Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich David erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :Asien und Australien wir kommen!

anonymo 1209544361000
Hey Roman
So endli mol de Link wieder chöne uftriebe. Schön händers ka. Wenn er no in Hongkong sind, hüt wür nos Olympiafüür döt si. Chönd was für Tibet due und si versuche uszlösche.

Grues vom schneebedeckte Pilatus
Alex
Domi 1207757196000
Hey jungs

fast chli frech vo eu so fotene is netz ine zstelle wünsch eu no viel spass uf de witere reis...australie wird sicher de hammer!!!

gruess
domi
Götti 1206380062000
Schöne Ostergrüsse von der warmen Stube ins weite Australien. Wir relaxen auf dem warmen "Chustbänkli" und freuet üs of en neue Bricht.
Karl, Pia und Co.
anonym 1206266226000
Hoi Mitenand,
danke David, für dini Interessante bricht und dinä lässigä Föteli! Di einte vo eu gsend scho ganz "verwägä" us! Gnüssed no euri Ziit.
S Grüssli vo dä Friedestross
Mirel 1206035415000
Salü Zäme

Hey, das sind huere geili Föteli. wie's ussieht händ ihr en riese Spass
Genau so sötted Ferie au si! Also Jungs ich wünsch eu au witerhin ä tolli ziit und amüsiered eu ganz guet. En schöne zäme
Horni 1205694866000
Hallo Mitenand!!

Da wird mer ja grad iversüchtig!! Das isch ebe richtig!! Gnüsseds witerhin i voll züg!
MFG
anka 1205670413000
super föteli, macht eim grad ächli gluschtig, no viel spass uf eurä reis. Anka
philipp und fabi 1205521061000
hoi zäme=)

kuuli fötis und bricht... es gseht nocheme easy going läbe us! witerhin vil spass und bitte nomeh schöni föteli.

grüessli
Yves 1205343676000
Natürlich Dave gefällt uns dein Bericht. Grüsse von allen
David Dietz [?] 1204468087000
Gruss an ID 709, hoffe euch gefaellt mein Bericht.
Natascha 1204385196000
hoi roman
do packt eim jo grad dreiseluscht bi euene schöne fotene und spannende bricht (abgseh vo kakerlaken und grusige wcs...
wünsche no e toli zit und gnüsses wieterhin...

lieäbs grüässli natascha
Yves 1204145428000
Danke euch Zwei das wir so an eurer Reise teilhaben dürfen.

Grüsse Yves
David Dietz [?] 1203797651000
Hoi zaeme
Danke das ihr so viel schribet,mir leset eure Kommentaer immer gern.
Gruess David und Roman
ichwürdaugern 1203709715000
Hoi zäme, ich finds super dass ihr eues zügs packt händ und eifach mir nix dir nix um dwelt gönd! na besser isch natürli dass mir immer wieder chan ga luegä was ihr zwei so triebäd! Gruess Thomas
Silvia 1203436184000
Lieber Roman, Hallo David, es macht echt Spass eure Reise und die Abenteuer mitzuverfolgen. Ich bin froh, dass ihr auf der Zugfahrt nicht erfroren seid - ihr wahrscheinlich auch ) Wenn ich so das Foto von Hua hin betrachte, bin ich jedoch überzeugt, dass die Stapazen der Zug und der Krüppel-VIP Bus Reise bereits vergessen sind. Hebed eu Sorg und geniesst es weiterhin. Herzliche Grüsse Silvia
Anka 1203240903000
Hey ihr zwei, guet gsender us, dankä für di tollä föteli, eus gots allnä guet, mir hend au super wetter aber sehr chalt. viel spass uf eurä wieterä reis, ganz liebi grüessli und viel schmatzer, Anka
anka 1202757794000
hey zämä, henders guet? sinder schu am Meer? bi üs wierds am morgä immer chelter, br br br, sus isch bi üs aläs i, o. grüessli vo dä Dietzlis
Simon Sabrina und Philipp (leider abwesend) 1202576640000
Hallo Roman!! mir hend üs grad futsch glached ab euem luxus (wc, bus) und mir sind sicher, dases no me z'lache git. halted üs ufem laufende!! mir wünsched eu no ä super gueti ziit und see you... grüessli vo dine gschwüsterti
anonym 1202498364000
Mir frühret üs do dä arsch ab und ihr so äs wetter,da isch ungerecht,hehe.verbrenned eu nöd,liebi grüess vom mami,papi,oma,benjamin und mir.PEACE!!
anonym 1202241043000
Hey Roman
Also wenns der Roman isch wo i kenn, Viel Spass bi dinere Rundreis. Kunsch den eifach wieder mal zruck. Evtl. gibt mal a Klassetreffe. Denn hätisch ja was zum verzähla.

Aja, zeig den dene Thailänder usw. wia ma richtig planed Und wenn mal was kurioses uffindisch, kasch ja äs Bild macha und am Candy schicke hehe.

Also viel Spass ...
Yves 1202040170000
So Jungs bald geht es los, wünsche euch viel Spass und schöne Erfahrungen.

Werde eure Reise auf dieser Seite gerne mitverfolgen und sicher auch abundzu mal was schreiben.

Gruss Yves

PS: es isch es guetes Bild vo eme geile Team
Sandro 1201725058000
Sali Roman
Jo dänn viel Spass uf dinera Reis.
Würd am liabsta au gad go und da Arsch ad wärmi heba.
Gruass Sandro