Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Cyril, Nicole, Lorena & Hansruedi, erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :Bauzz und Bauzz in Mittel- / Südamerika

Jule 1273506468000
Hallo und Servus,

ich mache mich ab Juni auch auf in Richtung Südamerika und weiß noch nicht genau, wie ich von Peru nach Panama komme. Daher meine Frage: Habt Ihr den Flug vor Ort oder zu Hause gebucht? Weil von zu Hause, sprich Deutschland ist es ziemlich teuer! Merci

der Jule

Lothar Weiler 1273157956000
Ich war selbst zweimal in Südamerika mit Schwerpunkt Bolivien und kann die atemberaubenden Photos im einen oder anderen Fall ganz gut "nachvollziehen".
Ich finde es großartig, daß sich junge Leute zu solchen Reisen "hinreißen" lassen und vor Ort ganz sicher für immer bleibende Eindrücke sammeln. Schön, daß die Arbeitgeber auch soviel Verständnis für diese Reiselust entgegen bringen
Die Photos sind einfach genial. Glückwunsch!

Herzliche Grüße aus Goslar sendet
Lothar Weiler, ein EuropTec-Kollege.
Nicole 1272535186000
Hallo dir 2 Reisefüdle
jöö jetz sit dir scho die letze Täg abroche. es isch wäutz schön gsi immer wieder vo öich z köre und vorauem die tolle Föteli chönne azluege! jetz fröie mir öis natürlich no uf die persönliche Gschichte

Gniessets no und chömet de guet hei!!
bis gliiiii
Liebi Grüess
Nicole
buchbätscher 1272315049000
heeei so geili föteli! sogar mit buchbätscher! vou dr hammer! freu mi öich gli wieder z'xe!
Bebe 1272068871000
Ganz tolle Fotos! Vor allem die in der Salzwüste, total schön!
Mam Ruth und Ueli 1271872555000
Hallo ihr zwei tollen Reisefreaks,

Man kann sich nicht genug sattsehen an diesen tollen Bildern. Wir zählen von jetzt an die Tage bis zu eurer Rückkehr. Wir freuen uns riesig auf euch!!Wir wünschen euch noch gute Reisetage und einen angenehmen Aufenthalt in New York. Bis bald!
Herzliche Grüsse Mam und Ueli
Grosse Schwester 1271860544000
Hallo ihr beiden,
Das sind ja wieder einmal fantastische Fotos, welche ihr uns zeigt! Man bekommt eine vage Vorstellung davon, wie eindrücklich diese Wasserfälle sein müssen. Toll, was ihr alles gesehen und erlebt habt!
Geniesst die letzten Tage noch in vollen Zügen und liebe Grüsse an New York! Wir freuen uns, euch bald wieder hier zu haben. Hoffentlich klappt dann eure Rückreise reibungslos.
Ganz liebe Grüsse
Manuela
papà 1271796129000
Ciao ragazzi
Sono contento di avere avuto vostre notizie dal Brasile!
Fateci sapere com'è il tempo adesso da quelle parti, dopo esserci state tutte quelle inondazioni proprio a Rio de Janeiro sono un pò preoccupato.
State attenti mi raccomando!!
A proposito le foto che avete mandato dalla Bolivia sono meravigliose e sorprendenti, ma come avete fatto a farle con tutti quegli effetti, forse che avete fatto un corso accellerato di fotografia??
Com'erano le famose cascate dell'Iguassu, c'era molta acqua vero?
Stiamo aspettando altre vostre foto, belle come le altre spero.
Per intanto un caro saluto dalla nonna che vi ringrazia per la vostra cartolina da Panama.
Lei pensava che fosse il canale di Suez, non ha mai saputo che ci fosse il canale a Panama.
Comunque adesso vi saluto, l'Inter ha vinto contro il Barcellona per 3-1
e io sono felice , almeno per oggi.
Ciao ragazzi e Buenas -Noce, sinò Benas-Tardas!!
Buon divertimento e a presto
Papà

Sally 1271180566000
Einfach nur suuuuuuper....!!!! Danke und noch ein paar Tage, eine MEGA schöne Zeit. ( Macht doch ein Film-Abend mit dieser Dokumentation!?!
Walther & Elisabeth Zielke 1271172351000
Hallo ihr 2.
Wunder schöne Bilder die ihr uns da sendet ! Ruth hat uns auch die 2 Album
gezeigt. Wollt ihr nicht den Beruf wechseln und Reisefotografen werden ?
Wir sind z.Z. für eine Woche in Matzendorf weil Ruth und Elisabeth den Jemako Frühlings Verkauf geplant haben . Ich bin ja seit dem 01.04.2010
Pensioniert und habe viel Zeit zu verfügung !
Viele liebe Grüsse von Onkel & Tante , Götti & Gotte vom Hansruedi
Bis bald !
Mami vom Lorena 1271151302000
Hoi Zämä
Die Föteli vo dere Salzwüeschti si super! Das heiter guet gmacht.
Hoffentlich heiter euchi Busfahrt guet überstande und gniesset de die Wasserfäu.
Freue mi dass der gli heichömet und me nech de wieder richtig ch umarme.
Ganz liebi Grüess Mami vom Lorena
Sister vom Hänsu und gli weder Chef dö Buzz:-) 1271004042000
Hoi dir zwöi,

Danke für das tolle Video. Ha mi so gfreut drüber. The Raptor is back...
Das si jo Traumhafti Böuder. Bi scho chlei nidisch hmm.
Lorena es klappet zimli secher mitem Mändi; -).Freu mi ganz fescht uf di!

Hebet sorg, dänke a Euch.
Muntsch Marlies
Antwort des Autors: Hey Big Boss

Ig fröie mi au wenn das klappet...wär super! Danke vöu mou.
Hasta luego baby
Thalerchaot :) 1270922891000
hola,

mir hei uesi route bitz g'aenderte und si spontan duer dwueschti uf chile (san pedro de atacama). Leider het das mis natel nid ganz gschnallet und isch irgendwo in bolivie i dr pampa bliebe hange. Dir "muesst" mir auso im momaent keni sms meh schriebe. luege das ig ab mai de wieder uf dr nummere 079 682 02 17 erreichbar bi . Bi Notfaell eifach bim Lorena (078 838 91 98) maede.

bis bald und liebe gruess us dr suedliche hemisphaere
Hansruedi & Lorena
Nicole und Cyril 1270751293000
Ciao dir zwöi Reisefüdle
Die Föteli si wieder einsch meh eifach fantastisch!! Do bricht bi öis grad s Färnweh us. Aber dir chöit au berueigt wieder hei cho, denn dr Bully isch wieder parat Aber jetz wünsche mir öich natürlich zersch no wunderbari sunnigi, heissi, erhousami Ferietäg!!
Liebi Grüess vom Cyril und Nicole
Antwort des Autors: Tip Top wenn Dir bitz füre Bulli lueget. Isch Batterie und dr Radio scho gflickt? Süescht wär das no öppis wome chönnt apacke Los!!! Mir hei im Bulli au scho es Gschänkli kauft, hoffentlich freut är sich de au

hebets guet und hoffentlich heit dir au es paar sunnigi Täg im April.
Cheers aus Salta
B&B
anonym 1269982456000
Holà ragazzi
Dopo aver visto tante belle fotografie e avere provato un pò d'invidia per voi , mi hanno detto che avete avuto per qualche giorno la "cagaralla" così mi son detto che è meglio essere qui a casa propria che cercare ovunque un posticino per peter fare i propri bisogni.
Scherzi a parte, spero proprio che vi sia passato il mal di pancia e (altro )e che possiate continuare senza altri intoppi il vostro viaggio pieno di bei posti da vedere e di qualche avventura; è bello che ci facciate godere anche a noi di posti così meravigliosi; sembra di essere all'isola dei famosi.
Mi dispiace che non abbiate potuto andare sul Machupichu, un posto così bello e pieno di mistero, ci avrei tenuto anch'io a qualche sassolino di ricordo.
Al momento so che siete in Perù ma non esattamente dove, fateci sapere almeno dove passerete la Pasqua.
Noi saremo probabilmente a Cugliate, anche se il tempo non dà sul bello a Sud delle Alpi. ma se é per quello anche al Nord non sarà meglio.
Comunque partiremo il sabato 1 Aprile, e fino a quel giorno vorrei per favore avere vostre notizie.
Vi auguro tanto bene e buena sorte. ciao Giovanni Rodolfo , ciao Lorena. tanti baci e un forte.. fortissimo abbraccio e.. mi raccomando!! papà.
Antwort des Autors: Ciao Papa...

La cagarella ci e passata stioamo meglio.
Ti porto un sassolino da una altra citta inka, viccino dal machu picchu... Al momento siamo al lago di Titicaca a Puno (la parte del peru). Pero oggi andioamo a copacabana che e anche al lago, pero alla parte boliviana. Da li andiamo al isla del sol che e sul lago Titicaca... credo che fino alla domenica siamo a la Paz. Qui il tempo fa bello, anche che e un puo piu freddo che una settimana fa...
Vi auguro buona basqua e ero gia in chiesa ad accendere una candela per voi. Tanti saluti a tutti
Lorena e giovanni rodolfo
anonym 1269760945000
hallo zusammen... also, wenn ich euch so sehe, dann frage ich mich ja wirklich, wie wir es hier während des winters aushalten... bei euch sieht es auf jeden fall uuu gemütlich und interessant aus. ich wünsche euch weiterhin eine gute reise und ja eben - vielleicht begegnen wir uns ja in new york (so per zufall liebe grüsse und gniessets, letizia
Mam/ Ruth 1269276005000
Hoi zäme,
Genau sone Insel würd mir au gfaue. Ha se ebe eifach nur i dr Fantasie. Wunderschön, die Bilder. Üeb nume flissig wyter mit turne und bim Verränke! Gseht cool us aber haut no lang nit so wie bim Lorena.
Hebets eifach wyter so toll und guet! Ganz liebei Grüess Ruth und Ueli
buchbätscher 1268848468000
hei mini schätzis! eifach super öiche bricht! vou spannend zum mitverfouge. schön was dir aues erläbet... und jo, das blatt het würkli kratzt... wünsche nech no ä gueti reis mit wittere coole abentür und hebet sorg! dicke schmatzer vo mir! buchbätscher
Chiara und Philipp 1268645123000
Hey ihr zwei Reisevögel!

Isch spannend eui Reis mitzverfolgä. Lässi fotenä hender gmacht. Wiä erwartet sind en huffä zirkusrifi ufnahmä debi (vorallem vom cousinli) Hoffäd ihr hends guet gha bim Don Pablo und sinerä Gloriana.

Hebäd eu sorg und gnüssäds!
Liebi Grüess us em Ostä!
Chiara und Philipp
Antwort des Autors: Hola amigos

Mir si no bis am Friti bim Pablo. Si etz vo oeisere wunderschoene chline Insle zrug id Stadt cho, wo mr mit em Pablo no es paar chlineri Usflueg mache...Natuerli bruche mr flissig im Pablo sini Klimaalag im Gaestezimmer es isch drum oeppe 40grad do...
Liebi Griess us Panama
anonym 1268401385000
Hallo Zaeme...

Super Foeteli, gseht wuerklich super us und mit de Vulkaen sit dir mir jetzt glaubs wider oeppis vorus, waege daem tolle fliessende Lavastrom! Ansonste hett me wahrschindlich lang nuemme vom Niggli, Achi und mir ghoert aber sLaebe lauft au dah ganz munter witer und glich daenkt me mau a euch und luegt oeppe gaern mal Foeteli! Sit dir eigentlich no im Zitplan, oder muessi mal bi dir im Gschaefft verbi gah verlaengere bi dim Chef! Also ig wuerdi nonid grad zrugg cho wueu im momaent isches immerno chaut und hett Schnee!

Daemfall witerhin e gueti Reis und huffe tolli Erlaebnis...

Passet uf nech uf und Liebi Gruess Cyril
Mami und Papà 1268344004000
Hoi Lorena und Hansruedi
Mir hoffe dass dir die klini Insle erforscht heit und dass aues in Ornig isch.
Mir göi am Samschtig für 1 Wuche i Skiferie. Claudia isch deheime.
Hebets witerhin guet und ganz liebi Grüess und e feschti Umarmig a Pablo
Mami und Papà
Uns geht es sehr gut hier bei pablo und gloriana! Ab morgen sind wir fuer fuenf tage auf einer kleiner insel... Wir haben in ganz panama kein empfang. Tschuess
BigBrother 1267974835000
Hoi zäme

Cooli Bilder. Dr Fluss gseht fasch wie d Dünnere us, hetsch jo gar nid so wit miesse flüüge.

Gruess us der verschneite Schwyz
Tom&Xändi
Mam 1267890095000
Hoi zäme,
Hammer, die Bilder. Mache eim grad gluschtig. Hoffe dr Verdauigstrakt funktioniert wieder. Süsch gueti Besserig!
Mir hei wieder töife Winter und sehne üs nach Sunne und Wärmi. Gniesset au chli für öis.
Wyterhin viel Spass!! Küssli Mam
papà 1267788217000
Olà ragazzi
E`bello sentirvi di tanto in tanto; anche le vostre foto sono bellissime!
Noi qui siamo sempre con l'apprensione che tutto vi vada per il verso giusto.
Spero che sia tutto a posto?
Qui la primavera non si fa ancora sentire, se ogni tanto fa qualche giornata di sole, c`é il vento freddo che disturba.
La scorsa settimana sono stato a fare un'escursione di 2 giorni con le racchette da neve sopra ad Andermatt; era abbastanza dura e le ossa ed ho ancora il mal di muscoli, perdippiù ho rischiato di congelarmi le dita delle mani.
Beati voi che siete al caldo; godetevelo ancora per un pò!
Aspettiamo ancora vostre notizie e foto, soprattutto quando sarete da Pablo.
Vi auguro tanto bene e......state attenti, mi raccomando e state lontano dai i pericoli che sono sempre tanti e di tutti i generi.
Dopo la solita raccomandazione vi saluto.
Ciaaaoooo!!
Papà Lele
Antwort des Autors: Ciao Papa
Si stiamo benissimi. Adesso Pablo sta organizando tutto per noi.
Come vedo, e anche pericoloso nella Svizzera. Stai attento che non ti fai troppo male.
Tanti saluti da Panama
Mam 1267634239000
Hallo ihr zwei,
Auf die Bilder freuen wir uns. Wir sind froh zu hören, dass es euch gut geht. Toilettengänge kennen wir auch hier. Im Moment ist wieder eine Bauchgrippe im Umlauf. Bis bald!!

Herzlichst Ruth und Ueli
Buenas dias amigos!!!

Herzlichen Dank für all eure Einträge. Es freut uns immer von euch zu hören...
Falls wir irgendwie Zeit in unserer vollgestopften Agenda finden, gibts bald ein paar Bilder von Guatemala

Uns geht es bis auf ein paar kleinere Magenverstimmungen und gehetzte Toilettengänge sehr gut

Hasta luego
Mam 1267534846000
Hebets eifach guet!
Bi üs lauft aues rund. Dr Früehlig macht sich langsam bemerkbar und es isch wärmer. Hei scho fliessig im Garte gwärchet. Geit nümm lang und tüe mir scho ersch mol Grille. Mmmmmh... und dänke a euch!!!
Sister vom Hänsu 1267206515000
Die einte gö id Ferie die andere Chaufe en Black Pearl (Renault Trafic)...für id Ferie. Bruederhärz chasch i packe mitem T3 ha,ha,ha.

Darfsch de au mol mitcho het vöu vöu Platz...

Grüessli Sister
Grossi Schwöster 1266854482000
Hoi dir zwöi,
Dir heits jo super! Ig bi grad chlei nidisch, obwohl ig vo mim Schueuzimmer us hüt die verschneite Alpe i dr Sunne gseh glitzere.
Bi eus isch jetze dFasnacht und dSkiferie scho dure, truurig! Aber so chunnt au bi eus dr Summer mit jedem Tag nöcher! Ig ha zGünsberg nume no e haube Meter Schnee
Auso gniessets no witerhin und ig freue mi scho uf die nöchste Föteli vo euch, so chöi au mir chlei träume!
Liebe Gruess
Manuela
Schulthicrew 1266849146000
Heja du Hänne, gratulieren zum Palmenachwuchs.

Gnüsseds wiiterhin!
Grüessli vode Schneeüüle Darja und en Schneehaas Regula us de Schulthi
Number One 1266824392000
Wow, das send jo ganz cooli Fötelis!!! Hey, aber dä eint Kommentar wägem lockere Trainingspöu gäge s'Number One.... I ha in Erennerig dass Du ame ganz andersch usgseh hesch noch dene lockere Trainingsspeli!
Gruess Simu
Isi 1266820014000
Hallo Zäme....ihr sind gemein, mäntig morge mit so schöne bilder und kommentär afo schaffe isch en wahre freud....
ihr 2 händ super schöni sache unternoh ond gseh. wow hänsu-lorena die trekking hät ich im läbe nie überstande do wär sogar number one in schwierigkeite...
lorena, wie ich gseh, luegsch of linie ond nimmsch kei nussgipfel zum znüni, sondern es chlises brötli ond hänsu, gäll wieder mal was frisches zom zvieri isch halt vell gsunder als kafi mit guetzli... unterwasser bild isch testsieger wördig , wönsche euch vell spass in tortuguero.
ond bald heisst es "bienvenido en guatemala " bis bald, freue mech of baldige berichte ond bilder...glg isi-regula
FrozenTom&CoolXändi 1266774211000
Hoi dir zwöi

Mir si jetz wieder zrugg vo Äkäslompolo (nördlichs Lappland, überem Polarkreis für aui wos nid könne ). Ig glaub, d Probst-Brüeder hei s erscht mou 60°C Temperaturunterschied gschaffet. Mir hei ömu über -30°C erreicht. Jetz ligge mer bi 5°C z Kesteholz vorusse am Sünnele.

D Föteli gsei super us. Gniessets no. Mir dörfe am Mäntig wieder go bügle...

Liebs Grüessli
Tom&Xändi
Murphy 1266772605000
Miau, miau miau....

Schnurr, schnurr, schnurr! Ä isch so still ohni euch. Niemer lot mi dung is Zimmer. Mir fähle euchi Streicheleinheite! Miau, miau ,miau .....
Mam und Ueli 1266772246000
Hoi dir zwöi Reisefüdle (het dr Ueli gseit), schön z gseh as euch guet goht. Bi üs isch d Fasnacht zänd gange. Mir si no chli uf Wiedlisbach go schnuppere. Morn töi mir wieder brav go schaffe. Öpper muess jo go Gäud verdiene!!
Hebets wyter so guet. Mir fröie üs uf die nöchschte Bildli. Gruss und Kuss us dr Mühli
meier 1266653065000
Ciao zäme, so wie me gseht gots euch guet.
Wünsche euch no vöu spass und freu mi scho uf die nöchschte Föteli.
Gruss meier
Antwort des Autors: Tschou Meier,

jo üs gots tiptop. hüt gots witer uf guatemala. Dir würds do glaub au no gfaue, es fürobebier gits für 2 Stutz

gruss aus der ferne
Sister und ex Boss vom Lorena 1266440070000
Chlises Sister vermisst Euch. Drücki
Grüssli Marlies
Jasi 1266171848000
Hei dir zwee veruckte. Ig gseh dir döit üche Trip richtig gniesse und weit aues vo nöchems gseh. Aber hebet glich sorg!

Lorena du fäusch do schochli(hänsu du natürlich au)mir hei do chli fasnachtsfieber aber ohni di ischs nid glich luschtig(grunzz)....

Gniessets und ig fröie mi scho uf die nöchste büuder vo üch.
Liebs Konfettigriessli vom Jasi
Isi 1265697604000
Wow, das sind ja super bilder.....ihr 2 glückspilze.... passt auf die costaricanische hai fisch ist ziemlich agrressiv
viel spass und hasta luego, isi
bauzzers 1265668293000
hola amigos,

dir sit au düpple, mir chöi dänk immerno schwyyyyzerdüüütsch müesst nech auso nid mit spanisch abmühe, das längt wenn mir müesse kämpfe.

Grüessli us monteverde
Lorena und Hansrodolfo
Chrigu und Achi 1265488012000
Mir chöi au Spanisch ohni mega langi vorbereitigs zit.
Muchos Gracies
Tortillas
Papricas
Chilli
vamos a sonnos (für net Spanier "Sonne"glaubs)
Hasta Luego
und mi persönlich Favorit

HASTA LA VISTA BABY
Chrigu und Achi 1265487623000
Hei grad gseh das dr Ciru au scho gschribe het!!! Mir hei zwe Minute gha är zwar au nur drei zum schribe gha aber föif stung vorbereitigs zit. Fuck
Gruss Achi und Fönsi
Chrigu und Achi 1265487388000
Culos
so vöu Spanisch setet dir jetz chönne ) Hehe
Nenei mir möge nechs jo gönne. Gseht absolut Hammermässig us. Bi us weis me momentan net obs wot schneie oder schiffe!!! Aber das könnet dir jo. Schöni Zit Chrigu, Achi
Papà 1265392725000
Ciao ragazzi, non fate i pazzi
non cercate pesci strani, rettili e serpenti per non essere morsicati dai loro velenosi denti.
Godetevi il tutto, ma con prudenza, usando soprattutto tanta pazienza.
Il tempo l'avete, l'umore anche per fermarsi a guardare il tramonto qualche istante.
Non passate sopra passerelle traballanti, per dire solo di averlo fatto, chiunque qui da noi, vi prenderà per matto.
Dio vi accompagni in questo vostro viaggio, pensate ogni tanto a noi, che noi pensiamo sempre a Voi, Buena Suerte!o come cavolo si dice.
Buona fortuna, papà.
Cousindli 1265384929000
Hei mini 2 Reisefüdlis...

Schön sit dr guet acho!
Das gseht würkli traumhaft schön us öichi Fötteli... Dasch aso scho chli gemein für die wo müese schaffe Aber wie me gseht gniesset dir aui ungfährliche und gfährliche Fiicher und Hängebrugge beschtens, bi grad chli niiidisch

Heit mr emu immer fescht sorg und gueti sumpffrei Fahrt mit öichem Autöli

Drücki Désirée
Mami und Papà 1265373776000
Hoi Zämä
Die Föteli sie io wunderschön. Würd is sicher au gfaue! Vorauem hüt wos nume einisch rägnet.
Hebet Sorg und göit dene komische Ficher usem Wäg. (De Giftige).
Ganz liebi Grüess us der wunderschöne Schwiz!!!!
Maim und Papà.
Sister vom Raptor 1265371978000
Hoi zäme, ha grad es stüngli Pause und die schöne Fotis a gluegt.I wot au knurr...
Bringet de Sunne und wermi jo mit drmit do sWasser au 33grad wird im Summer.

Hebets guet...

E munstch für dLorena vom Jon. Ha im erklährt wo du jez bisch hets galub ned ganz gschnauet.

Grüssli Marlies
Mam Ruth 1265365521000
Danke für die schöne Bilder. Mache eim grad chli süchtig. Emu das schöne Wätter. Bi üs nasschalt. Bääh... Muntsch Mam
Mam Ruth 1265285618000
Hallo dir Zwöi,

Ig nime a dir heits guet und spannend. Au ig cha mi jetz chli zrugglehne für 2 Wuche und i Gedanke mit euch reise. Tschüss und Küssli us dr Mühli
Cyril 1265129994000
Hola ustedes dos Weltenbummler

Me alegro de que lo estas haciendo bien!
Y mis felititaciones que le han hecho esta vez hasta el crater del volcan!

Espero que pronto para ver las fotos y desearle un buen momento!

Espero que usted habla espagnol tan bien como yo y lo entiende todo!

Se adapta a usted y estornudo en los cerdos de guinea!

Saludos amistosos de la general
Ruth und Ueli 1265047072000
Hallo dir zwöi, nume as der gseht as mir im Compi au drusschöme!! Ha , ha. Hei zwar scho chli Hilf brucht. Nume chli.
Mir si total igschneit. Isch wunderschön aber arschglatt! Drum bliebe mir ar Wärmi. Hebet guet. Tschüssli und Muntsch Mam und Ueli
Hallo zaeme,

Nach 1 1/2 Taeg si mir guet in costa rica acho. american airlines het ues sogar no e pascha-nacht imene 4staern hotel in miami gschaenkt...

mir hei nis scho zimli guet iglaebt, hei scho e vulkan krater gseh und si bitz go sprudle, morn chragsle mir ufe noescht vulkan und naer gniesse mir paar taeg am meer (wassertemp. 33!) auso mir waers bitz choeuter lieber gseh...;-( aber fuer dlorena genau richtig.

bis bald mal
liebi griessli
Lorena / Hansruedi
Mami und Papà 1264970851000
Hoi Zämä mir benide eu scho grad echlei um etwa 40 Grad wermer weder as mir do hei. Schlittle hüt isch aber au schön gsi.
Mir hoffe der Vulkan sig rueig gsi wo derne sit go aluege.
Claudia isch guet vo de Skiferie heicho vo ihre und eus ganz liebi Grüess.
Mami und Papà
Mams und Sister 1264945497000
Gugus dir zwöi hübsche. Mir hoffe es goht euch guet und dir gnüsset das schöne Wätter. Mir dörfe vöu Schnee gnüsse...jupi Skifahre vo däm chöit dir nume treume....

Grüssli und Küssli
Sister und Mama

vom Mörvi e dicke Schläck...
anonym 1264937225000
Hallo Dir zwöi Bauzz'is

Mir hoffe, Dir sit guet am andere Ändi vor Wält acho u mir hoffe o, dass es bi öich nid o 30 cm Schnee het!!

Gniesset d Wermi u heit Sorg zu öich
hasta la vista (das isch ds einizige wo mir chöi ;o)

tom und xändi
¡Hola a todo el mundo! das wars bereits mit meinem Spanisch...;-( Gerne lesen wir hier eure Kommentare, Resetipps etc.

muchos saludos