Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Nicole erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :Southamerica and me...

Silvana & Schliffi 1281179254000
Hola Nici
Que tal?
Mer du erläbsch vell lässigi sache of dinere Reis!
Mer warte scho chli "reise"-sehnsöchtig of di nöchschti Brecht
Gnüss es ond ganz liebi Grüess!
Silvana & Schliffi
s'Emmeneggers 1280614847000
Nici, wir sind eben zurück von den Ferien, und sind ganz gespannt, wo du dich im Moment rumtreibst.... Mach mal wieder einen Update
Liebe Grüsse
i nomau 1280052781000
frölein .. ha da no was gläsä ..

viel zu spät begreifen viele
die versäumten lebensziele:
freude, schönheit der natur,
gesundheit, reisen und kultur.
darum, mensch, sei zeitig weise!
höchste zeit ist es.... reise, reise!
(wilhelm busch)

adios
sam
sam 1280051477000
sälü schöni frou ..

äs isch sones stouzes gfühu hie vo dir zläsä ... unheimläch.
mhh.. bi mir sicher das git no jedimängi tolli fotis vo dir im wiudäweschtä aber die mit dr ida si ja so super härzig !!!
immer gspannt uf meh vo dir und mit auerlei beschtä wünsch für di..

***
Anette 1278420940000
Hey Nici!
Ändli hani s au gschafft dini Reisebrichte ufztue und z läse....wow, spannend, be begeischteret! Freue mi scho uf die nöchste Föteli! Hoffe mir träffe s mol im Skype! Heb sorg und gnüüüüüüs es!
Big Hug!
Anette und Co.
Mindli 1275995154000
hoi nici

spannend, spannend, i luege jede 2. tag e d'gallery ine und fröie mi uf die nöie fotene! danke veu mou!!
i vermisse di ou sehr, esch e cooli zyt gsi aus "nochbere" .

mr ghöre eus weder via skype, fröi mi scho!

heb dr sorg und gnüss no die letschte täg e de schueu ond de gaschtfamilie! dänke a di!

decke schmotz
mindli
Esthi 1275773018000
Hey Nici,
höt het ändlich de sommer de lang ersehnti istang zahlt!
be höt met minere schwöschter und de chiara s'erste Mou i de Badi gsi. Het soooo guet do. obwohl die chli nochli wasserschüch gsi isch...
hmmm süsch gits eigentli keini news. ha dir eigentli nome schnäu wöue es grüessli schicke.
Heb Dir Sorg!
liebs Grüessli
Esthi
Fanki 1275071845000
Hoi Nici

isch sicher seeeehr spannend was du so erläbsch.be höt grad a dim alte wohnort z`böju verbii gfahre....isch scho es komischs gfühel
hoffe dir geits guet ( was fürne blödi froog ).also do verpassisch i sache wätter ned alzu vel,wot nächscht woche weder 13 grad,brrrrrrr.

liebe gruess us zetzbu

fanki und eri
Kätlä, Blöti met Ida ond Lotta 1274963329000
Hei Schwögeri
I gloube du hesch de Gomp jetzt henderder zwösche dem greglete Läbe do und dem spannende Läbe in Südamerika, jetzt heisst s eifach gnüsse und erfahrige Sammle
Danke für dini Brecht....lönd eim s Fernweh gspühre
Lebensmotto: mañana
gruess us Böju Kätlä
s'Zocchis 1274792579000
Gugügsli

Spannend z'läse was be Der so lauft ond mou, muess säge, d'Grössi vom Schuelzimmer esch ned schlächt!

Ich glaube s'Motto vo Dinere Reis werd si: Yes, I am flexible!

Freu mi of wiiteri News... be eus sowiit alles paletti. Herrlichs Wätter öber d'Pfingste hämmer gha ond d'Täg i volle Zög gnosse!

Hasta pronto.
Elena
s'Emmenegger 1274733907000
Hallo Nici, einen Gästebuch-Eintrag stellen wir dir sehr gerne rein. Wir sind gespannt auch deine weiteren Berichte aus América del Sur. Deine Fotos erinnern uns sehr stark an unsere Reise (lange ist es her...), mit den Gäste-Zimmern, Küchen, Wohnzimmern und den herzlichen, und doch so unterschiedlichen Leuten. ¡Hasta Luego!
Baba 1271255139000
Viel Spass bi de Reis Tschööö