Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Marlene erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :Indien

patrick 1224151205000
Hallo Gotti,
E so schöni Ferie häsch du.Es isch u spannend , die schöne Fötteli azluege.I wünsche dir no e gueti Zyyt. Und en schöne Heiflug.Liebi Grüessli und bis bald din gottebueb Patrick
Lisa 1224144931000
Juhuuuu!!! Hey ihr zwei ab in Flüger und zrugg zu üs!!! Wie's usgseht händ ihr viel erlebt und damit ihr alles verzelle chönd mönder jetzt hai cho!!! Gell min Zuckerschnäck!!!
>8-)) Bis am Zistig!!!
Martin 1224087852000
Ihr habt also schon viel erlebt und noch einige Sachen vor euch, der Bericht wächst und ist interessant, weiter so ihr macht das gut!
Grüsse aus dem sommerlichen Wil vom einen Paps Martin
Marion 1224061488000
Hoi ihr zwei
Echt schön, chunt mer gad lust über au id ferie zgoh.nögscht johr denn wieder .
Wünsch eu no eh schöno letschti Wuche
liebs Grüessli use de chalte Schwiz
Norbert 1224004887000
Hallo Ihr 2, ich lese doch immer gerne Eure Berichte und ich denke, irgendwann komme ich auch mal dahin. Wünsche Euch noch viel Spass. Norbert aus Remscheid
beste 1223998847000
hallo ihr beiden. Eure reiseberichten sind superspannend, freue mich für euch.Morgen gehe ich wandern in Toggenburg mit Mami. Machets guet. Kok Beste
Römmel Pömmel 1223924445000
Hei ihr Liäbä!
Isch jo uh spannend und mega lässig! dFotene sind de absoluti Hammer! Und Marlene dini Hoore sind jo mega lang -> uh schön so! Froi mi scho uf witeri Bricht! Liäbi Grüäss us de fröschtlige Schwitz!
Gubler 1223831559000
hoi zämä
mir freued üs jede tag über neui bricht!mir hoffet ihr haltet da so bi!
mir wünsched eu no e gueti reis und chömed guet hai! liebi grüess vo eus
Marlene + Lea 1223725788000
He ihr Liebe! Danke eu allne fuer eui Biitraeg i uesem Reisebricht, mir freued ues jedesmol mega!
Monika + Norbert 1223633078000
Hallo Marlene, hallo Lea
Es ist spannend Eure Reise verfolgen zu dürfen.
Wir wünschen Euch noch ganz viele schöne Erlebnisse und geniesst die Zeit.
Liebe Grüsse
Michi, New Dehli 1223574012000
Liebe Marlène und Lea,
Es ist spannend, Eure Reiseberichte zu lesen. So richtig Indien live...... das Hotelzimmer mit der nicht-funktionierenden Klimaanlage, ueberall die vielen Menschen und das Taj Mahal "Grabmahl", das schoenste Gebaeude der Welt.
Es hat uns sehr gefreut, dass Ihr bei uns zu Hause in Delhi gewohnt habt und mit Spannung erwarten wir die naechsten Berichte.
Take care and all the best, Michi and Regula
beste 1223571755000
Hej skat, tak for mail. Iche freue mich immer auf eure news. Kos an beiden, Beste
Anna 1223534570000
hallo ihr 2i! isch jo genial, was ihr alles erlebed. danke für diä spannende reisebricht. gnüsset's wiiterhin & hebed eu sorg! liebi grüess anna
anonym 1223483827000
Hallo ihr 2, es freut mich, dass ihr so viel erlebt. Demke an euch, kok beste
Mami Caroline 1223482571000
Hej Mädels!
Super, dass ich eure Reise auf dieser Seite mitverfolgen kann! Wünsche euch weiterhin eine tolle, interessante, spannende, erlebnisreiche Reise! Liebe Grüsse & koks, Mami Caroline
Norbert 1223474258000
Tach zusammen, so ist es richtig. Nicht nur im Bus rumsitzen, sondern raus an die Luft und sich unters Volk mischen. So stelle ich mir sowas auch vor! Euch noch viele tolle Erlebnisse. Norbert aus Remscheid
Monika +Norbert 1223469183000
Salü Marlene, salü Lea
Danke für Eure interessante Berichterstattung. Wir freuen uns, dass es Euch gut geht und dass Ihr umsorgt werdet. Wir warten gespannt auf die nächsten Berichte und wünschen Euch eine spannende Zeit.
Dejan 1223413286000
Hi Schatz Hi Cleo sorry
Da gseht jo mega guät us ussert old delhi. Hännder euri grössi scho duregeh für dä sari? Würd euch glaub no guät stoh. Viel spass no und bis bald.
Raphi 1223360799000
hey marlene
gnüsseds ih dem wunderschönä land...und hebed mine eltere sorg ;-D
gruess raphi
Stefanie 1223357020000
Hy ihr zwei hübsche
Eu gots anschienend ganz guet det z Indie. Gnüssed eui Reis, viel Spass & tolli Erlebnis
@Marlene, freu mi ufs nögschte Gläsli Wii
Norbert 1223313202000
Hallo Lea, wie isses in Dubai? So toll wie auf allen "Postkarten" die man so im Fernsehen sieht?
Hoffentlich habt Ihr in Indien auch die Chance, die fremde Kultur und die Menschen etwas näher kennenzulernen. Alles Gute Euch!!! Gruss aus Remscheid
Karin 1223308064000
Hallo Lea
Bin richtig am mitfiebere und finde Eue Reisebricht genial. En Gruess au ad Marlene - unbekanntersits - ganz viel Spass wiiterhin.
Karin vo Thurmetall
Martin 1223287058000
Auch ich wünsche euch einen Super-Aufenthalt in Indien; lasst euch inspirieren (ich habe ein lässiges Kopftuch bei Marlene gesehen)...
Good Luck und Grüsse vom einen Paps in den Osten,
Martin
eva 1223199818000
hey ihr 2!
wünsch eu alles gueti, viiel erhoolig & entspannig in Indie!!!!
vermiss di/eu ez scho
macheds guet, chömed widr ganz hei!
bis bald
greez & cox
Marlene+Lea 1223109111000
Hehe, danke fuer eui witzige Iitraeg...bsunders an Scheich...
Scheich Yousuf Ali al-Ghanim 1223057329000
Selam ihr zwei
Wünsche euch alles gute und Erlebnisreiche Tage in meiner Heimat. Ich hoffe das es euch gefallen wird. Gruss Ali
Sandra 1223030154000
Hey Menga
Ich wünsch dir und dä Marlene ganz schöni ferie! Gnüsseds und passed uf eu uf. Ich hoff, ihr nämed viel schöni erinnerige mit hei. Es isch mer etz scho langwilig im büro ohni dini mails *g*
Hdl
Annika 1222932148000
Cia Bella's!!!
Ich wünsch eu au ganz schöni ferie....gnüsseds dänn au chli für mich!
Hebed eu sorg und chömed guet erholt wieder zrugg!!!
p.s. bin scho gspannt uf eui biträg...
küsslis
Frei's Petrollampen 1222928738000
Hallo Marlene

Ich wünsche Euch für Eure Reise alles Gute.
Meldet Euch mal.

Viele Grüsse, Ernst
Desi 1222872614000
So lea etz isches endli so wiit, morn flüügsch ab, wünsch der e mega schöni reis dur indie, gnüsses und erhol di guät vom schaffe... Chum au wieder gsund und munter hei. Wünsch eu ganz schöni feriä. Liäbä Gruäss Desi
Ramona 1222436254000
Hey schwösterli, hey lea
Sooo, het gheisse ich mössi au endlich mol en Gästebuechiitrag schriibä
nei, i wünsch eu zwei ez scho meeega schöni Ferie und gnüsseds
Dajana 1222195377000
Hey ihr zwei! =) Cooli page...wenn i das so gseh, packt mi au gad s'Reisefieber...aber leider isch mini langi Fuulenzerei scho ume...=) Wünsch eu uf jede Fall scho jetzt e mega schöni & Erlebnisrichi Zyt & freu mi uf eui Biiträg und Föteli. =) Liebs Grüässli
anonym 1222071104000
Jetzt mömer nur no 10Mal schlofe! Bald isch es so wiit! Ich freu mich soooo!
Stefanie 1219049226000
Hihi, da isch jo echt e tolli Page. Do chömed ihr zwei jo würkli dur ganz Indie dure. Och i wet doch au so gern mitcho... Aber freu mi jetzt scho uf es Souvenir!
Römmel - FRAML-R 1218616636000
Hei ihr 2 i froi mi riesig für eu! Isch aber wohl selbschtverständlich das denn do immer aktuelli BRicht und vor allem Föteli inegstellt werded gelled!
SCHMATZER
Lea 1218442280000
Juhuuuu, i guet 7 Wuche isch es so wiit!!! S goht alles so schnell! Ich freu mich soooooo!!!!! )