Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Claudia & Christoph erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :Honeymoon Claudia & Christoph

Smithb916 1430481848000
Thank you for the sensible critique. Me &amp my neighbor were just preparing to do a little research about this. We got a grab a book from our local library but I think I learned more from this post. I am very glad to see such excellent info being shared freely out there. beefcddccgdddfca
Smithg180 1430382612000
Link exchange is nothing else but it is just placing the other persons weblog link on your page at proper place and other person will also do similar in support of you. ddedcdfdkkgcffdf
Smithd789 1430291787000
Some genuinely prize content on this internet site, bookmarked. kbdaefeddbekdede
Maxim 1365347196000
Hallo Ihr, ich plane für Herbst eine Australien Reise, ich werde das erste mal dort sein, es wird nichts aufregendes Outback-mäßiges sein eher einfach nur Städtetrips also Sydney in der Gegend denke ich, finde es toll hier viele Reiseberichte zu finden da kann man den Urlaub gut mit planen. Das habe ich bei unserem Trip nach Bora Bora auch vorab gemacht, denke sowas ist auch recht wichtig.

Weiter so!

Maxim
Bora Bora Fan 1333768177000
Das sind wirklich schöne Reiseberichte! Da wird man ja ganz neidisch. Ich würde auch gerne wieder zurück in die Südsee, genau gesagt nach Bora Bora, eine Insel mit einer wunderschönen Lagune. Ich wünsche alles Gute, auch für zukünftige Reiseerlebnisse!!
Jasmin
Irene wieder daheim 1305192835000
liebe claudia und christoph
seit einem monat wieder in kuessnacht am rigi und lebe mich hier wieder ein. sah aus nostalgie gerade wieder euren bericht super bis next time..
hoffe es geht euch gut und wuerde mich freuen mal was hoeren oder uns sehen diesen sommer in der innerschwyz.
bis dann liebi gruess irene nacouzi ps. marietta kommt erst im juni zurueck.
mail in der schweiz: irene.nacouzi@bluewin.ch oder 076 549 34 20
Fränzi & Bruno 1295377136000
Schön sind ihr zwei wieder gsund zruck cho - hän Euch vermisst! Mir hän alles immer mitverfolgt dank dere super Homepage .

Bis bald - Gruessli welcome back !
anonym 1295095914000
Hallo Ihr Lieben,
ich hoffe, dass ihr noch eine wunderschöne Zeit hattet und jetzt wieder gut in der Schweiz angekommen seid!
Ich habe mir gerade alle Bilder angesehen und jetzt richtig Lust auf Australien bekommen
Ich bin an Weihnachten zum Glück fast pünktlich in Frankfurt gelandet und die Feiertage waren für mich in Deutschland wunderschön mit allen.
Dann wünsche ich euch ein gutes Einleben und sende euch viele liebe Grüße aus Deutschland,
Meike
Irene Nacouzi und Marietta und Pauli 1294553662000
:Liebe Claudia und Christoph
Zuerst hoffe dass ihr gut in der Schweiz angekomnmen seid und nicht
zusehr unter Kaelte und Kultuschock leidet. Zum Glueck freuen sich ja
die ganze Familie und Freunde die daheim bleiben mussten. Die Fotos
von allen Destinationen und besonders KohChang sind super. Wir haben
wirklich Glueck dass wir hier ueberwintern duerfen und auch dass wir
euch getroffen haben. Hier ist es ja wie immer der Unterschied ist in
erster Linie Ebbe oder Flut und ob einige Wolken am Himmel sind. Aber
etwas regnenduerfte schon einmal,was ja in Australien zuviel war.
Der Sommer kommt bestimmt auch in der Schweiz und freuen und auf
ein Wiedersehen in Kuessnacht. Sonne,Waerme und liebi Gruess us
KaiBea Beach Irene Marietta und Pauli
PS Noch guten Start in der Businessworld ab morgen
Family Peter 1294341649000
Sali zäme
Das isch unsere letschte Ytraag in Euer Gäschtebuech. Mir hän immer vil Freud an Eure Bricht und Föteli gha. Wie schnäll die Zyt ume gange isch, verruckt. Die Zyt wird Euch sicher immer in Erinnerig bliebe, so vil wie Dir erläbt händ.
Au mir freue uns, wenn Dir wieder zrugg sind und uns e paar Episödeli vo Eurer Hochzytsreis chönet verzelle.
Wünsche Euch uf däm Wäg e gueti Heimreis und bis bald!
E liebs Grüessli
Family Peter
anonym 1294135798000
Hallo zämme,
wunderschön was ihr do alles erläbt hend! Gniesset dr Reschte no in volle Züg und deheime wartet jo au scho bald s Fasnachtsfieber uf Euch!
Liebs Griessli Mimi
Bea und Max 1293990321000
Liebi Claudia - liebe Chris

wenn mir die Wort schrybe, hänn dir scho dr 3. Jänner. Mir könnes kum me erwarte euch in vier Daag in d`Arme z`nää. Ihr kehret haim mit zwai groose Ruggsägg voller Erinnerige. Vyyle härzligge Dangg für euri interessante Raisebricht. Eso hänn mir und vieli Frinde könne an eurer Rais teilnää.

Eltere/S-Eltere
Bea Max
Manuela & Silvio 1293886861000
Hey Ihr zwei......
Mir wünsche Euch e ganz e guets und glücklichs neus Joor 2011!!

Gniesset die letschte Dääg,Stunde,Minute u.s.w. vo Eurem "Turn" no in volle Züg!
Kömmet denn guet heim,mir freue uns uf Euch!
Bussy und Druggi zrugg
S siamesischtusste Pärli
Mir 2 Honeymooner 1293768360000
Mir winsche allne e guete Rutsch ins 2011. Gueti Gsundhait, Erfolg und gniesset eures Läbe.
Dr Schämpis isch bereits kalt gstellt....jo bi 33° isch das au nötig.

Bussy, Bussy, Bussy....druggi, druggi, druggi
Und nyt vergässe....au im 2011:
VOLLGAS - GRAUSAM!!!!!!!

Claudia & Christoph

P.S. Dr nägschti Bricht folgt über s'Weekend.
Silveschterkracher 1293736162000
Hallo zäme
Mir wünsche Euch e guete Übergang ins neue Joor, vil Glügg und Gsundheit und dass all Euri Wünsch in Erfüllig gön.

HAPPY NEW YEAR!!

Ganz e liebs Grüessli, Bussy bussy, druggi druggi
Andi, Niggi, Jayson
Maggy 1293698899000
"Das alte Jahr ist nun bald futsch,
darum wünschen wir Euch einen guten Rutsch"
Happy New Year 2011

Wünschen Euch noch schöne restliche Tage........
Liebi Griessli Maggy und Hugo
Roger 1293567370000
Super honeymoon,

Gruss aus dem sonnigen Calgary

Roger
Francoise & Georges @ roeschenz 1293531550000
Hallo Ihr zwei! Auch wir haben weissen S......! Alles Liebe aus Röschenz!
Liebe Grüsse und bis 2011.

Mister Pingpong 1293516020000
HALLO IHR ZWEI (BALD DREI). HERZLICHE GRATULATION AUCH AUS THAILAND. DA WIRD SICH DIE GANZE FAMILIE "PASASI" ABER AUCH FREUEN. NUN FOLGT BALD DER NAECHSTE HIGHLIGHT. SILVESTERPARTY IN THAILAND. ICH WÜNSCHE EUCH " SAWADEE PEE MAI 2011" MIT VIEL GESUNDHEIT, GLÜCK UND "ZWILLINGEN" (BALD VIER?) , DENN IHR MACHT DOCH IMMER NUR GUTE "ARBEIT"!
anonym 1293271037000
Hey Gregi, kei Stress mir wüssä au nüt isch nur Grüchtechuchi.
Uf dem Weg wüsche mir Euch au tolli Wiehnachte und en guete Rutsch.
lg Kathrin
Mir ZWEI!!!!! 1293243844000
Mir dangge allne fyr die tolle Ydrägg in unser Gäschtebuech! Mir gniesse x-mas do in Sattahip mit Bunderberg Rum und Singha Beer und ohni Hagebuttetee!!!!! Mir wynsche allne no räschtlichi scheeni Wiehnachtsdaag mit viel Schnee! Lg Claudia & Christoph
anonym 1293208565000
Hallo zämme

was wüsse do gwüssi wo anderi nit wüsse "Ihr 2 oder 3???...)

Nomol wunderschöni Wiehnachtstäg bi hoffentlich wärmerem Wätter.

Die us Village-Neuf....
s'wucheändpäarli 1293196893000
Hallo Ihr zei ( 3 ? ):-
au vo unsere Sitä en tollä Räschte, und vor allem schöni Wiehnachtä und en guetä Rutsch ins 2011. Freue uns den Euch live s'geh
Liebi Griess
Kathrin,Toni & Manuel
3 Schneemännli us Rynach 1293196157000
Sali Ihr zwei Bruune
Mir wünsche Euch ganz schöni Wiehnachtsdääg! Bi uns schneits zur Zyt wie gstört - jetzt wo mir wieder emol e Joor an Wiehnachte dehai in dr Kälti sin - dörfe mir e wissi Wiehnacht erläbe. Für uns natürlig au bsunders
Bis bald wieder, mir freue uns uf Euch!
Liebi Grüessli
s'Peter's
S' Aberle's vo Nänzlige 1293138833000
Sali zämme dir 2 Flitterer
Jetzt schriebe au mir emol. Hän immer euri tolle Bricht verfolgt und sin fascht e chli nidisch gsi. So e Traum was dir do alles erläbt händ.
Obwohl, die langi Zyt isch jetzt denn leider au scho wieder umme und dir chömmed in die chalti Schwiz zrugg.
Mir göhn morn über Wiehnachte/Neujohr in Norde, wos im Momänt -25 Grad het. Mir freue is und hoffe dass dä Flieger au startet bi dämm Schnee wo die hän.
Euch no ganz e tolle Räscht und wunderschöni Wiehnachte und e guete Rutsch ins 2011. Chömmed gsund wieder heim.

E liebs Griessli
die 4 Elche
Heidi + Rolf 1293138173000
Hallo, Ihr zwei (3) Turdeltäubchen,
wieder unglaublich wie spannend Eueri Reisbricht sin. Honeymoon live.

Mir wünsche Euch ganz schöne Wiehnacht und alles, alles gueti und Prosit fürs 2011.
Bis bald wieder dehei

Pfäffiger Eltere
Antwort des Autors: 3???????? Wüsse dir öpis wo mir nyt wüsse?
Pingpong from Thailand 1293130288000
Chris + Claudia: "Suksan Wan Christmas lae Sawadee Pee Mai" Greetings from Thailand Mister Pingpong
astrid & markus 1293124112000
hallo ihr zwei turteltäubchen
wir wünschen euch von ganzem herzen ganz frohe festtage. geniesst die zeit in der weiten welt wir werden morgen in die berge und in den schnee fahren, von welchem es ja genügend gibt und freuen uns sehr darauf. auch freuen wir uns natürlich bald mit euch wieder anstossen zu können!
ich freue mich immer wieder wenn der bericht von euch in unser haus flattert und verfolge es immer mit grossem interesse.
also, alles liebe und bis ganz bald!
astrid & markus
Gregor 1293123362000
Liebi Claudia, liebe Christoph

Mir hänns gschafft und sin gsund und munter dehei acho. Leider het's kei Schnee me gha in Frankfurt und unsere Flieger isch planmässig gfloge. Somit wird leider nüt mit Bangkok, wär sicher no luschtig gsi Leider sin oft d sms wo ich in Vietnam gschribe ha, nit bi Euch acho, weis au nit worum. Mir hänns uf jede Fall wirklich guet gha und natürlich au laufend Euri wundervolle Bricht verfolgt.

Mir wünsche Euch jetzt ganz schöni und tolli Wiehnachtstäg und natürlich witerhin e mega tolli Hochzytsreis. Mir freue uns, wenn mir Euch nögscht Joor (isch zum Glück gli... ) ändlich wider emol seh wärde.

anonym 1292924030000
ich verfolg euri schöni reis super ich wünsch euch schöni festtäg und e guete rutsch ins neui johr mit viel gsundheit und no danke für ........ härzlichst us gälterkinde
Burgermeister 1292880047000
Liebi Claudi und Christoph

so schön euri Bilder und Bricht freu mi immer öbis vo euch eso z'höre und z'gsee dr Hammer gniesset jede Tag no, scho bald sind ihr wider do und den miend Ihr dr Winter gniesse brrrrrrrrr, bringet bitte bitte d'Sunne mit. Dr Stefano losst froge Claudi wieviel Kaländer Du bruchsch fürs Gschäft grins grins. Mir wünsche Euch beidne wunderschöni Wiehnachte und e guete Rutsch ins 2011 e druggi und e digge Schmutz bis bald am Neujohresapéro Jackie & Ste
Manuela & Silvio 1292754095000
Hey Ihr zwei Wältebummler!
E isch eifach dr Wahnsinn was Dir alles erläbet und Ihr miend wüsse, MIR GOENNE EUCH DAS VO HAERZE!!!
Die Bilder wo Dir uns liiferet sinn eifach.........WOW!
Bi uns wott sich dr Winter eifach nit verabschide,mir wärde langsam grien vor Wuet und gsehn schwarz bi däm viiiile Wyss!!
Mir wünsche Euch au e unvergässlichi schöni Wiehnacht und e guete Rutsch (natürlich ohni YYs,höchschtens im Drink) ins 2011!
Liebi Griessli
Dr Zwilling und die siamesischi Tussi (Ou hani jetzt öbbis verwäggslet?!)
Glüehwyschlürfer 1292073948000
Sali zäme
Ha e mega Freud gha, dass ich Euch an mim Geburi ghört ha, Dangge vilmol für Euri Glückwünsch! Dr Jayson danggt Euch au no für die härzigi Delphin-Karte, si stoht amene schöne Plätzli in sim Zimmer.
D'Glüehwy-Teschter sin scho an vilne Wiehnachtsmärt unterwägs gsi. Nach jedere Tasse het är afo besser schmegge. Au hüt Oobe stoht dr nägschti Tescht-Bsuech uf em Programm. S'Wätter bi uns macht halt was es will, momentan isch es kalt und troche. Euch e guete Uffenthalt uf Fidschi und tanket e bitzli Sunne für uns!
Bis bald wieder emol.
Liebi Grüessli
Andi, Niggi, Jayson
anonym 1291982926000
Dr Nachtwächter het e Freud gha am Hineken... Muesch es den no zahle Schäubi

Es freut uns und mir hoffe, as es dr Wilma immer no guet goht. Fritig zobe, noch eme gmietliche Apėro gohts jetzt ab öbbis feins go ässe.

Nomol guete Flug uf Fidschi und gniesset die Reis in volle Züg witrehin.

Nathalie und Gregor
Lotti und Simon 1291899202000
Hallo ihr Beide

Ihr seid uns nun gewaltig voraus. Wir sined immer noch im Westen. Am Sonntag dann in Margaret River. Hier ist das Wetter eigentlich immer schön, angenehme Temperatur, aber meist sehr windig. Alles weitere seht ihr im Reisebericht. Wir schicken ihn Anfang nächster Woche. Wir wünschen euch am Sonntag einen guten Flug und hoffentlich viel Sonne und Wärme.
Liebe Grüsse vonLotti und Simon
Claudia und Christoph 1291894447000
Mir sind in Sydney yytroffe und gniesse s'Hotelzimmer.....wieder e richtigs Bett!

D'Wiehnachtsdeko ka jetzt jo dr Wächter ufhängge....gisch ihm do derfyr e "Hineken" gäll Gregor und Nati.

Hagebutte-Tee Drinker.....bi doch nyt krank......erscht an dr Fasnacht wieder, denn als "Holdrio"!!!

Hän bim Skype mit de Eltere "Burger" dr Silas gseh laufe!! Isch soooo härzig gsi! Är het uns au no gwunke, so schöööön!!!!

Mir wynsche allne Homepaisch-Gäscht e gueti Zyt und mir wärde euch witerhin uf em laufende halte!! Freut uns, dass euch unseri Reisebricht so viel Spass mache!
Schäubli 1291810761000
Hey dir zwei Flitterer
Immer mit groosser Spannig lyys ich euri Bricht und stuuun ab dene Föteli. Also nyydisch bini jo scho - sooo schön! Und wenn me halt au scho mol dört gsi isch, denn wäiss me, was dir dört erläbet.....

Claudi: wieni uf de Föteli seh, bisch au mittlerwyle nonig unter d'Hagebutte-Tee-Drinker gange

Hüt dueni nomol mit dr Mamme Schaub delifoniere beträffend Jura - mäld mi denn wyder.

Wünsch euch no ganz schöni Ferie - gniessed's, und e guete Flug uf Fiji !

Liebe Gruess vo de drey Duggiger
Burger Dornach 1291809764000
Hallo ihr zwei Aussies
Tolli Föteli vo down under und sehr spannend gschriebe (das ka nämlig nit jede)..... d'Erholig gseht me euch a, die Reis tuet euch beidne guet!!! Momentan isch dr Schnee gschmolze, es rägnet bi ca. 9 Grad. Gniessets witerhin und bliebet gsund.
Digge Schmutzzzz und bis bald. .
PaSaSi
Gregor + Nathalie 1291804491000
Hallo Claudi und Chrisie

Mir hoffe natürlich, dass s Wätter wider besser isch und ihr nit friere miend.. Mir gniesse unsere Vietnam-Ufenthalt bi 33 Grad. Es het sich einiges e chli veränderet sit letscht Joor, vor allem d Pryyse.. D Wälle sin nach wie vor dr Hammer und am Pool isch es ruhig, Privatpool. Was einzig fehle duet, isch Euri wiehnachtsdeko vor em Bungi 14... Was unglublich isch, Facebook goht nit, isch durch dr Staat Vietnam abgschalte... So jetzt gniesse mir e Apėro uf em Terässli. Mir wünsche witerhin e schöni Reis und e guete Flug uf Fidschi. Hopp FCB in Münche.

Griessli

Manuela & Silvio 1291144526000
Sali zämme!
27 Grad und mänggmol e chli nass?! Ihr sind z beduure!
Bi uns isch dr Winter scho usbroche! Richtig mit BIBBER,HUESCHT,FRIER, HATSCHI u.s.w. Loset,wo sinn Dir genau??? Mir nämme grad dr näggschti Flieger und kömme au!!
Liebi Griessli us dr KALTE und teilwys verschneite Schwiiz.
S verkälteti Tussi und ihre.......................ebbe jo.
rico 1291130740000
das war ja eine freudige ueberraschung, zu hören dass christoph
geheiratet hat...deine reiseberichte sind "fenomenal"
im nachhinein auch von kroatien alles gute, viel glück und eine happige
portion aufregung, wir denken gerne an euch und "verfolgen" euch.
ganz liebe grüsse
rico und ljubi
Aroon + Schaempe 1290945447000
Euri Bilder us Australie sind super. Wenn mir nid in Thailand wuerde wohne waere mir fascht echli ifersuechtig. Jedefalls freue mir uns risig druuf, wenn dir 2 huebsche bi uns in Thailand vorbichoemmed. Bis bald, A+JP
anonym 1290791504000
sali zämme
au mir sin leider scho wider ewuche dehei in dr kalte schwytz gniessets uf jedefall mega euri bilder und bricht, freu my immer wider öbis zläse und zhöre vo euch. do hets dr erscht schnee wo ich gar nit vermisst ha in de letschte drey wuche ;o( wäre liebe in dom. rep. blibe also e druggi und e digge schmutz an euch zwei
Heidi u. Rolf 1290763135000

Ihr zwei Schätz
I glaubs jo nit. Das schöni Australie, die Mega Bilder, eifach alles super. Aber ich ka wieder go Schnee schufle Mir warte wieder gärn uf dr nächschti Reisebricht.
Viel Spass zäme und liebe Gruess vom Pfäffigerhügel
Dännele 1290728583000
also jetzt bin ich aber scho iversüchtig....30 grad???weisch,do dängsch nüt böses,tröötisch es biz uf dr posuune ume in dr prob--claudi hesch di abgmolde??? no willsch gmietlich heime goh jä und was erwartet di dusse???? es schneielet,es beielet es goht e arschkalte wind....BRRRR gar nit schön,nai,überhaupt nit schön.schigget bitte bitte e biz vo eurer wärmi zu uns übere auf bald wieder hier in diesem theater...mutzis
Maggy 1290584603000
Hallo Ihr zwei Turteltauben, isch ober mega was dir do alles dörfet erläbe.
Euri Bricht und die schöne Föteli aifoch toll.........Mir wünsche Euch no ganz viel schöni Erläbnis. Für uns isches jetzt au sowit.......jupiiiiii mir fliege morn
nach Kuba für 3 Wuche..... Mir freue uns sehr au no i bizzli in wärmi z'go.

Ganz liebi Griessli vom Charly, Vroni, Silvia, Hugo und Maggy
finn und family 1290501189000
Hey Claudia und Götti Chris. Dr Finn hed mega Fröid gha an dr Charte mit de Delfin druff!! Mir finde eui Reisebricht super. Wiiter so!!
Griessli s'Dählers
Markus 1290456829000
Hallo zämme
Jetzt han i au emool Zyt gha, die Fottene und dr Bricht z bestuune. Ganz toll, gfallt mer. Gniesset die schön Zyt in volle Züüg.
Gruess
Markus
Fränzi 1290444016000
Euri Bricht sin super und no meh die traumhaft schöne Bilder! Australie muess e Reis wärt si - gniessets und machet no vieli vieli Tierliföteli für mich ))).
s'wucheändpäarli 1290365617000
He mega ihr zwei jetzt gänder aber Vollgas isch immer spannend eueri Bricht z'lese ,freue uns jedes mol öpis neuis zgörä.
Liebi Grüess und bis zum nächschte mol
Goldi und Fränzi 1290350701000
Sali zämme........
he isch sauglatt Euri Bloggs z'läse, mir göhn immer wieder go luege, machet witer e so......., fangt uns afo gluschte au e mol nach Australie z'go.....mir wünsche Euch no e mega schöni und heissi Zyt....bis bald
Fränzi und Goldi
Pesche 1290191748000
Hey, dir zwöi wäutebummler. EIFACH GENIAL U FANTASTISCH eune Brichte z,läse. Mached witer e so... last es euch vo härze guet go u gniessed`s i vollne Züge .Schöni Grüess Pesche
Dännele 1290101447000
Hallo ihr zwei Süssen,es isch jedesmol wie e Ü-Ei wenn me euri Site ufmacht,alles drbi usser d`schoggi Schön dass es euch eso guet goht und ihr so fantastischi Sache könnet erläbe.Vo däm wärdet ihr no eurne Änkelkinder vrzelle GRINS....Machets guet und ebe....VOLLGAS...HÖSCH
astrid 1290095708000
hallo ihr zwei turteltäubchen
das sind ja super photos und ich denke unglaubliche und auch unbeschreibliche erlebnisse und erinnerungen. find es super, dass ihr die zeit so flott geniessen könnt und dass es euch gut geht. bin gespannt auf euren nächsten bericht u. pictures. könnt ihr schon "australisch"? claudi, die neuen schänzlisongs kommen gut liebs grüessli, astrid
Manuela & Silvio 1289934886000
Hey Ihr zwei !
Jä das sinn halt nit numme eso "Matchbox-Laschtis" wie bi uns! (aber ich dängg, si hänn au e weneli mehr Platz):Au Eure Zolli inkl. Vivarium isch e GLI grösser wie do z Basel!
Mir mien scho sage.... Ihr händ Euch scho s richtige Fläggli Aerde usgsuecht fü Euri Meega-Reis, soooooooo schööööön!!
BYE,BYE Ihr zwei!
Dr ................ und si Tussi
Claudia & Christoph Schaub [?] 1289812015000
Euri Yydrääg sind eifach dr Hammer!

Hey SILVIO UND TUSSY: Road-Train's hets wie Sand am Meer...nur sind die Sieche eifach riessig! Bis zue vier Aahänger hän mir gseh. Unglaublig was eim do uf em Highway entäge fahrt. Näbestroose sind viel ruhiger und sicherer zum fahre. Het deerte au nyt so viel toti Kangeruh's und Emu's am Strooserand (längt das stinkt

So, jetzt mache mir no dr nägschti Bricht fertig fyr euch!
Denise 1289783640000
Halloele zaemme
endlich sind auch wir unterwegs und koennen euch aus Chian Mai ganz viele Gruesse senden...see you und geniesst es weiterhin so toll. Wir machen es nun auch....
liebi griess Denise, Kuno und Yanick
Pingpong from Thailand 1289717759000
Claudia und Chris, mein Reisebericht vom Urlaub im Joggeli:
Der FCB unterliegt nach der schwächsten Saisonleistung zu Hause dem FC Thun diskussionslos und verdient mit 1:3. Scarione (6.), Proschwitz (23.) und Taljevic (77.) trafen für Thun. Chipperfields Anschlusstreffer nach 62 Minuten war zu wenig. Zudem verlor der FCB Marco Streller wegen einer Knöchelverletzung und Gilles Yapi nach einem Frustfoul mit der Roten Karte. Die Rotblauen hatten in den gesamten 90 Minuten nicht mehr als eine handvoll Torchancen, während Thun durchaus hätte höher gewinnen können.

Zeit für die Rückkehr nach Thailand. Abflug in wenigen Stunden! Gruss nach Australien.

Pingpong
seibi käller 1289684234000
Gruess uss em seibi käller nach em e beschissene match!
Christos ,conny und pascal
Manuela & Silvio 1289570095000
E härzliggs GRIEZI übere Deich an Euch Flitterer!
Jä, sooo schööön kas Läbe si... . Do kunnt me fascht e gli ins Schwitze bi däne Bilder und em Reisebricht, und das bi däre grau-nasse Suppe wo bi uns grad herrscht!
Aber nei,mir sinn nit niedisch...... KEI BITZELI!!!UEBERHAUPT NIT!!!WIESO AU!!!?SCHO GRAD GAR NIT!!!......oder so
Hänn Dir eigentlich scho e sone riiichtig laaange Road-Train gseh??
Würd mi,als alte Laschwägeler,scho intressierie.
Sunnscht könne mir numme sage: Machet wyter eso und löhnts Euch eifach MEGAGIGAGUET go!! Griessli vom Tussi und ..... ebbe Dämm
Colette + Markus 1289496284000
Hey ihr zwei Honeymoonler!!! Das isch jo dr Hammer was ihr alles gsehnt und erlebet! Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirgendwenn mache mir uns au uf ä Weg an d Westküste vo Australie. Hoffentlich no vor dr Pensionierig

Uf jede Fall wünsche mir euch witerhin sone meeeeega tolli Ziit in Australie und nämmet au emol ä XXXX oder VB uf uns

Ganz liebi Griessli vo Eggis
Simon und Lotti 1289362519000
Hallo zäme

Wir haben den jüngsten Betrag gelesen und die Fotos angeschaut. Gratulation, Superfotos! Wir wünschen Euch weiterhin eine schöne und erlebnisreiche Hochzeitsreise - und hoffentlich sehen wir uns mal, wenn wir wieder alle zu Hause sind.

Lg LOtti u Simon
Claudio G. 1289332261000
Sali Claudia und Chris

Geniali Föteli und packendi Bricht über eueri Reis. Gniesset die Dääg in volle Züg. Euch wird erscht nach euere Rückkehr bim betrachte vo de Föteli richtig klar, was ihr dört unde erläbe.

Griessli us Ettingen

Frau Hösch 1289313469000
mir fähle mängisch grad d`wort ( und wenn bin ich scho mol sprochlos ) wenn ich die tolle föteli seh und die spannende bricht due läse.ich gib zue bi scho e weeneli niidisch aber ich mag euch die tolli zit vo härze gönne.
und dank dere tolle site hani sGfühl au e biz dörfe drbi z`si
mir wünsche euch witerhin so schöni erläbnis und gänd sorg zu euch.ganz liebi griessli,diggi Druggis und vili Mutzis
d`Dänny und ihre Schwoob GRINS
Romy 1289138295000
Hoi ehr zwöi! So wies usgset gohts euch mega guet! Mer hätti alle Grond zom e betz ifersöchtig si.
Bi eus esch alles im grüene Bereich ond mer händ Swiss Indoors guet gmeischteret.

Es liebs Grüessli ond gniessets au e chli för üs!

Romy u. Hans-Peter
Cordelia und Toni 1288940440000

Hallo Ihr zweu

Mer freued eus über üchi Brecht. Es isch schön zwüsse dass es euch so guet god und Ihr euchi Flitterwoche so mega chönt gnüsse. Komplimät au a die tolle föteli. Leider hets ned klappt am Mittwoch Basel gäge Roma obwohl de Toni und ich düme druckt händ. Aber d'Hoffnig sterbt zletscht, öbs no witer längt.

Au no alles liebi vo de Trudi.
Ich wünsche euch no en mega tolli zit und werde secher immer weder i üchi Bricht ine luege.

Grüessli us Luzern
Manuela & Silvio 1288807413000
Hey Ihr zwei!
Wie immer e suuberi Sach Eure Reisebricht!
D Manuela würd am liebschte sälber mit ihrem Toyota durch die Pfütze sprütze!
Mir gniesse derfür dr Häfelimärt, isch doch au nit schlächt, ooder?!.....
Und usserdäm isch hüt Zoobe.... HOPP FCB!!!!!!

Kiss!
D Tussi und ....... ebbe Dä!
jackie & ste 1288789416000
mega die föteli und lessig daas euri bricht könne läse
au mir mache uns langsam ans packe jupieeeeeeee und fliege
in d'karibik. mir wünsche euch no viel spass und e wunderschöni zyt.
a presto e druggi ubd e digge schmutz
frau brugermeister und stefano
Balneario 1288717032000
Hallo zäme, es isch eifach schön, Euri Bricht z'läse und drvo z'schwärme. Isch jo genial! Mir freue uns scho wieder uf die witere Yträäg und Föteli...

Bis bald wieder - im Gäschtebuech oder per Phone.

S'Motto blibt jo witerhin s'gliche: Gänd Vollgas - Grausam!

Andi & Niggi mit Jayson
Heidi+Rolf 1288527729000
Ihr zwei, was für e Honyemoon Haiglights Reis. Super Föteli. Super Reisebricht. Mir freue uns scho uf die nächste news.
Dännele 1288524732000
sali zämme,wau,was für föteli soooooooooo schön.mir dängge viel an euch und freue uns immer wieder uf news.isch e super sach die site.liebi griessli vo uns an euch und bis bald wieder hier in diesem theater HÖSCH
anonym 1288513553000
Sali zäme.
Ich hoff es got öich guet und ihr gniesst's so richtig. Isch e super sach mit däm reisebricht den gseht me immer wo dir sind und wies öich got. Wünsch öich no e schöni reis und viel viel vergniege. Lg guido
Claudia & Christoph Schaub [?] 1288492872000
Mir findes immer wieder spannend die viele Yydrääg vo euch go läse! Immer wieder sind mir neugierig und freue uns fescht, wenn mir us dr Pampa zrugg sind und e Läbenszeiche vo dehai hän.
Beträffend im Pneu: mir hän no kei Panne ka, gäll Kittel, also easy, sünscht mälde mir uns
Beträffend de Bai vom Christoph: E super Bett hämmer wo d'Bai vo ihm platz hän, dr Rugge spühre mängmol scho und au das ghört derzue bi sonere Reis wie au e Ameisenäscht näbem Camper!
Gruss Claudia und Christoph
Bambus-Glöpfer-Schiess-e-Gool 1288267299000
Hallo Ihr Mugge-Dätscher

Isch digg, immer wider vo Eyerne Highlights derfe z'lääse...und falls Dir no-n-e Pnöö bruuchet; i kah alles liifere.

Ganz treu em Motto: LIIFERE NID LAAVERE

Also gniesset wyterhin die gmainsaame Zyt in volle Zyyg

CU Heidi & Beat feat. Bambus-Glöpfer-Schiss-e-Gool
Manuela & Silvio 1288115696000
Hallo Ihr zwei " Aussies"!
E Super-Sach Euri Flitterstorys,me isch fascht e bitz drbi und macht meega Luscht uf meeh!...
PS: Mir hoffe dr Chris ka sini Bei bim schloofe usstregge...!
Liebi Griessli vom Tu....u. i... s..... Zw.......... (Ihr wüsset scho was gmeint isch)
Pinky 1288018182000
Sali dir zwei.
Toll euere Reisebricht. Das isch e gueti Idee. Me erläbt soviel jede Tag, dass me eifach nit alles ka bhalte und so könne mir grad vieles miterläbe. Ich finds mega!Ja die Termitehügel sind au für mich immer wieder e Sensation. Eifach riesig gäll Claudi. Gniessets und reised wyter guet. Eifach wunderschön und megaguet so wyt awäg vom ganze Stress, lönds jo guet ywirgge....damits nachhär ganz lang anehebt!
Griessli Pinky
Gregor 1287833036000
Hallo Claudi, hallo Chrisie

Die erschti Wuche ohni Euch zwei isch überstande...

Mir wünsche Euch jetzt witerhin ganz viel Spass und tolli Erläbnis.

s'wuchändpärli 1287590091000
Hallo zäme
au vo uns liebe Chris alles Gueti nochträglich zu Geburi.
Wünschä Euch ä ganz ä tolli Zyt.
Liebi Griess bis bald
Manuela & Silvio 1287589207000
WOW, nicht übel der Kübel!.... und mir meine nit dä wo dr Schämpis dinne isch! Das isch jo e Super-Ystig!

Und Dir Chris nochträglich mit e chli Verspötig au no alles Gueti zum Geburtsdaag! (me ka jo nit alles wüsse....)

Flitteret numme wyter eso! Mir warte scho gschpannt uf die näggschte Infos!
Liebi Griessli
D Tussi und ihre............
Bea Max 1287567782000
Sali Zämme,
scho wider simmer im Kontakt mit euch. Dank "um die Welt" und vor allem Skype, sin dir gar nit wit e wägg! Conny, hesch e diggi Sach organisiert.
Mit freue is scho jetzt uff dr nägschti Reisebericht.
Liebii Griessli
Ma-Pa
astrid 1287563628000
hallo ihr zwei, das ist ja ein super einstieg in euren sicherlich unvergesslichen urlaub. bin in gedanken oft bei euch und wünsche euch von herzen nur das beste! geniesst diese zeit in vollen zügen und passt auf euch auf! es ganz es liebs grüessli us em elsass, astrid
Ad. Schaub 1287519793000
Hei Claudia u.Chris,
das isch jo s'blutte Wunder die Limusine als Empfang. Das fangt jo schön a.
Conny bisch e Bombe.
Und scho isch wieder e Geburtsdag verbi und i glaub dr händs ganz edel ka.

Liebe Gruess Mama
Jackie & Ste 1287511103000
Tani auguri Christoph und gniess Di Tag ) leibi Griessli au an dis Fraueli
andy christen 1287501989000
sali zemme

chris mr wünsche dir au alles gueti zum geburi!!!
hoff dr sind guet gstartet in eueri tolli reis.

bis bald und gniesset's
die vier christens
Kreiss 1287491602000
Hallo Claudia & Chris

Alles Gute zum Geburtstag Chris! Viel Glück und Gesundheit.
Herbstliche Grüsse an Beide von Georges & Françoise @ Röschenz.ch
Schäubli 1287487596000
Hallo ihr zwäi andere Schäublis

Ich hoff, ihr händ e guete Flug gha und diend die warme Sunnstrahle gniesse.
Mir drey wünsche euch e gaaaanz e tolli Reis, vyyli unvergässlichi Yydrügg und dass dir denn au wider gsund zrugg chömed (villicht als Haagebutte-Tee-Drinker, hihi).

Liebe Gruess
Jacqueline, Andy und Timo
Claudia & Christoph Schaub [?] 1287484709000
Hallo zämme
Danke fuer die vielen Glückwünsche zu meinem Geburi. Vorallem das Filmli von meinem Goettibueb Finn! Super Sach!. Nach 25c und schön trocken in Perth gehts nun weiter in die Tropen und ins Outback nach Darwin. Cheers
Nici & Dani 1287482155000
haPpy biRthDay tO yoU liebe Chris!!!
Gniess din Tag und loss Di vo dinere liebe Frau verwöhne

Liebe Gruess vom kalte und graue Basel
Nici & Dani
Finn & Family 1287479473000
Hey Chris
Dr Finn schickt dir en Geburtstagsgruess
Mir wünsche dir alles Gueti zum Geburtstag. Cheerio vo s'Dählers
Blätti 1287140104000
I wünsch Euch beidne e super Zyt uf dr andere Sitte vo dr Wält, viel Spass uf Eurer Super Reis und falls Ihr in Sydney e Halt machet: Kings Cross isch immer e glaine Abstächer wärt. Machets guet und chömmet gsund und munter wieder zrugg. Griessli Blätti
Tina und romy 1287139477000
Hallo ihr flitterer , mir wünsche euch rächt schöni und unvergässligi flitterwuche ! Kömmet au wiider gsund und munter retour ! Ganz liebi griessli vom kiöskli tina und romy ps. Mir zwei sin überzüggt dir hättet im handgepäck no platz für uns !!!!!!
anonym 1287093162000
Au mir wünsche euch e ganz e tolli,unvergässlichi Zyt....Gniessets und gänd Sorg....
Liebi Griessli Andrea&Dome
Calgary Connection 1287081677000
Hallo freunde,

Alles gute beim start, habe gestern abend mit Michelle telephoniert, sie freut sich euch zu sehen and der Gold Coast.

Cheers

Roger
Pingpong from Thailand 1287078368000
SAWADEE KRAP FC BASEL-FÄNS. ALLES GUTE AUF DER LANGEN REISE UND SCHÖNE WEIHNACHTEN IN THAILÄÄÄÄND WÜNSCHT EUCH MISTER PINGPONG FROM BANGKOK-TOWN.
Silvio & Manuela 1287057328000
Hey Ihr zwei, löhnts meega geil loh flittere bi de Känguruhs und so......!
Mir wünsche Euch e unvergässlichi Zyt und freue uns scho wider uf Euch!
Liebi Griessli
D Tussi und ihre "siamesische Zwilling"
Christine+Oli 1287046454000
Mir wünsche Euch e ganz e schöni Zyt und gniessets!!

Christine+Oli
anonym 1287038988000
Ganz e tolli Reis wünsch ich EuchLiebs Griessli Mimi
Bussi's 1287036448000
So Ihr zwei Liebe
Mir wünsche Euch ganz tolli Flittermonät und gniessets in volle Züg :- )).

Franziska & Bruno
anonym 1286999929000
Mir wünsche Euch zwei Wältebummler e ganz e super spannendi, erläbnisrichi und vorallem e Unfallfreyi Reis.
Mir sin gspannt uf die erste Föteli..

Pfäffiger Eltere
anonym 1286986570000
Liebi Claudia & Christoph

Mir wünsche euch e wunderschöni Hochzytsreis, mit viele tolle Erläbnis, romantische stunde viel fan und Erholig.

Mir freue uns uf tolli Fötelis und Gschichte wo ihr uns diend Brichte

Liebs Griessli
Jackie & Ste
Nic, Thomi und Lukas 1286982026000
Hallöli zämme, das finde mir e tolli Idee und sin jetzt scho uf die Bricht gspanne.
Liebs Griessli Nic, Thomi und Lukas