Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Luc und Sonja erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :Thailand, Australien, Neuseeland, Suedsee, Suedafrika, Namibia

Hanne 1264013450000
Halli Hallo!
Ich befinde mich derzeitig in NZ in Queenstown. War letztes Wochenende Dunedin und bin an dem selben Zaun mit dem ganzen alten Schuhwerk vorbei gekommen. Das einzige, was ich herausgefunde habe ist, dass es sich hierbei um den wahrscheinlich berühmtesten Zaun NZ's handelt. Habt ihr reinzufällig damals in Erfahrung bringen können, wieso die Schuhe da überhaupt hängen?

Lieben Gruß
und tolle Fotos!!
Marc & Betty 1235927582000
Hi ihr zwei!
Äs isch eifach fantastisch, eui Bilder und mega spannend eui Reisebricht!
Mir hoffet eu gots guet und hend nonig all zu fescht Heiweh?! Gnüssets dä letschi Reschte i volle züg, scho bald heisst welcome back!! Hug and Kiss from Switzerland.
Luc und Sonja KEPFI [?] 1235912313000
So jetzt sind sonja und ich wieder uf ues gstellt. will mir grad die zwei glatte voegel (roman und carmela) verabschieded hend. mir hend gaaaanz ae super ziit gah zeme und sie hend richtig viel schwiiz mitgnoh, so das mir ues no meh uf dihai freued.
bis bald und die letschtae reisebricht werded den no gmacht! (wenn mir wieder mol ziit hend)
luc and sonja
the crose`s 1232380598000
Hallo ihr zwei. Eurä Reisebericht macht richtig Luscht, zum wiederämol uf Reisä z`goh. Witerhin ä guäti Reis. Liäbi Grüäss us dä chaltä Schwitz Elvis, Anita und Gian Luca
Luc and Sonja 1231975868000
Ja die liebe Bernerlis
Isch doch sau glatt gsi mit eu zwe
und mir freued ues jetzt scho d'Berner wieder zgseh! Denn im schoene Schwiizerland, mit Wii und aller Hand.
Eu no ae super Australie - und Asie - Reis, bis ihr werded so richtigi Greis...
Mir hoered jetzt mit dem Reime uf, mir choend das besser bimene guete suuuf...
Gnuessed no eui Ziit mit liebe Gruess vom Thurgau vo Christchurch
Luc and Sonja 1231975204000
Helloeu Marc and Betty...
Nice to heard about you! The weather is realy good at the moment, but thats not usually..
Mengmol isch es also scho sauchalt gsi do! drum sind mir au nuem wurklich bruuuuuuun.
the next destination is then samoa island by the bushmens. Mir moend denn eu scho no einigi Tips geh fuer euri reis.... hmmmmm dae wii isch denn sicher au guet ! bis bald
Nagulag-schoettli-schluecker 1231835338000
Die Thurgouer, die due eim immer zum trinke animiere, so dass durend 1-2 bierli muesch hingereschmiere.
es fischli drzue versueche ds fange, aber 1 wurf vor sonja u dr hage isch im seegras bilbehange. im fuer mache, da due si brilliere, u bim loesche fasch ds schnaebeli griliere, we dr luc duet drueber uriniere.
proscht u machets guet, am beschte geits mit schnaps im bluet......
Marc & Betty 1231497047000
Hey guys!
How's going? We're doing good. At home it's freezing and it does't get warmer. Wel, ist's better then rain.
Your travel report is very exciting and
interesting! It's dreamlike to reading your adventures. We wish you just the best and take care. Greets
Luc und sonja 1230846290000
mir wuensched allne es guets neus johr 2009... ganz liebi gruess vo dae andere siite vo dae welt. luc und sonja
Reli 1229378526000
Jeah Independent Boo rockt...Ich war im April dort..es ist einer schönsten Guesthouses auf KOh Chang...Wie gehst denen denn? War Boo auch da oder immer UNterwegs??
Viel Spass noch auf eurer reise
Antwort des Autors: Ja Boo war auch immer dort und hat richtig gerockt... wir waren sicher eine Woche dort und wollten nicht mehr von dort weg gehen...
luc and sonja 1228564505000
es haet ues au riesig gfreut.. danke nomel und mir gsehnd ues jo denn i dae schwiiz..
in kalbarri sind mir eifach in nationalparkt gange, doet sind zwei walks zum mache, dae z-bend und dae loop trail.... oder susch gosch schnell is visitorcenter, die choend dir sege, wo das isch...
cu luc and sonja
Manuel 1228051690000
Hey sali zeme, ich danke euch fuer diesen Besuch. Hat mich riessig gefreut. Ach ja, das wollt e ich noch erklaeren, die Woerter an der Scheibe des Traktors: Das ist eine kleine Hilfe fuer mich um Englisch zu lernen.
Cool diese Photos! Hoffe euch geht es gut. Was koennt ihr mir empfehlen wenn ich auch noch richtung Norden reise? Wie seit ihr zu dieser Wanderung in Kalbarri gekommen?
Machts gut. Greets Manuel
nadja Lohri 1227957293000
Mann isch da schö gsi bildli vo eu z gseh....freu mi grad richtig...i chum gli mol wieder cho inneluege....hebed sorg denke fesch a eu
katja 1227023745000
Saluti zemä, da xeht jo schön verlockend us!
Bi üs isch mega chalt und am Fritig isch Schnee agseit. Danke für diä toll Post ,gnüssets und meldet eu bald wieder. Grüessli Katja Mami und Papi.
anonym 1224851667000
erst jetzt sind jo dfotene dine... mir hoffed dir gots au guet!!!! morn fahred mir wieder zruck uf bangkok und lueged emol wies wiiter got... liebi gruess l&s
katja 1224595596000
saluti zemä, da xeht jo super us. liebi grüess us dä schwiz! gnüssets.....
Simsalabim 1219357968000
Hey ihr beiden, is ja witzig, ich hab am haargenau selben tag den flug nach bangkok gebucht, nur von deutschland aus an dem tag gabs nen super schnäppchen bei airberlin (schleichwerbung) was habt ihr beiden dann als erstes reiseziel geplant nachdem ihr angekommen seid? mfg Simsalabim
Luc und Sonja KEPFI [?] 1212499260000
Wir sind noch immer in der Planung unserer Reise und werden Euch sicherlich immer auf den laufenden halten.
Falls Ihr Fragen oder Anregungen habt, was wir bereits in Planung habt, könnt Ihr jederzeit ein Gästebucheintrag machen.