Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich susanne erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :australien... let`s start...

ka 1156427698000
hallo susle
bisch gäng no uf reise? wenn bisch wieder ir CH?
du, dr john lot sech vor sheila lo scheide...sniff.me deheim! liebs grüessli und heb sorg! ka
Michèle 1155506998000
Hallo Suslä
sitzä grad uf dä Nachtwach mit gschwullnä backä. Han vor 4 Täg alli mini 4 Weissheitszäh usäneh loh! Chasch dir jo öpa vorstellä, wiäni Usgseh.
Jo zur Ziit isch mir grad chli langwilig wött niemer mini Hilf und alli schlofet schön.
Also hebs guet und gnüssä no dini letschtä Wuchä Freiheit ohni schaffä, ohni Stress und mit viel Abentür.
Liebs Grüessli Michèle
P.S. chasch mir nöd nomel äs sms schriebä, wenn hei chunsch Ziit und Datum!! Dankä vielmol!
Bärble L. 1155290608000
Hoi Susle! Ig ha immer mega Freud a dine Brichte, wie schön as es i dr grosse wiiiite Wält doch isch! Ig wünsche dir no ganz e erläbnisrichi Zit und gueti Witerreis, liebe Gruess vo mir
onkel Walter 1153989467000
Denke daran dass die Bernafon in Brisbane mal von mir geführt wurde
Gruss W.
tom 1153755199000
salut suseli, bi am samstig a der burghofnacht gsi. hm... do het doch öper gfäut! und am 31. juli isch d's balubifescht....leider zum letschte mau. du erläbsch jo uf dire reis wiudi sache! gniess die tage i voue züg und häb der sorg.
liebe gruess, tom
Michèle 1153164293000
Hallo Suslä
du wildi Sau!Guet hend dini Elterä nöd vorher gwüsst was du vo häsch. I han mega müessä lachä. du bisch scho cheibä muetig. i han endlich wieder emol dini bricht nogläsä und han es paar mol müessä schmunzlä
Hebs guet. i dänkä viel a di.
grüessi Michèle
Hämpu 1150778116000
Hallo Susle

das tönt aues sehr interessant. Da isch mis Töfftürli ide Dolomite natürlich fasch nümme, doch ufem Grossglockner isches auso ou super u würdi Dir sicher ou gfaue! Gniess dini Reis witer u i freue mi scho uf Di nächst Bricht
Liebs Grüessli Hämpu
Wändle 1150099608000
Hallo Susle

so wieni do cha läse si das auso scho ganz angeri
zäutli ferie aus die wo mir erläbt hei und es git sicher nid eine wo am morge seit "wie schauts ihr dan drain" üsi ferie richtig dei fiori stö ou scho nächst wuche ufem programm aber das mau mit wohnmobil u nid mit zäut.

ig wünsche dir no viu spass u es isch immer schön wieder chli öpis neus vo dir z'läse.

es grüssli wändle u märcu
Gabi 1149843075000
Hello Sue
cooli Biudli sy das i däm Bricht... aber loh di de nid vomene Kroki schnappe... uiuiuiuih.....
Greetz... it's always nice 2 read something from u!!
Besos
Eri us Reigi 1149013572000
Hallo Susle, schick emol vo euchem schöne und warme Wetter echli in die nassi und chalti Schwitz.
gruss aus dem Baselbied
Ervin 1147808981000
de schönscht fleg uf de welt isch immer no z`bündnerland
liebi gruess
Ervin