Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Tanja erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :Suedamerika

Elisa 1251494609000
Die reiseberichte sind wirklich gut gelungen, sehr aufschlussreich und interessant.
Ich lese sie immer wieder und gerne.......Super!!!!!!!!!!!!!!!!!Vielen Dank y buen viaje!
LG Elisa aus Deutschland
monica 1189268807000
hallo, ich bin kolumbienerin, aus pamplona, ich habe ein mal in deutschland gewohnt, und es ist cool alles von dein website, ich habe die fotos und viel mehr geguck, es gut wenn sie auf unserem land kommst, danke f¨¨ur nicht die normale kommentarie aus kolumbien schreibst, es ist ganz schon wenn sie sprechen gut aus mein land, danke fuer in kolumbien reisen...
Isa 1188841907000
Hoi Tanja!Ha jetzt doch ou mou Ziit gah of dini Site goh z'schnöffle. Esch jo mega cool. Die Berechte ond die Böuder send jo mega entressant. Be scho weder of de nöchscht Berecht gspannt! Gniess es wiiterhe! Liebi Grüess us Greifensee ond e deckig Omarmig. Patrick grüess ou ganz härzlech!
Isa Hofer-Egli

Jürgen Schmidt 1187716886000
Coole Seite! - Sehr informativ. Insbesondere die Reiseberichte über Peru finde ich interessant.

Weiterhin "buen viaje"

Jürgen
Fabienne 1186491323000
tschau tängschglä....; han grad wieder mal ziit und lisä dini spannände bricht. isch hammer und ich will am liebschtä au grad mitreisä...; gnüss es....; übrigens; guet gsesch us uf em ross...!)))
gruss us de kalte und verägnete schwiiiz..fäbi
Steffi 1185992044000
Hey Tanja, so grossartig was du alles erleben darfst. Ich kriege jedesmal ein wenig Fernweh, wenn ich die schönen Fotos und deine Reiseberichte lese!
Gniess es weiter....Steffi und der grosse Bauch!!!
Jessica 1185459982000
ciao tanja
schön hesch aglüte, ich han zwar nüt verstande, aber isch glich cool gsi vo dier zghöre!ich schriebe bald es email, sobaldi definitivi news han.liebe gruess usem sunnige ägerital
jessica
Lili und Yves 1183207848000
saletti zämä,

isch uhh schön eu so z gseh!!en ganz liebe gruess an dani.guet gsehsch us dani!!!! du au tanja, schön brun. und was macht das tattoo a dim ruggä?????smile!gruss und kuss lili und yves
Fränzi 1182441915000
Sali Tanja
Das tönt jo super di Reisebricht vo Equador.wet gad au wieder go. Aber ich muess leider morn a LAP. Liebs Grüessli au an Dani
Fränzi
Edith 1181928542000
hallo tanja was sichtich den da es bekannts gsichtli hoff es gad der guat.... ich bi wieder heil ide schwiiz acho..........tja und huet han i bereits wieder gschaffed.han mi au chli ufs heicho gfreut so nach 3 monat aber jetzt choent i scho wieder ga so schnell cha das gah es liebs gruessli us luzern
edith