Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Manuela erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :Sprachaufenthalt in Playa del Carmen Febr.05

Manuela Sartori [?] 1177789543000
Habe noch einen neuen Tip zum Thema Unterkunft:
Tania Ku hat eine neue Unterkunft in Playa del Carmen eröffnet. Es lautet REAL del MAYAB.
Allenfalls im Reisebüro erwähnen oder selber vorbeigehen.
Der Tip kommt von meiner Trainerin die aus Mexico kommt und Tania Ku kennt.
Na dann lasst Euch mal überraschen.
Gruss Manu
Manuela 1130439840000
Hallo Thomas

Entschuldige bitte, dass ich erst jetzt reagiere, aber in unseren Reisebericht klicke ich mich nicht sehr oft ein, ausser wenn ich wieder mal unser tolles Abenteuer Revue (schreibt man das so?) passieren lassen möchte.
Betreffend der Schule, kann ich Dir nicht viel sagen, ausser dass es uns vorallem gut gefallen hat wegen der Lehrerin Mariana. Da haben wir das Goldlos gezogen.
Ich persönlich würde bei einem nächsten mal, Privatstunden bei Mariana oder Isaura nehmen.
Ich denke sie sind froh um einen Nebenverdienst.
Auf jeden Fall sind wir froh, dass Mariana uns nächstes Jahr im Sommer ins Südtirol besuchen kommt.

Also viel Spass beim Planen, falls es nicht schon über die Bühne gagangen ist.
Grüsse Dich Manuela
Thomas 1125394614000
Hallo!

Ich möchte nächstens auch einen Sprachaufenthalt in Playa del Carmen machen. Könnt ihr mir diese Schule empfehlen? Wie Gross ist diese Schule (anzahl Schüler) und hat es da nur Schweizer?

Ich wäre euch sehr dankbar für euere info!
lieber Gruss
Thomas
himi 1110209521000
hallo manu,schick es bitzeli vo euere wärmi zu eus dass mer entli eusi töff chönd schtarte. vili grüäss und guäti ziit de himi
Antwort des Autors: Hallo Himi und Christine

Ich freu mich au uf dae noechscht Toeffusflug. Schrieb bitte unterem Kapitel Costa Rica zuekuenftig ine. Liebe Gruess Manu
Sandy 1109945489000
Ciao Manu
Ich hoffe es gaht dir guet. Gnüss die Ziit no und blib fit und gsund.
Grüessli Sandy
Estrella ZH 03.03.2005 1109851707000
Hallo Ihr 3 Guapas!!!
Nun seid Ihr also schon 'auf Achse' und lernt schon bald wieder ein neues Land und Leute kennen...Lasst es Euch weiterhin gut gehen und geniesst all' das Schöne, das Euch begegnet!!
Hasta la vista!!!
Mucho besos
Estrella Valentina del Puente
Rita 1109754183000
Ciao Manu
Du besch loschtig du. E müe mi met italiänisch ab ond du hausch noch mexiko ab!!! E fends rüüüüdig guet was er do möchid. (cool wäisch).
Liebi grüessli vo mier
Nicole 1109706331000
Hi Fabi, han ghört das Du in Mexiko guet acho bisch,mir sind gester znacht wieder gsund us üsne Ferie retour cho, händ zwor fasch en chälte schock gha .I wünsch Dir e gueti ziit, gnüsses....En dicke schmatz und e festi umarmig HDGFL Dini Schwö
Antwort des Autors: jo du,bi guet acho!I ha aen hitzeschock gha wo i acho bin,gnuess es aber mega!aes isch traumhaft do,und am do startet mir jo scho ueses abenteuer noch costa rica und venezuela,mir sind scho ganz chribelig!mir melded ues den wieder vo unterwegs...adios...hdagfl aen dicke schmatz
himi 1109605893000
Hoi zäme,Ich wünsche eu au z'dritte e gueti und schöni Ziit eso wiit weg vo eus. gnüssed d'wärmi!! gruessli de himi
Antwort des Autors: Danke Himi.
Huet, Maentig, regnets. Das tuet au wieder mol guet.Isch schoen agnehm. Die Dritt im Bund isch jetzt au do und mir freuet eus uf dae Donnschtig, wenn losgeit noch San Jose. Freu mich selber scho uf die noechste Bricht.
Gruess ad Christine und Doris. Manu
Marqito 1109582962000
Hola chicas!
Creo que todo esta bien. Bueno, los fotos dicen que es muy lindo en este lado de mexico. mexico me gustaba mucho. quando van a ir a costa rica??

Saludos de los chicos y chicas de la linea caliente!!
Antwort des Autors: Hola linea caliente

Am Donnerstag geht unsere Reise frueh morgens los, somit sind wir ab Freitag in Costa Rica.

Liebe Gruesse an den Rest der Hotline
Eschti 1109517259000
Hallo Ihr 2 - bald 3...wir haben heute Fabienne am Flughafen verabschiedet und Ihr noch ein paar Schneebälle in den Rucksack gepackt...Euch allen eine wunderschöne, erlebnisreiche Rundreise! Lasst es euch weiterhin gut gehen!Herzlichst Eschti
Antwort des Autors: Hallihallo

Wir werden uns in 2 Stunden bereits auf den Weg machen, um Fabienne begruessen zu koennen, wenn sie in der Hitze Mexikos ankommt...
Ganz, ganz liebe Gruesse - Melanie
Cati 1109333198000
sali meli
ha dir gad äs mail gschriebe, aber dini mailbox isch voll und i ha ä fehlermeldig übercho. häsch mis sms übercho?
liebs grüessli cati
Antwort des Autors: Hallo Cati
Sende mir bitte per SMS Deine E-Mail-Adresse.
Danke und Gruss
Cati 1109193846000
Jetzt han ich vor luter no vergässe eu witerhin viel schöni stunde uf euere witere reis z'wünsche. Natürlich au dä Manu und nochher dä Fabi wenn sie am Sunntig zu eu stosst.

Liebs Grüessli Cati
Antwort des Autors: Hola Cati

Schoen no vo dir z'ghoere! Mir hends do guet in Playa, in 1 Wuche gohts denn scho richtig Costa Rica.
Mol luege, ob das mit aem Mexikanisch koche funktioniere wuerdi?! hmmm....
Liebi Gruesslis us Mexiko - Melanie
P. S. Choentisch mir echt bitte uf mis private Mail schriebe, han dini Mailadresse dihei liege loh. Waer suuper!
Cati 1109193640000
Sali Meli
Wie gots eu so in Mexiko? Jetzt schaffis entlich au mol no zum eu schriebe bevor ihr gönd go reise. i gang immer wieder gspannt uf d'Homepage go luege was neus git. I hoff doch sehr, dass du mich den ä mol Mexikanisch tuesch bechoche, oder?bi üs isches mega chalt und äs hät immer no Schnee. como haces con el espanol en la escuela? I freu mi jetzt scho bis wieder zrug chunsch, denn i vermiss üsi gmüetliche öbig. Liebs Grüessli vo dä verschneite Egg vo dä Cati
Mointeau 1108986271000
Hallo ihr zwei. Ihr händs ja würkli mega schön! Beniede eu also recht! Ganz liebi Grüess. Schmatz vom Spatz
Antwort des Autors: Hola min mointeau

Gnuesses au so richtig fuer dich und hoffe das es bi dir mit Aegypte klappt noechschti wuche! au en schmatzer - meli
kurt 1108927315000
Hallo Manu. Da wird ich aber fascht e chli niedisch, wänn ich die Fofotos gsehne. Minin Ferie sind schön aber chalt gsi im Schnee. Ich muess Dir no en Gruäss vo dä Doris säge. Ich wünsche Oi no alles gueti für die nächschti Zyt.
Werner 1108908475000
Hallo Ihr Zwei,
wehmütig schaue ich mir gerade die Fotos von Mexico an...Ich muss mich erst wieder an Zuhause gewöhnen (vorallem an die Kälte!! > diesbezüglich denke besonders an Meli! . Der Jetlag knallt voll rein, bin heute erst um 4 Uhr eingeschlafen...wie wird das wohl erst morgen beim 1. Arbeitstag!? (
Ich hoffe es geht Euch gut, aber ich kann mir nich vorstellen, dass es anders sein könnte!
Wünsche Euch schöne Tag und viel Spass beim Unterricht..
Grüßt mir die "maestras" recht herzlich!
Ciao e bacione
Werner
Werner 1108832841000
Hola Chicas!
Para mi fue tambien un placer de conoscervos! Pasabamos juntos un tiempo maravilloso... Aqui está muy frio y yo pienso mas veces a ustedes.
Perseguirò vuestro viaje con mucho interés!!
Muchos grazias por todo!!
Buenos saludos tambien a Mariana...
Beso
Werner
Antwort des Autors: Hallo Werner
Schoen, dass Du gut nach Hause gekommen bist.
Unsere Klasse war am Freitag im Park "Los Aventuras". Eine sehr schoene gepflegte Anlage und einen super schoenen Strand.
Mariana und Isaura hatten sehr Freude an ihrem 1. Italiener in der Schule "El Estudiante". Claro!
Wir wuenschen Dir einen guten Start und denken an Dich
Schau Dir die Fotos nochmals an, im Kapitel Tulum hats noch eine kleine Anpassung gegeben.
Liebe Gruesse und bis bald.
Manu und Meli
Mähoni 1108659488000
Hallo-o,
no chliner? da got de aber scho under liliputaner oder? hehe Klein aber o-h-o, gell!
witer so mit dä bricht, i finds supi! hebät no ä schönä und tschüsse
himi 1108654719000
Hallo Manu,ich grüsse dich auf diesem Weg und wünsche dir alles gute und schöne. dein Nichtmehrraucher
Antwort des Autors: He Himi, hani u feud, dass Du mir schriebsch. Supi, dass es hebet. Ich han nur eini letscht Frietig graucht, will ich aen Tequilla trunke han und ich dae waeaeaeae find.... Ich bleibe bim Grappa. Gruess uns ae gueti Ziit.
Die Suenderin
Coci 1108590973000
Hallöchen Manöggeli. Läääägomio, gseht ja hammermässig us uf dänä Fotone! Geilo! Hey, gnüüsses i volle Züüg und tank au chli Sunne für mich! Grüessli usem Winterland CH!
Sandy 1108473858000
Ciao Manu, verrätst Du mir das Guacamole-Rezept? *mmmmmhhhh*
Que, los chicos son mas pequenos che tu?
Freue mich auf weitere News und Fotos..
Liebe Grüsse aus der winterlichen Schweiz.
Antwort des Autors: Natuerlich bekommst Du das Rezept. Die Lehrerin hat uns eine Kopie gemacht. Ist eigentlich ganz einfach. UND es gibt noch kleinere Menschen als ich
Gruesschen bis bald.
Morena 1108463502000
Hy Manu und Co., das klingt ja ganz schön spannend, was ihr da so alles erlebt! Auch eure Fotos sind echt cool! Natürlich macht sich auch bei mir der Neid breit - vor allem im Bezug auf die Wärme und das Meer!!! Hier ist es nach wie vor Winter mit allem was dazu gehört... Ich wünsche euch eine super tolle Zeit, mega viel Spass und freue mich schon auf die nächsten Berichte. Ganz liebe Grüsse aus der kalten Schweiz!
Antwort des Autors: Hallo Morena. Danke fuer den Eintrag. Wir werden Euch gerne auf den Laufenden halten. Uebrigens habe ich vergessen einen Gruss an Katia auszurichten im Kommentar fuer Nici. Bitte richte ihr noch einen aus. Danke Dir und einen schoenen Tag noch. Gruss Manu
Nici 1108397453000
Ciao Manuuuuuu, und Kolleginne
läck mier!!! Ich bin zwar vor drei wochen von den Malediven zurückgekehrt aber ich vermisse die Wärme, den Sand und vorallem das Meerwasser unheimlich.
Ach leute, geniesst es in vollen zügen!!
Ich hoffe das die Schule euch spass gemacht habt und das Ihr ganz viele Leute kennen lernt.
Bei uns Schneit es nun seit 3 Tagen und eine saukälte schwirrt umher!!!
Ach die Bilder sind einfach ein Traum, freue mich auf weitere Berichte und Fotos!!!

Ich grüsse Euch allen und denkt ein bisschen an uns!!

Gruss Nici /DSC
Antwort des Autors: Hola San Salvador

Todo bien. La escuela es muy divertente. Los chicos mexicanos no son bonitos ;-(. Son pegueños y no mas bonitos. Na ja, nadie es perfecto. Nosotros tomamos mucho sol y nadamos en agua muy clara en el mar.
Saludamos la hotline en el suiza - a la proxima
Jürg 1108308707000
Hallo Melanie,Fabienne und Gspänli
Salü Melanie. Ich habe mit Intresse eure ersten Berichte gelesen und freue mich schon auf die nächsten. Super Bilder. Hoffentlich ist die Panne bald behoben.
Fabienne dir wünsche ich einen guten Flug.
Viel Spass und gnüsseds. Jürg
Antwort des Autors: Hey Du....

Schoen vo dir z'ghoere! Isch wuerklich schoen do.
Uesi Panne hend mir jetzt behobe, kannst Du gucken
liebs gruessli vo mir
Julia 1108297446000
Hallo Melanie!

Schön von Euch zu lesen! Bin gespannt auf weitere Berichte und Photos! Die Bilder von der Pyramide in Coba sind ja klasse! Habe mich leider nur bis zur Hälfte hoch getraut... Wünsche Euch weiterhin eine tolle Zeit!
Viele Grüsse,
Julia
Antwort des Autors: Hallo Julia

Uns gehts hier wirklich super und die Ausfluege waren auch super spannend. Ich hoffe Euch gehts auch gut!?!

Liebe Gruesse Melanie
KBR 1108017100000
Halli-Hallo! So, jetzt han au ich Eui Reisebricht gfunde und mit grossem Inträsse gläse. Wow, bin scho chli iiversüchtig. Allerdings, bade im See zäme mit 7 Krokos wär nid unbedingt nach mim Gschmack. Aber chli meh warm, das wär's halt scho!!
Freu' mich uf die nächschte Bricht, mached's guet und liebi Grüess...
jan 1107974739000
Hallo Manu.
Wie ich gelesen habe habt ihr ein erlebnisreiches Weekend hinter euch.So mit Krokis und baden...
7.45 Uhr!War das nicht einwenig früh für dich?
Grüessli Jan
Antwort des Autors: Ui ja, das war doch recht frueh.
Aber das kommt ja nicht so oft vor.
Gruesschen
Sandy 1107944364000
Ciao bella!
Han Dir zwar vorher grad es Mail gschriebe, doch en Gästebuechiitrag vo mir dörf nöd fehle Hm, bin scho echli niedisch, wär au gern echli i dä Ferie. Und dä Strand uf dem Foti isch ja superschön! Ich freumi für Eu, dass Ihr's eso guet händ. Lerned schön wiiter, so dass Ihr's au würkli chönd, wänn Ihr hei chömed und gnüssets...! Bitte schick mir in Gedanke au echli Strandläbe und warmi Sunneschii
Liebi Grüessli us dä chaltä Schwiiz
Sandy
Gabriel 1107937078000
Hey Meli
Han jetzt gad mol chli eui Bricht dureglese! Mega schön hends er jo! Bin gad echli iversüchtig ! I hocke do i mim Büro und dusse hets Berge vo Schnee! Chan dir sägä, i han so gnuege vo därä chalte Schwiiz!

Jenu, kommt Zeit, kommt Rat, gell ! Und mini Plän werded all usgrifter........

I wünsch mim liebe Ex-Schätzeli uf jede Fall viel, viel schöni Erlebniss und Stunde!

En liebe Gruess a dich und dini Kolleginne!

Kuss

Gabriel
Antwort des Autors: hola gabriel

schoen vo dir z'ghoere! jo, mir hends wuerklich sehr schoen do, gnuesseds au so richtig.

ich hoffe d'sunne loht sich bi eu au bald so blicke, dass es em schnee z'warm wird...

Aes "schmatzerli" zu dir i d'schwiiz - mel
Sunshine 1107798795000
Halli Hallo „mein Liebling.....“
Endlich komme ich auch mal dazu, dein Gaestebuch zu beehren. Hab’s extreeeem streng, muss ich doch schon wieder in die Ferien. In 1 Stunde gehts los, ab nach Südafrika. Wie ich sehe, gefaellt es dir prima bei den Mexikanern, wundert mich eigentlich nicht. Bei uns ist es wie immer kalt und ungemütlich. Obwohl, heute war’s richtig schön, muss wohl mit meiner Abreise zusammenhaengen Du weisst ja, wenn Engel reisen. Geniess es weiterhin, und lass mal wieder was von Dir hoeren, falls du Nachschub an „du weisst, was ich meine“ brauchst, einfach melden. Greeeetz, Sunshine
Antwort des Autors: hallo mein "schatz"
ich wuensche dir ganz schoene ferien in suedafrika.
einen ganz lieben gruss aus dem internet-cafe
manu
Nicole Wullschleger 1107705700000
Hoi, hoi Melanie,i hoff es got Dir guet in Mexiko? Bisch jo au sicher fliessig am spanisch lerne ?Mir do ide CH sind immer no fest am früüre. Aber i dör jo au scho gli ad wärmi.Ich wünsch Dir/Eu no en wunderschöne, spannende, lässige und lerriche Ufenthalt. Mini schwö chunt jo au scho gli,sie mag würkli chum meh gwarte. En ganz liebe gruess Nicole
Antwort des Autors: Hallihallo
Ues gohts do in Mexiko sehr guet und mir sind richtig fliessig am Spanisch lerne... Dir und em Markus wuensch ich ganz schoeni Ferie (goend jo au scho bald, oder?) Liebi gruesslis - Melanie
Kurt Birrer 1107615994000
Hallo Manu. Uf däm wäg wünsch ich Dir und dine Kollege alles gueti und en schöne Sprachufenthalt. Gruess Kurt
Antwort des Autors: Hallo und Danke Kurt. Hoffe, dass Deine Ferien auch schoen waren.
Wuensch Dir eine gute Zeit. Manu
Corina 1107546367000
Hallo Mädels .
Hoffe, ihr seid nicht schwer erkältet und bin froh seid ihr trotz des "Gedröhns" heil angekommen! Weiterhin viel Spass und liebe Grüsse aus Winterthur......
Antwort des Autors: Hallo Corina
Danke fuer den Eintrag, das haben wir gut gemacht mit der Homepage.
Heisse Gruesse
Fabienne 1107524708000
Hoi hoi ihr glückspilz,ich bi do i dä schwiiz immer no am früüre und sehne mich richtig noch dä wärmi wo ihr händ!
Aber i chum jo au scho bald!!!!!!!!!!!!!!
D'Impfig han i guet überstande wobi i dä Arm 2Täg nümm ha chöne bruche(Starkrampf) und fieber han i au no gha(Gelbfieber)!
Also gnüsseds no und bis bald ihr liebe...........
Antwort des Autors: Hallo Du! Es sind nur noch 3 Wochen fuer dich... P.S. Nimm einen dicken Pullover mit in den Flieger! Gruesse die Streberinnen
Mointeau 1107448332000
Hey Mädels
Hani freud hani scho eue erst Itrag gläsä. Hey Mel, hani hüt morge din schriftliche Bricht vermisst woni s'Outlook gstartet han..
Schmatz vom Spatz
Reto 1107445347000
Hallo Manuuuuuuuu und Co
Ich hoffe ihr seid gut gelandet und habt bereits ein bisschen spanische lebensfreude entdeckt und gelebt)
Viele liebe Grüsse aus dem trüben Winterthur
Jasmin from down under :o) 1105417777000
oh dear, i'm sorry...but i had trubble with my computer....)
aber easy, doppelt genaeht haelt jo bekanntlich besser....hihi

....und tschuess
Jasmin from down under :o) 1105417649000
Melanie and Fabienne:

hey guys
how are you..? i'm sure you will have a great time in mexico as i have in australia...und ihr muend mir den joo immer brichte was so lauft bi eu..)

blibaed suber..hihi ;o))
Bis baaaaaaaaaaaaaaald
hug and kisses
cockroach hunter
Jasmin

Jasmin from down under :o) 1105416939000
Melanie and Fabienne:

hey guys
how are you..? i'm sure you will have a great time in mexico as i've got in australia...und ihr muend mir den joo immer brichte was so lauft bi eu..)

blibaed suber..hihi ;o))
Bis baaaaaaaaaaaaaaald
hug and kisses
cockroach hunter
Jasmin

Jan 1103824912000
Hallo Manuela und Gschbändli.
Ich findes mega cool was ihr do vorhend,chunt bestimmt guet,drü so Wiebli in Mexiko.Ich beniede eu scho chli.Freu mi scho di erste Gschichte zghöre vo eu.Grüessli Jan
Gabi 1103649923000
Ich vermisse eu jetzt scho gaaaaaaaaanz fest! Ich freue mich aber uf all Bricht und Föteli und natürlich zwüschet dure au uf es Tel vo eu, gäll Meli
Grüessli
Antwort des Autors: Nid truurig sii. Mir meldet üs ganz ganz sicher bi Dir.Manu
Sandy 1103618182000
Ciao bella! .. das tönt scho ganz guet! Hm, ich wett ich chönnti au mit, wenn nöd dä Jahresabschluss wär ..
Ich wünsche Eu jetzt scho viel Spass und schöni Erlebnis. Und falls mir eus nümm ghöred, wünsch ich Dir z'erst emal schöni Wiehnacht no i dä Schwiiz Grüessli
Coci 1103524787000
Hey Manöggeli, findi mega geil chamer nachem Möckli sinere Reis immer na da ine chlige go Bricht läsä vo Dir! Freu mich uf alli Bricht und Fötelis. Geilo. Es wunderschöni Vorbereitigsziit na und 'guet Schaff'.