Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Daniel erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :Südamerika

Federico 1286780773000
Hallo,
Ihr habt wohl ein gutes Entree in Pucallpa gefunden. Da ich im Januar ebenfalls in diese Region reisen werde, wäre es schön, eine Anlaufadresse zu bekommen, von der aus man eine Reise zu den interessanten Orten planen kann. Vielleicht fällt Dir hierzu etwas ein? Gruß
Milena 1239290452000
eure reise scheint echt super gewesen zu sein. im groben habe ich mir die selbe route vorgenommen. von quito nach rio nur dass ich nicht bis nach santiago kommen werde...
hat spaß gemacht euren bericht zu lesen!
anonym 1228310060000
Wir (2Studenten) reisen von Jan. bis April 09 durch Argentinien und wären an dem Häuschen von Andreas Sturzenegger in Villa Gesell interessiert. Bitte um Kontaktnahme per mail.
anonym 1210955726000
Nach Pucallpa möchte ich demnächst auch gerne einen "Abstecher" machen und Frau Renate Thimm kontaktieren und gerne persönlich kennen lernen bzgl. "Projektaustausch".
Barbara 1206386673000
ich werde heuer im sommer auch in pucallpa sein. würde gerne renate kennen lernen. ist das möglich. bitte um info! lg barbara
Lump007 1182473974000
Es isz ein Traumhafter strand !
Ich war dort 1984 da war alles noch spottbillig
Ob es heuet noch so sot wage ich zu bezweifeln

Weiter machen
Patrick 1172534482000
Hey Daniel glad to see you made it safe and sound. Must have been the good luck travel charm I got you from the witch's market in La Paz!
karo 1172310567000
Hallo Daniel,
kaum zu glauben, dass deine Reise jetzt schon zu Ende ist. Hast ja ne Menge gesehen. Kannst du eigentlich ein Land in Südamerika besonders empfehlen? Irgendwann würd ich nämlich auch nochmal runterfahren, aber die Auswahl an Orten ist so groß und du als Experte kannst mich da bestimmt beratenAnsonsten wünsche ich dir viel Spaß mit deiner Familie und deinen Freunden, die du ja lange nicht mehr gesehen hast. Vielleicht hört man nochmal was von dir,
bis dahin auf jeden Fall viele Grüße aus dem hohen Norden (Lüneburg von Karo und Daniel
Simu Stärn 1171981333000
Sali frauche, Ja i schribe jetzt wieder mau so e gäschtebuechitrag. bi grad am ufrume. I bi drum ab ändi monet neu bi AZP. Ändlech ke outobahn meh. Ja i seti no mitem BIP zämme hocke für das mr chöi bespräche wär jetzt die Wärchleitige macht. Aber er het nie zyt. merkts de wenni nüm da bi. Ja süsch louft nid viu. d Anita red nüm mit mr. duet trötzele wäg irgend ebisem. und när wird wie blöd scho planet für ds zügle. När hei mr zimli es paar Abgäng. Dr ZIC, HOB, FAJ, Ig, und dr RYC vo froubrunne. Ja das isch öbe de quark usem büro.
Wäter mässig chunt hie ou langsam dr summer und dir sit ja ds rio entweder am samba tanze oder am strässeschiesserei verastaute.
Am Binu chasch säge yb het 2 neui siler und scho wieder verlore.
Wenn chunsch du gnau zrug?? Mache de mau no so es bseudo abschiedsfeschtli aber nöcheri infos chani dr no nid gä.
Auso i ga jetzt de id pouse. Wünsche dr no e schöne Räscht und ig freue mi scho uf die Word-Brichte und die ganzi fotostory.
A ja ebis no. I ha e wieterbiudig aus Techniker Tiefbou agfange. 3.5 jahr geit das ding. Aber macht ächt spass. Das hani dr ja no gar nid gseit so vius mir isch. Ja jetzt weisch gloub aues.
und süsch mau bim ne chüele BIER irgendwo ir SCHWIIIZ. Grüessli Simu
Simu Stärn 1171280095000
So e chabis. YB het gäge Basu 0:3 verlore.
Sorry Binu für so schlächti Nachrichte usem YB Lager. ABER derfür hets wieder mau e super choreo gä. Und hei frauche nid grad dri schiesse mit de spekulatione vom Bürowächsu. Setsch mi auso besser kenne und nid mi so Sch.... cho. Aber wenn du nid ganz schnäu zrug chunsch läbi hie nüm bi LP de isches de neueme Angers.
Aber keine Bange wenn de de seisch wenn de chunsch de gugi de ou gschwing verbi.
Chasch ja de grad bi mim neue Ort afa wenn de back bisch. Du schik mau d Sunne vo det ähne übere. Das isch hie so grau (wie d Arbeit)
So gloub i ha wieder aues gseit. Meh geit ou nid öffentlech. Aber emu wieder mau e super Reisebricht gsi. Was ja hie ou SINN und ZWÄCK isch.
Auso frauche bis den ir Schwiiz.
P.S. Dr heilig Rase im Wankdorf(SdS) wartet uf d OLMA-Würscht.
einmal BERN immer BERN!!
Binu, Reisekolleg von Dani 1171212039000
auso ig aus Baerner mues itz de haut o no mi Senf derzue abgaeh! vorallem will sich dr Dani itz grad gaergeret het, dass er die Geastebuechkommentare gar nid cha loesche... Richtig, YB wird Schwizer Meister u nid St. Gallen! Wuesset Baerner, i ha mi ja quasi gopferet u bi ds Argentinie ads Spiel vo St. Galle gege Estudiantes ga aluege, quasi als neutrale Bodyguard, aber i gloub das isch ds erst u letzt mal gsi. YB for ever!
Simu Stärn 1170948225000
ja Frauche,
Wie dr Pesche bi ou ig ja witer unger dr Meinig das YB Schwizermeischter und CUP siger wird. Aber mir düe hie jetzt nid no eis vo dene Unzählige Fuessbauforums uf. Wüu det muesi mi immer wehre wes heisst hopp Basu und Hopp FC Züüri.
OLMA Bratwurscht mit Senf YB Wurst ohne. das isch äue e schribfähler vom Pesche
Ja Tratsch gits no viu viu meh. Aber nid für ines Gäschtebuech. Das ghört sech ja nid.
Ja ebe winter das kenne mr hie gar nüm.
Darum lets have Summer.

Gruess Simu Stärn
Pesche Bichsu 1170938077000
Sälü Dänu

Wie gehts dem Weltenbummler?

Seit deinem ersten Mail sind nun schon etliche Monate vergangen. Immer wieder habe ich an dich und deine Reise gedacht und mit Wehmut an meine damalige Reise mich erinnert. Aber auch immer wenn wir eine OLMA- Bratwurst gegessen haben (natürlich ohne Senf - man weis ja was sich gehört!), haben wir uns kurz über dich unterhalten. Wo stekt er den nun - dieser Ferientechniker. Voller Neugier erwarten wir dich zurück in der Schweiz!

Dazu eine kurze Einführung ins Leben der Schweizer:

Wie immer:
- Bern wird Schweizermeister
- Deutschland schlägt die Schweiz im Fussball 3:1
- Christoph Mörgeli verteufelt alle Ausländer
- YB verliert gegen GC 3:0
- I b im seich - Beruf und Privat (aber alle gesund)

Was neu ist:
- Die Bipperamtstrecke ist frisch saniert und wird gelobt (~~jedenfalls von den meisten)
- Wir erhalten neue Chefs (2)
- KIP geht in die Bauverwaltung
- Noch mehr Tratsch .... in der LP
- Das Schiweekend war super auch ohne Schi - Curling und Baden war angesagt
- Wir zügeln im Mai
- Bis jetzt gab es keinen Winter - Kannst die Badehose mitnehmen

Bis bald

Gruss Peter
Antwort des Autors: Salü Pesche,

merci für deine Infos. Ich bin schon ganz gespannt, was mich sonst noch so in der Schweiz erwartet. Freu mich jetzt schon auf einen Besuch bei euch um zu sehen, was sich in einem halben Jahr so alles geändert hat. Es gibt bestimmt viel zu erzählen. Also bis bald in der Schweiz
Grüsse an alle LP´ler
Markus Baumann 1170872390000
Hallo Dani ich freue mich dich in der schweiz und in der Gemeinde wieder gesund und voll Tatendrang zu sehen zu sehen,ich habe für dich gebetet
Antwort des Autors: Hallo Markus,
danke dass du meine Reise mitvervolgst und für mich einstehst. Ich freue mich auf die Schweiz und die kommenden Aufgaben. Bin gespannt was mich alles erwartet!
Jasmin 1170795107000
Hey Dani,
Ich gruesse Euch von dem Nachbarland Paraguay. Jetzt bin ich seit einer Woche in Asuncion und es gefaeltt mir super... In Buenos Aires waren wir auch. Zu den Wasserfaellen gehen wir dann im April.
Also, noch eine geniale Zeit in Brasilien und dann einen guten Flug. Gruesse die SChweiz von mir.

Jasmin
Simu Stärn 1170762142000
Hei Frauche,
1. Was dr neu Schiizermeischter isch St.Galle?
Das isch gloub zimli klar wär das wird si. Forever Young Boys!!!!
2. Schade das du scho wieder id schwiiz chunsch. Hätisch ja würklech no chlei det chönne blibe und schöni brichtli schribe. Und ig mues jetzt wieder afa trainiere für dasi di de dismau im Tennis mag.
3. Morn Mittwuch isch de es wichtig vom wichtigschte Schwiiz-Dütschland.

Auso Frauche viu Spass no. Mini Mittagspouse isch jetzt scho wieder düre. Und d Sevä wie ou d Anita versueche us mir use ds becho zu wäm ig due wächsle. Aber oni erfoug.
So de no viu Spass in Brasilie. Samba
Gr. Simu
Alice und Thomi Rüegger 1167152403000
Hallo Dani
heute haben wir durch deine Eltern von deiner reise erfahren. wir wünschen dir die spürbare hand gottes als schutz auf deiner reise. liebe grüsse von uns aus erlen. sei gesegnet. alice und thomi
Wolfgang Heiss 1166714966000
Hola Dani,
gefaellt mir sehr gut Deine Berichte. Kann es beurteilen da ich schon dort gewesen bin wo Du Dich befindest. Ich verfolge mit interesse Dein Reise. Weiterhin viel Glueck und Spass.
Wolfgang
Viajero en moto
Andy 1166691146000
Ciao Dani!
I wünsche der e gueti Wiehnachtszyt und vor allem en geute rutsch is neue Johr. Ich hab jetzt au e kli Ferie. Ganzi zwei Wuche. Gang e kli go Unterichte, sofern dass Schnee het. Kasch die uf de März freue denn hets sicher viel Schnee und Powder. Irgendwenn mue de Kog jo mole ko. I gseh und lese dass der beschtens goht. Mach witer so und gnüsses. See you Andy
Iris 1166684560000
Hallo Daniel,

ich wünsche Dir schöne Weihnachten und ein aufregendes Silvester.
Am liebsten würde ich mit Dir tauschen, der Bericht macht echt Lust auf Reisen. Nix wie weg....

Viele Grüsse und vielleicht doch ein Weihnachtsbraten oder Fondue ???
Iris
Simu Stärn 1166613806000
Sali Dänu,
Ja du bisch scho wiet cho wenn me da dini Brichte aluegt. Wennigschtens das steut mi am morge no uf wenni wieder e Bricht vo dir cha läse. Süsch isch hie im Moment d Höu im Büro. Nid unbedingt vor Arbeit här. Aber ja i cha hie ufemne Gäschtebuech nid grad persönlech wärde süsch hei mrs de grad gar nüme guet. Und wie lang dafsch no reise??
I cha jetzt de derfür id Skiferie. ÄNDLECH wieder mau Ferie. Und uf Steuesuechi muesi ou no.
Eja schrib wieder mau es schöns Brichtli oder mäud di süsch mau.
Wünsche dir emu viu Spass bim wieter Verlouf uf dere Reis.
Gruess Simu vo Bern odr so.
Antwort des Autors: Hallo liebe LP'ler,
ich freue mich immer wieder über eure Gästebucheinträge. Sind nicht alle so fleissig wie ihr. Meine Reise geht jetzt dann noch etwa 2 Monate. Ende Februar sollten wir in Sao Paulo sein. Die Zeit vergeht einfach viel zu schnell. Aber man erfreut sich auch teilweise an dem Gedanken, wieder in der Schweiz zu sein. Also geniesst eure freien Tage und ich erkundige mich dann später mal genauer, was da bei euch so alles abgeht.
Gruss Dani
Dänu 1166600837000
Hallo Dani
Am besten wär wenn es hier in der Schweiz einen riesen Knall geben würde, und ich danach irgenwo in Südamerika wäre und wie du die Zeit geniessen könnte. Mach nicht mehr so gute Berichte sonst wird mir hier noch schlecht. Nein nein, weiter so, dann kann ich wenigsten ein paar Minuten, wenn ich deinen Bericht lese, abschalten. Wünsch dir schöne Festtage und einen guten rutsch ins neue Jahr. Gruss aus der nun immer kälter werdenden Schweiz.

Dänu

Wolfgang Heiss 1165937449000
Hallo Daniel,
Gratulation zu Deiner Homepage. Ich verfolge Deine Berichte immer mit interesse. Auch ich habe eine Homepage hier bei Umdiewelt.de. Du kannst sie unter Autoren und meinem Namen finden. Einen Teil von Deiner Reise habe ich schon hinter mir. Vielleicht findest Du einig Anregungen. Ich bin zur Zeit in Quito und werde wahrscheinlich naechste Woche in Richtung Sueden aufbrechen. Habe vor den Jahreswechsel in Iquique zu verbringen. Dann gehts weiter ueber Arg. Urug. nach Brasilien. Aber das wird dann wieder auf meiner Homepage stehen.
Weiterhin viel Glueck bei Deiner Reise. Gruss Wolfgang. Viajero en moto
Familie Pralle 1163874726000
Lieber Daniel,

Deine Eltern haben uns die Adresse von Deinem Reisebericht gegeben. Wir sitzen jetzt über eine Stunde vor dem Rechner und staunen über die Welt. Wir wünschen Dir weiter alles Gute auf Deiner Reise und werden regelmässig Deine Berichte lesen.

Grüsse aus dem Thurgau,

Bine, Ronja, Pauline, Leo und Jens (Leo sagt:"Der hats gut!"
Antwort des Autors: Hallo liebe Nachbarn,

Danke für euren Eintrag. Eigentlich hätte ich euch ja die Adresse geben sollen, aber jetzt hats auf Umwegen ja auch geklappt. Schön, dass ihr euch an meiner Reise interessiert. Ich bin auch immer wieder fasziniert von unserer Welt auf der wir leben und danke Gott für diese phantastische Natur die er uns geschenkt hat. Ich wünsche euch jetzt alles Gute und freue mich immer wieder über Grüsse aus dem Thurgau.

Dani
Dani 1163656145000
Hallo Dani
Schad hast du den Inkatrail nach Machu Picchu nicht gemacht. Ist die Zugstrecke nach Machu Picchu immer noch so scheckt. Ich fühlte mich wie auf einem Schiff das durch einen Orkan ging. Wie lange hattes du um auf den Berg neben Machu Picchu zu kraxeln. Schreib weiter so gute Berichte. Gruss Dänu
Antwort des Autors: Sali Dänu,
Ich weiss, den Inkatrail habe ich verpasst. Ich hatte irgendwie keine Lust mit 500 anderen Touris diesen Weg zu laufen. Machu Picchu war allerdings sehr interessant. Der Berg hat mich etwa 40min gekostet. Das wars wert. Und auch die Zugfahrt war ein Erlebnis. Es schaukelte schon ziemlich und vorallem war er langsam. Peru ist leider nun vorbei. Aber Bolivien verspricht auch einiges Spannendes. Gruss an die LP, Frauchi
Simu (LP) 1161600992000
Sali dänu,
ja bi dir isch viu los he. Hie isch wieder mau so öd wie ir wüeschti. U i bi jetzt totau müed. bi hüt ds früe ufgstange (besser usem näscht gheit).
Ja mit schöne Herbschttage chöi mr nid grad extrem triumpfiere. Geschter isch schön gsi aber da het YB ebe grad gäge Luzern 3:1 ufe sack becho. u drum ou nid dr schönscht tag. und hüt schiffets wieder wie blöd. Auso du gsesch d schwiz isch nid grad super i vor ud LP ou nid. I bi jetzt no grad dis projekt im Bipperamt am fertig mache. Müesse das bis ändi wuche abgä.
Hei wenni scho dra dänke du chasch no vier monet det ähne si. und ig fah i vier monet mini wieterbiudig aus Techniker a de wirds mr ja ganz k.... Hei wed de zrug chunsch hani de no er Revanche ds guet bim Tennis i bi jetzt mit dr kollegin fliessig am üebe. Das Resultat vo den chani nid uf mr la hocke. Was hei mr gha 6:3 , 6:0
oder so emu hundsmisurabu.
Auso gniesses no hie wartet dr Ernscht vom läbe mit riesssssiger Schnure uf di. Auso Frauche keep smile.
Simu Stärn
anonym 1161369666000
Hola Daniel,
para que no olvides el español aquí algunas frasesTu viaje no estaba para vegetarianos, no cierto? Pero tu galería de fotos es muy impresionante. Hoy es nuestro último día de pasantía y mañana vamos a visitar Mindo,
¡que te vayas bien!
Saludos de Karo (Alemania
Daniela 1161323053000
Hoi Dani
Dini Bricht sind echt super, wür am liäbscht grad au schnell über dä Teich hüpfä, aber äbä...D'Underhaltig stoht vor dä Tür und i chönnt no än guetä Dancer bruuchä, wiä wärs?! Gnüss Dini Ziit und i freu mi scho wieder uf Dini nöchschtä Erläbnis. Grüessli Daniela
Antwort des Autors: Merci Daniela, aber ich glaub ich schaffs nöd uf d'Underhaltig. Usserdem mues ich mich do scho gnueg mit Salsa tanze abkämpe! Ich wünsch eu e gueti Underhaltig und en liebe Gruess an TV.
Iris 1160584128000
Hallo Danu,
echt super Eure Reiseberichte, macht richtig Spass zu lesen und ein bischen mitzuerleben ! Vielen Dank dafür.
Hier ist alles beim alten, ich bin gerade von 3 Wochen Flucht nach Bali zurückgekommen und noch bin ich gut erholt....
Du hast Dich auf jeden Fall richtig entschieden ! Viel Spass auch weiterhin und ich freu mich schon aufs Lesen und Foto betrachten

Gruss
Iris
dänu 1160469788000
Holla Dani
Hoffe das die Angaben zu Huaraz nicht zu spät waren und dir doch ein wenig geholfen haben.

Gruss Dänu
Antwort des Autors: 20.10.2006, Sali Dänu,
Deine Angaben waren überhaupt nicht zu spät. Zurück vom Trekking haben wir im El Tambo noch etwas gefeiert. Leider war dein Onkel nicht dort. Villeicht gehen wir heute nochmals vorbei, mein Reisepartner hat Geburtstag und das muss schliesslich auch noch etwas gefeiert werden, oder? Also nochmals viele Dank und Grüsse nach Bern.
Binus Skyppartner 1160155757000
Tschou Reisepartner vo Binu

Mir kenne üs zwar no nid, aber i gloub, mir wärde nis de schono mau lehre kenne Los, Kuuhli brichte, sehr spannend....eifach wiiter so.

Wünsch dr wiiterhin ä gueti Zyt, bliib xsung u munter.

Härzleche Gruess
dr Skyppartner vo Binu
Senta 1159966146000
Hoi Dani,
tönt super interessant, was ihr alles erläbed und die Bilder sind ja gigantisch! Schriib wiiterhin so spannendi Reisebricht, es isch schön virtuell chöne mitzreise...
Gueti Ziit wünscht dir dini Cousine us F'feld
Hakan Dogru 1159965742000
hej dani, bisch wieder unterwegs!!!!!!!¨du hesch recht! machs guet frauchi!!!!
Karo 1159888643000
Hey Dani!
Wiedermol uf Reise... so schön!!! Ich bi grad nochli am Fotenä ichläbe vo Neuseeland. Mue immer wieder grinsä
Und übrigens; i dörf au scho bald wieder min Tramper packe, i 10 Täg gohts nomol noch "Down Under"!!!jupi
Liebe Gruess us Frauefeld
Karo
daniel bitterli 1159850720000
Muy bien como tu escribes. Wie ich lesen kann geniesst du deine Ferien in vollen zügen. Grüss mir Peru und wenn du nach Huaraz gehen solltes sag es mir.
Gruss Dänu
Andy Sturzenegger 1159849019000
Salutti Dani, dia Bilder sind jo Hammer...Sind geniali Idrück in Südamerika. Sobald in Villa Gesell verbiifahrsch musch di melda gell. Türa stönd offa für Eu...mössts eifach öppa a Wucha vorana wüssa! Gruass vum Bündnerland natürlich au nach Zihlschlacht
Sarah 1158705179000
Hey Iehr Reiselustige.
isch schoen gsii mit oi als schuelgspaendli.Danke fuer die tolle almuerzos im 2-Dollar-Schuppe. und noed vergaesse: Cuidado, choent e brustwarze sii )
Freue mich uf eui bricht und vor allem Foeteli. Gnuesseds.
En Gruess us de immer na chalte Schuel in Quito, Sarah
Karo 1158688931000
Hallo Daniel, dein Bericht ist echt spannend. Ich freue mich schon auf deine Beschreibung der Zugfahrt (die doch hoffentlich noch kommt?)
Liebe Gruesse von Karo
Antwort des Autors: Ja klar, Karo, der Bericht kommt noch, sobald wir zurück sind von den Galapagos. Solange halten wir die Spannung noch aufrecht.
Simu (LP) 1158596031000
Ja das het ja bi üs im jura scho ifluss. de wirds det sicher ou si. probiers mau. schlasch jede bau use.
Ja mir hei grad üse Bürousflug gha wo du hätsch seue organisiere. Nur per zuefau si mr neume häre wo mr vor 4 jahr scho si gsi. d anita u d seve heis nid so luschtig gfunge. Aber si hei haut nid die gfragt wo denn scho si derbi gsi. pech. egau isch emu glich mega luschtig gsi. Aber am abe naja wie mr hie haut so si e chlei zviu hei deu scho verwütscht. (I ha müesse fahre darum nid)
Aja d mädels u i sueche no eber für ids wintertraining im Tennis. wetsch äch zrug cho chasch ja när wieder ga

Schöne und no viu spass bis zum nächschte Itrag
Tschau
Söndlä 1158347220000
Hey Dani, dankä fürs Telefon, hät mi schuurig gfreut! I freu mi scho uf wiiteri spannendi Bricht vo dir! Bis bald und än liäbä Gruess au a dis Gschpänli! Bye
Jacqueline Rutz 1158152915000
Sali Dani! Wow, dini Gschichte sind echt spannend und interessant. Viele Dank defür! Gnüss es und witerhin en schöne Ufenthalt. Gruess Jacqueline
Beat 1158007594000
Sali Daniel, no schöni Feriä und merci für d'Bricht!!

Gruess Beat
Anja 1157973159000
Sali! Du, chasch dir aber scho vorstelle, dasses no schwirig isch, under därä Näbäldecki und dä vile arbet, nöd iifersüchtig z'werde? GNÜSS ES!
Simu (LP) 1157972192000
Hei gseht ja grandios us die Biuder. Hie im büro hani grad nur Aktebärge um mi ume keni 5'oooer.
Vilich wärde si de ou mau so höch
Gruess vo aune. Si immer no aui deppat. Emu dr Dachstock. Hei cha me det ou tennisle? Chlei komisch wärs äue wüu ja viu weniger Luftwiderstand hesch. Auso mir wärde scho aui gspannt ufe nöchscht Reisebricht und när uf die 1. Uflag vom Buech. Ja das isch ebe das wo mr grad so ifaut zum schribe Gruess STS / BID
Antwort des Autors: Merci fuer d' Gruess! Jo klar cha me tennisle. Has eifach no nie gmacht. Isch viel z'streng i dere Hoechi! Da mit em Luftwiederstand weiss i noed so gnau wie das isch. Ich glaub das het noed so en grosse Ifluss. Vielicht mues ichs glich mol no usprobiere!
Isabelle frieden 1157904998000
Gratulation zu euere 5000er Premiere! Und merci für die spannende Bricht und die wunderschöne Bilder. Liebe Gruess isa
Adrian 1157878838000
Hoi Dani, merci für die guete reisebricht. es isch läss dass du üs so unterrichtisch. i wünsch dir no viel spass i de schuel und vor allem bi dine uusflüüg. lg vom adi