Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Kudi u erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :Kudi u Kusi on the road

anonym 1223495298000
Hello, I saw your pickture of sanom beach.
Did you like it there?
Is there a was from that beach to the other beaches?
Like to go there but do not now it this is a good resort.
kind recarda marielle
oli 1218475076000
.....bye bye....
Geniau diä letschte pics vo usa.....
be akte x ou ga luegä...hetmi aber nid so überzügt..verchouf doch dini pics vo dä hollywood stars am blick..überchunsch no cholä hehehe

ä gueti homereise u bes gli....mir fröie üs....

welcome home

oli,karin,leonie u anne
Beyelers 1218137987000
Tschou zäme!

Lang isch es här sit mir uf Öire Reisepage si gsi, aber so viu heit Dir ja o nüme gschribe. Dir heit's sicher gnosse u nid jede Tag wölle em Computer hocke. Mir gratuliere härzlich zu öire Verlobig, wie mir vom "päpu" chöi läse.
Nächschti Wuche dörfe mir wieder i Schuel ga (dr Wollo meint zum Glück). Eliane geit i d WMB u Regä u Pia gö itz de nöi i ds Loubegg-Schuelhuus.
Mir si - wie Du Kudi vor 14 Jahr - im Pfadi-BULA gsi. Das het schön gfägt u isch witzig gsi. E heftige Sturm het is einisch Zäut dr vo gluftet u verschrisse. Aber es Pfädi het ja immer e Lösig parat.
Mir wünsche Öich e gueti Heimkehr (mir wüsse eifach nid vo wo) u fröie üs d'Cousine u dr Kusi wieder einisch ds gseh.

Lg Eliane, Regina, Pia u de o no vor Marianne u vom Wollo.
päpu 1217921088000
hoy dir zwöi früschverlobte, death valley mues ja super gsi si, bi froh dass dr no chli dr weste vo usa heit chönne inezie, eui reis isch richtig faszinierend, es isch super das dir das no packt heit, es geit nüm lang de chöi das nume no so sürmle wie ospelt und co sech das leischte, dr räscht geit de id badi go dsummerferie verbringe u macht digitali fotomontage mit em kilimandscharo im hintergrund und e elefant aus hustier im schwümmbecki
die 6 Freylis 1217847445000
Hallo dir Zwöi

Ha dänkt i schriebe mau no öppis i ds Gästebuech, bevor dir zrügg sid. Fröie üs scho uf änä Willkommensparty mit Fotos usw. D Ava fröit sech mega uf ihres Gotti. Sid ja jetzt gnue usgruhet
Ja langsam geit öi grossi Reis ds änd u dr Alltag wird wieder afa...Mir hoffe, dass dir no lang a au dene Erläbniss chöit fröid ha
D Ashana fat nächschti Wuche mit em Chindergarte aa. Jetzt muess mis Muetterhärz scho afa loslah. Muess säge ha scho grad ä chli müeh... Drum chöi mir öich leider nid cho abhole am Flughafe...wenn chömmet dir eigentlech gnau?
Muntsch die 6 Freylis
oli 1216655807000
Hello bloody friends....
Hey mega geniau diä pic's woder heit its netz da!!!!
Dr kusi dä alter hase venechli äs tattoo...geniau!!!!
Isch de luschtig ha gar nid gwüsst das dr kuhn uf bali isch gsi!!!!
Ja fruende dr letsch monet vo eure geniale reise isch i troffe....mir fröie üs mega euch zwöi gringos z gseh...u nätürlech uf gschänkli hehehehe
enjoy it....peace
oli, karin, leonie und anne
päpu 1216041292000
hallo ihr zwei süssen
schon lange nichts mehr von euch gehört, keine nachrichten sind wohl gute nachrichten. wünsche euch einen tollen endspurt mit feuerwerk und adventures und freue mich euch wiedermal, nicht auf photos, sondern als braungebrannte, weiser
gewordene lebendige weltenbummler in die arme zu schliessen. mupa
oli 1215242697000
Hey my bloody friends.....
Ha ha....dr schäme het gmeit tintin in vietnam sig äs buech...derbe isches äs bild..hahahah
Ja i muess itze de würklech be mischu mau für ungerem füdlä go mache ...daser no witeri bilder itz nez steut..Ha die erschti wuche be kern ag (new job) guet überstande u äs gfautmer mega.....
Auso schickenech de no äs paar pic's vom änneli ur leonie
küsse oli und co.
päpu 1215083463000
vielen dank für dein geschenk, barbara war bei miguel, endlich habe ich dein supergeschenk erhalten das vietnamheft habe ich noch nicht gesehen und du glaubst es nicht auch mein harleytiiiiischört habe ich wieder allerdings die badehose fehlt nach wie vor mupa
päpu 1215083094000
hallo ihr fidschi----indaner alles paletti? habe im moment einen citronengelben smart das teil geht wie ein sanglier ab, sackgeilstark bild folgt.
Im teich habe ich eine gelbauchunke [heller glockenton] und 4 brüllende wasserfrösche, von schlafen nicht die rede aber sf2 bringt ab mitternacht so spitzenfilme, das ich eh je um 4 uhr zu pennen versuche. um 7 bin ich dann wieder wach. mupa
päpu 1214810731000
Hoy ha öppis vergässe a gruess vom Nemo u danke für dis gschänk cha ni no nid säge dr Miguuuuuueeeeel hets bis jitz nid fertigbracht es üs zbringe drum ke ahnig, morn bringi boxe zum sprütze signalroooooot geil wi es schwangers Kängu---ru
päpu 1214810400000
Hoy dir zwöi Käng---Gurus. Sidney muess so zimli fäge ha ghört es isch eini vo de schönschte Städt vor wäut ( Zitat Chlous Häberlidä muess bis a sis läbesänd no dr Lehrer spile). Hie heimer äntlech a supersummer, mit em Harley chame im teeeeeshirt ud de schlarpe dür di haubi schwiz düreföhne
Mupa
oli 1214474573000
Hey rock the bloody ma friends ..... i uz änneli hei mega fröid ar geburi - charte us australie merciii vieumau
Das saigon isch äuä no es herts pflaschter....du diö söue doch aune 9 mio. töffli eifach d hupe abmontiere...heheheh
du das isch klar isch das volk nid nät zu euch..die wette ou so gross sie wie dir zwöi...und natürlech so wunderschön hani vergässe
auso hanech no äs meil gschickt..gniessets
Küsse änneli u oli

Greenfield-Scheisserchen 1213867566000
Hey, send ehrs öpe z'Nimbim am verhange?
Mer wartet doch alli gspannt uf en neue Brecht ond cooli Fötelis. ....mer esch es so rüüüdig langwilig im Gschäft!

Loooooos, beweget mol üchi Ärschli's

liebi Grüessli vom wortwörtlichem Greenfield-Scheisserchen
Stufi & Pitschli 1213643960000
hey hey dir zwöi aussis, scho viel viel zlang nüme vo euch ghört. I gloub Down Under gfallt euch eifach so zu gut... mir hei iz gad zgreenfield hinderüs... buhhh bis ufs Wätter am sunnti isches wieder mal de hammer gsi... heit üs also aber scho chlei gfällt.
oki doucki wünsche euch no ganz viel adventure und freue üs uf news!
busserl Stufi und Pitsch
päpu 1213094845000
hey dir 2 kängurus scho lang nümme ghört vo euch australien schint sogar mailmässig nüm drindsi bi dene prise.usa isch de billiger. ha der buchschacher gfragt öber dboxe sprützt är machts änds monet. wenn siter wo ider usa ?
megagruess päpu
oli 1213004789000
Hello kudi u kusi
hey mir wei pic's vo australie gseh....wet ou grad mit mim vw busli t2 dür australie krusen!!!!
Übrigens mit hei üse umzug guet überstande u hei scho fasch aues i grichtet!!!!
D'anne u d'léeonie hei itze zämä äs zimmer...
schicke de no äs paar pic's..
auso dir zwöi freaks gniessets witer..
mir vermisse euch küsse oli u Co.
Hullio 1212937516000
Saleti dir zweu süsse!
Ig hoffe euch geits gut u sid gsung ungerwägs.
hi lauft aues normal. Aber ha scho lang ke grund me ka uf Bätterkinde ts ga.Wird öbe de Zyt daster heichömet!
Liebe Gruss vo Utzischtorf
Marä u Schidä 1212922697000
HEEEEEEY.....
Ungloublech, dir sit eifach scho es haubs Jahr ungerwägs u mir hei euch no nie gschriebä. Mir gelohbe besserig! Hei ja ids e Kompi daheime. Mir hoffe euch geits so guet wie dir usgseht uf de Föteli!? Ig büggle ids im Fau wieder bi Marionnaud, d`Epper isch mir mega uf e Geist gange. Schidä isch ids eidgenössisch dipolomierte Geograph. We aues guet geit gö mir afang nächst Jahr oh uf Wältreis. Si nachegagerie gäu? We mir so öichi Föteli aluege packt üs gad ds Fehrnweh. Gniessets für üs oh e kli. Ganz liebi Grüess Marä Schiss u Schidä
anonym 1211829581000
sele zämä,
hoffe s`geit euch guet!! i ha vor sara ghört dir siget itz in ouschtralie.. warschinlech wüsseters ja scho aber faus nid hie e tipp füre kusi, machet e abstächer nach NIMBIN.
gruz dr oli
päpu 1211192893000
hoy dir zwöy outbäcker vo klapperschlange, kaktus ,känguruh und chüngle umkreist sicher jitz im camper am rinderfiletbarbeque gniesse.
hie isch dr tüfel, los jede abe wird küblet wi nume schizophreni wildsäu chöi tue.
das bölleret das i scho ix gueti type ha chönne taub mache. ha scho so nes paar donnerbolze verhacket.
heiko 1210852978000
hey hier zwei.sorry a little bit late.hatte viel um die ohren.ja wo steckt ihr denn jetzt?muesst mal durchrufen (0420991825) koennen dann mal nen plan schmieden!see u soon and looking forward to see u
Johanna & Oliver 1210749273000
Hallo ihr zwei!

vielen Dank nochmal fuer den Malaysia Reisefuehrer und die vielen Tipps fuer Malaysien, Tioman und und und

Wo seid ihr im Moment?
Wir sind immer noch in Singapur, aber erkunden schon fleisig an Wochenenden die umliegenden Laender. Vietnam waren wir uebrigends auch schon.

Wuerd mich freuen wenn wir in Kontakt bleiben.

Viele Gruesse und noch eine schoene Zeit!
Johanna & Oliver
Chrige&Co 1210427562000
hoi kusi u katrin äs fröit mi mega das es öich guet geit! äs tönt mega spannend was dir immer so schribet! forauem t`fotos si mega lustig! u mir chöis chum erwarte öich widr z`gse! u hie louft o aues im grüenen bereich! i ha miter volllehr gstartet u chume zrächt! o daheime geits aune guet! mir wünsche öich no e gueti reis u viu glück u spass ider nächste zit! mit liebe grüess simon
Päpu 1210253156000
Hallo wo seid ihr jetzt? Das Kuala Lumpur ist gar nicht lumpig. Gehts gut , immer noch so auf draht.
Musste den Harleylift reparieren lassen, nun eine Garantiereparatur am Smart, am sonntag sollten meine bighornlautsprecher laufen. Endlich ist bei uns praktisch der sommer eingetrudelt.
Alles liebe päpu
Chrige&Co 1209937662000
Hey Dir zwöi! Has o ändlich wider mau gschaft mi pc a z wärfe. ga süsch geng es Hus witer äne die nöiste news ga läse. Ha hinech fang mitübercho dass dir nid würcklich warm heigit. bi üs fahts mir so langsam afa gfaue. s thermometer stigt geng chli höcher. ha hüt miner schueh z erst mau chönne dehime la. übrigens si d föteli absolut hammer! söu öich 2i ganz liebi grüess usrichte vo mire jungmanschaft! heit sorg zu euch! u gniessets! dicke knuddu!!!! bis.....
Marcel und Elisabeth 1209637444000
Hallo Kudi und Kusi,
herzlichen Dank für die Karte aus
Bali und all die schönen Fotos und
die interessanten Berichte.Wir verfolgen eure Reise auf der Karte und reisen so ein wenig mit euch. Weiterhin viel Spass und gute Reise. Liebe Grüsse Marcel und Elisabeth
oli 1207950266000
Hallo Ihr zwei süssen....i ha dänkt maudämi wiedermau übers gäschtebuech.....
news us steffisburg:
üses änneli cha scho venächli am bodö um düsö...muess ständig luegä dasi nid aues wo ä haubemeter ab bodä isch umsech wirft.
D' Leonie geit nächscht wuche mit "äti-grosi" vor louänä für äs paar täg id länk ...dänk!!!!
übrigens isch mega schad siter dä summer am greenfield nid derbi...si hammer bänds...linkin park / offspring / die ärtze / slut..usw...i werde ä rote züguwägä "betong" vermisse...
u äbä eui pics si eifach dr hammer...gniessets witer küsse oli&Co.
bätterchinge 1206884637000
Fritig, 0845 Uhr isch plötzlech im Gäschtebuech. Der Samschtig Gäschtebuech-Itrag hanig ou gseh, isch aber plötzlech wider verschwunde gsi. Iz am Sunntig versuechenis extra no einisch, i der Anahm, der Samschtig-Itrag sig de plötzlech ou wider z gseh. Es wär de bau Zyt, we Mischu wider deheim würd uftouche. Er chönt de da Chaschte sicher wider id Gredi chlepfe. 30.3.2008 WSt
w. stettler 1206815549000
Hallo Kudi u Kusi, mit Bsuech vor Corinne und em Mischu
Vorgeschter han ig versuecht, e Bitrag im Gäschte-buech z kreiere, was gänzlech misslunge isch. Geschter isch es fasch glunge, schlussändlech wider misslunge. Mit mir Hartnäckigkeit versuechen igs hüt bereits zum zwöite mou wider.
Ig hoffe gengno, nüt nolo gwinnt. I öiem Gäschtebuech isch vo letscht vei echli öpis gange. Ig ha scho gmeint, öii Gescht heig öich echli im Stich glah. Vilech isches dene ja o so gange wie mir, oder aber ou die hei euch mehrheitlech per Mail erreicht. Vo letscht hei mir überhoupt keis Mail me vo Euch übercho. Mir nä ah das dir uf dere einsame Insle eifach kei Kontakt zur Ussewäut heit chönne härschteue. Mir gäs nid uf, u versueches haut via Gäschtebuech-Itrag, öich ab dere einsame Insle z locke, i der Hoffnig, bau wider öpis vo Euch z ghöre. Ig ha im Momänt ke zyt, öie Psuech cho abzhole, wet dä aber dra erinnere, das z plöischle für e Bsuech bau z Aend isch, da em Mischu si Bude scho i gröschti Nöte chönt cho wüu ne der Mischu fäut. Iz nimmts mi bim Tonner wunger, ob dä Bitrag achunt und öpis nützt, süsch wäres de scho besser gsi, we d Corinne u Mischu üs gschickt hätte für Euch cho z bsueche. Im Momänt hei o mir wider bessersch Wätter, mit ere wermi vo ca. 18 Grad. Der Pflümliboum het iz de lang müesse uf z blüeie wart. Gägewärtig ischer fasch em verplatze, und är ma fasch nümme gwarte, siner schöne Blüete füre nächscht Schnaps z zeige. So itz längts u mir si gspannet, ob dä Bitrag iz achunt. Samschtig, der 29. Merze 2008.
anonym 1206691455000
Hallo Kudi u Kusi, sowie der Bsuech wo mir euch gschickt hei, nämlech d corinne und der mischu. Da dir ufere einsame Insle sit, heit dir wahr-schinlech kei mailverbindig. Jedefaus hei mir scho lang keis mail me übercho, so das mir euch imene zwöite alouf per Gäschtebuech versuche z erreiche, was geschter nid glunge isch. Ig ha natürlech Ihr name: anonym uf WSt abgänderet. Das si äbe miner Internetkenntnis. Mir hei bau gloubt, öi Bekannte heig euch echli vergässe, wüu nachem 20.3.08 keiner Iträg me erschine si. Wahr-schinlech heisi euch haut wi mir eher per Mail er-reicht. A eune föteli u komentär hei mir natürlech rächt freud. Fo letscht isch disbezüg-lech einiges gange. Ig nime a, das sig houptsäch-lech em Computer-flic Mischu si verdienscht. Mir, bzw. ig ha natürlech rächt müe in Internet auszäme chli z schribe, was dir sicher ou fescht-gsteut heit. So iz schluss mit mine erklärige oder entschuidigunge, da der Tasso ufe spaziergang wartet. Heit witerhin gueti Zyt, so lang dases geit no zu viert, doch heist es füre Bsuech scho bau Abschid znä, bevor das mir se müesse zrug pfiffe u a d Arbeit erinnere. B`chinge, 28.3.2008, 0900 h. Viu Grüess & Wouergehe, bis spöter.
Freys 1206623696000
Hallo dir zwöi Schoggihase

D Ava u i sitze grad vor öine Föteli u hei wieder mau gstuuned wie viusitig u wunderschön üsi Wäut doch isch.
D Ava vermisst ires Gotti ganz fescht u chas fasch nid erwarte, dass sie zrügg chunnt. Sie wett unbedingt mit dir wieder mau go Ponelirite ;-D
Gester het dr Schäma für die ganzi übrigblibeni Family äs mega Feschtässe kochet u das a sim eigete Geburi. às isch so viu gsi, dass sech fasch hät glonet gha dr Flüger ds näh u ä Abe mit üs ds verbringe...
Uebrigens o ä Gruess a Mischu u Corinne, gniessets

Liebi Grüessli Franziska, Ava u Family
heiko 1206262376000
hallo ihr zwei.vielleicht erinnert ihr euch noch.wir haben uns auf ko samui getroffen fuer zwei tage.die zwei deutschen,klingels?wie geht es euch denn und wo steckt ihr.bin noch in melbourne kraeftig am arbeiten.werde wohl in 4 wochen aufbrechen richtung brisbane.habt ihr immernoch den plan nach ozzi zu kommen?waere ne super sach wenn wir uns dort treffen koennten.wuensch euch alles gute und viel spass.leider kann ich nicht in switzerduetsch schreiben bin mir aber sicher ihr koennt es lesen,lol.
see u later and take care fellows
greatz heiko
Pitsch 1206007743000
Aloha ehr zwöi Reisefödlis

Häi, do schlod mis Härz grad echli höcher, wenn ech die coole pics ond üchi Brechte läse. Schöön henders so guet, aber das esch jo eigentlech au ned anderst z'erwarte.

Jetzt goz dänk denn mol ab uf d'Gili's met üch.
Chönd üch ächt freue, die send eifach de Hammer.
Was meinsch Kusi, herrscht be der öpe scho chli Vorfreud!?

Alora, hend witerhin vell spese ond bis scho ganz gli uf es isküehlts Bintang am beach!

liebs Grüessli vom Osterhas us Lozärn
michèle 1205678690000
gugus! wäääääääääääääääääääääääh, sone grusegi spinnele, cathi hilfe!!! hei wie geits öich so da ganz wit wäg? mega schöni bildli, es fägt öich da zuezluege, obwohl i ja am liebste o wet derbi si aber für mi ud nicole geits jetzt de zerst mau nach new york! am 13. april flüge mr ab, fröie nis scho mega! e kolleg vo mir isch 3 monet dert unge u i ga ne miter nicole ga bsueche! das wird lustig! cathi, du fäusch! passet ufnech uf u bis zum nächste mau! ah, no öpis, d mail vor katrin hani nid usebracht, ha d frou epper no gfragt ob sie die auti mitarbeiterliste no heigi, het se aber nüm gfunge... sorry! bis gli dir zwöi u gniessets witerhin i voue züg! *knuddel*
ste 1205511730000
alooohaaaa, isch wückch u guet gmacht, öii site. u weni di biudli gseh de schmiuzi fasch vor niid. mega schön! u das elefäntli, so härzig! weder dra dänket u zit/platz heit chöiter mir ja eis mit hei bringe hehehe.

hei gniessets no, häbet sorg!

knuddl vor ste
Tabea Reusser 1205264739000
heeeei ihr zwei..
schöni site...wow benidä euch gad sehr!!!

häbet sorg und alles liebe tabea
T I G E R 1204626624000
tschou zäme,fit und munter und alles im butter?
ihr sid sicher fasch verhungeret, woder mit de stäbli gässe hend!!!!!!!!!!!
hie isch hüt am 4.märz de winter zrügg cho, arschchaut!!!!!!
und de scb het müh mit fribourg, si füere zar 2:1, aber si scheide glich us
im gegesatz zude TIGERS, die mache churze prozäss mit ambri,füere ou mit2:1, aber klari resultat!!
davos isch churz vorem usscheide,3:0 hide gege zug,und zsc 3:0 gege chlote, geng-rappi 2:1
und de best isch:lugano isch nur mit ach und krach 2:1 vor gege basel!
so, meh chunt mir grad ned i sinn, gniessets und händ sorg

Liebi grüess usem chalte jura
kusi&ruth
Päpu 1204618225000
Hallo Ihr Hübschen, wie gehts in Vietnam? Hier ist nach einem Monat grand bleu mit bis zu 24° der Winter eingezogen, wieder 0° und Schnee im Garten, Nemo wälzt sich gerade im darin. Habe Pedros Geburi in der Waldau gefeiert, der Mann hühnert wieder in der Landschaft herum, habe Ihm von Euch Geburigrüsse ausgerichtet. Wünsche euch weitere tolle Erlebnisse und Eindrücke, beneide Euch.
Muntsch Pa
sara 1203758916000
hallo zämme!

hei dir gniesser !! dir heit doch recht, mega schöni biuder, mega härzigs elfefantli !!! uiii aber di spinälä!!! wemö eui fotos aluegt möcht mä äm liebtschtä grad säuber koffer packe u abflüge!!! bi so brune gringe, wird scho bau chli niedisch ! wie geits euch? i hoffe guet!! schad hets eismau nid klappet mir dm telefnoierä ...hät di gärn ume mau köhrt kudi! hei gniessets, ä was das machet dir ja eh
dickä muntsch sara prozaooo
musti 1203535043000
hello ihr zwöi hübsche.
wie nig uf de hammer fotine gseh geits euch ja bäumig
wünsche euch alles liebi.
gruzz und kuzz
musti
Söne 1203435621000
Hoi zäme.....ou ig ha öich gfunge hie im World Wide Web!!!! Gseh Hammer us die Fotine.....wünsche öich uf däm Super Trip nume ds beschte und gniessets i volle Züüg!!Liebe Gruess us dr chalte Heimat......öii Nachbarin Söne mit Twins.......
Päpu 1203151718000
Jede morge bim aufwache lan ig der compi a u freue mi a eune supererläbnis u bilder
nine 1202409937000
juhhhuuu
wow!!! die fötelis si eifach troumhaft...
auso die "chlini" spinnele isch ja horor
i benide euch zwöi würklech gaaaanz fescht!!!
Gniesset jede moment, isch würlech mega schön!!!
knuddu u muntsch anina
Family Frey 1202300086000
Hallo KudiKusi
I gloub i darf öie Reisebericht aber vor auem d Föteli nüme go aluege ;-( süsch fahr i no mit dem nächschte Zug mit aune Chinder u grossem Buch zum nächschte Flughafe u flüge öich nache...
Gniessets, denn we dr Family heit müesster när öppe 20 Jahr uf so öppis verzichte.( es sei denn dir gwinnet ds grosse Los!!)
sid gsägnet uf öier nid ganz ungfährlecher Reis

Franziska,Marius, Ashana, Ava, Amea u ?
Chrige&Co 1202172822000
Na hallöle! Bi grad vom Bügu hei cho. Dänke nach däm hudu-wätter vo gester grad ganz fest a euch 2i! u hole mir e chli "wärmi" vo eune pic's. Tröime cha me ja...
machets guet u gniessets! dicke Muntsch...
michèle 1201958397000
gugus! i bi o wieder mau uf entdeckigsreis uf öiere site eifach wahnsinn, so schöni föteli! bi üs hets wieder chli gschneit, aber lang blibt er öpe nid! i ha mi i mire wohnig sehr guet iigläbt u es louft ömu geng öpis, isch spanndend gniessets d sunne o chli für mi! muntsch
Alle 5 Beyelers 1201958005000
Tschoz zäme!
Da si ja ganz lässige u schöni Föteli vo Thailand; da wird me grad e chli jalouse. Bi däm Taxi u mit dere Fracht, wäri ig de o no gärn Taxichauffeur gsi. Mir göh itz o i d'Ferie, nid grad uf Asie, aber immerhin uf Haute-Nendaz go schile. Bir Eliane isch de nüt mit Pharmaassistentin, sy het's gschafft u geit itz i d'Wirtschaftsmittelschuel.
Mir hoffe es geit Euch guet. Gniessets zäme u schicket üs no me so tolli Föteli.
Liebi Grüess Wollo und Co.
säääändy 1201861897000
hey mis cathy u kusi!
dankä viumau fürä knuddu,d michele het mir nä usgrichtet.hei öii biudli gseh ja dr hammer us!da wett me sech würkli am liebschtä gad zu öich beame smile.hoffä äs geit öich 2 guet.gniesse tüet dirs ämu das gseht me!
d michele het dir ja d news vor apo gschribä het sie mir gseit.de verzeui dir no churz vo üs drü:
auso dario schnagget sit zwo wuchä u äs geit vou ab..är hautet mi vou uf trab grins!ihm geits guet chrigu u i si im momänt vercheutet,aber kes wunder bi däm pisse wätter!morn wär ds thun fasnacht u i ha am dario äs daumatiner kostüm kouft,sooo süess!aber är wott morn schnee u arschchaut!legis haut de im summer a hi hi hi!
so jtz muessi id chuchi ga bachä,mi päpu het hüt geburi.ig wünschä öich no ganz ä schöni zit, häbet sorg u mäudä mi gli gli wider.
dickä drücker vom säääändy un family
Chrige&Co 1201647727000
Hallölle dir 2i! Hoffe es geit euch guet?? I bi grad totau vercheutet. Ke Wunder bi däm Wätter! Am Morge Autoschibe chratze u am Nami het ds Termometer 10 Grad azeigt! Würd mi am liebsts grad chli zu euch cho erhole. Übrigens: das Kleid isch ja mega schön!! U d Föteli fingi Hammer!! Dicke Muntsch vo aune us dr Villa Kunterbunt...
kids 1201370720000
Hallo dir zwöi süesse
Mir sie grad i öiem heimetli in Bätterkinden....
Dr Mischu macht äs mega feschtli....
So schöni föteli vo Thailand, mir wei ou grad dr be sie..
Grüessli u Küssli
Ashana, Amea, Ava, Anne, Leonie u Buch
Päpu 1200557218000
Hallo Ihr beiden wirklich tolle bilder dürfen wir bewundern. Wo seid ihr jetzt? Pedro hat versucht euch zu grüssen soviel habe jedenfalls versucht herauszuhören. Hier immer noch kurze und kalte tage. Bin froh wenn der frühling kommt. MUPA
Banana Joe 1200039228000
Hellou Dir zwöi Gniesser... immer no chlei wiss aber heit ja no sooo lang Zyt....

hmmm auso ehrlech weni die Föteli so gse bechumi scho gad chlei Sehnsucht - höckle im Büro und dür zfänschter gsehni nur Nädu und Räge ;-( Ach I ma das Euch aber mega gönne, und freue mi scho wieder uf die nächschte News!

Wenn dr no uf koh phangan göt - (umbedingt isch mega kuul dört und chlei ruehiger aus Samui) müesster unbedingt uf das ganz chline Inseli koh mah im Norde vor Insle. Bi Eppe chasch überne Sandbank düre loufe und bi Fluet überläbts nur Kusi...

Ah übrigens mir flüge am 20. April richtig Bali, wär auso scho mega kuul wemer äs Bierli und äs Mah Meh zäme chönte gniesse!!

Ok, bi mir heisst iz wieder die Arbeit ruft und bi euch wahrschnilech dr nächscht Beach go erkunde...

Küsse und Grüsse usem Thunerländle
Stufi

nine 1199985298000
hey küdu, hallo kusi!!!
WOW die föteli si ja mega schön! chasch du so troumhafti bilder mache küdu? auso das fleisch (wases o immer isch) gset ja guet us, aber obses o würklech isch??
i hoffä dir heit d weihnachte u ds nöijahr idä badhosi gnosse!!! Freue mi scho uf witeri brichte vo euch!
machets guet. ganz ä dicke MUNTSCH anina
WSt 1199912649000

Mischu hat uns das IMailen eingerichtet. Jetzt können wir miteinander korrespondieren. Wir wünschen weiterhin alles Gute.
Kathrin 1199616877000
Hey dir zwöi!
Ig wünschä öich nachträglech no äs guets Nöis! Ha its grad zwo Wuchä büglet ir Apo.... Du fäusch auso scho mega! Ha zum Glück d`Adrässä vo öiere Site grad gseh u bi de mau cho ineluegä. Wunderschöni Fötteli! Machets guet! Liebs Grüessli Kathrin
sara 1199612169000
hallo dir zwöi hübsche ! Prozaooo!
ganz, ganz, ganz schöni, troumhafti fotos!!! es mega schöns kleid wo du da an hesch kudi !!! i hoffe dir sit guet überegrütscht idäm warme thailand! wie geits euch? was heit dir us nächts vor? i miss you ganz fescht!!!
sara
Freys 1199561798000
Hallo zäme
D Föteli si ja mega schöööön. Da überchunnt me grad Fernweh...Kudi hesch dr scho dis erschte Röckli la näie? Gseht cool us, de muesch de doch uf aui di Hochzyte hei cho im 2008. Das wäre doch die richtige Aläss dr für.
U was isch de das für näs Tier? We du drvo hesch gässe Küdu, de spändier i dir ä feine Drink we du wieder hei chunsch
Mir dänke a öich, weiss immer no nid was äs git, muesch auso nid gwundere
Liebi Grüessli us dr chalte Schwyz
Ava 1199561382000
Liebs Gotti
I ha dir ganz fescht wöue Merci säge für das tolle Barbieross wo i vo dir zur Wiehnachte ha übercho. às isch rosarot u glänzt natürlech überall. I trages fascht dr ganz Tag däsume.
D Clarina het mis Mami umegschickt wü sie grad umgekehrt funktioniert wie ä Flöte. Si het gmeint i häbi süsch de später Problem we i wett Blockflöte lehre spiele.
Munscht dis Gottemeitschi Ava
michèle 1199310298000
hallo dir zwöi! hei i wünsche öich es guets nöis! aus aus liebe u guete im nöie jahr! heiters guet? sniff cathy, i ha scho am 29. dez scho müesse d wiehnachtsdeko abnäh, da hani grad wieder dra dänkt wie mrs so lustig hei gha wo mrs zäme hei ufeta, u vor auem üsi haub kahle wiehnachtsböim... ab morn bini de i mire nöie wohnig, juhui! häbet sorg u gniessets i voue züg! bis gli, *knuuuuuuuudel* michèle
Alle 5 Beyelers 1199226602000
Tschou zäme

Mir alli wünsche Euch alles Liebi und Guete im 2008.
Hoffentlich klappets de no mit Vietnam!

Liebe Grüess
Pia, Regina, Eliane, Marianne u Wollo
säääändy 1199179602000
hallo mis cathy und kusi
aus erschts wünschi öich ganz härzlech äs guets nöis jahr 2008!hoffä äs geit öich beidnä guet!wo sit dir im momänt?
bi froh hani nach langem suechä öii sitä gfundä!
cathy ds läbä ir sunstore isch haut scho nümm ds glichä sit du nümm da bisch...heul!dänkä ganz viu a di!
üs drü geits guet.dario wachst u wachst,macht fasch jedä tag öppis nöis,fägt är isch üsä chli sunnäschyn!
wünschä öich ämu witerhin viu fun,gniessets u mäudä mi wider! dickä knuuudu vom sändy u family
nemodomteur 1199085728000
hallo ir zwwöi
dr päpu wünscht euch es guets neuis gniesset das wäutreisejahr
anonym 1199039230000
Hallo Plöischlers!
Mir wünsche Euch e guete Rutsch is 2008 u wyterhin e guete Trip.
Roni u Iris
nemodomteur 1198658865000
hoi zäme gehe mit dreggu grossmutter besuchen grüsse sie von euch wünsche weiterhin gute zeit ich hab euch lieb
The Schafroth's 1198613721000
Hallo Freunde
So, wie isch das wiehnachtä nid daheime z'fire????
Oh schnuggis mir vermisse euch...mir hei vieu zvieu food gmacht. (hei euch ou berächnet)
Auso zum znacht hets gä....lachs u spargelbrötli kartoffelgratin, braten, saltat und zum dessert schwarwälder, orangesalat usw....
Kidis hei venächli päckli übercho!!!!!
(Mir hei natürlech diä ganzi zyt ou a euch dänkt)
Küsse und grüsse oli, karin, leonie, anne, ashana, amea, ava, fränzi, marius, mischu, corinne, barbara, jean-pierre und (Baby im Bauch ?)

Franziska 1198155134000
Hallölilo
I bis nomau. Ha eifach nume wöue säge, dass de d Frücht wo i so gschwärmt ha dr vo nid Qumquts heisse sondern Rambutan, sorry.

Liebi Grüess u läset dir üsi Biträg eigentlech?
Franziska
Wollo & Co 1198101060000
Hallo Kudi u Kusi
Üs geits eifacher uf hochdütsch nachdäm das mir Öich im Internet ändleche gfunge hei.
Excusé Kudi, aber wir haben Deine Geburi ganz einfach vergessen. Nachträglich gratulieren wir Dir ganz herzlich und wünschen Dir alles Liebe und Gute, u em Kusi natürlich o.
Machet's guet, und vielleicht gibt es einmal ein aktuelleres Föteli von Euch beiden aus Asien zu bestaunen.
Liebe Grüsse von Wollo und seinen vier Frauen.
Franzerl 1198013958000
Hallo dir Zwöi
Weiss gar nid was me so ines Gästebuech söu schribe ;-D. Hoffe äs geit öich guet u dir heit no ke Schi... übercho. I wetti auso o chli Bilder gseh, müesst nech haut go informiere. Naja das uf Thailändisch würd i äuä o nid verstah, hihi. De machets guet u i hoffe, dass dir üs so richtig toll vermisset, ä chline Nachteil söueter ja o ha
Liebi Grüessli u ä Muntsch die leider scho chugelrundi Schwoscht
oli 1197818784000
Hello zämä!!!
Ohhh Surat Thani das Loch kenni no guet...Am Abe heimer dert uf dr gasse richtig thailändisch gässä..very hot aber spitze!!!
Ja ihr lieben de gniessets uf dr insu ko samui (diä hetmer uf mim tripp dür thailand fasch am beschtä gfauä)..
Mir warte eifach no immer ufenes paar pics...eja guet veränderet heiternech ja i derä churzä zyt no nüt...Ä tipp a kusi är söusech besder zrüg chömet nüm rasiärä...
Auso küsse vor Léonie, Karin, Anne u Oli
sara u z mami 1197567050000
prozaoooo

mir isch ja vori i sinn cho, dass ig euch uf eurä website chönt cho bsuächä. so, im bi drin . u de, was machet dir o geng? i hoffe dir heit henä heiss! bi üs isches nächmlech gaaanz fescht chaut! wo sit de er wiähnachte u äm siuvester? mir wäre süsch z bern, chöit süsch gärn o cho cho, oder mir chöme euch cho bsuäche, wär doch o ä idee, e mir chöi ja de no spontan luegä, hihihi! no ä liebe gruess vo mim mami

gniessets!

sara
Goldiger Möngel 1197544354000
Hey ehr zwoi Pläuschler...!

So send ehrs am gnüsse. Ech wörd doch au so gärn!!
Be jetzt eigentlech am schaffe.. wie ehr gsänd scho voll igläbt. muess eifach emmer chli e bleck use wärfe öb öper chond.Wenn send ehr zko samui acho? Ech hoffe ehr hend det chli besseri Gschmäck.. Aber vermuetlech merked ehrs gar nöme met de ziet well ehr sälber scho so stenked.Also ech muess fertig mache, de Chef esch cho. Freu mech jetzt scho weder of euche nöchschti brecht! Hebids guet ond tüend ned zwüescht bis bald xxxxxxxooooooooooxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx corinne
michèle 1197404348000
hey hey! e liebe gruess us dr chaute u mittlerwile chli verschneite schwitz! auso ok, z thun isch s zwar meh pflotsch aus richtige schnee! da chamä öich ja richtig benide
häbet sorg zuenech u gniessets! cathy, du fäusch auso scho chli! knuddel!!!
nemodomteur 1197361884000
na wie toll ist das zuerst hat der könig geburi dann die königin kudi bhumipol?[/f]
anonym 1197129962000
Gestern hatte der König Geburtstag, heute Du, was wohl auch ein Riesenfest gibt! Herzlichen Glückwunsch Elisabeth Daniel und Marcel
Oli 1197050261000
Hallo Ihr süssen!!!!!
Auso, aus erschtens gratuliäri mir dir Kudi ganz vo härzä zu dim 26. Geburi..Prosit!!!
Mir sie grad chli i euerä ex wohnig am biärlä u am chillen...
Dr mischu het zwar no nid i grichtet aber äs isch gmüetlech wiä immer....
Auso freunde machet viäu föteli u hautet üs ufem loufende..gniessets
Küsse auf die nüsse vo mischu, rony, oli, anne, karin u dr lèonie
Kudi u Kusi [?] 1196865333000
hei dir zwöi.heitnech sicher scho echli igläbt im land des lächelns...wot ou!!!!dr norde muess hammer si, schicket de es paar pics per mail...gäuet.bi am irume i eui eh mini wohnig, fühele mi wou.dänke dä blog sötti jetze endlech klappe.
grüsse und küsse vom bruder und fastschwager michel