Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Manuela erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :Costa Rica und Venezuela im März2005

klenchen123 1283004019000
ich habe ein tolles foto auf ihrer webside entdeckt von tieren auf der straße
WOW
Anja 1204054504000
Hallo!Wir möchten im Sommer 08 nach Costa Rica, aber im Reisebüro ist alles so teuer. Einzelne Flüge allerdings auch. Kann einer ne preiswerte Airline empfehlen? Und ist es dort sicher, zu zweit in einem Mietwagen zu reisen? Wie ist es mit den mehr oder weniger süßen Tierchen? Hab n bissl Angst vor flirtenden Giftschlangen oder Vogelspinnen!!!!!!! )
Bin für jeden Tipp dankbar, auch für Routen, die man fahren kann, Sehenswürdigkeiten, Insidertipps.
Liebe Grüße, Anja
Anja 1204054501000
Liebe Grüße, Anja
Stefan 1135947333000
Hallo Silvia,
ich und mein Kumpel wollen Ende nächsten Jahres für 5 Wochen nach Costa Rica. Kannst du uns irgendwelche Tipps bzgl. Reiseroute und Internetadressen, evtl. auch Unterkünften geben. Danke im Voraus und einen guten Rutsch ins neue Jahr.

Viele Grüße Setfan
silvia 1114064676000
Gehe seit 1989 alle Jahre und die letzen Jahre sogar 2 Mal im Jahr nach Costa Rica. Bin total angefressen. Ein Tip: www.bernatica.com. Falls Informationen erwünscht, bitte melden.
Vulcanita 1113812931000
Ich liebe Costa Rica. War leider schon lange nicht mehr dort. Aber die Erinnerung kann mir zum Glück niemand mehr nemen.
Walter 1112207449000
Hallo Ihr Schlafmuetzen, "Bienvenidos a casa"
Schoen,dass Ihr den Heimweg wieder gefunden habt. Seid Ihr schon ausgeschlafen und fit fuer die nechsten Schandtaten
Danke, das Ihr uns an euren Erlebnissen mit entsprechenden Dokumentationen teilhaben lieset, toll gemacht. Werner und ich hoffen, dass wir im Sommer die verpasste Grillparty beim Pool nachholen koennen. Der Werner kann sogar eine gute Flasche Wein am Sonntag besorgen!!!
Liebe Gruesse von Walter und schlaft noch eine Rund.
Antwort des Autors: Hallo Walter
Ja, der Alltag hat bei den Einen von uns schon angefangen. Bei mir gehts am Montag wieder los.
Auf ein Wiedersehen freuen wir uns schon riesig.
Bis bald Manu
anonym 1111787448000
Liebe Grüess us dem Kanton Bern!
A bientôt

Dany
walter 1111755023000
los viajadores
habt ihr eure rucksaecke und souveniers zusammengepackt oder seit ihr schon auf dem heimflug. ich hoffe, dass die lauda-air ihre heizung instand gestellt haben. ihr habt ja eine sehr lange rueckreise vor euch, dass schlimmste ist, dass wir euch noch eine stund schlaf klauen wenn dieses wochenende auf sommerzeit umgestellt wird. also ich wuensch euch kurzweilige fluege und hoffe, dass ihr euch "uf en guete kafi crem freuied" also dann frohe ostern und viel erfolg beim eier suchen. (an werner; hast du meine gebusttags-mail vom 10.3. erhalten? ich glaub die mail ist gar nicht rausgegangen) auf die flasche wein freue ich mich schon, ja vielleicht koennen wir uns dann mal zusammen treffen und von mexico und den erinnerungen schwelgen. muchos saludos walter
kurt 1111684343000
Hallo Ihr drü Globetrotter zehled Ihr d Stunde scho won Ihr no chönd a dä Wärmi sii.Bi ois isches au nid so übel. Ich wünsche oi drü no e schöni Zyt und en guete Heiflug. Manu ich hoffe Dini Harry lauft a. Ich möcht si nid unbedingt aaschiebe.En Ostergruess us dä Schwyz vom Kurt.
Cle-Hase 1111681905000
Da waren Pam und ich doch letze Woche mit SAM und seiner Kathrin im "Tres Kilos" in Zürich um uns die Ohren und Bäuche mit MEX-Stuff und die Köpfe mit Margarita vollzuhauen. Ich habe meinem Bauch eine Speise namens "Mango et Miel" gegönnt, tönt fast wie "Manu und Mel", oooppsss... da fiel mir ein, dass ich Euch fast vergass. So müst Ihr nun also Eure Hasenohren hochklappen und schnell zuhören äh mitlesen... "Sandeier" sind doch nix - die kommenden Tage gönnen wir uns im Minimum diejenigen in Schokolade oder so. Bald hat das Ausruhen ein Ende, auch für uns nach Ostern! Darum wünsche ich Euch 2en einen krönenden Abschluss und last die Hasenohren schön aufgeklappt, sonst klappt's dann mit der Landung nicht, gelle? Lovely Greetz, CLE...
Sandy 1111676539000
Ciao Manu, weiss gar nöd recht, wänn Ihr wieder zruggchömed, ich glaube bald, oder? Jedefalls wünschi Eu ganz schöni Ostere und ich freumi Dich bald wieder zgseh! Liebs Grüessli vo dä Sandy
Werner 1111650708000
Hola chicas und Walter,
über die Verbindung von Sandburgen und Leguane lässt sich natürlich lange diskutieren . Am Besten nach Eurer Rückkehr, dann könnte unser "chef de cuisine" uns wieder einmal seine Kochkünste offrieren. Für den Wein würde natürlich ich sorgen. (Bei uns bekommt man sogar Sonntagabend noch eine gute Flasche .
Wünsche Euch noch eine schöne Zeit!
un fuerte abrazo y besos
Vom Wulli Papi 1111609567000
Die Zyt got so schnell verbi
erscht sind ihr no deheime gsi
en monet sind ihr weg jo no meh
hend en hufe neui sache gseh
leider isches ez denn schluss
und ich schich de letschti kuss
und hoffe die letschte täg
sind au no super und nöd schräg
mir wünsched eu en guete flug
mir holed eu ab den spared ihr de zug
zum glück isch eu jez s gäld usgange
so münd mir nüme länger plange
macheds guet und e schös oschterfescht
allne wo das läsed wünsch i au no sbescht
chömed guet hei
küssli Papi

Walter 1111357660000
hola buenes tardes las guapas
wie ich gelesen habe geht euer urlaub langsam zu ende. ihr habt ja die ostertage mit dem eiersuchen vorverlegt.ich habe noch ein aehnliches foto von playa in erinnerung mit einer kuehlen flasche mineral, "vom leguan" muchos saludos de suiza
Antwort des Autors: Hallo Chef de cuisine
Ja ja, die kuehle Flasche und der Leguan Wir mussten nicht lange studieren was Du damit meinst. Ja, unsere Abenteuerferien gehen dem Ende zu. Natuerlich freuen wir uns auch wieder nach Hause nachdem wir einen Traumausflug mit allem drum und drann in Los Roques erlebt haben. Fotos folgen bald. Liebe Gruesse las chicas
S'Mami (Mary) 1111344619000
Hoi zäme, jetzt isches bald s letschtmol wo mir Eu so erreiched, er werded üs sicher au langsam vermisse,oder? So wien ich gseh ha a Euere Sandburg fehled Eu glaub ich d Schwizermanne au echli. Ich freu mich Eu bald wieder z gseh und wünsch no ä schöni Zyt in Venezuela, äs liebs Küssli vom Mami
Antwort des Autors: hoi hoi,na ja die sandburg,die isch in costa rica entstande,do in venezuela gseht da scho ganz anderst us(in echt...hihihi)!
i freu mi au uf euch alli...ae liebevolli umarmig und aes gruessli us venezuela
cécile und wulli 1111271013000
so Ihr Vagabunden
wir beneiden Euch um diese schönen Ferientage.
Aber auch bei uns ist das Thermometer über 20 Grad gestiegen. Wir hätten gerne etwas Abkühlung mit etwas Schnee, aber stattdessen trinken wir einen Eistee.Das war ein Spruch von Cécile.Ha Ha Ha.Also ohne Sprüche, wir sind zur Zeit an einem Champagner und feiern schon die Rückkehr von Euch.
Wir hoffen noch etwas von Euch zu hören. Es ist super, dass wir mit Fotos so bedient werden und wir immer wissen was bei Euch läuft.Wir wünschen Euch noch eine schöne Woche und wenn Euch der Osterhase nicht begleitet, so steht er sicher vor der Tür wenn Ihr ankommt.
Eine Schöne Zeit und alles Gute bis bald Cécile und Papi
Antwort des Autors: halli halloechen ihr zwei...do sind mir aber froh,dass aes bi eu au scho waermer isch,aber fuer ues glaub immer no z`chalt(hihihi).
dae osterhas isch ues do nonig ueber dae weg glaufe,aber mol guegsle.
mir gnuessed jetzt no ueseri letschte taeg i volle zuege...
aen dicke schmatz us venezuela
angi 1111071425000
Salü, hät mich mega g'freut euui bricht wieder ä mol z'läse. bin drum grad krank und so isch's mir schnell wieder besser gange.... wie ich g'seh han, gahts eu mega guet! isch au rächt. wünsche eu no ä wunderbari ziit.
liebi grüessli us winti
angi
Antwort des Autors: hey,schoen dass die uesen briicht wieder chli ufgstellt haet unds dir wieder besser goht.
wuensch dir au no ae gueti ziit,ganz aes liebs gruessli fabienne
Mointeau 1111014187000
Hallo ihr drü. Eu schients ja prächtig z'gah! Recht so! Hey Mel, hani müesse lache woni vo dä Spinne gläsä han... Du weisch ja scho was mir in Sinn cho isch, oder? Ich sägä nu Lausanne...
Gnüsses die zit no! Liebi Grüessli us dä scho bitsli wärmere Schwiiz....
Antwort des Autors: Hey...

Hihihi, do muess ich doch grad au schmunzle Chunt mir doch tatsaechlich au so oepis in Sinn, wenns grad so erwaehnsch... Kuesschen
walter 1111003757000
hola guapas,schoen mal wieder was von euch zu lesen,muesst ihr immer uebertreiben? mexico stadt hat ca 25 mil. einwohner habt ihr zuviel tequilla getrunken? bei uns ist der fruehling eingekehrt mit 20 grad!!!!wie waers mit einem stueck emmenthaler und mayonnaise fuers voegeli. ganz liebi gruess vom student us biel. buen viaje y hasta luego
und mayonnaise?
Antwort des Autors: D'Info vo 45mil. haend mir vo dae mariana und si chund jo us dae stadt mexiko.sie haet wohrschindli d'aglomeration daezue zaehlt.
Uf jedefall sinds uuhh viel!
Aes liebs gruessli

P. S. Jo, freu mich scho uf "min" Emmentaler mit Mayo Gruessli vom Voegeli Mel
Werner 1110997691000
Hola chicas, como estan?? Las pelicolas estan muy maravillosas!!! Especial la "Sandburg" .
Euer Strandurlaub (wieder einmal) sieht richtig toll aus. Wie ich Euch beneide!!
Wünsche Euch noch herrliche Tage in diesem schönen Teil der Erde...
Ciao e baci a tutti
himi 1110894030000
Wieder emal en liebe gruess vo de christine und mir
sMami (Mary) 1110830316000
Hoi mitenand,
so wie ich das gseh, händ Ihrs jo genial,das mues jo än Traum sie. Drum wünsch ich Eu witerhin viel
Spass uf Eurer Entdeckigsreis.Ganz liebi Grüess
Mami und Pascal
Antwort des Autors: Hoi mami und pascal,
jo aes isch wuerkli aen traum und mir sind jetzt scho uuh gspannt uf venezuela!
D'melanie haet euch no aes mail gschriibe,ufs mail vom mami.I han s'gruessli ganz vergesse vo mir!Drum chunt jetzt ganz aes speziells und mit ganz viel liebi gfuellts gruessli...aen dicke schmatzer und au aes liebs gruessli a d'nicole(chasch ihre evtl s'mail vo dae meli wiiterschicke? bi ues haets noed klappet
Nici (DSC) 1110812811000
Ciao Manu
ich bin gestern von Ägypten zurückgekommen, wie ich es mir gedacht hatte, habe ich fast ein Kälteschock erlitten, von 30° auf knapp -5, ist doch ein klapf.
Hey und wie händers?
Die Bilder sind ja wohl der Hammer und nach den Berichten muss es wirklich ein Traum sein.
Wirklich wie MMO schreibt, geniesst es in vollen zügen!!!!
Ich glaube das nun bei uns langsam der Frühling kommt (war auch Zeit).
Manu das du/Ihr an mich gedacht habt in San Salvador war ziehmlich schnüsig, auch mich hat es aus den Socken gerissen als in Marsa Alam, San Salvador lief, da kamen mir Eure Gesichter (deiner und MZO seins) wieder in errinnerung als ich dieses Lied gesungen hatte.
So nun muss ich wieder, ich wünsche Euch noch fantastische Tage und freue mich wieder auf neue Bilder und Berichte.

tschüss zäme Nici
Estrella / ZH Sonntag 13.März 2005 1110712166000
Hallo Ihr 3 sonnigen Wesen!
Hoffentlich geht's Euch nach wie vor gut und Ihr habt immer noch Spass und könnt 'nur' geniessen...
bei Euch ist ja jetzt faulenzen, plantschen, bräunen und träumen und... angestagt! Lasst es Euch weiterhin gut gehen und viel Freude an allem was Ihr tut!
Herzliche Grüsse und eine 'dicke' Umarmung aus der frühlingshaften Schweiz
Estrella + Felice
Antwort des Autors: Hallo ihr Zwei

Schoen von Euch zu hoeren!
Uns gehts hier sehr gut. Wir sind jetzt in Samara Beach eingetroffen und geniessen die Sonne.

Viele herzliche Gruesse und hoffentlich bis bald!
Maya 1110633481000
Ola, klene Frage:
Wie seid ihr an den Sprachkurs herangekommen und wieviel habt ihr gelöhnt?

Liebe Grüße
Maya
MMO 1110572796000
Huch hab ich doch meinen Namen entdeckt und dabei gemerkt, dass ich mich ja schon lange nicht mehr gemeldet habe. Euer Bericht tönt also wirklich lecker und die Fotos sind auch nicht ohne. (Wenn auch ein wenig viel Natur und wenig Mädels, aber das ist eine andere Geschichte...)Scheint als würdet Ihr es tatsächlich geniessen, recht so, denn der Alltag kommt ziemlich schnell zurück. Ich spreche aus Erfahrung, könnt dem alten Mann also ruhig glauben. Vom Wetter erzähle ich mal besser nix, sonst bekomme ich noch den Koller. Auf jeden Fall möchte ich dann bei Gelegenheit JEDES Detail Eurer Reise erfahren und bin schon gespannt, ob Manu mindestens so braun ist, wie ich nach meinen Ferien
Bis die Tage....
Schwoesterherz und Cousinli Jasmin 1110517304000
he ihr
toent jo herlich und gsieht fascht so us als oeb ihr eu chli mit aem glichae umaeschloend wiae mir do in australie...(riisespinne, riisekakerlake (obwohl das scho fascht uesi fruende sind, naebaed dae giftige sache...) )
hend huet woellae go tandem jumpe...aber leider haets genau huet noed woellae ufhoere schiffe..also probiered mirs morn nomol..juuupii
he hoff ghoer wieder mol was vo eu, bis dahin noed zwild, und scho gli gsehnd mir ues jo wieder am zueriflughafe..freu mi scho uf eui fotene und erlaebnisbricht, ich glaub, dass ihr und i alles choend verzelle muend mir vilich grad no ae wuche feri i dae schwyz igeh....))))
big hugs an kisses from down under
Jasmin
Antwort des Autors: Hey Schwoesterli und Cousinli

Jo, das mit dae fotene nochher choenti tatsaechli echli laenger dure... Mir hoffed, dass sich bi eu dsunne bald wieder blicke loht...

Kuessli und bis bald
anonym 1110493279000
Olà, öpe so söts gschribe si. Uf jede Fall meine mir dass e so.Hoi zäme wie gohts und wie stohts mit eu. Scho lang nüt me ghört oder viellicht hani au euri nochricht nöd gfunde.Hoffe Eu gohts immer no guet und ihr hend de Plausch au ohni Schnee. Vo dem hend mir en hufe.Es isch luschtig das mir so kommuniziere chönd und mir freued üs uf jedi Nochricht vo Eu.Gnüssed's so lang wie ihr chöned oder bis de Chlütter us goht.Bis bald mir freued üs scho jetzt uf de mündlich Reisepricht bi üs bimene feine Schluck Wy. Zwei liebi herzlichi Grüessli vo de Cécile und vom Papi
Antwort des Autors: hoi papi und cecile,
ha mi uuh gfreut vo eu oeppis zghoere!mir sind jetzt imae hotel wo vo schwiizer gfuehrt wird und aes isch uh schoen.am sa goend mir noch samara beach und gnuessed no dae strand.ha dir no uf dae aruefbeantworter gredet gha,haesch da abglosed?
mir choemed alli gaern uf aes glaesli wy verbi und tuend eu ganz gnau brichte...aen dicke schmatzer und aes gruessli vo allnae
Werner 1110484358000
Hallo Zusammen,
Euer "amigo italiano" meldet sich mal wieder!!
Eure Reise klingt wirklich super und ich würde viel darum geben noch dabei zu sein...Ich war heute in der Nähe Eurer Heimat (Schaan) und es war wirklich grauslig Heute früh hatte es geschneit und es ist wirklich noch tiefster Winter dort!! (Die Kälte wäre besonders für Meli schlimm Genießt jede Minute Eurer Traumreise, denn die Zeit im Urlaub geht einfach zu schnell vorbei...
Un fuerte abrazo y muchos besos!!
Saludo
Mami (Anita) 1110474017000
Hallo Melanie,Fabienne und Manu
Läck han ich gschtunät was ihr alles scho ärläbt hend,das isch jo super.Ich hoffe,das äs eu witerhin no so guet got und gnüssed eui Reis und vorallem d Sunne.Wär weiss wenn ihr wieder do sind ob sich den d Sunne au zeiget.
P.S.Mir sind alli wohluf bis bald ich freu mich.
Antwort des Autors: Hola

So, mir hends jetzt gschafft und sind am mit uesem Mietauto am Ziel acho, jetzt gohts mit Bus wiiter.

Freu mich au wieder uf eu! Kuessli
kbr 1110456904000
Salü Manu und Co.
Jetzt han ich doch dänkt, Ihr segid alli äso mit reise und schtuune beschäftigt, dass drum s'Reisetagebuech nüm wiiters gfüehrt wird. Bis mir vorhin Meischter MMO uf d'Schprüng gholfe hät und mich uf die noii Siite verwiise hät. Jetzt han ich doch grad ä chli öpis zum Nacheläse gha. Aber guet tönt's und schön gseht's us. Bin immer no chli niidisch, vor allem uf d'Temperature. Mached's guet und hebed sorg, liebi Grüess.
Antwort des Autors: Huch, zum Glueck gits dae MMO. Die noechschte Fotene, wo mir bald inetuend sind au no mega schoen.
Ganz en liebe Gruess Manu und Rescht
mähoni 1110202487000
Ciao manu,

come stai? va tutto bene? spero! schrieb gschieder wieder schwyzerdütsch, süsch chumi no is züg iä! du i bring dini hünd fasch nid los, wo häsch den du diä leinä anätuä? i loh glaub alli laufä, han gseit segsch nüm intressiert anänä, hegsch dir än mexikanischä zuätuä, hehe! i hoff bald was zghörä vo dir und witer so - byele und ä küssli
Antwort des Autors: Hallo Mo

Nei, nei, phalt die uf Reserve. Mer weiss jo nie. Und uebrigens sind Costa Ricaner die schoenere Luet... Gruessli, bis bald
angi 1110135325000
sali fabienne und co,
ich hoffe eu gahts allnä guet han zwüschet schneeschuufle und schafe grad ä chlii ziit zum usruhbe brucht! bin drum au äs birebitzeli niidisch uf eu.... passet uf und händs guet! angi
Antwort des Autors: hoi du,schoen oeppos vo dir zghoere,ues gohts super do und swetter isch scho chli besser wie dihei!schicke dir aes liebs gruessli und ganz viel sunnestrahle...
Vom Papi Wulli 1110128825000
So ihr drüü
hoffe eu gohts guet und s wetter spilt nöd e so veruckt wi bi üs.mir hend halt wider e bizzeli schnee übercho.susch isch bi üs alles ok.i wär gschider au mitcho es isch mer huere langwilig dihei.macheds guet und bis zum nöchschte mol. i hoffe das klapet mit dere info.und tschüss ales gueti de papi vo de fabi
Antwort des Autors: hoi papi,jo da haett jo super klappet mit aem itrag,mir freued ues immer wenn mir oeppis us dae schwiiz ghoered.mir haends uuuhhh schoen do und grad aen mega usflug hinter ues(reisebricht).i schicke dir ganz viel waermendi sunnestrahle und aen dicke schmatz...bis bald...
s'Mami (Mary) 1110046730000
Hoi Fabienne und Melanie,
sind Ihr fliessig am umäreise und alles am bestunä
chämed Ihr zwüschetine au zum schloffe oder sind Ihr z Nacht au immer unterwägs.Ich wünsch Eu no ä spannendi Zyt. Bi üs isch ales paletti, wie sichs göhrt schneits immer wieder ämol. Küssli
s'Mami (Mary) 1110046726000
Hoi Fabienne und Melanie,
sind Ihr fliessig am umäreise und alles am bestunä
Antwort des Autors: Hoi mami,schoen dass bi eu alles palletti isch.bi ues choents noed schoener si,mir haend jetzt grad aen drue taegige usflug in dschungel hinter ues,aes isch mega gsi(mehr im reisebricht!).i schicke viel sunne und waermi...kuessli und aes liebs gruessli no vo dae melanie
Chrigel 1109919038000
Hallo ihr 3, ganz speziell melanie natürlich ! Ist schon erstaunlich, da können Männer 7 Monate im Kosovo sein und schaffen es nicht eine elektronische Brücke in die Schweiz einzurichten, ( Melanie du weisst was ich meine ? ) bei den Frauen klappts dann. Grosses Kompliment ! Wir werden euch ab jetzt "verfolgen" und grüssen euch vorerst ganz herzlich aus der Schweiz. CS und MK
Antwort des Autors: Halli Hallo

Schoen von euch zu hoeren! Wir haben es hier wirklich ganz toll.
Ganz herzliche und heisse Gruesse aus Costa Rica und hoffentlich bis bald mal wieder! (Dann natuerlich mit Fotos)! Melanie
Roger und Nicole 1109704006000
Hallo Ihr 3,

mir hoffed, dass d Fabi guet bi Eu acho isch und dass es Eu allne guet goht.
Do i de Schwiiz isch es butzechalt, minus 10° hüt morge... brrrrr. Händer nid no es Plätzli für 2 halb verfrohrni Schwizer frei?

Ganz vil liebi Grüäss und passed uf Eu uf!
Antwort des Autors: Hey ihr zwei.

D'Fabienne isch vorere Wuche guet bi ues itroffe. Mir denked difuer echli a eu und schicked vieli warmi Gruesslis, bis bald...
Sandy 1109666605000
Hi Manu, ich wünsche Euch einen super Start, viiiiiiiel Spass und viiiiiiele schöne Eindrücke für Eure Abenteuerweiterreise
Liebe Grüsse aus der sonnigen aber immernoch kalten Schweiz bei -12 Grad
Steffi 1107340667000
Hey ihr, gnüssed ihrs au schön? i benied eu so, do hörts numä uf mit schneiä und ihr sind im moment echt am schönstä strand wos git (red jo us erfahrig). tja, dä summer noht und i hoff, ihr nehmed ihn chli mit, wenn ihr all die länder bereised, mir freued üs scho uf eui bricht. tschüssi bis denn. grüessli
Antwort des Autors: hey du...

mir nehmed denn d'sunne es bitzeli fuer eu mit hoffe es hoert au uf schneie bis mir zrugg chaemed...! sunnigs gruessli meli
jan 1105296374000
Hallo Manuela.
Bist du schon einwenig Aufgerehgt?
Tönt gut euer Reisebeschrieb,das wird bestimmt spassig für euch.
Grüsschen Jan
Manuela Sartori [?] 1103468890000
Hallo zusammen. Keine Scheu - wir freuen uns über jeden Beitrag von euch. Vor allem, falls wir etwas Heimweh haben sollten .