Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Angela erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :Bubis unterwegs :-) Miami, und von Mexiko nach Costa Rica

Nadia 1261064020000
Hallo Ihr zwei.Tolle Berichte und mega Bilder.Würde am liebsten die Koffer packen. Wünsche euch schöhne Festtage und ruschet guet.gnüssed
i volle züg.hebet eu sorg. freui mi eui bald wieder z'gse.Machez guetz.Drückerli .Nadia
Karin 1261059909000
Jodeli

Tolle Berichte und supi schöne Bilder. Will auch dahin.....
Wie gross war der Käfer. sieht riesig aus.....

Grüsse Karin
tanteedith 1260857788000
Whow, das tönt ja mega, was ihr alles erlebt. Wir sitzen hier und frieren und
den Ar....ab aber die weihnachtsferien stehen vor der türe und ab gehts nach Mühlbach!!
Macheds guet, hebed enand sorg und gnüssed öie Färie!
Edith und Woidl
bea 1260694008000
hallo ihr zwei
ich freu mi für eui, dass ihr bis jetzt so viel schöni erlebniss ga händ, und wünsch eui no meh schöns und gfreuts

macheds guet und hebed eui sorg

liebi grüess und druckerli
bea
siu 1259920849000
Ihr sind ja scho achli im Paradies. Isch sehr spannend a eune Erlebnis teil z nä... mir gahts wiä villne andere, ich wär am liäbschte mit eu däbi.

Wänn ich mich richtig erinnere, sind Ihr jetzt in Costa Rica. Ich hoffe, det händer achli bessers wetter... I dä Schwiiz händer ja dänn gnueg früeh wider räge und pflotsch! Wiä mir im Moment... :-/

Passed uf eu uf und gnüsseds i volle Züg...

Ganz liäbe Gruess
Siu
Christine und Peter 1259832072000
Hallo Ihr zwei liebi
äs isch so spannend öiri Bricht z lässe.
Ich wet am liebste bi öi si. Guäts ässe und viel Sunne.
Gnüsseds no und passed uf öi uf.
vieli liebi Grüäss
Ma und Pa
Christine und Peter 1259832070000
Hallo Ihr zwei liebi
äs isch so spannend öiri Bricht z lässe.
Ich wet am liebste bi öi si. Guäts ässe und viel Sunne.
Gnüsseds no und passed uf öi uf.
vieli liebi Grüäss
Ma und Pa
Angie, Ayleen und Enrico 1259779622000
Hola Hola Ombré
Das dönt ja super, mir sind grad echli niedisch uf eu..... aber mir göned eu das meeeeega. Gnüssed die schöne stunde.... eifach emal chille... ohni Ziil. Mir wünsched eu no viel schöni Erlebnis uf dere Reis und bliebed Gsund. Liebs Grüessli Ayleen, Angie und Enrico
Janine 1259679595000
hello Ihr zwei liebä
wow, das tönt so guät und spannend, dasi mit mine Gedanke grad bi Eui bin.
Nämmt jetzt liebend gern en Mojito mit Eui am schöne Strand
Bin dänn gspannä was us Nicaragua chunnt, chichichi
Gnüsseds i vollä Züg, lönds Eui guät gah und hebed Sorg.
Es dicks Druckerli us de verschneeitä Schwiiz
Woidl 1259661339000
Eigentlich war für mich immer klar, das einzig schöne Weiss ist "Schneeweiss". Aber wenn ich Eure Berichte so lese könnte ein weisser Strand auch seinen Reiz haben. Gnüssets! Grüess us Hiwil...
Muck und Mäse 1259583485000
Hoi ihr liebä
hüt schneits zum erschtä mal...Da isch Wintermantel agseit...D'Anna-Lia cha scho bald ihrä erschti Schneemaa bouä...
Bis bald gnüsseds i umarm eu
Stephanie, Ralph und Anna-Lia 1259438701000
hola
Das tönt ja traumhaft!!! Weisse Strand, Meer, tauchen... Hammer! Gnüsed eui Reis i volle Züg.

liebs Grüessli und es küssli vo de Anna-Lia
anonym 1259419832000
Hoi ihr zwei Wältebummler
Mit grosser Spannung habe ich euren Reisebericht gelesen. Du schreibst so gut und wirklich ( in Gedanken bin ich voll mitgereist). Ich hab mein Tagebuch hervorgeholt 1981/82, was wir so erlebt hatten an den gleichen Orten die ihr jetzt bereist. Spannend......
Danke das ihr gestern angerufen habt, das war mein schönstes Geburtstagsgeschenk....
Mir ist es wunderbar gegangen, viele Ueberraschungen, wie immer wars bei den Hubis gemütlich, fröhlich und spät......
(hab euch schon vermisst) smile.....
So, nun wünsch ich euch noch viele unvergessliche Eindrücke, gnüsseds ihr zwei liebä Schätz und hebed eu sorg
i umarm eu Mam Muck