Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Tamara erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :Mexiko, Costa Rica und Panama

Markus 1203367485000
Hai

Hab Deinen Blog gefunden. Sehr schoen. Du sitzt bestimmt grade noch im Buss und frierst*g* Aber nich mehr lange! Dann kannst Du richtig schwitzen. Viel Spass noch auf Deiner Reise and take care. Markus
Jörg Weber 1203183883000
hoi Maki
Danke dinere saublöde Schwöschter han ich jetzt dä Link zum Reisetagebuech au. :O)
Gruess
Stinkpapi (hät d'Gaga gschriebe)

P.s. Papi wünscht ame z'wüsse ob du sini SMS bechunsch... :O)
pumi 1203092724000
Hey Lunchen
Warte scho uf din nächste Bricht! du schribsch sehr schön, so dass ich bim läse en winzige Moment s'Gfühl ha bi dir uf de Reis z'si. Das wür jetzt guet tue, aber ich bi mini letschte chräft am zäme packe zum en guete Entspurt im Praktikum anelegge.
Bis bald und heb dir Sorg pumi
Max Bodmer 1202748881000
Super Tamara wird aufgeregt gelesen von Maria
Bis bald Max
Antwort des Autors: Liebi Maria, liebe Max
He das freut mich total, dass ihr mini Reisebricht laeset und mir e Nachricht gschriebe haend. Han mi total drueber gfreut! Klar wird ich wiiter Bricht schriibe, nach minere Reis in Suede vo Mexico wirds sicher en wiitere Itrag gaeh. Bis doert hi wuensch ich eu ganz e gueti Ziit und bis gli. Ganz es liebs Gruessli us Oaxaca tamara
pumo 1202667822000
wow, mis reiselunchen! das tönt eifach traumhaft!!! hmm.. mer chunnt grad is träume und ferieplane!
ich freu mich uf dini witere Bricht! feschti umarmig! bis bald pumi und clod
Antwort des Autors: He Pumi, merci fuer din Itrag, haet mi riesig gfreut! Ja muesch nume luege, d'Foetli vom Traume folget no.... Und die chan ich eu daenn alli zeige, uebrigens das mit em Esse staht immer no, gaell! Ja ich gnuess es total, es isch mega schoen da! Ich wirde sicher no wiiteri Itraeg schriibe, weiss hald eifach nonig so gnau waenn. Also du, ich wuensch dir no ganz e gueti Ziit und machs guet. Ganz es liebs Gruessli, au an clod, us Mexiko vo dim lunchen
tom 1202507268000
Nur no 21 Täg. Freu mi scho wahnsinnig.
Antwort des Autors: Liebe Tom, sit daene 21 Taeg sind scho wieder einigi daevo vergange und es werdet immer weniger. Bereits in 16 Taeg machet mir eus zaeme uf dae Waeg. Freu mi scho ganz fescht druf und uf eusi gmeinsame Erlaebnis. Vermiss dich naemlich mega fescht und chas chum meh erwarte bis du chunsch. bis bald, dis muesli
Melanie 1202370257000
Hey mini Chli, das hört sich ja alles super an, ich freue mich schon auf den nächsten Bericht. Mein Fernweh wird so zwar nicht kleiner, aber irgendwie doch etwas beruhigt. Wünsche dir weiter hin viel spass. Hasta pronto, espero que podemos llamar pronto... Un gran abrazo tu Melanie