Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Tamara erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :Mit Rucksack und Zahnbürste um die Welt- Südostasien 2011

Yvonne 1314893468000
Also i lies dini Bricht sehr gärn aber dis Gestebuech isch au rächt unterhaltsam.

Gniesses und bis gli gli
anonym 1314728718000
Hey Tussi, i blib anonym Schrib dr aber glich dri da du dich jo überne Bricht freusch. Freu mi wenn de widr ume bisch denn mache mr e Tussi dag

Gniesses no und bis gli.

muuuuzi
Debby 1314728336000
mues nume öppis los wärde. öppis wichtigs:
du fäusch mir!! chum äntlich wider zrüüüüüg... -.-

Love uu <3. müntschi dis debby.
Antwort des Autors: i vermiss di au schaetzeli, i vermiss eusi kaffipause, euses alles-berede-miesse-und-denn-gohts-eim-wider-besser- sessions und eifach...di! nur no 10daag=)
Roland 1314680610000

sehr interessanter Bericht!
erstaunlich wenig Fehler!
der schlimmste: es heisst "Schweinepenisse", nicht "Schweinspenisse"
lg
Antwort des Autors: Hahaha... Lieber Roland
Wenn du wuesstest, dass ich diese Berichte teilweise mitten in der Nacht, im Bus oder im Flugzeug schreibe, nur um meine Umwelt zu unterhalten und informieren (und es mir ziemmlich egal ist, wo Fehler sind und wo nicht=))wuerdes du mir diese verzeihen, da bin ich mir sicher

Zum Thema Schweinepenisse aber noch kurz. Ueber dieses Wort bin ich tatsaechlich gestolpert, da kann ich mich dran erinnern. Weil eigentlich haben SCHWEINE ueberhaubt keine Penisse. Wenn ich aber sowas wie "...auf dem Markt findet man alles, sogar Eberpenisse...", geschrieben haette, haette sich wohl jeder von euch an den Kopf gefasst (und du am meisten)

hehe..soviel zu dem, aber danke fuer die Info..=)
Rolf 1313735246000
Hallo Zusammen

Es kommt mir ziemlich bekannt vor, wenn ich Eure Geschichten durchlese. Wird wohl Zeit, wieder einmal etwas in dieser Art vorzubereiten
Ich wünsche Euch Beiden weiterhin eine unfallfreie und spannende Weiterreise. Kulinarisch hat mich Euer Bericht bis anhin zwar noch nicht so Überzeugt

Liebe Grüsse

Rolf
Antwort des Autors: Hehe.. neben Nudelsuppe Nudelsuppe Nudelsuppe, ab und zu Reis und eben den Huehnerfuessen, sind wir in Kambodscha bei gehauteten Froeschen, Insekten, Frittierten Spinnen und riesigen Tintenfischen angekommen...-yeeha!

Ich habe mich noch nie im Leben so sehr nach Buurebrot, Nuesslisalat, Spaghetti und Apfelstrudel mit Vanillesauce gesehnt wie jetz=)
(und schoggi, himmel, wie i schoggi vermiss..)
Yvonne 1313169663000
I würd mi no chli anderscht als nur kulinarisch betätige, süscht
passe die neue Massazüg sicher nümme bis dir deheim sit!
Gniesset die warmi zyt, do isch es ziemlich frisch und herbstlich.
liebi grüess
Yvonne 1312653211000
Spannend, schrib witer, bi in Gedanke no lang z Bali, sisch so schöööön gsi.
Allei heireise isch ganz speziell gsi,aber i freu mi, dass für di s. Abentür witer
got liebi grüessli Ma
Roger 1312201783000
Hallo Du
guet gschriebe hesch dä Reisebricht. Mä cha mit bizzli Phantasie fascht mitreise. Tönt ziemli ufregend und spannend. Nä weis halt nie was no alles so uf ein zuechunnt. Viel Spass uf jede Fall und chömmed gsund uf Nunnige zrug ;-D
Salome 1312160734000
hei ich ha din reiebericht mol dure gläse und isch echt supper interesant mues i sage ich wünsch dir no ganz e schöni zit und das der no tolli sache derfet erlebe!!! liebi griess
Antwort des Autors: yeeeahh- so haerzig vo dir!
jo i blib dra, gar nid so eifach immr zu internet z cho- aber sisch aecht eifach nur super, chas jedem nur empfehle=)