Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich teresa erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :Suedostasien Reise

Sabe 1332951463000
Jetzt hesch mi uf die Suppe glustig gmacht...
Rezzo 1332734903000
Hi,

die Fruechte die ihr in KLgegessen habt, sind Mangosteens...schade, dass ihr diese tolle Stadt nicht gut fandet.

Rezzo
steffi 1332064432000
hoi reesi
isch jo höchscht interesant was du alles so erlläbt hesch.
unvergässlich gäll? sicher mehr als bineme sprochufenthalt.
s wird denn nit eifach wieder do z si.
wünsch dr no alles gueti und ä schöne räscht.
steffi
Antwort des Autors: Hei Steffi
jo definitiv!!!!!!!!!!!!!!!danke nomol
Sabeee 1331569804000
Hallo Tess! Für dini witeri solo Reis no alles gueti, wird sicher super werde und Kopf nit hänge loh!
Freu mi scho ufe nächste Bricht!

Lg
maria und bruno 1329506370000
hallo teresa und niggi, viele dank für euri sehr unterhaltsame bricht, mir freue uns immer wider druff. au d'fotteli sin super,me könnt euch dirägt beniede mir wünsche no ganz viel spass und wunderschöni däg
anonym 1328475843000
Grüss Gott ihr Drei !
Ihr verpasst hier einen Winter , der sich gewaschen hat : Gestern schiegefahren im Jura bei minus 20 Grad . Und das bei strahlen blauem Himmel, die Wälder tief verschneit. So muss sich wohl die sibirische Tundra anfühlen.
Aber vermissen tut ihr diese Narnia - Welt nicht , denke ich. Freue mich auf weitere unterhaltsame und gluschtige Thailand - Geschichten .
Dem Teresli ein dicker Geburtstagsschmutz !!!!!!

Tinka
Remö 1327895870000
Hoi zämme! Jo i ha alli? Postkarte bikoo. Die wo du z'letscht gschriebe hesch isch z'erscht cho und die andere sind 2 tag spôter alli mitenand cho S'portmonnaie chasch uf em PP münchestai go hole wenn de zrugg bisch. I ha ne gseit du chunsch denn afang april verby (s'hett no schrüübli drin ) Die hänn sich bim Franz gmäldet will poscht an di retour cho isch. I hoff euch gohts guet und ihr hänn d'pullover wieder chönne ablege? ( hi hi. Doch weicheier ) i wünsch euch wyterhin e schöni und interessanti zyt und viel spass ( au ohni vollhorn ) Vieli griessli us dr nasschalte heimet und alles gueti. Bis bald
anonym 1327830354000
haha jo im norde isch es bim scooter fahre racht kalt worde =) wie weisch das jetzt waegem portemonnai???????hei ei ei de remoe weiss eifach alles!!!!hesch scho e postkarte beko?
gligli 1327686120000
aallooooo..

Remö 1327634290000
Hoi zämme! Scho wieder e super bricht. Merci. I hoff euch gohts guet guet und ihr chönnets wyterhin gniesse. (au wenn meh amme uffs wc renne muess ) Was mi e bitz irritiert sin die dicke pullover wo ihr do ahänd. Hänn ihr klimazone gwächslet oder sin ihr weicheier? Apropoz händy verliere: dr Teresa ihr verlorenes portmonnai isch gfunde worde. I wünsch euch wyterhin alles gueti und viel spass. Vieli griessli und bis bald
Michi Teresa Niggi 1327425233000
So, mir sin wider mol neume wo mir ins Netz choene und trage grad alles noche wo mir so erlaebt haen. Hoffe ihr haend freud dra!
Danke fuer euri itraeg!!! freue uns immer oebis vo euch zlaese.
glg vo de Reisende
Ändu 1327218523000
Hei so guet was dir schoh alles erläbt heit! Ich wünsche noh witer viel spass bi eure reis. Häbet sorg und vorallem bindet dene jungs ds zügs a. Nid dass si noh mehr vergässe! Griessli usem baselbiet!
Schnäggli 1326738014000
Illllllüüüüü Schnäggi. I finds super, dass es guet händ. D`Pömmels und ich vermisse Di!
I wünsch Dir und dine Liebe no e ganz gueti Zyt und bis bald.
Mutzi
anonym 1326548497000
HAHAHH...Ganz geil....zum glück isch uns dr Kopf am Körper befestigt worde...stell dir vor wen nid bi gwüssne...tolli schribart mit de igfiegte Klammere: Teresa het ihres natel aber.Teresa het ihre pass no...haha.also s erste hotel...das isch doch e verarschig.isch das e babytöpfli gsi odr was. go on mit de iträg.findi e cooli idee und Tess: VIVA LA VIDA LOCA kasch mir e frau organisiere? haha. spass...nai abr kasch?
Remö 1326514776000
Sali zämme! Merci für dä tolli bricht. So cha meh die reis e bitz miterläbe. Das hän ihr toll gmacht. I freu mi uf e neggste. I hoff euch gohts wyterhin guet und ihr wärdets schön ha. Und chlineri panne ghöhre derzue sunscht wärs jo nid luschtig. "Wenn einer eine reise macht........" Also alles gueti und wyterhin viel spass
mariabruno 1326474017000
eimool hi und eimool här trallala das ich nitt schwär. händ's wyter luschtg, guet und schön. tolli bilder!!! liebi Griess
Sabrina 1326384326000
Yeah super! Wart scho ufe nexte Bricht, das isch jo zum totlache! Hahahahahaha! Super mit dä Föteli Danke.
Und passet guet uf eures Züg uf, gäll Michi und Niggi...
gligli 1326145982000
ich sag nume TYPISCH JEAN-JAQUES!
Sabrina 1326106630000
Und wo sind die lustige Föteli drzue...???
Remö 1326059777000
Super das ihr guet ako sind.i hoff ihr wärdets schön ha in dr wärmi. I wünsch euch e schöni zyt und viel spass. Alles gueti und bis bald
bundi 1326041149000
wieso stoht bi dauer nur 4 wuche? gniessets und i hoff du wirsch au in zuekunft zu dine tampons cho
ganz ganz ganz liebe gruess!