Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Nathalie Widmer & erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :Das Abenteuer kann beginnen... Cuba, Mexico, Peru und Bolivien wir kommen :)

Jana 1458562576000
Danke für den schönen Bericht. Wie hieß denn die Unterkunft in Baracoa am Strand? WIr wollen da auch bald hin.
markus 1264063733000
hallo zusammen
ich fliege in zwei wochen nach mexico und mache eine rundreise durch yucatan. gerne möchte ich über eure erfahrungen zur automiete hören. wo ist es am besten? wie teuer kommt das? war die über- und rückgabe problemlos? unterwegs gab es keine zwischenfälle?
danke für die info...
herzlich
markus (aus der schweiz)
anonym 1260273241000
Hallöchen...bin gerade auf der Suche nach 1 Unterkunft in Playa del Este fürs Frühjahr..
Wäre nett die komplette Addi /Daten von Euch zu erhalten
Vielen Dank im Voraus
PETRA
anonym 1260204381000
ez hani promnt no vergässe de name häre zschriebe,hihhihhi.wär also vo mer gsi de brecht. kiss esthi
anonym 1260204266000
hallo zäme!ha doch au no euchi reisebrechts gfonde,dank dim mami,claudia.ha drom nie de link öbercho drom hani gar ned gwösst wo sueche.de hirsch beni jo ned so in sache pc.han ez aber alles nochegholt ond be fasziniert vo euchne schöne ond idröckleche belder ond reisebrechts.wönsche euch no en supi ziit. freue mi scho uf euch. decki omahrmig. kiss
Mami und Papi 1260104834000
Hola ihr zwei

Vielen Dank für eure tollen Reiseberichte. Am Ende möchte man gleich den nächsten lesen, vor allem wenn man weiss, dass es nicht mehr sehr viele geben wird. Aus diesem Grunde möchte ich euch noch einen tollen Schlussspurt wünschen. Geniesst zusammen noch die letzten Tage bei Robi in Bolivien und Dir Nathi wünsche ich dann einen guten Flug nach Hause und unserer Claudia einen guten Flug nach Havanna. Ich freue mich jetzt schon auf Eure Live-Berichte.
Es ganz es liebs Wintergrüsseli us der Schwyz.
Mami und Papi
Petra Bründler 1259188411000
Ehr send MEGA!... üchi Brichte ond Föteli au!!!

Liebi Grüess,
Petra

Andrea Brun 1259144326000
Hallo Nathi!
Etzt hani grad alles met üsem Südamerikakatalog döregläse, demet ech weiss, won ehr üch do öberau befendet! Vele Dank för die tolle Brechte! Es esch mega spannend üchi Reis z'verfouge ond es packtmi emmer meh die Länder au go z'entdecke! Zom Glöck got d'Usböudig nöme so lang ond denn ab die post Ech wönsche üch no en onglaublech tolli Zit met wiitere hufe Idröck! So lang gohts nöme... die Zit lauft... Aber freumi notürli au, wenn denn weder bi üs besch ond mer weder i Usgang chönd

Hebets guet ond passed guet of üch uf!
Liebe Gruess
Andrea
Nicole 1259084121000
Hallo ehr zwöi höbsche Wältebommler!!

Hey das esch jo Wahnsinn die Föteli wo ehr do hend....mega cooli Homepage! hmmmmm do han ich doch fascht weder chli Färnweh....!
Ehr sinds so richtig am gniesse, ond mer gseht, dass euch super goht, witer so....! Vermissid ehr no nüd?? öppe es normals WC oder fröschi Wösch dänki...?
Wönsche üch witerhin no ganz veli wonderschöni Moment ond gniessids ganz fescht!!!!

Grüesslis us de CH....
Nici
anonym 1259065462000
Hallo ihr beiden Abenteurerinnen
Es ist so spannend eure Erlebnisse zu erfahren und eure Bilder zu bestaunen. Ich fühle mich 27 Jahre zurückversetzt, als ich am gleichen Ort über Linien im Gestein und mich an den grossen Mengen Vögel und Seelöwen freute. Alle Gute und weiter viel Spass am Entdecken!
Silvia Leupp
Mäni 1259018798000
Do ech mer set 4h Neurologie in Chopf inewööörge esch es doch...
Eifach super en neue Reisbrecht vo üch dörfe zläse ond zluege was bi üch so gloffe esch!!! Freu mi emmer riesig of en Brecht ond ben scho of de vo Peru gspannt! Ech wönsche üch witerhin vel Gwonder ond Spass...
Mäni 1259018761000
anonym 1259018544000
MA & Pa 1258914609000
Hoi zusammen

Wie wir aus euren Berichten ersehen geht es euch wunderprächtig.
und bis jetzt ist alles nach euren Wünschen gelaufen. Täglich warten wir
auf eine neue spannende und schön bebilderte Reportage von euch.
Auch zwischen den Zeilen ist zu lesen dass ihr euch gut zusammen vesteht
und dass ihr den Plausch habt. Hoffentlich geht alles weiter so und ihr könnt noch vieles zuzsammen erleben.
Du hast ja erfahren, dss Grosi ins Spital musste es ist aber alles nur halb so schlimm. Beim nächsten Besuch grüssen wir Grosi von dier.
Denkst du auch manchmal an deine "alten Etern" ? Mam lässt Euch danken für das schöne"Blumen-Mutter und Vater Foto" vom letzten Bericht.
Nun hast du auch erfahren , dass es uns ebenfalls gut geht und wir wünschen Euch nun eine gute Zeit auf der Weiterreise in den Höhen von
Peru. Grüsse den Inka Maja Pumplu in Machupicchu von uns !!!!!!
So nun ist endgültig Schluss alles gute für die nächsten Wochen.
Pa & Ma aus dem kleinen Bueri
Antwort des Autors: Hallo ihr lieben

Danke fuer den lieben Kommentar. Das freut mich immer wieder Es freut mich auch, dass euch die Berichte gefallen. Es nimmt einfach sehr viel Zeit in Anspruch und desshalb sind wir immer etwas "hintendrein" Aber ihr lest recht, uns geht es super gut, nach dem wir uns in der Hoehe von Cusco (3500m) eingelebt haben. Wir haben es richtig gut zusammen und geniessen jeden Tag...
Gaell die Blumenbilder waren schoen Extra nur fuer Euch und dass sollte auch zeigen, dass ich sehr viel an euch denke. Ich vermisse euch sehr fest und freue mich schon wieder, wenn ich zu Hause bin.
Jezt geniesse ich aber noch den Rest meiner Reise... Die Zeit geht sooo schnell vorbei!!!
Morgen gehen wir zum Machu Picchu und freuen uns wahnsinnig

Ja wegen Grosi habe ich natuerlich erfahren... Ich habe schon einbisschen Angst um sie... Also gebt ihr einen Dicken Schmatz von mir und sie soll ja wieder gesund werden!!!

Ich werde den Inka Maja Pumplu natuerlich Gruessen von euch...hihiii...

Passt gut auf euch auf... En decke Koss vo uechem Toechterli...

Han uech fescht gaern Nathi
Sarah Burkart 1258461946000
Hey Nathi

S esch super, emmer vo üchne nöischte Erläbnis zghöre, ond es tönt sehr idröcklech ond spannend. Ha nömme chönne woner verzellt händ, wiener s Auto omebrocht händ ond nochär de ganz Tag es schlächts Gwösse gha händ Hätti glaub au gha . Ond vellecht hesch jo au chli es schlächts Gwösse, dasmer am Mändig nieme es Damedoppel chönd spele... Nei nei, mer öberläbed das, aber fröied üs natürli, wenn de weder do besch! Aber etz mönder üchi Ziit zerscht nochli gnüüse, schliesslech händer no vell z erläbe!

Liebs Grüessli
Sarah Burkart
sarah bernet 1258133904000
hallo er zwoi

euch chammer wörkli beniede was er alles döffi erläbe wör gärn tusche! do esches soooo chalt ond grusig! die gschecht met de millitär lüt esch jo voll strub weiss ned wie ech det reagiert hät!
esi manne müend höt obe ufstelle förd schletzäuglerparty ond nachhär gömmer zo de iphi an 20 gebori! jo ond morn esch schletzäuglerpaty ech werde de chli trenke för dech nathi schad besch ned do dass mer euses gröcht vo letschjohr weder chönntet ufrächt palte vowäge dass alli fröndine betronke gsi send...

aso möchets guet ond bes bald liebs grüessli sarah
Antwort des Autors: Hallooo

Hihi... Ech woensche der vell Spass a dere Party... Esch glaub guet ben ech sooo wit ewaeg, soescht moesst ech mer glaubs einiges ah lose hihi ond de Faebu esch secher au froh, daser ned uf mech muess luege

Aber schoen dass du uf mech astossisch... Ned z gaech gaell Erwarte de es chlises Brechtli vo der, wies der so ergange esch.

Ech scheck chli waermi id Schwiz, mer send grad weder amene seeehr warme Ort...

Bes baaald, liebi Gruessi Nathi
Gotti Ursula 1258117145000
Hallo Ihr Lieben
mit viel Freude und immer mit Spannung verfolge ich Eueren Reisebericht. Was für schöne Orte!!!! und diese Häuser, so müsste man alles in Kuba renovieren!!!!
Letztes Wochenende verbrachten Peter und ich mit unseren Freunden Martina und Hermi im Piemont. Es war wirklich eine Schlemmerreise mit piemontesischen Spezialitäten (weisser Trüffel) und herrlichem Wein.
Am Mittwoch haben wir Nani, Deine Eltern und Angelika zum Gebutstagsessen ins Plätzli eingeladen damit alle das neu renovierte Restaurant begutachten konnten. Da die Eröffnung erst am Sonntag ist, habe ich das Kochen übernommen. War ein schöner Abend.
Morgen Samstag kommt endlich Angel aus Kuba in die Schweiz. Hoffe, es wird ihm ohne Alexandra nicht zu langweilig.
Alexandra geht es gut, nichts desto Trotz fehlt sie mir sehr.
Geniesst weiterhin Eure tolle Reise, lasst es Euch gut gehen.
Herzlich Gotti Ursula
P.S. Ganz liebe Grüsse auch von Nani
P.S.S. Dich liebe Claudia vermisse ich natürlich auch.
Antwort des Autors: Hallo mein liebes Gotti. Schoen, dass dir unsere Reiseberichte gefallen. Ist manchmal gar nicht so einfache, ein Internet zu finden aber wir versuchen das beste daraus zu machen.
Uns geht es gut. Wir sind gerade in Paracas und machen einen 4 Tages Tripp, mit Sandboarding, Nationalpark und Helikopterflug um in Nazca die gemaelder in der Wueste zu besichtigen. wir freuen uns sehr darauf. Habe vom Mami vernommen, dass ihr einen schoenen Geburtstag feiern konntet. Bin ich ja gespannt, wie das Restauant neu aussieht
Ganz liebe gruesse an Nani und einen grossen kuss.
Ich vermisse euch auch ganz toll.
Hasta pronto y te quiero mucho
Rahel 1258018460000
Hallo ehr zwei! Hey, Nati - hehehe! Dini Föteli vo Mexico chömmed mer scho sehr bekannt vor. ) Gäll Merida isch no rächt en cooli Stadt! Vorallem lauft dete au chli öppis und es hed no gueti Restaurant ume. Mer händ ja dete s'Glück gha, dass mir händ dörfe zu zwei Schwizer hei ihri wunderschön Villa go besichtige. Die läbed dete scho einigi Jahr und händ eus sochli Anekdote chönne verzelle. )) Wett au grad weder uf Mexico wenni die Bilder gsehne. Isch würkli uuuu cool gsi! Ich dörf em Mami die Bilder gar ned zeige - hihihihi - suscht wett sie au grad weder ga. )

Hey gnüsseds, ehr beide und hebed sorg. )

Grüessli
Rahel
Antwort des Autors: Hallo Rahel
Hehe... das glaubech, dass der die Fotis bekannt vorchoemed Es esch werklech au wonderschoen gsii. In Merida esch aecht emmer oeppis glaufe, das hed ues au gfalle! Mer hend s Gloeck, dass mer jetz in Mexico City bi oepperem ide Villa dofid laebe(Wow was foer en Hoette). Foer die riise Stadt esch es super, dass mer oeper hend wo ues alles Zeigt ond au so Gschechte cha verzelle Das esch meega cool! Hoet gots wiiter uf Peru (Lima) ond mer send scho meega ufgregt, was det uf eus zuechont!! Seisch allne gaaaanz liebi Gruess vo mer!

Schmatz uechi Nathi
anonym 1257764669000
Hmm, do chunt Fernweh uf! Wett au grad! Gnüsseds no wiiterhin!

Liebs Grüessli Caro
Angi 1257705743000
Hallo ihr zwei Weltenbummler
Eure Berichte und Fötali sind so faszinierend und spannend, dass ich das ganze nicht nur einmal anschaue. Ein grosses Kompliment an euch, denn ihr erlebt ja täglich sehr viel, müsst dann zuerst das ganze verarbeiten und danach für uns daheimgebliebenen noch dokumentieren.
Super und wenn ich sagen darf, weiter so.
Ich wünsche euch noch viel spannendes und schönes auf eurer Reise. Passt auf euch auf und geniesst es.
Es liebs Grüessli us Äbike
Antwort des Autors: Hallo Angi

Schoen dass dir unsere Reiseberichte so gefallen Es macht uns auch richtig Spass die Berichte zu schreiben... So sehen wir immer, was wir alles schon erlebt haben! Heute ist der letzte Tag in Mexico City... Diese Stadt ist unglaublich gross und faszinierend! Hoffe der Bericht komm bald, wir sind ein bisschen im Verzug mit schreiben hehe
Heute fliegen wir nach Lima... Bin ganz schoen nervoes!
Hoffe euch gehr es allen gut zu Hause?
Einen gaaaanz lieben Gruss an alle...
Uechi Nathi
Mami und Papi 1257333755000
Hallo ihr Lieben
Wir sind nun auch wieder zu Hause und bemühen uns sehr wieder den Rythums in den Alltag zu finden. Nicht so einfach nach allem was wir zusammen in Cuba erlebt haben. Wir müssen alles noch verarbeiten und denken bereits wehmütig an die schöne heisse Zeit in Cuba zurück. Euer Bericht ist wirklich toll und da ich weiss wie umständlich es war ihn zu verfassen (kein Internet, sehr langsames Internet, keine Möglichkeit Fotos zu integrieren) ein dickes Lob. Macht weiter so, bin bereits gespannt auf euren nächsten Bericht. Passt auf euch auf und geniesst die Zeit zusammen. Was ihr erleben dürft ist einmalig und kommt nicht wieder.
Viele Umarmige und Küsschen
Mami Claudia und Papi Jürg
anonym 1257116800000
Hey bella

Phu ben ech froh, dases der oder bessergseit üch guet got.
Die Belder ond d gedanke ane feine Mojito a somene schöne ort möched extrem niedisch.
ond bella ech vermesse di soooooooooooooooooooooo fescht.
aber ech freue mech au so för dech, das du das alles chasch erläbe.
gnüüs eifach jede tag in volle zöge.
ond bellas kei schweinegreppe heibrenge!!! do hätts jetzt zwar impfstoff, aber wels sech jo eh niemert lot lo empfe, eschs besser er lönd sie dete.

Decke schmatz ond en feschti omarmig.

Dis schwöschter härzli
anonym 1257116741000
Hey bella

Phu ben ech froh, dases der oder bessergseit üch guet got.
ond bella ech vermesse di soooooooooooooooooooooo fescht.
aber ech freue mech au so för dech, das du das alles chasch erläbe.
gnüüs eifach jede tag in volle zöge.

Decke schmatz ond en feschti omarmig.

Dis schwöschter härzli
Hallo zusammen

Vielen herzlichen Dank fuer eure Kommentare und lieben Worte. Es ist immer wieder schoen, etwas von zu Hause zu hoeren
Wir hoffen, dass ihr weiterhin Spass habt unsere Berichte zu lesen...

Heisse Gruesse aus Merida

Claudia und Nathalie
Ma & Pa 1257028881000
Hallo zusammen
Mit Sehnsucht haben wir auf euren ersten Reisebericht gewartet. Schön auf
diese Weise nebst SMS und Telefonaten zu erfahren dass es euch gut geht
und ihr wirklicdh Spass habt bis jetzt. Die schönen Fotos machen uns richtig
neidisch. So nun seid ihr auf euch alleine gestellt und müsst nun die weiteren Entscheidungen der Reise selber treffen. Seit vorsichtig und geniesst die interessanten Sehenswürdigkeiten die ihr in den nächsten Wochen zu sehen bekommt.
eine tolle Reise wünscht euch weiterhin PA FRE und Ma Ursi
Bille 1256837789000
Hello ladies,
so schön vo üch zläse dass alles guet lauft. ehr möched das guet; gniesseds anschiinend in volle zöge! ehr hend au rächt.

wenn ech üchi föteli aluege freu ech mech omso meh uf mini reis nöchst johr. esch allerdengs chli anders klima womer nöchst johr gönd go entdecke ide USA (s'tropische könni jo scho) =)

bes zom nöchste brecht!
hasta pronto y besito
hasta luego
Angi 1256824588000
Hallo Nathi
Vielen Dank für euren tollen und informativen Bericht. Er ist sehr spannend und die Fotos sind wunderschön. Ich bin fast ein bisschen eifersüchtig auf euch, denn bei uns ist es inzwischen kalt geworden. Am liebsten würde ich meinen Alltag mit eurem Abenteuer tauschen.
Ich hoffe, wir werden noch viele Berichte und Fotos zu sehen bekommen, bevor es dann doch auch wieder einmal heissen wird (zurück in die winterliche Schweiz). Aber bis es soweit ist wünschen wir euch noch viele eindrückliche und schöne Erlebnisse, geniesst es und passt auf euch auf.
Ganz liebi Grüess vo de 4 Häfis
Gotti Ursula 1256811483000
Hallo ihr zwei Lieben
habe mit Begeisterung Eueren Reisebericht gelesen, auch deshalb, da wir ja die Zeit in Havanna teils zusammenverbracht haben.
Die Fotos sind ganz toll, Ihr habt Euch wirklich grosse Mühe gegeben.
Passt gut auf Euch auf, Mexiko ist ein andres "Kaliber" und geniesst es einfach.
Herzlich Gotti Ursula
P.S. Nani geht es bereits viel besser, seit ein Teil der Familie wieder in der Schweiz ist.
P.S.2 Alexandra fliegt am Samstag nach Äthiopien und ich hoffe, dass auch bei Ihr alles Gut geht.
Sarah 1256808029000
Hey Bella

Schön mol vo üch zghöre! Momol... do chammer nidisch wärde Wonderschöni Stränd ond es tönt spannend waser so möched!
Lönds üch lo guet go!

Liebs Grüessli
Surry
Sybille 1256801202000
Hallo Nathi
Ich habe mich sehr gefreut von dir zu hören und natürlich auch die tollen Erlebnise zu lesen. Echt hammer, was ihr alles schon erlebt habt.
Ich wünsche dir/euch weiterhin viel Spass und viele schöne Momente und unvergässliche Eindrücke.
Hebed Sorg und bis bald!
Sybille Frei
Angi 1255546136000
Hallo Nathi
Wir sind auch wieder zurück von unserer wunderschönen Kreuzfahrt. Es war toll und eindrücklich. Ich denke aber, dass ihr noch viel mehr Eindrücke in Kuba gesammelt habt. Wie gefällt dir das Land? Das Wetter ist sicher viel schöner und wärmer als bei uns. Im Moment haben wir hier schon ein bisschen winterliche Temperaturen. Ich hoffe schon bald einige Fotos von eurer Abenteuerreise zu sehen, sowie auch ein kleiner Tourenbericht.
Ich melde mich dann wieder.
Ganz liebe Grüsse von den 4 Häfis