Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Harry & Nathalie erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :Nathalie & Melissa's Abenteuer in Südindien

Maria 1200576681000
Hallo zäme,es macht jedesmal weder Spass eui spannende Reiseprecht zläse.Gnüssed no eui letste Stonde.Mer wönsched eu no e schöni Zit ond de e gute Flug. Bes bald. Grüessli Maria ond Max
Martina 1200473441000
Sali ehr zwei Reisefüdlis. Ändlich schaff au ichs mal zum schriibe und zum euch für die tolle Reisebricht zdanke. Ich wünsche euch no en mega gueti Ziit und hebed euch sorg.
P.S: Liebi Nathi, han der no es Mail gschribe. Dicki Umarmig
Patrick 1200410853000
Na denn no vill Spass am Strand! Und immer schön Sonnecreme astrieche, und s'Muul zue ha wenn d'Welle chömed!

Bis gli, ich freu mi!
homebase 1200334788000
nei meli, wie chasch au dfisch fuetere! hesch de wasserfilter ned debi gha
B.J. 1200299225000
Hallo Ihr Zwei!
Das lässt träumen von Sonne und Wärme! Tankt noch so richtig auf, Ihr könnt es hier brauchen.
Bis bald, ich freue mich!
Küssli Mami
Antwort des Autors: Wir geben uns alle Muehe... und geniessen auch ein bisschen fuer Euch zu Hause!
hombase 1200062588000
jo i be am schaffe, und do chani zwüschedure ami gügsle. Isch au cheibe spannend was ehr zwoi so erläbed. aber swär glich keis land für mech, hihi!
Nati und Meli 1200061208000
Hi Marianne,

bisch daemfall au grad online, s'meli isch fliessig am bricht schribe und i nochli am umesurfe... jo mer hoffeds doch scho dasmer denne au fuer d'grippewaeue grueschtet sind... "mini ohre heimer oepis gflueschteret"

glg nati und meli
homebase 1200060582000
ähm....... GSUND hät da selle heisse!!
homebase 1200060493000
hei, dä chömeder jo richtig gunde hei;-O
Harry & Nathalie * [?] 1200059852000
da met em vitamin C het eus ebe wondergno, womer euse morgnetlichi frischpressti ananassaft gschloerft hed. aber ke angscht esch ned met wasser verdoennt ond ohni iis!
sones froesches saeftli esch scho no cheibe fein....

glg nati ond meli
KERSCHTIN 1200002153000
JAWOLLO MÄDELS!
Das ist ja schön spannend mit Euch auf der Reise.
Besser als jeder TV Krimi
Geniesst noch Eure letzte Woche;bei mir ist ab MO schluss mit lustig...
Take care girls
LOVE&HUGS aus dem frühlingshaften Norddütschland
Kerschtin
B.J. 1199985765000
Sorry, natürlich 19mg!
Grüessli Mami
B.J. 1199964186000
Hallo Ihr Zwei!
Habe gerade eine freie Minute im Geschäft-Ananas hat pro 100gr ca 19gr Vit.C-reicht Euch diese Auskunft?
Bleibt gesund und fit! Kuss Mami
homebase 1199951023000
wieso bruched ehr vitamin c????????????
manuuuuu 1199934357000
ah und ploetzlich gohts...do fendet mer zwoesche hunderte vo siite text doch mol es beld...hoho
Harry & Nathalie * [?] 1199890305000
a eusi mamisssssss:
het eigentli e ananas vel vitamin c?????

an manuuuuu:
mer zvieflet es biz a dine compi faehigkeite, wel mer doch ohni problem alli foeteli cha aluege :O)

a d'sabine:
tuesch de aber bitte mini saeuli ned oeberfuettere, ned das i den die arme cheibli uf diaet mue setze )

glg meli ond nati
anonym 1199866728000
Hey ehr zwöi Abentürerinne!
ehr mached jo s land ganz schön onsecher det...freu mi scho uf euchi vele gschechtli ond föteli!!...ond euch weder gsond ond monter uf schwiizer bode z gseh!!!
de meersäuli gots super!! so chli ond sooooo hongreg!...ben grad chli öberrascht gsi!...i lueg do guet uf dini wohnig...ond ganz bsondersch uf dis schöne weiche sofa ond din fernseher!!...so ganz näbebie näbem lehre...
wönsch euch no e gueti Reis wiiterhen! bliibed tra met schriibe! ond lueget fuet uf euch!!

gglg us de chalte schwiiz!
Sabine
Jessica 1199825606000
Hoooooiiiiiiiiiiii ihr zwei Süesse

Zersch emal, viele herzliche Dank für euchi Charte, han mi uh mega gfreut =)!

Ich han euche Zettel nüm gfunde, wo dä Link zu euerere Page druf gstande isch, drum au ersch jetzt en Comment vo mier *g* nach langem sueche hanis dänn na irgendwie usegfunde... hehe

Han mer etz mal chli ziit gnah und euchi Reisebricht duregläse und gstuuunet. Würkli mega lässig.. Bin dänn scho gspannt uf euchi Gschichtli wenner zrug sind.

Bis det ane

Dicke und lange Knuddel

Jessica
TMC 1199787725000
Hallo zäme, danke viel mal für d Karte.
Wünsched oi na schöni Ferie und gnüssed di verbliibende Wuche.
Grüess vo de ganze TMC
Patrick 1199736484000
Hey Mädels!
Tolli Fotene händer gmacht! D'Saris sind jo mega schön, und au s'Wiehnachts-Schiffli isch toll.
Vill Spass no, und gnüssed's!
Liebe Gruss und en Knuddel
anonym 1199721138000
Hallo ihr zwei süassa

Viela Dank fürd Karta, han mi mega drüber gfreut aber nome freu i mi wenn i mis Herzli endli wider bi mir han

Bis dahin wünsch i eu no a gaaaaanz tolli Zit.

Tüant so wia i sött.

Liabs Grüassli
Rose
Pat 1199637510000
Hy Ihr Zwei! Vielen herzlichen Dank für Eure Karte, sie hat uns riesig gefreut. Ebenso sind wir froh, dass es Euch gut geht! Nachträglich alles Gute fürs 2008! Geniesst die restliche Reise noch und bis bald Papi und Pat
Harry & Nathalie * [?] 1199632088000
So ihr Lieben, es hat jetzt auch ne Menge neue Fotos... viel Spass!

Gruessli Meli & Nati
B.J. 1199621324000
Hallo zusammen!
Danke für die Kartengrüsse aus "Raijastan"- hat uns sehr gefreut-schön zu lesen,dass alles so super klappt und dass es Euch so gut gefällt.
Die Zeit rennt davon-geniesst es noch! (muss ich wohl nicht sagen)
homebase 1199563158000
hallo ehr zwoi! Jetzt sender aber richtig fliessig gsi. Das isch dä spannend. Zum glück weiss mer ami ned scho zum vorus waser so alles triebed, hiiiiilfeeeeee!
apropos finde: das wär de reini mueterinstinkt und mer WUERDET eu finde. ganz bestimmt! gäll barbara!
und meli, danke fürs telifon, ha mega freud gha. Witerhin e schöni zyt eu girls!
Patrick 1199559802000
Na jetzt wart ihr aber richtig fleissig mit schreiben! Ich freu mich auch schon auf die Dschungel- und Sarifotos! Bzw. der Sari muss dann natürlich zu Hause vorgeführt werden!
Kessie+Nikitiki 1199553129000
Na ihr turtelteubchen.
Liebe Grüsse aus Zürich

Gruss Kessie und Nik
Harry & Nathalie * [?] 1199530631000
So meine Lieben...

Zuerueck aus den Bergen in der Zivilisation, haben wir nun endlich Zeit und Internet, um alle verlorenen Berichte und neuen Erlebnissen nieder zu schrieben. Und natuerlich: uns gefaellts immer noch super und es geht uns gut!

Und natuerlich wuenschen wir Euch allen auf diesem Wege nachtraeglich ein gutes neues Jahr 2008! Und vielen herzlichen Dank fuer all Eure Gaestebucheintraege, wir freuen uns jedes mal auf's Neue!

Tschuesschen Meli und Nati
Evi 1199385271000
Hallo Meli (und natürlich auch Nati)
Wow,einfach eindrücklich euere Berichte.Besonders die Story mit Fly-Cat hat bei mir auf den Tränen-Kanal gedrückt.Bin sehr gespannt,was Indien noch alles zu Tage bringt.Hoffe mein Sms ist auch zurück gekommen.Wir lesen uns,bis bald and have good fun.
Sonja 1199361937000
Hoi Melissa
Ich wünsche dir no verschpötet es mega guets Neus!
Isch so cool, euche Reisebericht zläse, do chuntme grad wieder fernweh über.
Jetzt muen ich leider wieder afo schaffe, gniessed euchi Zyt witerhin.
Adeee und es
liebs Grüessli Sonja
B.J. 1199309326000
Liebe Nathalie!
War schön deine Stimme zu hören, danke für die Nachricht, dass alles ok ist.
Wir sind auch wieder zurück aus den Bergen, viel Sonne getankt und Schnee genossen!
Weiterhin schöne Erlebnisse!
KERSCHTIN 1199211620000
HOI ZÄME!
wünsche euch beiden n HAPPY NEW YEAR,best wishes and lots of adventures for the rest of your trip!
Enoy it&take care ladies
LOVE&HUGS
KERSTIN
emma 1199187538000
Hallo zäme, Spannende Reisebricht ond wonderschöni Phöteli. Macheds no guet Liebi Gruess Emma
maria 1199132658000
Hollo er zwoi,met vel Interesse lese mer eui tolle Reisebrecht ond freued eus jetzt scho of eui Erzählige wen er us de Berge zrog send.Mer wönsched eu ganz es guets Neus,alles Gueti ond vel Glöck.Gnüssed witerhin eui Zit in Indie.Liebi Grüessli Maria ond Max
Roman 1199106238000
Ich wünsche euch beiden ein gutes neues Jahr wo immer ihr auch seit.Haltet die Ohren steif und weiterhin viel Vergnügen auf der Reise.
homebase 1199105307000
Danke Patrick für d'Info, die chamer bruche!
En guete Rutsch wünschemer der
en liebä Gruess Roman und Marianne
homebase 1199105300000
Danke Patrick für d'Info, die chamer bruche!
En guete Rutsch wünschemer der
en liebä Gruess Roman und Marianne
Patrick 1199101629000
Kleine Info an alle:
Melissa hat mich soeben angerufen. Nach ein paar Tagen im Nationalpark von Kumily sind die zwei nun auf 1500m in den Bergen in Munnar. Es geht ihnen gut, und es gefällt ihnen, obwohl es nur knapp 15 Grad warm ist. Da es noch ein paar Tage dauern wird, bis sie wieder in eine grössere Stadt kommen, wird es wohl noch ein weilchen dauern, bis sie wieder einen Internet Anschluss finden, und uns berichten können.
Gruss Patrick
Patrick 1199097471000
Hey Mädels!
Ich wünsche euch en schöne Silvester und alles Gueti für's neue Johr!
homebase 1199088570000
mer wünsched eu en guete rutsch is 2008 wo immer ehr au send
marlis 1199056992000
Ciao bella
Toll händers. mer läsed die bricht immer mit spannig. be eus isch es bitterchalt aber au schön. wönsched der en gute rutsch is 2008 mit liebe grüss vo eus allne
ott 1199016523000
Hoi Meli
dank em manu chan ich jetzt euche reisebricht au läse. tönt mega ufregend. wönsche euch beide witer en spannendi reis ond alles gueti förs 2008.
lg vom bifangweg 8
B.J. 1198861802000
Hallo Nathalie!
Wenn Du mal eine freie Minute hast, habe Dir ein Mail geschrieben.
Cédric & Heidi 1198842530000
Hey Girls!
Ich hoffe ihr händ schöni wiehnachte verbracht.
Hei Mele nachträglich ächli spat alles gueti zom gebori.
Ich wönsche euch no en tolls neujahr.
Alles Gueti!
homebase 1198836183000
hi girls wo sender au? scho lang nüt meh ghört!
en liebä gruess
HR 1198783199000
Na Hallo Ihr zwei Reisenden....
Weihnachten ist überstanden und das Neujahr kommt schon sehr schnell auf uns zu.....
Ich hoffe Ihr wisst noch was für ein Tag das ist und habt vor lauter eindrücke nicht schon alles vergessen....smile.
Als ich habe Euch.... und Dich besonders.... noch nicht vergessen.....
Es grüessli us Zermatt.
HR
Kerschtin:-) 1198697166000
Moin Moin,Ihr Lieben!
Hey,wollte nur sagen-I'm with you girls
und freue mich MEGA,dass es euch gut geht!!!
Hope u had a wonderfull X-mas in INDIA
Ganz liebe Grüsslis aus Marcipan-City
Kerstin
hom 1198584546000
hoi barbera! Falls dä uf indie flügsch mäldsch di, chume sofort mit und hilfder sueche
schöni wienacht und en liebä gruess
marianne
Yves 1198581842000
So wies tönt louft jo richtig öppis be euch. Vöu verpasse tuet der do emel ned. Es esch chaut und Schnee hets ou kene. D'mueter het natürlech scho di ganz wuche panik gschobe wöu der nüt gschribe heit. Hanere gseit gha, dass der sicher guet unterwägs sind. Wenn der de i 2 wuche immer noni gschribe heged chönn si jo de uf Indie flüge euch go sueche. Gester hei mer be emene chateau briand und emene spiliobe wiehnachte gfiret. Morn gohts de no zu laueners zur wiehnacht und denn wäre di ganze feschter wider emou düre. Der heit sicher ou es cherzli azündet und so i warme gefilde wiehnachte gfiret Demfau heits no schön. grüessli
chrischtchendli 1198507067000
Hoi er beide, das tönt jo alles super lessig! Dänke vell a euch, freu mi scho euchi Fotene a zluege. Vo mer die beschte Wienachtsgrüess...oh du fröhliche...seelige...Weihnachtszeit
B.J. 1198497207000
Hallo Ihr zwei!
War schon ganz kribbelig, sooo lange nichts zu lesen!Die Föteli sind übrigens sehr schön, freue mich auf den Rest.
Wo immer Ihr auch Weihnachten "feiert",wir denken an Euch und wünschen weiterhin viel Spass im Paradies
Mami,Werni,Yves
homebase 1198482077000
hallo ehr zwoi!
Wünsche eu au ganz schöni wienachte und gnüssed dwärmi. mer händ chalt, bitter chalt!
manu 1198479154000
salü nach indie...wönsche oich au fernreiser schöni wiehnachte en indie... mer hed ois do en australie es schüüfeli kauft, mol luege öbi das so fein anebrenge wie de grovi ame...
lg manu
Pat 1198434422000
Hallo Ihr zwei,
hoffentlich geht es Euch gut! Wir wünschen Euch im fernen Indien frohe Weihnachten (falls Ihr davon etwas mitbekommt!) Wir freuen uns schon jetzt auf Eure Erzählungen! Bis bald und liebe Grüsse
Papi und Pat
Yvonne 1198311495000
Salü Meli, wünsche dir nachträglich noch alles Gute zum Geburi (hatte die letzten Tage noch kurz eine Magen-Darmgrippe).Wir starten die letzten Vorbereitung für Weihnachten. Wo werdet ihr die Weihnachten verbringen? Liebe Grüsse Gotti
mira 1198249360000
HOi Zaeme!
ich wollte euere reisebericht lessen, aber ich komme nicht weiter (nur bis gaestebuch, dort habe ich gerade die kommentare gelesen und ich kann etwas ableiten....)
ich bin im mysore und froh dass es nicht mehr regnet.
Liebe Gruesse von hier und gratulationen zum Geburi!
Mira
Patrick 1198065213000
Na ihr Zweu!
Alles klar in Indie?
Das mit dere Bootsfahrt tönt jo richtig verlockend. Ich hoffe, es goht so wieter, und ihr erläbed no vill so schöni Idrück. Und ned vergässe, immer fliessig fötele und schriebe, damit mir do i de Chälti au es bitzli öppis vo de Wärmi händ!
Bis bald wieder mol...
Liebe Gruess
manu und sabine 1198025065000
hei mele...happy birthday...wie fiiret mer en indie eigentlich geburtstag? mer send grad en eden...emmer fliisig au oise blog lese....lg manu und sabine
B.J. 1198007513000
Hallo Ihr zwei!
Verbringe noch mehr Zeit vor dem Compi, da ich Tag täglich mitreise! Schön,dass Ihr so fleissig seid. Weiterhin viele spannende Begegnungen. Kuss Mami
Nachträglich für Meli viel Glück zum Geburi
HR 1197997844000
Hallo Geburtstagskind......
So nun habe ich Dich auch nicht vergessen schmunzel....
Alles alles liebe zu Deinem Tag.
Gruss HR
homebase 1197988675000
oho, das tönt jo richtig guet. I hoff ehr händ eue hunger chönne stille. Ned dasehrmer no usem liem gheied!
lg
Harry & Nathalie * [?] 1197976593000
Danke vel mol foer all eui Gloeckwoensch!!!!!!GLG meli
alex 1197969220000
HAPPY BIRTHDAY vo de 3 wardles und vom Grosi!!

Viel Spass und passed uf!
Patrick 1197968288000
Happy Birthday!
Alles Gueti zum Geburtstag! Ich hoffe, ihr chömed chli zum fiere uf euchem Huusboot.
Liebe Gruess, en Geburtstagknutscher und bis bald...
Maria/Max 1197967737000
Hallo Melissa,mer wönsched der alles Gueti,Liebi ond vel Glöck zum Gebortstag.Gnüssed eui Zit in Indie.Falls er förigi wermi hend chönd er gern chli hei schecke.Liebi Grüessli Maria ond Max
Papi 1197958893000
salü Melissa
ich wünsche dir alles gute zum geburtstag und euch beiden weiterhin einen spannenden aufenthalt in indien.
homebase 1197957498000
guete morge häx hunzelrock!
Gratulierder ganz herzlech zum geburi und wünschder alles gueti! ganz en schöne tag und fiered usgiebig!
liebi grüess us de chälti
HR 1197912556000
Na Ihr Zwei....
Da geht ja schon einiges bei Euch....
Hier ist es hingegen schon etwas langweilig geworden!
Es fehlt etwas.....
Gruess HR
Marco 1197879224000
Hallo Ihr Zwoi,
Interessante Bericht! Be gspannt of witeri Idröck und Erfahrige. Wönsche euch no witerhin en ganz interessanti und erlebnisrichi Reis.
Gruess Marco
homebase 1197871571000
guete morge ehr zwoi!
huch, da wirdmer grad andersch, es husboot miete!
do hocki doch lieber i mim woghüsli, do isches schön warm und troche, und schauckle tuets au ned
Witerhin vel vergnüege!
alexa 1197825439000
Salü zäme.
Find euche Reisebricht rechtig cool. Hoffe ehr hends witerhin guet ond erlebet no vieles. Viel spass.
Liebi Grüess Alexa
Yvonne 1197810356000
Salü Melissa, schön, dass alles gut läuft (von Schlangen und Spinnen abgesehen),wünsche euch weiterhin eine tolle Reise. Grüssli "Gotti Meli"
Kurt 1197810244000
Hoi zämä
hoffä ier gniesset d'Wermi und dänket äu ä chli a die frierendä Schwizer. Gniessets und luget dass immer die schnellä Sandalä mondiert hend....wägä Schlangä und so.
alex 1197808716000
Ciao Bella
freuen uns für dich dass alles so gut klappt. wünschen weiterhin viel spass und möglichst keine kriechende und kabbelnde zimmergenossen. viel spass!! s'warldes
Pat 1197800877000
Hallo ihr zwei, wir wünschen Euch einen mega tollen Trip, geniesst ihn und kommt heil wieder retour! Liebi Grüess Papi und Pat
manu 1197674215000
hoho schlange...heds do en australie glaub au mega vell, aber zom gloek hani no nie eini gseh.... vell spass no...
Antwort des Autors: hej manu!ha eigentli wele be der e nachricht schribe,esch aber ergendwie esch es ned gange..aber es esch cool was ehr scho alles gseh haend..witerhin vell vergnuege!
Patrick 1197650251000
Jo he! Das tönt doch scho mol guet! Mol abgseh vo dene Viecher...
Isch schön gsi, mol öppis vo euch z'ghöre, noch dem das mit de SMS jo ned so ganz klappet het.
Vill Spass no und bis bald wieder...

Ganz en liebe Gruess
RoseBlack 1197645539000
Hey Ihr zwei Hübscha...
Gnüssend dia Reis us vollna Züg, ihr hents verdient

Miss you ganz doll und i freu mi riesig dä Bricht denn no persönlich vu eu dörfa zghöra.

Bis dahin passent guat uf eu uf und i wünscha eu echt nu zbeschti.

Ganz a liabs Grüassli und a dicki Umarmig.
Rosi
homebase 1197643944000
Hoi zäme!
Denn isch jo alles beschtens. Iiiiiiiee die hustier, das wär def. nüt für mich. spinne gönd jo no aber schlange!
witerhin e gueti zyt und liebi grüess
m.
homebase 1197563391000
Hoi zäme!
I hoff ehr send guet acho und händ scho e rundi tüf und fescht gschlofe. Hey häx hunzelrock han es sms übercho vo dinere nummere aber es stoht druf "nicht lesbar". Hesch du mis becho?
Wünsch eu zwoi ganz e gueti zyt und vel spannendi begägnige. Händ sorg!
Antwort des Autors: hey mami.mer hands becho und au choene laese.werom das mer eusi ned cha laese woessed mer au ned.aber mer send guet acho und haend scho vel gschlofe.schoens taegli.
HR 1197469927000
Hallo zusammen
Hier findet Ihr die Bilder vom Abschiedsdrunk in der Schmittenbar.
Gruess HR
Flori 1197392850000
Au ich wönsche euch zwoi Schätz en super Reis, das werd de Hammer! Hebed euch sorg ond em Notfall eifach d'Arschlochbrölle ufsetzte Rock the house in India...hehe
Flori 1197392817000
Au ich wönsche euch zwoi Schätz en super Reis, das werd de Hammer! Hebed euch sorg ond em Notfall eifach d'Arschlochbrölle ufsetzte Roch the house in India...hehe
Patrick 1197287673000
Hey min Schatz!
Ich wünsche Dir und de Nati ganz en schöni Zit in Indie. Gnüssed die Reis, und chömed gsund und munter wieder zrugg!
Ich freu mich scho, öppe mol öppis vo euch z'läse.
manu 1197032030000
vell spass oich 2. ich be jetzt grad en southport australie super do! öber indie semmer au gfloge e oisne 18h fluugziit!
anonym 1196552087000
Jeeeeeeeeeee ich freue mich risig das Mele die Grosse Welt endteckt)))))))))))))))))

Gruss und Kuss Kessie
HR 1196143222000
Liebe Nathalie
Ich wünsche Dir noch viel Spass bei der Vorbereitung nd natürlich dann auf Deiner Erkundungsreise durch Indien.
Einiges werde ich ja sicher noch direkt miterleben dürfen... smile.
Werde mich dann hier immer auf dem laufenden halten.
Gruss HR
Bonemesh 1195754358000
Viel spaß bei eurem Abenteuer! Ich bin neidisch. Genießt das fremde, und denkt mal an die frierende europäer
Harry & Nathalie * [?] 1192614726000
So meine Lieben, dies ist also unser Gästebuch und wir würden uns freuen, mal was zu lesen zwischendurch.

LG Melissa & Nathalie