Besuch der Kiwis und der Burmanen

Reisezeit: September 2014 - Januar 2015  |  von Cyril, Nicole, Lorena & Hansruedi, Allemann, Walser & Probst

Nordinsel Neuseeland: 12. und letztes Weekend

Good Bye North Island....

Juhui, d Schueu isch düre, d Prüefige inzwüsche au und jetz hei mir ändlich FERIE Do no die paar letzte Föteli vor Nordinsle

YES! Mir heis hinger öis, d Prüefige si dure!  das müesse mr fiire...

YES! Mir heis hinger öis, d Prüefige si dure! das müesse mr fiire...

ir letzte Wuche hei mirs ändlich au no gschafft ufe berüehmt Turm z go und d Ussicht über Auckland z gniesse....

No es letztscht Usflügli mit öisne Gastgschwüschterti

z Wellington hei mir de no e churze Stopp gmacht für nes "chlises" Tennismätchli und dr Roger Feder hätt sich auso sehr müesse astränge, wenn är gäge öis e Change hätt wöue ha

Und de si mir uf d Fähre in Richtig Südinsle.... Und tschüss!

Du bist hier : Startseite Australien & Ozeanien Neuseeland 12. und letztes Weekend

12 wöchiger Sprachaufenthalt in Auckland NZ mit anschliessenden Ferien in Neuseeland und Myanmar (Burma)