Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Andrea erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :einmal um die halbe welt

Ä airbordfan 1233576436000
Cooli Reisebricht! Du wer chund da eigentlich alles gu schlittlä am nächschtä fritig?
Stefan 1219753009000
Hallo, ein sehr schöner Reisebericht.
Mach doch auch ein wenig Werbung für deinen Reisebericht auf unserem Reiseberichte Verzeichnis.
Romi Lüönd 1191516865000
Hallo Andrea!
Hier ein Gruss aus der Schweiz. Lebst du noch? Schon lange nichts mehr von dir gelesen
Machs guet und wiiterhin viel Glück.
Romi
Alison 1188218725000
Hoi Andrea
Danke für dini tolle reisebricht...sehr spannend und ich bi rächt iversüchtig!!!
Wünsche diär nu ganz e gueti ziit und bis bal wiedermal gell
liäbs grüessli
alison
regula 1181224425000
Hoi Hödi.ich ha au mal ziit gfunde und bi mal chli gu schneuge wes du so hesch.cooli föteli.wemmer gsehd gads dier bländend. ich hät au nüd anders erwartet, wemmer wäg isch und släbe cha läbe wemmer wot chas eim nur guet gah. ach, ich wett au!! gnüsse es, es gad immer viel zschnäll verbii. he wenn z`hawaii bisch dänksch de chli a mich,gäll nid vergässe und wenn ziit zum schriebe hesch für mi mege freue uf ne charte aus hawsaii!!!(Frauholzstr.24 Steinen!!!!)hihi! machs guet und heb der sorg.
Ganz liebei Grüess Regula
Ursi 1180719719000
Hei Andrea
au die uralte Steinerberger-Bekanntschafte lönd sich natürlich nid la lumpä die aktuelle Föteli vo dinere Reis azluägä. Bi scho echli niidisch. Bi ja selber erscht vor 2 Wuche heicho und jetzt wetti am liebschte au grad wider wiit äwäg wie du.
Ich wünsche dier en tolle Ufenthalt, vill Schnee und Spass und natürlich für üs e Huufe bombigi Föteli.
Liebi Grüäss us em Urnerland Ursi St.
bruuuuce 1179864334000
Hey Hödele,
tolli föteli...bisch ja en mega talentierti fotografin!so guet...
liebi grüess und lueg zue dier, bliib gsund und gfräsig!
Nathalie
richi 1179776840000
Hey Hödi

fucking awesome. we ich gse gfallts diär i minäre Heimat......hihihihihih

North Vancouver isch au mini Heimat gsi und s`Fötäli midäm Menunplan isch vom Cambie, da bini fascht durä gstartäd. Ich wet doch au wieder go PITCHER trinkä

Also Hödi blib suber und nu ä schön i Zit

Take care and enjoy beautiful BC ("Bring Cash" or "British Columbia")
and don`t smoke to much the legend BC weed

Cheers Richi

let it rock darling
Chalesi 1179166400000
Hallo Greyhound

Ig hoffe du bisch mer ned bös aber ig ha s'gfüehl, der Name passt im Moment ganz guet zu dir.
Dini Reisebrichte si extrem spannend u ig gseh, du bisch fliessig ou am Englisch lehre. Äs isch guet, das äs dir be dire Home Stay Family gfallt u guets ässe hesch. Hesch gar nid ä chlei längi Zyt nach üs? Ä liebe Gruess vo de Chalesi u Fellini. Übrigens der Count Down isch guet wäge Whistler
anonym 1178290882000
Hallo Andrea

Ich ha jez grad mitem Jämi dini Brichtli aglueget, und mier sind aso mega nidisch!!!! Mier hoffid, es gaht dier guet, so wie a üs. Also du, mier gönd jez es meisi go näh und stossid uf dich a! Machs guet. E liebe Gruess vom Jämi und de Strüby
Robert 1178053686000
Hallo Andrea,
ich han mit Freud dieni Reisebricht gläsa! Es freut mi dass es dier guet gat. Gniess es mit vollä Zügä, aber pass uf dies Gnick uf! Dänk an mini Arbet!!
Es liebs Grüessli, Robert (Physio)
Marlis 1177464387000
Salü Andrea - das het mi itze grad gfreut, dassi no e witeri Schwyzeri uf dere Siite gfunde ha. I schriebe drum ou und ha die gliche Startschwierigkeite wie du gha (tiptop aues in Mundart verfasst. I bi momentan ou grad in Kanada, nur uf de andere Siite.

Mit liebe Grüess und no vöu Spass bim Reise!

Marlis Stalder
gelä 1176976204000
He so gegl

alles klaro??
das mit denä bricht isch würkli toll, machsch das ganz brav!!!

He viel spass i dä schuel und lern brav!!

Grüässsli
man hört sich
de Wolf 1176926763000
Hi Holderio!!!

Nime a du schnall scho wer i bi!!!! Hesch mini Pflaster scho chönne bruche???? Wenn nid, warts ab bruchsches denn schneller als denksch! Ach und wie gseds denn mit de gelbe Schachteli us??? Sinds scho es paar weniger???

Gnüss es nu und schicksch öpe es paar geili Manne id Schwiiz!

Busserl vom Wolf (hi hi ))
Tinel 1176837370000
Hello Hödi
Din Reisebricht hört sich guät und amüsant a. Wet au gad cho. Aber äbä ...
Grüäss Tinel
Götti 1176663688000
Salutti Andrea - bisch jetzt scho zum Snöbe mit em Markus cho? Voller Spannig läsid mier dini Bricht. Ues chömmid natürlich fasch d'Heiwehtränli wemmer dini Föteli gsend - chun ues irgendwie so bekannt vor! Liebi Grüessli und en tolli Reis wünschid dier de Götti und d'Familie
Angi 1176531434000
Hoi Andrea oder besser gseit Kanadrea!!
Wirklich super gueti Bricht wo du da verfassisch, sehr interessant! Freu mich jetzt scho uf wiiteri News!
Also witerhin viel Spass und falls en Elch mit Nipel wuersch gseh, sofort fötele!!!
Liebi Gruess us de Schwiiz
Angi
Chalesi 1176500659000
Hello Andrea

Du weisch sicher wär ig bi, wägem dialäkt oder mängisch bi nig chlei langsam! Dini Brichte töne bis jez guet, Eishockey-Spiel hät mi ou interessiert. SCB het leider verlore gäge Davos...Schnüff. Vieu Spass bem Snöbe u vergiss ned ganz dini Englisch-Scool? Good look and have a verry nice time to Canada. Best regards a Supi.
Chalesi
Simona 1176480689000
Hallo Andrea

En super Bricht hesch du da scho gschriebe.
Freu mich uf jede Fall witer hin vo dier z läse und gnüsses i allne züg.

Liebe Gruess
Simona
Andrea H. [?] 1176382816000
Hoi andrea ha die superfötäli und brichtä vo dier gläsä hoffä dass s wetter besser wordä isch bi üs isch superwetter. uf jedä fall au äs gruessli vom brüderli a dich und a unkel markus, söllsch am markus denn ä guetä snowboardlehrer si (viel geduld) viel spass und liebi gruess mami und dädi und pädl
Sarah 1176364176000
Ciao Hödi

Wow, du bisch ja huere fliessig mit dine Iträg und Föteli!
Hoffe du heigsch dich ez i dere 1. Wuche guet chönne iläbe. Und sWätter wird bestimmt au nu besser (spätestens in Hawai

Gueti Zit!

lg
Sarah
randy 1176306233000
heieieiei, es schribid ja all sgliche, so langwilig

ich find das übrigens e super sach mid dere siite. wenn wiiterhin sovill magsch gschribe wirsch öppe nidemal bruun bis wider heichunsch!

Aslo üwünschter natürli au nu alles tolli... bis morn!
Gruess an dy Bar
Bruno Bürgler 1176274587000
hoi andrea

wünsch dier ganz viel spass bi dim trip around the world

lg bruno
Marc 1176265679000
ciao andrea

nachem herrliche täg und super schnee in saas fee heissts leider wieder schaffe mir hends halt ned so schön wie du aber d'summerferie chömed denn ja au wieder!!!
hey luegsch dass schön fit blibsch mir bruched denn evt wieder es model für üses 10jahr jubiläum...erfahrig hesch ja scho

machs guet und viel spass...
marc
Nathi Lappi 1176218973000
hey du scharfi Buslä,
Ich wünsche dier en meeega dolli Reis und chum gsund und gfräsig (und schwanger) wieder zrugg!
Das ist the Wahrheit!
dein Bruce
leitsch 1176213286000
hey hödi
ich vermiss di ez scho....duä ned zwüäscht und chum gsund zrugg, demit ich wieder mit dier cha spinne im usgang!
schmi schma schmatzer
lea
Präsi 1175959850000
Hallo Andrea
Ich dankä dir für alles was du bis jetzt bi üsem verein gmacht hesch und hoffä du chunsch wieder gsund und guet glunät hei.

Marcel
Philipp Geisser 1175862743000
Hello Andrea
Ich wüschä diär ä schöni Zyt und gniässes!! Machsch in Whistler nu äs paar feini Kurvä für mich!!!
Gruss us Schwyz Philipp
Silenen 1175774152000
hey bella
au ich wünsche dier en super-hammer-geili-spannendi-interessanti-schönwätterigi-reis um die halb wält. lueg zue der und heb dohre stief...
glg silenen
ps. es isch toll, dass mer dini reisebrichtli da chönd läse und mier somit immer öppe wüssed, was au gad so machsch... freu mi ezt scho,wenn denn wieder news vo dier zläse sind!
Carina 1175754425000
Heey Andrea, gaaaanz gaaanz vil Spass, Sunnä, Vergnüegä und und und... uf dim Reisli!!! Freuä mi ez scho uf dini Brichtli mir ghörid üs!!! Machs guet & äs liäbs Grüessli
Stefan Rüedin 1175708733000
Vill vergnüägä und grüäss mer d Bäärä z Kanada.
Schöni Ziit, Stefan
Margret 1175708251000
Hoi Andrea, dier wünsch i e ganz e gueti Reis und e tolli zyt. gniesses und chum wieder gsund und munter hei. Liebä Gruess Margret
Tanja Rindlisbacher 1175699160000
Ciao Andrea

Das isch ja en gueti Sach denn weiss mer immer echli wo du dich so umetriebsch uf de welt Wünsche dir viel Spass und ja mer gseht sich am morn abe!!!

Bis dann
Romi Lüönd 1175698534000
Hallo Andrea! Dann wünsche ich Dir wunderschöne Ferien und freue mich auf weitere Infos. Gute Reise und schöne Ostern!
Gruss Romi
Karin Zürcher 1175698158000
Ich wünsche dier mega viel schöni stunde und natürlich uf gueti News vo dinere Reis.

Hebs guet Karin