Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Debi Nik Kevin erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :Abenteuer Australien

Meli 1381215156000
Hallo zäme
Mrci viu mau für d'charte, mir si grad zwe wuche in frankrich gsi mit üsem wohnwägi u heis ou sehr schön gha. Deheime wider internet hanimi richtig gfreut eue reisepricht z'läse, fingi supper das dir üs löt lo teil ha es isch spannend zum läse, u so wüsse mir ou dass nech guet geit. ( u jo d winnter chleider wo dir heit postet chöit dir guet bruche we dir hei chömit)
Liebi Grüess us dir näblige Schwiz
meli
anonym 1380116977000
Hey dir 3
das tönt jo aues unglaublich schön und am liebschte wett i mi schnäu zu üch härebiiiiiiime danke, dass dir üs do z Solytown löht lo Ateil näh mit dene Reisebricht. das isch genial :-*

bringet de ganz liebi Grüess nach Brissie

Brigitte 1378763754000
beim Sauvignon Blanc bin ich auch dabei cheers und liebschti Grüess nach Down Under
Tanti Madeleine 1377962210000
Halloooo, wo si die erschte fotos?
Geits öich guet?
mami nik 1377961948000
Hey dir reisende, mäuded nech mou !
Brigitte 1377509731000
hey dir drüü, für euchi Abentüür-Reis isch mir hüt no es Zitat i Sinn cho:
"Die Welt ist ein Buch. Wer nie reist, sieht nur eine Seite davon." I wünsche euch, dass dir i däm neue Kapitel ganz vöu schöni Sitene dörft gseh
Julia Stuber 1377327914000
Jetz gehts loooos, wünsch euch e guete flug und gniessets. Aber he nid z wieud, gäu bruderhärzli
Brigitte 1377236289000
Mir wünsche üch e wäuts schöni Zyt mit vielne tolle Erläbnis. Dir heit üch sehr guet vorbereitet und viel investiert: jetz dörfet dir ändlich go. Heits guet und gniesset "down under" i au sine Facette M&B
mam kevin 1377201351000
Ig vermisse nech jo jetz scho
Aber Dir machet das genau richtig,gniesets und chömet gsung wieder.