Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Alexandra erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :Thailand und Malaysia in 4 Wochen

karin 1195667086000
hallo alexandra, ich habs irgendwie verpasst, dass du schon in Asien bist, uuups! Sorry... ich bin zur Zeit auch grad am Strand, im Surferparadies Puerto Escondido, hab mein Cabaña und es ist traumhaft schoen. Also geniess die letzten Tage noch bevor du wieder in die kalte kalte Schweiz zurueck musst. liebe Gruesse, Karin
Antwort des Autors: Hoi Karin...
Ist doch kein Problem... wenn man so rumreist, dann vergisst man die Zeit und alles ist so weit weg. Geniesse die Zeit und denk ein wenig an mich, wenn du so am Strand liegst!
Ansgar 1195643536000
genieße die letzten Tage und komme gesund zurück soooo kalt ist es in Europa doch gar nicht und Schnee in der Schweiz ist doch was tolles !!!
Antwort des Autors: Herzlichen Dank Ansgar... aber was ist genau schoen am Schnee?
nomol ich 1195560597000
ach... und wehe du erscheinst am ersten tag nicht im sari - hehehe...
Antwort des Autors: Hoi Eveline
Ja also dae mit em Sari wird schwierig...
1. han i kei Ahnig wie mer dae wicklet und knoepft und
2. isch es glaub definitiv z chalt fuer Sari und weisch wie gseht dae komisch us mit Winterstiefel??!!
Freu mi au uf eu und wenn i wieder mol chan schwiizertuetsch rede...
eveline 1195560340000
holdrio alex,
au wenn's di nid so freut zum hei cho - mir freued üs dich bald i üsem plauder-raucher-pause-grüppli wieder willkomme z'heisse de cello isch jo es wahhhnsinnig tolls gspändli aber irgendwie fehlt öppis wenn du nid doh bisch. greez
ursina & katja 1195462670000
Liebe Alex, wir sind nun retour von unseren
Ferien und haben die Kälte in Germany und heute auch der Schweiz zu spüren bekommen. Brrrrrrrrrr es ist saukalt. Geniesse Du die Wärme und hoffentlich bis bald, wir freuen uns auf Dich!
Liebs grüessli
Antwort des Autors: Hey ihr zwei Huebschen
Freue mich auch riesig, euch wieder zu sehen!! Am Liebsten wuerde ich die Waerme ( 32 Grad) mitnehmen und den Schnee zum schmelzen bringen
Franziska 1195215667000
hoi du
tue au wieder mol schriibe.
denke mol hesches ganz guet. stell mi di mit me bierli irgendwo am strand vor. irgendwi chli fiis...
do vapassesch uf allfäll gad gar nünt.
gnüss chli für mi mit.
grüessli
Antwort des Autors: So, da han i jetzt gmacht, goht aber es wiili, bis dae Bricht online isch. Aber du haesch ja gar kei Ahnig, wie arschchalt da isch i dene Internetkaffis...
Elsbeth 1195160817000
hallo Alex
bin soeben von der Jubiläumsfeier (15Jahre Spitalverbund AR) zurückgekommen- war im Kronbachsaal(super leckeres Essen) -bitte beeile dich NICHT mit dem Nachhausekommen - die Klinik ist beinnahe eingeschneit und es ist SCHWEINEKALT!!!Liebe Grüsse und ein festes Drücken Elsbeth
Antwort des Autors: Tja, zum Glueck muss ich nicht mehr in die Klinik... (aber das kannst du ja nicht wissen. Aber das vom Schnee habe ich mitbekommen und irgendwie moechte ich wirklich gerne noch laenger hier bleiben... es sind xa 40 bis 50 Grand unterschied!!!!!
Carla 1194733556000
Hey Alexandra. Wünsche dir au do inne nomol ganz schöni Ferie!! Hoffe dass es du voll gnüssisch und Spass hesch. Wünschti ich chönnti jetzt au id Ferie abhaue. Do het grad öppe de Winter aagfange. Freu mi scho uf de Früehlig. Und uf mini neu Wohnig. =) Also du hebs guet und bis bald wiedermol! Vil Grüess, Carla
Elsbeth 1194702674000
Salü Alex
schön,dass du dini wohlverdiente Ferie voll gnüssesch.Z'Stää häts hüt öber Nacht achli Schnee gä und es budlet friedlich wiiter.Bis zomene halbe Meter gots aber no es Zyytli. Das mit em Manta hät mi grad achli möge - das isch mis Lieblingstier bim Tauche. Aber ebe - so isch es halt.He hebs guet und liebi Grüess d' Elsbeth
andrea 1194570060000
durs gaestebuech hani gseh das geburi gha heschnachtraeglich alles gueti!!isch es cool gfuehl a de waemi sii, wen mer weiss das i de schweiz soo chalt isch und schnee agseit isch!!??gnuess dini reis und have a fun!!ich gange morn vo perth to alice springs, wiird nochli warmer si
Annina & isa 1194445905000
mer hend halt chlii ferspätig
Annina & isa 1194445781000
Hi Alex Mer gratulieret dir nochträgloch zum geburii...mer hend dich gern!
se drummer us sg 1194377566000
hey du, isch jo scho chli peinlich für mi(din geburi am sunntig hani voll vergässe! wünsch dir aber jetzt im nochhinein alles alles liebi und e spannends neus läbesjohr. bi mir isch sit dschuel wider agfange hät dhöll los! dwuche söt 8 täg ha und de tag 24 stund und den no dnacht, wennd weisch wan i meine noch dim tagebuech zurteile, gohts dir sehr guet in Thailand, was mi sehr freut. bis bald
Peter G. aus T. 1194347176000
Hallo Alex, au i has g'schafft. Ha doch voll din Geburi vergesse. Sorry, bi ä chli im Prüefigsstress gsi i dä letschte Woche. Aber i glaub, du bisch jetzt sicher so guet druf, dass di nünd us dä Fassig bringt .

Also du, i wünsch dir für dä Rescht vo dini Ferie viel Vergnüge und chum wieder gsund hei. Liebs Grüessli Peter (jo dä Typ für dini PC-Problem )
Antwort des Autors: Hoi Peter G. aus T.
Isch doch wuerkli kei Problem... i gneusse mini zyt in Thailand und het min Geburtstag fast selber vergesse....
sä eveline 1194258073000
Hoihoihoi
Din Geburi han ich verpasst - trotzdem, nochträglich "häppi börsdei tu ju, häppi börsdei tu ju lalalalaaa..." Dis Reisetagebuech isch uh lässig, ich hoffe dir gohts so richtig guet und du chasch din trip mit allem drum und dra gnüsse, liebi grüesslis (no) us de schwiiz - Eveline
Antwort des Autors: Danke viiiiielom Eveline!! Isch uu lieb, haesch drahdenkt und singsch ja cheibe schoen!!
Ganz liebi Gruess zrugg!!
Stoney 1194192456000
jo mir singe alli eis i de schwyz für di Happy birthday au vo mir, take care Stoney
Antwort des Autors: Han i also doch richtig ghoert, wo i gester vo wiit waeg as happy birthday ghoert han... isch also in thailand acho
Markus und Brigitte 1194182035000
Happy Birthday to youuu!
Liebi Alex, mir wünsched dir alles Liebi und Gueti zu dim Geburi.. fiir schön! Aber das muess mer dir jo nöd zweimol säge
take care of you
markus brigitte raffael und yara
Antwort des Autors: Danke Ihr 4!! I han wuerkli schoen gfiiret, aber noed uebertriibe, sondern ganz gmuetlich!
Ganz liebi Gruess us em heisse Thailand
Ansgar 1194136656000
Ganz viele liebe Happy-Birthday-Grüße
Antwort des Autors: Vielen Dank Ansgar
Stoney 1194116909000
boah das isch jo mega spannend super gschriebe findi .. machs ganz guet, liebe gruess us de schwyz stoney
Antwort des Autors: Hey Stoney!
Vielen Dank fuer das Kompliment!
Ganz liebe Gruesse aus dem schwuel-warmen Thailand.
Marco 1194109494000
Interessante Infos und Berichte zu Malaysia und Asien auf deutsch. Hinweis Berichte im Archiv lesen.
Empfehlung "mit dem Bus nach Angkor", super geschrieben.
Elsbeth Stillhart 1194076914000
Salü Alex
bin gerade gestern Abend aus Aegypten zurückgekommen (auch noch 33 Grad)und schlottere mir hier einen ab.Hey -eigentlich schäbig (aber auch grossartig), dass wir uns nur im Reisebericht treffen.Ich wünsche dir ganz viel Schönes und komm gesund wieder. d'Elsbeth
Roger 1193649397000
Salü Alex, Mer wünschet en uuschöni Zit in Thailand und Malaysia. Leider chönnet mer dasmol nöt a dim Geburri debii sii, hoffit aber dass es chasch bimmene bsonders schöni Sonnenuntergang gnüüse.
Alls Liebe R + M
Mica 1193142003000
Hoi Alex
Wünsch Der ganz schöni Ferie, genüss es... bi spannt uf dini erschte Bricht und Föteli...s'Grüssli Mica
andrea 1193015485000
hi alex!! gnuess den das warme wetter, den sind all schwiizer iversuechtig uf dich!!bin sit geschter am obe in perth bi minere fruendin und isch nur no 24grad ,brrrr...velli liebi gruess vo australien
Franziska 1192688649000
hoi alex
bi scho chli niidisch. gosch du scho wieder go ume reise uf thailand. bi scho uf dini reisebricht gspannt.
grüessli franziska
Antwort des Autors: Hähä... da isch dä Sinn gsii... alli sölled niidisch sii
Freut mi, dass du mitläsisch...
Stoney 1192644823000
Hoi Alex,
wünsche dir jetzt schon alles Gute und viel spannende Erlebnisse, gleich den Reisebericht abonnieren, mal schauen ob ich das hinkriege
Take care
Stoney
Antwort des Autors: Danke Stoney! Au i wünsche Dir ä gueti Zyt und viellicht gseht mer sich ja bald wieder mol...
Ansgar Ljucovic 1191528818000
Hey Alex,
stimmt ... Du gehst ja diesen Herbst auch wieder nach Asien. Ich habe gerade zufällig entdeckt, dass Du wieder einen Online-Reisebericht schreibst!! Ich wünsche Dir viel Spaß und vielleicht sieht man sich ja vorher nochmal ... wann ist der EOD in Zürich?
Viele Grüße und pass auf der Reise gut auf Dich auf!!
Ansgar
Antwort des Autors: Hallo Ansgar
Na wieder zurück aus Dubai?
EOD ist nächsten Donnerstag und zwar in St. Gallen. Ich weiss aber noch nichts genaues..
Liebe Grüsse
Alex
Claudia 1190192466000
Hi Alexandra!
Danke für deinen Eintrag bei mir! Es würde mich natürlich sehr freuen wenn wir uns irgendwo treffen würden. War heute impfen, meine letzte Imfpung bekomme ich am 12. Oktober, dh wenn ich einen Flug am 14. Oktober bekomme dann gehts los. Ich kann dir aber nicht sagen wie lange ich in BKK sein werde, aber ich werde dich über meine Reiseberichte am laufenden halten! Alles Gute und liebe Grüße aus Österreich!
Claudia