Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Cyril, Nicole, Lorena & Hansruedi, erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :2 Thalerchaoten auf Reisen, ob das wohl gut geht...

Nicole 1379701270000
Hallo,
bin beim suchen über Erfahrungen über spaceships in Neuseeland über Eure Seite gestolpert. Tolle Bilder - ich könnte direkt los!
Wie war Eure Erfahrung mit dem spaceship? Hat alles gut geklappt?
Um welche Jahreszeit ward Ihr in Neuseeland? Wir wollen los von Anfang Februar bis Mitte März.
Danke für einen Tip!
Liebe Grüße
Nicole
Johanna 1363680276000
Hallo,
ich bin bei meiner Urlaubssuche auf eure SEite geraten. Wir haben zwei Wochen Singapur gebucht und überlegen, wie wir diese nun gestalten. Gerne würden wir nach Thailand oder Malaysia rüber, aber es ist so schwer, etwas zu finden. Es wird ja alles so super angepriesen . Habt ihr einen Geheimtipp, was ihr immer wieder machen würdet und empfehlen könnt?
Ich würde mich freuen !
anonym 1256385979000
Hallo

Die Raupe wäre ein Oleanderschwärmer geworden. Hier die links dazu:
Betreff Bild:
Quelle:

Grüßle, Bernhard
Verena Reinfelder 1239483188000
hey bin auch zufällig auf eurer Seite gelandet.
Kurze Frage, werde evtl beruflich nach Bahrain gehen. Gibt es irgendwas besonders zu wissen.
War bis jetzt viel in Thailand unterwegs und bin mir nicht sicher ob mir arabische länder so liegen.
Also die Frage wie fandet ihr bahrain?
Schöne grüße aus Würzburg
Verena
anonym 1208195982000
Hallo, bin durch Zufall auf Eure Seite gestoßen, und die und Ihr hat/habt mir Freude bereitet. Weiterhin interessantes Reisen, Humor und gute Gesundheit. Gruß Margret
anonym 1208195982000
anonym 1208195978000
anonym 1208195977000
anonym 1208195976000
anonym 1208195973000
anonym 1208195972000
Tina 1205338399000
Salü Zäme
Bi per zuefall uf eure Siite glandet. Mi Schatz isch ez grad in Autralie und i bi chli go Bilder ahluege. Jetzt bereuichs das ich ned mit bin
Tja, bestimmt es anders Mal.
Euch na e gueti Ziit
LG Tina
Tine 1195613020000
Hi!

Super Berichte und Bilder dazu! Sagt mal, mit welcher Airline seid ihr gefolgen? habt ihr das round-the-world-ticket gebucht? besten dank euch...tine ps: vielleicht antworten unter rhoenhaeschen@gmx.de
anonym 1149621158000
also lezte Fotos Welcome in Swizerland bis bald eli
Sister 1148317007000
Gli chunnd mis Brotherhärzli weder hei und mi Skater-partner.Dr erscht Buzz isch fangs do juhui.Freu mi meeeeeeeeeeeeeeeeegggggggggggaaaaaaaaaa uf euch.DrVolvo brummt wenn au chlei agschlage, wird jezde gheilet..
Hebets no guet.
Griessli Sister
reto 1148049080000
auso giele dr Kazuya Hardstra isch unger 925-699-8267 oder 925-499-6752 eis isch natel uz angere fix mit anruefbeantworter.I wohne no 2wuche z lausanne bi ersch abem 01.06.06 in baden deheime.Bir vero isch 021 634 41 39 u bir sabrina 056 209 01 03!dr kaz wohnt z livermore,isch 35min vo sanfran,het immer es plätzli frei,schnarchlet eifach mega ud asprüch sette nid zhöchsi!Göt i Yosemite wedr chöit,Sacramente Old Town,Lake Tahoe,Kingscanion and Seqoia isch geniau mitem gröste boum uf ärde,huere mamutstudene...Auso giele,d studios heiter jo sicher scho gse ude ischo gse z LA,viu me gits dört nid!Grutze
dora 1147981776000
Hallöchen dir zwe Wältebumler, super geniali Büuder und die witzige Anekdote - immer öppis zum schmunzle. Schön dass dir euchi Reis so richtig chönnet gniesse. Wünsche no gnaz ä schöne Räscht und de ä guete Heiflug! Uf Wiederluege im au wunderschöne Thal, s'Dora vo der Poscht
Lorena 1147951375000
Ciao zäme!!!

Hoffe bi öich lauft gäng no aues tip top. I bi mi dehei wieder chli am iläbe aber do aues no genau glich isch wie vor 5 Mönet ischs nid eso schwär. LÄNGWILIG Has schön gfunge mit öich zwene umezreise!!! Gniesset die räschtlichi Zit no und bis scho gli.
Säget im Ed und dr Heder (wie schribt me das?) e liebe Gruess vo mir.
reto 1147854495000
so giele,sitr iz i mire aute heimat??dänke scho!wedr paar tipps bruchet odr e schlofplatz im rum San Francisco de sägetmers,gibenech süsch mis aute zimmer odr paar amigos hätte gloub schochli paltz...Grutze ude bis bald. Der Wahl-Aargauer
Antwort des Autors: Tschau!
E guenschtige schlofplatz in San Francisco waeri genial. Mir choeme doet oeppe ire wuche a. Hesch nis du e kontaktnummere? Was hesch du fuer ne feschtnetznummer im aargau, de maeude mir ues no schnaeu fuer nes paar tips odr so. Mesi Mesi und bis gli! Cyril&Haensu
Marcus Hoppe 1147806295000
Gruezi Ihr 2 Glueckritterli,
Hansruedi,ich muss dir noch was sagen: cyrill hat es nämlich nicht ganz gepackt bis auf dem vulkan,alle photos sind gestellt,ich habe seine kamera mit auf dem vulkan genommen und einige photos für ihn geschossen,der Rest ist alles gestellt. ich habe ihn "geschlagen" wie Du zu sagen pflegst.
Wuensche Euche 3en noch viele dicke Fische an der Angel und ganz viel spaß auf Eurer Reise.
PS:falls ihr mal ein Fussballspiel auf Schalke oder in Dortmund sehen wollt, dann meldet euch doch mal.
Viele Gruesse aus Deutschland
Marcus

Fredy Alt (Schneeberger Konstrukteur) 1147661560000
Hei dir z duernige Sieche!!
Wie usgseht gniesset dir in volle Zueg. Bi grad in Sydney inere Sprchschuel fuer 6 Moant. Danach gehe ich auch auf wanderschaft. Irgendwelche Tipps fuer Australien??
MfG Fredy Alt
Antwort des Autors: Hey alter Pirat...
Gang go Qualas streichle das isch Mega...
Cairns und Byron Bay isch zimli cool fuer Party,Adventure usw. jo so Surfertype wie du si gsuecht doert... Gniess es!Gruezz
xändi u tom 1147152490000
hallo zäme! mersi viu mau für d charte.mir wünschä öich no ä schönä räschte uf öichem trip!gniässets aber häbet sorg zu öich.liäbi grüässelis xändi u tom
chrigu 1146835429000
Auso i cha nume wiederhole dir sit mer scho geili sieche (aus gründen der leserlichkeit nur männliche form verwendet)! super föteli und luschtigi kommentär isch immer wieder e freud das z läse! wünsche no vüu spass gruess us dr schwiitz! chrigu
Gotti und Tonton 1146769237000
Liber Cyril, Wir bedanken uns ganz herzlich bei dir für die Karte und die tollen und interessanten Bilder.
Wie geht es euch drei? Hier ist der Frühling endlich gekommen und die Maulwürfe sind überall in den Gärten am werken.Noch eine schöne Zeit und auf ein baldiges Wiedersehen.

meier 1146513529000
ciao dir drü weltentdecker,
bi scho am zittere wägem squashe. aber es wird nüm so eifach wies au scho gsi isch ha eigentlic nume gschnäu wöue merci säge für Karte mit em schöne föteli.
carteni emmanuele 1146169821000
Ciao ragazzi.
mi fa molto piacere vedervi ancora in buona salute e in pieno buonumore .
Mi raccomando di non esporvi troppo ai pericoli, vedo che i maschi sono più ragionevoli che la femmina.
Comunque vi ringrazio delle favolose foto che ci fate pervenire , è come se fossimo li anche noi.
Vi auguriamo di trascorrere il resto della vostra vacanza ancora divertendovi.
Vi salutiamo, un abbraccio forte a tutti e un bacione( smack !!!! )a Lorena .

papà e mamma
eli 1145815064000
Hallo schön wieder mal was zu hören oder sehen die Fotis sind wieder mal ganz toll hoffe nun das es euch weiterhin sehr gut geht na Cyril du kannst deine Haare schon bald verkaufen du bist ein richtiger Giggi mit dieser Frisur Grosi und Vero waren gerade hier und konnten deine oder eure Künste anschauen also e Gruss vom Gempekaffee Grosi Saules Vero und Eli witerhi viel Spass
Nicole+Chris 1145202414000
Hallo zäme!
Wunderbari Landschafte! Hätte gar nid dänkt, dass es usserhalb vom Dorfwäg no so schön cha si...
Spass bei Seite, machets witerhin guet und schicket eus bitte no e chli schöneres wätter i'd Schwyz!
See you
Sisterli 1145178353000
Hetmi gfreut dini Stimm mol zköhre!!! Gnüsset drräscht no so richtig.Freu mi ufs baldige Wiederseh...E dicke Gruess vom Sister und vom Andy
véronique 1145020805000
HOI !!!! un petit message pour vous souhaitez de joyeuses fêtes de pâques et continuer de nous faire réver avev votre tour du monde... la fin arrive déjà et bientôt vous vous sentirez é l'étroit dans notre petite Suisse. ICI tout va bien l'hiver commence enfin à faire de la pour le printemps...Bon je vous laisse j'ai le boss qui arrive... bisous....
Mam Probst 1144874571000
Hallo zäme,
Äs isch schön wieder öppis vo euch z`gseh und z`ghöre. Si super schöni Photeni. Ig glaube euch geits guet. Bi froh. Hebets wyter so guet und gniesset dr Räschte au no!! Mir läbe aui chli mit. Ganz liebi Grüess us dr Mühli
Niggls & Ramona 1144740342000
Halli hallo auersits.
Super Föteli ha ni wieder mou gfunge. So toll... *hihi* jetz si die beide Buuuuuz wieder vereinigt.... =)
Hebets wiiiterhin guet und bis gli emou...

Grüsschen vo öis zwöine
Edith 1144576001000
Hoi zäme,
Schön gsei d`Föteli us vo Neuseeland. Es schiint ziemlich chaut zsi, aber es git jo gueti Chleider. Mir alli wünsche Euch drüne witerhin alles gueti und vüu Spass.
anonym 1144440007000
allo zäme wieder e mol ganz schöni foti hoffe ihr händ immer no spass und gniessets nz isch haut au es ganz schöns land und d'fische sind sicher ganz fein wünsche eu 3 ganz schöns wochenend und bis bald gruss usem baselbiet eli
Orange 1 Tavannes 1143485460000
Es macht grosse Freude euch dank eurem Reisebericht wie ein wenig begleiten zu können. Vielen Dank und weiterhin alles Gute. Liebe Grüsse aus Tavannes
Ruth 1142892017000
Hoi zäme,
Es ist schön zu sehen, dass es euch allen so gut geht und ihr immer noch den Plausch am Reisen habt. Heits wyterhin so guet zäme.
Härzlichi Grüess Ruth
Hans ( Heiweh osi )Laupersdorf 1142868430000
Hallo dir zwe Umereisende! Die Föteli vo Australie mache eim grad wieder heiweh,nach down under,ha jo immer gseit das es dört schön isch.
witerhin aues gueti, und chömet wieder gsung hei!! die Pouletflügeli im Isan-Thai si immer no spitze !!! gruess Hans, Laupersdorf
anonym 1142867144000
kaum was gemekert und scho sind wunderschöni fotos da ganz tol und cool herzliche grüsse eli
anonym 1142843995000
hallo zäme es wäre wieder schön e paar bildli us a süde ds'gseh hoffe es got eu gut mach mir aube sorge wenn i nüt me höre hoffe das die flug zu de kiwi gut gange isch und das bald vo dört e bricht kommt ganz herzliche grüss usem baselbiet wo es hüt nach frühligb usgseht eli
chrigu 1142242417000
jä guet auso mi dunkts das chunnt gar nid so schlächt mit dene Thalerchaote...machet witer so cooli Brichte und Büuder!Gruess usem guete oute Thal!
free 1142242183000
Hey auues geili siiieche, schaalalaaalaalaaaa!
So wies usgseht, heid dirs mega geil!! Nume wiiter so, und mached no chlei büuder, wüu die bis jetz si dr hammer!! gruesss a auui!
Cugina Tatjana 1142122162000
Hey Cugino! Hey Cyril!
euche reisebericht isch halt scho einmalig. supper die bildli... wärend die änet am gottard werschneit sind, hend mir sunneschin u blaue himmel... bis bald!
Sister und Andy 1141560557000
Mir hei sicher e haube Meter neu- Schnee bercho. Het getster nonstop gschneit.Im Summer gö mir de as Meer. Dir miest den weder schafe hi,hi. Heis aso bis de au verdienet chlei relaxe.Gnüsset dwermi und dSunne und ässet no es paar Flöige...e guete. lg Marlies und Andy
Markus Egli 1141479614000
Hoi zäme
Euer Reisebericht ist phantastisch. Auch der Titel ist orthographisch absolut richtig. Heisst es doch laut Duden Regel 42: Ableitungen auf -er von geografischen Namen schreibt man zusammen, wenn sie Personen bezeichnen. Darum schreibt man Thaler Käse, Thaler Brot usw., aber eben Thalerchaoten, weil es Personen sind.
Gruss aus der Abteilung DEUTSCH der Kreisschulen Dünnernthal
Markus Egli
meier 1141476496000
ciao zäme
So wies uf euch ne föteli us gseht geit nech guet. ha gar nid gwüsst das australie so schöni bärge het.aber s'original gseht scho chli besser us. machet de nit das no e rudi und cyru rock git so spass bei seite. blibet gsung und duet so wie ig set. gruss mayers-rock
LiDaRo's 1141206594000
Hallo zämä
Hend ihärs aber scheen det down under.D'Fotobildlis hend eifach ä super Qualität. Das isch wunderscheen. Schiint det unä eigentlich immer d'Sunnä?
Bi ihs i dr Schwiz hetts ganz vill Schnee gä. Allis gseht so wis und verzuckerit üs.
Miär wischid yych witerhi vill Spass bim Reisä und hend Sorg zunänand.
Griässlis Lisi Dani Ronny
eli 1141111192000
tschao zäme es het mi gfreut wieder mal einige bilder vo australien d`gseh i fin eifach d'Olgas der KinCanyon und der Ayers Rock so öppis mächtigs und schön aber es stimmt scho niene sie die blöde fliege so lästig wie d'saustralien kalter gruss us der schwiiz elisabeth
Gotti 1140976915000
Hallo zäme!
Ha scho lang nüt me ghöhrt vo euch beide. I hoffe es goht euch trotzdem guet. Mir hei wieder Schnee übercho, wenn dr nu wüsset was das isch. Witerhin viu
Spass und ganz liebi Grüess hebet sorg zuenech.
anonym 1140369777000
hallo cyril und hanzu... I can see you have very good trit and you enjoy it.Here we have very bad weather since one or two weeks Rain , rain and rain...So i give both of you a gic big kisses and my news adress with reto it's RUE du centre 8, 1023 Crissier... You know it's in switzerlant if you remenber again your contry...kusses.
Mam 1140034782000
Hallo dir zwe, hoffe es goht guet. Ha jetz grad wunderschöni Schiiferie hingemer. Bi sogar wacker schiigfahre. Mir tüe chli Knöche weh. Weiss wenigschtens was ig gmacht ha. Freu mi uf s nöchscht Johr Bettmeralp. De sit er sicher wieder derbi!! Hebets guet und gniesset wyterhin. Liebi Grüessli Mam Ruth
anonym 1139952453000
hallo zäme e gruss vo üsere partys Gotti tonton mamy grossi und bethli
BigBrother 1139572740000
hallo zäme
ig hoffe dir heits guet am angere ändi vo dr wält. gopf, bi öis hets wieder afo schneie. so 30°C wär scho kei scheiss. nümme lang und de gohts für mi äuä au wieder i süde (wallis). jetz bini scho über ne monet ir novartis z basel (und ha no nie es baslerläckerli becho, die si äuä gitzig!!).

Hebets guet.
Grüessli Thomas
Lorena 1139568351000
Hey ciao zaeme
Alex: jo mir geits sehr guet do!!! Macht Spass mit dene Ching z'schaffe! Mini E-Mail Adraesse isch loeru.c@gmx.ch

Machets guet!!
Griessli Lorena
alex 1139420338000
hey jungs cooli föteli heiter ids netz da. da wird me ja richtig nidisch bi däm wätter u dene temparature. dir heits guät, das gseht me. göt de aber da nid i letscht chrache use, so dass der nüm wüsset wo der sit. cyril, weisch i weiss scho vom tom här, wies usgseht mit der orientierig - am beschte nimmsch de du d landcharte füre, gäu ;o) ! hey gniässets u häbet sorg.

hänsu: mini schwo geit hinäch bim correia ga d wohnig luäge. si brucht vor ihrer wäutreis für 5 mönet no äs logis. isch hennä cool vo ihm, är het gseit wases für ihn kes problem sigi. dasch nätt, gäu!?

LORENA: i ha dini E-Mail Adresse nid. I hoffe dir geits guät z nepal. häb o du ganz fescht sorg zue der. du machisch dört sicher ä super sach. ganz liäbs grüässli ;o)
Antwort des Autors: He, das mit dr Orientierig isch de ueberhaupt kes problem gseh fuer ues! Hei nis ohni problem duere ganz Outback choenne navigiere. Si uf jede Fau gsung und gfraesig wieder am Meer acho. Jetzt goe mir de schnaeu uf Adelaide is Casino go Gaeud mache und denn gots witer nach Melbourne.

Seisch de dire Schwoe dass sie soeu ufpasse. Dae Correia sig es gfaerlichs Tier hani ghoert!

So, muess jetzt mis taegliche nomitagsschloefli go mache

Hebets guet!
Gruss
Lorena 1139208854000
Hey ciao zaeme!!!
Oeichi Foeteli gseih wuerkli nid schlaecht us...Haensu, aber das mit dim Aerschli haettsch au nume mir choenne schicke
Machets guet und passet uf nech uf, damit drs no bis uf Neuseeland schaffet...
Griessli us Nepal
Achi 1139160481000
Saletti zäme. Net schlächt gfaut mr, e chli böudli vo down under zu üchne Gschichte woni immer ghöre oder lise jetz chani mr die ganzi Sach scho besser vorstoue )
Do verpasset dir würkli nüt usser natürlich die scheiss chöuti und sufrege uf dr Autobahn. No e tip wen dr mou zu 99.9 Prozänt usdröchnet sit probierets mitere Coke hehe.
Wünsche e schöne
Niggli & Ramona 1139060709000
Hallo dir zwe... Super die nöiie Föteli.
I dr'Schwiz mache si jetz afe Umwäutmassnahme. Ab sofort dörfe mir nume no 80 uf dr'Autobahn fahre. Verpasset auso würklich grad gar nüt do.... *gähn*
Hebets witerhin guet und vergässet öis nid...
Tschüssli
Sister 1138740606000
Hy dir zwe, bringet de chlei sunne und wermi id Schwyz mi,heit jo no gnue Zit zum sammle. Nöchst wuche gohts ab i Schnee hi,hi do sit dir sicher nidisch. Trinke de im Aupfride es par für euch.*hicks*.Miss you!!!!!
anonym 1138702096000
hallo zäme i beneide euch grad für mi isch australien es traumland ig hoffe dass ig bald wieder mal ka ga eui foti sind super viel spass und witerhi viel glück uf der reis cyrill hofe gosch ufe ayers rock und denkst fest a mi dort oben das isch e sone schöne berg bis bal usem baselbiet e.l
Gotti 1138464377000
Hallo ihr zwei Weltenbummler!!
Wir hoffen es geht euch gut in Australien.Danke für deine Mails Cyril.Wir warten aber gespannt auf die nächsten Föteli, lasst uns nicht zu lange "zable".
Liebe Grüsse und viel Glück weiterhin.
anonym 1137330245000
allo zäme eui fotos sind genial wir haben uns gefreut sie anzusehen ganz herzliche grüsse Tante Brigitte Grossi und Bethli
Lorena 1137214227000
Hey hallo zaeme...
Oeichi Foeteli gseih wuerkli guet us...Aehndlich wie mini
Hoffe dass ir Schwiz au aues guet lauft und dass dr aui brav am schaffe sit...Hihi...

Ganz liebi Griess us Nepal
Pat 1137172913000
Hoi zäme! Ich ha vom Heidi d' Adrässe vo Euere Site übercho: Die isch dänn de Hammer! Me chunnt en mega guete Überblick über. ...es goht mer wie no andere vo euerne Fründe und Verwandte: Ich schwelge in Erinnerige! Danke. Ich wünsche Euch no ganz vill Spass - und freue mi scho uf di nächste Föteli! Ganz liebi Grüessli, Pat
Sister vom Hänsu 1136816546000
Wow hammer geili Föteli.Do wirdme würkli sehr nidisch.Hebet witerhin sorg zuenech.Dänke vöu a euch 2!!!Liebs Griessli Mare
anonym 1136644230000
Hallo Cyril und Hansruedi. Heidi und ich haben heute bei Bethli die neueseten Bilder angeschaut, wunderbaaaaar !!!! Witerhin alles gute für die weitere Reise
Grüsse B + H + Bethli
Kaule 1136634539000
Dir sit grad e chli mini Höude.
Wünsche no vüu Schpass bim reise...
thame 1136620029000
Potz Blitz, dasch ez aber rassig gange mit denä föteli! Jo jo, der sit ächt z'beniede! e wär doch au no gärn am beach! si mega cooli picts! Liebi grüessli
ADI SCHWEIZ 1136572274000
HeY DIR ZWE CHEIBE WIE GOTS ÜCH.
GRUSS ADI
anonym 1136552395000
hallo Zäme der Bricht isch sack stark ganz herzlichi Grüss und dänks für die tolli föteli viel spass wieterhi gruss usem baselbiet e.l
thame 1136475379000
Au eg möchts ned unterloh, der Rudi alles gueti zom geburi z'wünsche. Wünsche der alles liebi o vorauem e gueti gsundheit. Es wär eigentli fast wider mau noche för es paar föteli!! wünsche öich e schöni zit. gruess us der biisige schwyz
Dania 1136440560000
Hallo Hänsu

E gratuliere Dir rächt härzlech zu dim Geburi und wünsche Dir für Zuekunft alles Liebi und Gueti. Blieb so wie de bisch...! Üchi Reisebricht sind sackstark und mega unterhaltend. Machet witer so... Liebi Grüessli
Sister vom Hänsu 1136391192000
Happy Birthday Brotherhärz. Wünsche dir nume sbeste. I hoffe hesch mi noni vergässe!!! Am Weekend brobieri drVolvo mou starte drmit sMotörli chlei cha laufe...brum,brum .Liebs Griessli und e Kuss vom Sister au a Cyril
anonym 1136369644000
Dubai. AP/baz. Der Emir von Dubai, Scheich Maktum Raschid al Maktum, ist tot, wie das Informationsministerium am Mittwoch mitteilte. Der Emir, der einer Vizepräsidenten und Ministerpräsident der Vereinigten Arabischen Emirate war, starb auf einer Reise in Australien. Die amtliche Nachrichtenagentur berichtete, es beginne eine 40-tägige Trauerzeit. Alle Regierungseinrichtungen würden für sieben Tage geschlossen.

Nachricht aus der BAz Gruss el
Jeannine 1136149676000
Hoi Hänsu, du hesch di nid mou vo dire schönschte Cousine verabschiedet - shame on you!!! Aber ok, i verzeihe dir no einisch, aber nume, wenn mir us jedem Land öbis mitbringsch!!! Happy New Year! Machets guet, Jeannine
anonym 1136043859000
hallo zäme wünsche eu es guts neus und wieterhi viel Spass bim sünnele oder Reise ein Prosit ganz herzlich us liestel
Gotti unt Tonton 1136042671000
Hallo ihr zwei Tramps!
Mir wünschen euch witerhin viu Spass und no aues guete im neue Jahr,blibet gsung und vou Tatedrang so wie bis här. Vieli liebi Grüess
thame 1136040799000
Hallo Junks, au eg wönsche öich e feucht-fröhliche und guete rutsch is 2006. blibet gsung und gfräsig. liebe gruess usem verrägnete thal. Tamara
Tanja 1136024813000
hallo dir 2!
i möcht öich nune gschwing äs schöns siuveschter wünsche, dir zwöi wäutebummler! aues liebe fürs nöie johr, und viu schöni erläbnis u erfahrige iderene frömde länder! und chömit eifach gsung und glücklech wieder hei!
aber ig gloube do müesse mir aui kei angscht ha, dä fötelis gseht mäs a, dass drs i voue züg gniesset dir heit rächt!
rütschid guet iz nöie johr übere u heit witerhin ä gueti zit!
liebi grüess vo mir (und ou vo mire family), tanja
gürtler 1135854153000
hallo zäme
ich sitze hier an der Wärme, draussen ist es
-5Grad, und habe endlich Zeit etwas zu schreiben.Aber was? Mit meinem Tagesbericht kann ich niemanden gluschtig machen.
Mir kommen bei euren Fotos viele Erinnerungen hoch. Wenn ihr in meinem Alter seid, wird es euch auch so ergehen, darum geniesst es in vollen Zügen,und auf alle Art und Weise......
Ich beneide Euch.
Wir alle aus Allschwil wünschen euch einen schönen
Silvesterabend und fürs ganze 2006 alles Gute,gute Gesundheit, viele tolle Erfahrungen dort und auch wieder zu Hause.
Viele liebe Grüsse susanne und Famile
anonym 1135718070000
hallo zäme bi hut grad usem spital cho und sch inegluget ob öpis nöis im Internet isch aber nut i schike eu trotzdem ganz herzlichi grüss bi grad bi de coiffeuse gsii und hey es glesli trnke e gruss vo ihre si tut wen wieder do bisch dhaar sch schnide also gruss usem baselbiet und vom saules grosi
anonym 1135676329000
Hallo Cyril
Du mussst die CS anrufen Tel +41 44 659 66 10
Bei uns ist alles ok

Gruss Beat und Heidi
LiDaRo's 1135551583000
Momol denä zwee gaht's ja sichtlich wunderprächtig. Megits vu Herzä gennäGniässids!Wem mä diä doch interessantä Brichtä und üfschlussrichä Fotänä studiert, so meint mä grad mä sig selber det i de Feriä. Dr Reto isch zrug vum Weschtä und dr Cyrill gaht in Oschtä. Hend recht, diär sind nu jung. Miär wischid nu ä scheenä Jahresüsklang, dent nid z'wiäscht und ä güetä Rutsch id's niwi Jahr Lisi Dani und Ronny
Desi 1135521584000
Ich wünsche euch auch schöne Weihnachten und einen guten Rutsch ins neue Jahr!
Eine der Deutschen
reto+sabrina 1135456161000
hiubi wienacht giele!sieche schribet gäng nume vom schisse udä bläige,erwarte demnächst es foti vode usgfrnslete arschlöcher...grutzelitis
sister vom Hänsel 1135448997000
Mir hei jetz grad es feins Fondue-Chinoise gässe-ha,ha.Das gits Thailand secher ned.Hebet dämfau e schöni Schneelosi Whienachtszit.Lg dis sister
thame 1135435928000
Hei Jungs, eg wünsche öich schöni festtäg o e guete rutsch is 2006. Hebet sorg zo öich.
Grüessli us der chalte schwyz
Hallo zaeme...
Mir fire morn Wiehnachte ab em 3 am Namittag mit emene Thaibuffet und Beachvolleyball und Beachsoccer, wueu mir kei Schnee hei naehme mir haut us ersatz wisse Sand...
Wuensche euch aune e schoeni und besindlichi Wiehnachte.
Gruess Cyril und Hansruedi
PePe 1135383382000
Hallo dir zwöi streuner!
ig wünsche euch e schöni wiehnachte dert hinde fascht uf dr andere site vor chuglä

Grüess a beidi
Pascal
Fäbu 1135369024000
So, gli emou isch dr 26. Dezember! Und was heisst das?!?
Yeah! Neujohrsständeli! Auso dir zwe wärdet scho echli fähle, aber mir wärde natürlich au für öich no es Apizäuer trinke!
Wünsche öich witerhin aues Gueti und e guete Rutsch! Gseht jo vou geil us was dir eso erläbet!

Übrigens muess im Cyril no e Gruess säge vo sinere heimliche Verehrerin! Si vermisst dini Blicke wo du aube zu ihre übere schicksch!

Gruess Fäbu
véronique 1135337257000
salut les gars,

tout d'abord je vous souhaite un joyeux noel et de très bonne fête de fin d'année. Je vosi que vous profitez bien de votre voyage, les filles, la chichas,....BAD BOYS... gros bisous et à bientôt. HA au fait, Cyril il te fuat une si petite assiette pour la cacher sous la douche...? et toi henzu il n'y avait pas d'assiette a ta taille ?... HAHAHAHAHA gros bisous. véronique
Achi 1135108440000
Salü zäme ha grad mitem Raffi und Steffi dFöteli agluegt wider mou absolut geil. Dr Ciru us Hippi dr Hammer und du gsehsch ebe so guet us.Übrigens danke fürs Föumquiz ) Hebet e schöni Zit. Nime es Wiskey für üch aber dir sit dänk souiso scho wider vorrus hehe.
Mam 1135034135000
Hoi dir zwe Relaxer,
Sone Hängematte chönnt ig au guet bruche. Ha, ha ha! Au ig ha gli Ferie. Goh glaub mitem Grosi goh schlittle. Hebets guet! Fröi mi scho uf die nöchschti Serie Föteli. Härzlechi Grüess us dr Mühli
anonym 1135031176000
hallo zäme wie immer händ er ganz tolli föteli freue mi jedes mal wünsche euch alles guti witerhi amusiert euch und gniessets aber glich achtung uf dlinie ganz herzlich usem baselbiet e.l
Family Burren 1135015820000
Hoi Cyril und co

Mir hei dini Fötäli dörfä bewundärä u hei drbi o chli müesse schmunzlä. Mir wünschä dir uf däm Wäg viu erfoug bi dirä witärä Fotokarriere.

Liebs Grüessli Family Burren
xändi 1135015289000
juhu! was geit bi öich? bi üs isch s chaut u äs schneit - nix vo sunnästrand u so. aber wüssetder was? nächst wuchä hani doch immerhin ou ä wuchä feriä ;o) super oder? der tom nid. dä isch scho wider ab is wallis. het am wuchäändi sini diplomfyr gfyret. är het ja ä super diplomarbeit gmacht - aber diä nidemau dörfä ussteuä. schön blöd. är het se nächer glich no äs paar wenige zeigt, wo äxtra wäge ihm si cho. bi auso mächtig stouz uf sini leischtig.

wi fyret dir zwe eigentläch d wiehnachte uds nöijahr? mir gö mitem chrigu, nicole, mirco u der fabienne uf luterbrunne is chalet vom grosi ga feschtä.

grüässli vo mir u häbet sorg zuänech.
Ramona & Niggli 1134906835000
Guguseli... Mir si geschter em Lorena si Abgang..... äh nei, si Abschied go fiire... Si i dr'Lotus z'Öngige gsi.... *mhh* Jetz hei mir de gar niemer meh do.... hei ei ei.... Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutz
Gotti vom Cyril 1134670023000
Hallo ihr beiden!
ganz herzlichen Dank für die tollen Föteli, Tonton und ich amüsieren uns köstich, daraus schliessen wir dass es euch gefällt und auch gesund und munter sind.
viele Grüsse und weiterhin viel Spass
Gotti
Antwort des Autors: Hallo auch...
Wir amuesieren uns praechtig und sind nun nach dem Dschungel auf eine Insel wo wir Zeit zum ausruhen und Relaxen haben! Gestern sind wir zum Beispiel schnorcheln gewesen, was sehr schoen war!
Beim Sonnenbad haben wir uns jedoch heute den ersten kleinen Sonnenbrand zugezogen...
Gruess Cyril und Hansruedi
Sara (Fischliiiiii) 1134642483000
Hey dir zweee.. Ha mir natürlich öiche Newsletter aboniert, so bini au immer ufem laufende Gseht richtig guet uuus bi öich.. GNIESSETS eifach, aber das muess IG öich jo sicherlich nid säge *hihi* Ah und fascht hättis vergässe.. freue MI ämu scho uf das feine ÄSSE wo dir wärdet choche --> het superig feiiiin usgseh (ig meine jede wos das Textli gläse het ungerem Biudli wird jo wohl iiigalde wärde, oder?!? *hihi*) Auso machets guet.. u häbet Sorg dir zwe Sürmle Säreli
Pätu 1134590919000
Hallo zämä
Ig hoffe das es euch im Busch nid z'guet gfaut, schüsch chömet dir am End gar nüm hei!
Die Tämple wo dir agluegt heit, het me dört ou inne chönne?
Machets guet...
Gruess Pätu
Antwort des Autors: Hallo...

Es hett ues ganz guet gfalle im Dschungu aber die cheibe Moskitos si so schlimm doert aber mir choeme de scho wider zrugg, obwohls luschtig isch gsi, doert cha me naehmlich mau chlei zSchweinchen si...
Die meischte Temple hei mir choenne go besichtige aber eine laengt meischtens scho, ueberall Budas dinne und die cheibe gsei eh aui glich us...

Gruess Cyril und Haensu
anonym 1134388983000
hallo zaemme freu mi immer uf eue Pricht es isch spannend ihr händ schön war aber bi eus isch d'Bise so frichtig bissig mir si gester in Zürich Zug und Luzern gsii a de Weinachts Märt und vo do schike mir Grossi Vero und E.L ganz herzlichi Grüss und witerhi viel Spass
Mam 1134337529000
Mega guet die Föteli. Wär am liebschte au derbi! Engagiere euch mou als Reisefüehrer. Hesch mis sms übercho? Tue die süsch nomou mäude. Hebets guet! Liebe Gruess und Kuss Mam
Antwort des Autors: Salut! Jep, has becho. Merci! Morn goe mir uf Ko Chang. Soeu no es schoens Plaetzli si. Bliebe zimli sicher grad es paar Taeg und doe e bitz schnorchle und tauche. Liebs Gruessli Haensu
Sister und Impreza 1134307717000
Mi Lover und i hei nachemene länge und voue Obe gester jez es herrlichs zMorge gässe.Mit rösti,späck und ei hmm gäu do wärdet dir fasch chlei nidisch.Mir hoffe dir heigets guet.
Liebs greissli vom andy und mir.
Antwort des Autors: Hoi Schwoeschterli! So wie das toent heit dir daemfau e gueti Geburi-Fete gha. Dir Cyril und ig hei di Geburtstag do in Pattaya gfieret. Isch au e laenge Obe worde! Huet hei mir e Toeff gmietet und si bitz go umebloche. Isch nid ganz so rassig gange wie dr Imbreza aber mir hei doch raecht fueu vor Umgaebig gseh. Morn gehts ab auf die Insel! Tagwache 07.00!!! Bis bald. Liebe Gruess Cyril und Haensu
Dis geliebte Sisterli 1134152795000
Hy min Brother und herliche Cyrius,
Morn isch mi gross Tag schad sit dir ned drbi.I wirde aber sicher für euch eine oder zwe trinke...
DrMörvi het jez di roue übernoh,er weckt mi am Morge immer mitemene chraze und gjaul ar Türe.Weiss nid was agnähmer ische e Türe wo zue chlöpft oder im Mörvi si gsang.E ganz e liebe Gruess vom Mami und natürlich vo dim auergeliebte Schwösterli...I Miss you saumässig!!!!!!!!!!!!!
anonym 1133900765000
Hallo Ihr zwei ihr sind warschinlich no uf em Elefanten Tripp wünsche euch aber jetze e schöne Santiklaus bis Bald gruss usem Baselbiet
Ramona & Niggli 1133694778000
Ach herje.... looset jo nie meh uf e Bömi.... dä git öich au doofi Tipps.... Heit jo gseh, was passiert, wenn dir mou iheimisch Choscht ässet..... )
siggi 1133610604000
Hallo ihr beiden,

wollte mich mal kurz melden und mich fuer die herzliche Verabschiedung und fuer das "wer hats erfunden" Messer bedanken. Bis denn mal Siggi
Meier 1133560842000
he dir zwe rucksackpilote. has vou verhanget mit schribe bi vou im arbeitsstress so wie gläse ha geits euch guet (frässe,dänk chli umelige) wie mes au könnt vo euch zwene.eine hane no löit mer eifach die chugele lo läbe gruss meier und e schmuz uf e buch
Armon Bömi 1133390661000
Hallo dir zwee Chaote
He ig finges e super Sach euchi Reis. Dr Reisebricht isch super und ig fröie mi scho uf die nöchsti Folg us Thailand

Ig wünsche euch bedne wieterhin vöu gfröits!

Schöne Gruess usem verschneite Wäuscherohr

PS: Jungs probieret au chlei iheimischi Choscht

Dömu 1133388530000
Guete Tag. Jo i wet jetz ou gärn chli zu öich cho Ferie mache. Heit do schöni bilder im netz. Be öis ihr Schwitz hets wenigstens afe ufghört schneie Be ou noni zum Borde cho. Aber s het ömu afe gnue Schnee. So hoffe der sit guet a cho und heit nech scho chli igläbt. no viel spass und düet chli so wi neg söt. mfg

So no viel Spass
Mam 1133212769000
Hoi zäme, mi gsehts a de luschtige Föteli a. Euch gohts guet. Ha dr Plausch a euchne Kommentär. Wünsche euch ä guete Flug und Landig i Thailand. Freue mi uf die nöchschte Brichte!! Hebets guet! Grüessli und Küssli Mam
Antwort des Autors: Hallo Frau Brobscht...
Ues geits sehr guet wie du ade Foeteli richtig erkannt hesch, wahrschindlich verdanke mir das au dine Gluecksbringer wo mer staendig mit ues umetrage und ues bis jetzt nume gueti Sache beschert het.
Jetzt geits aber scho wider az Abschied naeh was ues zwar nid sehr schwer fallt obwohls do zBahrain super naetti Luetlis hett unds au suescht super isch, aber ig daenke zThailand waerde mir au wider super Luet kennelehre und e gueti Zit ha! Und was ues wahrschindlech doert besser gfallt das es doert chlei gruener isch als do i daem sandige Bahrain!

Gruess vom Cyril di Sohn isch naehmlich am pfuesele...
xändi u tom 1133211570000
SELAM! Dir gseht ja us aus wäret der ou scho usem moslem - ässet Dir überhoupt no schwiinigs? ;0) schöni fötäli heiter i öiches "reisebuäch" ta. Der tom u d musig hei letscht wuchäändi z konzärt gä. s isch hennä guät gsy u der tom het äs schöns solo gä u sogar gwiehret. leider hets a däm konzärt nid sehr viu lüt ka. aber d nicole u ig hei geng ganz lut "bravo" grüäft - stellverträtend füre otti. dä isch nämlich chli gnärvt a das konzärt cho u het nid so möge bravo'lä. i ha aber grad nach mim isatz müässe hei ga wüu, mir am nächste tag hei wahle ka. ja ja blabla, der tom seit, ig söu öich nid so längwiligs zügs schribe. aber dir wüsset ja wini bi... ;o)äbe är geit ab morn id s wallis, bi däm schnee!! äs het äbe hiä rächt viu gschneit, aber das het ja scho der achi gschribe. uf allfäll chume ig mit mim outo nüm zum garage us.... blabla bla.... dir sit jetz dänk scho baud z bankhok (oder wie me däm seit). dört sigisch schiins schön. gniässet s ämu u häbet sorg. i ga jetz ga pfuusä. häbet guät. grüässli vom xändi u tom (är het aber nüt gschribe)
Antwort des Autors: Mir hey ues scho chlei de Moslems apasst aber das isch gar nid schwaer, mi fingt naehmlich do unge nuet angers als Beef und Chicken, Pork und Ente fingsch nume i dene Chinalaede...
Es freut ues das zKonzaert guet gange isch schaad isch aber das dir nid so viel Luet gha heit, ig froge mi jetzt grad ob das der Fanclub vom Haensu und mir gsi isch wo nid erschine isch in grosse Zahle woeu mir nid ume si... :-0
Gsehsch ueses guete EGO hei mer nonid verlore!
So hoffe em Thoemu gfallt sini Arbeit und das es dir und ihm ganz guet geit usert das der jetzt haut chlei muesst Schnee schufle...

So Gruess vom schlafende Haensu und minere Persoendlichkeit...
Achi 1133207702000
Salü zäme, has wider mou e PC gschaft! Brichte fingi auso au zimli geniau aber dfoto si jo dr Hammer, ha vlich vori eis abgröhlet.
Es schneit und schneit und schneit hoffe es duet no chli chani go schlittle aber dir zwe fählet de jo glich. Oke würd au lieber bi 28 Grad am Strand ligge!!!!
Machets guet und bis gli.
Antwort des Autors: Hey toent nid Schlaecht mitem Schnee, ig vermisse ne glich echlei Aber mi cha jo nid zFuefi und zWeggli ha...
Denn heschs jo jetzt wunderbar wenn de bi dene Temperature undem Schnee i Jacuzzi chasch go hoeckle, der Haensu und Ig si au dinne gsi aber das isch nid so schoen wenns dusse 28Grad warm isch... Due de gli neui Foeteli und brichtli dri, dass du di denn wider guet chasch amuesiere...
Gruess und viel Spass bim schlittle
Lorena 1133126583000
Buuuzzzz!!!
Ha öichi föteli erscht hüt agluegt! dir sit auso no zwe härzigi scheiche!
du hesch jo scho richtigi pfusibäckli becho (z'Neuseeland wird das de wiedr abtrainiert!!!) nenei, wünsch nech no e schöni Zyt...
Liebi griessli
anonym 1133103304000
irgendwie isch es problem ufträte wärend im sende de heit er haut de Bricht 3 x weiss nid warum
anonym 1133103036000
bi eus schneits witer und es isch e affe kälti si eigentlich d'araber alles o chlini zwaerge das de ke längeri chute beko esch nu wünsche euch zwoi wieterhi e schöni Reis und aues guti gruss us em basellbiet e.l
Sister und Impreza 1133103027000
Hoi dir 2 schlingle, nachere geile Nacht zMatzedorf am Musikfescht simer chlei am relaxe...Isch e coole obe gseh.Jez hämer grad dr Batman gluegthi,hi...Es griessli usem verschneite Matzedorf vom Sister und Andy
anonym 1133103002000
Sister und Impreza 1133103000000
Sister und Impreza 1133102989000
anonym 1133102988000
Patrick 1133027555000
Hallo zäme!
Euchi Brecht send aber entressant, händ secher scho vel gseh ond esch au schön, dass Ehr mol vorem Mettag osem Bett chömmed....so kennt mer Euch gar ned
För Euchi witeri Reis müender aber chli seriöser wärde....
Also machets guet ond gnüsset s'schöne Wätter, be eus esch d'Wenterzyt definitiv abroche!
Gruess Patrick
Tanja 1133019095000
Hallihallo, dir zwöi!
He, super, wie dir do immer üs aui chli düet ufem Louffende haute, wie's öich geit! Ig bi froh, heit dr's schön und dasses öich guet geit!!
Hie ider iiisch-chaute Schwiz hets geschter sogar scho gschneit, jetz isches chli wiiss. Üses Hundi het ä schiss Fröid a däm Schnee Aber wüu sie ou ganz wiiss isch, gseht mä se fasch nid, wenn sie dusse umetobet ;o)
Übrigens, die wiisse Saudi-Chuttene stöh öich auso super! Gseht us wie Iheimischi
Auso, witerhiin aues Liebe und viu Sunne!
Tanja
Niggli & Ramona 1133007597000
Salemaleikum ;o)
Mir si immer riese gspannt uf die nöchschte Brichte. Isch aber au cheibe interessant... Dr'Cyru sett jo scho sini Erfahrige ha, was Buchtänzerinne und so abelangt, gäu ;o)--->Abudabi... Und jetz göit dir go luege, ob z'Theiland aui Fraue so grossi Ohre hei?? ;o) Wieder mou es Schmützli uf öichi sexi Füdis...
s'Bibi 1132932477000
Hallöchen zäme, super HP! hami köstlich chönne amüsiere! ) vorallem abem hänsu syne kluuge spröchli! (nime mou ah dr hänsu het d story gschribe?!)
Es liebs Grüessli und hebet no vil spass!!!
Gniessets...syt schneuer wider dehei as dr meinet...
s'Sibylle
Antwort des Autors: Hoi Sibe! Wie chasch du mir nume ungerschtoue das ig so ne schmarre schriebe, du setsch mi doch afe koenne...Liebs gruessli zruegg i die chauti Schwyz! CU in 7 months
anonym 1132907922000
Hallo zämme bi eus isch es grad am shneeie es rutsch und es isch kalt könn e chli wärmi schicke aus Bahrain mir könnst bruuche auso no ganze schöni wieter Reis au no ne gruss vom Saules Grosi
amicalement e-l
Sister vom Hänselma 1132857155000
Hy dir 2.I vermisse euch meeegggggggggaaaaaaaaa fescht.Dänke ganz vöu a euch.Ha jez gar ke Brother meh womi duet neke...hmm so längwilig!!! .DrFür hani gäng Sturmfrei jupie...
Bi froh wenns euch 2 guet goht.Gniesset das Reise so richtig mas euch vo Härze gönne.
Ha di fescht gärn mis Brotherli...DrCyrill natürli au
Lg Mare
Antwort des Autors: Hoi Schwoeschterhaerzli! Ke Angscht, die 7 Moenet goei schneller ume aus du daenksch und de bi ig de wieder Herr im Haus, de isch de fertig mit sturmfrei!Seisch im Ma und im Grosi no es gruessli vo mir ok. Kuessli fuer di
xändi u tom 1132514111000
hey dir zwe chaote. cooli biiträg uf euchere homepage! gniässet ds warme wätter (bi üs isches so um diä null grad - brrr) mir si froh, dass ders so guät heit u häbet sorg zu öich. liäbi grüässli tom u xändi ;o)
Antwort des Autors: Hoi dir zwoei! Mir hebe sorg. Dr Sigi (bi ihm choei mir wohne) passt sehr guet uf ues uf. Im momaent bi ig grad e bitz verchoeutet, ke ahnig wie me das bi daem waetter schafft...Gruessli i die chauti schwyz
Cyril 1132500802000
Ig moecht mi bi aune recht haertzlich fuer euchi Glueckwuensch bedanke... Sisch mal e chlei e angere Geburtstag gsi aber au super, si chlei i Usgang gange und hei huffe naeti Luet kenneglert und mit dene chlei gfiret! O.K das mitem Usgang isch nid neu gsi... Gruess Cyril
anonym 1132380972000
Hoi zäme, zersch em Cyril aues Liebi und Gueti zum Geburi. Bi chli spot, Ha mega sträng gha, dänke aber immer a euch!!! Heits eifach gäng gäbig.Glg Mam
Achi im Isan 1132170707000
Salü zäme bi grad im Isan und gugge dr Match. Ciru vöu Glück zum Geburtstag und aues gueti. Häts wider mou vou verhängt ) Dir wüst jo scho dasi e Shit Wuche ha user sGame natürlich hehe. SZimmer würd mr definitiv gfaue und dr TV ersch rächt!!! So hebet e schöne obe und liebi Grüess au vom Chrigu und em Katka.
anonym 1132159131000
Hallo Cyril,
Mir wünsche dir viu Glück zum Geburi und witerhin viu Spass. Liebi Grüess
chrigu 1132153323000
hallo dir habibis...
cyru mir wünsche dir aues gueti zum geburi!!!¨
ig nime a, dass dir dä fäschtdag au gebührend fire wärdet...
säget i eurem ölscheich e gruess und poschtet euchi mönchschutene! (das mit em sport näme mir euch drum nit ab...)

gruzz us dr gli winterliche schwyz!
chrigu und nicole
Fam. Meister 1132147222000
Hey Cyril,mer wönsche dir aues, aues Liebi und Gueti zum Geburtstag.
Gniessets!!
Liebi Grüessli vos Meister's
Tamara 1132130331000
Happy Birthday Cyru. Eg wuensche der alles gueti zo dim geburtstag. Blib gsung und gfraesig!
Eg wuensche euch en tolli zit.
Gruessli
Lindere 1132092609000
Nun habe ich dir fürs Grosi es Mail gsendet jetzt möchte ich dir persönlich alles Gute wünschen für die Geburi und au am Hänsu herzlichi Grüss
verfolge eue Reis jeden Tag ...
Saules Grosi 1132092248000
Also Morgen isch de 16. alles guti zum Geburtstag vom Grosi vo Saules vermiss di scho e chli
Born dr EX Schleuni 1131988459000
hoi zaeme!
i gseh, dir gniesset das ganze scho in voue zueg!! daenket dra, immer nume bier und fast food chunt de nit guet.... chaufet die scheich chutte am gschidste jetz scho...
haensu am 8.30 foht blockzyt ah und nit am 1is....
du wirsch nie meh am morge choenne afe schafe...

wuensche oeich aues gueti und vueu spass!
gniessets.... bi scho chli nidisch, mhhh

gruzz
born
Antwort des Autors: Salut! 1is isch grad no frueh gseh. die letschte 2 taeg si mir immer bis am 3 umeglaege (si au erscht oeppe am 5i is naescht...) Mou luege, fuer die noechschte paar taeg hei mir ues vorgno nuemme i usgang zgoh und denn drfuer am morge frueh go museum odr Burge aluege. Aber ig glaube noni so dra dass mir das denn au doei umsetze...
Greets
Hensel
Lindere 1131967031000
Hallo Ihr beide schönen kalten Gruss aus Liestel weiter gute Reise und viel Spass E.L
Mam 1131919472000
Hoi zäme, ha mega dr plausch a euchem bricht. Heits sicher wäuts luschtig. Freu mi für euch!!Gäbet em bader äs grüessli us dr schwyz und äs dankeschön. Hebets wyter guet!! Bis am 16. nov. Küssli mam
Von Grosi 1131894672000
schuss cyril ich wünsche dir e schöne urlaub und alles gute für deinen geburstag am 16 november. bis bald grosi un vero und bethli. kusses
vero 1131882689000
salut les beaux gosses alors les fatmas vous ont fait la danse du ventre... faite gaffes car seules les unukes on le droit de passer dans les harems du cheik.... amusez vous bien gros bisous et ä bientôt. véronique
Sünneli 1131709520000
HÄBBI BÖRSDEI CYRIL! I wünsche dir aues gueti zu dim geburtstag! bisch grad am ränzli sünnele, oder was machet dir so?
es liebs griessli, sonja
Antwort des Autors: Warum ig ha gar noni Geburtstag? erscht am 16. Nov. S'raenzli hei mir bis jetzt noni bruennet, aber schpoeteschtens in Thailand denne...cheers!
Gotti 1131480634000
Wenn einer eine Reise tut dann kann er was erzählen.. I freu mi scho jetz uf dini Gschichte.Liebi Grüess und guete Start
Tatj + Elisa 1131308471000
Hoi Cugino, hoi Cyril! Wir sind heil aus Paris zurückgekommen, war echt toll! Wir wünschen euch viel Spass bei eurem Trip und passt auf euch auf, gell... nen riesen schmatz, dis cousindli usem ticino und Elisa!
Suenneli 1130877603000
"hallo" mou vomene angeri land in europa! auso jungs, i bi enttuescht dass dir nid emou e bsuech bi mir in manchester iplanet heit! *graenn* nei seich, i froeie mi fuer oeich, blibet astaendig, und duet nech z'bahrain immer schoen mit sunnecreme ischmire, gaeu ciru!
Niggli & Ramona 1130568386000
Gugu, dir zwe Thauerchaote...
Scho gli göit dir. Derbi hei mir immer dänkt "jojo, das goht jo no lang" hoffe mir es goht de au so schnäu, bis dir wieder do sit.
Gniessets uf jede Fau und chömet wieder us die gliche, gsunge und liebe Cheibe zrugg.

Und ebe, brämset de vorhär..... )

Schmutz uf öichi sexy Füdis
Cyril 1130264211000
Hallo Leute...
Ig ha dänkt ig muess jetzt au mau is Gästebuech go luege was so lauft!
Es würd mi freue wenn mer während üsere Reis de immer öppe e Itrag dine hätte vo euch...

Gruess
Christian+Nicole 1130252091000
He ihr Chaoten!
Wir wünschen euch alles Gute auf eurer Reise. Hoffentlich habt ihr sie besser organisiert als die Musikreise im Guldenthal...
Wir feiern euren Start sicher noch feucht-fröhlich! Uebrigens: Wenn ihr mal so ausseht wie die zwei Freunde auf dem Foto-- na dann Prost!!!
Hensel 1130154717000
Ke Angscht, i passe uf dass dr Ciru in Thailand nüd fausches vö...äähhh isst!

Am Fritig chöme mir äuä nomou id Musig, de näme mir eis uf üsi Reis und di Arbeit!

Cheers
BigBrother 1130145959000
Isch dr Brüller, die Site.
Mir müesse vorhär de no chli zäme go inelääre.

Gruzz und bis am Weekend oder so.
BigBrother

ps: bringet mer de nid d vogelgrippe i d schwiz.
Lorena 1129992731000
Ciao zäme!!!
Wünsche öich zwene e wunderschöni Reis!!
Ig wirde mi über jedes Läbeszeiche vo öich fröie!!
Ciru pass de chli ufe Hänsu uf und bring mer ne widr ganz hei, oder wenigschtens bis uf Neuseeland...
liebi Griessli
Gruss an alle Verwandten und Bekannten!Wir vermissen euch schon jetzt. Kann sein, dass unsere Berichte halt nicht immer ganz aktuell sein werden. Aber wir geben uns auf jeden Fall Mühe von Zeit zu Zeit was von uns hören zu lassen.