbvertürli jo no die gueti alti Fasnacht, besser gseid Vorfasnacht wo voll im Gang esch. Euses Motto (Chochi 09) chond sehr guet a be de Lüt ond mir händ riesig de Plausch a eusne Menüs zverteile . Am nögste Samstig wär also s`Menü 5 drah in Inwil be de Säulischränzer, vellecht luegit ehr au schnell vorbi, hahahaha. Nenei bliebit won ehr send, be euch esches vel wärmer. Ond osserdem chond de scho gli de nögsti Schub Schnee is Land. Logo de letst esch jo die Woche erst verschwonde.

Auso bliebit brav ond hebit sorg, ond sälbvertürli nemmi am nögste Ball no eis, zwöi of euch ond för d`Maria no en Schnopf.

PS: Madita, chönd ächt das tatsächlich en Heuschnope si, werom dass du emmer muesch nüsse? Probiers mol mit emne Schnopf , händ ehr öberhaupt no?

Gruess Stef
mum in australien 1232085911000
gute Rateversueche, aber leider noch keine Treffer...
Cool, dass ihr mitratet

mum in Torquay
Chregi 1231985232000
Hey ihr zwöi...

so jetzt han echs doch ändlech mal uf euchi Reise-Page gschafft... Euchi Föteli mached grad luscht uf Rucksack packe und wägflüüge, obwohl d'Schwiiz sech zur Zyyt au ziemlech einmalig präsentiert. Während dem ihr am schwitze send, chönd d'Lüüt da uf de Seeä gah schlifschüendle und d'Chend jede Tag gah schlittle...

Ah ja und übrigens d'Fasi het grad aagfange, die erschte Bäll send scho düre und d'Guggemusige wärded au langsam warm...
Ech hoffe ehr händ wenigschtens en Gugge-CD iipackt, daser es betzeli Fasnacht chönd ha...

so jetzt werdi aber nümme länger und wünsche euch wiiterhin e gueti Reis...

Werum das d'Madita mues nüsse: wel alli wo ade Fasnacht send a sie dänked...! esch doch klar...!

lg
Thömi 1231967909000
Hey ihr zwoi
S'git Lüt die ziend das glaub a. Be üs zwoi ischs immer de Marco gsi, wo am Zoll immer weder de Rucksack hed müess uftue, oder au "abtupft" worde isch.
Geniali Sach die Kangoroo Island.. mer hed ämel gfalle.

lg thömi
Mirella 1231939481000
Hallo ihr zwoi! Ich probiers au no mit em Rätsel löse. DMadita muess doch immer nüsse wenn sie starch bländet wird! Wünsche euch en gueti Ziit! lg, mirella
Präsi 1231937743000
Hallo Madita
Ich weiss haargenau warum du immer niessen musst...

... ist doch klar: Es sind Entzugserscheinungen - die Klarinette fehlt Dir!!!!

Es Grüessli und gniesset's
de präsi
MuM in Australien 1231678101000
Liebe Rätselfreunde

Eure Beiträge zu unserem letzten Rätsel sind leider nicht mehr so zahlreich. Deshalb nochmals zur Erinnerung:

Weshalb muss Madita niessen?
(Der Schnupf ist es nicht und auch die anderen bisher genannten Antworten stimmen nicht.)

Ab Heute dürfen auch alle nochmals mitraten, die bereits eine Lösung eingebracht haben!

Seid etwas kreativ mit den Antworten!!!

Bis bald

Andrea I. 1231439503000
Hoi zäme!

Vielen Dank für die tolle Karte aus Sydney! Ich habe mich sehr darüber gefreut.
Eure Reiseberichte und Fotos sind super amüsant! Ich schwelge dabei in Erinnerungen und beneide euch nur ein klitzekleines bisschen...
Geniesst diese Unbeschwertheit und habt weiterhin viel Spass!

Andrea
Silvia Schönenberger 1231073588000
Liebe Madita

Herzlichen Dank für die schöne Karte aus Neuseeland.
Inzwischen seid habt ihr ja schon wieder viel erlebt. Vielen Dank für die spannenden Reiseberichte. Bei uns fängt nach einigen herrlichen Tagen im Schnee morgen wieder der Alltag an. Ich freue mich darauf. Nun wünsche ich euch eine gute Weiterreise mit vielen schönen Begegnungen und spannenden Erlebnissen.

"Es guets Neus"

Silvia und Fam.
Gerhard 1231020154000
Hallo Ihr beiden,

verfolge schon lange Eure schöne Reise.
Vielen Dank für die wirklich eindrucksvollen Bilder u. schöne Berichte.

Gutes, gesundes Neue Jahr 2009 mit weiterhin vielen schöne Erlebnissen.
Beneide Euch für die schöne Reise.
Jasmin 1230832127000
Hey ehr zwoi!!

Wönsche üch au no alles gueti förs neue jahr. üche startet ja scho mal super mit ferie und witere abentür. aber zum glöck chömed ehr ja das jahr weder hei
Liebi Grüessli
Tati und Steffix 1230831932000
Salüü Maria
Mer dankid der härzlech für die cooli Neuseelend-Charte!=) Sie hed es Plätzli be eus i de Karte-Wand gfonde! Das Schaf esch eifach de absoluti hit.

Mer wönschid euch wiiterhin en abentüürlechi Reis und vel Spass bem Entdecke vo Australiä!=)

Liebi Grüess Tati und Steffi
Marisa 1230293176000
Hallo Maria und Madita

Danke vielmal für üchi sensationelli Bricht... und vor allem die wunderschöni Föteli!

Wägem nüesse vo de Madita:
Es chönnt ja sii, dass sie nüesse muss, wenn sie schnupft?!

Liebs Grüessli und viel Spass in Australie!
Jürg und Astrid 1230288040000
Hoi zäme

Wir wünschen euch Globetrotter frohe Festtage und alles gute im neuen Jahr. Ihr rutscht ja dieses jahr einige Zeit vor uns! Euer Reisebericht ist immer perfekt!

Astrid und Jürg
MuM auf Reisen 1230278196000
Hallo Liebe Leser,

Herzlichen Dank für die lieben Weihnachtsgrüsse.

Wir sind gestern gut in Sydney angekommen. Es ist hier wie erwartet bedeutend wärmer, was wir natürlich geniessen!

Noch zur Information, wir warten noch auf weitere Lösungsvorschläge zum letzten Rätsel! (aus dem Bericht "Queenstown, Milford Sound & Te Anau")

MuM nun in Australien

anita 1230217320000
hallo maria
ech danke der föumou förs wiehnachtsgschänk, hami sehr gfreut. hoffe der gods guet? mehr wönschid der aues gueti im 2009 ond no en ganz en schöni wäutreis.
sonnigs grüessli anita,theres
Tanja und Nicole Costa 1230129655000
Hallo Madita
Wir wünschen dir und deiner Freundin Maria schöne Weihnachtstage und einen tollen Rutsch ins 2009.
Liebe Grüsse aus der Schweiz von Tanja und Nicole und Dominik und Doris
Gotti 1230112482000
Hallo Madita und Maria
Mit dem Wetter habt ihr es ja nicht viel besser als wir hier. Nur wärmer.
Ich wünsche euch frohe Weihnachten und für das neue Jahr weiterhin viel Glück,Gesundheit und einen tollen Aufenthalt in Australien. Gotti
Noch vielen Dank für die Karte,sie hat mich sehr gefreut.
anonym 1230112361000
Hallo Madita und Maria
Mit dem Wetter habt ihr es ja nicht viel besser als wir hier. Nur wärmer.
Noch vielen Dank für die Kart,sie hat mich sehr gefreut.
Hermann Pius 1229976741000
Hoi Madita
wir wünschen Dir und Deiner Freundin schöne Weinachten und ein guten Rutsch.Die Berichte sind
interessant. Gruss Fam. Hermann Pius
jousi 1229958619000
Salü Zäme

Also da ich ja nur einisch döf Rate, und ich sowiit im Internet nüüt gfunde han, tipp ich eifach mal druf, dass d Madita immer muess nüesse wenn Sie Zwebele schmöckt, also wenn sie am Zwebele schniide isch!

Stef 1229897350000
Hoi zäme,

Auso ech hät jetzt eigentli au ofne Büsiallergie tippet, oder häts ächt mit em uflöpfe vo chlinere Persone ztue, dass eim grad zom Nüsse werd? Oder häsch de Heuschnoppe .

Wonderbar die Landschafte, eifach genial. Wett am liebste au grad us der chalte grusige Schwiez zo euch reise ond die schöne Bilder live zgniesse.

So händ ehr enand scho Gschänkli kauft? Es wär de öbe Zyt, oder? Söscht chönd ehr jo enand mol im andere Sine Rocksack träge, wär en vorschlag, wenn ehr no nüd hättit.

Of jede fall wönsch ech euch beidne ganz schöni Wiehnachte, hoffentli chömid ehr au chli zom fiere.

Liebi Grüess und passit of euch uf , Stef
Antoinette 1229588580000
Hoi Ihr Zwei,
Ist es Madita's Allergie auf Katzen die sie immer zum Niessen bringt?
Viel vergnügen noch in diesen letzten Neuseeland Tagen.
Ant18
Thömi 1229369383000
Hoi ihr zwoi

Immer weder schön die Bricht, aber s letschte Föteli isch eifach wörkli u witzig.

Förs Rätsel muesi zerscht no en schlaui Antwort überlege, ned das is de verhaue.

lg Thömi
Alexandra 1229361637000
Hoi Madita

Es esch emmer sehr interessant euchi Brechte zläse.
Sehr spannend ond met ganz schöne Fotene.
Merci au vell mol för dini Charte ond de Wönsch,
au ech wönsche der ond de Maria schöni Fäschttäg ond en guete Rotsch is neue Johr.
De Chrestian ond ech chömed euch jetzt chli nöcher,
mer flüged am Samschtig för 3 Woche of Bali.
Wemmer üs mol wenke?

Ganz e schöni Reis no. liebi Grüess alexandra
Stef 1229170186000
Tolli Sach, euchi Brecht, sehr interresant.

Be eus esch dWiehnachtsstemmig of Hochtoure, es hed sogar en wiessi Landschaft gäh,. . .leider.
Aber die werd dänk nögst Woche weder wäg si, ond ah Wiehnachte werds dänk weder mild wärde.
Ehr send scho zwe Verrockti, gönd ehr doch no Fallschirm sprenge, heiei, ech häd de öbe i D`Hose gmacht. Ech darf nögst Johr au no en Tamdemflug mache, hani of de 30gst öbercho, oje, do werds mir jetzt scho molmig. Aber da hed jo no Zyt.

Hey ehr zwöi, wieterhen vel Vergnüege, be euchne spannende Erläbnis, liebi Grüess Stef
Madita Aschwanden Maria Marti [?] 1228810278000
Liebe Rätselfreunde

Endlich wurde eines unserer Rätsel nicht schon nach wenigen Stunden gelöst.

Doch mit einigen Tipps, wurde nun die richtige Lösung gefunden.

Erneut konnte sich Jousi als Erster mit der korrekten Lösung ins Gästebuch eintragen und wird deshalb in naher Zukunft von uns eine weitere Postkarte erhalten.

Herzliche Gratulation!

Allen anderen wünschen wir weiterhin viel Spass und Glück beim Rätseln. Das nächste wird mit Sicherheit folgen.

MuM in Neuseeland
Angi 1228802667000
Hey ihr zwei...

Ui han ich mueese schmunzle bim laese vo euem bricht... Vorallem waegem rotesaegel und so...Hihi..

Bis gli wieder mal! Bin gspannt wo dases s'naechste mal isch..

Kuss Angi
Mami 1228746562000
Und ihr Name war zu lang für das Nummernschild.Deshalb ersetzten sie den Rest durch Zahlen.
Es war ein Geschenk von ihren Eltern.
Mami 1228744915000
Konnten die Neuseeländer ihren Namen nicht richtig aussprechen und sagten ihr Antoneight stadt Antoinette?Deshalb die Nummer ANT18
jousi 1228732209000
Hi There
I've got it!
The solution is:
IT'S HER NAME!

Just Read ANT18 as "ANT-one-eight" which means Antoinette

At this point merci, für die erschti Charte, i freu mi scho uf die zwöiti!

@Antoinette:
Kann es sein, dass du mitte Oktober 1998 für 5 Tage die Shoppingmalls in Portugal zum ersten Mal unsicher gemacht hast, und dort deine Weihnachtseinkäufe aus anderen Ländern vervollständigt hast?

Liebs Grüessli und i freue mi scho uf's nächschte Rätsel
Antoinette 1228471967000
Ich schmunzle beim Lesen der Rätsellösungsversuchen Ich kann es nicht unterlassen Euch ratenden einen weiteren "clue" zu geben. Hier in Neuseeland kann man die Autonummber selber zusammenstellen wenn man will (für einen Preis). ANT18 ist so eine Nummber die ich als Weihnachtsgeschenk erhielt aber viele Jahre nach meinem 18. Geburtstag. Hat also mit dem Jahr nichts zu tun. Sie bedeutet aber etwas ganz persönliches für mich.

Mami 1228208394000
Hallo Zäme
Chönnts d' Autonommere vo de Antoinette si?
Wenn ned,de chönnts doch d' Nommere vo öichem gmietete Auto si.Grüessli Mami(Maria)
Antwort des Autors: Ja, es ist die Autonummer von Antoinette.

Doch es ist leider noch nicht die Lösung unseres Rätsels.
Gast 1228172989000
Hat das Rätsel vielleicht was mit Zahlen zu tun? Einem Ergebnis vielleicht?
Antwort des Autors: Lieber Gast

1. Namen angeben, damit du auch eine Karte bekommen kannst, falls du die richtige Lösung findest.

2. Wir wollen Lösungen, keine Fragen
Thömi 1228135005000
Hoi ihr zwoi

Velecht isch es es Geburtstagsgschänk gsi för d Antoinette of de 18 Geburi?

lg us de verrächnete Schwiz
Thömi
Antwort des Autors: Du bist schon sehr nahe an der Lösung! Stimmt aber noch nicht genau...
Mum in Neuseeland 1228120035000
Rätsel - Autonummernschilder...

Da leider niemand mehr zu unserem letzten Rätsel etwas geschrieben hat, geben wir euch ein paar Tips:

- Wir suchen zum Mittleren Nummernschild die Lösung.
- Das Internet kann euch da wahrscheindlich nicht helfen
- braucht euren englischen Wortschatz
- Phantasie ist gefragt
Mami 1227607553000
Liebe Maria,liebe Madita
So viel sonnige Momente wie ihr erlebt,das mag ich euch von Herzen gönnen.Durch eure vielen,interessanten und mit vielen Fotos ausgestatteten Reiseberichten scheint ihr gar nicht so weit weg zu sein,wie ihr eigentlich seid.
Schickt uns doch etwas Sonne!
Doch auch bei uns gibt es ab und zu ein schöner Herbsttag.Liebe Grüsse Mami
Madita Aschwanden Maria Marti [?] 1227597691000
An alle Rätselfreunde

Das Rätsel mit den Autoschildern wurde bisher noch nicht gelöst!

Wir sind gespannt auf weitere Antworten.

Mum aus Neuseeland
Madita Aschwanden Maria Marti [?] 1227597515000
Hallo liebe Leser

Wie sicher alle bemerkt haben, konnten Jousi und Marisa das Hawaiirätsel mit Bravour lösen.

Natürlich bedeutet die Blume links im Haar, die Frau ist vergeben.
Trägt man die Blume auf der rechten Seite, ist man Single!

Gratulation euch Beiden zu eurer gewonnenen Karte!

Als kleine Anmerkung, inoffiziell wird gesagt, wenn man die Blume hinten in den Haaren trägt, heisst dies "Follow me!".

Liebe Grüsse und weiterhin viel Spass beim Rätseln.

Sibylle 1227556773000
Hallo Zäme
Ech mag euch das vo härze göne. Ech chomme scho e chli sehnsocht öber wenni die neuseeland charte gse.
Ech wönsche euch vöu spass ond wenig Räge.
Liebi grüess Sibylle
Stef 1227440607000
Tschou zäme, heiei, imne natürliche heisse Pool goh bädele ond denn no verosse, das chasch bi eus momentan vergässe, oder de gosch ines Thermalbad. Do werd mir wörkli grad niedisch. Jo be eus häts gröber gwieslet verosse ond abekuelet chond no derzue.
Scheckid doch eus chli Wärmi i d`Schwiez.

No zo euem Rätsel, do chani nor säge: Die Zürcher ond Zuger send halt scho öberall, unglaublich. Gfendit bitte no es LU för mich, denn sägi de nüd meh .

Vel Spass ond gueti Zit, Grüessli Stef
Jousi 1227436649000
Hoi Zämä

Ich wett au i de heisse Quelle go bade, denn mier hend grad emal -1 Grad Celsius und ned ganz 10cm Schnee!!! (s sött no meh gä hends gmeint!)

Zum Rätsel:
Ich dänke, ier hend's eifach mal u luschtig gfunde, dass es i de wiite Wält au anderi Autos mit de Nummer ZG für Zug und ZH für Züri, sowie ANT für Ameisi gid!

Wenn s Rätsel isch usezgfinde was die Nummereschildli gnau bedüütid und wo sie regischtriert sind, de hätti do d Lösig:

Die Beide Fahrzug mit ZG und ZH sind zwüsched 1998 und 2001 in Verkehr gsetzt worde, zimmli Sicher aber im Jahr 2000, da:

Between 1998 and 2001, number-plates with the prefix "XA" and continuing through to "ZZ" had 4-digit numbers after the letters, numbers starting from 1000 instead of from 1.

Die beide Fahrzüg mit ZG und ZH ghörid zo de Region Auckland(oder uf jede Fall id nöchi, also im Norde), da's dete im July 2000 agfange hend d Nummerschilder wo mit ZI started usezgäh. Die beide Nummere sind aber nach em alte System gmacht.

D Nummere ANT18 isch nachem neue System gmacht.
Das Auto müessti im Jahr 2002 in Verkehr gsetzt worde sii, da im Jahr 2002 d Nummere mit de Afäng vo AKL-BAK in Verkehr gsetzt worde sind!

Grüessli Jousi
Antwort des Autors: Das ist noch nicht des Rätsels Lösung!

Weiterhin viel Spass auf der Suche nach der richtigen Antwort!
Karin & Beat 1227425690000
Hi MuM. Wir gehen davon aus, dass ZH + ZG für unsere Kantone stehen. Als 'Outsider' die wir Euch nicht kennen, wissen wir natürlich nicht mehr! - Als Australien-Fans haben wir viele Urlaubsberichte abonniert. Wir freuen uns jedesmal, wenn ein e-mail kommt von MuM. Herzliche Gratulation für Eure Berichte. Wir sind nun mega gespannt, wo Ihr Euch in Australien rumtreibt und freuen uns von Euch zu hören. Weiterhin eine schöne Reise, Karin und Beat
anonym 1227369426000
Hello, so wie läbit ehr eso, im andere Ändi vo de Wält? Mir händ grad sehr en winterliche Tag bi eus. Ech warte eigentli nor druf, bis i chan goh Schnee pflüege. Grusig das Wätter. ehr händ dänk öbe sGägeteil .

Wieterhen vel Spass ond vel interessanti Idröck. Ech freu mi of de nögsti Reisebrecht. Grüessli Stef
Jacqueline und Co 1227273589000
Liebste Maria, wir denken sehr oft an Dich. Und euren Urlaubsbericht verfolgen wir und schauen die Bilder an. Soooo schön!!In letzter Zeit waren wir oft in Zug. Dort sind natürlich die Erinnerungen an Dich sehr präsent. Du fehlst! Natürlich sollst Du Deine Reisen in allen Zügen voll geniessen, aber du sollst auch wissen dass wir uns auf Dich freuen. Ich bin übrigens "Kinsella"-Süchtig. Nun habe ich innerhalb von 3 Wochen fast 4 Bücher gelesen. Ist so witzig. Also wir wünschen Dir von Herzen alles Gute und weiterhin viele wunderbare Abenteuer.
Sind die Bilder, die Stephi gemacht hat bei dir angekommen?
Kuss Jacqi und Family
Andrea Arnold 1227105956000
Hallo Maria
Mit Interesse verfolgen wir eure Berichte mit den passenden Fotos dazu. Ihr seid ja wirklich zu beneiden. Wir hoffen es geht euch gut und ihr könnt die Zeit so richtig geniessen. Wir freuen uns, weiterhin viel Interessantes und Spannendes von euch zu lesen und wünschen euch viel Spass und tolle Abenteuer.
Liebe Grüsse und "händ Sorg..."!
Familie Arnold
Jousi 1227082604000
So ier zwöi

Bi eu wirds glaub immer wärmer und meh Summer, bi eus immer chälter
Wüssid ier eigentlich, dass iehr jetzt scho sit 100 Täg am reise sind? Wie die Ziit doch vergaht.
Ich wünsch eu wiiterhii vill Spass bim Reise.

Ich chönnt scho fascht en Gärtner sii! 1226528061000
letschti Ergänzig:

Let the Flowers do the Talking
All over the world women wear flowers in their hair. It is the oldest and most natural adornment. With their scent and their fragile beauty flowers can transform simple hair styles into adorable and even breathtaking creations. But they are not only beautiful, they also tell messages.

girl with a flower in her hair The language of flowers goes back thousands of years. Each culture had its own meanings attached to the tender plants. In Europe the art of wearing flowers became very popular in the time of Queen Victoria, in the late 1800’s. Then each flower had a meaning expressed by the way it was held, given or put into a vase. Everything was coded, down to the color of the vase.

Some decades later the flower children in the 1960s rediscovered flowers to show their connection to nature, as a symbol for love, innocence and divine beauty.

Today flowers are still worn for weddings, for traditional spring and harvest celebrations all around the world, men wear roses or carnations in their lapels on festive events and what would a prom night be without a flower corsage around the wrist.

In the islands of the South Pacific a single flower behind the right ear suggests that the lady is still single. Is the flower behind the left ear, suitors beware - a jealous husband of boyfriend may appear. Plumeria and fragrant gardenias are often the blossoms of choice, but you’ll also find hibiscus flowers or the small but heavenly scented tuberose.

You can find your own secret language! Get creative and don’t limit yourself to what you find in your garden. Check out the local craft store for silk flowers, that look like the real thing, but they never wilt or fade away.

To keep the flowers, real or silken in place it is best to use bobby pins or hair clips. You can also get crafty and hot-glue your favorite artificial blossoms to barrettes or decorative combs.

Have fun!

Ginger - strenght
Tuberose - forbidden pleasures
Hibiscus - delicate beauty, sensitivity
Red rose - passion, love
Pink rose - friendship, admiration, happiness
Apricot rose - desire, admiration, modesty
White rose - purity, secrecy, spiritual love
Jasmine - Sensuality
Yellow carnation - disappointment, rejection
Spider Flower - “run away with me”
Violet - modesty, faithfulness

Grüessli Jousi und Marisa
Jousi 1226527765000
By the way, wemmer s Föteli vo euchem Pubbsuech aluegt, de gsehd mer mini ussag no bestätiget Maria -> linkes Ohr -> vergeben
Madita -> rechtes Ohr -> still available

und bim Föteli wo ier im Hotel sind gsehd mer au no grad, dass ier beidi ned Schwanger sind, denn schwangeri Fraue söttid gemäss Bruch kei Bluemechettene träge

grüessli Jousi
Jousi und Marisa 1226527430000
Salü Zäme

isch no schad, dass ier nur vier Täg in Hawaii gsi sind, aber hed sicher u guet da, chli uuszspanne!

Wäge dene Blueme
also das isch so, s Biindli flügt ja zu de Blueme und.... (little joke )

Nei in würklichkeit isches ganz eifach... sött mer i de Schwiiz au ifüere, de wüsstid mier Manne besser und grad uf de erschti Blick, wora mier sind! Wenn en Frau nämli so en Blueme hinderem linge Ohr hed, de heisst das, dass sie vergäh oder ghürote isch, wenn sie d Blueme hinderem rächte Ohr hed, isch sie immer no z ha!
in English:
A flower behind the left ear means being taken, or married.
Behind the right ear means still available.

Es liebs Grüessli vom Jousi und de Marisa
nadja 1226487218000
boaaaahh, i bi niedisch.....! i han mi geschter müesse i mis fasigwändli inewärfe, und es het mi gar nid greizt! und s'spiele isch au so naja gsi, es zeigt eus defür, das mer chönd froh si, dass noni fasnacht isch.
liebs grüessli
nadja
Stef 1226445976000
Hoi Zäme, so min Laptop fonktioniert au weder be mir dihei. Händ ehr gseh, au i de Schwiez hed mir Problem mit dene Chestene.
Jetzt chani au weder is Gästebuech chreble .
Tolli Sache händ ehr erläbt, i dem schöne Kanada. Ond jetzt send er ändli i euchne wohlverdiente "Ferie" ond denn no of Hawai. E Woche ohni Reisestress duet secher au guet? Wett am liebste au grad chli i d'Wärmi. Obwohl mir händ bes of es paar Täg recht agnähmi Temperature gha, agnähm zum dosse schaffe. Jetzt chond de aber weder en Chaltfront, aber no ohni Schnee zom Glöck, am Weekend foht min Pikettdienst (Winterdienst) a.
Eusi Theateruffüeehrige hemmir guet öber d^Rondi brocht. Hed rächt spass gmacht, ond zwe Öbe hemmir sogar usverchauft gha, ned schlächt.
So auso, ech hau mi jetzt ofs Ohr. Euch wieterhen vel Spass, bi zom nögste Brecht.
Liebe Gruess Stef
Jousi 1226306339000
So ier zwei Wältebummlerinne
Hoffe ier hend trotz de lahme Internetleitig uf Hawai ned die ganz Ziit im Internetcafi verbracht!

Hend ier de Brief scho übercho? sött die Woche mal acho....

...denn eifach uf setup klicke - serial kopiere - installiere und en neue Reisebricht komponiere(oder au schriibe )

Ich wünsche vill Spass in New Zealand, wie ich gseh han sind ier scho sit rund 22 Stunde dete Facebook lässt grüssen!

Bäi de wäi -> morn isch 11.11
I dem Sinn Fasnächtlichi Grüessli Jousi
Barbara 1225141773000
Hey Madita
Ich be echli z'spaat =o(, gratuliere dier aber trotzdem vo ganzem Härze zum Geburtstag und wünsche dier alles Liebe und Gueti uf üchere Reis!!!
Merci vill mal für d'Charte!!! Ha mi riiiiiieeeeesig gfreut!!!
Freu mi uf die wiitere Bricht vo de Reis...
Es uh liebs Grüessli,
Barbara.
Lia Mäumler Meier 1224958583000
Salü Gotti Maria

Ich bi in Zug und grüess Dich rächt härzlich.
Ich sitze grad uf "dim" Bett und warte bis Anja
Zänd putzt hed.
De Grossdädi schrieb für mich die paar Sätz.
Lia Bäumer & Meier

Manu 1224878795000
Liebi Madita

Ech gratoliere der ganz härzlech zom Gebortstag. Gnüüss deh tag ond lohs der lo guet go. So wiit wäg wersch wohrschinlech am Gebortstag niemeh si... Ech wönsch der alles, alles Gueti, vöu Glöck ond no ganz vöu Schöns of oichere wiitere Reis.

ganz liebi grüess
Gotti 1224828537000
Hallo Madita
Ganz herzlichi Gratulation zu dim hütige Geburtstag.Fürs neui Läbesjahr wünsch ich dir alles Gueti,Glück und witerhin en tolli Reis mit viel Abentür.De Geburichueche gits denn wenn wieder dihei bisch.Lass dich hüt trotzdem echli la Verwöhne.
Uf eui witere Reisebricht freu ich mich scho jetzt.Es isch mega,so günschtig und ohni Ufwand um d Welt zcho.Merci vielmal.
Liebs Grüessli Gotti und Paul
Tanja und Nicole 1224782018000
Hallo Frau Aschwanden. Wir finden eure Reiseberichte super. Bei uns sitzt jeweils die ganze Familie vor dem PC. Liebe Frau Aschwanden, liebe Madita wir gratulieren dir recht herzlich zu deinem morgigen Geburtstag und wünschen dir viel Glück für die Zukunft. Wir wünschen dir und deiner Kellegin weiterhin eine tolle Reise. Liebe Grüsse Tanja, Nicole, Dominik und Doris von Holzhäusen
Nicolas 1224770259000
Hoi Frau Marti, ehr hends denn schön!!!!Ich wär am liebschte au bi euch. Üchi Föteli gfalled mir,ich freu mi scho uf di nöchschte!
Liebi Grüess a dich und au a d'Madita vom Nici und Mami
Jacqueline 1224256653000
Hallo Madita.
Das esch jo wahnsinn, was er scho alles erläbt hend. Chume au grad luscht öber zum reise... Aber am 18.nov. flügemer au für 4 Woche nach Ecudor und Galapagos Insle. Freu mi mega. He also ihr zwoi gniessits no und hebid Sorg zu euch. Liebs Grüessli Jacqueline
Mum auf Reisen 1224044649000
Hallo allen Zusammen,

Danke für eure Gästebucheinträge. Wir freuen uns immer wieder von euch zu lesen!

Wir hoffen, dass möglichst viele das Gästebuch lesen, denn wir veröffentlichen hier die Lösungen zu unseren Rätseln... weitersagen erlaubt!

Rätsellösungen:
-ERSTES RÄTSEL vom Torontobericht:
diese haben wir beretis einmal auf dem Gästebuch geschrieben. Das waren wie von eingen richtig erkannt VELOSTÄNDER.

ZWEITES RÄTSEL vom Quebecbericht:
Wie Stephanie sehr schnell geantwortet hat, sind die Tafeln dafür da, dass wenn im Winter sehr hoch Schnee liegt, die Hydranten trotzdem noch gefunden werden von der Feuerwehr!

Viel Spass weiterhin beim Berichtelesen, Rätseln und Gästebuch füllen.

Katja 1224038410000
Hallo, Ihr Zwei,
ich habe mit viel Spaß Euren Bericht gelesen - da ich leider noch immer kein Schweizer Deutsch verstehe, weiß ich nicht, ob schon jemand auf eure Frage, was das für komische Dinger sind, geantwortet hat. Na klar, das sind Fahrradständer in Toronto und by the way, die "Wägelchen" gibt es auch bei der Migros - zumindest in Lugano! Viele Grüße aus T.O. und noch ganz viel Spaß! Katja
Katja 1224038344000
Hallo, IHr Zwei,
Deborah 1223776510000
Gruezi Frau Aschwanden, ich bin nur 2880 Meilen von dir entfernt. Ich verbringe meine Ferien in Florida. Wir geniessen das warme Wetter. Im Moment sind wir in Clearwater-Beach. Morgen geht es dann weiter nach Orlando. Danke fuer die vielen tollen Reiseberichte. Liebe Gruesse Deborah, Leana, Claudia & Dany
Deborah 1223776510000
Sr. Mattia 1223723502000
Hallo, ihr zwei
Nun habe auch ich eure Berichte mit viel Interesse und Schmunzeln gelesen... Toll wie ihr euch immer zu helfen wisst und durch eure Freundlichkeit weiter kommt als ihr denkt.
Viel Spass weiterhin - Sr. Mattia
Jousi 1222798645000
Hoi ier zwoi

Chume also au fascht in Stress mit läse(d Füfminutepause i de Schuel langed mängisch ned für ein Bricht, und da ich hüt grad zwei han müesse läse...)

Zum Täfeli näbem Hydrant:
Das isch die richtigi erklärig :
Die Tafel markiert den Hydranten, immer wenn es einen Schneesturm gibt, kommt danach die "town crew" vorbei und buddelt den hydranten wieder aus!

Details unter:

Leider bini weder emal z spat *snif*

By the way, danke villmal für mini Geburicharte!

Ich wünsche eu wiiterhi GUET REIS und aLotOfFun!

Daniela 1222793117000
ach maria
Das isch jo nur es witzli gsi smile guete Flug uf die ander Site
daniela
Antwort des Autors: Ja ich weiss dänk Aber chan unmöglich uf so öpis ned reagiere küssli
Mirj 1222779143000
Hoi mini Zwoi,

Ganz ehrlich: Ich chume bim beschte Wille nümme nah mit Reisebricht-läse! Bi scho drei im Rückstand!
Hei, ich säg nur: "Gnüsseds und dänked ned immer a dihei!" Ich zumindescht erwarte nur das vo oich! Schalted ab! Ier hend Ferie!!!

Gruess
Mirj (am Ufhole mit Läse und zimlich im Stess...)
nadja 1222674755000
hoi ehr zwe. hei das macht richtig nidisch euchi bricht. i wett au scho go...

die wärded wohrschindli därum si, wells im winter relativ vell schnee het und mer denn ebe die cheibe hydrante nid gseht. das isch öpe dasselbe, wies be eus usserorts amigs die stangene am strasserand inestecked. nid???

ganz es liebs grüessli
nadja
präsi mvr 1222670183000
hallo madita
haben soeben den probentag hinter uns gebracht... es war wie immer sehr gut. das konzert hat aber ein paar saftige brocken für das klarinettenregister parat. daran werden wir wohl noch ziemlich arbeiten müssen...

gratulation zu euren reiseberichten. ist echt spannend (fast) mit euch unterwegs zu sein! viel spass noch!

michi

PS: EV Zug - SCL Tigers 0:6 !!!!!!!
Many 1222665996000
saluti zäme
eifach nome "uauu" ond "stuun". Das esch scho wahnsennig was er alle erläbed! Ond ganz näbebii möched er no es Quiz för alli "Daheimgebliebenen"
Zerscht han ech jo dänkt das die Schelder för die Farbeblende send, wel die xend de Hydrant jo den in grüen ond den folglech i de Wese garn ed, aber d'Wese xends jo den Rot ond vo dem här esch das total daneben (oder genial, chönd sälber usläse)... De esch mer notürli au no in Senn cho, das es chönnti wäge de grosse Autos in Kanada siii. Den xed mer die Hydrante nämli gar ned ond drom send d'Schelder chli höcher obe, aber die Idee hani mer us em Chopf gschlage woni das met em Schnee gläse han! Super Sach! Die hend jo zemli vel Schnee im Wenter, die Kanadier, ond den send die Tafele secher do demet d'Füürwehr weis wo d'Hydrante send ond so schneller chönd lösche! Söscht müessteds jo emmer alles freibuddle ond das wär jo gar ned speditiv Ond, stemmts?!?!

Hey ech wönsche euch witerhin vel Spass in Kanada ond gniesseds no a de Oschtköschte!!

Ech han ez mis eigne Riich ond gniesses au, stuune sälber öber mech, das ech am Mäntig vo de Herbschtferie am Morge am 7ni i de Schuel am "Schaffe" ben

Bes bald ond liebi Grüess
caro 1222629040000
also ich dänke au, dass die Schilder öpis mit em Schnee ztue händ, allerdings glaub ich ned,das dSchützi dri fahre chönt, sondern dass dFüürwehrmanne wüssed wos de Schnee müend wägbuddle, wenns Wasser bruched...

Ich bin grad vo Meran hei cho, det simmer also geschter tatsächlich no im Bikini vorusse am Sunnele gsi! Tja, morn gohts leider wieder id H... nur no en Woche, Juhui!!!!!

Macheds guet!
Jacqueline Jürg Anja und LIa 1222621093000
Liebste Maria,

sorry hast du so lange nichts von uns gehört. Wir denken jedoch sehr oft an dich und verfolgen deine Route. Die Kinder sind wohlauf. Anja redet nun immer mehr und Lia kann jetzt sitzen.Sie wachsen und gedeihen. Mama geht in die Breite und Papa ...gibts nichts Neues. Wir wünschen dir alles Gute, umarmen dich...
daniela =) 1222616885000
De hydrant isch 100% für die wiitsichtige lüt dass ned drüber gheiet ((maria hat bestätigt!)weil sie sich auch ein bisschen weitsichtig fühltsmile
ha üch lieb
Antwort des Autors: Aber hallo, ich han ja wohl gar nüd bestätigt!!! S'git da kei Bevorzugig vo Familiemitglieder bi so Quiz!
Thömi M 1222615576000
Hey ihr zwoi.

Aso da gits mehreri Möglichkeite... Es chönti zom Bispil de Homer Simpson verbi cho sie, dä het nämlich emal überall Warnigstafel ufgstellt. I dem Fall: Achtung Fürlöscher.
Oder die Lüt in Canada sind extrem tierlieb ond zeiged so de Elche vo witem, wo sie ehre nöchsti Zwöschestopp chönt mache ond en Drink go schlürfe.

So mues go liege, sträng gsi das Probeweekend, aber u schön.

No so Näbebi: Wüssed ihr was en Wasserhydrant isch?
Stephanie 1222605940000
Ich denke, dass dieses Schild sicher was mit dem Schnee zu tun hat. Bei viel Schnee ist der Hydrant zugedenkt und dank dem Schild fährt die Schneefräse nicht in den Hydrant.
Urs Meinung ist, dass dieses Schild für die Elche ist, damit sie dran pissen können
Weiterhin viel Vergüngen auf eurer Reise!
Liebe Grüsse
Antwort des Autors: Hey Stephanie, du warst definitiv viel zu schnell... Aber du hast die richtige Lösung, Sorry Urs
Liebe Grüsse Maria und Madita
Manu (also en anderi... die us kriens 1222168044000
hey ciao madita
das tönt jo suuuper! ond usxe tueds no besser! das met em whirlpool muesi mer no chli vorstelle, aber ech han bem Zögle no en Guetschin vo de Nochbere gfonde.. det xed mer den ned uf s'Meer sondern eifach uf Kriens - aber immerhin
Ech wönsche euch beidne witerhin vel Spass ond hoffe, das ech die Brecht gli au i mine eigete vier Wänd chan aluege...

Es liebs ond chüels Grüessli us Rickebach ond gniesseds witerhin in Canada!!
Manu 1222150492000
Hoi zäme
Zerscht also mol danke vöu mol för oichi Charte! Hed mi mega gfroit!
Also ech mos scho säge, das ech wörklech tüüf beidrockt be, was ehr deet alles so möchid, xehd jedes Mol weder interessanter us. Die Foti met de Madita ond em Elch em Hendergrond esch de Ober-Hammer es breiters Grinse hättsch nömme chönne ufsetze
Gnüüsseds wiiterhin ond
ganz e liebe gruess
Philipp vo HH 1221990295000
Liebe Madita
Ich bin gut ins neue Schuljahr gestartet. Wir hoffen das ihr besseres Wetter habt als wir in der Schweiz. Bei uns ist es sehr kalt.
Mir wünschen Euch noch ganz schöne Ferien.
Viele Grüsse Philipp, Lukas, Stefanie, Bernadette und Edi
Dave 1221420324000
Sali Madita

Ha mer gad mol weder es paar Ziile gönnt ond Föteli agluegt - do chont aggressivs Fernweh uf, das tönt jo fantastisch!

Gnüsseds

Ps. Freumi of bsonders of de erschd Reisebricht, wo änglisch werd si!
Ronny 1221352186000
Hoi Madita

mir händ üs zwar scho lang nüm ghört, aber i han immer mitverfolgt wo und was du/ihr erläbt händ. isch amigs echt mega spannend üchi bricht z`läse.

gnüssed ziet in canada...und natürlich nacher na uf de anderne kontinänte!

grüessli ronny
Jousi und Marisa 1221233875000
Salue zaeme

Gruss aus Florenz, schoen euche Bilder zu sehen.
Internetzeit leider gleich vorbei.

Gruss und weiterhin viel Spass
Jousi und Marisa
Thömi 1221048816000
Hey mädels
Ja ich hocke da be minere spannende Arbet und liese üchi langwilige Reisebricht. Nei es isch ja genau umgekehrt. Ha grad chli z bisse be de Arbet, drom isch es immer schön zor uflockerig en Bricht vo üch chöne z läse.
liebs grüessli us de höt bedeckte, morn schöne ond öbermorn rägnerische Schwiz.
Stef 1221047606000
So Ihr Safari-girls,
ehr send jo wörkli ofem Safaritrip, mit dene vele Tier woner gsuecht ond gseh händ. Freu mi för euch, dass ehr so vel dörfit erläbe. Danke för die Interresante Reisebrechts, mir esch fast live debi bim Läse. Ech darf jetzt au no chli Ferie gnüsse, die letst Woche vo dem Johr . Letst Woche hani schöni Wanderferie in Nauders (A) dörfe gnüsse, mir händ au allermöglichst för Wätter gha, aber jede Tag en supertour gmacht.

Ech wönsche euch of jede Fall wieterhen vel Vergnüege ond spannendi Abentür. Ech freu mi of de nögsti Brecht.
Liebi Grüessli Stef
Mirella 1220941198000
Hey ihr zwoi! Bin richtig nidisch wenn ich euchi Bricht läsä. Ihr händ ja würkli scho mega viel erlebt und gseh und das nur i 4 Wuche!! Ich han ja leider ned eso viel Glück gha mit em whalewatching in Canada. Hät wahrschinli wie ihr sölle sgrosse Boot nä und ned sSchluchboot Wünsche euch witerhin en super Ziit und ich freu mich uf dä nächschti Bricht.

Lg, mirella
Mirjam 1220905246000
Miss u 2 so much!!! Mirj at home
Christine vom MVR 1220810501000
Hoi zäme
danke för die interessante Reportagen. Das einti oder anderi chonnt mier bekannt vor. falls ihr
zyt händ bsueched unbedingt d'Halbinsel Cape Breton: Strass gat ufe und abe, und steil abfal-lend zum Meer und Bay of Fundy. Dört chönnder live erläbe wie's Ebbe wird.
liebi Grüess
Christine
Corinne 1220284461000
Hoi zäme!
Wow, ihr erlebed ja bereits am Afang vo euchere Reis extreeem viel! Bi richtig niedisch danke für die super Bricht!
Wünsch euch no ganz viel interessanti Begegnige und Erlebnis und vor allem, dass ihr euchi Abentür gsund und munter meischtered!
Corinne
Daniela 1220266051000
boa ihr hend immer so schöööns wetter ich wot au ..ich wette ihr sind scho hammer bruuun..
Madita hüt isch denn de 1. September

grüessli us (grad im Moment) Menzinge

Daniela
Antwort des Autors: Salü Daniela

Merci vel mol für de Hiwiis... ich hätts voll vergässe gha

Leider esch es ned emmer ganz so schön Wätter, wes uf de Föteli usgseht. Mer sueched eifach die met em guete Wätter use

Fabienne 1220258479000
Hallo ihr zwei
ich mlcht mich recht herzlich für die usfüerhliche und intressante brichte bedanke.
Grüessli us basel
fabienne
Manu 1220128404000
Hallo ier zwoi Feriechender
Es xehd also tip top us, was ehr i de wiite Färni so alles erläbid ond astellid. Am beschte fendi die blaue ond gälbe Rägeschötz!
Gnüüsseds wiiterhin!

ganz liebi grüess
manu

ps. an Mirj: hätsch chönne mier alüüte, ech wär aso am Bierfäscht xi, esch doch e Klassiker oder?
Stef 1219835671000
Gugus, intresant, intresant was ehr do schriebit ond Präsentierit, tiptop, meh reist jo rechtig in Gedanke mit euch mit, fast live dabei.

Be eus esch s`Wätter die Woche sehr stabil, tiptop zom dosse schaffe .

Ajo s`Open Air Gampel esch wie emmer de Hammer gsi, nor ei Tag chli rägnerisch ond chüeler, söst hemmirs super gha.

Ech wönsche euch vel Spass bi euchne Abendtür, hebid sorg. Ech freu mi of mini Wanderferie in Austria nögst Woche, leider nor eini ond ned 7 Mönet .

Liebi Grüess Stef
Maria & Madita 1219710909000
Hallo alle Zusammen

Die richtige Loesung, um welchen Gegenstand es sich handelt, haben wir bereits gelesen. Wir haben uns gedacht, beginnen wir mit etwas leichtem. Schwierigere Bilder werden hoffentlich folgen.

Einige Antworten waren originell (dort bindet man die Pferde an... leider haben wir bisher noch keine berittenen Polizisten getroffen), aber leider falsch.

Es sind also tatsaechlich, wie von Nadja erraten, Velostaender.
Jousi hat es dann zwar noch ausformuliert und sogar ein Foto beigesteuert (
http://i77.photobucket.com/albums/j68/fpbpics/Cnv0171.jpg ), trotzdem kam ihm Nadja zuvor.
Wir gratulieren dir zu deiner Karte!

Damit die Karte auch an die richtige Adresse geschickt werden kann, bitten wir dich Nadja (und wirklich nur Nadja!) uns deine Adresse per Mail durchzugeben.

Liebe Gruesse an euch alle aus Nova Scotia.

Jasi 1219404407000
Hallo Ihr zwöi
Bin jetzt au weder retour vo Gran Canaria und han jetzt ziit gfunde zum üchi spannende und coole brichts dure läse. Da
chan mer wirkli nidisch werde
Spatz du fehlsch mer jetzt scho mega und am sunntig weissi gar ned wasi ohni di sell mache wenni den spink weder fahlsch spiele Hoffe die 7 Mönet gönd gligli verbi!
Miss you
Hend wiiterhin so vell spass
Stephanie 1219257370000
Tja, da isch mer s'Gotti wohl 10 Min zuvor cho. Tippe au ufs Velo zum abschlüsse, da binere normale Stange s'Schloss chan drüber glüpft werde...
Merci für die schöne Bilder, es werdet wieder alti Erinnerige wach. Liebi Grüess
Gotti 1219256727000
Hey, ich denk das isch für d Velo azchette.Mit dem Ding werdids sicher nid gschtole.Oder isch es doch zum de Autoschlüssel azmache, demit mer en nid im Auto ibschlüsse cha. Ich bi gspannt und freu mi uf witeri Bricht vo euch. Liebi Grüessli
Steffix 1219256044000
also ich tippe au druf, dass das Ding zom Ross abinde dient, aber leider esch mir ja da d'nadine scho z'vor cho!

Gueti Ziit und wiiterhin vel uufregendi Entdeckige im wonderschönä CANADA!=)
LG Steffi
Marisa 1219241589000
Hallo zäme!

Merci für üchi bricht und die mega cooli föteli.... so wies usgseht gahts euch guet!

Hm, ich tippe uf en sicherheits barriere um zu verhindere, dass d schiibene iigschlage werdet mit de autos oder so...

Ich wünsche üch wiiterhin viel Spass!!
Es liebs Grüessli
Nadine 1219235351000
Das isch jo sunneklar! Das komische Ding isch um die viele Ross azbinde! In Kanada het's doch en beritteni Polizei, oder
Grüessli und hends guet!
Nadine
Thömi 1219235200000
Hoi ihr zwoi.

Das hemmer mer be üs ja au, nor sind sie ned so kreativ... En Absperrig, damit d Autos ned chönd dörefahre.

Liebs Grüessli zrog vom Röbi ond de Sandra

lg thömi

PS: Wieviel hed den das gchostet, de Autoschlüssel izbschlüsse?
Jousi 1219231676000
Salü Zäme

Ich säge das isch en torontianische Veloständer! Eis Velo links und eis rächts. Bewiis: http://i77.photobucket.com/albums/j68/fpbpics/Cnv0171.jpg

lg jOusi
nadja 1219225734000
i bi defür, dass de ominösi gägestand irgendöpis isch, zum d'velo azchette. nid.
Thömi 1219088524000
Hey caro

Chan ja ned alles glichzittig mache! Ach ja, d Stifte sind emfall gar ned so demotiviert gsi, die hend eigentlich nor uf de Doppelmeter gwartet wonich im Sack gah han, während dem ich met üch greht han.
Uf die Unterstüztig freu ich mich doch.

Liebs Grüessli

PS: Natürli a die beide Reisefüdli au en liebe gruess. Öbermorn gats weder los mit de neue Stifte im Gschäft... de mues ich weder richtig zuepacke. möched guet. lg thömi
caro 1218970454000
Hoi zäme

Gseht würkli cool us bi üch!!!
Bi mer sind dFerie jetzt leider definitiv vorbi, mit de Schueleröffnigskonferänz (wo übrigens es Föteli vo dim Chindgsi cho isch) am Donschtig isch de ganz Zirkus wieder los gange...
Isch scho chli komisch gsi s'erscht mol ohni Maria.

Aber ich hans letscht Woche no is Wallis gschafft und möcht do de Thömi chli korrigiere:
Was hesch du, de Bickel gschwunge? Aso ich han dich mit de Motorsage gseh!
Und dStäge händ ja dini zwei demotivierte (um ned grad zsäge depressive) Lehrling gmacht...
Sovill um das ganze echli zrealitiviere dini Müedigkeit schint daher meh vom Wii trinke und Raclette ässe als vom Schaffe zcho
Snächscht mol blib i au länger und hilf mit, de chani genau säge vo was mer eso müed wird!

So, wünsche üch ganz en tolli Zit!
liebi Grüess Caro

anonym 1218922992000
Hei Madita und Maria,

Soso, sinder also fascht ned dure Zoll cho wäg mim Gschänkli (: Aber ebe, ich dänk halt ame ned so wiit... Si hends ja ned entdeckt, und suscht hätteds ja gseh, dass es no ipackt isch und dass ier sälber ned wüsse chönd, was dinne isch... Ha drum dänkt, d Maria brucht sicher en original-schwiizer Fläscheöffner... Gäll, de chasch de bim Bier a mich dänke!!!
Tja Madita, dich vermissi hüt! Ha mit Dir as Seeclubfäscht welle... Jetzt bliibi halt dihei und luege Fernseh. Tuet au ganz guet!

Hihi, ha müesse lache, dass iers so früeh scho wieder gschafft hend, es Brichtli z schriibe (: Doch noni rächt abgschalte... Ich wette ja, üchi Brichtli werded sältener. Aber gfroit hami riisig!

Grüessli
Mirj
Daniela 1218886892000
Hello how are you?
Ja ich gnüss jetzt no ganz ganz fescht mis letschte Feriewochenend =(. Gsed ja hammer us be üch ähne und sportlich sinder au no =) Also à bientôt bisou Daniela
Jousi 1218882135000
Sälü Zäme

Jetzt isch de Thömi grad no schneller gsi als ich!
Danke für die erschte Iidrück, bin scho gschpannt uf die nächschte!
Und ned z sträng.

Grüessli
Thömi 1218881965000
Hey ihr zwoi
Gester beni vom Arbetslager tot müed hei cho, mer hends u glatt gha ond en schöne Abschlussabig mit ächte Walliser ond natürli eme ächte Walliser Raclette, hmmm isch das fein gsi. De Wi hed natürli au ned gfählt...
Schad hani ned chöne mit a Flughafe cho, aber han müessse de Pickel schwinge, damits d Wanderer det unde weder e chli gmüetliher hend, ond öber schöni Stäge chond laufe oder mal en Rast ufem neue Bänkli mache.
D Bricht sind eifach wondervoll, mal luege, öb ich no so lang mag gwarte mit Reise, bes ihr weder zrugchömed...
Gnüesses uf jede Fall.
Liebs Grüessli Thömi
Stef 1218664878000
Hoi zäme, ehr send jo scho zwe ne halb Täg onderwägs. Ond wie laufts i de Fremdi?
Be eus hed s`Wätter chli de Cherie dinne, mol so, mol andersch. Aber easy. Ech hoffe es bliebt öbers Weekend e chli schön, secher im Wallis, wel morn gohts as Open Air Gampel, juuuh, i freu mi au. Ech gnüsse denn au chli för euch.

Wieterhen vel Spass ond en Gruess us Baubu.
MuM jetzt auf Reisen 1218551722000
Hoi Zäme a alli daheimblibne
Merci für üchi Gästebuechiträg. Mier sind tiptop acho ohni Zwüschefäll, hend au s'Huus gfunde und s'Auto isch au no ganz Isch zwar scho chli andersch als ide Schwiiz, aber mer "tscheggets" eh noni ganz! Allerdings erinneret s'Wätter üs im Momänt scho nochli ad Schwiiz. De nöchscht Reisebricht follgt i dere Woche!
Ganz liebi Grüess us Montreal
Schwöschterhärzli 1218529665000
Heeey mini zwei
und guet acho?
vermiss üch scho jetzt aber gnüsseds ganz ganz fescht!!!
Ich hoffe alles klapped guet und ier hend kei unfäll...bin gottefroh das üches flugzüg ned abgstürzt isch
Küssli Brigitte
gotti 1218524689000
Hallo ihr Zwöi,
hoffe ihr händ de Abschied guet verdaut, sind in Kanada acho und händ göttlich gschlafe so i de Frömdi. Aber jetzt ab is Abentür. Guete Start und en Hufe mega Erläbniss. Liebi Grüessli us Baar
Mitbewohnerin :) 1218521474000
hoi ier zwöi

ech hoffe fescht, dass ier guet acho send ond scho s einte oder s andere hend chönne gseh? ich uf jede fall ben guet acho. hed zwar au öberall nochli träne gä, aber das chond scho ech han glaub nonie e sonen ufgruumti wohnig gseh!! alles alles gueti ond bes bald weder einisch!

liebi grüessli
Manuela 1218497455000
Hey ihr zwei!

Willkomme in Montreal und somit in Canada, das Land wo mer veles uf de Wäg metgä hed. Ech wönsche euch das er schnell z'rächt fended ond euchi Rocksäck nonig zu sehr met neue Chleider stopfed... söscht xeds den so us wie uf euchem Grill am 8.8.08

Gniesseds ond en liebe Gruess vo mer a Toronto (wen er den dete send...)

Liebi Grüessli us de verrägnete Schwiiz!
on on 1218487469000
dann mal viel spass.
bin soeben von meiner reise wieder daheim angekommen.
NZ und OZ, da werdet ihr euren spass haben
on on
Bissig's 1218440476000
Hoi mitenand

Mir wünsched üch en guete Flug und vieli tolli Erlebnis und Abentür uf ücherä "Mammut-Reis"

Liebi Grüessli
Deborah, Leana, Claudia & Dany
Hunzi 1218272777000
So guete Tag MuM!

Namal merci vellmal für d'Gaschtfründschaft geschter...super sach gsi die Bye-Bye Party!

Jetzt wünsch ich namal ganz offiziell gueti Reis, velli spannendi Iidrück vo eusere Wält und natürli jede Menge unvergässlicher Erläbnis!

es Grüessli
Hunzi
Maria & Madita 1218180979000
Hey Lüüt,
also da d'Info zu de BYEBYE-Party:
Mier möchtid d'Schlächtwättervariante, wils doch sehr unsicher isch s'Wätter.
Mer gseht sich demfall bide Maria ihrne Eltere dihei, de Plan hender ja übercho
mier freuid üs
Thömi 1218175091000
nonig uf??? wot doch wösse woni höt der chan go fire... Hey, gnüssed üches letschte Partywochenänd da i de Schwiz.
liebs grüessli thömi
Pfi 1217750281000
Jetzt aber noch schnell das Waldstock verdauen und das richtige packen! Für Kanada: einen Bärenfänger, eine Anglerrute, Salz und Zündhölzli! Dann noch Schwimmflügeli, denn nach Hawai schwimmen ist weit!!!!
Viel Spass bei den letzten Vorbereitungen.
Gruss vom Hasenberg

many 1216327847000
Das möched er aber super famos do!!
Hoffentli tüend er üs den alli au soooo uf dem Laufende halte wen er onderwäx send!!?!!
Möched euch mol kei Sorge met Vorbereite, ond em schlemmschte Fall chomi gärn cho... (Bögle?! secher ned! ) Schue chaufe met euch

wen er den a de oscht- oder wescht-köschte wärded omereise ben ech am zögle ond (ez hed mer d'madita gad es sms gscheckt).. scho am schuel gä be de 5.klass

no en tip för canada weschtköschte: tuffino go aluege uf vancouver island, es esch herrlech dete ond so es verschlofnigs näscht, nanaimo degäge esch ned empfählenswärt!

grüessli
manu
Madita Aschwanden Maria Marti [?] 1215788755000

Hallo alle zusammen

Wie ihr seht, haben wir unseren letzten Bericht noch etwas verändert. Naja, der Inhalt ist der Gleiche geblieben.
Leider hatten wir aber beim letzten Mal etwas Schwierigkeiten mit den Fotos. Deshalb wurde der Bericht nun ein zweites Mal aufgeschalten, einfach mit den Fotos

Maria und Madita

PS: Übrigens, heute in einem Monat werden wir abfliegen! Unglaublich, wie die Zeit vorübergeht.
Thömi 1215599307000
Hey er zwoi
So scho ufgret? Ich has erscht richtig begriffe, nachdem das mer scho i de Luft gsi sind, dass ich för e chli länger d Schwiz nöme gsehne. Aber isch trotzdem es schöns Gfühl!!!

Also bes gli.

Grüessli Thömi

PS: Vergissed de ned de Pass oder Uswiss, ned so wie ich woni nur grad de Fahreruswis debi gha ha för uf Österrich und Italie id Ferie zgha.
Stef 1213655166000
Hallo zäme,
vor allem hoi Madita. Ech danke Dir för Dini Info`s. Das klengt jo ganz interessant was ehr do vor händ, potztusig. Du hesch mir jo scho chli Interessants of de Seebrug z`Lozärn verzählt.
Aber doch, ech has Gfühl, das chond guet mit euchere Reis, das werd en ganz en spassigi, lässigi, abentürlichi ond spannendi Sach gäh.
Be de gspannt of euchi Reisebrechts mit allem drom ond drah.

Ok jetzt scho schöni Zyt, hebit sorg, vellecht gseht mir sech jo vorhär nomol, vellecht per Zuefall. Wär cool.

Möchits guet, liebe Gruess Stef
Simon 1213084059000
Hallo ihr zwe
Isch schono interessant was mer so alles findet wemer umesurft im internet.
Mir göhnd ebefalls s 2te uf Westkanada för paar wuche, öppe zur gliche ziit velecht. Es wür mi aso interessiere wo ihr denn gnau duregöhnd? velecht händ ihr jo no en gueti idee wo üs noned in sinn cho isch!
Ond suscht uf all fäll vell spass bim reise ond schue ipacke
liebe gruess
simi
Antwort des Autors: Ja gäll scho no interessant...
Also mier sind im Oktober dete und reisid vorussichtlich vo Calgary via Edmonton, Jasper, Banff ... nach Vancouver - Vancouver Island.

Am beschte gönder wenn ihr amne Ort achömid immer zerscht ines Touristeinfozenter und lueged dete, was die so vorschlönd und abieted!

Won ich scho einisch däne gsi bin, bini zum Bispiel in Jasper go bike und das isch hammer gsi, oder in Drummheller (nöchi Calgary) gits es Dinosauriermueseum, wenn üch das interessiert...

Mier müend denn zerscht sälber dete acho und denn lueged mer uf was mer luscht hend.
Chönd üch ja denn mälde, wenn ihr dete sind und au öpis lässigs unternoh hend!

Wo bisch du (ihr) diheime? Und wenn sind ihr in Westcanada underwägs?
Liebe Gruess
Maria und Madita 1211392078000
Leider send mer ned die erste gsi, wo i euses Gäschtebuech gschrebe händ... es het es paar schnelleri under eusne Läser gha, was üs aber sehr gfreut het!

Trotzdem möchtet au mer die Glägeheit nutze und euses Gäschtebuech so rechtig eröffne. Mer hoffed, dass no veli Iträg vo eu dezuechömed.

Inzwüsche sends bereits "nur" no 82 Täg, bes mer eusi Reis werded starte...

Früender oder spöter werded mer eu denn mol chli es gnauers Reiseprogramm schriebe.

Ganz liebi Grüess i die wiiiiiti wiiiiti Wält
Maria Marti
Antwort des Autors: und natürli au ganz liebi Grüess i die wiiiiti wiiiti Wält vo de
Madita Aschwanden
many 1210625165000
Hey ihr zwe Reisewüetige!

Nome scho euchi Vorbereitige töned interessant ond ech glaube, das au die jewilige Reisebrecht seehr onterhaltsam, interessant, spannend ond uf jedefall läsewärt wärded!!
Ech werde secher emmer uf em Laufende blibe ond euch gärn es paar sehenswärti Sache z'Canada witerleite!!

Uf jede Fall: Gneisseds ond ech wönsche euch wie die andere guets Wätter, gueti Idröck, onvergässlechi Erläbnis ond en super tolli Zyt uf dere wonderschöne Chogle wo mer üses Deheime nenned!!

Ech werde di vermesse Madita!!
Jousi 1210008682000
Wenn ier mit em Flugi da i de Schwiiz abhebid, werd ich zmizt i mine Prüefigsvorbereitige stecke. Wär natürli au gärn debii i all dene verschidnige und schöne egge und kurve vo eusere Erde! Ich wünsch euch super Wätter, tolli Lüüt, lässigi Idrück und ganz en Toli Reiseziit mitenand!

Guet REIS
Thömi M 1209915424000
Hoi ihr zwoi
Natürlich werd au ich üchi Reis tag täglich mitverfolge und es nimmt mi u wunder, wenn ihr in Australie sind, was ihr alles no gsänd, was ich und de Marco nonig gseh hend.

Also schöns Reisli
Thömi
Antwort des Autors: Hoi du "erschtisgäschetbuechschriiber"

Merci viel mal für dini Hilf bim Vorbereite vo dere Homepage und für die reschtlichi Hilf bim Vorbereite vo üsere Wältreis, die guete Tipps und Ratschläg!

Liebe Gruess