Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich susanne erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :meine langjährig ersehnte Reise

Ervin 1148832605000
Hallo Susanne
De schönscht Fleck uf dr Weld isch immer no zbündnerland und susch alles IO?
Claudia 1146505862000
hallo susle
ha grad dini reisebrichtä gläsä! isch äs würklech so schlimm gsi mit mir am schtür z fahrä... ;=))?! du und dr chrigu heit fei no chli öppis ungernoh, sogar d schoffarm isch inbegriffä gsi! bi geschter vo china zrugg i d schwiz cho. china isch sehr schön gsi, wenn's au nid grad eifach isch individuell umäzreisä. das brucht nämlech zyt und närvä! ha i däm monat meh fotos gmacht aus i knapp zwöi monät neuseeland!
wünschä dir au witerhin ä guäti reis und schöni feriä uf dä fidschi und z auschtraliä! gniäss äs und pass uf di uf! merci für diä tolli zyt wo mer zämä z neuseeland hei gha!
liäbi gruäss
claudia
Dini Familie 1145451328000
Salü Susanne, das Telefon hat uns richtig gefreut, da wir im Moment nicht so viel von dir hören. Wir freuen uns auf den nächsten Reisebericht!! Mit Frühlingshaften Grüessen.
Am Corinne geits guet.
Chlini 1143716218000
Hoi Grossi
Bi froh, dass es dir so guet geit und gfaut...He, i haute mis Verspräche de i, entüsch mi jtz nid! grins..i fröie mi soooo fescht druf, wenn wider hei chunnsch. Vermisse di haut scho wahnsinnig. Es wird de nid dört blibe!!!
E dicke Schmatz, Chlini
Gabi 1143615760000
Hola Susanita
Hey das dönt jo interessant, dini Reisebrichte. Ig hoffe dass s'Wätter bi dir jez de mou chli besser wird und du dini tagelange Märsch au mou im Trochne chasch erläbe. Do bi üs wirds temperaturmässig würklech ändlech Früehlig *freu* Hoffe es goht dir süsch guet und dass es gniessisch! Vermisse di auso scho chli!! Mah dir das aber gönne... go jo morn au chli id Ferie (Kapstadt)... Liebi Grüessli und häb Sorg zuedr! Bussy
Walter 1143548178000
Wenns gäng rägnet chönntisch eifach umschtöue und säge das isch normau und d usnam isch s schönwätter de würdsch di für drückkehr id schwiz guet vorbereite bi üs rägnets nämlich ouzimli fescht.
E härzliche Gruess us der Rägewäüt vom wäutu
Walter 1143548176000
E härzliche Gruess us der Rägewäüt vom wäutu
DINI FAMILIE 1143097515000
HOI SUSANNE,
DANKE FÜR DINI BRICHTE UND SMS. HOFFE DU HEIGISCH ES PAAR STÄRNBIUDER CHÖNNE DÜTE. ES FRÖIT ÜS NATÜRLI IMMER ÖPPIS VO DIR Z'GÖRE + DAS ES DER GUET GEIT UND GFAUT. KÄSSCHNITTE HANGET IMMER NO IR CHUCHI AM OFE!!!
SCHÖNI ZIT UF DER NORDINSLE.
DINI FAMILIE UND TSCHARA.
Walter 1142786955000
Tschau Suse,
do bi üs isch hütt der erscht Tag wo nid so gfrore isch!
es schint dass der früelig doch no chunnt.
Das wär de bi Dir der herbscht oder ? Üsi winterchleider wäre gli zha. Hebs guet und lo di wider lo läse
Härzliche Gruess fo utzischtorf
Wändle 1142417769000
hallo susle
so, ig gseh du bisch auso so richtig uf trab. hie bi üs isch aues im grüene berich u du muesch wäge üs 2ne d'reis noni abbräche.
mir wünsche dir witerhin viu spass u mir verfouge dini brichte ganz intensiv.

liebi sunnigi grüess
wändle u märcu
Michèle 1142369569000
Hallo Suslä
i bin also am schaffä in chaltä St. Gallä. Dä Schnee wött eifach nöd vergoh. Denk emol a mi, wenn die d Sunnä warm aschiint!!
Heb dir Sorg!!
Grüessli Michèle
Baerbi 1142360445000
Hoi Susle
Freue mi jedes Mou, öppis vo dir und dire Reis z ghöre! Häb Sorg und e gueti Zit, liebe Gruess
Bärble
Lea 1142342325000
liebi sue,
da packt mi auso grad ds fernweh wenn i vo dine iidrückleche abentüür tue läse...
gniesses ou e chli für üs daheimblibene
bis bly mau wieder u äs kiwigrüessli, cu lea
Eri 1142281831000
Hallo susle
Ich bin gespannt auf weitere Reiseberichte von Dir und hoffe es geht dir gut.
Gruss aus dem verschneiten und kalten Reigi.Eri
Kurt Rentsch 1142230342000
Hallo Susanne
Das ist wirklich super so ein Live Reisebericht.
Aber hast Du kein bedauern mit uns Bürohockers.

Gruss Kurt