Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich julian erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :M-Budget Kann Uns Mal!

julian Keller [?] 1220597536000
Sorry, bi mit em Blog so beschaeftigt gsi, han di eifach nid wahrgno.
julian Keller [?] 1220548695000
junge, konzentrier dich meh uf facebook!
julian Keller [?] 1220130683000
fasch wider uskuriert? naja.. mini wunde isch immerno offe und nochdem de infekt im hals noch 5 tag weg gsi isch sind immerno fieber und durchfall blibe. därzt wüssed nid wasi han und ich mues jetz aifach sones antibiotika nä fallses irgendwelchi parasite wäred oder so. aber inere wuche oder 2 bini hoffetli wider uf de bai... im moment chani nur abwarte. aber ich chan wider normal laufe, wenn au nid lang aber immerhin
bin froh dasi wider dihai bin aber laider hani wege de chrankete nid chöne uf tunesie wienis planet han. defür hanis assessment bestande
julian Keller [?] 1219651278000
hmmmm... also t Jasmin isch ja scho wieder dihei und scho fascht wieder uskuriert, sofern das mit de Baender wieder isch... (ja Jasmin, wie geht dis Bei eigentlich so us?) Das mit mier wird au wieder, sitze scho wieder uf em Roller (allerdings dasmal besser gschuetzt, de Fercheer uf Bali erinneret scho stark a Indie und ich chan mini Schine afange abne churtz bevor ich dihei bi. Au Usgang und Surfe isch moeglich, allerdings nume reduziert, aber es wird doch rasch besser
Ernst 1219482075000
He, nämmeds nöd z gäch und lueged, dass Ihr wieder ganz hei chömmed.
Gruss Ernst
julian Keller [?] 1219149139000
Sali Andrae

Bankock ist (zumindest meiner Meinung nach) nach wie vor der absolute Hammer. Von der Regenzeit kriegt man schon was mit, aber das war bisher noch jedes mal so wenn ich dort war (7 mal zu 3 verschiedenen Jahreszeiten). Und ausgemacht hat es mir bisher noch nie was, es regnet im Schnitt so eine Stunde, dann hoert es auch wieder auf. Manchmal das ganze zwei mal pro tag, aber es ist eigentlich jedesmal mehr Segen als Fluch.

Gebniesse deine Reise nach Bakngkok

Julian
anonym 1219096169000
hallo ihr zwei

verfolge euren reiseblog und finde es ganz schön amusant zu lesen was ihr schon in den paar wochen erlebt habt! bei euch geht was

ich fliege diesen samstag nach bangkok.. wie wars bzw. ists im moment bei euch mit dem wetter? bekommt ihr was von der regenzeit mit?

bleibt gesund und liebe grüsse aus zürich
andrae
julian Keller [?] 1218951645000
Auf Koh Samui? Und das ein paar Wochen? Anonym, bist du sicher dass dich deine Eltern als Kind nicht ein paar mal zu oft gehauen haben? Du reist um die halbe Welt(ok, 1/3) und dann verziehst du dich auf den einzigen Flecken Erde der kaum von Mallorca zu unterscheiden ist? Und dann bleibst du auch noch gleich dort??? Geniesse die Zeit mit Anonym #1, aber halte dich von unserem Blog fern!
anonym 1218828916000
Hallo anonym, wir können uns gerne treffen. Ein paar Wochen sind wir noch auf Koh Samui im Lamai Inn 99, Bungalow Nr. 67.
Wir freuen uns wenns klappen würde.
Eusebio Josephiño Samarañch 1218482459000

Hola mi hijo

Me Eusebio y han visto su cara en el viaje y creo que estoy en vietnam se han tomado y que había un montón de diversión en bungalo después de la noche la diversión y del bingo hula hup. a la mañana siguiente y que está en ellos, pero Te quiero y quiero de nuevo.

en el amor

su gran Eusebio
anonym 1218211663000
wollen wir uns treffen? anonym
anonym 1218211580000
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Dini allerliebtsi Schwöster :P 1218135610000
hoi ihr liebe!!
uuhi hend ihrs schön! ich han ez au gad mini ferie hinder mir ( 1 Wuche ) hihi man bin ich iiversüchtig uf eu wenn ich na ferie hett würdi eu gad go psueche cho und zeige wie mer roller fahrt hihi neei... nid so gmeint ihr tüend mir leid! aber ich hoffe ihr chönd trotz eurene verletzige eui täg in thailand na gnüsse! ihr hend mega schöni fotene i euem reisepricht und schriibet so wiiter!! isch mega spannend! mal luege was ihr als nöchschts erlebet! freu mi ez scho uf eui neuigkeite und freu mi dich wieder zgseh mis schnuggi vermiss di mega! hebet eu na sorg und tüend eui verletzige schön pflege!!!! susch chumi denn echt uf thailand eu go pfläge und verarzte hihi ( das wer doch mal öppis ) ihr würdet schono luege weni echt wür cho hihi aber ja aso ihr ich wünsch eu i dene letzte 2 wuche na mega vil erlebniss schöni ziite und ebe hebet eu sorg! ich wett eu ganz wider zrugg hihi aso schnuggi demfal kuss uf de buch ha di mega fescht lieb! dis schösterli fabienne (LOVE)
mama 1218087036000
liebe jasmin,lieber julian.meega coolä reisepricht.freu mi,scho uf meh.hebäd eu sorg.guäti besserig eu beidnä.kuss mama
mama 1218087015000
Papi 1217596111000
Hallo Jasmin
Schön, dass es dir gut geht. Hoffe, du kannst die Zeit in Thailand geniessen und bin gespannt auf eine weiteren Berichte.
Wünsche dir viele schöne Eindrücke. Pass auf dich auf.
Küssli
Papi