Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Jasmin erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :going China!

M 1235231178000

han ja eigentli numme es smiley welle mache aber da aktzeptierets do nid..... demfall während du no es bizzeli China gnüssisch lern ich emol Japanisch
madlaina 1234958085000
hoi jasi! wenn chuhsch du wieder? miar müand gruppa macha im ne fach. söll ich dich drzua näh? ich kann aber für nüt garantiere..
gruass
anonym 1234876464000
Hallo Jasmin, freu mi, dass es dir besser gaht. Bi eus schneits und schneits und eusers Lebe isch viel ruhiger und liesliger worde da! Mer chann gar nüme viel mache, nur Schnee schufle, schufle und schu....Zum Luege isch es prächtig.
Es isch sehr spannend gsi, z'lese, was du bis jetzt erlebt häsch und ich wünsche dir, dass es eso bliebt!
Heb dir Sorg und zieh all diä Idrück tüüf ine, damit sie lang bliebed. E gueti Zyt. Bacino Nädi
Sonja 1234866816000
heey cousinli

hans au no gschafft zum d iiträg läse tönt spannend.. freu mi aso au ufd bilder
wünsch der no wiiterhin viel spass und hoffetli bis bald..

schmatz
Markus 1234721760000
Hallo Jasmin
Schön, dass es dir wieder besser geht und die Zeit in China geniessen kannst.
Du hast ja schon einiges erlebt. Bin gespannt auf deinen Bericht und deine Fotos.
Wünsche dir und Mario weiterhin viel Spass und passt auf euch auf.
Viele Grüsse aus dem winterlichen Graubünden.
Papi
Ivana 1234525101000
hey ihr 2i!
tönt ja richtig luschtig, eue letschte tag in schanghai =)
wünsch eu demfall no ganz viel spass in peking und dir gueti besserig, jasminchen! =)
grüessli
p.s. euses magellan projekt fangt jetz denn au grad a i paar stündli!
Antwort des Autors: heeeeey, bin wider gsund aber ich glaub ich han mini zimmerpartnerin agsteckt
ou jaaaa!!! ich han sowiso mal wele froege wies isch mit de argentinier! ich will ales wuesse
kuessliiii
Grosi und Grossvater 1234372721000
Lieber Mario
Hallo Jasmin

Spannend, euer Bericht. Das wäre nichts mehr für uns. Wir wünschen euch weiterhin einen schönen Aufenthalt und viel Spass.
Bei uns in Glarus schneit es schon den ganzen Tag.
Gruss Grospi
madlaina 1234370274000
he jasi¡
klingt jo voll spannend was du doch machsch.ich beneide dich so...ich verbring mini zit grsd in kolumbia am strand.... vorher no in bogota.. isch au dreckig und lut.. ich ´wuensch dr no viel spass uf dinera reis..
gruass
Antwort des Autors: Madlaina main!
ich beniide dich au weg strand und co... isch sicher unglaublich schoen! will denn unbedingt bilder gseh
vermisse dich jetz scho! het am liebste ali mitgno dahii
bis baald! lg
M 1234366158000
hehe freut mi dass ihr dött unde so en Attraktion sind

I wünsch der ganz gueti Besserig Jasmin. I hoff es gaht der bald wieder guet. Wär schad wennde alles verpassisch
Antwort des Autors: passt han vo verschiedenste luet die verschiedenste medikament uebercho und soett bald wider uf de bei sii
dis schwöterherzli :) 1234287507000
hooi mitendand...
hei namal chum bisch wieder weg, isch schowieder s gettho los. dir passieret ja au immer die unglaublichschte sache mitm gepäck und so hihi ah ja und wenner emal wieder e freudigi begegnig mitere kakerlake derfed mache, hesches ja im griff zum sie z kille P jaja wie au immer... und s esse isch doch sicher au de hammer ( en tip : mach doch en kochkurs denn chasch üs wieder so richtig verwöhne wie nach thailand *g* ) aso du hebet eu sorg und gnüüsed die ziit in china! ich vermiss di! han der nämli mega vil z verzelle hihi kusssssss dis schwösterli ha di meeeega lieb
Antwort des Autors: Hehe so isch das halt weme oepis wagt naechstmal nimi di mit! denn luegemer was susch no ales chan passiere
de kakerlake isches da glaub zchalt! zum glueck! aber wie du saisch: ich weiss bescheid
jaja jede chunt mitem chochkurs mal luege obmer ziit hend! aber waer wuerklich cool...
danke fuer de kommentar schwoesterherzliiii <3 vermisse dich au und bin gspannt was du mir zverzelle hesch hdmmmmmmfg!! kuesssliii
Thöme 1234248232000
Nihao! Das tönt ja super! Wünsche Euch noch viele gute Erfahrungen und freut euch auf die Beijing-Duck! Lg, Thöme
Marios Mam 1234220951000
Cari
Gerade Mitternacht vorbei in Ennenda und ihr erreicht wohl gerade das erwachende Peking. Hoffentlich könnt ihr all eure Knochen wieder ordnen nach der komfortablen Reise . Und vergesst die Koffer nicht !!!
China besitzt ja bekanntlich genügend Giftmischer um regelmässig ganze Landstriche mit Pestiziden zu besprühen - dass sogar die Kakerlaken nicht resistent genug sind erstaunt mich aber doch, freut mich aber für euch!
In eurem offiziellen Teil der Reise werdet ihr nun kaum mehr von Wächtern abgewiesen - geniesst das Privileg.
Und was heisst nun tschüss und bis bald ???
Bacino Mam
Mama 1234118343000
Vielen Dank für den Reisebericht. Ich wünsche Euch ein weiterhin spannende Reise. Ich vermisse Dich. Kuss Mama
Markus 1234074498000
Hallo Jasmin
Schön von euch zu hören. Geniesst die Zeit in China. Beachtet all die formellen Vorschriften... so ist halt China. Passt auf euch auf. Freue mich wieder von euch zu hören.
Lg Papi
Antwort des Autors: Hallo Papi
Vielen Dank fuer die Nachricht! Hoffe du bist fleissig am lesen Wir werden uns bemuehen die Leute hier nicht zu veraergern und schlagen uns bis jetzt ganz gut denke ich
Freut mich von dir zu hoeren.
Liebe Gruesse Jasmin
Jasmin Urech [?] 1234064835000
Hallo!
1. Ja, wir haben mit Air France gebucht... wird nicht wieder vorkommen
2. Unser Gepaeck ist da! Aber wir muessen, bzw ich, noch einen semi-formal dress fuer die Willkommenszeremonie kaufen... whaterver this means hab ich glaub unterschaetzt
3. xie xie = danke (sprich: 'chie 'chie)
nihao = hallo
yi = 1
die restlichen stehen im Reisefuehrer und muessen erst noch auswendig gelernt werden
mario 1234063593000
naja, das mit chleider chaufae - ohni dass mae na am zoll es problem haet (da faelschig) - isch gar noed so eifach! aber mir versuaecheds witer...
M 1234015008000
ja nei au grad no ohni Gepäck? Lass mi rote ihr händ Air France buechet oder? Ich druck Euch ganz fescht d´Dume dass alles klappet Gnüssets!
Marios Mam 1234010765000
Hallo ihr chinaabenteurer
kommen nicht eh annähernd all unsere textilien aus china? Also los, legt euch ein lokales reisetenue zu! Und wie ist das mit der sprache - ich freue mich schon darauf ein paar chinesische worte von euch zu hören! Verderbt euch nur nicht den magen mit der falschinterpretation der speisekarte
Bacino e buon divertimento mam.