Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Wenger erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :Argentinien Chile Ecuador

Silvia und Hugo 1298643274000
Erst noch haben wir Euch eine gute Reise gewünscht, nun geht sie in drei Wochen bereits zu Ende. Wir wünschen Euch für die restlichen Reisetage auf Galapagos alles Gute und freuen uns auf Eure Rückkehr
Chuchitigere 1296236718000
Hallo zäme
wir geniessen herrliches skiwetter, rutschiger arbeitsweg und fleissige arbeitstage
wir hoffen dass es euch gut geht und schicken liebe, kalte und sonnige grüsse.
das küchenteam

wohnigshüätär 1294598235000
Hey hou
währand däm ihr näch im zäut einä abfrührät, gniässä mir eui warmi wohnig. etsch.
drbi wär mir o liäbär chli am reise, wemer ganz erläch si.
aber üs gfauts hiä trotz schaffä u winter ganz guät. mir hei üs scho richtig igläbt u wüssä no nid ob mir diä wohnig umä härägä
aber dir heit ja sichär ono ke heiweh odär?
macht z`wättär mit bis its?
het öiä spanischkurs frücht treit? odär redä aui fliässand englisch?
öpä umä eis ä bricht nachä nid? i weiss muäss gar nüt sägä mäudä mi ja o niä.
ganz liäbi grüäss us stäffisburg
mam + päpu + grosi 1294302638000
Hallo zämä
merci für di schönä brichtä u biudli.
gestär hei mir ä prachts wintertag gha, hüt tuäts föhnä u isch widär wermär. wo sit dir momentan? gits widär einisch ä bericht mit biudli?
Gniässät eui reis u häbäts guät
liäbä gruäss mam, päpu u grosi
Regiiii 1294003643000
Hoi zäme... so i hoffe dir heit mit viu feinem ässä u chli wy guet id das jahr gstartet. bi üs isch suuuuuper gsi, meh de im früehlig mündläch. naja, iz startet morn dr arbeitsalltag wieder, gniessets auso no einisch meh das dir am reise sit! liebi grüess usem chaute thun domipomi u regipegi
Susann 1293883790000
Liebi Martina & Chrigu,
I verfolge öii Reis mit Spannig. Es isch schön, im Büro mal es Pöiseli z'mache, u z'luege, wo dir schtecket und was für Aabetüür dir erläbet.
I wünsche öich vo Härze aus Liebe u Guete im nöie Jahr u dass dir no mängs Schpannends u Gfröits erläbet uf öire Reis.
Stef u ig vermisse di scho chli, Martineli, aber äbe, gniess es wie verruckt....
Ganz liebi Grüess
Susann
Nadine 1293187885000
hey dir zwöi! i hoffe dir heit die längi busfahrt guet überstande
hie schneits wieverruckt, äntlech mau wieder wissi wiehnachte!
wünsche euch ganz schöni wiehnachtstäg und ner e guete rutsch, mir dänke de a euch wemer am silvester im waisenhus hocke!

Liebi Grüess
Gaby Pfister 1293096869000
Hoi Zämä
Wünsche Euch beiden ganz schöne Festtage geniesst die Sonne und denkt ab und zu ans uns!!!
Herzliche Grüsse
Gaby und die Küchentiger
Daniel 1293089078000
Ja, Bern, gut zu wissen. Freut mich, dass Ihr euren Dialekt auch schreiben könnt.

Ich habe damals in Ecuador angefangen, ging weiter nach Peru, Bolivien, Chile bis ans Kap Hoorn und dann noch hoch bis nach Iguazu in Argentinien. Zwischendurch haben wir von Chile aus noch Mendoza einen Besuch abgestattet. War wunderschön und am liebsten würde ich gleich wieder weg fahren. Aber da muss ich wohl noch ein bisschen warten, bis dass wieder möglich wird.

Beste Grüße aus Deutschland
Daniel 1292582559000
Hä, wo kommen eure Freunde, bzw. ihr denn her. Versteht mich nichts falsch, habe selbst nen Dialekt, wüsste nur nicht, wie ich den auf Papier bringen sollte.

Wünsche euch aber auch viel Spaß. bin selbst erst im april von 6 Monaten Südamerika zurück gekommen und freue mich schon auf eure Berichte.

gruß Daniel
Antwort des Autors: Tschou Daenu wie wir in unserer lustigen sprache sagen wuerden
wir sind schweizer aus dem schoenen berner oberland der dialekt heisst berndeutsch.
in welchen laendern warst du auf deiner reise?
wir schreiben bald einen neuen bericht, sind zurzeit in ushuaia.
viele gruesse vom ende der welt.
ursi 1292344879000
aterrizado vol AF 418...hanäch im internet verfougt u via e-mail vernoh, dass dir glandet sit!
ig wünschä öich ganz schöni tagä i derä pulsierendä grossstadt, u föiä mi uf news vo euch.
liebs grüessli
ursi
Heidi und Heinz 1292186247000
Jetze isches gli sowit u dir heit drü interessanti Monet vor öich!
Mir wünsche öich ganz ä guete Flug, viu schöni Erläbnis u gniesset d'Wermi!
Mir fröie üs vo öich chli ds ghöre wo dir grad sit u was dir so machet!
Auso heits ganz guet u gniessets!!
Liebi Grüess vo Heidi u Heinz
Daria & Thomas 1292182566000
o vo üs aues guete für eui reis
Regiii 1291996735000
Juhuuu, cooool! fröiä mi zwüschi öppis vo öich ds läsä. Häbet sorg u gniessets!!!!!!
Nadine 1291983817000
juhuuu es geit scho fasch los!
I wünsche euch e wunderschöni reis, gniessets, häbet sorg u füllet flissig dä Blog!
Steffel Schild 1291968953000
Les deseo un buen viaje enfermedad - oder so ähnlich, spreche leider kein spanisch (Google hat übersetzt) Geniesst die Zeit und häbet Sorg!
Silvia und Hugo 1291826649000
Mir wünsche euch no ä guete Räschte bim wärche u e gueti Vorbereitig für eui grossi Reis