Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Tanja erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :Mittelamerika

anonym 1314904512000
hey
ich hatte mal eine Frage, ich absolviere Momentan ein Auslandsjahr in Panama und hatte die Moglichkeit fur langere Zeit nach Bocas del Toro zu ziehen!
Nur geht niemand, so schon der Strand und alles um ihn herum zu sein scheint, de ganzen tag nur dahin. Meine Frage also: gibt es in Bocas del Toro auch Fitnessstudios, kann man Kampfsportarten (kickboxen) etc betreiben?
Fabi 1183323232000
Hey Du

hab auch vor eine Mittelamerikareise zu machen.
was hat dich den der segeltörn von panama nach kolumbien gekostet?

grüße
fabi
Eini vo dene spinnende Paukischtine 1179824264000
Ciao Täni

Wau das sind ja hammer föteli!! Nid schlächt ich wet au grad überecho!!
Nu e schöni zit..
glg dis nädi
Jessclä 1179595612000
hoi tänschgle!
schöne texte, schöne bilder, schöne reise!
liebe gruess
jessica + matthias
Morenita Rubiacita 1179254503000
hey tanja, cooli page und de samara bricht hani natuerlich ganz gern glaese !!! ooooh ich vermisse samara und d schwiizer-mafia und natuerlich die liebe ticos !! und dich mini zimmergenossin!
wuensch der na e choeni reis und viel spass in ecuador !! gruess montanita vo mir !
bin grad in bocas del toro.
Nädle 1179221261000
ciao Cica
Supi Sach dini Homepage,wemer da so liesst fühlt mer sich au au grad wie i de Ferie! Heb e tolli Ziit! Lg Nadja
trudy 1179130923000
so guet, so spannend Tanja deine Homepage.
Vielen Dank!
Stryzi 1179093515000
Hoi Ängeli
Super dini Site, kurzweilig zum lese und s`beschti, dich grad au nu in action s`gseh. Mier reised i Gedanke mit dir mit.
Heb sorg, alles liebi Stryzi und Heiri
Lili und Yves 1178960730000
Hoi Nussbi sehr schoen mal was von dir zu lesen und zu sehen. Geniesse deine Reisezeit, man ist schneller zurueck als man denkt. Liebe Gruesse an dich und auch an Dani wuenschen Lili und Yves (The best divers in town)
örben 1178832353000
Boah, mit Velo zum Wasserfall in La Fortuna!!! schwitzschwitz.... Wieterhin ä geniali Ziit unterwägs, Tanja! Ch-chers. örben
Antwort des Autors: jaja, du seisches, maengisch haett also au ich choenne de wasserfall si...
Fabienne 1178783938000
he tängschglä....

voll cool, jetzt chani immer go luegä was du so triebsch und wies der gat, super homepage.
machs guet und liebi gruess us zug....
Bienli ; ) 1178776930000
Hey Tanja, irgendwie isch es fascht gemein das alles z'läse und die Föteli a'zluege! Gnüss es wiiterhin i dem Paradies und pass uf dich uf! Sabrina
Vegi;-) 1178700198000
Liebi Tanja, lesst sich ja super interessant! Wönsch Der för Dini Wiiterreis alles Gueti und ich freu mich weder vo Dir zghöre!

Daniela
Au Ex-Samareña 1178654894000
hey tanja... WILLKOMMAE im club *hihi*!!!
wuensch der ae super reis und wer weiss... villicht bis in suedamerika irgendwie, irgendwo, irgendwann !
gruzels und besitos
stefania
Bohneblüeschtli 1178642129000
klingt extrem cremig!! wo esch eigentlich costa rica?Grüessli seimensson
Antwort des Autors: hei seimen, kei ahnig, aber es isch cheibe schoen da....
Kanonpauke Nummere 3 1178634385000
Hey Täni... Han dier uf dem wäg au grad mal welle es liebs grüessli schicke! Gnüsses no ganz fescht... Andrea
Gaby 1178609710000
Ciao Tanja
Hey das isch ja en super homepage. So chömmer au chli "live" miterlebe, was Du grad so astellsch Isch ja de Hammer !! Take care und gnüss es no. Es big smile Gaby