Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Theiler Irene, erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :Globusflitzer

Wilfried Peters 1330589232000
Hallo Irene,
Du bist ja ein richtiger Globetrotter,die großen Reisen machen Dir sicher viel Spaß.Man kann ja richtig eifersüchtig werden.Mach weiter so,solange Du noch gesund bist.An den Erinnerungen im Alter kannst Du Dich jeden Tag
neu aufrichtigen.Noch eine schöne Zeit wünscht Wilfried der Fuchsienfreund.
Spruch des Tages
Leben ist,was einem begegnet,während man auf seine Träume wartet.
Flitzers 1208330475000
He Thoemi,das esch chli schad gsi,dass so vell zue gseh esch,aber chamer nuet mache.
Jo jo ez weisch scho nueme wenn mer hei choemet. *heul* so schnell vergesset ehr ues also Wohi gosch den du scho weder?? Mer (Kusi ond Irene) choemet am 16.06.08 hei ond Simi chont am 26.06.08 zrog. Gruessli vo eus drue
Tanja und Mäsi 1207762582000
Ciao Hasefuess
Be eus chömid e hufe alti erennerige a Australie uf wenn mer dini Reisebricht lesid! öbrigens märtle hed de Polterobe de scho hendersech!!
Gruess Tanja und Mäsi
Thömi M 1207751078000
Hoi ihr drü.
die Story vom Kakadu NP chond mer cheibe bekannt vor, so ziemlich gnau 1 Jahr isches här, da send de Marco und ich det döre gfahre und mer hend au nüd chöne aluege wäge zviel Wasser.
Wenn chömeder eigentlich gnau hei? ned das ich de das verpasse well be gäge de Summer 3 Woche ned im Land.
Grüesli Thömi
Kusi 1207631485000
He Maertle
muesch oebis tue das der nid langwillig werd!
Scho bald heisst de bitte schnallen sie sich an wir werden in wenigen Minuten in Zuerich landen!
bes gli kusi
anonym 1207297177000
Salut Hasefuess
Du besch mer en schöne Weltebommler. Vell vergnüege no. Gruess Märtle
Mötisoldat Hurni 1206990970000
Hallo ihr Drei!
Han üch no welle förd Charte danke, het mi riesig gfreut. Esch emmer super vo üch zghöre, er schienets jo rächt zgniesse, witer so!
Mer i de Heimat send üs metlerwile jo Schnee a Ostere gwöhnt, en Grond me noni grad hei zcho.

Thömi no schöne räscht WK! De Kadi hed jo schöscht keis schöns Läbe, lönd em doch die Freud, Bierdröberabe. Ech has das Johr no vor mer, brrr...

Guti Zit und liebi Grüss
Marco
Wettersoldat Marti 1206742649000
Hallo ihr reisende
Immer no be de gruene isch es ziemlich langwilig und de kadi hed ues trotzdem en zaemeschiss gaeh. es isch grad sin letschte wk und jetzt mues er glaub nochli zeige was er am liebste macht.
ja soescht gnuessi die"Ferie" aber bin au weder froh wenns fertig isch.

hoffe ihr choends 3te au richtig gnuesse und woensch euch en schoeni zit det.
mer send ja au a velne ort gsi und den werded immer weder erinnerige wach und d Sehnsucht stiegt weder nach em Reise. Eifach frei zsi, dass zsmache, was mer woet...usw.

also no e schoeni zit.

liebs gruessli Thoemi
anonym 1205264711000
Hallo medenand also de Kusi sig jo en rechtige Aff winer alles bechlaederet... natuerli au waege dene Jumps emmerweder HEND OICH SORG GERTRUD VO ARISTAU CITY
simone 1205040827000
hey mini liebe Reisefletzer
jetzt moender mech halt au nochli ertraege.ech freu mi scho wenns morn los god mech nemds wonder wasmer alles erlaebed.werd secher de hammer.freu mi ofd ostereier

euches reisegoerkli wo jetzt au chli fletzt
ha uech soooooo gaern
Flitzer 1205024083000
He sali zaeme!
Schoen das ehr eus verfolget! Das freut eus, wenn das euch gfallt!
Jo scho bald semmer weder de heime!
Bis bald Flitzer
Brunner 1204985979000
Hoi Fletzi
Die ganz Bäckerei Brunner verfolgt deine Homepage mit grossem Interesse. Komm gesund wieder zurück. Liebe Grüsse aus der kalten Schweiz!
s' Brunners
Brunner 1204985978000
Hoi Fletzi
s' Brunners
Flitzer 1203657185000
He Fabienne!
Mer haends guet do in Australie es gfallt eus super!
Mer send ab em 1.Juni in Tailand das heisst mer flueged noch Singapur, reiset denn noch Bangkok!
Wo besch du denne?
Lg Flitzer
Theiler Irene, Waser Markus [?] 1203465731000
He Martina!!
Cool vo der z ghoere, hoet fangts a met regne, klar jetzt fahred mer jo i Norde und det hends jo so oeberschwemmige!!
Aber mer choend jo schwemme!!
Bes gli Flitzer
Martina 1203339014000
Hallo Zäme

Ha euch jo scho lang einisch welle schribe, do ide Schwiiz esch halt emmer öppis los. Ond d'Fasnacht hed jo au no müesse verbi go!
Hesch supper emmer vo euch öppis z'gseh ond ghöre, das esch mega toll. Ech wett ech chönnt met euch dusche, das gsehd sooo toll us. Ech beniede euch schochli!

Also en liebe Gruess ond gnüssids Australie, bes bald weder einisch
Martina
Fabienne 1203156513000
Hey ihr Globusflitzer
Wow, Neuseeland hat mich wieder zum Fernweh angeregt... Hammerfotos vom Abel Tasman!
Genial! Wann seid ihr in Thailand? Ich bin vom 12.Mai bis am 4.Juni dort. Wer weiss, vielleicht sehen wir uns...

Liebe Gruess ond gnüssed Australie!
Fabienne
tami 1202809868000
heeeeyyy ihr flitzers!!
i bi wider glücklech ir schwiiz!! he wie gohts euch? sind ja uu schöni fotis würcklech!wo sinder jetz grad? höbet sorg und blibet suber grüässli tami
globusflitzer 1202802061000
Oh Maeni jo da glaub ech der wel a dem weekend semmer en super gruppe gsi und hend emfall ganz canberra unsicher gmacht!!esch voll cool gsi jetzt goemmer de ostkueste dor uf und denn semmer den scho gli bi de simone!!freued eus!!gruess flitzer's
globusflitzer 1202802012000
Oh Maeni jo da glaub ech der wel am dem weekend semmer en super gruppe gsi und hend emfall ganz canberra unsicher hmacht!!esch voll cool gsi jetzt goemmer de ostkueste dor uf und denn semmer den scho gli bi de simone!!freued eus!!gruess flitzer's
reisehamster 1202553928000
Hoi zäme! Merci för die vele coole fötlei ond brecht. Wet jo gar ned wösse, was er no alles verbräched ! Gueti witerreis und emer schön gnüsse... glg Marco
Globusflitzer 1201603331000
He Tami,ues gots sehr guet. Send guet in Australien acho. FLug USA-Neuseeland esch guet gsi. FLug Neuseeland-Australien,haemer mega langi warte Zyte gha ond net so ruehig.
Wie gots der? Hesch die guet iglaebt in L.A.
Weisch scho ob noch dene 3 Moenet weder hei gosch oder bliebsch no?
Gruessli mer zwei
Hasle-Rüegsau 1201518524000
Hoi Kusi

hey so mega cool...
han grad eui pics agluegt so schön!!!
we dr in australien sind müesst dir unbedingt uf byron bay das isch dr bescht platz uf erde!!!

liebs grüessli
tami 1201515638000
heeeyy dir 2 globusflitzer!!! na wie gohts euch so? finde euchi reisebrichte sehr spannend! mega schoeni fotis heidr gmacht! neuseeland muess jo waeuz schoen si??!! heider guedi flueg gha usa-neuseeland-australie?? liebi gruessli und knudi tami
Globusflitzer 1201343888000
Hallo Chregu
Jep mer send hoet (Samschtig) guet in Adelaide acho. Got au es Glas Wieswieh oder zwei drue......????
Mer maeldet ues noegscht Woche be der,ok? Freudet ues uf dech.
See you Kusi ond Irene
Zweemeter 1201319475000
Hei ehr Zwoi

Sender scho in Australie acho? Hoet esch AustraliaDay. Gniesseds. Befaffnet euch met emene Bier und saeged jedem Australier Happy Aussie Day. das liebeds.

Liebs Gruessli Chris
anonym 1201043085000
hey thoemy!!

jo eus gfallts recht guet, send ab nechst Wuche bereits scho in Australie.
He cool, s Reise esch halt scho oebis wo met de zyt fot afo suechtig mache!!!
Gnies din Urlaub und en Gruess a de Simi1
liebe gruess globusflitzer.
Reisehamster 1200945813000
Hoi ihr zwoi.
Mo mol, es schint üch z gfalle. und won ich weder so belder gseh, vo mer, bärge, strand und urlaub han au ich mini nöchste Ferie planed... S gat vör 3 Woche uf Afrika, Addis Abbeba. Mini Fründin isch det imene Projekt un de gömmer 3 Woche go reise, werd sicher spannend.
Nach dem chline Reisli beni scho weder e chli witer am luege, wo gnau isch aber no unklar...

see you Thömi
Globusflitzer 1199001051000
Hi guys!!

Heute war fuer uns ein spezieller Tag, weil wir uns wieder trafen. Wir waren gespannt auf das Wiedersehen.
Nun sind wir jetzt noch eine Woche in L.A bevor unser Flugzeug Richtung New Zeeland steuert.
Wuenschen allen ein gutes neues Jahr.

@Simi auch wir freuen uns riesig auf unsere gemeinsame Reise!!
Wuenschen dir einen guten Schulstart.
Lieben Gruess wir haben euch lieb (die meisten)

IRENE UND KUSI
simone 1198999621000
Hy
so jetzt ben au ech wit ewaeg vo de haime.
ech woensche uech allne es guets neus.
passed of euch uf, mer gsaend ues scho gli in australie.freu mi
jetzt gods foer mech zerscht id schuel
bes bald simone
anonym 1198863668000
Priska + Peter

sali irene
mer wönschid der en ganze e gutete rotsch ist johr 2008, gniess dini reise...
Karin 1198852931000
Hey da wird ja fleissig diskutiert im Gästebuch...spannender als jeder Krimi!
Ich habe das Gefühl Irene, dass deine Fähigkeiten recht unterschätzt wurden. Frechheit! Mir gefällst du so.
Heute haben wir Simone zum Flughafen gebracht, und ich durfte nicht mal auf der Terrasse dem Flieger winken. Grund dafür: zu wenig Zeit wegen schlechter Planung des Fahrers und Mitfahrers und: Abflug auf Gate E (zu weit weg).
Meine lieben Mädels (und Kusi ), ich halte hier die Stellung!
Alles Liebe und guten Rutsch ins 2008, Karin
Rita und Dani 1197832457000
Hoi Irene

Heute bin ich durch Priska auf diese Homepage aufmerksam geworden.

Einiges habe ich bereits angeschaut die restlichen Berichte werde ich während den bevorstehenden Festtage sicherlich mal lesen können. Wie ich gesehen habe, hast du jede Menge Spass in Kanada. Das freut mich natürlich riesig. Ich hab mich nämlich schon ein paar Mal gefragt, wie es dir geht und was du gerade so machst.

Ich wünsche dir und deinen Begleitern auf der Welt wunderschöne Weihnachtstage und einen guten Rutsch ins hoffentliche spannende und interessante neue Jahr!!

Noch viel Vergnügen in Kanada und anschliessend eine gute Weiterreise.

Liebe Grüsse

Rita und Dani
Berni 1197571392000
liebi grüess vo allne schöni fäschttäg der und dinere gastfamilie. Liebi grüess us de schweiz

Fam. Theiler
Monika 1197179099000
Hallo Alle zusammen
Zuerst, leider kann ich nicht in dialekt schreiben somit alles in deutscher Sprache.Sicher versteht ihr dies. Kochkuenste, weshalb sollte Irene hier kochen, dazu haben wir...... Irene kuemmert sich hier um hochstehendere Arbeiten und Vorhaben somit hat sie gar keine Zeit in der Kueche zu stehen, also Kochkuenste konnten wir nicht testen. Und nebenbei, ihr werdet alle Augen machen, was unsere Irene alles kann, keiner glaubt uns, doch es ist wirklich so. Ja Maenner ihr muesst euch mega warm anziehen, denn die Irene die hat es in sich. Momentan frieren wir uns den Arsch ab, bei minus 27 Grad. Aber es wird wieder besser. Bis bald
Irene 1197095289000
Hi

Esch glaub hoechsti Zyt,dass ech weder mal en Bleck i das Gaestebuch werfe.Mer chonet jo meine ech heig scho x-Autos abbroch gfahre.Ok das met em Linksverkehr in Australien beni jo saelber au chli gspannt.Han jo aber de Kusi naebe zue.Ech ghoer ehn scho,dass werd mer oepis gae.Aber ech ben ueberzuegt das chont guet.
Kusi danke noeinisch foer dini Charte han imfall u freud ga.Du kennsch mi jo,ganz ohni Traendli werdi do in Kanada secher net choene go, aber es chont guet.Ond be jo ez scho gspannt wie wohl mis Bettli in L.A usgseht Freu mi uf dech. Mer ghoeret ues no.
Gruessli zrog nach Australien,nach L.A,id Schwitz ond wo au emmer all send. Irene

Zweemeter 1197021189000
Salie zaeme

do chomied jo ganz neui Sache use. Merci Monika foer al dae Precht. Obwohl ech jo scho chlie id Rechtig vom Kusie gho. aber kei Angst, au Australie esch gross und es hed z.t. weniger Baeum und vieli Stroesse goend geradeaus. Nor fahremehr do uf de Linge Strossesiete.

Was mech no woerd Interessiere, wie stohts met de Chochkuenst vo de Irene? duet sie d Teigwahre emmer no is chalte Wasser?

Liebs Gruessli uf Kanada
Und ganz es liebs gruessli im Kusie
kusi 1196821098000
hi guys

toent interessant ich hatte immer gedacht irene sei ein bisschen ungeschickt was solche sachen wie traktorfahren angeht!! wir wissen ja wie sie auto faehrt hahhahaha!!!

na ja in kanada ist ja so viel platz so kann man ja nicht so schnell irgend wo reinfahren!!Hihihi

irene bald ist es zeit fuer dich in das flugzeug zu sitzen neinein du musst jetzt keine traenen vergiessen ich glaube das naechste abedteuer wartet auf uns freue mich auf die weiterreise!!

ich muss mich entschuldigen dass ich bis heute noch nie einen reisebericht geschrieben habe aber mir fehlt wirklich die zeit vorgeschrieben habe ich schon seit laengerer zeit einen, doch wie du ja weisst ist bei uns im betrieb momentan sehr viel los!!

Halt weihnachten!!
Hoffe aber ich schaffe das noch bevor du zu mir fliegst (keine Traenen please)
he ja schliesslich ist es ja in 25 tagen so weit (keine traenen please)
na ja wir sehen uns

lieben gruss kusi
Monika 1196790985000
Hallo Jungs
Also Benni schau doch mal unter www.ford.ca dort kannst du sehen mit welch grossem Vehikel Irene durch die Gegend flitzt. Wir haben einen Ford Expedition ebenfalls traktorfahren das kannst du uns glauben denn wir erzaehlen nur was so ist. Weisst du was fuer einen Traktor, naehere infos unter www.fendt.ca wir fahren fendt 818. Bin ueberrascht dass Ihr Irenes Talente nicht entdeckt habt, war einfach diese zu entdecken und mitzuerleben wie es funktioniert. Zum Samichlaustag senden wir Euch hier im Gaestebuch ein Foto mit dem Irenchenchlaus dies ein weiteres Beweismittel ihrer faehigkeiten. (Vorausgesetzt wir zwei sind in der Lage das Bild hier einzufuegen, denn naja wir sind halt beides ein bisschen PC Banausen, also der naechste der zu uns auf Besuch kommt muss mit diesem Vehikel PC ein Profi sein. Dies ist die Voraussetzung, im Moment richten wir das Gaestehaus her, also bereit zum Start ihr koennt kommen. An den Memoiren sind wir fleissig dran, diese sind fertig wenn Irene wieder bei Euch ist,
Mäsi 1196709467000
Hallo zusammen
Wenn ich den Bericht von Monika lese, möchte nun auch immer die Infos von ihr. Denn ich glaube, dass Irene uns noch viele Talente und unglaubliche Geschichten verschweigt. Aber da uns ein Buch ("das werd en Bestseller") versprochen wurde, können wir uns über viele Stunden intressante Lektüre nach Irene's Rückkehr freuen.

Hei, wie hält man -15 Grad aus? Absofort erkundige ich mich bei euch, wenn ich kalt habe...

So auso, vell spass ond hei Monika, pass chli uf d Irene uf

berni 1196707826000
salee

Hehe..also das mit em traktorfahre, däsäb glaub ech de nid so rächt..ech weis ja wies usgsehd wen îrene töffli fahrt,..aber lömer eus lo öberrasche.. viel spass no bim witerüebe.. Lg us de schwiizz bye b. Theiler
monika 1196663424000
Hallo liebe Fangemeinde
Es ist nun an der Zeit dass die Ribis sich auch mal melden um euch ganz heisse Infos bezueglich Irene zu vermitteln. Lebt Irene doch nun schon zwei Monate zusammen mit der verrueckten Familie hier in Medicine Hat. Sicher habt Ihr alle die tollen Fotos mit den Hunden gesehen. Wie diese wohl zustande gekommen sind. Also hier die Hintergrundsinformationen. Irene hatte ihre liebe Muehe die Hunde ins Auto zu bekommen, naja sonst sitzen sie stundenlang im Auto doch wenn wir was wollen typisch...... Also zuerst bei beissender Kaelte - 15 Grad im Wind auf offenem Feld hat sie das Auto geschmueckt, dann die Hunde rein, mit allen Tricks und... einer Schachtel Guezli, die wir halt selbst nicht mehr essen koennen da die Hunde diese .... genossen haben. Sie steht mit der Konfettibeladenen Kappe im Feld zittert vor Kaelte kann den Fotoapparat nicht halten, musste sich einen Tisch organisieren und ab gehts die Fotos in den Kasten, die Hunde denken, die sind wohl ein bisschen bekloppt, aber ihr seht es hat gepasst.Und uebrigens, habt Ihr alle gewusst welche Talente in Irene stecken...... Hahaha wir wissen hier mehr, also sie kommt dann mit einem Zertificat im Bereich, Malerarbeiten, Schreinerarbeiten, sowie Traktorfahren heim, Innen und Aussendekorationefachfrau, und Auftraggeberin im Bereich das koennen wir doch auch noch aus Holz basteln, ja ich armes Schwein muss dann jeweils ausfuehren was sie mir in Auftrag gibt. So nun haben wir keine Zeit zum erzaehlen mehr, denn alles plaudern wir nicht aus , wir werden dieses dann in einem Buch Memoiren Irene in Canada festhalten. Als zieht euch alle warm an, denn unser Maedel das kann was und ist nun fuer die Zukunft geruestet.

Bis bald aus diesem Theater
Irene 1196307815000
He Chregu

Nei mer send no net am Wiehnachtsguezli backe,de Backoffe funktioniert aebe noeme rechtig

Be der muesst eher nor de Schomtzli cho

He send be euch in Australien die Samichlause au vell schoener als ide Schwitz?Ech fend die do in Kanada vell schoener als dihei.

Lg Irene
Zweemeter 1196240586000
Send wirklech coolie Bildlie. vorralem das Dekorierte Auto gfallt mehr recht guet.

Sender scho am Wienachtsguetslie Bache?
Be eus chond am Sonntieg de Samiechlaus

lg

Irene 1196149310000
He Bruederli
Hoffe es het die net grad hente use ghaue wo mini neu Hoorfarb gseh hesch.
Mer ghoert sech.
Gruessli Irene
Irene 1196149064000
He Maesi
Au nei,ech glaube die Frog muesch du der gar net stelle.Well vo dene Konfetti hani definitiv gnueg Sogar vo dene bloede rote choemet emmer no voere.Die waerdet mech mini ganz Reis begleite.
Gruessli us em chalte Kanada Irene
Mäsi 1196074290000
Hi,

Jetzt emmer schomol roti ond jetzt no blaui Konfetti gha

Do stellt sech doch Frog, med wellere Farb dasses jetzt noch cha witer go

Greüssli
Berni 1195992144000
Hello...
Hey sind ja voll cooli fötelis wörd am liebste au grad cho..hihi.. hey also wönsche euch no viel spass und mer freued eus scho weder wenn mer neui föttelis gsänd. Gruess
kusi 1195532631000
das gaestebuech esch au am usstaerbeoeber en monat het niemer meh dri gschrebe drum due ich da jetzt chli pflege!!!

moecheds guet bes gli kusi
kusi 1195532630000

moecheds guet bes gli kusi
Zweemeter 1191291542000
Hei zaeme.

coole Reisebricht hander do ihnegstellt. Ehr hand jo grad echlie oeppis erlaebt. Minie ziet do ihn Perth gohd langsam zend, hoet vod s Meeting ah und am Samstig gohds uf Canberra.

liebs gruessli us Australie
Simone 1191076756000
Kusi ech neme dänk nor jede oder fascht jede tag eis kerschstängeli dasi jede tag chli a dech cha dänke ond wäg eim hani no kei ruschEch hoffe s'Babysitte chond guet!Bes bald simone
Markus 1191040319000
Esch doch gaern gscheh Simone (hoffe du hesch ke rusch gha nochher
Ou de huser esch jo scho gli i de neue wohnig ned??
Ech muess morn ned go schaffe ha frei, hoet hani au scho frei gha!!!
Dafuer muess eh darf ech de am Sonntig weder go schaffe.
Hoet obe hani sturmfrei ech muess zum Dylan luege mim Chef sin chli, aber de esch jo ganz en liebe, wenn egr denn bruelet, hoffe ned, saegi ehm eifach chom zum Papi
D Monika und de Basil (min chef met frau) send ebe im Usgang und hent mich gfoget ob ich woerd zu ehm luege!!!
De hond wo die hend esch au ganz lieb, momentan schnarchlet ehr chli lut janu.
hends guet lg kusi
Thömi 1190989374000
Hoi du. ja mues alle früeh afange, damit i uf mini 8h chume. aber jetzt isch zit zom hei go, isch fritig abig! Ab is Usgang. beziehigswis go zügle. bem Michi hemmer gester alli grosse Möbel iegstellt, isch no sträng gsi. see you Thömi
simone 1190959602000
guguseli
mmmmmmmhhh die Kerschstängeli send au guet.Kusi noeinisch danke vel mol.schaff schön ond bes bald simone
anonym 1190875669000
Hey Thoemi
Besch scho am schaffe?Ech soett ez go schlofe,be mega mued ond es esch scho mega spot.Naja es esch eigentlech no net das rechtige,han mol weder opis posget.Aber soett gli cho De noegscht Flueger fliegt am 28 Dezember foer mech noch Los Angeles.He das glaub ech der das au grad weder wetsch go,chani no vollzieh.Machs guet. Lg Irene
Thömi 1190873846000
Hey ihr zwoi.
Wenn flügt de nöchscht Flüger? möcht au weder gha. super geniali Föteli vom Strand!!! gnüssed üchi Zit, au wenner jetzt nöm s zwoite unterwägs sind.

lg Thömi
waeschbi 1190695499000
hey ehr zwoi!

du kusi wenn reisisch jetzt z christchurch doere?
maeldisch di de be mer ech woerd euch de do onde es bieli offeriere!
choend euch de freue do z neuseeland eschs au mega cool! gruess
markus 1190669379000
He Luet mer gots guet, be jetzt grad acho be mim Chef in Los Angeles esch mega cool do!!!!
He also moecheds guet bes jo bald scho!!!!!

Döru 1190645944000
Hey hallo ehr zwoi reisevögel ...

Wie gohts euch eso? ech hoffe ja guet!!!
A mer gahts super, ok, esch echli gloge, d nici weg, d Edith weg, ehr zwoi weg, alli weg! smile
Doch ech schlo mi dore i de schwiiz... smile
Wo send ehr au afi so und was mached ehr???

Ha eu lieb und take care...
Döru
Mäsi 1189663794000
Hallo Zäme

Wenn chond de erscht Brecht? mage gar nöme warte bemi jetzt äbe vom Mäni/Thömi a regelmässigi Brecht med vell Fotis ond Text gwöhnt

Möcheds guet, ond send versechtig!
Edith 1189402355000
heeee hoi ier zwoi!
Ich hoffe, es goht üch guet! ich bin langsam aber sicher au chli nervös... ui ui ui! no ca. 2 woche und ich bin au weg!.... wünsche üch en super ziit und es liäbs grüessli, edith
zweemeter 1189402157000
Hei ehr beide

Wie gohts euch beide den so? Ehr hands jo mega langwielig so viel daser schriebed
Was fuer watter hand er so? Gohts met em English? Kusi, hesch scho Gin gfonde? Da Gin wod do in Airly beach oberchonsch esch ned wirklech herforragend, defor chonsch i jedem Drugshop Gintonic ide Dose oeber, da esch gar ned so schlacht.
Hoffe glie moll oepis vo euch Z ghoere.
liebs gruessli vo Airlie Beach
Margrit Arnold 1189000510000
Hoi zäme
Ich wünsche euch beiden eine sehr schöne Zeit und viel spass auf eurer Reise.
Gruss Margrit
Berni 1188660984000
Hallo zämme..
Wönsche euch no vell spass uf de reis und en gueti zit.
Gruess vo allne.
Globusflitzer 1188613781000
Hello Peoples
Nochdem mer scho in Zoeri en chlini panne ga haend,met em Flugticket vo de Irene,semmer glich poenktlech in london acho.Den haemer statt 2h,4h moesse warte ond noch de Loftloecher vo london noch San Francisco semmer au det guet glandet. Doch am Zoll esch scho die noegschti Panne cho... Schlossaendlech haends eus doch lo ireise ond mer send guet ide Jungendherberge acho. Liebi Gruessli Kusi ond Irene
simone 1188580344000
hey ehr zwe fletzter
ha zwar vo de kerschstängeli nonig brobiert aber schribe üch jetzt glich.irene ha fescht a dech dänkt das au gar kei Loftlöcher ome send!hoffe er chömed guet a.gnüsseds metenand
grüessli simi
Gabriela Hasler Arnold 1188483880000
Hoi Zäme

Ich wünsche dir alles Gute auf der Reise. Viel Spass und bis bald.
Thömi 1188394434000
Hey ihr zwoi
Jupi ben de erscht wo en Itrag macht.
Wünsche üch bedne en wunderschöni Reis. Gnüsseds und lönd öppedie öppis vo üch ghöre.
Möchets guet und bes gli
Liebs Grüessli Thömi