Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Peter & erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :Anita und Peter erobern die Welt!

fracel 1209964468000
@ihr2 Weltaebummler
Heieiei was ihr do wieder alles erlebt haend. Eifach genial!! cool soviel kontakt zu dae iheimische *g* gnuesset no diae letschtae paar taeg & hebet eu sorg. mir sind jetzt grad in san francisco aglangt wo mir uesse letschti monat in agriff naehmet tuend...
Anna und Werner 1209655300000
ich bin scho echli nidisch, schöni buchte sand und sunne, und bi üs isch es chalt und no halbe winter.super schöni föteli und en guete reisebricht. gnüssed die restlich zit no.
Peter & Anita [?] 1209184335000
Hallo Leute!
Ihr (und wir) werdens kaum glauben, aber unsere Reisezeit ist fast abgelaufen! Wir werden am 11.Mai um 12:20 in Zuerich Flughafen landen. Wir freuen uns schon maechtig, euch alle bald wieder zu sehen!
Claudia Pünter 1207771668000
hoi mitenant hoff got eu guet! i go morn i ferie uf ägypten! endli mol as meer! i freu mi bis ihr wieder hei chömet! lg claudia
Locher 1207236251000
super bricht ueber malaysia und vor allem die foeteli...muess doert glaub au mol ane. griessli
Regina 1206019563000
Ja da muss ich Roli wohl recht geben. Zu Hause wird euch der Alltag wieder in Besitz nehmen und vorbei ist es mit dem abenteuerlichen Leben. Aber bis es soweit ist werdet ihr es hoffentlich noch ausgiebig geniessen und vor allem viele schöne Fotos für uns schiessen. Wir wollen schliesslich auch was von eurer Weltreise haben....!
Roli 1205950287000
Hallo Anita und Peter! Mich nimmt es ja wunder, wie ihr nach all diesen schönen Erlebnissen und Nationalparks und Natur-Pools und und und.... dann hier zurück noch etwas vergleichbares finden werdet... Zum Glück ist es bei uns zuhause auch schön und ihr könnt dann ohne Stress und locker jeden Tag duschen und den Griff zum Kühlschrank machen... Ich freue mich, wenn ihr dann wieder da sind! Roli
Regü 1204290164000
Hei Ihr 2,
Eui Reisebriicht sind echt de Hammer, ich han nochher immer gad mega gueti Luune (aber au Fernweh..
Hebet eu wiiterhin Sorg!
dama 1203870957000
hey mis cousindli
han dir wellä schribe und die mail adrässe wonich vo dir han het nöd funktioniert... chönntsch mir nöd di richtig schicke? wär mega nett. liebe gruess und reised guet. Dama
Cäcilia 1203762658000
Sali Zäme!
Wow! diä Bilder sind jo UNGLAUBLICH! wött am liebste grad au wieder uf Australie! nochem Betrachte vo eune Bilder hani wieder gmerkt, wiä ich diä schöne Stränd und eifach das Land vermisse! muäs unbedingt au wieder go!

Wünsch eu no e wunderschöni Ziit in Australie!!! Gnüsseds down under und i freu mi scho uf di nögste Bricht und Bilder!

Liebe Gruäss Cäcilia
anonym 1202496081000
Hallo Anita
Ich han grad Spatä und mir händs uh ruhig hüt.Nur foif Chind Die letschtä Täg sind aber sehr sträng gsi. Naja, du gsehsch- äs lauft wie immer...
Ich hoffä, ihr händs guät und erläbed viel... Oii Bricht sind uf all Fäll spannend. Möcht au grad Feriä ha
So, d`Arbet rüäft. liebs Grüässli vo dä Daniela
und au eis vo dä Bettina
Rolf und Nicole 1202134320000
Ähm, Shit, leider en chlinä Fähler underlaufä:
Üsen Schatz heisst JOEL und nöd JOEI Wär chli en komischä Namä.
Rolf und Nicole 1202134259000
Hoi ear zwei !
Wiä abgmacht, aber leider chli verspötet, möchtäd mear Eu d'Geburt vo üsem Sohn JOEl mitteilä. Er isch am 12. Januar 2008 am 15:10 Uhr mit 50cm und 3350g uf d'Wält cho. Mear sind überglücklich und sehr dankbar !
celo & fraenzi 1201761674000
Sali Kiwis
Sind ihr 2 scho in Sydney? mir sind grad mit uesem campervan in tom price gstrandet. haend wiedermol ae panne... mega cooli bricht haend ihr wiedermol gmacht.
fraenzi & celo 1200209323000
Hey ihr zwei

mega schoeni phoeteli haender wiedermol gschosse. So choemmer ues au scho uf neuseeland freue. aber australie isch imfall au nid ohne! wenn isch aes den bi eu mit down under sowit?

dicke kuss vo ues zwei
Lukas 1199647845000
Hallo ihr zwei, ha hüt grad chli gläsä was ihr so machet. Dä gstank in rotorua händ mir vor mä johr au erlebt. händ den die stadt grad wieder müessä verloh....
Mer wünschäd eu no witeri spannendi erläbniss und au no alles gueti im 2008.
Lukas & Nicole
Regina und Urs 1199208585000
Hey ihr zwei! Mer wünsched eu vo Herze alles gueti fürs neue Johr! Vil witeri spannendi und tolli Erläbniss und machets guet. Gruss Regina und Urs
claudia 1199105805000
hoi zäme! i wünsche eu en guete rutsch is neue jahr! lg
Tobias & Olga 1198587113000
Liebe Anita, lieber Peter, wir verfolgen eure Weltreise mit grossem Interesse und freuen uns, dass ihr so tolle Abenteuer erlebt! Für eure Reiseplanung hoffen wir natürlich sehr, dass die Erde auch tatsächlich eine Kugel ist. Wettermässig fährt ihr in Neuseeland sicherlich besser als wir hier in der frostigen Schweiz. Vielen Dank für eure Weihnachtsglückwünsche!
Wir wünschen euch auch von Herzen schöne Festtage und alles Gute im neuen Jahr!
Wir hoffen auf ein Wiedersehen nach eurer Rückkehr und auf eure Stories aus erster Hand!
Herzlich
Tobias und Olga
Claudia P. 1198438857000
hoi ihr zwei liebe! i wünsche eu vo herze schöni wiehnachte und eh guete rutsch is neue johr! isch immer wieder interessant zum läse was ihr so machet und erlebet! machets guet wünsche eu ganz eh schöni zit bis wir uns wider sehn. Ganz es liebs grüessli vo da claudia wo eu immer no chli vermisst! hebet eu sorg
Nicole & Rolf 1198097644000
Hoi Peter, hoi Anita
So, jetzt hämer's au wieder amol gschafft zum chli noläsä, wan ear scho alläs erläbt händ. Tönt mega spannend und d'Bilder sind eifach da Hammer ! Genau voremä Johr sind au mear chli am Reisä gsi und händ gad wieder e chli z'rugg denkt a diä schö Ziet... Mear zehräd jetzt no do dra. Do mear nöd wüssäd, wenn mear s'nöchst Mol wieder chönd noläsä wünschäd mear Eu jetzt scho ganz schöni Wiehnacht (wo immer ear denn au sind) und en guetä Rutsch is neu Johr ! Machät's guet und gnüssäts...
Nicole und Rolf
isi 1198078131000
Hey ihr 2!
Ich denk vill a eu. Die Bricht sind jo hammer!
Gnüüsets wiiterhin und schöni Wiehnachtsziit! Liebi Grüess, isi
sändy 1197972499000
Hallöchen!!
Hey,ich bin au grad wieder zruck cho vo Florenz!Isch super gsi!! Aber muess sägä, gäg eui Weltreis chumi glich nöd a...!!
Mir wartet do uf dä Wiehnachtsschnee... mal luege obs dasmal wiisi Wiehnachte git!
Eu wünsch ich ganz e schöni,heissi und sunnigi Wiehnachte!
kussi Sändy
Petsch 1197625837000
Hoi ehr zwei,
ab und zuä stöberi ächli i Euä Reisebricht, isch uu spannend... Uf Eui Gipfelbestigig i dä Bergä bin i jo scho fascht ächli nidisch wordä, Peter, bisch jo höcher obä gsi als i!!! grins...
Machäts guät, grüässli Petra
Antwort des Autors: Sorry han di noed woellae topae, aber isch grad so guaet gangae!
Gruss Peter & Anita
Rosi 1197320298000
He hallo ihr zwei. bin hüt wieder mol of eurä coolä page gsi. chumä gad reisefieber öber, gsehni doch, das ihr bis of argentinien öpä diä glich routä gmacht händ wiä ich. nur umgekehrt. freut mi, das ihr no of la cumbre sind und dä andy bsuächt händ? und wiä isch dä flug gsi? hoffentlich händer äm andy än gruäss usgrichtät? wieterhin no viel spass!!
Antwort des Autors: Jo flueg sind noed grad riessig gsi, do flugbedingigae oft noed super gsi sind. Es haet aber doch spass gmacht nur scho wieder so en Lumpae i dae Hand zha!
Gruessli in Alpstein
Regü 1197281158000
Hei Schnittä und Peter,
aso i muss es wiedermol schriibe, eui Reisebricht mached en verregnete Unitag gad tusig mol besser!!
Hebet eu wiiterhin Sorg!
grüässli regü
Antwort des Autors: Hey Regue!!
Da freut ues aber, dass uesi Bricht dir aen graue Unitag so tuend versueaesse! Han mi uebrigens mega ueber dis Mail gfreut, aber leider no kei Zit gha zum zrug schribe, wells in Neuseeland so wenig Internetcafes git!
Schoeni Festtaeg wuenschi Dir!
Gruessli Anitae
bernardo 1196361528000
Hi Ihr Zwei!

Travel safe!
Wir habens voriges Jahr getan...
und wir sitzen hier und haben NEID!

Bernardo
Regina 1195658938000
Ha wieder mol möse eui Bricht lese. Bi echli im Rückstand gsi. Ihr schribed so viel, dasi amel nüme no mag mit lese. Jo, ihr sind am schwitze und bi üs vergoht scho de erscht Schnee a dä Wärmi. Machets witerhin guet. Kiss Regina
celo & fraenzi 1195469917000
sali zaemme

mega idruecklich, bi nu no mit offenem muhl am stuhne gsi.... wohlgemerkt dae saber isch mer nid usse glofe

coole freuet ues jetzt scho uf eui noechste bricht
gnuessets --> chille ghoert do au daezue
gruessli us thailand
Antwort des Autors: Hallo ihr zwei Weltebummler!
Sabbersabber, au mir laeset (fascht) sabbernd eui Reisebricht Freuet ues au uf witei Bricht und hoffet, dass es bi eu kei witeri technischi Panne mit de Siite meh git...
Liebe Gruess,
Peter und Anita
Esther und Carolin 1195357551000
hoi zämä
mir schlönd üs grad d nacht umd ohrä im spital und sind tatsächlich froh um diä spannendä bricht und vor allem um diä HAMMER fotänä! und mir sind au nu äs bitzli niidisch!!!
grüessli vo üs 2 und hebäd sorg!
anonym 1195177244000
Hallo Anita, hallo Peter, es macht Spass in Euren Reiseberichten zu stoebern. Wir, das sind Richard und Gunnar aus Deutschland, sind zur Zeit in Peru und denken die Trekkingtour die Euch zum MachuPicchu gebracht hat waere auch fuer uns das Richtige. Vieleicht wisst Ihr noch ueber welche Agentur Ihr gebucht habt und schaut mal bei uns vorbei(Rundreise Peru-Chile 10 Wochen)ansonsten gehts mit der info auch ueber guenni76(at)gmx.de. Auch von uns aus mucha suerte und bis bald....
Ladies on tour 1195002156000
Hoi Zaemme wie gohts euch? Sit dir no zu euchem Auto cho und heit dir d Ande bi Mendoza erkundet? Mir si unterdesse in Bariloche (dr chline Schwiez in Argentinia) Wo's scho recht chalt isch. Aber Malbec Why gits do au
Gueti Reis wunesche euch die beide Ladies Regi und Claudia
Antwort des Autors: Hey Ladies
Mir haend voll no es Auto gmietet und zwei super Taeg rund um Mendoza erlebt! Nochem Idrueckliche Patagonie sind mir jetzt scho in Bariloche ahcho und gnuesset uesi letschte Taeg in Argentinie! Und wie gohts eu?
En liebe Gruess,
Peter und Anita
Micha 1194032611000
hola chicos
Cuando leí sus mensajes casi me siento a casa. Conozco Potosi, Sucre y el hermoso salar de Uyuni. Ustedes porovcan nostalgia, de verdad. Por suerte puedo volver a Argentina en febrero.
Su deseo un muy buen viaje y mucha suerte.
un saludo desde Suiza
Micha
Regü 1193408933000
Hei ihr 2,
Eui Briicht sind echt mega spannend und versüässät mir dä alltag do.
Anita, ich schriib dir denn per Mail no dmega News..
küssli regü
Hans aus Bajamar/Tenerife 1193147854000
Hola, super Euer Beitrag aus Bolivien, erinnert mich an Puerto Maldonado, wo ich vor 1 1/2 Jahren war, nur hatte ich besseres Wetter. Auch mit so einem "elektr.-Duschkopf" (La Paz) habe ich in Sicuani/Peru ein ganzes Hotel "verdunkelt". Weiterhin viel Glück od. mucha suerte, wie man hier sagt.
Alexandra Matter 1193129484000
Hey, üsi WG verfolgt eui Reis immer ganz gespannt!!! Hoff s Wetter macht bald wieder chli besser mit! Vermisse eu scho ide Schwiz, schliesslich wirds jetzt bi üs au scho meeeega chalt! Viel Spass!!!
Grüessli
Anna undWerner 1192979433000
Sunntig 21.oktober
Ich verfolge ganz gspannt was ihr neus erlaebed.
Mega leischtig uf ueber 6000 m ue zchraxle.
Herrlich schoeni Bilder Mached witer so!

Franziska 1192977810000
Hallo ihr Zwei!!
Ich bin scho gspannt, wies dänn isch, wänn ihr kei Cocatee me trinked! Gits ächt chli Etzugserschinige? ;o) Schöni Reis no und no viel so spannendi Pricht! Grüessli
claudia 1192624448000
Hoi Zämä
isch sehr interessant was ihr so erlebet! mir hent au no paar schöni Täg i de Schwiz mit Sunne! Möcht gern mit eu tusche und au chli Welt gseh!Wünsche eu eh schöni Wuche! Hebet eu Sorg! lg vo de Claudia wo eu chli vermisst
manu 1192562454000
Einen spannenderen Krimi gibts nicht zu verfolgen. Und der 6088 m Berg, der HAmmer. Seid umarmt Manu
Karin Müller 1192528750000
Hallo Anita
War wieder einmal auf eurer Homepage, tönt sehr spannend und abwechslungsreich. Hoffe, dass es euch weiter so gut geht.
Liebe Grüsse Karin Müller
Alexandra Matter 1192283581000
Hoi zämä!
Ich han mir jetzt gad eui Reisebericht abonniert!! Damit ich au jo immer ufem Laufende bin!
Eui Reis tönt eifach jedes mol so iidrücklich und interessant, ich lises amel am Morge vor dä Vorläsige...und chum denn natürlich zspot!!! (naja, me muess Prioritäte setzte...)
Also, wiiterhin so viel Spass und tolli Erlebnis!
Hans Eickermann 1192114496000
Mit Freude Eure bisherige Route verfolgt, weiter so und viel Glück. War schon dreimal in Peru und fliege 2008 wieder für 6 Wochen nach Cusco, um von dort aus meine Abstecher zu starten. Kenne Südperu, 08 gehts in den Norden. Alles Gute für Euch
manu u Christoph 1191942362000
HAllo Ihr Zwei!!

Unglaublich was ihr schon alles eröebt habt.Es sieht super und vor allem spannenden aus. Der Bericht den Ihr geschrieben habt ist fesselnd und schire nach mehr. Was auch hoffentlich bald kommt. Seit lieb Umarmt und weiterhin viel Spass auf eurer Reise um die Welt.

Cäcilia 1191848614000
Hoi Ihr zwei!

Es isch mega spannend, was ihr zwei über Peru z'brichte hend und was ihr so erlebed. Freu mi scho uf dä nörchst Bricht und Fötelis!

en sunnige Herbstgruäss us dä Schwiz!
Cäcilia
claudia 1191316051000
hoi es freut mi dases eu geut got! wünsche eu eh schöni wuche. lg
Sändy 1191221795000
Hallöchen!!!
oh, mann!!! Ich bin soooo iiversüchtig!!! Anita, chasch nöd für mich do im Nebel chli ad Vorlesige goh und ich zieh mitem Peter chli umd Welt!!???
Also mue sägä, vermiss di do scho echli!!!
Gnüssed eui Reis, es gseht unglaublich us!!!
Rolf & Nicole 1191178209000
Sali zämä !
Jetzt, nochdem s'Militär färtig isch, hämer amol chli Ziet gfundä, nozläsä wan ear so alles erläbt händ bis jetzt. Tönt alles mega spannend ! Do chunt mar gad sälber Luscht uf's reisä über Mear wärdäd ab und zue chli do inä luegä wiä's Eu so goht und wiä versprochä, wärdemer au Eu über News vo üserä Sietä us (ear wüssäd scho wa) informierä. Machäds no guet und gnüüüüüsäts ! Bis zum nöchstä Itrag... Bye, bye,... Rolf & Nicole
Fränzi 1191057162000
Hallo ihr zwei! Has au endlich mol gschafft zum eui Bricht zlese.. Mega interessant gsi und än hufe schöni Föteli! Hammer, wöt grad au... Machets no ganz guet! Än Gruess au vom Celo. Grüessli Fränzi
Anita & Peter 1191034947000
Hallo Zusammen!
Danke fuer die Gaestebucheintraege, wir freuen uns ueber jeden Eintrag. Fuer Tipps, Ratschlaege, Lobe, Kritik oder einfach das Wetter in der Schweiz sind wir immer dankbar und interessiert!
Bald kommen die naechsten Reiseberichte, wie zBs. Machu Pichu....also schaut mal wieder rein!
Gruesse aus Peru
Peter & Anita

PS: An alle nachtschwaermenden Pflegefachfrauen: ich hoffe, dass unsere Reiseberichte euch die Nacht etwas auflockert! Ich wuensche euch auch weiterhin immer wieder einen kuehlen Kopf und starke Nerven!
anonym 1190948021000
hoi anita,do isch d'doris usem spitol winti,ha gad nacht und bi go güggsle gange.ganz liebi grüess,gnüsseds
Andrea 1190812909000
Hallo, habe zufällig Eure Berichte entdeckt. SUPER! War vor 3 Jahren auch auf einer einjährigen Weltreise, hatte in etwa die gleiche Flugroute wie Ihr. Weiterhin viel Spass!
A
Franziska 1190640140000
Halli Hallo ihr zwei! Isch würklich spannend zum eui Pricht läse. Mir hoffed glaub alli, dass sie au bis zum Schluss so usfüerlich blibed ;o) PS: Die Chrankeschwöschter-Hiwis sind au immer Lehrrich )
Dama und Regula 1190571754000
Hei ihr 2,
Es isch mega spannend zum eui Briicht zlese! Da wemer gad au zu eu cho. Statt desse müemer üs tröschte mitere choclate therapie vo ben and jerry!!
Hacéis muchos avances con hablar espanol?
(ich han no müesse sWöterbuech zur Hilf näh und wahrschindli stimmt de Satz hine und vorne nöd. )
Gseht s`Salsa bi eu au scho so guet us wie bi de Iheimische?
Muchos besos y hasta la proxima

alexandra 1190109649000
Hallo Anita
War gerade das erste Mal auf eurer Seite.Ist echt cool gemacht.
Ich wünsche euch ä gueti Zit
Liebe Gruess
P.S. Ich werde dir bald ein E-Mail mit den neuesten News von Geschwister J&J S. schreiben...
judith 1190003126000
Hey fabesfab,
danke für die spannende, usfüehrliche Reisebricht. Das versüesst mir gad mini nachtwach machets guet und bis bald!
rahel 1189923625000
Hallo zusammen, das tönt alles so bekannt!! das mit der gasflasche habe ich schon fast wieder vergessen! wünsche euch alles gute, gruss auch vom lewin, der plaudert nun wie ein buch...
Peter und Anita 1189907903000
Hallo ihr Lieben zu Hause!
Wir freuen uns, dass ihr uns so zahlreich schreibt und euch interessiert. Macht weiter so! Uns geht es gut. Wir sind heute in Cusco, auf 3300m angekommen. Die Gastfamilie hat uns sehr herzlich aufgenommen! Nur die Hoehe ist nicht zu unterschaetzen. Wir sind staendig muede und man merkt jede kleine Anstrengung. Trinken fleissig Coca-Tee
Tschuess mitenand
Regina 1189874084000
Hallöchen ihr zwei
Ihr gend eu jo gad echli müeh euen Bricht usfüehrlich z'schribe! isch echt da i 7 Mönet au no eso....? I hoffes doch sehr. Do i dä Schwiz gits nämli es par (viel) lüt wos interessiert waner mached. I vermiss eu, obwohls cool isch emol e eigeti Wohnig z'ha. Kiss
Sändy 1189847611000
Hallöchen!
Klingt ja wunderbar interessant bei euch!!
Ihr müsst unbedingt Salsa tanzen gehen! Das ist super! Machts gut und lasst was von euch hören!
Liebe Grüsse
Regü 1189781105000
Hei ihr 2,
Wie gots eu? Hender dReis guet gstartet?
I dànk a eu!
liebe gruess regü
Rosi 1189701507000
hallo ihr globetrotter. na wie gefällt euch lima? wünsch euch ganz viel spass
Franziska 1189617401000
Hallo ihr zwei!! Ich hoffe, dass ihr guet greist sind und eu nöd verlaufed (so wie anderi Lüt, wo scho in Züri s'Hotel lieber mit em Taxi sueched) ;o)Gnüssed die Zit und vergässed eus Läser nöd!
Daniela 1189581757000
Liebi Anita! Ich wünsch oi än uh guätä Start uf oirä Reis, vieli spannendi Idrück, wunderschöns Wätter, immer äs Örtli zum Übernachtä, vil Froid&wenig Stress- ja eifach viel Glück und guäts Glingä! Leider hani dir gar nümä tschüss gseit...Drum mach ich das jetzt so: Tschüss Anita, bis gli!
Daniela
Dave 1189536648000
Hey ihr zwei!

Habe es leider nicht an eure Abschiedparty geschafft, die Diplomarbeit intensiviert sich langsam... Wüsche euch jedoch alles Gute, viel Spass und Abenteur auf eurem super Trip!

Werde eure Reise gespannt verfolgen!
Marc 1188922534000
Hallo Ihr Beiden,

wir (Vera und Marc) machen derzeit ebenfalls eine Weltreise (auch in www.umdiewelt.de dokumentiert) und mussten schmunzeln. Hatten ebenfalls keine Eigenmotivation, um vorher Spanisch zu lernen und sitzen derzeit in Cusco und lernen in einer Schule Spanisch. Es macht aber tierisch Spass! Wir sind jetzt seid ueber 2 Monaten unterwegs und koennen euch zu eurer Entscheidung nur beglueckwuenschen. Es ist toll! Falls ihr Fragen habt, koennt ihr uns gerne kontaktieren! Gruesse und einen tollen Start wuenschen euch Marc und Vera
Silvia Schick 1188844759000
Finde eure Reise Klasse und bewundere euren Mut meine Nichte fährt am 16.09 auch für1Jahrund3Monate nach Australien und weiter nach Neuseeland ich wünsche euch viel Spaß und versuche eure reise zu verfolgen Silvia