Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich David & Fabienne erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :In 4 Monaten von der Halbinsel Yucatan nach Venezuela

anonym 1338732164000
dise quallen sind echt blöd
Benn 1295668666000
Hey,
wirklich superschoene Bilder und ein toller Bericht. Danke. Vielleicht schaue ich mir die ein oder andere Station bald selber an
anonym 1256201072000
toller Bericht, danke für die Informationen und Fotos!!!
Familie Schneider 1177310850000
Liebe Fabienne Lieber David, bald ist es soweit und Ihr steigt in den Flieger! Geniesst die letzten Stunden, und einen angenehmen Flug wünschen Sibylle,Andi,Nina,Jan und Aline
Antwort des Autors: Hoi Zaeme
Leider chanis im momaent nuem so gniesse, be scho schurig ufgregt
Julia 1177306058000
Baldbald ist es soweit
Schön, dass der äntlech weder hei chömet, eg chas chum abwarte öich weder z'gseh ond id Arme z'näh! Gniesset die letschte zwöi Täg ond e tolli, ribigslosi Röckreis id CH!

Decke Schmotz ond bes öbermorn (hört sech rechtig guet ah)

Julia
Antwort des Autors: Hey Julia

Jo, das hoert sech sehr guet ah, fing ig auso ou!
Mer freue ues uf euch, muntsch
Fabienne und David
böni 1177166159000
hey dir zwöi höbsche!eg find der sind langam gnueg knosprig brotet und dörftet jetzt hei cho!der räscht gniesset aber nur nokiss, freu mi!ram.
Antwort des Autors:
Ig versprich dr, mer choeme so schnaeu wies Flugzueg cha fluege.....
Doris,Jasmin, Colette 1176745501000
Hallo zäme,mir drü hei späte und bewundere öichi schöne Föteli...scho gli bisch du ou wider unger üs und mir fröie üs uf di.mir si gschpannt was du üs aues zferzeue hesch...häbet sorg bis gli und e gueti Heimreis..
Antwort des Autors: hey Spitaufroue
Finges schoen, dass dir trotz schaffe no chli Zyt finget ah ues z'daenke und en Ihtrag z'schribe
Mer gseh ues, Fabienne
tina 1176737173000
hallo der zwöi!
bestuunen grad euchi fotos während em schaffe am schauter und vernachlässige ganz die arme chunde wöuine nume mini haubi ufmerksamkeit schänke!
gniesset no dr räscht vo euchere reis!
liebe gruess
martina
mirjam 1176671964000
Liebe Fabienne
Lieber David
Wir freuen uns alles sehr auf eure Heimkehr, komme soeben aus Spanien zurück und kann bestätigen, in der Schweiz ist es doch am schönsten. Herrliches Wetter, könnte nicht schöner sein, die Blütenpracht unübertrefflich.
Eine angenehme Heimreise und liebe Grüsse
Mirjam
Peter 1176662969000
Liebe Fabienne
Lieber David
Wir wünschen Euch eine gute Rückreise!

Liebe Grüsse Marianne, Peter, Yumi, Lara
Antwort des Autors: Merci viu mou
gruess vor Fabienne und em David
Va 1176497302000
Liebi Fabi und David,
so so, dir heit auso die Kueh-Rasse z' Panama gstudiert. Limousin und Simmetaler hani ou, nume die letschte 25 % si bi üs Holstein. Bi üs si jez d'Küeh wider uf der Weid, sit ere Wuche hei mer Temperature vo 23 - 25 Grad und die nöchsti Zyt söu s so blibe. Mir freue is ufe 25. April.
Ganz liebi Grüess VA + Mue
Nicole Gisske 1176232244000
hey Fabe
jetzt chunt der Schlussspurt...Die zit isch mega schnäu düre. Wenn Dir zrug chömet chöit Dir do grad witer sünnele, hi. Mir heis mega.
Wünsche euch no e chilligi Zit und bis bald. Muntsch..Nice
Antwort des Autors: Hallo Nice
freue ues jetzt glich afe chli zum hei cho... schliesslich ischs ir Schwiz jo ou schoen und de hei gaeng no am schoenschte
Hasta luego, besos
Tyll's Dive 1176168325000
Hallo
vor einiger Zeit hat Sabrina ganz zufaellig auf euren Berichte gestossen. Wir sassen da und dann , ja das sind ja David und Fabienne!!!!!So dann dachte ich mir ich wollte noch mal selber schauen. Fabienne, schoenes t-shirt
Habt Ihr Audry und Andrew getroffen? Oder waren sie weg? wo Ihr auf Little Corn waren.
Wir haben immer noch sehr viele Schweizer bei uns gehabt, und haben alle auch bei Jenny gewohnt. Bald muss sie schweizerduetch verstehen koennen.
Viele Gruesse von uns allen (inclusive Lowfat)
Dorte
Antwort des Autors: Hallo Dorte/ Tyll's Dive

Das ist aber eine freudige Ueberraschung!
Ja wir waren bei Audry und Andrew tauchen, sie waren sehr lieb zu uns (wir haben ihnen auch einen Gruss von Tyll's augerichtet) und haben uns noch Rabatt gegeben Aber wie ich es verstanden habe, sind sie nicht mehr so lange auf Little corn nur noch diesen Sommer, bin jedoch nicht ganz sicher....
Jaaaaaa, es war halt schon eine super Zeit auf Roatan, dank euch allen!!!
Wenn wir zu Hause sind, fangen wir wieder an zu sparen, dass wir eines Tages zurueck kehren koennen......
Liebe Gruesse an alle
Fabienne und David
corinzita 1175952527000
hey mohrechöpflido packt mi grad wieder sfernweh, wenn ig die brichte lise!*seufz* ig freue mi mega für öich!aber ig freue mi natürlech au wenn dr wieder einisch hei choemet!es isch naemlech richtig frühling und djeansjagge cha me scho fasch deheime loh- ei spass, wenn mr de wieder vo terrasse zu terrasse in solothurn choei*vorfreu*!!!besos y abrazo fuerte!
Antwort des Autors: Hola chica

Du muesch grad oepis saege vo waege Mohrechoepfli, wo du letschts Johr hei cho bisch, hei mer gmeint du heigsch ues e Iheimischi gschickt und sigsch saeuber no z'Mexico blibe
Jupi, Fruehlig das wird ues gfaue!
besos y abrazo fuerte tambien, terassehueper
Matthi 1175881673000
Woeee Poarty!!
Hami scho gfrogt wo der nöchsti Bricht blibt und siehe da...
armi Fabi, ha zerst gmeint der dave heig id ime romatische afall mit federli berstreut... salbi isch o sexy =)
Antwort des Autors: En Dank a mi lieb Cousin wo ou im schlaechte oepis guets cha gseh....
eliane sury 1175805657000
Hey Fäbeler

i ha immer fasch s gränne z vorderschd, wenn i die wunderschöne böudli gseh vo dire reis...be mer hed sech au vöu do..verzöu drs de wenn wieder deheim besch..vorewäg isch uf au fäu z säge, dass mi bem schaffe no chli muesch erträge..wünsche euch no e super zit..hebet nech Sorg..
Antwort des Autors: Hey Eliane

Ig be jo gspannt was me erwartet... aber vorewaeg muesi saege, dass mi freut no laenger mit dir zaeme z'schaffe! De hesch daemfau mini Stellvertraetig zur allgemeine Befriedigung erledigt, hehe
Bis gli und take care but take it....
Halloele

Zwischennews:

Am 01.04.07 fliegen wir von Panama City ueber Kolumbien nach Venezuela wo fuer uns der letzte Teil unserer 4 Monatigen Reise beginnt. Aber bis zu unserer Rueckkehr am 25.04.07 vergehen noch ein paar sonnige, karibische Strandtage welche wir geniessen werden

Marianne Bieli 1175241518000
Hallo zäme.Mir si nit so drurig, dass Dir nit uf d Isla Margarita göht.Es het jo so villi schöni Stränd zum Abschluss vo Eure Reis.Mir wünsche Euch e guete letschte Monet und reiset guet. Pinki und André
Antwort des Autors: Hey hallo zaeme
Jo am Suntig ischs so wyt, mer Fluege no uf Venezuela. Mer si sehr gspannt druf! "Leider" isch de grad Oschter-wuche we mer ah choeme und das isch hie es mega Fescht! Aues isch viu tuerer, usbuechet und es het extrem viu Luet ume... aber mer choend haut s'Paradis nit nume fuer ues allei ha
Liebe grues, Fabienne und David
anonym 1175085299000
Hoi Fabi
Nei ig bi züglet ( Nice Gisske). Wieder hei zum spare
Sitze grad im Büro mit der Arfeta zäme. Bi üs lauft ziemlich bir Arbeit. Und wie heits Dirs?
Sit der im Landesinnere oder am Meer?
Liebe Gruess Arfeta und Nice
Antwort des Autors: Halli Hallo
Ah ha, du bisch zueglet Finge eg guet und we me de wot go Reise ischs ou praktisch....
Mer heis super guet, abgseh vo dere Hitz wo ues maengisch scho chli z'schaffe macht! Aber mer wei nid jommere, mer muesse jo schliesslich nid schaffe Im momaent si mer grad z'Panama City, sehr ihdruecklich do, glicht fasch chli New York mit au dene rise Hochhueser.... dr Reisebericht ueber Panama soet ide noechschte Taeg erschine.
Wuensche euch e ahgnaehmi Zyt, freue me euch wieder z'gseh!
Schmutz, fa
christhedick 1174723059000
seit gegrüsst meine kameraden.
vielen dank für die schöne karte...
geniesst euer adventure ......
hier in der schweiz ist es einfach bombastisch...
das wetter ist genial (wetsch nomol schnee ha??)
zum glück gibt es bei uns auch rum cola und somit haben auch wir es bezeli karibean feeling...

cheers and many beers

chris the dick aus strengelbeach rock city

Antwort des Autors: Kuhl ischt die Karte angekommen

Woensche euich en tolli LA ROCKA hoet. Hoffe dass endi April ou no eini esch, so dasi mi weder innert choerzi cha acklimatisiere ;-o

Grusss aus Panama City
Julia 1174568372000
Buenos dias amigos!
Es esch wörklech benidenswärt was der för schöni, usgläsni Egge der vo Sudamerika gsänd. Eg wett, eg wär debi... Gniesset no die letschte paar Wöcheli, d'Zit louft!

Fabienne, happy birthday! Alles Liebi ond Gueti zo dim Gebortstag, blib so toll wie du besch

Hebet Sorg, öichi Julia

PS: Willi louft wie am Schnüerli (het es paar Park-chräbeli verwötscht wo aber ned tragisch send..........)
corinzita 1174564750000
hei ihr liebe!!!! man wie mr das bekannt vorchunnt und dir glaubet nit, aber ig be genau au doed dure und ha circa die gliche foeteli sooo cool und grosses seufz*zrugdenk*!! gniessets no und bis im ne monet!! *freu* muntsch
el Brunet 1174502271000
Tschau zäme,

si esch aso tatsächlech acho. Wahrschienlech het Post müesse en Detektiv astelle vo usefend vo d Karte änemuess.
Mer händ is aso guet igläbt, de Jost gsehni öbe einisch i de Woche ond s'närve vom Chregu hautet sech ou in Gränze.
Gnüset öchi Ferie no

Gruss a Fuss
B
anonym 1174474345000
Hoi Zäme
Chum het sich der Frühlig akündet isch gester au scho wieder der Schnee cho.
Fabi, wünsche Dir no ganz e tolli Zit und gniesset no die letschte Wuche.
Ig mues jetzt de go schaffe, ha Spätdienst.
letscht Samsitg ha ig züglet, bi froh isch aues düre.
Hebets guet und bis gli
Nice
Antwort des Autors: hey Nice (Kaiser?)
schoen heschs aendlich glich no gschafft, e Wohnig z'finde wo dine Ahspruech entspricht Toll, freut mi fuer de! Chume de mou verbi, wenn mi ihladsch
Viu Spass bem ihrume, sunnigi gruess
fabienne
Va 1174427386000
Liebi Fabi und David, s'Päckli isch hüt acho,chöit auso beruehigt si. Schöni Sache erläbet dir zwöi uf eüre Reis, mi wird grad e chli ifersüchtig. Witerhin ganz schöni Tage und gniesseds. Va
Antwort des Autors: Ou super!!! Do gheit mer grad e rise Stei vom Haerz! Uf das stosse mer huet Obe grad a Merci fuer d'Nachricht... hebets guet und schaff nid z'viu! Muntsch, fabi
Flo 1174418484000
Hola! Merci für d'karte us nicaragua, het mi gfröit! Isch o immer wieder schön z'läse wies euch geit u das dr spass heit - hammer fotos vo de frösch u so... Möcht dir fäbe natürlech o no gratuliere zum geburi! Aues gueti! Viel spass weiterhin, hebet sorg.

Gruess flo
Antwort des Autors: Das isch doch gaern gscheh! Wenn mer zrug si, mache mer de grosses Fotoahluege, mer hei naemlich dini Fotos vo Ecuador ou noni gseh.
glg, fa & da
Lüschi & Susann 1174418108000
Hola ehr 2 Reisetechniker
merci veumou för euchi charte! sgseht megaschön us und mer tröime ou grad vo dene stränd. do verpasse der nüt, de winter het nomou zemli zuegschlage..
lg und hasta luego
Matthi 1174399960000
hi der zwöi neggerli, nice tan!Wow, kopiereter die Biträg 1:1 us Wikipedia! Ig würd di Reisebrichte am schluss lo drucke und verkaufe, somit chönte der eui Reis finanziere =) Wie gseht us mit party? Gits no es paar Partyföteli...
übrigens het der nik scho öpis gseit weg der wohnig...?

bis bald
Antwort des Autors: Was isch waeg dr Wohnig??? Maethu, wenn das e dumme Witz isch vo dir!
Und waeg de Reisebrichte, du wersch der erscht si, wo uesi druckte Brechte cha choufe, schliesslich hets jo sehr viu wichtigi Tips und Erfahrige dinne, wo me nid im Wikipedia findet!
Und waeg de Party-pix, s'Internet isch ebe ou fuer Minderjaehrigi zuegaengig! Wenn weisch wasi mein....
perle&ragete! ;) 1174223226000
huhu, dir zwoei!!!!
ah, das isch wuerklech no guet zwuesse, dass du dis natel nit drbi hesch! auso nit das meinsch ig ha di geburi vergaesse, ha natuerlech mit schaempis uf di agstosse und wer weiss...velich schaffe mrs wieder einisch di genuri zfiire, ohni das ig oder du weg si !!!! *muntsch*
portugal isch buechet und es isch langsam aber sicher ziit, dass mit zwoei zaeme solothurn wieder unsicher mache! abrazo muy fuerte y muchos besos!!!!!*smack*
Antwort des Autors: Genau! Und der raescht hei mer jo scho zaeme besproche dicki umarmig, fa
Nicole und Brünu 1173992336000
Hallo er 2 Reisevögu

hey öiche trip gseht jo hammer us. mer händ d'föteli chli agluegt ond es het üs grad echli agsteckt....
mer wönsche öich witerhen vöu Spass ond onvergässlechi Momänt. mer fröie öis of öichi Livebrecht, wenn der weder deheime send. doch das söu, ganz i öichem Senn, ned zschnäu passiere.

liebi Grüess us Strängubach
Nicole ond Brünu

ps an dave: gsesch afi us we de thömu...
Antwort des Autors: Halloele zaeme

Jo mer send do voll am gniesse. Im Moment seimer z Panama. "ohhh wie schoen ist Panama" jetzt moimer de langsam scho de flog foer euisi letschti Destination , Venezuela, organisiere.
Merci Nicole foere itrag....

Liebi Gruess us Bocas del Toro
David & Fabienne

PS an bruenu: Imene Monet gsehsch du defoer us wie en chruezig zwoesche Joscht ond Chregu ;-p
Steffe 1173856139000
Hoi zäme

Zersch mou merci viu mou fürd geburiwünsch. ha mi geschter em obe mega über d karte gfreut.

u dir fabi natürlech nachträglech ou no aues guet u liebe zum geburi. hoffe du hesch e chli chöne fiere.

euch zwöine witerhin viu schöni erläbnis. übrigens eui brichte si mega spannend, bi immer ganz begeischteret we e neue zum läse bereit isch.

grüessli steffe
bieris 1173626849000
**Heihei liebi fabi**

°°HapPy BiRthDay°°

MeR wünsche der aues guäte zum Geburtstag! du besch für üs aui e sehr wertvouii person! fröie üs scho wen der de weder be üs ir warme schwiiz sit witerhin e intressanti reis mit vilne abentüür u erläbnis..! Müntsch
Antwort des Autors: MERCI, ha euch fescht lieb...
joe black 1173539516000
hööö, echt cooli brichte und föteli hender weder dinne! be ide letschte woche zemlech met schuelskilager unterwegs gsi und das im momentan mildeste winter! be mol verchältet im wintergarte gsi und de hets tee met rum gä und prompt hani en welle usglöst. hend grad alli tee met schnaps gno, usser de delmar het sich gweigeret tee trinke. er het denn en cuba libre gmacht metem 80%tige strohrum gruess
Kerstin 1173169343000
Hallo, Ihr Beiden!

... ich weiß nicht, ob Ihr Euch noch an mich erinnert. Ich bin Kerstin, die Freundin von Flo, und wir haben uns mal in Solothurn getroffen.

Flo hat mir freundlicherweise den Link zu Eurem Blog weitergeleitet ... und mir damit eine große Freude bereitet. Obwohl: Eigentlich muss ich eher Euch danken. DANKE für ein paar wundervolle Stunden mit Euren Erzählingen und Fotos. Kann so richtig schön in Erinnerungen schwelgen. All die Plätze, die Ihr besucht habt, hab ich auch erlebt, aber leider auch vieles schon wieder vergessen. Deshalb freue ich mich jedes Mal, wenn ich neue spannende Abenteuer von Euch lesen darf.

Ich wünsche Euch noch eine wirklich spannende, aufregende und abenteuerreiche Zeit in Mittel- und Südamerika! Genießt die restlichen Wochen in vollen Zügen ... und wenn Ihr wieder da seid, wär es toll, wenn wir uns mal treffen könnten und Ihr mir ein paar Bilder zeigen könntet.

Also, hoffentlich bis bald, passt auf Euch auf,

liebe Grüße aus Mainz, Alemania,
Kerstin
Antwort des Autors: Hallo Kerstin!
Natuerlich erinnern wir uns noch an dich! Wir sind sehr begeistert, dass wir dir eine Freude bereiten koennen! So lohnt sich auch die "harte" Arbeit am Computer!
Wir zeigen dir auch gern unsere Fotos, wenn wir zurueck sind, dafuer zeigst du uns noch Bilder von Ecuador?
Hasta luego, fabienne & David
Angela 1172440738000
Hoi David und Fabienne
Es ist wunderbar euern Reisebericht zu lesen.... man kriegt so richtig Fernweh. Und die Fotos sind einfach toll. Wäre auch gerne in so einer Cabana in Roatan... Bin gespannt auf die Fortsetzung. Geniesst eure Reise und bleibt gesund.
En liebe Gruess us der Schwyz. Es ist Sonntag, 25.2.2007, 22.56 Uhr und es regnet was abemag....
Angela
Coletti und Jase 1172351661000
hallo zäme,
mir si fasch e chli niedisch, wenn mir die föteli gseh. mir hocke do im statzi-zimmer und schriebe euch es paar liebi wort. mir freue üs scho uf die neue föteli und brichte vo euch. reiset no guet und hebets schön warmmmmmm. liebi grüess vor jase und em coletti.
Antwort des Autors: Maengisch isch es ou aecht hert, be 34 Grad im schatte, do hiuft aube nume no es chauts bier
Marianne Bieli 1172277099000
Hallo zäme
ha Nachtwach und äntlich Nachricht vo euch gläse.Ganz tolli Brichte vo eure Reis.Ig wünsche euch no tusigi Momänte wo unvergässlich wärde si.Hebet Sorg und e liebe Gruss usem Stazizimmer... pinki
Antwort des Autors: hoi pinki
scho gli, gli nimmt ou uesi reis es aendi und mer fluege no nach venezuela aber mer loeh d'Isla margarita use, si sig nuem so schoen wie zu dire zyt, vor 10 johr?!
liebi gruess, fabienne und david
Steffe Roth 1172242497000
Hallo dir zwöi liebe
Schön dases euch so guet geit u euch das Abentür gfaut. Bi emu immer scho ganz gspannt uf eui Reisebrichte. Do packt eim jo fasch ds Reisefieber. Ganz liebe Gruess us dr früheligshafte u fasnächtleche Schwiz. Steffe
Antwort des Autors: hey steffe
du kennsch das das jo beschtens, mitem rucksack ume reise... so lernt me am meischte vo luet und land kenne
lg, fa& david
Mark Ward 1171888633000
Hola Dir zwöi hübsche

bim durchstöbere nach reisebrichte für mexiko bin i uf euchi Site cho, . Tja Zuefäu gits. I bis dr Mark, Dävu kennsch mi wohl no vom kofmäu oder? Mir hei jo no drüber gredet, das i uf Mexiko go dä Summer, und du hesch brichtet dass dir gligli unterwägs sit für 4 MOnet. jetz heit dirs also i Agriff gno. Uebrigens gueti Brichte heit dir drinne. Nur schad, sit dir nume 4 Monet in Südamerika, mir verpasse üs knapp, i flüge mit em Yves am 08. Juli nach Oaxaca und de bereise mer i 2 Monet Mexiko. Schad, wär doch super gse we mer mou nid im kofmäu mit emene Bier aschtosse, sondern mit emene Gläsli Mezkal!
I wünsche Euch beide uf jede Fall no e schöne Trip, gniesset die 4 Monet, mer söu jo sini Träum läbe und se nid nur träume und i glaube genau das machet dir im Momänt!

Take it easy but take it!

Greets vo eim wos chum cha erwarte das es Summer wird!

Mark

Antwort des Autors: Salueee

Jo klaro kenni di
Jo mer hends meeega. Im Moment seimer gradoeppe ir Halbzitaglanget vo euisere Reis. Zit vergoht onheimlech gschwend.... Ond wenn mer heichoeme esch de Sommer ir schwiz ou noemme wit waeg

Merci foere itrag ond bes im Kofi demfall weder einisch.
Hebs guet

Va 1171878863000
Hoi zäme,mir sie vo üsem 6-Tage Urloub zrugg. S'isch mega schön gseh. Mir hei hie ou Früehlig, Temparature um 14 Grad, vo Winter kei Spur. Es ganz liebs Grüessli a Euch beidi. VA und Mue
Antwort des Autors: hey,hey! Das freut mi de, dass dir eus uebers Gaestebuech e Gruess loeht loh zue cho! Ganz e feschti Umarmig, euchi fabienne und natuerlich en flotte Gruess vom David
sändlä 1171538214000
scheisse, mega peinlich ha s f mit em g uf de tastatur vertippt. SORRY FABE
Antwort des Autors: ah, gar nid gmerkt
keis problem, chume drueber hinwaeg, hehe
sändlä 1171538078000
hoi gabe
ändlech schrib au i e itrag...
warte nun uf e neue itrag vo üch..
es freut mi dass es üch so guet geit, auso witerhin e gueti abentüür-riichi reis.
ganz vüu liebi grüess us dr schwiiz.
Antwort des Autors: hey saendle,
jo der naechst ihtrag chunnt gli, mer si ebe uf dr troumhafte insle roatan blibe hange. doert isch ebe s'internet so tuer gsi (10 dollar/h) das het ueses budget ueberschrite drum si mer nie am PC gsi!
Lg, gabe
Siby 1171207852000
Hoi Fäbeli
Hoffe eu gats guet? frei mi scho, wänn ihr wieder zrugg sind gnüssets aber witerhin gäll... Schmatzle
Antwort des Autors: Hoi, hoi!
eus geits tip top, eifach zu schoen....
und waegem gniesse muesch dr ke sorge mache, me muess sech scho racht bloed ahstelle, we me das hie nid cha gniesse!!
liebe gruess ou a Justin und Evan
corinzita+janskobransko 1171043929000
MHM...auso, wenn dir nuem weit schribe, schrib ig wieder einisch oepis auso, denket dra: "api forever, hopp schwiz", "ooooleeee mexico", puravida- Costa rica!!!"...ahh und au chli "ein hoch auf die deutschen!" oder so muuuuntsch
Antwort des Autors: Mhhh, was cha ig do no kontere??? isch gloub scho aues gseit worde *big smile* "solothurner mehlsuppe" "honolulu 2007" "schweinchenkostuem" (oder ischs e baer gsi?) und "estrella 4-ever"
slurpi
maaaaja 1170706794000
und no en gruess vom mättu...!
Antwort des Autors: seisch ou eine
maaaaja 1170706546000
he der bruunchöpf! itz ischs de öbe ziit für ne nöie reisebricht! be scho gspannt was dert in honduras so ablouft..be de honduraner! auso ab is nöchschte internet-kafi!(faus vorhande) u sesch möchti gärn es sms erhaute :p! muuuuuntsch
Antwort des Autors: hey lieblings-schwoesterli
es cha sech nume no um minute handle bis dr naechst reisebricht use chunnt (huet isch dr 20.02.07) abgseh vo daem hani di jo ufem loufende ghalte, gell? muntsch
Lara 1170387507000
Hoi fabe. Hoffe die zwöi heigets guet und chöit die zit i volle züg gniesse. I ha gester u hüt nachtwach, gester isches abartig sträng gsi...und der hüttig obe chame gar nid vergliche...(bis jetz)isches rueig. i go am Samsti mit der schueu uf dip.reis...mir gö uf zermatt go snöbe

I ha hüt mi letsch arbeitsdag do bi euch...finges mega schad, bi sehr gärn bi euch gsi. I go im März ev.id Insle uf bern go schaffe...blibe der chirurgie tröi Süsch gitz vo Solothurn nid viel nöis z.verzelle usser das gli gli scho Fasnacht isch ( )und es mega chaut isch bi üs. S.einzige wo do fäut isch der Schnee...tja...
passed uf euch uf, ciao ciao
Antwort des Autors: ciao lara,
finges kuhl dass uf baern gosch go schaffe,super!
chli e tapete waechsu tuet sicher nie schade... ig hoffe aber mer gseh ues glich ab und zue im soli?! wuensche dir viu freud und glinge uf dim wytere (bruefs)waeg!! Hasta luego
Nice 1170181767000
Salüü Fabi und David
Wenn ig öichi Fotos aluege wird mir ganz warm ums Herz und bechume au grad Fernweh.
Dir heit jo scho viu erlebt und gniesset Zit in volle Züge.
Do ir Schwiz isches kalt und es git au nit vill z`verzelle. Lauft aues im gliche Trott.
Passet uf euch uf und witerhin vill Spass
Liebe Gruess Nicole Gisske
Antwort des Autors: hallo nice,
jo gaeu, so wirds mer de go, wenn de du wieder ungerwaegs bisch...
Im moment si mer z'nicaragua, in leon. es isch eifach ueber au ganz geniau! gli waerde mer uf d'corn island fluege, be scho ganz gspannt!
bye, fabi
Jasmin und Lara 1170018197000
hoi Fabe und David , mir hei hüt zämä spote und si dini Sitte go aluege. Mir si froh dass euch zwöine guet geit, wie mer gseh hei sitter au scho rächt brun.
Ps: Fabe i ha mini brüefige bestange und bi jetz dipl.pflegefachfrau
Machets witterhin no guet lg vom ganze Team N
Gruess Lara und Jasmin
Antwort des Autors: Hallo zaeme, schoen heit dir gschribe, het mi mega gfreut vo euch z'ghoere! Super, Lara ig gratuliere dir ganz haerzlich!!! Mer hei gester Honduras erreicht, ou ganz idruecklich...
Ganz liebi gruess is Spital ohni Direkter vo de zwe globetrotter (ig erfahre ou hie so einiges )
corinzita+ janskobransko 1169986326000
huhu...cooli reisebrichte, isch au wieder einisch zit worde, hehe!dave:muy bien que vas a lescuela d'espanol!faebe, wo blibt dini motivation nei, du hesch natuerlech recht!!darfi no gschnaeu oepis saege?wer isst scho raclette???und vorauem im usland?! mir verstoeih oeis!!!muchos besos y abrazo...
Antwort des Autors: jo,jo... ig mues eifach schmunzle weni di Ihtrag lise, isch perle und ragete mer verstoeh ues
Flavio 1169920399000
hallo David
ich hoffe es geht euch gut.
viele Grüsse dein Cousin
Flavio
Antwort des Autors: Hallo Flavio & Famillie

Ja, uns geht es sogar sehr gut. Immerhin sind wir im Urlaub
Ich hoffe euch geht es auch gut und ihr muesst nicht zu viel Schnee schaufeln, hihi...

Gruesse an alle

Da&Fa
Flo 1169904534000
Hallo Fäbe & Dave

Schön zu lesen, dass es euch gut geht und ihr gefallen an Mittelamerika gefunden habt. Toller Reisebericht! Bei uns in der Schweiz ist der Winter eingezogen. Endlich ist ein bisschen Schnee gefallen und die Temperaturen werden auch winterlich - Mitte Januar; Tessin 20°C!?. Ich wünsche euch weiterhin viel Spaß auf euer Reise! Hebet Sorg u gutes glinge mit em Spanisch.

Gruss flo
Antwort des Autors: Ciao Flo, heute haben wir noch dass MMS von chirgu und dir erhalten, aus andermatt. Dann reicht es doch endich zum snowboarden, jupi
saludos
Don Pedro 1169497111000
Wer gibt wohl so weise Ratschläge, hm?
Hatte euch doch gesagt, dass die Qualität des Toilettenpapiers im Ausland manchmal zu wünschen übrig lässt!
Kile Del Mar 1169110706000
Hola feliz viajandos!
Wieso ke Glatze? Vier Mönet Glatze ond de Bart lo wachse. Pro Pain lässt Grüssen. Guatemale hani ou de Oberhammer gfonde! In Playa bruchts eifach chli Ziit besd Ort kennsch wos abgoht ond weni Touris het. Of jede Fau beniedi oich mega drom, wet ou rasch ine hora feliz es paar Cuba libres cho näh....im Oktober gohni de för 10 Woche, aber da esch no so scheisse lang....ok bis bald ,schötzet oichi ärschlis vor Moskitos ond vor Montezumas Rache.....
Antwort des Autors: Hola Amigo

Ke Glatze waegem Sonnebrand... Jo mettlerwile seimer z Honduras. Oeppe inere Woche goimer uf Roatan (Bay Islands). Doete wetti de ou s Touche erlerne. Montezuma hani zemmli amAfang gha oeppe en Woche aber do chontme Antibiotika ohni Rezept oeber ond da zuegs woerkt zemmli schnell...
Wie gohts dine Bei eso oder heschder ir zwoeschezit sogar no oeppis anders usgrenkt, -koglet oder verstucht ??!!!

Grussss
Don Pedro 1168943692000
will auch nach Tikal zur Maya!!!!!!!!!
(die Haare koennten ruhig etwas kuerzer sein, der Bart kaemme dann besser zur Geltung.Aber lasst die Quetzales in Ruhe!)
Antwort des Autors: 1. Zu den Mayas oder zur Maya?
2. Wir haben uns schon ein Quetzales (aus Holz) besorgt
3.¿¿¿¿¿Wer bist du den, der uns so weise Ratschlaege gibt??????
El naglierero 1168888810000
Hola zäme!! Schöni site händer do igrechtet, langsam chomi sogar drus wo d´föteli ond d´brechte versteckt send... Vel spass no !! grüess

Ps:jetzt müesst nome no de bart wäg
Antwort des Autors: Hola el nagliero

Jo aso no eifacher chames jo fascht ned mache oder?!
Laeck sogar do in Flores gets iheimischi wo wend nagliermaterilal loswerde aber wet ned woesse wie das chont!!
De Bart doerfi erscht weder abhoue weni deheime be, dasch dese Teil vor Wett gsi, hoooo

Gruess i wentergarte
corinita+janskobransko 1168885383000
heeee, sooo geil!!und ragete- ig gratuliere dir, dass au mou e wett gwunne hesch und dass nit du hesch muesse hoor schnide uebrigens hani dae quetzal in costa rica gseh *bluff* freue mi scho uf ne neue bricht!!!! muntsch
Antwort des Autors: Hola perla, jo gaeu, beni scho no froh dasi ke kahlschnitt ha!! has mer s 3mou ueberleit bevor ig handschlag gae ha und waegem Quetzal, do wot ig de no en bewies gse... hebets guet dir zwoei mexicaner, hehe
joe black is now blacker 1168841353000
haha, de kurzhaar-dave cool henders guet sowit. be grad imene internet cafi am bondi beach und ha met grosser spannig euche bricht glese und foeteli agluegt hm, muessi demfall ou mol nach guatemala...gruess
Antwort des Autors: hey jusuf, du hesch es ou wieder schoen, fasch so schoen wie mir daemfau chasch jo no en abstaecher nach guatamla mache, mer si no oepe 1 woche do, nimsch dini chica mit.... hasta la vista fabienne

Tschau Amigo
Wo besch de jetzt eigentlech gnau ond wie lang bliebsch no? Eg gloube du woerdisch es raecht guets beld abgaeh als guatemaltek met dinere brueni...

pepe 1168685505000
Was macht Ihr? wir warten gespannt auf die neuesten berichte von euch :-/

liebe grüsse aus obergösgen
Antwort des Autors: Dein Wunsch ist uns Befehl *grins*
mina 1168684917000
Hoi meine liebe fabienne und david, zuerst gutes neues und alles guet.
freut mich wircklich dass es euch gut geht und ich wünsche euch nur das beste und viel glück in die grosse reise.liebe grüess.
Antwort des Autors: Hallo Mina

Vielen Dank fuer die Gruesse. Ich hoffe es geht euch auch gut.

s "Gotteli" 1168641432000
Auso...Hönd im Garte hätti do au z biete. Net grad e Dobermann - aber fascht

Gniesset euchi Abenteuer-Reis und eg wünsche euch e unvergässlich schöni Ziet.

Veli Grüess
Antwort des Autors: merci vell mol ond Gruess a alli
Pedro 1168599283000
Hallo ihr Zwei Weltmeister!!
Fängt ja gut an, aber ich denke, jetzt da ihr die weiteren Schritte nicht "organisiert" habt kann es ja nur besser klappen
Und vier Monate von Mexiko bis nach Venezula sollten ja auch zu Fuss reichen...
Viel Spass und toitoitoi
Antwort des Autors: zu Fuss???? So viele Schuhe haben wir nicht hier.... *grins*
bezibazi 1168282619000
Hey Schnick ond Schnack,

freut mi, dass me vo öich ghört.
Der döffet cuba libre drenke, bes er us de Ohre use chont ond i döf set höt weder go schaffe...

Liebi Grüess of mettuamerika
Antwort des Autors: hola Bezibazi????
Quien eres tu?

Klar, ond Bier gets ou guets do...

Adios

Schnick&Schnack
steved 1168183648000
hey hey latinos!

äbefaus schön z'ghöre, dass dir mit de (me oder weniger) iheimische tierarte so schnäu fründschafte gschlosse heit!
no e gueti nachricht us dr heimat: hüt doch dr monsieur MARC BERTHOD tatsächlich dr erscht wäutcupsieg fürs herre-ski-team im slalom in adubode ghout! im zwöite louf ungloubläch vom 27. platz zum sieger!!
mit dere erfrüschende nachricht usem schnee vo europa e liäbe gruess & witerhin viu spass!
steve
Antwort des Autors: Jo jetzt wo mer mol ned ome send zom faehne gaebe d schwizer Skifahrer weder vollgas aber mer choene demet laebe *grins*

Gruess Fa&Da
mirjam 1168175354000
Hallo David und Fabienne
Freut mich zu lesen, dass es euch "gut" geht und ihr den Hunden nicht als Frühstück zum Opfer gefallen seid. Dennoch lieber Dobermänner in der Gartenanlage, als Riesengeckos im Schlafzimmer.
Freue mich wieder Spannendes von euch zu erfahren
und hoffe ihr findet Kompromisse zwischen vorbestimmter Reiseroute und spontane Entscheide vor Ort.
Schwö 1167850016000
tataaaa, und ich bin zweiter
Ein Tag vor eurer Abreise, wollt ihr euch das wiiiirklich antun??? (ichganzneidischsein)

Einen guten Flug wünscht euch s'Julchen
Antwort des Autors: schon passiert.....
laebt de Willi no(fragezeichen) *grins*
joe black 1167467359000
Ha! hab dich...
Antwort des Autors: Säg nüt, höhöhö. Dasch gschwend gange

Ok, nachdem Joeblack das Gästebuch entjungfert hat, ist es nun offiziell eröffnet.