Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Nadja erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :Schweiz - 6 Monate around the world....

Käthi Kubli 1231244763000
Hallo Nadja.....i ha hüt grad no dr letschti Tag verwütscht, wo me enand no e guats Johr wünsche cha. Also, i wünsche dir vu Herze e tolls, gsunds, glüggligs un schöäs 2009. Chumm wieder gsund un gstärkt mit vielne schöäne Idrügg hei un fass in dr Schwiz, oder wo au immer, wieder guat Fuess. Machs guat un gnüsses no, bi üs isch es sauchälti....liebi Grüess Käthi
gotti 1230588738000
liebi nadja,viele dank für dini karte, wo rechtzitig uf wiehnachte i troffe isch.i schäm mi recht, dass i dir nid rechtzytig gschriebe ha. ha de ganz dezember nie is internet gluegt.ha di aber nid vergesse, hoff s sms hegsch übercho. i wünsch dir jetz scho ganz en unvergessliche rutsch is 2009,de ganz bestimmt ha würsch.blieb gsund, vorsichtig und gnüsses, alles anderi me im neue johr,allerliebsti grüss dis gotti
anonym 1230539129000
Liebe Nadja,
ich hoffe, Du hast schöne Weihnachtsfeiertage verbracht. Nachdem ich vor den Feiertagen nicht mehr dazu gekommen bin, diese Nachricht zu schreiben, hole ich das nun nach und wünsche Dir auch gleich einen guten Rutsch ins neue Jahr 2009, wo auch immer Du Silvester verbringen wirst.
LG aus dem winterlich kalten München. Guido
anonym 1226912351000
Hi Nadja,
Deine Berichte klingen ja super und die Bilder sind spitzenmäßig. Ich bin ein eifriger Leser. Dir wünsche ich alles Gute und weiterhin eine schöne Reise.
Lg Guido
Jürgen B. 1226486414000
Hoi Nadja

Zerscht mol, beschta DANK vör die nette Reiseprichtli. Freu mi scho uf di nöchschta! Muas säga, du siasch ächt was... ned schlächt, bi diar das gad a bez niedig.
I frog gär ned wias häsch, ma siat jo, es goht diar beschtens und so söll das oh bliba
Ka nu säga, gnüsses witerhin!
Take care!
Liaba Gruass
Jürgen B.
Käthi Kubli Azmoosanonym 1226091617000
Hallo Nadja, mit grossem Intresse verfolg i dini Weltreis via Internet un i freu mi natürlig für Di, dass es Dir gfallt un vorallem dass es Dir guat goth, hoff i z'mindescht.Muess jo hammermässig spannend und interessant si !!!
Gnüss es no, blieb gsund und sie lieb gegrüsst Käthi
gotti 1225142074000
hoi nadja, jetz ha i dini bricht wieder gfunde, weisch i bi kein profi.freut mi , dass es dir guet got,also i bewundere di scho, wie du so umenandreisisch.Wo nimmsch ächt du de mum her? I finds mega cool vu dir und wünsch dir witerhin e mengi spass und dass gsund blibsch.bhüet di, liebs grüssli us em werdeberg, gotti
Astrid 1224494564000
Hallo Nadja,
Ich finde es sehr interessant deine Reiseberichte zu lesen. Es freut mich, dass du soviel Spass auf deiner Reise hast. Wünsche Dir weiterhin viel Spass. Liebe Grüsse Astrid
gotti 1224448364000
hoi nadja, habe deine neuen photos gesehen und daran glaub ich zu erkennen,dass es dir wieder gut geht.du lernst ja eine unmenge leute kennen.ob du so einen ferienboy mit nach hause bringst???weiterhin viel gfreuts, spass und viel glück aut deiner reise, herzlich gotti
Antwort des Autors: Hoi Gotti
Jo jo i bi scho laaang wieder gsund. Mir gohts tip top und i gnuessa jedi Minuta uf minera Reis. Im Moment bin i in 'Bay of Island' in Neuseeland. I macha di ganz Nordinsla und denn no d Suedinsla... Luet trifft ma uf Reisa jedi Menge - allei reisa isch absolut kei Problem!

I wuenscha dir au alles Guati!
Lieba Gruass
Gotti 1223661208000
Hallo Nadja
Bist du wieder gesund und auf der Weiterreise?
Ganz liebe Grüsse Gotti
anonym 1223159072000
liebe nadja, ich wünsche dir,dass du wieder ganz gesund bist und deine reise fortsetzen kannst.ganz liebe grüsse gotti
Nadine 1222199320000
Hallo Nadja

Das klappt ja super mit deiner Homepage. Hoffe es geht dir gut! Geniess es weiterhin und pass auf dich auf!

Liabs Grüassli
Nadine
kesseli vreni 1221596273000
hallo nadja, das ist ja toll, was du alles erlebst, lese es mit begeisterung!behüt dich gott und noch viel spass, pass auf dich auf, liebe grüsse aus buchs, dein gotti vreni
Antwort des Autors: Hoi Gotti
Vielen Dank fuer den Gaestebuch-Eintrag - hat mich sehr gefreut! Tja leider gibt es nicht nur die schoenen Seiten auf Reisen, ich erhole mich gerade von einer Nahrungsmittelvergiftung. Aber nach 3 sehr schlechten Tagen gehts mir heute schon um einiges besser. Auch in Kambodscha muss man keine Angst haben, wenn man krank wird. Ich war in einem sehr sauberen Spital und wurde von einem englisch sprechenden Arzt sehr gut betreut!
Machs gut!
Liebe Gruesse an die ganze Familie!
Matthias 1221549335000
Hallo Nadja,
die Berichte sind sehr interessant und machen Lust auch wieder nach Viet Nam zu reisen.
In Ha Noi gibt es über 100 Sinh Cafe, aber nur eines ist das originale... die anderen schlechte Fakes.
Gruß
Matthias
Antwort des Autors: Hallo Matthias.
Danke fuer den Hinweis...dann habe ich wohl ein Fake erwischt. Habe es grad noch angepasst in meinem Bericht!
Los geht's auf nach Vietnam...was haelt dich fest??

Gruss Nadja
Marco E. 1221468270000
Hoi Nadja
So mehr oder weniger zufällig bin ich auf deine Seite gestossen. Ein bisschen wehmütig lese ich hier deine berichte und fühl mich gleich 2 jahre zurückversetzt bei meiner eigenen Reise.
Pai, Hoi An... einfach wunderbare Plätze dieser Erde! Ich wünsch Dir superviel Spass und Eindrücke auf deinem Trip, geniess es und pass auf dich auf!

Liebe Grüsse
Marco
Antwort des Autors: Hey Marco.
Schoen von dir zu hoeren... kann mir gut vorstellen, wie du dich fuehlst. Reisen ist einfach wunderbar und ich bin dankbar, dass ich das alles erleben darf.

Liebe Gruesse
anonym 1221118256000
Hoi Nadja

Jetz bisch scho an Monet furt und häsch sicher einiges erlebt. Bi gspannt... Und i vermiiiissss di!
Gnüss d Sunna, d Geckos und alles was sus no so kreucht und fleucht.

Liabi Grüass
Corina
Maya + Andy 1220784873000
Hallo Nadja
Da ich ja nicht so ein Compi-Freek bin, hab ich zu spät bemerkt, dass ich das Datum ganz vergessen habe. Also: Es ist Sonntag, 6. September 2008 und bei uns giesst es wie "us Kübel". Tschüss
Maya + Andy 1220784624000
Hallo Nadja
Habe gerade deine Reiseberichte gelesen und bin total begeistert. Bewundere deinen Mut, alleine eine solch abenteuerliche Reise in Angriff zu nehmen. Wünsche dir, dass du viel erlebst, viele tolle Leute kennen lernst und dass dir die vielen Eindrücke von Land und Leuten in toller Erinnerung bleiben (auch wenn manchmal nicht alles klappt!!! hihi..heisse Dusche..!!!) Also Nadja, weiterhin viel Spass und ich freue mich schon auf mehr "Geschichten" von dir. Heb dir Sorg, mir dänkid z'Widnau a di. Liebs Grüessli Maya und Andy
Guido 1219043264000
Hi Nadja,
das hört sich ja echt nach adventure-holidays an. Ich wünsche Dir viel Spaß, gute Erholung, viele gute Eindrücke und viel Glück für Deine weitere Reise. Liebe Grüße Guido
Nadja Casty (Eggenberger) 1218737815000
Ciao Nadja, i han vo mim Mami dia Page übercho und do han i grad müssa inagüggsla und luaga wo Du grad unterwegs bisch und was Du für tolli Sacha erlebsch. I kriaga grad au Fernweh über.... I wünscha Dir viel, viel Spass bim Reisa, a huffa tolli Erlebnis und take care! Liabs Grüassli usam Bündnerland Nadja
Petra und Patrick 1218652643000
Hoi NadjaIsch scho 1 Wocha her sit i di uf dr Bahnhof brocht ha. Isch also scho 1/26ischtel ummi Gnüss dini Zit und heb Sorg. Mir gnüssen üseri Feria o trotz em Rega! Liebs Grüessli Petra und Patrick us Äzmes City
andrea 1218403754000
hi

wünsch der en super start. das chunt sicher guet! ich starte am 23te vo züri uf bangkok und han dänn e ziemlich ähnlichi route

liebe gruess
Antwort des Autors: Hoi Andrea

....jo denn muesch Gas geh, dass mir ues viellecht irgendwo treffe choennten. I bi jetzt in Chiang Mai im Norde. Vo wo bisch denn du?
Denn wuensch i dir in dem Fall o viel Spass!!

Gruass Nadja
frank 1218195378000
wie ist denn das wetter bei dir? es ist doch z. z. regenzeit...
bin ab 14.8. auch in bangkok!
gruß frank
Antwort des Autors: Hallo Frank

Bei mir regnet es oft mal. Aber kein Problem, es ist ja trotzdem warm. bin bereits weiter nach Chiang Mai. Bin froh, endlich aus Bangkok weg zu sein. Solche Grossstaedte sind nichts fuer mich .

Gruss Nadja
Katja 1218121365000
Hallo Nadja

Hoff du häsch dr Flug guat öberstanda und bisch guat ako! Viel Spass bim Erkunda vo Thailand und hoff, dass d'Sita bald weder aktualisiersch und mr uf em laufenda sin!

liabi Grüassle
Katja
Alessandra 1217861798000
Liabi Nadja

I wünsch diar uf dira Weltreis und för di kommenda 6 Mönet alles alles Guate. Passisch uf di uf, knüssisch d'Zit und kum wedr gsund zrock.

Liabi Grüassle
Alessandra