Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Lüku und erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :4 Monate Südostasien

Martina 1341144022000
Huhuuu, i hoffe öich zwöine geits guet =) merci viu mau für d'Charte, hetmi meeega gfröit =) Liebs Grüesslii
grosser bruder 1338849734000
Obwohl ich den Autor des Berichts schon länger nicht mehr gesehen habe, wage ich hier korrigierend einzuschreiten. Da meine Körpergrösse 1,89m ist und der Autor ganz sicher kleiner ist als ich (und das verdammt nochmal auch immer bleiben wird!), misst sein Körper max. 1,889m was das Busfahren um einiges angenehmer macht (also beklag dich nicht!). Ausserdem, welcher Idiot lehnt schon ein Boot ab? Ein B O O T!!

Haut se wech!

MAM 1336744448000
Hallo zäme heit dir Glück ä Turtle gseh bim 8?9? Tauchgang, do ha ni länger müesse warte. isch luschtig u spannend eui Reisebrichte z läse warte gäng ganz gspannt uf d Fortsetzig.wünsche ä gueti Reis i Norde!glg mam
Lüku und Käthi [?] 1335881241000
Hallo zämä! Wir sind jetzt auf Koh Tao! Im Moment machen wir gerade das PADI (Tauch-Prevet)! Unsere Reiseberichte kommen aus diesem
Grund im Moment etwas zu kurz, in 3-4 Tagen werdet ihr aber wieder von uns hören Liebe Grüsse und bis bald, L+K
helle-berlin 1335773370000
Grüsse aus berlin, versucht doch mal die ausgelatschten Pfade zu
verlassen, traut euch was, wenn ihr Thailand wirklich erleben wollt,
das thailändische leben ist spannender als jeder touristort,
lg.helmut
MAM 1335451013000
Halli hallo
ha äs mail gschribe, hoffe du fingsch se jetz.lg
Anja Boss 1334996737000
Hallo Zäme

Das dönt emu scho mau supper. Me wird fasch chli iversüchtig. I hoffe öich geits guet u dir erläbet vieu schöns u chöit supper Idrück mitnä. Gniessets.

Ganz Liebi Grüess Anja
Dr Pa 1334826916000
Hallo Zäme!
I wett ou dört si.......!!!! BITTE bitte, ässet es feeiiiiins Curry "with Chicken" für mi und es Singha-Beer derzue!!
Wünsche öich ä ganz tolli Reis mit schöne Erläbniss und idrückliche Momänt

Liebe Gruess - ou a aui Fische und so wo dr wärdet (hoffentlech) aträffe
Lüku und Käthi [?] 1334742487000
Hallo Zäme
Mir fröie üs über jedä (witerä) Iitrag hie im Gästebuech.
Hüt simer im Königspalast gsi, seeehr Idrücklech!!! Dr detailiert Bricht fougt de no.
Häbets guet!
Käthi und Lukas
MAM 1334740242000
Hallo zäme das tönt jo sehr guet, u a d Hitz gwöhnet dr näch sicher o no. Trinket ä Fruit-shake für mi ...
Liebi Grüess
Martina 1334597322000
Kathinkaaaaaaaa viu Spass, gniessits, heits schön warm u schribet geng schön flissig spannendi Gschichtli da ine Müntschiiiiis
von zu Hause 1334578822000
Hallo ihr Beiden - wir wünschen Euch einen guten Start zur viermonatigen Reise in Asien. Wir wünschen viele schöne Eindrücke, interessante Begegnungen und hoffentliche gute Reise - und Lebenserfahrung. Seid herzlich gegrüsst von zu Hause!