Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Daniel erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :Sandy und Daniel starten durch ... Südamerika

Mareia, Helensche, Ändu und Conä :) 1267876574000
Anmerkung von der Redaktion; wir wollten keine Welle senden (ola) sondern hallo sagen = Hola

Besos
Mareia, Helensche, Ändu und Conä :) 1267875815000
Ola como estas??
Erstens gratuliere mir am Dänu ganz härzlich zum Geburi!!! Mir hocke aui am runde Tisch bir Conä dähei und fiire hüt au ihre 23igst(!!!!) Geburi!!
Mir hei grad euchi Reisebrichtli gläse und freue üs sehr das es euch guet geit!! Bitte mäudet doch mou wenn das dir ir Schwiz achömet. Gniesset d Wärmi, bi üs schneits wider mau und es isch es absoluts Chaos uf de Strasse (d Mareia cha nid mau heifahre
Mir vermisse euch sehr und häbets guet!!!
Dicke Schmatzer vo üs aune!!!
Mareia, Helensche, Ändu, Conä
Lady Gaga und Bon Jovi 1267559263000
Salü zäme ! Auch wir möchten es nicht verpassen, Euch mal ins Gästebuch zu schreiben. Wir denken viel an Euch und hoffen sehr, dass ihr vom Tsunami verschont geblieben seid. Wir wünschen Euch weiterhin eine super schöne Reise, mit vielen tollen Erlebnissen, Eindrücken und sehr viel Spass! Alles Liebe Lady Gaga und Bon Jovi
Nicci und Oli 1267081519000
Hey Hallo dir 2!!!
Nach langem hei mir au wieder mol inegluegt i euchi Reisebricht!!! Gseht mega schön und intressant us. Also sones Hus mit Pool wär e feini Sach und nächer no sone coole Hung )) Aber die Schlange muesst auso nid si..hehe
Mir wünsche euch no e guete Reste. Gniessets. Bi eus wirds zum Glück au langsam wieder chli wärmen..gottseitdank!!!!

Schöni Zit!! und Dani...jetzt isch der Marc au 30gi..hehe...wieder eine me nach dir!

Nicci und Oli
Dis Cousindli 1267033604000
und natürlich... Sändy du fäusch mir!!!!
Dis Cousindli 1267033122000
Juhu dir zwöi!
Happy Birthday no, Dani! Chli mit Verspötig, aber denn no )
wünsche euch witerhin viu Spass und gniessets!
Liebi Grüessli, Karin
Remi & Fräny 1266830884000
Hola chiccas & chiccos
Wie's usgseht geiht's euch wunderbar uf euchere Reis?!? ) Wie chönnt's au angersch si bi denä Erläbnis, iidrück und dere Naturpracht! Mi wird auso scho rächt niidisch wenn mä im Büro hocket und settigi Föteli muess aaluege! ) Ma's euch aber natürlich sehr gönne! Heit witerhin Sorg und no viu viu schöni Erläbnis uf euchem Trip! Liebi Grüess us dr langsam usem Winterschloof erwachende Schwiz! Remi & Fräny
Phippu 1266408776000
Hey dir zwoi..
Jetz bini nach langem Fasnachts-stress wider mau euä Reisebricht go witerverfolgä! Es si wäuz lustigi Brichtä und schöni Föteli!! ..me cha fasch nid ufhörä läsä und luegä Würklech supper!! ..und das dr uf dr Jeep-Tour no die geilä T-Shirts annä heit isch jo dr Oberhammer!!! Sensationell...
I wünschä nech no ä ganz, ganz schöni Zit und freuä mi scho, die nöchtä Biträg chönnä z läsä und z luegä!!

Grüessli: Phippu
Sändy und Dani 1266171186000
Hola mini liebe mir sie vor eire Wuche in Bolivien a cho in Tupiza uf knapp 3000m.ü.M,dört heimer üs chlei ad höchi gwöhnt,wüu die Tour wo mer hei gmacht simer uf 5000m.ü.M gsi,isch scho heftig aber mir hei das beidi guet überstange.Im Mom:ant hocke mer bis am obe am 8ti imene Kaff und warte das mer cheu witer reise nach La Paz.Do wär au Fasnacht aber mir wüsse noni ob mer göh go luege,wüu die hei do so nes blöds Spiel,d jungs die d chicas mit Wasserballön abknalle,sie näh kei Rücksicht uf Touris und wüu i scho in Tupiza abgschosse bi worde weiss i auso noni ob i das scho wieder wott
Aune schöni Fasnacht
Saludos Sändy und Dani
Janine 1265704022000
Holá..... vielen Dank für die immer wieder super schönen Bilder und die Reiseberichte! Weiterhin viel Spass, hebet Sorg und löt öich nüt lo gfaue!
Janine
Fürst Liliane und Albert 1265446801000
Hoi zämä. Aendlich chumi au wieder einisch zum Schribe. Hei, mir si am 21.1.2010 Grosseltere worde. Juhui ä Bueb Namens Leon. Mir luege immer die schöne Bilder vo eure Reis a. Die si de toll. Also machets no guet und witer so häbet Sorg und bis bald. Liebi Grüess Bärt und Liliane
Mareia 1265319767000
GRANDE BACIO...sött das heisse

ciao caio
Mareia 1265319635000
hallo zäme...hei tuuusig dank fürd charte, isch ca. vor wuche aucho, hei mega freud gha!!!! i nime a euch geits beschdens und dass drs am gniesse sit. hie isch immer no aues bim alte, ussert dases chli schnee gä het u mega chalt isch gsi. d sunne gseht me sit lengerem nümme würklech...
si scho aui voll im carneval fieber und chöis chum erwarte dases los geit...u das heist au ändlech ferie...jupppiiiiiiii..

häbets guet und schribet witer flissig reisebrichtli...freue üs uf news vo euch!!
garnde bacio
Fräny und Remi 1264943677000
Hey Leute,

Hei no öpis vergässe....
Merci viu Mou für d'Charte.Mir hei se ca. vorere Wuche übercho..

Merci und bis gli....
Fräny und Remi 1264943368000
Hoi dir zwöi Reisefüdle....
euch geits sichtlich guet und dir erläbet jo mega viu Schöns!!
Bi üs in Solothurn isch töife Winter- aues isch vore schöne Schneeschicht überdeckt. So richtig Januar und Skifahriwätter.
Mir gö hüt no chli is Schneegestöber und aschliessend id Suteria go es warms Käfeli trinke.
Mir wünsche euch uf euem witere Wäg viu tolli Erläbniss und Idrück!!
Liebi Grüessli vo Deheim-Heit Sorg, uma Fräny und Remi
Fabienne 1264854606000
Hey dir 2 Hübsche
Ig gseh dass nech guet geit uf eure Reis.... Be üs schneits und s isch chaut. Danke vüu mau für d Charte, die het jo e länge Wäg gha bis i mi Briefchaschte, aber si hets gschafft und het s Ziel erreicht...
Dani Dani scho 30gi.... I gratuliere nachträglich und wünsche dir vüu Glück Besser schpot as gar nid, sorry !!!
Danke für die coole Fotos ig glaube ig goh au mau uf Südamerika go lehre flüge... Ig wünsche euch no ganz vüu schöni Moment uf eure Reis, bis gli
Fabienne
s'Gotteli 1264536512000
Hello frends
danke tusigmou für die schöne Charte, ha se geschter übercho. Dani nachträglech aues Liebi und Gueti zum runde Geburi (willkomme im Club der UHUj's=Ungerhundertjährige). Sändy muesch haut jetz chli langsamer laufe und so!!!
Si cheibe schön eui Föteli und spannend die Brichte. Schön dass me Euch zwüschine au mou gseht, isch beruehigend, lueget nämlich härzig dri.
Übrigends au wenns chli sehr spot isch, wünsch ig Euch zwöi äs Guets Neus Johr blibet gsund häbets guet.
ig 1264466059000
hoi dir 2 ha huet grad euchi charte uebercho ha mega freud gha... hoffe es geit euch guet, bi ues isch nid veu angers schafe haut... schwoesterli denke au veu a di was dr echt grad machet und wo dr echt grad sit... aber es geit jo nuem so lang und de sit de wider do... vermisse nech und wuensche nech no veu spass hebet sorg, ganz veu gruessli und kuessli
Myriam u Res 1264347854000
Hallo Dänu und Sandy

Dir Dänu wünschen wir nachträglich noch ALLES GUTE zum Geburi!!!
Weiterhin viel Vergnügen und Reiseglück.
Super Tagebuch - wir verfolgen es gespannt weiter.

sändy und Dani 1264100519000
Hola a aui wo gester a mi dänkt hei,merci für eui glückwünsch.üs geits guet user das mer chlei e katter hei vo gester.morn verlöh mer paraguay und göh churz wieder uf argentinie.dört gö mer uf ne estancia im nüt no de krokodil go sali säge.

saludos

dani und sändy
Die 5 Stuckys 1264016905000
Halllooo erst maaaaal Sandy
Halllooo erst maaaaal Dani
Dani vüu vüu Glück zum 30 Geburi
Häbet e schöni 30 Fiiiir.
Mir hoffe dass dr grsung sit und dr no aui 30 Kameras bi nech heit
Bi üs fasch 30 länghörige Sieche isch aues i.o.

Bis gli und 30 härzlechi Griess
Dass dr die fasch 30 Näme nid vergässet:
Anina (isch no lang nid 30)
Jeremy (für mi si 30 jährigi auti lüt) und Bärn Pos.1, Biel Pos.9
Nicolas (ha nüt gägä 30 jährigi, chunsch jo ement wider hei)
Dorli (scho 30 gsi)
Stefan (scho gli 2 mou 30)
anonym 1264012000000
hey autä dani

aues super super guätä zu dim geburi.
ou man scho 30gi phuuuuuuuuu lieber du aus ig hihi
hesch dänk wieder sone grusigä kräbs gfrässä
fiiiiiiir no schön

gruss usem chaut WK
marc
Mameli 1263965573000
Hallo dir zwöi Liebe!

Happy Byrthday! Aues aues gueti zum Geburi liebe Dani,Glück und Gsundheit wünsch i Dir vo ganzem Härze. Eui Brichte si der Hammer.
Uf der witere Reis vüu vergnüege.

Liebi Grüessli

Mameli
Beat + Ruth 1263475697000
Hallo Wäutebummler!

Mir hocke im längwilige Büro, luege use i die düschteri und näbligi Umgäbig und dänke mit Wehmuet a zwöi wos viu schöner hei. Gniesset Eues Abentüür! Mir freue üs scho uf Eui Reisebricht wenn der ume chömet. Warte sehnsüchtig uf neui Fotine im Internet!

Mir wünsche Euch, no vili schöni und unproblematischi Reisetäg.

Liebi Grüess
Beat und Ruth
Margrit vo Arch 1263055646000
Hallo zäme

s'Pierrette und Crew loht euch zwöi ganz härzlich grüesse, sie vermisse euch. Ig vermisse Di au Sändy im Salon Hollywood-Line, mini Hoor wachse und wachse.........hihhihi.

Wünsche witerhin viu Spass und maches guet.

Grüessli Margrit
anonym 1262544289000
hoi dir 2, wie geits euch?? hoffe guet jetz si mr scho im neue johr hoffe dir sit guet ueberegruetscht.. auso i ha bis am 6i gschaffet und naecher hani is neue johr gschlofe... i daenke veu a euch vorauem a di saendeli wies dir so geit i ganz foemde laender draekig und unorganisiert... du "putztuefeli" i vermisse di sehr, u freue mi wenn zrug chunsch... ah jo oepis neus i bi 3 taeg zrom gsi auso hebet sorg ha nech gern bis gli
anonym 1262513515000
hoizäme...
i hoffe dir heit wunderschöni feschdtäg hingernech und sit guet is neue jahr übere grütscht. möchtnech uf däm wäg au no guets neus wünsche und äs isch mega schön euchi reisebrichtli z läse und z wüsse, dases euch guet geit. merci dass dr üs daheimblibene so guet ufem laufende phaltet.

aues liebi und gueti
mareia
Stuckys 1262380529000
Hallo dir zwe

Mir wünsche Euch es guets Neus und aues gueti uf Eure witere Reis.
Mir freue üs uf die immer spannendere Föteli .....
Liebi Griess
Anina, Jeremy, Nicolas, Elsbeth, Dorli, Ueli und Stefan
Anna, la prima. 1262210575000
Hola chicos!!
Como va ese viaje???
Nosotros llegamos ayer a Suiza; aqui no hay leones marinos, ni delfines, ni focas, ni pingüinos: solo ninyos, una tieta y un poli del Barça.
Pero ya sabes; aqui uno se lo pasa bien a la fuerza: Montse no para de llevarnos a sitios: ya tenemos planes para toda la semana (si el tiempo lo permite).
Por cierto: "Mammi, assabarassabara bisicletttta!!!"
Muchos besitos y que lo paseis muy bien!!!
Sändy+Dani 1261691811000
Hoi dir liebe mir wünsche euch aune schöni Wiehnacht und e guete Rutsch is 2010.Üsi Brichte gö de gli witter hei grad chlei strängs Programm gha.Si jetz in Puerto Madryn und hei e warmi Wiehnacht.

liebi Grüessli

Dani+Sändy
euchi liebe 1261689663000
hoi dir 2 hübsche mir wünsche euch ganz schöni wiehnacht und vermisse nech ganz fest.. stämeli het niemer zum blöd due schwösterli vermisse di ganz fest.. hebets schön.. e liebe gruess vo chnöpflis broccolettis papi corinne und tämi... mir hei fr euch 5 cherzli am christbaum azünted und dänke ganz fest a euch!!!
anonym 1261650925000
Ups das ging wohl daneben! Wo immer Dir jetz grad sid, der Wiehnachtsstärn isch über Euch. Aer bringt ganz liebi Wiehnachtsgrüessli. Mir warte scho wider gspannt uf neui Brichte. Ganz schöni Wiehnacht und bis gli. Mameli und Tami
anonymmameli 1261649041000
Hola hola dir zwöi Liebe!
Dänu Sommer 1261589400000
Hoi zämme!
Merci vör diä spannende brichtli und Föteli! Witer so!
Mir si höt s erscht mau cho luäge uf üche blog wöui s info chärtli vo euch vernoschet ha! Nuschi cheib dä summer!!!
Hey helga, vör üsi bieler gsets nöme so guät us! mir si 2 letscht!
Hoffe glich no das si mau ä serie chöi häre legä und playoffs no erreiche! Bärn wäri nit schlächt! Mir Wönsche euch ganz schöne feschttäg und ä guäte rutsch is neue johr!

Vieli grüässli Dänu & Gabi
Anina 1261334115000
Hoi zämä
Mir vermisse Euch!!!!!!!!!!
Cooli Brichtä und Föteli.
Dr Papi seid: wo äch sini Hörlischöumere sigi.
S Mami wünscht Euch schöni und heissi Wiehnachte.
Dr Jeremy seid: he Dani BERN (RANG 1), biel (rang 11) tja Päch!
Dr Nici seid: Machet ganz brav euchi Ufgabe und göht pünktlech i d'Schueu, dass dr de beidi chöit Spanisch rede und schribe ... ah und gniesset die Ziit!
Aues liebe vo üs 5
Anna 1261083528000
DISFRUTAD MUCHO!!!!
EL RESTO DE LOS MORTALES NOS CONFORMAREMOS CON LEER VUESTRO "REISEBERICHT"!!!
höschtn 1260533105000
Hola ustedes dos,
Estás bien? Hay no que darle siete vueltas a la lengua antes de hablar.
disfrutar ustedes vacaciones e lo de arriba abajo!
celebrar algo para vosotras. poder hacer todas las locuras e paladear algo el mitad año.

Cuídate mucho e el saludo
Thamos Rivalos
mareia 1260302976000
holà... dasch aues woni cha ändlech het au d mareia usegfunge wieme euchi reisebrichtli cha läse...für was hetme äch auge im gring? hmmmm...
i gseh ämu dases euch zweune sehr guet geit und freumi riesig da drüber. i hoffe natürlech dassders witerhin so gniesset und schribet bitte witerhin so cooli brichtli...soger no mit föteliiiiiii
dicke schmatzer us dr versch..... ääääähhh..verrägnete schwiiz.
mer dänke a euch!!!!
mareia und sven
monique und pädu 1260036268000
hoi zäme! mir hocke grad mit em corinne und em rene ir sagi u trinke argentinische wy. mir stune über euchi foti und freue üs für euch!! megahammer! gniessets ganz fescht und machet ganz viu foti! liebi grüess vo de vier im winterleche selzach dicke drücker!
Eva 1259253650000
Hey dir zwöi hübsche
I hocke zu ziit grad dähäimä. Ha dr Blinddarm miässä go use näh. Am mändi darfi aber wieder go schaffe.
Isch cool ases euch so guet geit und dfotis si jo hammer! Möcht au grad cho! gniässet euchi ziit un i freuä mi scho ufä nächst bricht.

kussi Eva
Fabienne 1259185048000
Hallo Zäme
Ig möcht mi mau be euch bedanke, dass dir so flissig Brichte is Netz stöuet. Es isch immer spannend z läse was dir so erläbet, dänke vüu a euch. Be üs merkt me langsam aber sicher dass gli wiehnachtet es hei scho mega vüu Lüt ihri Hüser mit Liechter ikleidet und dekoriert...
So jetz hoffi nur dass dir gli wider e Kamera heit um Fotos z mache
Machets guet und vüu Spass be de witere Erläbnis....
Grüessli Fabienne
Nicci und Oli 1259102236000
Hallo zämä

Mir wünsche euch viel Spass uf euchem Trip!!!
Schad hei mir nid chönne cho a die wunderbari Abschiedsparty (hei do Gschichte ghört..uihuihuih)

lg nicci und oli
Papi und Corinne 1259065049000
Hallo Sändeli und Dani
Super wieder z'ghöre vo Euch,mir warte immer gspannt uf neui Brichte und Föteli. Isch sehr intressant und fasch wie mir au derbi wäre.
Gniesset no jede Tag, isch doch scho fascht ä Monet düre hihihih.
Liebi Grüess und Küssli from Switzerland.

Papi und Corinne
Liliane Fürst 1259036991000
Hallo dir zwöi. Mir hoffe es isch alles ok bi euch. Hei drum scholang nüt meh ghört. Bi üs rägnets viel und wenns nit rägnet hets Näbu. Hoffentlich gits bald wieder gueti Bilder vo eure Reis. Tschüss zäme machets guet.
Gotteli 1258651023000
Hoi dir zwöi Travelers,
eui Bricht und Föteli si super. Witer so! Nix Neues us dr CH. Sändy hocksch wider neumä oder hesch ACTION? Warte scho gschpannt uf die nöchschte Foug vo Euch beide. Machet witer so und verpasset nüd!!
Ganz liebi Grüessli vom Beat und Gotteli
Phippu 1258443341000
..und hoffentlich wärdä's hüt Zobä nid grad 7 am Stück..!!

..schliesslich möchtä mr au no chli gueti und positivi News nach Südamerika schickä, gäu Marc
nicä und marc 1258296259000
hoi zämä
so nach 2 wuche erholigs zyt vo eucher party, chumi au ändlich dr zuä zum schribä

wen mir jetz grad usem fenschter luägä si mir scho rächt nidisch uf euch.
acht grad chaut, dr rasä gseht mä nüme unger dä blätter aber rägnä
duäts nume einisch, dr für dr ganz tag hihi

auso gniesset euchi zyt im warmä südamerikä. und sändy gäu wen ä anacondä gsehsch diä chame de nid streichlä hmmmm. isch fasch so gfährlich wiä näs jungs büssy hehe

und dänu sit du wäg bisch geits d schissi ab mit em ehc, 6 spieu am stück verlohrä gli unger em strich( nid ufem) und fata,boardelau verletzt
(da regt mi uhuäre uf)

gruäss nicä und marc
Daniel und Sandra 1258204178000
Hoi a aui
Wir haben mitlerweile Buenos Aires verlassen und sind
nach 15 stunden Busfahrt in Mendoza angekommen (nahe Grenze Chile)
in einer kleinen Stadt umgeben von den Anden und auf den Bergspitzen hats noch Schnee.
Fotos und Text folgen in den nächsten Tagen.
Gruss und Merci an alle die geschrieben haben
Sandy und Dani
anonym 1258133125000
Hallo dir beide. Das si wunderschöni Bilder wo mir do i der Schwyz chöi luege. Es gluschtet eim grad au ä chli go reise. Machets guet uf der Witerreis Gruess Liliane und Bärt
Silvia Schmid 1258101257000
Hallo Ihr beiden Weltenbummler

durch Corinne und Janine habe ich von Euren Berichten erfahren und freue mich auf die Neuigkeiten. Wir sind erst gerade von unserer grossen Reise zurück und wieder voll im Alltag. Den Jetlag werden wir auch noch verarbeiten.
Wünsche Euch alles Gute und viele schöne Eindrücke aus allen Ecken dieser Welt.
Liebe Grüsse Silvia
Eva 1258021760000
Hey dir zwöi
Isch schön das dir so guet acho sit und as drs so schön heit. Gniässet euchi ziit si geit schnäuer düre as dr dänket. und äbä wiä abgmacht, i wott vo jedem Land ä Karte!

Hebets no guet und Sändi immer schön spanisch lehrä, damit de när chasch säge i verstoh nur spanisch.

Liebs Griässli
Eva
mama 1257968185000
hola Dani y Sandra,disfrutad todo lo posible,este es mi deseo,hasta la proxima,un abrazo tu Mama.Tanti cari saluti e un abbraccio a voi due e buon procedimento,Gabi e Michel
mama 1257968181000
mämu 1257960149000
Hola a ella dos amar!

Como yo imaginar tener vosotros ya bastante bien agradable!
Wünsche no ganz vüu Spass in Buenos Aires.
Liebi Grüessli und drücke Euch fescht. Mämu und Tamara
Anto und Misch und Co. 1257890817000
Hoi Dir zwöi
Mir möchtä üs au bedankä für Euri Abschidsparty isch nit säubverständlich.
Dr Anto Ihri Träne si au mittlerwile verdunschtet.
Mir wünsche Euch ä ganz cooli Zit, viu Neus und gniessssets.

Liebi Grüess

Fuhrers
Phippu 1257768102000
Hey dir zwöi..

Wunderbar z ghörä, dass dr sowit guet sit acho und sogar scho öbber flissig ir Schuel erschint
I bedankä mi a derä Stöu au no mau ganz härzlich für die super Abschiedsparty!! Het wunderbar grockt, au wenn i mit weichä Chneu und schwankändä Bewegigä vozitig usgschide bi ..Chchch
Gniesset euchä Start is Abentür und i freuä mi scho, uf die nöchtä News us Südamerika..

PS: Cools T-Shirt, wo dr bim packä scho annä gha heit

Liebä Gruess und vüu Spass
Phippu
Liliane Fürst 1257741874000
Hallo Sandy und Dani.
I has ändlich gschafft i dä Reisebricht inezcho und es freut mi sehr, dass es euch so guet gfallt in Buenos Aires. Also toi, toi, toi und lehr flissig spanisch
Sandra.Tschüss zäme. Liebi Grüess Bärt und Liliane
wuta 1257619001000
hey dir 2i!
dr marc und ig hei ues geschter im eleven gfragt, wie dir wohl a'cho syt und wies euch geit.
so wie ni jetz ha choenne lese isch sowyt alles bene. das freut ues.
gaebet gas und gniessets!
ps. saendy, di lupo (muetze) isch wuerkli super sexy q
Daniel Schwägli [?] 1257610580000
Hoi zämä
bi ues isch aues tip top und es gfauht ues scho mou guet in buenos aires.
mir heis leder noni gschafft ä richtige bitrag z schribä aber es isch in arbeit.
d sändlä isch grad ir spanisch lektion.
mir si bis am 12.nov z buenos aires.
Liebi grüess a aui
Eveline Lehmann 1257498944000
Hoi Sandy
i wünsche euch aues gueti für dä ufenthalt in Südamerika
und das dir wieder gsund hei chömet. Liebi grüessli Evelin
Stephan & Anita 1257457832000
Hallo Ihr Süssen
Das Packen hatte ein Ende, das Chaos ist aufgeräumt.
Die Flugstunden ohne Zigaretten sind vorbei, denke Sändy konnte sicher gut schlafen
Ihr seit nun entlich angekommen, die Schweiz weit entfernt.
Das tolle Abenteuer kann los gehen...!
Sändy und Dänu wir wünschen Euch viel Spass und geniesst die Zeit.
Janine 1257422880000
Hoi Zäme, hoffe Ihr seid gut in Latinamerika angekommen. Geniesst den Trip, häbet Sorg und lasst mal was von Euch lesen!
Liebe Grüsse, Janine
Fabienne 1257204656000
Au ig danke euch für das schöne Abschiedsfescht, es isch würklich super gsi....
Jetz hoffi, dass dir doch no chli chöit schlofe vorem Abflug, ig wünsche euch e ganz guete Start und freue mi bald wider vo euch z "läse"
Grüessli Fabienne
paps und corinne 1257085925000
Hey Dir zwöi, isch e mega Abschiedsparty gsi, geschter zobe...Aber aua, aua üsi Chöpfli hüt... Danke noeinisch vöu, vöu mou!
Mir wünsche no zwe gueti, letschi Täg do in "good old Switzerland" mit nid allzu viele Träne (gäu Sandy).
Hebet e churzi, agnähmi Reis am Zischti. Mir dänke fescht a nech und drücke nech i Gedanke noeinisch ganz fescht.
Paps und Corinne