Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Thomas erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :Australien - Neuseeland - Thailand

Falko aus Leipzig 1296912561000
Cooler Reisebericht! Verlockt zum Hinjetten, nur alleine macht das keinen Gaudi. Wer kommt mit?

Greetz Falko
Karin 1254276368000
Hallo Thomas
Habe, weil ich gerade an dich und deine Eltern denken musste nach deinem Namen googelt. Tolle Reiseberichte und wunderschöne Fotos.
Diese Reise ist schon viel zu lange her, was?
Liebe Grüsse
Karin
Peter & Sylwia 1214047309000
Hallo,

sind im Januar 2009 in Bangkok. In welchem Hotel hast Du denn gewohnt ?? zu welchem Preis und kannst Du es empfehlen ??

Ansonsten tolle Berichte

LG

Sylwia & Peter
Visitor894 1184885229000
I could not find this site in the Search Engines index
Visitor789 1184885166000
I have visited your site 809-times
Mareen 1174841217000
Hallo,
wir wollen im November 2007 für einen Monat nach Thailand und ebenfalls eine Trekkingtour "around Chiang Mai" mitmachen. Wo und wie habt Ihr diese Tour gebucht? Sie klingt total interessant und beinhaltet all das, was wir auch gerne während einer 3-Tagestour erleben möchten(Elefantenreiten, Floßfahrt, Wandern).
Danke und LG
Mareen
anonym 1172142137000
Hatte viel Spaß beim Lesen deines Reiseberichtes. Es war toll, viele Stellen in NZ wieder zu sehen und Erinnerungen aufzufrischen!Danke!
anonym 1170147580000
Wo ist die schoene Kuestenbeschreibung. Nur gerade aus gibt es auch in Australien selten, es ist immer eine Strasse zur Kueste dazwischen, diese Kuestenlinie ist unbeschreiblich schoen.
Wir fahren bald diese Strecke und werden alles besser machen, hoffentlich!
Antwort des Autors: Hallo,
Wenn du dort in 3 Tagen durchfahren musst, geht es leider schon ziemlich geradeaus. Aber ich hoffe Ihr habt überall mehr Zeit und werdet es besser machen.

Auf jedenfall viel Spass
Jan 1145905380000
Moin Thomas!
Thailand scheint ja auch ganz cool zu sein. Die Fijis waren aber auch nicht schlecht. Tauchen genial! Auch mit Haien, Delphinen, Walen und so.
Hab auf dem Rückflug noch eine Nacht in der City Garden Lodge verbracht und mit Iren gesoffen Bin jetzt wieder im Land der Wikinger. Muss wieder Kohle für den nächten Trip verdienen
Schönen Gruß und viel Spaß noch! Jan
marcel 1145478957000
heeee! chong tommy,verlaufsch di nöd im tschungel! s bier flüst im rümli. Mir wünschet
Nice Days and Hot Nights.. you know what i meen...
Grüess Mäse, Giger, Rüd, Pipo, Biegger, Beat, Yves, Stasi, Nico, Cecutti, Alfonso, Dirk p.s. las roooooockääääää willlld!!
Päsce O. 1145464391000
Sali Thommy

So, dini Reis isch jetzt dänn bald verbie und mir chönd glie wieder astosse mitenand. Ich glaub du häsch es nomal richtig guet gha in Thailand und chunsch so schön in Früelig id Schwiez. Ich freu mi di bald wieder mal gseh und wüsch der no ä schöni letschti Wuche und en guete Heifluug. Gruess vom Odi
Gemeindsheini 1144779591000
Hallo Thommy,
so jetzt gahts dänn nümme lang. Gnüs es aber no, es Schneit und ist sch... chalt. Es isch ächt toll dini Reis zverfolgä....
sarah 1143856995000
hey thomi,
hesch ja na erstundlich vel foer din chlapf becho. ich han grad es paar taeg noosa hinder mer. esch woerklich mega schoen det. has scho bereut dasi so schnell witer be. ich han leider bekanntschaft met dene bedbugs gmacht. de lengi arm het nur chli besse und de rechti esch fast dopplet agschwolle. han de es craemli und tablette becho. jupi, gli go ni go saegle. freu mi mega. ich woensche dir mega vel spass in thailand.mario: fals du das lesisch, scheck mer doch mal es mail,sarah.zi@bluewin.ch
Jürgen Mader 1143641167000
Hallo,
sehr gut und informativ!!! Weiter so....

Wenn Ihr ein neues zudem kostenloses Laptop brauchen solltet, dann schaut mal hier: http://www.siegerlaender-dilldappe.de/41453.html Da findet Ihr eine Anleitung um völlig kostenlos und seriös ein Notebook / Laptop abzustauben . Mit freundlichen Grüßen ... Ein Dilldappe
Jasmin 1143211664000
Sali Thöme! man man man.. ganz cooli sache erlebsch du da.. ich weiss nöd, hani das no richtig in erinnerig? dass du es halbs jahr am umereise bisch?..naja. uf jedefall, isch hammer mässig was du da erlebsch! es animiert mich würkli grad wieder.. für zum geld spare! und au emol uf NZ zgah! eifach mega! falls du gli hei chunsch.. wünsch ich dir no eh gueti ziet.. und denk dra.. Neuseeland so wie au Australie wird nid untergah!
liebs grüassli vo de jasmin (Noosa)
Gmeindsheini 1142768665000
Hallo Thommy, echt tolle Fotos von den heissen Sprudelquellen. Ein Gift-Lake wäre auch bei uns für die Entsorgung überdrüssiger Erdenbürger machmal nicht schlecht.
anonym 1142674200000
hey!
Coole Homepage. Natuerlich bin ich auch eine der Australienreisenden. Aber eure Bilder....echt super!
Mario alias Bebbi 1142348035000
He Bueb läbsch no?
Scho lang nüt meh vo dir ghört, wo ich no mit dir am reisä gsi bi, hesch nid ei Dag ohni Internet chönnä si. Jetzt chasches jo au richtig gniessä, wenn ich nüm näbä dir hock.
Machs guät und drink no äs paar Tui`s für mi.
Sali
Käti 1141393266000
Hallo Thommy
Ich Gratulier der au ganz herzlich zum Burzeltag, alles Gueti fürd dreis und für dini Zuekunft wünsch der no e gueti Ziit in Neuseeland gnüss es vorallem dwärmi.
Lg us dä chalte Schwiiz Käti
Paesce 1141317392000
Hallo Thommy

Ich gratuliere dir au no ganz herzlich zum Geburi und alles gute uf dinere Reis. Gruss aus Malta
Edi 1141306307000
Hoi Tommy!
Wenn auch verspätet, aber trotzdem von Herzen HAPPY BIRTHDAY! Zum Glück bist Du nicht in das grosse dunkle Loch gefallen, sonst hätte es für die anderen an deinem Geburi kein Freibier gegeben. Thomas, ich wünsche Dir auf jeden Fall alles Gute auf deinem Trip, und das Geburtstagsbier (und nicht zu vergessen die Wohnungseinweihung) holen wir dann nach, wenn Du wieder zurück in der Vogelgrippengeplagten Schweiz bist. Danke für die tollen Reiseberichte!
Gruss Edi
Andrea 1141219351000
Hallo Geburtstagschind
HAPPY BIRTHDAY!Ich wünsch dir alles lieäbi und guäti zu dim Geburtstag. Hoffe du gnüssisch din Tag i volle züg?! Ich wünsch dir no ä schöni zit. machs guät und heb där sorg. Lieäbi Grüässli vo dä andrea
Muetti & Papi 1141166260000
Hoi Thomas
Nochmals von ganzem Herzen HAPPY BIRTHDAY zum 27. Geburi und alles Gute aus der immer noch kalten und winterlichen Schweiz. Geniesse die wunderschöne Zeit in Neuseeland. Bis bald Muetti und Papi
Roger, neu aus Ennetbühl 1141161158000
Hoi Thomas
zum Geburi wünsche ich Dir alles Gute. Geniesse es weiterhin auf der anderen Globusseite.
Ich freue mich auf weitere tolle Berichte.
Mit lieben Grüssen
von Roger
Mario 1140865958000
Und? und? wie laufts? laufts?
ha d G.O.roud huet schnael abklaepertet isch voll geil gsi, voll geil!1

Und bi dir??
Morn Sunntig bini scho inPerth!! isch das ni geil???
Hengscht Goran 1140512927000
Hey Hengscht Mario, du alte Känguruh-Rocker! Gisch anschinend vollgas dört undä, he?? - Fetti Bilder händer gmacht... Do wird me jo richtig niedisch!! 8-) Gniessisch dini letschtä paar Täg no und luegsch, dass de vor dr Vogelgrippe in dr Schwiz bisch... Machs guet und bis bald!!! salüüüüüü! lg, Hengscht Goran!

PS: passisch uf in dr CH, wenn de über d'Stross willsch laufe, gäll? (immer z'erscht links luege...)
Mario 1140490792000
Ich schwaez au nid Duetsch, sodern Ch-duetsch und dasch dr unterschid.
Paesce 1140449302000
Hallo zaeme
Ich sitze da in Bangkok und warte uf min Heifluug. Voll geili Bilder haend er da gmacht. Und Bebbi, sorry aber dis Duetsch verstaht kei Sau!!!!!! Vill spass no und bis bald. Gruss Paesce
Ps: Is Auto no ganz?
Gerda & Helmut 1140383177000
Hallo Svenja,
viele Gruesse aus Koeln
und wir wuenschen eine gute Reise.
Gerda & Helmut
Rothenfluh 1140351775000
Hallo Mario und Thommy.Das si ganz tolli Föteli und Brichtä!!Gniessät no die räschtlichi Zyt und blibed ganz!!Gruäss vom Mami und Papi
Mario Bebbi 1140307278000
Voll geil, huerae geil, geil, eifach geil.....Soetsch amae chli uf dini Sachae ufpassae! ha ghoert, dir wird amae Zueg klaut!!!

Ps. Hesch au so Mueskelkater vom Wakeboerde??
Gemeindsheini 1140276282000
Hallo Thommy, Echt tool die Fotos vom Bungy-Jumpen. Gell das isr wie eine Droge, zuerst 50 m, dann Hundert und auf einmal spielt die Höhe keine Rolle. Bin gespannt, was jetzt noch kommt. Enjoy your Stay............
Jasmin 1140067863000
Hoi Thommy
wartä scho gspannt ufen neuä Reisebricht! Das was du erläbsch und gsehsch isch benidänswärt. Hetti me Geld uf dä Siitä würdi au grad nacho!
Liebi Grüess us dä verrägnätä Schwiiz Jasmin Brunner
Retos 1139430586000
Hoi Thommy
Ganz Geili Föteli häsch gmacht,cool!und äntlich häsch wider mal schnee gseh oder?! Liebä Gruess us dä (wider langsam)verschneitä schönä Schwiz
Martina und Costas 1139150328000
Hallo Thommy
Mir freuäd eus für dich das äs dir so guät gaht
und läsäd dini Reisebricht immer no sehr gern.
Wiä versprochä da nod Adrässä vom Sprungplatz.
Falls mal in Taupo verbi chunsch, d Firma heisst great lakes skydive center, Taupo. d Nr. 0800freefly. Falls Frage häsch, frög nach dä Corinne Monsch. Bin dänn scho gschpannt uf d Fötäli.
Machs guät und gnüssäs witärhin.
Gruäss Martina und Costa
Gemeindsheini 1139140640000
Hallo Thomy
Läck ächt cool das Neuseeland. Wotsch jetzt au no dä messner imitiereä? Hey gnüsses, bi eus isch es "ars....chalt, es hät Finstaub i dä luft und Sunnä gseesch erst ab 1500 Meter (). Have a good time. Heinz
anonym 1138888221000
Hallo Thomas, ich kenne dich nur von der HP,
aber du kennst meine Tochter, (kann ja sein)!
Lilian. Mache ja nur spass, hoffe nicht das du
jetzt böse bist??? Viel Glück und Spass. L.G. Claudia
anonym 1138831613000
Hallo Thommy! (Frage über Reiseprogramm)
Wie kannst du Feb.-März 2006 in Neuseeland sein und ende März 2005 Bangkok, April 2005 Thailand ?
Auch Du wirst älter nicht Jünger! Aber ich weis wieso, du hast nicht in der Schweiz Neujahr gefeiert! Mache ja nur Spass....L.G.
Antwort des Autors: Hy anonym

Ok, mein fehler. Ich denke hat jeder gemerkt was ich meine. Werds mal noch korrigieren. Kenn ich dich? Wenn ja, waere ein Name schoen.

Grz from NZ ==> Thomas
Claudia Käser 1138800371000
Hallo Thommy! Mir möchte Dir es Komplimänt mache zum Reisebricht, isch sehr intressant! Mir si säuber 1985 uf dere Wäue (Wave Rock) und uf däm Baum (Tree Climbing) xi. Lilian isch au so wit obe xi, nume nid säuber glofe, hed no keini Schue brucht,si au nid gstohle worde. Hi hi! Wünsche Dir no vüu spass in NZ, blib Gsund, mach witer so.
Aues Gueti, Claudia
Sabi 1138682187000
Ciao Thommy!hoff bisch guet in NZ acho! Paesce, min pers.Reisefuehrer , isch huet wiiter uf Bankok!
enjoy NZ! greets and kisses from Sydney!
Stefan & Manuela 1138646768000
Hallo ihr zwei Aussis
cooli Sache händ ihr erläbt! Macht spass de Reisebricht z´lese. Super schöni Natur a de Westküste Australie...
Blibet gsund und tünt nöd z´wüscht
saludos de Santa Cruz
Stefan & Manuela
Jasmin_Noosa 1138280090000
sali thöme! wieder emol sehr amüsant din reisebricht z'lese.. ich han mir au scho fest vorgno, mal so eh tour mit em van zmache!

wünsch dr no viel spass!
liebs grüassli
jasmin

P.s. es hät schlechti news geh bi de Onkelz..
homepage: www.onkelz.de
Esther 1138177966000
Hallo zämä !!
Komplimänt zum Reisebricht, isch voll intressant!!
Möcheds guet und nu vill vergnüegä.
Liebi Grüess vo de sister vom Woody

Esäli Marco 1138036125000
Hey Ihr 2 lueget achli uf de woody!!! Hebet d fraue wieder
Küenz und Nadja 1137960338000
Gugu ihr zwei Reisendä. Au d Nadja und ich verfolged dini/eui Reisepricht mit grossem Inträsse. Fantastisch, was ihr da so erläbed! Alles gueti und no viel Spass und schöni Momänt auf euem Trip, liebi Grüess Andy und Nadja
Lili 1137810228000
Hey der 2, be grad wedermou uf dHP go ineluege.
Super Pics, ha die letschte 3Taeg grad GreatOceanRoad gmacht, esch woerkli raecht idruecklech...
Froeie mi euch gli weder zgse.
Aues Gueti Lili
Retos 1137801332000
Salü ihr Reise-Picktä,gaht ja voll ab bi eui!Ich hoff ihr händ no gnueg cholä zum witer Rockä.Und Päsce:Ich hoff du muesch au in Thailand Van's astossä Vill Spass no !!! Bis Gli
Paesce 1137751161000
Hallo Thommy
Waen hald susch niemert is Gaestebuech schriebt, machs hald ich. Wuensch der no e gueti Reis und heb der sorg in New Zealand! Gruess vom PC naebet dir
cinzia 1137491388000
hallo thomas
so wie i gseh han gnüsset ers mega! isch au recht so!! s`büssli hebt au no...
wünsche dier no viel spass und schick äachli wärmi id schwiz da isch nämli mega kalt....
lg cinzia
Francois Stadtmann 1136273543000
Thomas, I wünsch der no es guets neus und no viel spass uf dire reis.
francois
Claudia Käser 1136232836000
Hallo Thommy, mir wünsche euch aues gueti is neue Johr! Bliebet Gsund, witer vüu erfolg bim Reise. Claudia Käser
susanne 1136192505000
hallo thöme,wönsche der nochträglech no es härzlechs happy new year!!!
ond witerhen vöu spass uf dinere reis!!!!
liebe gruess us der ned so warme schwiz
susanne
Retos 1135374807000
Hola thommy es pascuale
ich wünsch eui ganz schöni(motorschäde fre-i)
fäschttäg und än ganz guetä rutsch is 2006 !!!
s'Lachers 1135274317000
Hoi zäme,
s'Lachers wünsched eui schöni, warmi Wiehnachte, än guete Rutsch is neui Jahr und na vil Spass uf dä witere Reis.
Gemeindsheini 1135112220000
Hey Thommy
Nah da läuft ja was bei Euch. Dä mitem 5te Gang isch au no krass - bisch halt ebä Stromer und nöd mech. Lass wieder was von dir hören.
romina 1134977217000
thommy..... wo blibt de next reisebricht?
i de bergä häts am weekend jenäs schnee ane grüert... gogan boardä simer au scho 2 weekednds gsi... und sust... isches eifach sau chalt
en dicke schmatz vo volki a dich u an d'schnapsdrosle wod jetzt im gepäck hesch...
anonym 1134773553000
Hallo Tommy deine HP ist sehr schön, möchte dir noch ganz viele erlebnise gönnen!
viel Glück und bleib Gesund!
Claudia Käser
Retos 1134645483000
Tschoohh Tommy,
miär händ geschtär din diving DVD im rümli glueget
wo dä Claudia gschickt häsch huaran gail !!!
Machs witerhin guet,salü
gruess Retos
susanne 1134561384000
hallo thomas,es esch emmer weder spannend uf dini HP go zluege...s färnweh packt eim...hebs no guet,ond...vöu schöni erläbniss... liebe gruess us der chaute schwiz susanne
Heinz Lieberherr 1134484141000
Hallo Thomas

So Du weltenbummler, chasch jetzt au no schriibä. Eusi TVA im gmeindshuus liit flach, d'frauä fröged nach dir......

machs gut

Heinz Lieberherr
Liegenschaftenheini.........
Nadine 1134056982000
Hey! Habe gerade gelesen, wie Du die Tour zu den Withsunday Islands erlebt hast. Fliege im Januar dort hin und wollte auch eine Bootstour machen (3 Tage geht die oder?) Wie teuer ist denn der Spass?Wäre nett wenn Du Dich kurz meldest. LG Nadine
jasmin_noosa 1133536338000
ooh.. mega geils zügs erlebsch du da! chönt mer grad niiiidisch werdä..
ich freu mi scho uf de nächsti bricht! grüassli jasmin.. p.s. gnüüüüüüüsses!
marcel 1133294392000
hola tomy! gsehd saumäsig us.lasäs rockä! grüäss marcel
Andrea 1132929383000
Hallo Tommy
Dini Reisäbricht sind mega cool zum lesä. Es isch immer wieder spannend, uf dini Sitä z'gah. Vorallem wermer so bilder wie dieä vo Whithsundays aluägät, dänn schiesst eim doch grad a wemer i dä schwiz isch! Bi eus häts scho dä erschti schnee gäh also gnüss äs...grüäss andrea
Muetti 1132762666000
Hoi Thomas, spätestens jetzt nach dinere Begeischterig vo de Whithsundays muess ich mer wirklich überlege, ob ich no lenger i dere chalte, düschtere Schwyz blibe söll! Gnüss witer dini wunderbari Zyt.
Härzliche Gruess, Dis Muetti
jasmin_noosa 1132655358000
hey hoi thöme! woooooow so geil gisch dr ja mega mühe bi dim reisebrichtli!! da chum ich ja grad wieder is schwärme! bin sitt em samstig wieder diheime und es isch brr.. chalt! wünsch dr no en mega schöne ufenhalt! take care, jasmin
Martina und Costas 1132605260000
Hallo Tommy, dini Reisebricht sind dä Wahnsinn.
Und ä guäti Farb häsch au scho übärcho. Cool.
Mir grüässäd di ganz herzlich und freuäd eus uf witäri Bricht.
Ps: Gib där dänn no d Adrässä durä vom Sprungplatz in Neuseeland. Hans nöd vergässä.
Have fun, Martina und Costa
anonym 1132577196000
hallo thomas,auso dini reisebrechte send super!werde grad niedisch!!bi öis esch es mega chaut ond der erschti schnee esch e frog vor zyt. wönsche der witerhen schöni erläbniss ond aues gueti uf dire reis!! liebe gruess susanne
Retos 1132572143000
Hoi tommy,,
ich han grad mittagpausä und lis dini geilä neuä bricht,lueg diä schönä föteli a"sommer time".und wänn ich zum Fänschter usä lueg : Dä ERSCHTI SCHNEE ISCH AM FALLà IN USTER isch doch au schön oder? Seeyou tommy, bis zum nächschtä bricht
witerhin vill spass !!!
Desiree 1132361539000
HiThommy,
bin jetzt wieder mal uf dini Homepage go guegsle, beniede dich um Tauchgaeng... aber ebe ich wart lieber bis in Thailand. Dae Paesce und ich sind jetzt scho fascht in Wellington bald gahts ab id Suedinsle... Jipii! Neuseeland isch eifach meeeeega schoen!
Wuensch der no ganz e tolli Wieterreis.
Greetings and happiness
Desi
Sabi 1131457250000
Ciao Thommy! Sind eifach mega dini Reisebrichts... da chunt mär doch glatt is Reisefieber ) machs guet und gnüsses wiiterhin!!! Liebs Grüässli und Küssli Sabi
Ruth 1131436837000
Hoi Thomas
Super-Reisepricht! Äs schiint dier ja ganz guet z'gah! Häb no viel Spass!
(Tante) Ruth
ramunzglä 1131367911000
ciao thommy, dini bricht sind meeega u. wämer d' föteli a luegt... mues mer fast weine...
BBQ isch bi eus leider verbii, letscht sunntig hämer defür no es raclett bi eus im garte gmacht...hm das wahr lecker... villicht öppis wo du eus chli benidisch...?
än dicke schmatz vo züri
susanne 1131336371000
hallo thomas,mini taeg do in australie send jetz a eire hand abzellbar(schad).eg woensche der witerhin voeu spass ond wonderschoeni erlaebniss uf dire reis.eg werde ou gspannt dini reisebrechte verfolge!! liebe gruess susanne
Retos 1130504656000
Salü Thommy,
bin richtig nidisch gseht ja alläs mege geil us.diär gahts richtig guet wien ich gsehn und das freut mich!ich mues sägä in lake mc kenzie würi au no än fuess inähebä än hammer see ! und so nä wildi schlangä würdi au mal gern gseh,cool!machs guet und witerhin vill spass bi dim abentür.ich freumi scho uf witeri bricht und föteli! seeyou grues Retos
Käti 1130502632000
Hoi Thommy
schön das es dir guet gaht und das du scho so viel sache gseh häsch. Din Reisebericht isch mega spannend und bin au scho gspannt uf die nöchste. Ich wünsch dir wieterhin alles gueti und gnüss es
liebs grüessli vo dä Käti
anonym 1130372467000
Hoi hoi,
bin, au wänn ich dich nöd känne und nur dur Zuefall uf dis Reisetagebuech gstosse bin, scho extrem gspannt uf witeri Pricht us Noosa, ha mich drum grad geschter für en zwei monatige Sprachufenthalt genau döt agmäldet. Vorher und aschlüsend wird ich no insgesamt zwei Mönet Reise ahänke, und chas chum meh erwarte...
Liebe Gruess und vill tolli Reiseerfahrige!
Nora
roman 1129655832000
ciao thömsen!!!

verdammt! han eifach nüm möge cho a dis fäschtli, bin sooo müed xi und han no psuech us dütschland kriegt. und so häts ja müse so cho das ich us amerika heichum, du downunder gahsch und mir eus nöd mal xehnd zwüschedine. son seich aber au!!!

ich wünsch der en fette trip und hoffe dä wällegott sägnet dich chli meh wie mich mit aständigem swell. irgendwänn schaffemers ja dänn vilicht mal zur gliche zit am gliche ort z sii und chönd dänn e easy session duregäh.

so long, nice trip and a lot of good experiences!

gruess, roman
Paesce vo de Kiwis 1129420635000
Sali Thoeme
Ich sitze da i mim neu kaufte Auto und drive e mal los mit em Gurtner und de Manu richtig Norde.
Ich hoffe du dini Schuelziet gnuessisch und du nonig so brun bisch, wenn mir eus i zwei Moenet in Australie treffed. Also schoeni Gruess vo de Kiwis Paesce
Stephan 1129220399000
Hallo,
falls Ihr noch Infos, Tipps, Links benötigt für Australien und Neuseeland: Wir sind ziemlich viel herum gekommen in beiden Ländern! Also schaut gerne mal auf meiner Homepage vorbei! Würde mich sehr freuen, wenn ich auch nur wenigstens einen guten Tipp für Euch habe !
Liebe Grüße
und viiiel Spaß
Stephan
Céline 1128596130000
Ciao Thommy
wünsch der au no en guete start u. hoffe, dass dis gepäck schowieder häsch u. no alles dine isch!
Bin gspannt uf din nächschte bricht..
grüessli us de chalte schwiez!
Céline
dä chli Brüäder 1128441700000
tschau thommy
ich hoffe, du häsch dich bislang guet in noosa iglebt und findsch dich scho einigermasse z'recht... esoooo gross isch ja dä Ort nöd! Zum andere hoff ich natürlich au, dass dis backpack gli mal wieder zum vorschii chunt und no alles drum, dra und vor allem drin isch! Aber so wie ich dich kenne, häsch s'wichtigschte debi - d'badhose und drum bruchsch ja eigetli nur no es sörfbrätt damit's dr guet gaht!
Also, machs guet und seisch dä Rachel und dä Louis - sofern's no immer im College unterrichtet en gruess...

Gruss us dä "herbschtige" Schweiiz

Roger
Käti 1128437147000
Hello Thommy
Oh nei das mit em Gepäck, ich hoffe es gaht no alles guet. Ich wünsche dir en ganz guete Start in Noosa und bis bald
gruessli vo dä schwiiz
Romina 1128426141000
hoi thommy,
hoffe bisch guet a cho u. gnüssisch scho s'schönä wetter mir wartet scho uf din erstä reisebricht...
grüessli us volki vo de romina
Stefan & Manuela 1128069663000
ciao Thoeme
mir erwartet dich scho ganz ungeduldig da in Brisbane und freuet eus e chli Zit (wenn au ganz churz) mit dir choenne z'verbringe. Natuerlich sind mir in Zuekunft au uf dini Bricht gspannt *g*
bis Morn...
Manuela & Stefan