Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Remo & erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :Chanti & Remo entdecken Asien....

Lisi 1201804447000
Hallo ihr zwöi Liebe
Wünsche öich ä ruehige Heiflug u heisse nech härzlech WIUKOMME i üsem o schöne Schwyzerländli.
Äs grossses Lob für die tolle Brichte mit dä supper Föteli, äs isch äs Vergnüege gsy d`Reis uf däm Wäg mit öich zerläbe, merci vieu mau.
Bis gly z`Lisi
corinne & pascal 1201765265000
hey dir 2! dir sit öpe scho ufem heiwäg!
juhuuu - mir freue üs riesig chömet dir wider........! Euch geits da wahrschiinlech anders, aber dir wärdet die Erläbnis uf eune Reise nie meh vergässe! Wider ga chöit dir ja immer wider! Eui Reisebrichte si uf jede Fau immer es Vergnüege gsi z'läse. E richtige Ufsteller im Büroalltag! Mir freue üs uf euch! Küssli schwöschterli
susanne 1201518116000
herzlichen glückwunsch!
ich war irgendwie der meinung, dass ich ein email bekommen, falls ein eintrag in den reisebericht gemacht wird... heute habe ich dann einfach mal reingeschaut - und siehe da, irre viele berichte und NEUIGKEITEN! lesen werde ich sie bei gelegenheit zuhause.
lg, susanne
Greti & Sandro 1201430442000
Hallo zusammen!
Was seid Ihr rücksichtslos, uns Daheimgebliebenen solche traumhaften Bilder zu präsentieren. Da werden wir ja auch alle reif für die Insel. Bald integriert Ihr euch wieder ins "normale" Leben.
Ihr habt eine tolle Reise hinter euch, mit vielen unvergesslichen Erlebnissen, an denen wir durch Eure Berichte und Bilder auch ein wenig teilhalben durften.
Nochmals vielen Dank dafür, Ihr habt das super gemacht. Der Abschied vom Globetrotterleben fällte bestimmt nicht leicht, doch denkt daran, Ihr dürft Euer Leben lang in den wunderschönen Erinnerungen schwelgen.
Auf bald und gute Heimreise

liebi Grüessli

Mami und Daddy
Leila 1201293280000
Wow ihr lieben, dass sind ja neuigkeiten!!! Ja, ihr gehört wirklich zusammen!! Herzliche Gratulation (hab ich doch gedacht !!) Ich freue mich euch dann bald persönlich zu gratulieren! Ich mag es euch von ganzem Herzen gönnen!!

Veli Kössli
Leila
Marcel 1201017976000
Hallo Ihr 2
Gratuliere Euch zu Eurer Entscheidung. Wünsche
Euch von Herzen viel Glück und beruflich weiterhin viel Erfolg. Chantal, ich hoffe
bleibst mir noch einige Zeit erhalten
Liebe Grüsse
und bis bald
Marcel
Lisi 1201003103000
Wott doch nid versuume öich no ä tolli u schöni räschtlechi Feriezyt z`wünsche.
Ha mi langsam erhout vo dere hartnäckige Grippe, ha die letschte Tage bau nume no z`Bett gseh.
Ja, u de möcht i doch däm junge Brutpaar ganz härzlech gratuliere. Jtze het jedes ä Gspane, s`isch keis me alei u dörft zäme ä längi REIS aträtte. Viu Glück u ä liebe Muntsch! z`Lisi
Nici 1200570263000
Hey dir zwöi,
gniesset no die letschte täg i däm wunderschöne land. die föteli si ja dr hammer u me gseht, dass es euch guet geit. fröie mi scho uf die gnauere brichte und diashows denn i vermisse euch haut scho es bitzeli
Dicke Muntsch Nici
Priska und Ralph 1200504510000
Oh la la, Remo macht Nägel mit Köpfen. Ich gratuliere euch ganz herzlich. Vielen Dank für die wunderschönen Photos und die tollen Reiseberichte. Alles Liebe Priska und Ralph
Tom & Christine 1200341267000
Hy dir zwe verliebte. Fröie üs sehr u GRATULIERE ganz härzlech zu eure Verlobig. Isch äue doch so, dass me sich ide Ferie verlobt - muess öbe de o mau id Ferie
Gruss Tom & Christine
Greti &Sandro 1200316327000
Uhuu Verlobte !
Da ist ja einiges gegangen seit dem letzten Bericht.
Nebst traumhaften Ferienerlebnissen,wurden Weichen gestellt für eure Zukunft.
Wir gratulieren noch einmal ganz herzlich und wünschen euch viel, viel Glück für die Zukunft.
Nun geniesst eure verbleibende Ferienzeit weiter in vollen Zügen,denn schon bald hat euch der Alltag wieder.
Herzliche Grüessli Mami und Daddy
D'Bichsus 1200309158000
JUHUUUUU!
Mir gratuliere ganz härzlech zu öire Verlobig! Fröie üs mega fescht für öich!!!!
Rachel und Hannes
Rebi 1200306601000
Hallo ihr zwöi Hübsche
Ha o chly i eui Reisebrichte inegügslet
Mir gratuliere euch vo ganzem Härze zur Verlobig und wünsche euch no spannendi, erholsami u romantischi Ferie.
Grüessli
Rebi & Vito
Jeannette & Dominic 1200303649000
Hallo Ihr Lieben,
das sind ja super Nachrichten. Freuen uns riesig für Euch! Gratulieren ganz herzlich!!!
Gruss und Kuss
Jeannette und Dominic
Priska und Ralph 1200055884000
Hallo ihr Lieben. Gratuliere euch zu eurem 5 jahrigen Jubilaeum. Ich hoffe, der Tag war wunderbar. Sorry für die Schreibfehler im letzten Bericht. Papi hat mit mir ein Hühnchen gerupft!!! Ich habe mich nach Zermatt so beeilt um euch zu schreiben, die Brille nicht aufgesetzt und nicht viel gedacht dabei. Kann halt immer noch besser stricken als fehlerfrei schreiben. Ich freue mich für euch und geniesse eure Berichte. Häbet sorg!!!! Priska und Papi
Lisi 1199889801000
Hallo ihr liebe Asiatli
Die gmüetleche Feschttage sy düre u mir stecke wieder im Autag. Dank öine vieusytige u läbhafte Brichte wärde die länge Winterabende u luunische Wättertage ufglockeret. Äs isch eifach spannend hingerem Pc z`höckle, z`läse u die schöne Föeteli z`gniesse.
Wyterhin aues Guete u no mängs tolls Erläbnis wünscht öich z`Lisi
Greti & Sandro 1199637642000
Hallo ihr zwöi Robinsonli!
Welch schöne Bilder,die Hütte auf Klong Jark Bay erinnert mich an die von Robinson,sieht urgemütlich aus.Die Strände und Buchten auf euren Bildern,ähneln denen der Karibik.
Bei uns herrscht momentan richtiges Aprilwetter,abwechselnd Regen und Sonnenschein bei Temp.um 1O°C.
Remo!Auf dem nächsten Foto möchten wir dich so gerne mit Zöpfchen sehen.Ha haa!
Ganz härzlechi Grüessli Mami und Daddi

Priska und Ralph 1199613357000
Hallo ihr Reisenden. Wir hatten tolle 10 Tage in Zermatt verbracht, hoffe das mms ist angekommen vom Msatterhorn. Remo, es ist so toll, diese Landschaft, die zeigen wir im Sommer mal Chantal an einem Wochenende!!! Auch in zermatt gibt es Baaren!!!! Hanspeter hat in den Doloiten beim Boarden den Fuss gebrochen!!! Aber es heilt. Remo, wahrst du noch nicht beim Coiffeur??Ich hoffe, Chantal hällt das noch aus!!!Danke für die Reiseberichte und die Photos. Liebste Küssli Priska und Ralph
Priska und Ralph 1199613354000
anonym 1199568497000
Hallo ihr beiden lieben!!

Endlich finde ich mal einen passenden Moment euch einige Zeilen zu schreiben! Hattet ihr einen schönen Silvester? Liebe Sweety du hast mir ein sms geschickt aber leider kam es bei mir leer an? Wahrscheinlich ein missverständnis ) habe mich trotzdem sehr gefreut! Besten Dank!! Ich möchte euch noch nachträglich nur das aller Beste und Liebste für das noch sooooo junge neue Jahr 2008 wünschen! Ganz viel Mut, Freude, Glück und Gesundheit und natürlich noch viele, viele schöne Augenblicke auf eurer Reise!! Vielen Dand für eure Fotos und Berichte!! Hab euch fest lieb, viele Grüsse aus der nass kalten Schweiz eure Leila
Greti & Sandro 1199551017000
Hallo Ihr Lieben!
Potztausend!! Ihr seit ja wieder fleissig gewesen. Lieben Dank für die neuen Berichte und Bilder. Verbrachten auch gemütliche Feiertage, hatte recht gutes Skiwetter, jetzt leider regnet und föhnt es und wir bangen um den schönen Schnee.
Wünschen Euch Globetrotters weiterhin alles Gute und schöne Erlebnisse.
Muntschis....Mami und Daddy
Jeannette & Dominic 1199390247000
Hallo Ihr Lieben!
Wir hoffen, Ihr habt das neue Jahr gut begonnen. Wünschen Euch weiterhin eine aufregende Zeit und freuen uns schon jetzt sehr auf Eure Erzählungen. Denken sehr oft an Euch. Liebe Grüsse
Regi und Ueli 1199361868000
Hallo dir zwoei Liebe
Afe mau aes wunderschoens noeis Jahr wuensche mir oeich vo Haerze.Mir hei ae unvergaessleche Silvesterabe am Sydney Harbour erlaebt.Morn fluege mir wyters zum Uluru.Ig froeie mi ganz fescht uf ds Ourback,mini heissgeliebti Landschaft:roti Felse ,heisse Sand,Buschwaerk und Eukalyptusboeim ,wo dr Hitz d Stirne biete und Moensche,wo mit Hilf vo uraltem Wuesse und Verbundeheit mit dr Landschaft kilometerwyt de Songlines entlang wandere gfuehrt vo ihrne Ahne...
Maeude ues wyder vo daheime.Loet nechs wyter la guet gah.Muentschi Regi und Ueli
Nicole und Steh 1199121915000
Hossa! Mir si itz frischfröhlech in Merlige am bädele, sprudle und viu schwitze... Schad hets nid klappet, dass Dir mit üs fieret. Doch das hole mir nache! Mir wünsche öich äs super Fescht hüt Abe und fürs 2008 ganz viu Gsundheit und Glück!
Gniessets witerhin und bis gly!
corinne & pascal 1198747807000
Hey dir 2! Frohi Weihnachte wünsche mir Euch! Bi nid sicher ob üses SMS isch aacho. Mir hei hie eifach wider mau viiiu z'viu gässe und trunke - aber es isch super gsi! Hoffe eues Wiehnachtsmenu isch guet gsi - s'restaurant gseht ufem föteli ämu scho mau mega schön us!!
Wo löt dirs la krache über silvester? Nämet de s'natel mit - i mäude mi! Küssli und bis gly
Priska und Ralph 1198668194000
Frohe Weihnachten ihr zwei. Wir hatten den Geburtstag von Grosspapi schön gefeiert. Es gab viel Arbeit. Remo du hasst mir gefehlt. Dafür haben wir nun 2 Flaschen Wein und 5 Flaschen Bier mehr im Kühlschrank!!!! Chantal hat Grosspapi sehr gfehlt. Ich hab ihm versprochen, dass du ihn sicher schnell besuchen kommst!!! Wir hatten es lustig und zufrieden. So, ab nun sin wir in Zermatt bis am 5 Januar. Melden uns per SMS. En decke Schmotz an beide, ihr fehlt uns sehr. Priska und Ralph
D'Bichsus 1198583791000
Öpis Wiehnächtlechs für öich:

Ich dank dir für das Licht der Kerze,
das du für mach hast angezünd't.
Ich dank dir für dein Augenstrahlen,
das von der Macht des Lichtes künd't.

Du sagtest, dass es besser wäre,
wenn eine Kerze man entfacht,
als endlos Klagen nur zu führen
über die Finsternis der Nacht.

Mir wünsche öich, dass dir geng dra dänket es Cherzli az'zünde wenns öich z'dunkel wird, öich ar warme Flamme chöit wärme, am Liecht chöit fröie und d'Hoffnig drhinger erkennet. Und faus dir mau kes Zundhölzli heit, wüsst dir geng, wo dir eis finget...

Merry Christmas
Rachel und Hannes
Lisi 1198431627000
Hallo ihr zwöi Entdeckerlis
Mit Elefante z`schwadere tönt gmüetlecher aus i üsere cheuti z`gütterle. S`het aber ou sy Reiz, we d`Sunne die biechtverhängte Böim u Tanne lat la glitzere gseht das prächtig us.
Vo Härze wünschen ig öich a öiem userläsene hübsche Örtli fröhlechi Wienachtstage u mit bsunders choschtbare Aperölis ä guete Rutsch i z`nöie Jahr. Liebi Grüessli z`Lisi
leila 1198412480000
Liebste Sweety, lieber Remo

Ich möchte es nicht versäumen euch beiden lieben eine fröhliche, schöne Weihnachten zu wünschen auch für das neue Jahr wünsche ich euch von Herzen nur das aller Beste. Viel Mut, Glück, Liebe, Erfolg, Gesundheit und vorallem Leichtigkeit die euch mühelos zu euern Zielen fürht und allen Aerger von euch abprallen lässt!

Ich denke sehr oft an euch und wünsche euch weiterhin viele spannende und schöne Erlebnisse auf euer Reise!

Dicker Schmutz

Leila
Priska und Ralph 1198345729000
Toll, euer Reisebericht. Ich friere hier beim Walken die Finger ab, und träume von eurer Reise. Ich bin drauf und dran, Urlaub zu machen und eure Reise nachzuäffen!!! Ob Papi mitkommt?? Am 23 feiern wir mit den daheimgebliebenen Kindern Weihnachten. Schreibe euch dann, was gewichtelet wurde. Wird sicher lustig. Und wir stodssen dann noch auf euch Beide an. Küssli Priska und Ralph
Greti & Sandro 1198327572000
Unsere Lieben!
Nun hat es doch noch geklappt mit einem lauschigen Plätzchen über die Festtage.
Wir stellen uns gerade Weihnachstpalmen vor, reichlich geschmückt. Die sind doch auch festlich, einfach anders, so wie der adventliche Ritt auf Elefant Blümchen, anstatt auf dem Esel von St.Nikolaus.
Wir denken, auch ohne "glosses Maare" doch mit Rollers und italienischem Chefkoch ist für Eures
weihnachliche Wohlbefinden gesorgt.
Lieben Dank für Eure Berichte, aus Ihnen erkennen wir, wie gut Ihr Eure Reise auskostet. Macht weiter so!
Herzlich Mami&Daddy
Gschäftlich 1198238529000
Hallihallo zämä
remo chasch du bitte schnäu ar frou sturzenegger zrüglüte. es geit umene atrag wo me no söt öpis ändere. merci viel mal, gruess buri
hehehehehehe.....scho lenger nüme ghört so öpis he remo. d brichte si würkli mega spannend zum läse u o bilder si sehr idrücklech. bi üs isch es enorm chaut, aber so hei mr trotz em fählende schnee glich chli wiehnachtsstimmig...bbrrrrrrr auso, ig wünsche öich beide doch witerhin viel vergnuege uf öire entdeckigsreis. greez us dr chaute schwiz PS: remo du wirsch de ä nöie brokerbetreuer übercho, dr willi geit per 31.03.08.
carole 1198150327000
hallo ihr beiden. ich wünsche euch ein schönes weihnachtsfest unter palmen guete rutsch ins neue jahr. weiterhin eine schöne und erlebnisreiche zeit. liebi grüess, carole
Priska und Ralph 1197912469000
Hoi ihr reisenden. Bei uns ist es bitterkalt. Auf der Scheidegg aber viel Sonne wärmer und tolle Schnmeeverhältnisse. Papi musste aber im Chalet tüchtig heizen!!!10 Grad Minus!! Keine Palmen und kein Meer, dafür Wein und viele Kerzen. Küssli und danke für die schönen Berichte. Schaue jeden Tag rein!!!!
Lisi 1197572812000
Mit grossem Inträsse verfougen ig öie Reisebricht, äs isch fantastisch was dir scho aues erläbt heit u üs löt la teil ha - Merci viu mau - Bi üs isch`s trüeb u chaut, am Vorderabe het d`Frou Holle chlei beduure gha u ou z`Flachland für nä Momänt liecht puderet.
Wünsche nech wyterhin ä unvergässeni tolli Zyt u verblybe mit liebe Grüessli. z`Lisi
Priska und Ralph 1197569330000
Danke für die schönen Berichte. Wir sitzen da in der Kaelte und warten auf Weihnachten. Geniesst die Hippiezeit. Gehen am Freitag Skifahren und denken uns die Palmen!!!! Priska und Palph
Priska und Ralph 1197569328000
Greti & Sandro 1197566225000
Hallo Zusammen,
heute senden wir Euch auch Grüessli aus dem Paradies, hatten einen wunderschönen Skietag bei paradiesischen Verhältnissen (Sonnenschein, Pulverschnee und kaum Hippies auf den Pisten).
Eure spannenden Berichte und die Bilder wecken auch bei uns erneut die Reiselust.
Euch wünschen wir weiterhin viel Spass " u heit sorg zu de Elefante!!"
Liebi Muntschis
Mami&Daddy
Leila 1197565008000
Hallo Ihr beiden! Wie geht es euch? Habt ihr es gut? Sicher ist es schön warm und sonnig bei euch! Hier in der Schweiz ist es grau, nass und kalt also geniesst es in vollen Zügen und habt euch fest sorg auf euer Reise!!
Es umarmt euch von Herzen Leila
Rachel & Hannes 1197527978000
Hallo Rucksacktouris!
Öii Reisebrichte si u spannend zum läse! Und di schöne Föteli entfache auso scho chli Fernweh... Mir si u froh, heit dirs so guet uf öiem Reisli! Witerhin sunnigs Wätter, ke Sunnebrand, interessanti Toure, suberi Hotelzimmer und viu unvergässlechi Idrück wünsche öich
Rachel u Hannes
P.s.: Dir fählet üs scho chli!
Greti & Sandro 1197313688000
Liebe Chantal Lieber Remo
Wir wünschen Euch vergnügte Tage im Paradies.
Liebi Grüessli
Mami&Daddy
Greti & Sandro 1197212330000
Hallo Chantal und Remo!
Vor einer Woche seit Ihr aufgebrochen um Asien zu erkunden. Ihr habe die kurze Zeit gut genutzt, wir staunen was Ihr alles schon gesehen habt. Es macht uns richtig Spass in Eurem Reisebericht herum zu
"schmöckern". Grosses Kompliment!
Hier warten wir immer noch auf den Winter, leider regnete es bis auf 1800 m. Hoffentlich hat das Wetter bei Euch gute Laune und Ihr natürlich auch.
Härzlechi Grüessli
Mami & Daddy

anonym 1197047368000
Hoi zäme!! Bei uns regnet es ununterbrochen!!! Wir denken oft an euch. Chantal, das Päckli ist aus Deutschland wieder hier her gekommen. Adresse falsch!!! Es schöns Tägli Mami und Papi
Greti & Sandro 1197028727000
Hallo Globetrotters!

Der interessante Bericht hat uns in den Bann gezogen, warten gespannt auf den "Nächsten".
Danke das wir die Reise mitverfolgen dürfen!
Wünschen Euch weiterhin viele tolle Erlebnisse und senden

herzliche Knuddis

Mami & Daddy

Peter & Christine 1197017270000
Hallo dir zwöi Reiseluschtige
Mir hei itz grad vom Lisi Eue Reisebricht übercho. Gniesset die Zyt, es geit so schnäu düre. No e Frag a di Chantal, het sich das Äffli äch e chli i die verliebt, dass es dir grad ads Bei bislet het, oder bisch nid so nät gis zuenim? Mir wünsche Euch uf jede Fau ganz schöni Vorwiehnachtszyt u de o schöni Feschttage.
Dicke Muntsch Peter & Christine
Lisi 1196933346000
Hallo Zäme
Danke für dä toll Istieg i Reisebricht, ifröie mi uf jedi Zyle wie uf d`Föteli, äs fäut nume no dr Gschmack. Heits guet u löt nech hüt nid vom Samichlous la hänsle. Liebe Muntsch z`Lisi
anonym 1196884377000
Hoi zusammen. Danke, dass ich eure Reise vor dem Pc miterleben darf. Freue mich auf mehr. Ps: unserv Büromöbel wurde zusammengeflickt und sieht jämmerlich aus. Ich habe dem Pfister angerufen, dass Papi und ich dieses Büromöbel nicht akzeptieren. Mal schauen, was passiert. Küssli Mami
anonym 1196884375000
Lisi 1196881099000
Hallo Chanti u Remo
Danke für`s Mail, i fröie mi uf ä Reisebricht.
Wünsche nech aues Gute u hoffe du Chanti hesch die guet erhout.
vili liebi Grüessli vom Lisi
Lisi 1196881095000
Hallo Chanti u Remo
Danke für`s Mail, i fröie mi uf ä Reisebricht.
Wünsche nech aues Gute u hoffe du Chanti hesch die guet erhout.
vili liebi Grüessli vom Lisi
Jeannette und Dominic 1196675450000
Hallo Ihr Lieben,
wir hoffen, Ihr seid gut angekommen. Habt viel Spass! Und Dir Chantal nochmals Gute Besserung! Vergesst uns nicht!!
1000 Grüsse und Küsse
Marcel 1196666674000
Wünsche Euch beiden viel Glück und tolle Erlebnisse auf Eurer Reise.
Viele Grüsse und bis nächstes Jahr )
Marcel
Rachel 1196636585000
Hallo dir zwöi Reisefüdlis!

I hoffe öie Flug isch ohni Zwüschefäll oder Turbulänze verbigange! Wott öich nume nomau guets Reislä wünsche. Gniessets!

Rachel
di grossi schwöschter 1196438643000
Hey dir 2!
Jetzt nachets langsam ! Beniede Euch furchtbar fescht und freue mi scho riesig uf eui Reisebrichte! I wünsche Euch vili schöni Iidrück und Erläbnis vo dr schöne grosse Wäut! Häbet sorg zu Euch und gniessets ganz ganz fescht!

Dicks Schmötzi
susanne 1196416380000
liebe chantal und remo
ich wünsche euch beiden in diesen 2 monaten nur gfreuts und hoffe, schon bald den ersten bereicht zu bekommen!
liebe grüsse, susanne
Bootsmann 1196348419000
Hallo Ihr Beiden, was beneide ich Euch! Kommt gesund wieder!!! Alles Liebe, Sistiana + 3 doggies
anonym 1194350262000
Sali Remo und Chanti
Ich wünsche Euch ganz viel Spass auf der Reise.
Fliege selbst am 18. November nach Asien und werde 4 Monate unterwegs sein. Kambodscha ist auch eins meiner Ziele. Vielleicht kreuzen sich ja unsere Wege!! Gruss aus SG
Lara
Remo & Chanti [?] 1194252753000
Hi

Wir würden uns während der Reise sehr über Gästebucheinträge freuen. Also schreibt drauf los

Liebe Grüsse Remo & Chanti