Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Stefania erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :Nach Costa Rica und weiter...

Kathrin 1276033321000
Liebe Stefania,
im Rahmen einer Kochreihe mit Freunden ist für uns Costa Rica ausgelost worden - das heißt, wir haben die Aufgabe, ein ca. 3-gängiges Menü für 6 Personen zu zaubern - natürlich mit Zutaten, die man derzeit in Deutschland auch halbwegs problemlos bekommt. Hast Du Tipps dafür, was wir kochen könnten? Gallo Pinto hört sich ja nicht unbedingt wie ein besonderes kulinarisches Erlebnis an...
Viele Grüße und vielen Dank im Voraus,

Kathrin
Marina 1226503434000
Hallo

Ich würde gerne das Nationalgericht costa ricas nachkochen & wollte fragen,ob Sie mir das rezept von "Casados" per mail schicken könnten

Liebe Grüße
Marina
pia 1214426647000
hey!!
deine homepage ist echt cool!
ich habe sie beim suchen nach informationen über costa rica gefunden und frag mich ob du mir vielleicht ein paar mehr fragen beantworten kannst, da ich vor habe im jänner für ein halbes jahr nach costa rica zu gehen...
wenn es dich nicht stört mir informationen zu geben melde dich bitte bei meienr email adresse
liebe grüße und danke im vorraus pia
Andrea 1194515731000
Hallo, Kompliment zur toll gelungenen Homepage.

Sehr interessant, informativ und originell.

Weiterhin alles Gute und recht viel Erfolg.
Liebe Grüsse aus Zürich
Karin 1191158424000
Hallo
Ig bi grad vo Costa Rica hei cho u suächä verzvieflät äs paar guäti Rezept!!! Diä brätlätä Banane si soo lecker gsi u vo denä schwarzä Böhnli hani ou nid gnuäg übärcho!!
Ganz äs liäbs Grüässli
PURA VIDA
Karin
Tanja 1190069088000
Salue Stef!
Gits ja gar ned, bin grad echli verbluefft...jetzt hesch doch wuerklich scho alli Itraeg gschriebe!

Hoffe du bisch guet i de CH glandet und herzlich empfange worde vo dinere Familie & Fruende!

Mier fahred morn vo Iguazu nach Buenos Aires...bin ja gspannt, oeb de Zauber mich ebefalls packe duet!

Liebe Gruess
Tanja (....momentan no us Argentinie!)
Gianna 1189798378000
Ciao tesoro ja und du chasch der garn nöd vorstelle wie mir eus alli freut dich wieder z umarme, vorallem ich. am anfang han ich monat zähl bis hei chunsch dann sind es Wuche gsi,dann täg jetzt sind es no stunde, ich chans chum erwarte bis da bisch. mir chuns vor wie wenn ich dini reis au miterlebt hät. reis gut ich bin morn um 18.30 uhr pünktlich am flughafe.bacioni tvttttib
Franco y Maria 1189350243000
Sali Stefania,merci für Dini intressante Reisbrichte; tolli Landschafte glatti Lüüt und jede Tag e nöii Uusicht vo Dim Zimmer........aber langsam muesch as zämepacke dänke; mir fröied euis natürli, Du hoffentli au......
Also gnüss di letscht Wuche no. Mir möged fasch nüd gwarte bis mer DICH chönd umarmä.
Muchos gordos Besos y Abrazos Franco y Maria
Esther 1188283202000
Hallo Stefania
Dein Reisebericht lese ich immer gerne, denn du erzählst es einfach super und die Bilder dazu sind genial. Bei deinen Erzählungen, habe ich das Gefühl, auch dabei zu sein!
Also, ich wünsche dir weiterhin eine gute Zeit und viele weitere unvergessliche Erlebnisse die du nie vergessen wirst.

Ich freue mich, auf dein Wiedersehen!
En liebe Gruess und e herzlichi umarmig!
böbbel-jo 1187335867000
ou pumpelfritz, zell dtag bis dwieder da bisch. hoff du chunsch tatsächlich am sa abig, mu am so morgä im hotel zmorgä machä;-(

gnüss dä endspurt na, und pack bitte scho etz ganzganz viel sön ins gepäck ii zum mitbringä, bi ois ischs nämli gruuusig.

kusserl us dä bergä, böbbel-jo
Alexandra 1187157508000
Ciao bella!

hui dini reisebricht sind so spannend, ich chans amigs chum erwarte bis wieder en neue da isch ich wünsch dir e wunderschöni ziit und bis bald! schmatz
Stefania Wunderli [?] 1186645199000
Hey ihr liaebae leuts... ich bin ganz fescht hinaedrii mit minae reisebricht ! aber langsam, langsam soettis doch no irgendiae schaffae oi up-to-date z bringae, bevori hei chum!
bin scho lang in Peru und gang noechscht wuchae uf boliviae go poschtae (also wenn irgendoepper oeppis brucht: chappae, haendschae, DVD oder so *hihi*) und denn fluegi uf Argentiniae! und vo argentiniae wieder hei... bis gli!
Gianna 1186148899000
Ciao tesoro

Oh ja die Bananachips geniessen wir immer noch. Habe sogar entdeckt dass die Kochbananen auch bei uns fast überall kaufen kannst. Auch das Essen auf der Monsserat war sehr köstlich. Alejndro hat uns wirklich sehr verwöhnt. Die rote Gelatine vermisse ich am meisten!!!! Nein Spass bei Seite dass Essen war sehr fein. Jeden Tag wurden wir mit neuen Zusammensetzungen überrascht

Übrigens unter unserem Dach hausen 4 Amsel. 3 Junge und die Mutter, wir können jeden Tag beobachten wie sie gefüttert werden und wie sie das Fliegen üben!!!! Fast wie in den Galapagos hihihhihihii. Wenn du zurück bist sind sie sicher ausgeflogen. Ja wer weiss vielleicht wird das Nest
nächstes Jahr wieder benutzt und du kannst die Galapagos auch in Rickenbach erleben. HAHAHAHAHA
Machs gut bis bald

Bacioni t.v.t.t.t.t.tt.t..t.ti.....b.


anonym 1185256730000
Salut la Belle
je suis régulièrement avec un grand plaisir tes aventures et constate que l'amistad a bien fonctionné partout. Que de bêbêtes as-tu rencontré!!! Les photo sont géniales et permettent vraiment au jour le jour de te suivre. Voyager en fauteuil, c'est vraiment sympa. A bientôt de te revoir, Nath
Gianna 1184867652000
Ciao tesoro

Der Räuber von Cotopaxi ist neuerdings in der Schweiz gesichtet worden. So wie es aussieht hält er sich im Kanton Zürich auf. Ganz genau ist wieder nach Rickenbach gereist. Was er in der Schweiz anrichtet ist vielfältig, wirst nach deiner Rückreise sicher sehen. Ein Interview wird er vermutlich nächstes geben.
Ja Cotopaxi hat uns auf der ganze Reise in Ecuador verfolgt. Der Berg haben wir aus den verschiedenen Richtungen immer betrachten können. Für mich war die Ecuador-Reise ein unvergessliches Erlebnis. Am liebsten wäre ich mit dir mitgekommen!!!! Ja das nächste Mal werde ich sicherlich mehr Zeit für die Südamerikareise einplanen. Bacioni t.v.t.t.t.tt.t.t.t.t.i.b. mamma
Andrea 1184775098000
Hoi Stefanie

In dem Fall sind Gianna und Richi gut gereist und bei dir angekommen. Habe heute die Karte mit der Galapagos-Schildröte erhalten und will mich an dieser Stelle auch gleich für die wunderschöne Karte mit Sandstrand und Palmen bedanken.

Aber gell, nicht dass du mir dann meine Meeris wegisst, weil du plötzlich rausfindest, dass die gut schmecken ..... grins.

Gnüss es witerhin
LG
Andrea (Glättli)
Tanja 1183589486000
hy stefania
wo bisch afaengs? bin grad in vilcabamba und duene mi fuess echli uskuriere - han d baender ueberdehnt! ich ungschickts! bald gangi jedoch witer uf peru nach kuelep, oder wie die ruinene au heisset!

Liebe Gruess
Tanja

P.S. uebrigens, de berny, de amerikaner wo au in samara gsi isch, isch grad im gliche hostel wie ich! zuefall!
Antwort des Autors: Chum au scho bald uf peru !
heb dim fuaess sorg und guaeti besserig...
am bary biniau ueber dae waeg gloffae! und wenn d waelt wuerkli so chlii isch, denn xemmer ois au bald!
böppel-jo 1183412568000
ou schnucki, han fengs hüt xeh wie mer dini bricht läsä cha (mu ja nid sägä dassi mini haar immr na blondiere, odr^_^)

in booosel schiffets, d "chirssi"-saison isch vrbi und sgit au susch nüt schöns da, wenn du so lang weg bisch (sniff, vermiss di echt immr meh).

sêinzig guäte isch dassd jo in BL mit nem mercedes lernt auto fahre...

kussi
Antwort des Autors: *haha* min pompel... du bisch di geilscht! aber besser spaat als gar niae =)!
MERCEDES????! AUTOFAHRAE???! denn chunsch mich im september sicher am flughafae go abholae, oder !!!
froi mi au scho dich wieder z xeh...
heb der sorg!!!
pascal 1181719021000
Hey Stefania
Gaht's guet? Es isch doch immer wider schön, wänn ich im Gschäft hocke und d'Motivation chli durehanget ... dän chunt es E-Mail ine mit em Titel "Reisebericht ...". Da freu ich mich immer riesig, wider mal eini vo dine spannende Reisebricht z'läse! Du sötsch glaub würklich es buech schribe !
So du, ich wünsch dir no viel interessanti Ihdrück ... grüss es!
Liebs Grüessli - Pascal
oriana 1180991313000
bella stefania!das isch ja de hammer was du alles erlaebt haesch und erlaebsch....bi richtig niidisch *hehe*hoffe es gaht dir guet!?
un bacione enorme dalla svizzera(bis etz no)
oriana

din schriibstil isch au super...mer chunnt gar nuem devo weg...!!!
Antwort des Autors: oooooooooooooriorioooooooooooooo... NAI!!! das freut mich ja meega vo dir z ghoerae!!!! etz hani dini e-mail adressae *juhui*!!!!

Besitos gordos us ECUADOR!
Esther 1180421132000
hallo,Vulkanbesteigerin
Wauw, einfach super die Bilder! Ja, du erlebst und siehst die vielen wunderbaren Orte. Die satt grünen Wälder, das tief blaue Meer mit dem schwarzen Vulkanstrand, verschiedene Tierarten wie die Delphine, aber auch das Elend der Menschen. Mut zeigst du auch in dem du Padeln gehst! Hai, Hai sag ich da nur! Das Wort Angst kennst du wohl nicht? Viele schöne Abenteuer wünsche ich dir weiterhin und für uns noch mehr solch schöne Bilder von deinem Unternehmen. "Heb dir Sorg und i wünsche dir wiiterhin alles Gueti."
cornelia 1180368504000
sali Ste!
danke vilmal für d Poschtcharte mit de Tortillas- het öis inschpiriärt mit Maisdunscht umezschpilä: nei, mer bruched würkli en Chochkurs!! so amel gaht's nid, obschon mer einige Schpass gha händ.
"geschmacklich sehr gut", mit und ohni Guacamole-Dip
alles Liäbi vom Bach
Antwort des Autors: Bitte, bitte *hihi*... Aber d Chuchi staht hoffentlich no ?
Franco, Maria y Minou 1180355692000
Liäbi Stefania, wir haben uns sehr gefreut, mit DIR rasch einige "Palabras" zu quatschen; auch Familie Eduard freuten sich sehr: wie toll Du spanisch sprichst...(Ihr Komentar)Wir verbrachten einige schöne Tage in Madrid. Warscheinlich geografisch das Gegenteil von Deiner momentanen Umwelt. Madrid hat 4,5 Mio. Einwohner. Aber alle freundlich und nett, eben wie die mediteranen sind..... Wir wünschen Dir noch viel Spass beim Weiterreisen und warten schon gespannt auf weitere intressante Reiseberichte. Machs guet und heb der sorg, gäll Muchos gordos Besitos de Franco y Maria
schuschu 1179414280000
also rechne 6,5 monat unterwegs, start am 28.02.07
endi vo de reis am 14.09.07 = hälfte am 7.6.07. somit hasch nonig d'hälfti vo de reis dure!!!¨du hasch mehr vor dir als hinder dir. hihhiii also gnüsses und rechne nüme hat kein sinn zu rächni zyt lauft au ohni rechne. chasch ab september wieder rächne. rate mal wer das mail gschriebe hat??????
Antwort des Autors: ja ok... haesch gunnae! raechnae isch no niae mini staerchi xi! aber d ziit vergaht trotzdem wiae im fluug =)...

*mmmmh* wer das aescht gschribae haet? aso so rein nach em schwiizer-hochtuetsch choennts mini mom si... aber ich tipp mal uf es liaebs meitli us minerae familiae, wo idae zentralschwiiz wohnt =)?????!!!
¿¿¿¿¿QIEN ES ENTONCES, CARIÑOS?????
Stefania Wunderli [?] 1178998540000
Ohhhhhh... Ich han oi doch alli au mega gaern! Mached oi kai Sorgae um mich... Alles isch no ganz und han nonig id Reparatur muessae! Etz hani denn scho d Helfti vo mim Reisli verbi und d Ziit isch ja so schnaell verbii gangae! Die ander Helfti gaht genau gliich schnaell (schlaui Erkenntniss, noed wahr *hihi*)!
Gianna & Ramona 1177950318000
Hoi Stefania
Tönd rächd wild das ganzi zum Glück hämmer nöd im vorus gwüssd wiä abendürlich das alles wird schuschd hätti gianna es " HÄRZCHRIÄSI" becho!UNd d Ramona häd sich im koffer versteckt! aber zum Glück isch alles guäd gangä!!!Mir gnüssid immer das schöni wädder i dä schwiiz und gnüssed d schnällstrassä !100000000000000000000000000000....küssli und mir vermissid dich!!!!!!!! Pass uf dich uuf!!!!!t v t t t tt t t t t t t i b das hed gianna gschribä!! // i.h.d.u.m.m.m.m.m.m.m.......l.u.m.m.m.m.m.m.m.f.g. // b.m.u.m.m.m.m.m.m.m..........f.w.!!!!!!!! und das hed dis cusindli gschribä!!!!!!!!!mir händ dich alli mega fest liäb!!!!!!!
cornelia 1177445274000
oh ja Chochkurs! da wötti au gärn debisi.
Andrea G. 1176379619000
Das tönt ja senationell und ich werde dir dann gerne das eine oder andere Rezept ausreissen oder noch besser, mach doch nach deiner Rückkehr für uns alle einen Kochkurs ....

Grüessli
Andrea G.
Antwort des Autors: *hihi* ja, en chochkurs toent guet ! choennd sich all scho mal da iischriibae, wo ziit haend! und s datum moendaer underenand uuschaesae ! ab em 15.09.07 isch bi mir idae agenda no nuet plaanaet...
nidi 1176316588000
ola,stefania schick mir doch die rezepte in die kafeteria damit ich schon mal üben kann.
gruss nidi
Antwort des Autors: ist schon unterwegs !
gianna 1176291111000
wau das tönt ja jamemejame. ich freue mich schon wenn du zurück kommst und du alles für uns kochst. mmmmhhhhhhhhh küssli bis bald
Andrea G. 1175780455000
Hoi Stefania

Danke vielmals für deine humorvollen und eindrücklichen Berichte. Ich versuche mir das alles immer bildlich vorzustellen und muss hier im Büro oft laut laut lachen wenn ich deine Anekdoten geniesse. Bin schon ein bisschen oder und manchmal so gar ganz fest neidisch (wenn ich die schönen Bilder sehe und mir das tolle Klima vorstelle) nicht auch dort zu sein.
Wünsche dir frohe Ostern und säge nur eis: gnüüüüsssss es, au wänns halt mal is Hus innerägned ......

Liebs Grüessli
Andrea G.

fabi 1175721762000
heeey ste wow da isch ja dä hammer det äne. bin scho fasch chli ifersüchtig uf di heisse temperature und warms meer etc. 12 stund vo dir entfärnt uf em chopf wird leider immer chüeler brrrrr. abr scho bald gits wider früelig für mich. hebs guet, lärn viel spanisch und lueg das kei würm oder susch irgendöppis gruusigs uflisisch (han da scho schreckensgschichtli ghört vo kollege in mittelamerika). häsch eigentli zuegang zum nä telefonaschluss? weisch ja dasi lieber rede als schribe knutsch
nathalie von Buro 1175605433000
oh ma belle, tu nous as expédié le soleil ENFIN. Freu mich Nachrichten zu bekommen, und die Photos: paradisiaques...
Bisous et bonne route
Nicole 1175507687000
Hola guappa,
bin eben zurück aus Istanbul.War kalt wiene more,aber immer wieder eine Reise wert.Nach all den interessanten Besichtigungen haben wir uns zümpftig beim shoppen erholt.Unglaublich, was es dort alles zu kaufen gibt.Deine Erlebnisse wecken bei mir Erinnerungen an Costa Rica auf. Vor allem die liebenswürdigen Ticos, die neugierig immer alles von uns wissen wollten:verheiratet?Kinder?;wenn nein warum etc.Machst Du auch die Tortugueratour?Ist sehr empfehlenswert.Also cara, wünsche Dir noch eine spannende Zeit bei den Ticos.En liäbe Gruess vo de Nicole,Peter&Charlotte
bianca 1175441545000
he steffi....sooo kuul!!! *iifersucht* mega schöni föteli....machs den na guet und vill spass!
Ariane 1175189507000
Bin schon gespannt, wie Deine Reise wird! Es ist auf jeden Fall ein Abenteuer durch die Welt zu reisen und Erfahrungen sammeln. Sprachen und Reisen sind unbezahlbar! Viel Spass!
Cafeteria Frauen 1174899209000
Hallo liebe Cindarella
Wir arbeiten leider ohne dich, du fehlst uns sehr!
Deine Berichte sind immer sehr interessant. Wir verfolgen sie alle!
Dein Sprachaufenthalt entwickelt sich ja zu Abenteuerferien. Super, spannend, es wird dir sicher nie langweilig.
Es Grüessli vo all de griefte Wyber.
claudia 1174891782000
Hallo Stefi, so wie dies beschreibst ist es wahrhaft ein Abenteuer pur. Ich denke es hinterlässt bei dir sehr viele neue erfahrungswerte, wie schön es doch in unserem Land ist. Schreib weiter deine spannende Geschichte, freue mich immer darauf.

Lieben Gruss
Claudia (SWICA)
Franco, Maria&Minou 1174831978000
Ola bella Cicca, como te encuentras? Esperamos todo bien. Während Du dich mit schönem Strand,Affen,Regen und tollen Ausflügen vergnügst,hocken wir tatsächlich im Winter. Zum Glück sind die Prognosen steigend...es kann nur noch besser werden, sonst gibts ja aus der Schweiz keine umwerfenden News, als schlafe, schaffe, chnüttle, schlafe usw. Da ists bei dir sicher viiel intressanter... wir freuen uns sehr auf die tollen Berichte. Machs guet und bliib xsund, Bacioni Franco & Maria
cornelia zuber-rosatzin 1174735281000
läck, Stefi!! das tönt ja wiä-n-en Traum: hesch Du Muät!! congratulation. machsch s' alte Schprüchli real: "wenn einer eine Reise tut, so kann er was erzählen." durehebe, gnüsse, tools erwitere. bi gschpanne uf's nöchscht! (PS: bi öis schneits über die blühende Böim)
zuzana 1174577924000
Hallo stefania,
mit interesse habe ich deine eindrücke verfolgt.
Es freut mich, dass es dir gut geht. Geniesse die zeit und schreib weiterhin soo spannend.Herzliche gruesse von Maja und von mir. es` gruessli zuzana.
Gianna 1174507412000
ciao tesoro tu sei li a sudare e da noi e ritornato l'inverno. godi il sole sudamericano. l'acqua del mare é pulita adesso? hai fotografato le scimmie?
bacioni t.p.ttttttttiiiiiiiii
t.v.ttttttt.......iiiiiiiiii........b............

bacioni
Esther 1174130183000
Hallo Stefania
Ich verfolge deine Information sehr gerne. Ab und zu kann ich mir dein Lachen vorstellen, wenn du aus der Schule erzählst.
Es ist interessant zu erfahren wie das Meer leidet. Eine Kanalisation währe da gut angebracht!
Aber du hast ja Abwechslung/ Hängematte, Sonne, Meer, ein paar Schulstunden, und lustige Affen! Pass auf, nicht dass die Kamera einmal von Einem geschnappt wird.


scilli-brasili 1173974149000
OI GRINGA!BEM VINDA NA AMERICA LATINA! liebsti ste...es freut mi fest zghoere dass du scho vill schoens erlebt haesch und du dich puddelwohl fuehlsch! (..isch au verdammt schwierig bi so vill meer,palme,sunne und easypeasylifestile...gell?!)
lass es dir guet gah..ate logo, en kuss us brazil
nora 1173887139000
ooh steffi.... du bisch unschlagbar!!! und es stellt total uf, dassd din humor nid verlore häsch - im gegeteil!... weisch, hadi so lieb! und es tuet am herzli guet, so zwusche de zeile use z' läse, dassder guet gaht! *knuddel* (ade muggestich verbii....)
gishi 1173786315000
Stefania, so kurz nach der Matura sollte es aber weniger Kommafehler in Deinem Bericht haben .
Antwort des Autors: oh... GISHI???!! en anonymae lehrer *mmmh*!?? (so `a la "sakrileg" bzw. "da vinci code"... ganz unheimlich)...
ja diae cheibae kommareglae! d sunnae wird wohl i mim hirni scho alles uusbleicht ha... oder isch es aecht doch dae sogenannti "kommaschwund"? ae gfuerchteti chrankheit, wo glaub vo muggae uebertreit wird...
kaennt irgendoepper ae wuerksami medizin gegae kommaschwund??? ich hoff die chranket isch noed laebaensgfoehrlich...

PS:
- da no es paar kommas wo faehled: ,,,,,,,,,,,,,,,,,
(eifach nach dae reglae im text platzierae)
- und da chamer die kommas platzierae, wo z vill sind: ........
VILL SPASS!
Gianna 1173647700000
sono andata a guardare su google earth dove abiti. ho visto delle capanne con i tetti rotondi. abiti in una di quelle? Shake Joe's e documentato con una barca. la chiesa si puo guardare pure da vicino. pure il century 21. un ristorante e un albergo.Ehhh gotidi la bella spiaggia e natura. ti penso molto. t.v.t.t.t.t.t.t.t.i......b.... a presto bacioni
Petra 1173445113000
Hey Sweety!
Dini Bricht sind eifach de Hammer! Chasch es richtigs Dauergeschmunzle ufsezte... tönsch bis etz häppy! JUHU! =) Ich hoffe du chasches so richtig gnüüsse.. de Strand isch kaum zu toppen!! =) Ha di lieb! Schmätzle
Gianna 1173297818000
Ciao tesoro allora non hai piu bisogno di una bicicletta. un modello cosi non l'ho trovi qui in svizzera. una vera rarita. ti auguro una buona giornata a presto. t.v.t.t.t.t.t.i........i...b......bacioni mamma
big 1173218186000
hi there my dearest stef!
I'm so glad you're good! gosh, I miss you!!! aber isch uh schön dini brichtli z'läsä... und vorallem d'fotis. like them... take care and be good! you're in my thoughts! luv ya! big
Cornelia 1173215936000
hoi, hoi!!
isch ja nid zum fasse!! bisch ächt mit beide Füess zmittst drin glandet mir schlürfed Dini Bricht wiä....super-guet-nacht-märli: Stefi, Stefi! du weisch ja, 'Kontakt mit Erreger' aktiviärt s Immunsystem (Vit C nid vergässe, smile). Heb Der Sorg, love+hugs, cornelia
Eggä 1173167055000
Olà
Soso, wie mer ghört bisch du scho am "brutzlä" am Strand det unä.) Da isch cool, gnüss die Ziit i vollä Züüg. Freued eus scho uf wiiteri interessanti brichtli vo dir...gruess us dä Schwiizer Alpä...Eggä
Esther 1173107485000
Salü Stefania, ich bin froh, dass du gut gelandet bist und dass alles gut geklappt hat. Schon hast du nach deinem Bericht den ersten "Schwumm" im Meer gemacht und mit zahlreichen stechenden Besitos deine erste Erfahrung gemacht. Was kommt als nächstes? Ich bin gespannt! Ich wünsche dir eine ganz gute Zeit und viele intressante Augenblicke! Bis zum nächsten Mal.
Alexandra 1173035469000
Hoi Hübschi!
Ich vermiss dich scho jetzt mega fescht! ich hoffe dir gahts guet? also mini liebi, ich wünsch dir nur s bescht und passisch uf dich uf! schmatz ale
Gianna 1173028633000
Hei ciao tesoro noi siamo arrivati da lisbona. un eldorado per andare a far spese. tutte cose di marca. siamo andati a guardare il monastero il castello st. grorge, la torre sul mare.poi siamo andati a guardare il piazzale dell'esposizione del 1998. I piedi e i muscoli si fanno sentire. ti penso molto. t.v.t.t.t.i.b. bacioni pure da richi a presto
Mika 1173013962000
Heee Stefania !!!

So wiä läbsch in Südamerika ??? Es schiint das guet in Costa Rica acho bisch !! He He, und scho go schwimmä im Meer, soooo schön !! Muesch Dich aber sicher na an viel neues gwöhnä, odär ?? Und was losisch so für Sound "unter dä Palmä" ?? Scho di erscht Spanisch Lektion bsuecht ??? Knuddel und bis bald,ich dänk an Dich, Mika
Stefania Wunderli [?] 1172958686000
Jupp... Alles paletti!!! Aber da isch alles no chli gwoehnixbeduerfdig...
Chum grad vom Meer und gang etz denn wieder... will vorher isch d verbrennixgfahr chli gross xi =)!
villi villi BESITOS a alli liebae luet uf dae anderae siitae vodae waelt...
und dankae fuer di villae iitraeg!!!
bis glii...
stefania
cornelia 1172930996000
sali Stefania,
alles pudi-buck? bi gschpannt uf news und hoffe Du hesch de Hupf guät erläbt ,
cornelia
Béatrice Känzig-Meyer 1172912748000
Estimada Señora Wunderli,
Supongo que Ud. ya esta gozando del lindo clima en el Centro-América y sín tormentas tropicales, cómo esta azotando el sur de los Estados Unidos.
Les deseo para el lunes un buen comienzo de las clases en Castellano.
Cordialmente Béatrice Känzig-Meyer
Michèle 1172871414000
Hola Steffi
Hoffe es geht dir gut an der Wärme und Sonne
In der Schweiz ist momentan Aprilwetter angesagt.
Fabi kommt am 18. April zurück. Sorry habe es dir schon per SMS mitgeteilt. Ja ja das Alter.....
Machs gut guten Start ins südamerikanische Leben
Baci
Michèle

Andrea 1172853562000
Hallo chica, come stai?
Ich hoffe es gaht dir guät am Strand, Sunne Meer und Sand, was wot mer no meh!!!
Gnüss es i voolllä züge!
Molti Bacionis Andrea
Gianna 1172757281000
Ciao tesorino tutto a posto? hai trovato il posto dove andare? ti penso molto. bacioni
nora 1172088783000
oh steffi..... wirde au ganz nervös für dich! und es packtmi s' reisefieber! wär sofort debii! und denn no id die wunderbari summersunne... ich druckder de dume & wünsch der eifach e suuuuper ziit!!! bacio
anonym 1170949115000
Hi,
habe gerade in Samara mein Kusinchen besucht. Die Sprachschule liegt direkt am Strand, es wimmelt von Schweizern und es wird viel gefeiert.
Wenn du danach nicht surfen kannst --> Lusche!
Viel Spaß
DIANA aus Heidelberg
böppel-jo 1170694597000
he!!!! so wies usgseht gönnd all irgendwo in sunnige südweste? was söll das? knirsch...

ich chan däfür immer go boarde, isch abr au kan grossä trost grumml grumml

pumpel froi mi dassd dä sunntig uä chunsch!

busserl
Roland 1170172390000
Hi - Wir reisen also am 7.Feb.07 via Miami nach San José und besuchen ein Ehepaar, das seit 1 Jahr ausgewandert ist. Ich glaube Sie vermieten auch Zimmer im Haus. Wir haben also ein paar Wochen Vorsprung auf Dich! Gute Reise Roland
vif 1169948376000
Hi,

Samara ist wahrscheinlich einer der schoensten Orte um Spanisch zu lernen...
Das mit den 92 Tagen ist auch gar kein so grosses Problem, einfach fuer 72 Studen ausreisen, nach der erneuten Einreise fangen die 90 Tage von vorne an zu zaehlen...von Samara aus empfiehlt sich da doch Niceragua...vielleicht Granada?

Viel Spass und Gruesse aus Costa Rica
Fabian
patrick 1169723856000
Hi!

Fliege ebenfalls am 28.02 ab München nach San Jose..

Würde nach einer wo auch immer nacht am 1.03 nach tamarindo weitereisen um von dort richtung norden zu pilgern.

Meine Frage: Gibt es gute Busverbindungen nach Tamarindo. Wo erkundigt man sich am besten ?

Beste Grüsse aus Win

patrick.-