Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Raffaela erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :Sprachaufenthalt in Noosa

armin 1232094423000
hallo, ich bin am surven, suche die schönste webseite 'Ötzi' gibt der Wissenschaft weiterhin Rätsel auf. Die Frage der Nationalität wird zur Zeit heftig diskutiert: Österreicher kann er nicht sein, denn es wurde Hirn gefunden.
Italiener kann er auch keiner sein, er hatte Werkzeug dabei.
Schweizer könnte er sein, weil er vom Gletscher überholt wurde.
Aber er war wohl eher Deutscher, denn wer geht sonst mit Sandalen ins Hochgebirge?
gruss armin
www.schnaeppchen.wg.am
Phil 1191851208000
Hi lebte selbst 2 Monate in Noosa
wünsch dir noch viel Spaß in Aus
Claudia 1186580812000
ciao bella
ändlich besch weder back at homefends so cool,met der weder z quatsche,so vo gsicht zu gsicht...ond met der in usgang...hmmm...eifach super
ja ech dänke mol,das isch mi letscht itrag i dis gästebuech,wel ez chani der ja au alüte oder so,wenni was z mälde ha! aber ha mer das natüerlich ned welle lo entgoh,dech offiziell weder de heime willkomme z heisse

ha di sooo mega fest lieb...*Küsschen*
Tamara 1186055497000
Hoi Raffaela.
Ech han vo de Silvia erfahre, dass du in Australie besch ond au so vo dim Reisebricht erfahre. Ech go äbe i 1 1/2 Mönet au of Australie för 6 Mönet. Aso zerscht goni in Sydney Manly för 3 Mönet i Schuel ond nochene au no 3 Mönet go omereise. So wie du gschrebe hesch, chamer sech demfall of Australie freue. So ech wönsche dir no en ganz en schöne Ufenthalt ond gniess es no. Liebs Grüessli Tamara (Cousine vo de Fabienne Louves) ;o)
Anneliese u. Beat Bischof 1185813582000
Hallo Raffaela, Deine Berichte und Bilder sind toll, machen uns fast gluschtig auf einen Australien Trip. Geniesse die Tage in Melborne bei Ruedi und Lotti. Grüsse sie herzlich von uns, denn wir waren einmal, vor langer Zeit! zusammen auf dem Wismies. Guten Rückflug. Grüsse aus Luzern
Beat und Anneliese
Jessica 1185633104000
heey sweety* bin gad us Paris zrugg cho und ha mal uf dinere Page welle checke wies dir god ...Sind wirklich hammer Föteli wo du gmacht hesch
Freu mi scho mega druf dich wider z'gseh, fählsch mir drum so fest...! Pass guet uf dich uf und gnüss dini Ziit no in Australia* hdmmfl hug & kiss Jessica <3
anonym 1185446124000
hoi raffaela
inzwösche han i au dini tolle fotene agluegt de hammer die met em krokodil ha zeimol gluegt öbs es künschtlechs esch also gniess die super zyt no bis bald silvia
anonym 1185267491000
salue raffaela ha ghört der gohts super guet das freut üs riesig för dech endlech hanis gschafft i dini hompage zcho liebi grüss au vo de fabienne sie esch sed geschter am üebe förs musicel häb no e gueti zyt bis bald silvia louves tschüssssss

Claudia 1185263016000
he mini lieb

Das send ja hammer pics, wo du üs da zeigsch...so was geds mer halt do be üs ide schwiiz ned!!*heul* mech fröits mega,wenn weder do bisch...muesch mer denn aaaalles verzelle...be ja so gspannt

Hasta Pronto

ha di sooo meeega fest lieb *abrazzo y beso*
Simeli ;) 1185050553000
Hey mini höbsch!

Ben höt grad heicho vo England. han en wonderschöni ziit verbrocht,nor leider eschs wätter ned so guet gsi! Send wonderschöni fotene wo du do i dim reisetagebuech zeigsch, dete wörds mer bestemmt au verdammt gfalle...! in england gsehd mer so sache ned,chamer nome träume ech wönsche der no en ganz schöni ziit in Sidney ond Melbourne!
Take care mini lieb...ond emmer schöön englsich rede

Ha di sooo lieb...kössli simi
Oma und Opa 1184961462000
Liebe Raffaela
Danke für deinen Bericht und die tollen Fotos aus dem Tierpark. Toll, dass du so viel erleben darfst und du eine Naturfreundin wirst. Wir sind wieder gesund und mit vielen, schönen Erlebnissen
zurückgekehrt. Unsere Russland-Reise war super.
Mehr erfährst du aus dem Brief, den wir nach Wheelers Hill gesandt haben. Wir wünschen euch einen schönen Aufenthalt in Sidney und gute Flüge bis Melbourne. Liebe Grüsse
Mami 1184417267000
Hoi Raffala

Noch dem ech die fantastische Fotos gseh ha, isch mer jetzt au klar, dass Du kei Heiweh chasch ha Es gseht jo irsinnig us ond macht einem grad a, das faszinierende Land go z'bereise. Gniess es so fescht Du chasch, ech mag der das vo ganzem Härzge gönne. Bes bald ond Danke för dini super Reisebrecht
Hdmmfg Dis Mami
Sarah 1184404554000
Hey Süessi
Das dönt jo rechtig guet, heschs demfall guet breicht! Das freut mi! Ächt e mega schöne Sandstrand, so chaschs der lo guet go demfall gnüss es no schön!
Liebi Grüess
Sarah vom opera
Ruedi 1184328230000
Hoi Raffaela
The "Oldies" in Melbourne are thinking of you. Thanks for your great reports. How was Fraser Island? Did you manage to drive along the beach in a 4WD? Spot any Koalas, Dingos? Climb the huge sanddunes? Any "Humpbacks" in Hervey Bay ?
Looking forward to see you soon
Love and best wishes
Ruedi and Lotti
Simeli 1184236319000
Hey mini lieb!

Ech ben froh, dass es der so guet god! En wonderschoene strand...woow soo geil!
In england eschs au tip tip, nor s waetter esch ned emmer so wie mers gaern haettet. Ech freue mech so wenn mer ues weder gsaend. Machs guet!
Take care...ha di soo mega lieb! koessli simi F2
vessi 1184236263000
hey suessi muus
wie hesches??so wie ich da gad glaese han tip tophehe...mier 3 hend eigentli au ganz guet da in bournemouth, es het eifach oeppe 70prozent nur schwiizer oder duetschinaja, egal...uesi hostfamily's sind au ganz lieb, lustig und halt typischi englaender...ja be ues gaht ez nur no ei woche und de goemmer scho weder hei...und ergendwie hemmer sgfuehl, mier sind ersch gad cho...mier hend die erste 2 wuche voll scheiss wetter gha, hend bes ez nur letscht weekend a strand choenne, aber natuerlich foers bade isch vell zchalt gsi...
jaja...
hey suessi, ich wuensche dier no en ganz gueti ziit, gniess es...bis gli weder...

hdmmmmfl...kussi
Ruedi & Lotti 1183865053000
G'day Raffaela
We have been reading your report as well as guests' comments with great interest. It looks like you are having a great time. We both are looking forward to your visit in COLD Melbourne.
Take care, with our love and very best wishes.
Regards also to all the members of your Host family.

Ruedi and Lotti
Oma und Opa 1183753542000
Liebe Raffaela
Leider hat es am 6.Juli nicht geklappt mit dem Telefon, daher grüssen wir dich via Internet. Wie wir von Mami gehört haben, geht es dir gut und du bist sehr beschäftigt. Geniesse das Land, die Leute und die Kolleginnen und Kollegen aus versch. Ländern. Super, dass ihr nun doch nach Frazer Island fährt, denn solche Gelegenheiten muss man nützen, sonst reut es einem nachher. Hast du im Park Bekanntschaft gemacht mit den drolligen Koalas? Nach unseren Ferien werden wir dann telefonieren und hoffen, dass wir viel Interessantes erzählen können. Wir wünschen dir weiterhin viele
freudige Erlebnisse in diesem herrlichen Land, wir denken täglich an dich.
Raffaela, we love you Oma und Opa
Fabienne 1183726643000
Ciao bella gohts guet?? I nehme a scho wen mer dini Bricht so lest und die wonder schöne Pics gseht chas eim jo nor guet go
I ha öbrigens mini LAP bestande söscht gets vo öisere Siiite här nüüt neus....aber was no ned isch cha jo no wärde
Wönsche dir alles Gueti und lueg uf dich...Kiss Fabienne
Mami 1183714294000
Hoi Raffaela

Jetzt besch du scho 2 Woche in Australie ond wie Du mer am Telefon verzellt häsch, besch Du vo dem Land hell begeisteret. Das chani mer guet vorstelle, denn dä Strand isch jo faszinierend! Es freut mech au, dass Du scho so vel interessanti ond liebi Lüt kenne glernt häsch. Ech wünsch der witerhin en tolli Zyt i de Schuel ond i der Familie. Notürlich freu ech mech för dech, wenn Du au i dinere Freizyt chasch erläbnisrichi Usflüg mache.
Bes bald ond heb der Sorg.
Lg hdmfg Mami
Claudia 1183542514000
ChouChou

ça va?danke für dini mailsfröi mi ame totaly...

be mega froh,dass es guet hesch in australiawenn ned,wäri höchscht persönlich cho,dech det goh hole

he...fröi mi so, i 4 weeks bisch au weder im land

hebs guet ond mach paaaaaardeeey

Ha di meeega fescht lieb *Küsschen*
Anneliese und Beat Bischof 1183540404000
Hallo Raffaela
Sind total begeistert von deinen Berichten und den Fotos. Sind richtig neidisch auf den tollen Strand, denn bei uns ist es momentan wechselhaft, regnerisch, windisch und nur hie und da gibt es etwas Sonne. Wir hoffen, wie Opa und Oma, auf besseres Wetter, denn auch wir verreisen nächste Woche in die Ferien. Wir wünschen dir weiter einen interessanten, lehrreichen Aufenthalt. So kommst du mit vielen bleibenden Eindrücken und Erfahrungen wieder zurück.
Hab es gut und sei lieb gegrüsst
Opa und Oma 1183407137000
Hallo Raffaela
Danke für die interessanten News. Die Bilder vom Strand erinnern uns an die Strände in der Prom im südlichen Nationalpark mit Ruedi und Lotti. Wie war euer Trip in den Nationalpark? Mit dem Wetter hast du nun das bessere Los gezogen. Bei uns schiffts fast täglich, Oma war zwar gestern im Sempachersee schwimmen vor einem Gewitter hehe.
Gehst du noch in Nottwil baden ??. Nun geht es bei uns bald ans packen , Sonntag nachm. ist der Abflug nach St.Petersburg. Liebe Grüsse auch an deine Hostfamily Good Luck and bye bye
Opa und Oma 1183147822000
Liebe Raffaela
Danke für deinen interessanten Bericht. Wir freuen uns, dass es dir gefällt bei den Aussies und du soviel erleben darfst. wir wünschen noch viele sonnige Tage (Strand !) und senden dir liebe Grüsse Opa und Oma
Debora 1182856561000
hey raffi...ech hoffe der gohts guet? ech wönsche der vell spass, profitier vell ond heb sorg en australie...besch en mega netti frau hdmmmmmmmmmmmmmmfg!!! muahhh debora (F2)
luki 1182803714000
heey klaihne.
hebs guet z australie.ganz geils land...
ond eehm jah wenn ech wedermol allüte...nem gschider end ab...chond tüür...hehe lala
greeez nd kiss
Jessica 1182711330000
Hola Guapa* que tal? hoffe es isch alles guet gloffe uf dinere laange reis und du hesch dich in noosa scho echli chöne iläbe... freu mich scho uf dis erste e-mail! take care, hdfl kissly jessica*
Michi Sabine und Jana 1182688357000
Hallo Ihr zwei
Es freut uns dass euch der Start in Australien so gut gelungen ist Reise toll Gastfamilie toll dann geht es auch uns toll! Wir wünschen euch für morgen einen guten Start in eure erste Woche und freuen uns auf viele spannende Reiseberichte.

Liebe Grüsse Michi Sabine und Jana
Mami 1182673516000
Hoi Raffaela

Es freut mech sehr, dass er zwei die witi Reis noch Australie so guet öberstande händ, ond dass dini Host family so nett isch. Ech wünsche der ond au de Ilona vel Spass ond vorallem en super schöni ond erläbnisrichi Zyt im "Down under".
Greet Mami
Gaby 1182580088000
Hallo Raffaela

Wir sind alle sehr froh, dass du und Ilona nach einer anstrengenden Reise gut in Noosa angekommen seid. Wie ich gehört habe ist die Gastfamilie sehr nett. Keine Angst, gemäss Angaben im Internet sollen die Temperaturen bis am Montag wieder 29° erreichen. Also werdet ihr sicher nicht mehr lange frieren müssen. Wir wünschen euch beiden einen tollen Aufenthalt in Noosa und dir einen guten Schulstart.

Gaby2 und Claudia
Gaby 1182579967000

Gaby und Claudia
Nadine 1182457462000
Hey Raffi..du setzisch ez secher em Flüger!Ech be au scho ganz ufgregt,aber ech freu mi mega!Wönsche der ganz vell Spass ond pass uf dech uf!besch en mega tolli Frau..schribe der de sösch mol es Mail!hdmmmfg kiss Nadine F2
anonym 1182430304000
He Süessi

ech schriibe ez halt eifach mol uf buuredütschdu bisch ersch grad mol en halb stund vo luzern e wäg ond ech schriibe scho i dis gäschtebuech...ja genau, ha ez scho sehnsucht
naja...die 6 weeks gönd e ume wie im flog,ned?!*I hope so* natürlich fendis hammer für dech, dass du die Erfahrig chasch mache, aber vermiss di halt glichhe auso...ech schriibe nümme z vil da dri...mehreri details muesch de halt bi dinne private e-mail's gah abchecke

guten fluuuuuuuuget à toutes à l'heures

hdmmmmfl *küsschen*
anonym 1182247998000
Hallo Raffaela

Ich wünsche Dir einen tollen Aufenthalt in Australien. Liebe Grüsse auch an Lotti , Ruedi und Familie. Alles Gute.

Paul