Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Stephan erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :Südostasien - Endlich wieder einmal richtig verreisen...

anonym 1648646586000
Hi Stefan, wusstest du, dass auch 2013, am 07.05. 4Leute am Mount Mayon durch Explosionen gestorben sind. Sie sind vermutlich mit dem Selben gelben Geländewagen hochgefahren wie ihr! sophie
anonym 1648646537000
Hi Stefan, wusstest du, dass auch 2013, am 07.05. 4Leute am Mount Mayon durch Explosionen gestorben sind. Sie sind vermutlich mit dem Selben gelben Geländewagen hochgefahren wie ihr! sophie
anonym 1648646478000
Hi Stefan, wusstest du, dass auch 2013, am 07.05. 4Leute am Mount Mayon durch Explosionen gestorben sind. Sie sind vermutlich mit dem Selben gelben Geländewagen hochgefahren wie ihr! sophie
heinrich 1322588252000
Hallo Stephan,
ich bin auf der suche nach koh kut auf deinen sehr lesenswerten beitrag gestossen.
als du geschrieben hast, ein philippino hat dich zum kartenspielen eingeladen, in macau, habe ich sofort alles gewusst,
haargenau dasselbe ist mir vor 26 jahren in manila passiert,
auch ich bin rechtzeitig abgesprungen, das ist ein uralter klassiker unter den scams, genau wie der gem-scam in bangkok oder die nigeria-briefe,tagtaeglich gibt es dutzende opfer, seit mindestens 30 jahren!
Zur koh kut insel moechte ich sagen, schade, dass du so wenig gesehen hast, mir gefaellt sie besser als koh chang, viel urspruenglicher.
fast alle groesseren strassen sind betoniert, aber trotzdem null verkehr.
mit moped oder fahrrad durch diese dschungelstrassen fahren,ist ein erlebnis,unglaublich laute urwaldgeraeusche,und endlose palmenwaelder.
du warst im siam beach resort, eine schoene bucht, aber nach der 2. palmenreihe haben sie leider schon alles abgeholzt.
in der gegend des dusit resorts gibt es schoenere straende,
auf dem weg zum groesseren wasserfall gibt es backpackerzimmer um 300 baht.
am besten hat mir der beach beim neverland resort gefallen,ganz im sueden, mit schoenen wegen direkt am strand.
viele gruesse
heinrich


Irmi 1304420686000
Hallo an alle Borneo-Urlauber,
„Die Umwandlung von Regenwald in Palmölplantagen erschüttert unser Land. Die Menschen können sich nicht mehr ernähren; bedrohte Arten wie Orang-Utans sind dem Tod geweiht. Es ist an der Zeit, dass wir unsere Kräfte bündeln und gemeinsam und auf allen Ebenen der Pamlölindustrie das illegale Handwerk legen. Wir beginnen mit Wilmar International, dem größten Palmölkonzern der Welt.“
Nachzulesen unter http://www.regenwald.org
Schöne Grüsse, Irmi
Julia 1298632487000
Hey Stephan,

bin grad erst auf Deinen Reisebericht gestoßen auf der Suche nach Reisetipps für Malaysia und Indonesien. Es klingt wirklich traumhaft Deine Reise! VIELEN LIEBEN DANK, dass Du es hier so ausführlich beschrieben hast. Du hilfst mir und sicher auch vielen anderen Reisevirusinfizierten damit sehr!

Eigentlich wollten wir auch immer mindestens ein Jahr aufbrechen, aber aus jobtechnischen Gründen hat sich nun heraus gestellt, dass es leider nicht möglich ist. Daher nun unser Plan, die Weltreise in Etappen zu machen, auch wenn es dann immer nur einige Wochen sein werden leider... aber besser als gar nichts...

Letztes Jahr waren wir in Thailand und sind dort rumgereist. Nun haben wir grad die Bestätigung für den Urlaub bekommen vom Arbeitgeber, sodass wir nun wissen, dass es dieses Jahr von Mitte August bis Ende September nach Indonesien geht. Flüge von FRA nach SIN sind schon gebucht, der Rest bleibt jetzt noch zu organisieren. DANKE also nochmal, für Deinen tollen, ausführlichen Bericht. Es hilft uns sehr bei der Planung!!!

Wie ich so rausgelesen habe, lässt einen das Fernwehfieber auch nach solch einer tollen langen Reise wie Du sie gemacht hast nicht los... Ist Dein nächster Tripp schon geplant?

Liebe Grüße in die Schweiz aus Freiburg
Julia
Antwort des Autors: Hallo Julia...

Es freut mich zu hören das ich euch mit meinem Reisebericht bei den Planungen behilflich sein konnte. Obwohl meine Reise nun auch schon zwei Jahre zurück liegt, bekomme ich immer wieder E-Mails mit Fragen und Anmerkungen und auch sonst denke ich viel an die schöne Zeit zurück.

Eine weitere Reise habe ich im Moment nicht geplant, aber ich war auch nach 7 Monaten Südostasien im 2009 letztes Jahr nochmals 3 Monate in Thaliand & Kambodscha unterwegs und früher oder später muss man halt auch wieder mal arbeiten

Ich wünsche euch auf jeden Fall einen unvergesslichen Trip und falls ich irgendwann noch irgendwelche Infos liefern kann, könnt ihr euch jederzeit bei mir melden.

Liebe Grüsse aus Basel
Stephan

marcus 1294536719000
hallo stephan,
sorry das du jetzt erst von mir hörst. thailand war wieder sehr schön. meiner begleitung hat das land und die art zu reisen sehr gut gefallen und getan. leider muß ich feststellen das es in thailand immer schwieriger wird einen ruhigen ort zu finden. es sind einfach zu viel lonely planets unterwegs und 60% kommen aus israel...war teilweise echt der hammer. aber nichts desto trotz würde ich jeder zeit wieder dort verweilen....es ist ein wirklich schöner platz. meine route war bangkok, chiang mai, pai, phuket, koh pipi, koh lanta, koh samui, vollmoonparty koh pah ngan, koh tao und wieder bkk.
koh pipi war eine große entäuschung (tourinepp) dafür war pai und koh lanta besonders schön.
dieses jahr soll es philippinen werden...mal sehen ob es klappt.
dir eine gute zeit und bleib gesund...marcus
Lisa 1285448887000
Hallo Stephan!
Ich wieder zurück von meiner Indonesien-Reise! Es war einfach eine geniale Zeit... und Bukit Lawang war einfach toll!!!
Doch leider war mir das Monat zu kurz, somit habe ich beschlossen gleich wieder aufzubrechen, diesmal gleich länger... Und jetzt meine Frage an dich (euch): das ich mit Asien beginnen möchte ist klar, ein wenig tauchen usw... weiter solls nach Australien gehen.... Aber jetzt bräucht ich einen Tipp: wo soll ich beginnen? Da ich diesmal alleine reisen werde kann ich mich nicht entscheiden... Vielleicht gibts ja eine Empfehlung die mir gefällt- dann ist der Anfang schon gemacht... der Rest ergibt sich ja dann wie immer von selbst... besten Dank!!
Antwort des Autors: Hallo Lisa...

Freut mich das du eine tollen Monat in Indonesien verbracht hast... ich kann nur zu gut verstehen das dir Bukit Lawang so gut gefallen hat, ein ganz besonderer Ort !

Schön das es bei dir gleich wieder los geht... bin ehrlich gesagt ein wenig neidisch ! Wie lange wirst du diesmal unterwegs sein ??

Ich gehe mal davon aus das du von Deutschland fliegst !? Flugtechnisch gesehen muss du ja sowieso Bangkok/Kuala Lumpur oder Singapur anfliegen... ich persönlich würde dir anraten nach Bangkok zu fliegen, von Thailand aus erreichst du problemlos Kambodscha/Laos/Vietnam & Burma... du kannst dir ansehen was dich interessiert und anschliessend weiter Richtung Süden über Südthailand, Malaysia, Singapur & Indonesien nach Australien reisen. Natürlich wäre es auch nützlich die besten Reisezeiten dieser Länder zu berücksichtigen... aber egal wie du's auch immer machst, bin überzeugt es wird eine unvergessliche Zeit !

Für weitere Fragen stehe ich dir natürlich jederzeit zur Verfügung...
liebe Grüsse
Stephan
marcus 1283093936000
also bei mir geht es am 8.9. für 3 wochen nach thailand ..das erste mal mit frau bin gespannt wie ihr asien gefällt...sie ist noch nie geflogen..wird bestimmt lustig
viele grüße in die schweiz
Antwort des Autors: Hey Marcus... alles klar ??

Bist du unterdessen schon wieder zurück aus Thailand ? Und wie war's ?? Ich hoffe du hattest eine tolle Zeit ?? Wie hat es deiner Begleitung gefallen ??

Grüsse
Stephan
marcus 1282943991000
und stephan bist du schon wieder in der planungsphase??? deine letzte reise ist ja nun auch schon eine weile her!?
viele grüße marcus
Antwort des Autors: Hallo Marcus... alles klar bei dir ??

Stimmt, die letzte Reise von der ich berichtet habe liegt nun schon über ein Jahr zurück, unglaublich wie schnell die Zeit vergeht, aber ich war von Februar bis April nochmals in Thailand & Kambodscha unterwegs, habe jedoch nicht darüber auf "Umdiewelt.de" berichtet.

In der Planungsphase für meine nächste Reise bin ich zur Zeit noch nicht, dazu fehlt es mir monentan noch an Kapital, aber grundsätzlich beabsichtige ich spätestens in zwei Jahren nochmals für 6-12 Monate zu vereisen

Mal schauen...
Grüsse aus Basel
Stephan
Brian 1282224188000
Mann, Mann, Mann. Da ist aber jemand schon viel in Südostasien rumgekommen. Super! Bin über Google auf deine Reiseberichte gestoßen. Hab Infos über den Vulkan Mayon gesucht.

Vielleicht geht's bei mir das nächste mal auch nach Donsol und zum Mayon Vulkan. Die Unterwasserbilder von Donsol mit den Walhaien gefallen mit besonders gut. Das Erlebnis muss unbeschreiblich gewesen sein.

Gruß in die Schweiz und schau mal auf meiner Page vorbei. Vielleicht findest du dort in Sachen Philippinen auch neue Ziele.

Brian




Antwort des Autors: Hallo Brian...

Ich war soeben auf deiner Homepage... cool, du bist anscheinend auch sehr gerne unterwegs. Ich bin übrigens schon vor längerer Zeit mal auf deine Homepage gestossen, das ganze kam mir auf jeden Fall bekannt vor.

Freut mich das meine Berichte über den Mayon Vulkan und die Walhaie geholfen haben, obwohl meine Reise nun schon über ein Jahr zurück liegt, träume ich immer noch von den guten alten Zeiten. Und ja, die Begegnung mit den Walhaien war das Highlight meiner gesamten Reise, sicherlich einer der Besten Momente in meinem Leben.

Grüsse,
Stephan
Lisa 1281037270000
Hallo Stephan!

Ich lese gerade fasziniert deine Berichte- in 2 Wochen geht´s auch bei uns los in Richtung Indonesien- durch deine Berichte habe ich einen netten "overview" und vorallem ein paar gute Tipps erhalten! Danke!
Liebe Grüße, Lisa
Antwort des Autors: Hallo Lisa...

Freut mich zu hören das dir meine Berichte gefallen.... ich bin ehrlich gsagt ein wenig neidisch wenn ich daran denke das es bei euch in 2 Wochen in Richtung Indonesien losgeht !

Viel Spasse... wird sicher unvergesslich !
liebe Grüsse
Stephan
anonym 1272556736000
Schöner Bericht mit tollen Fotos. Der Bericht ist kurz und sinnvoll und daher list man ihn auch gerne. Da wir auch bald nach Palawan gehen, konnte ich ein paar tipps daraus entnehmen und die Fotos steigern natürlich die Vorfreude. Danke.
Ruth & Chris 1250860666000
Hallo Stephan
Wir planen seit ein paar Monaten auch eine laengere Reise nach Südostasien und haben Deine Berichte immer mit grossem Interesse gelesen und es hat uns richtig angemacht. Herzlichen Dank dass Du Dir die Zeit genommen hast um zu berichten. Im November geht's bei uns los und wir können fast nicht mehr warten...

Viel Vergnügen bei der Planung Deiner nachsten Reise und liebe Grüsse aus Bern

Ruth & Chris

Antwort des Autors: Hallo Ruth & Chris

Besten Dank für euer Eintrag im Gästebuch, es freut mich zu hören das ich noch ein wenig eure Vorfreude verstärken konnte. Ich bin überzeugt es liegen ein paar wunderschöne unbeschwerte Monate vor euch und das ich am liebsten gleich wieder mitkommen würde muss ich eigentlich gar nicht mehr erwähnen...

Wünsche euch alles gute bei eurem Trip und liebe Grüsse aus Basel...
Stephan
Dagmar 1250074145000
Hallo Stephan,
wie sagt man bei uns? "Hat garnicht weh getan" oder

Es hat auf jeden Fall viel spass gemacht, "mit Dir zu reisen".

LG
Dagmar
Antwort des Autors: Hey Dagmar... ja so schlimm war's gar nicht ! Und es freut mich natürlich das dir "unsere" Reise gefallen hat...

liebe Grüsse
Stephan
Dagmar 1249987149000
Hallo Stephan,
habe monatelang Deine Berichte verfolgt (und die von Deinem Kumpel), warte immer noch auf Dein letztes Kapitel (Fazit/Moral der Geschicht )
Los, mach hinne...

LG
Dagmar
Antwort des Autors: Hallo Dagmar...

Sorry das es so lange gedauert hat, seit ich zurück bin fehlte mir irgendwie die Motivation um das letzte Kapitel noch zu schreiben, aber vor ein paar Stunden wurde ich endlich fertig... sollte demnächst aufgeschaltet werden.

liebe Grüsse
Stephan
Brian 1249540517000
Super schöne Bilder.
Hab deinen Bericht über eine "El Nido" Google Suche gefunden. War selbst im Februar in El Nido und Coron. Einfach traumhaft gewesen.

Grüße aus Deutschland,
Brian
Antwort des Autors: Hey Brian

Besten Dank für dein Kompliment... und ja, Palawan algemein war total der Hammer, echt empfehlenswert.

Grüsse aus der Schweiz
Stephan
anonym 1248965823000
Hey Stephan

Finde di Bricht supeeeer! Mach ab September sone ähnelchi Route und bi froh um dini Tipps wo du da üs mitteilt hesch! Wünsche dr ä guete Start ir CH, schäiss Wätter gäu?

Lg Sabine
Antwort des Autors: Hey Sabine...

Freut mi das dr mi Reisebricht g'falle het, isch immer schön ä Itrag im Gästebuech vo öpperem wo me nid kennt ! Dämfall wir ab September ä tolli Zyt vor dir liege... bi grad ä chli nidisch, würd am liebste au grad wieder go ! Und jo s'Wätter... scho nid grad dr Hammer ! Wünsch dr ä gueti Zyt bi dinere Reis...
liebe Gruess us Basel
Stephan
Alain 1248773305000
Hey alte, wo bliibt denn din Letschte Reisebericht??? Das goht denn gar nid!!!
De ganz Ziit immer flissig schriibe, und chum dehai scho wider alles versiffe

I wart also druff!!

Gruess us em Taman Negara NP
Alain
Antwort des Autors: Hey check... sorry wäge mim Reisebricht ! In de Ferie isch das irgendwie immer voll easy gsi, aber sit ich deheim bi isch irgendwie alles anders ! Aber ich versuech in de nögste Täg no ä letschts Kapitel z'schribe, au wenn's do us dr Schwiz nid so viel zum verzelle git !

Also.... blib so lang de chasch !!

Gruess und bis bald...
Liechti
anonym 1248697438000
Sehr cool

sind auch gerade von Bali zurück
Antwort des Autors: Besten Dank für deinen Eintrag...

Wie sehr mir Bali und alles andere fehlt... unglaublich !

Gruss
Stephan
marcus 1247068770000
lieber stephan,
vielen vielen dank für deine berichte die ich schon seit wochen verfolge (habe jeden tag nachgeschaut ob du wieder was neues geschrieben hast)da ich mit meinem kumpel ab november für 5 wochen dort sein werde und in etwa die gleiche route nehmen möchte, hab ich jeden satz von die aufgesogen und möchte mich 1000fach für diese inspirationen bedanken.
hoffentlich bist du bald wieder unterwegs
viele grüße aus sachsen sendet marcus
Antwort des Autors: Hey Marcus...
Besten Dank fuer deinen Gästebucheintrag, freut mich natuerlich riesig das dir mein Bericht gefallen hat. Seit 2 Tagen bin ich nun wieder zurück in der Schweiz, aber wenn ich hoere das du im November 5 Wochen unterwegs sein wirst, werde ich schon wieder neidisch, am liebsten würde ich schon wieder den nächsten Winter auslassen.
Wuensch dir viel Spass auf deinem Trip !
Liebe Gruesse aus Basel, Stephan
onkel patrick 1246997464000
Hey Stephan, wie immer war es sehr spannend und unterhaltsam deinen Reisebericht zu lesen. Hat viel Spass gemacht, aber wir (unsere Fam. mit den Kiddies) freuen uns auch dich wieder mal zu sehen. Also, komm gut nach Hause, Termin für das Wiedersehen werden wir dann schon noch machen.
Gruss
Onkel Patrick
Antwort des Autors: Hey Patrick... merci no fuer di Itrag im Gaestebuech, mr haen uns unterdesse jo scho g'hoert, aber ich freu mi euch alli bald wieder emol z'gseh... bis bald !
Liebe Gruess an alli...
Stephan
döme 1243868144000
du landisch jo in basel und ich han den jo frei also chumi di cho hole und den esse mir wider emol e richtigs schwizeresse casch dr no öpis wünsche -.....

genau so hani kuta au erlebd aber im norde isches wesentlich ruhiger und d riisterasse und dr vulkan sin recht idrücklich also bisgliiii
Antwort des Autors: Hey Check... voll geil, das toent guet, ich muess mr aber no ueberlege was ich mir wuensch

Jo Kuta isch chli zu viel gsi, aber huet sind mir im Komodo Nationalpark gsi go tauche, echt dr Hammer... morn goehn mir grad nomol.
Gruess und bis bald... freu mi echt di wieder emol z'gseh...
liechti
beatrice Schweizer 1243365026000
Hallo Stephan, finds aecht genial, dass Du und dr Alain so-ne uffgstellti Zyt zaemme haen.Ich lies au Dini Reisebricht immer und moecht au Dir emol Dangge drfuer sage. Mini Reiseaera isch leider scho lang hinter mir, drfuer bin-i aber damals vom 79-84 doch einigi Johre in Asie (vorwiegend Indie) unterwaegs gsi. Und jetzt freu ich mi halt mit Euch zwei ueber Euri Reiseerfahrige. Take-it easy, nice'n sleasy.
Liebi Griessli Beatrice
Antwort des Autors: Hallo Beatrice...

Merci vielmol fuer di Itrag im Gaestebuech und es freut mi natuerlich z'ghoert das du gaern unseri Reisebricht verfolgsch. Dr Alain het mir scho paar mol verzellt was du alles scho erlaebt hesch, toent uf jede Fall cool...
Wuensch dr no ae gueti Zyt deheim... isch jo schiens jetzt Summer und ae liebe gruess, au vom Alain...
Stephan
Döme 1241997235000
so jetzt hani frei bis endi Juli... ich bi unterdesse aneme sponsor sueche wo mi zu euch bringd also villicht bis glii
döme 1240414665000
no ei zwei so tolli reisenbricht den machi nümmi lang und hock in flieger hmmm wens doch nur so eifach wäär.. nei do isch zur zit recht guets wetter und blibd au no chli, aber an beach noch jetzt eim joohr ohni ferie wäär scho super ... also jungs gniesset die zit zämme und passest uf ...gruess döme
Antwort des Autors: Hey Check...

Jo wenn chunsch endlich... mir warte uf di ! Haetsch es echt wieder emol verdient zum verreise, aber i weiss im Moment liegts nid drin, aber irgendwenn wird das sicher no klappe, ich freu mi uf jede Fall jetzt scho druf ! Ah und noch Koh Tao sind mir uf "Koh Pha Ngan", das haett dir uf jede Fall au gfalle, isch mega schoen gsi doert...

Hey also, jetzt han ich au nur no gueti zwei Moenet und d'Zyt goht irgendwie mega schnell umme... aber i freu mi au alli deheim wieder z'gseh !
Gruess au vom Alain
Urs Liechti 1240159792000
Hallo Stephan
Ich weiss nicht ob du mein SMS bekommen hast.Ich wünsche dir alles gute zum Geburtstag und passt auf euch auf
Gruss Papi
Antwort des Autors: Hallo Papi...
Nei, ha di SMS irgendwie nid becho, aber merci vielmol fuer dini Glueckwuensch, han ae tolle Geburtstag anere wunderschoene Beach verbrocht...
Wuensch dr no ae gueti Wuche und bis bald emol..
liebe Gruess
Stephan
Bell Lucia 1240153233000
Lieber Stephan
Im Nachhinein wünschen Dir noch alles Gute und nur das Beste zum runden Geburtstag und hoffen, dass Deine Reise immer noch gut verläuft und alles nach Plan geht. Gesundheitlich und dass Du auch finanziel über die Runden kommst.
Weiterhin viel Glück und liebe Grüsse.
Lucia & Franz
Antwort des Autors: Hallo zaemme...
Merci vielmol fuer d'Glueckwuensch zum Geburtstag... bi mir lauft alles bestens, bi jetzt sit uebere Wuche mitemne Kolleg us dr Schwitz unterwaegs. Gsundheitlich isch noch wie vor au alles guet und mit em Budget soetts eigentlich au ufgoh... eifach vor em Heimcho han ich ae chli Angst !
liebe Gruess us Thailand
Stephan
Claudia 1239957341000
Sali Stephan
Bi vor 1 Wuche retour ko vo Südthailand. Isch also to much mit em Tourismus. Rächt heavy. Mir sind zum relaxe fyr 2 Wuche in dr Nöchi vo Kao Lak gsi. Es isch sehr schön und kasch unändliglangi Spaziergäng am scheene Beach mache, aber es isch halt scho anderscht!Touristisch halt.
White Sand Beach...jäh jäh.....deerte ha ich dr Silveschter verbrocht, deerte isch au d'Party ab gange Mir sind aber dr Daag dure mehr in Kai Bae gsi.
Wynsch dir witerhin e gueti Reis und es isch immer wieder spannend dini tolle Bricht z'läse!!
Gruess us Muttenz
Claudia
Antwort des Autors: Hey Claudia...
Merci fuer di Itrag und isch toll z'ghoere das dr mini Bricht gfalle ! Hoff ihr haend trotz em Tourismus ae gueti Zyt in Thailand gha ? Ich bi jetzt uebere Wuche in Koh Tao am Tauche gsi, jetzt sind mir grad uf "Koh Phan Ngan" und die noegst Destination waer den Kao Lak... aber doert waerde mr wohrschinlich nid z'lang blibe und eifach emol uf de Similan Islands go tauche !
Jo gaell, White Sand Beach isch echt voll gemuetlich gsi... minere Muetter het's doert au mega guet g'falle...
Hey also, wuensch dr no ae gueti Zyt und ae liebe Gruess an alli vo dr KB...
Stephan
Gisela H. 1239206627000
Hallo Stephan, Ich möcht dir emoll härzlig dangschön sage für dini tolle Reisebricht. Es isch mir so vill lichter gfalle dr Alain so uff sini grossi Reis go zloh. Ich dänk inzwüsche händ dir euch troffe, au wenn är öppe 7 Stund verspötet in Bangkok glandet isch. Ich wünsch euch zwei no e tolli Zyt.
Griessli Gisela
Antwort des Autors: Hallo Gisela...

Freut mi natuerlich z'ghoere das du mi Reisebericht immer mitverfolgt hesch und mach dr keini Sorge waeg em Alain... mr waerde uf jede Fall ae tolli Zyt zaemme ha !
Und jo... ae chli verspoetet haen mir uns denn in Bangkok troffe, isch schoen z'gsi dr Alain wo am strahle gsi isch z'empfange... unterdesse sind mir in Koh Tao und haen jetzt grad a Tauchkurs fuer Morn arrangiert...
Wuensch dr au ae gueti Zyt deheim...
Liebe Gruess
Stephan & Alain
Karina 1239018444000
Hey Liechti, alles klar? Danke viel mol - hesch mi Mittagesse im Büro wieder emol chli interessanter gmacht!! (o:
Mir sin am Samstig mitem Alain in dStadt gange (Ramona, Ronny und ich) zum si Abschied zfiehre!! natürlich sin mir im Paddys glande, am gliche Tisch wie im Dezember, wo mir di verabschiedet hän!! Isch no witzig gsi..
De Alain freut sich mega, was au sehr verständlich isch!! Hanem scho gseit, am liebste würdi mitcho, aber leider goht das jo nit! )o:
Ich wünsch dir uf jedefall witterhin ganz viel spass - bisch jo nur no ca. 1.5 Dääg elai!
Also du, gniess dini zyt...!
Ganz liebe Gruess Karina
Antwort des Autors: Hallo Karina...
Freut mi immer vo dir z'hoere... du bisch glaub die wo am meiste Itraeg i mim Gaestebuech macht, aber isch immer wieder schone z'laese das ich di mit mine Bricht cha unterhalte !
Merci, mir goht's guet... ha Macau ueberstande ohni das es mi zu hart verrockt het und jetzt freu mi richtig uf dr Alain... no zwei mol schlofe Er isch au richtig am zapple und cha's nid erwarte... aber es wird im garantiert g'falle ! Und du bisch daemfall sicher s'noegstmol drbi... denn wird ich au alles gaeh zum dr Beni z'mobilisiere ! Emol luege...
Und du, wie hesch es ?
ae liebe Gruess us Bangkok und bis denn...
Liechti
anonym 1239002518000
Hallo Stephan,
ich bin gerade durch Zufall auf deinen Reisebericht gestoßen und habe festgestellt, dass ich dich schon einmal gesehen habe. Und tatsächlich mein Mann und ich haben am gleichen Tag wie du das Ticket für Angkor gekauft.
Und anschließend mussten wir noch mit unseren TukTuk-Fahrern diskutieren: "nein wir wollen nicht auf den Berg" - So klein ist die Welt.
Wir wünschen dir weiterhin viel Spaß auf deiner Reise.

Tanja und Michael
Antwort des Autors: Hallo Tanja und Michael...

War jetzt richtig witzig euren Eintrag zu lesen, ich kann mich noch genau an die Situation errinnern, ihr wolltet auch nicht den Sonnenaufgang mit den ganzen andern Touristen anschauen. Teilweise ist es schon erstaunlich wie klein die Welt anscheinend ist, andererseits kann man ewigs reisen und sieht doch nie alles
Ich hoffe ihr hattet eine gute Zeit in Kambodscha ?

Liebe Gruesse aus Bangkok
Stephan
urs liechti 1238762172000
Hallo Stephan.
ich kann im Mai nicht zu dir kommen.ich werde nur eine Woche Ferien in Europa machen.Schade.aber wir holen das alles noch nach,wir sind ja noch jung.Mami hat es sehr gut gefallen,sie schwärmt von der Reise mit dir.bei uns kommt langsam der frühling.ich freue mich wenn du wieder zuhause bist,geniesse die Zeit wo du noch unterwegs bist.
einen schönen Gruss
Papi
Antwort des Autors: Hallo Papi...

Merci fuer's bscheid gaeh waege de Ferie, aber easy.. ha scho daenkt das'd wohrschinlich z'viel stress hesch ! Isch jo nuet neus... Aber so sind dr Alain und ich au ae chli flexibler und denn mache mr das halt ae anders mol... ebbe, mr haen jo no gnueg Zyt fuer so oeppis und daemfall gsehn mir ums eifach im Juli wenn ich wieder zruck bi. I freu mi au denn alli Luet wieder z'gseh, aber jetzt geniess ich z'erst no die letschte 3 Moenet mit em Alain !
Wuensch dr no ae gueti Zyt und bis bald emol...
Liebe Gruess
Stephan
lucia und franz 1238345002000
Hallo Stephan
Patrick Hat mir den Link zu Deinem Reisebericht mitgeteilt. Wir haben alles gelesen, in paar Stunden am Computer verbracht....wirklich sehr interessant und lehrreich. Da wir gerade von Sued-Indien zurück sind, sind viele Bilder ähnlich was auch wir gesehen haben, vorallem die nicht so sauberen. Wir staunen, was Gaby alles mitmachte, und auch wo Du überall durchgereist bist. Wir wünschen Dir weiterhin viel Spass auf der Weiterreise und Bewahrung, es ist nicht immer selbstverständlich in den ärmeren Ländern. Viele liebe Grüsse Lucia und Franz
Antwort des Autors: Hallo Gotte und Franz...

Merci fuer dr Itrag im Gaestebuech, ha mi richtig g'freut drueber ! I hoff ihr haend ae tolli und interessanti Zyt in Indie gha... das muess jo nomol chli anders si als die Laender wo ich berreist ha. Ha scho mit viel Luet wo z'Indie gsi sind g'redet und alli haens toll aber au astrengend gfunde ! Aber irgendwenn muess ich au uf Indie ! Isch sicher faszinierend...

Und jo, ich bi au raecht erstunt gsi was s'Mami so locker mitgmacht het... sie isch mr vorcho als waer si scho ewigs am Backpacke !

Beste Dank... wuensch euch ae schoene Summer zruck in dr Schwiz und viellicht gsehn mir uns das Joor wieder emol... waer uf jede Fall toll !
Liebe Gruess
Stephan
liechti pico 1237895129000
hallo stephan
bi letzti wuche bim urs dehei gsi und er het mir verzellt vo dinere riese reis und vo dine bricht wo du immer wieder hei sende duesch. bi uns het sich au einiges gänderet, sibylle und ich läbe jetzt in deutschland genauer im schwarzwald. sibylle het agentur für arbeit in rottweil übernoh und ich lueg zum rächte dehei, uns gohts sowit rächt guet. am afang häm ä paar rächtig stei müesse us em wäg ruume, aber jetzt hämer fuess gfasst und händ is guet igläbt. au unseri beide huustier hän gfalle an der neue umgebig. mir wünsche dir no e huffe schöni erläbnis und no schöni zyyt. liebi griess pico und sibylle us em schwarzwald
Antwort des Autors: Hallo Pico...

Merci vielmol fuer die Gaestebuechitrag... ha mi gfreut vo dir z'ghoere und isch toll das es euch im Schwarzwald g'fallt und guet goht !

Ich bi grad no im Moment mit em Mami in Thailand am Insellaebe gniesse und wird au no mini noegste 3 Moenet am reise voll uskoste !

ae liebe Gruess au an d'Sybille
Stephan
Alain 1236600851000
Hey ihr zwei,
Ich hoff ihr hends guet in Burma!!!
Ich start hüt zu minere 3 Wüchige Abschiedstour
in dr Firma Medartis
Und dann gehts loooooooos.
Ich wünsch euch vill Spass und Adventure in Burma!

Gruess Alain
Antwort des Autors: Hey Junge... freu mi fuer di, jetzt goht's echt nuemm lang... chunt guet wenn mr zaemme Sued-Ostasie abchecke...

Mir sind jetzt sit 3 Tag in Burma, haen letscht Nacht die erst krassi 13 stuendigi Busfahrt hinter uns brocht, isch echt no jaess gsi, aber mi Muetter het's fast besser als ich dureghalte !

Aber mr gaen jetzt raecht gas in Burma, volls Programm und au no mit Flueg, so das mr denn no zaemme chli in Thailand choene ufere Insle go chille... isch echt alles ae chli anders do, halt nid ganz so eifach, aber scho raecht beirdruckend ! Und d'Luet sind echt dr Hammer...

Bis bald... ich maeld mi denn vo Thailand emol...
Liebe Gruess an alli...
Stephan & Gabi
Claudia 1234792126000
Hey Stephan
Au ich flieg gli wieder in d'Wärmi, Frankfurt-Kuala Lumpur am 28.03., denn witer nach Phuket und vo deert us richtig Kao Lak. In dere Region bi ich no nie gsi. Leider sind's nur 2 Wuche, nyt so wie im Dezämber
Wo stecksch du grad zue dere Zyt?
Dä mit Hüehnereier isch hässlich, ich ha nur dervo ghört, dass si im Vietnam d'Eier au so ässe, ich könnts glaub nyt, aber jetzt wo ich dini Bilder gseh ha isches fyr mi definitiv....bähhhh pfui ighitighit...ich würd's nyt ässe!

Griessli us kalte Schwitz......aber bald ka ich au wieder in d'Wärmi!!!!

Claudia
Antwort des Autors: Hallo Claudia, merci fuer di Gaestebuech-Itrag. Jo daemfall goht's jo nuemm lang bis du wieder in dr Region bisch, ab Afangs April wird ich au wieder in Thailand unterwaegs si, eventuell sogar im Suede ! Viellicht choene mr uns doert irgendwo emol traeffe...
Jo gaell, das mit dene Huenereier isch voll uebel gsi, ich haet's au nid choene aesse ! Dr Englaender het grad s'schlimmste mit Federe und so verwuetscht ! Waeh... isch echt haesslich gsi, sogar zum zueluege !
I wuensch dr no ae gueti Zyt bis'd wiederin d'Waermi chasch, aber langsam soett jo in dr Schwiz denn au emol dr Fruehlig cho... hoffentlich !
ae liebe Gruess us Malaysia au an alli KB-Luet..
Stephan
Karina 1234787466000
Hey Liechti, alles o.k bi dir!?!? Ha mi recht gfreut, woni hüt ins Büro cho bi und e Mail druf kha ha, dass e neue Bricht druf isch!!(o: Ha grad gester zum Ronny gseit "hoffentlich het de Liechti wieder gschriebe"!! (o: DANKE, du duesch mini Mäntigskriese immer wieder chli in Schatte stelle!! (o: so langsam freui mi uf de Mäntig!!
Mi Vater isch sittere Wuche in de Philippine....aber wie ich jo gläse ha, bisch du nüm dört!!)o: Suscht hätti dir sini Nummere geh...er isch jo so halb am schaffe imene Hotel womene Schwyzer khört...wenn in de Nöchi gsi wärsch, wär das sicher e gueti glegeheit gsi zum e schöns Zimmer zbecho!! aber naja....!
Wenn chunnsch jetzt eigentlich wieder!? Im Mai oder erst im Juni!!? Vermiss di ebbe scho chli, au wenni di in letschter zyt au nüm eso oft gseh ha in de Schwyz!!
Also du, gniess die wärmi...ich wird jetzt den depressiv do...schnee, räge, wind, kälti!! isch ächt nüm luschtig!! Bi gester am Match gsi (FCB - GZ 0:0)..ha mir de Arsch abfrohre!!!(trotz Wulledecki) Naja...fertig klöhnt!! ich wünsch dir uf jedefall ganz viel spass bi dinere Reis!! Pass uf di uf und mäld di bald wieder!!
Ganz liebe Gruess Karina
Antwort des Autors: Hey Karina, merci... mir goht's Bestens, eigentlich sit ich unterwaegs bi... ich gniess jede einzelne Tag, bald isch aber scho d'Halbzyt erreicht und denn goht d'Zyt sicher no schneller umme. Ha plant bis Endi Mai oder Juni z'bliebe, aber das isch au nonig sicher... emol luege wie's mit em Gaeld laengt, ha uf jede Fall scho no Lust zum witterreise...
Und nei, bi unterdesse nuemm in de Philippine... bi im Moment grad bi dr Lanie in Malaysia Borneo, ha do ae gemuetlichs Hotelzimmer mit Aircon, TV & Wireless-Lan, d'Lanie het mr ihre Laptop verbi brocht und sit ae paar Tag mach ich eigentlich nuet usser schlofe, aesse und eifach ummehaege... isch au emol gemuetlich noch 10 Wuche fast jede Tag irgend oeppis anders z'gseh ! (mach grad Ferie vo de Ferie)
Freut mi natuerlich das ich dir dr Maentig teilwis cha verschoenere und isch immer toll wieder so ne guets Feedback z'becho... merci fuer di Itrag !
Jo, de Winter muess jo voll hart si, ghoer das vo allne Site, aber muesch luege uf eimol chunt dr Fruehlig, es wird warm und alles isch am bluehe ! Hoffentlich gohts nuemm z'lang...
Wuensch dr uf jede Fall no ae gueti Zyt und bis bald emol...
Liebe Gruess us Sandakan...
Liechti
Brown 1234707678000
Hey Liechti, ha grad dini Föteli vo de Philippine agluegt. Dört muess ich au nomol ane go. Ganz e geils Land. Ich bi überigens in dr gliche Bungalow Aalag gsi wie du, "Nuts Huts". Das isch doch dört wo de e ewigs lange Träppe druff muesch und e sauna hüttli het. Ganz gemütlichi Unterkunft.
Antwort des Autors: Hey Brown, hoff dir gohts guet ?
Jo, d'Philippine sind echt dr Hammer... mit Laos zaemme unterdesse mini Lieblingsdestination, het echt viel z'biete und isch mega vielsittig, nur dr Food isch eifach nid grad bsunders, freu mi scho wieder uf ae Curry in Thailand ! Und d'Nuts Huts sind echt gechillt gsi...
Bis bald... Endi Feb. chum ich uf Thailand, aber weiss nonig genau ob uf Chiang Mai oder irgend ae Insle... gib dr no bscheid !
Gruess
döme 1234559568000
so ich sag nur gewaltig die bilder und wie du schriibsch fasziniert mi echt ,,... und so viel laufe duuu ??? ich hoff eifach das du au no zrug chunsch big gruess
Antwort des Autors: Hey Check, merci fuer di Itrag ! D'Bilder sind ok, aber vor Ort isch es echt no viel idruecklicher gsi !
Und jo, ha mi langsam an's laufe gwoehnt, drfuer Rauch ich eifach immer no viel z'viel...
Und kei Angst, ich wird scho wieder zruckcho, aber ehrlich gseit han ich scho no Lust zum witterreise... spoetistens im Summer wird ich aber zruck si, muess scho wieder emol mini Luet gseh !
Gruess us Sandakan (Malaysia)
Alain 1234193709000
Hey Check, So, endlich bini au wider Up-to-Date mit dine Reisebericht. Hesch grad e chli Gas gäh mit schriibe. Findi super!!! Schiint dir jo guet zgoh!!!
Wieso hesch nid sone Ei probiert? Die einte hänn jo recht "guet" usgseh Oder doch nid???
Gisch wider mol e Funk wenn Ziit hesch.
£Mach witer so
Gruess Alain
Antwort des Autors: Hey Junge... freut mi vo dir z'ghoere... muess dr unbedingt wieder emol Skype, aber wird wohrschinlich noegst Wuche bis ich wieder ae gueti Verbindig ha !

Sit am Sunntig bin ich in de Philippinische-Berge bi de Reis-Terrasse... wuerd di au flashe ! D'Philippine sind unterdesse zaemme mit Laos zu minere Lieblingsdestination worde... das waer eventuell au ae Moeglichkeit zum mi Vater und dr Beni z'treffe !

Und die Eier... nei voll nid, lieber irgend ae Heugschrecke oder so oeppis, aber hesch raecht, 2 vo 3 sind nid sooo schlimm gsi, haets trotzdem nid welle probiere !

Hey also, bis bald... ich maeld mi spoetischtens noegst Wuche..
Gruess us Sagada...
Liechti
Karina 1233937457000
Hey Liechti, hoff dir gohts guet!!? Bin ich erlichtert gsi, dass du di Verlust vom letschte Macaubsuech wieder zrugg gholt hesch!! Me het dir dini Freud richtig agseh uf däm Föteli...bi fast vereggt!! (o: Geile Siech!!!
Gniess dini Zyt, au wenn jetzt wieder chli elai bisch...goht jo nüm lang denn chunnt dini Muetter, oder!?
Ich bring jezt no mini letschti halb Stund im Büro dure, bevor ich mich ins Wucheänd begib!! (o:
Hoff ich cha bald wieder chli witter läse!! Mol luege, wenn nomol esone Trip machsch, chumi mit!! (o:
Machs guet....
Ganz liebe Gruess KArina
Antwort des Autors: Hallo Karina... merci fuer di Itrag, hesch mr grad ae Freud bereitet ! Und jo, bi au mega gluecklich gsi ueber mini Gwuenn in Macau
Und waeg em allei si... ha mi wo dr Daeni gange isch kurz grad scho chli komisch gfuehlt, aber scho am noegste Tag neui Luet kenneglernt und in dr letsche Wuche mega viel erlaebt... muesch denn dr noegst Reisebricht laese... isch echt dr Hammer gsi !
Und jo daenk... wird sicherlich nid mi letschte Trip gsi si... wuerd dr glaub au guet g'falle, ich gniess uf jede Fall jedi Minute !
Wuensch dr no ae schoens Weekend und bis bald..
liebe Gruess
Liechti
Jan 1233916029000
Hey Liechti,

viel spass uff dim Trip !Bisch beniedenswärt.

Gruess Jan
Antwort des Autors: Hey Jan... merci fuer di Itrag, hoff dir goht's guet ?

Liebe Gruess us de Philippine...
Liechti
Däni 1233764175000
hey Liechti
Danke für den Bericht - fühlte mich gerade wieder als wäre ich dabei - aber leider kam ich ziemlich schnell wieder auf den Boden der Realität zurück und es jagen mich wieder zig Termine und deadlines Na ja, so ist es halt ... Aber ich habe mich gestern noch den Bauch mit frischen, knackigem Brot, Aufschnitt, Wurst und Käse vollgeschlagen, gewisse Dinge sind zuhause doch am besten
Ich wünsche dir noch eine tolle Weiterreise, ich vermisse die Zeit mit dir jetzt schon unglaublich ...
Liebe Grüsse, Däni
Antwort des Autors: Hey Daeni... jo gaern gscheh waeg em Bricht, isch echt ae geili Zyt gsi mit dir... schaad hesch nid choene chli laenger bliebe ! Gester bin ich mit de Whalesharks go schnorchle... isch glaub s'Beste gsi wo ich je gmacht ha, haet dr sicher au gfalle... aber schrib denn mehr drzue im Bricht !

Oh das toent guet... so richtigs Brot choent ich au wieder emol vertrage, aber es wird wohl no ae Zytli go bis ich wieder s'Schwizer Aesse cha gniesse...

Merci, wuensch dr au gueti Zyt deheim und hoffentlich chunt bald dr Fruehlig...

P.S. irgendwenn choene mr jo wieder mol so ne Trip zaemme duregaeh !

Gruess us Legaspi...
Liechti
Karina 1232975740000
Hey Ihr zwei!! Super sach, dass de Reisebricht am Mäntig immer druf isch...das duet mini Mäntigskriese chli ufbessere!! (o:

Oh Oh...ich wünsch dir ganz viel Glück in Macau....aber wie du uns jo versproche hesch, duesch di zämme risse!! (o: Hoffentlich klappts diesmol!Würdi dir sehr gönne....
Also, gniesset euri zyt no und bis spötischtens nögscht Mäntig (bim Bricht läse)...(o:
Ganz liebe Gruess....
Antwort des Autors: Hey Karina... wie hesch es ? Isch eigentlich Zuefall mit em Reisebericht am Maentig, aber wohrschinlich wird ich dr noegsch au wieder am Sunntig schribe wenn dr Daeni uf's Flugzueg goht
Bis jetzt het's guet klappt mit em Zocke, ha no kei Rappe in d'Automate gloh und zwei Oebe Cash-Game sogar raecht erfolgrich abgschlosse... isch echt fun !
Wuensch dr no ae gueti Wuche und bis bald...
liebe Gruess
Liechti
Alenges 1232963662000
Vill Spass in Macau!
Alenges 1232963398000
Merci Alte!!!!
Ich ha sooooo ghofft dass du übers WE e neue Bricht gschriibe hesch. So goht dr Mäntig Morge doch vill schneller ume.
Dä Dschungel Backpacker het jo voll gechillt usgseh. Das würd mir au passe
Ich wünsch euch witerhin e spannendi Reis und bis bald
Gruess
Antwort des Autors: Hey Check...

Isch toll wenn ich dr dr Maentig ha choene verbessere... ha Gester unbedingt wieder emol miesse aktualisiere !

Und jo, de Backpacker im Dschungel isch echt dr Hammer gsi, het au em Daeni guet gfalle und vorallen nid sehr touristisch, halt ae richtige Backpackerort wie's mir gfallt ! Waer sicher au oeppis fuer di gsi....

Wuensch dr au no ae gueti Wuche... und merci fuer's Glueck.... diesmol verrock ich alli Asiate am Tisch

Seisch em Beni ae liebe Gruess.... bis bald ! Dini Ferie choeme jo jetzt immer noecher... gemuetlich !
Gruess
Liechti
liecht urs 1232917823000
Hallo Stephan
Ich habe heute mit Beni geredet.Ich hoffe,ich habe ihn langsam soweit,dass er im Mai mit kommt dich besuchen.Es würde uns beiden gut tun einmal unseren Altag zu vergessen und unsere kleinen Sorgen die wir in der Schweiz haben zu vergessen. Es geht mir gut und ich versuche es ruhig zu nehmen.
Pass auf dich auf.
Gruss Papi
Antwort des Autors: Hallo Papi...

Merci fuer d'Mitteilig... waer echt cool wenn dr Beni im Mai eventuell doch drbi waer... das waer uf jede Fall mega lustig mit em Alain, Beni und dir... und vorallem wuerds euch beide sicher guet tue !

Ah und i hoff es goht alles einigermasse guet mit em Grossmami... chasch du Ihre echt emol ae liebe Gruess vo mir usrichte, waer lieb !

Ah und do ha dr sunsch no mini normal E-Mail Adresse, denn chasch mr au eifach ae Mail schicke und muesch nid ueber Umdiewelt.de: Liechti79@hotmail.com

So, wuensch dr no ae gueti Wuche und bis bald emol...
Liebe Gruess und merci nomol....
Stephan

döme aus dem tief verschneiten sils 1232558096000
sodeli jetzt hocki do im tief verschneite sils und ha durch din guet gfüerte bricht doch wider öpis vo mine 2 kollege kha ....

also witerhin viel spass
gruess döme
Antwort des Autors: Hey Doeme... zwaeg ?

Hoff hesch ae gueti Zyt im Schnee gha... mir haends uf jede Fall au guet und Morn gohts nomol ab uf Macau.... freu mi mega uf's Zocke

Wuensch dr no ae schoeni Wuche und bis bald emol...
Gruess
Liechti
Karina Mühlebach 1232466987000
Hallo zämme (o:

ich hoff ihr gniesset euri zyt? und Däni, hoffentlich gohts dir wieder besser!? Isch scheisse wenn me 3 wuche weg isch und denn wird me no krank!! ich ha das vor 3 Joohr kha, aber glaub nit so schlimm wie du...Gueti Besserig!!

Gniessed euri zyt und mäldet euch bald wieder mit tolle Bilder etc...isch immer schön zwüsse wo du/ihr grad sin!! (o: witter so....

Liebe Gruess Karina
Antwort des Autors: Hallo Karina, merci fuer di Itrag...hoff es goht dr guet ? Dr Daeni isch unterdesse wieder fit, aber drfuer bin ich ae chli verkaeltet, aber nid wuerklich schlimm, cha so halt eifach nid go tauche, aber bi jo no gnueg lang unterwaegs...

Wuensch dr no ae gueti Wuche und bis bald emol...
liebe Gruess au an Ronny
Liechti
Simone 1232403462000
Hallo Stephan,
schöne ausführliche Reiseberichte mit supertollen Pics!! War selber von Oktober bis Dezember 08 in Laos, Kambodscha und Thailand unterwegs und man fühlt sich wieder fast wie im Urlaub, wenn man das hier so liest...vor allem, weils mir oft ähnlich ging (das Gefühl der einzige Touri zu sein, der nicht das Boot nach Luang Prabang nimmt, sondern in den Norden fährt; diverse Buspannen, Hängenbleiben in Vang Vieng, obwohl man niemals so lang dort bleiben wollte, das Ticketproblem Laos-Kambodscha,...) Richtig schön
Wünsch dir noch viel Spass auf deinem Trip. Werd wohl ab und zu wieder reinschauen.
Servus aus München
Simone
Antwort des Autors: Hallo Simone...
Freut mich das dir mein Reisebericht gefaellt... dein Eintrag war jetzt richtig lustig zum lesen da du anscheinend ungefaehr das gleiche wie ich erlebt hast... ich waere ehrlich gesagt noch gerne ein wenig laenger in Laos geblieben, es hat mir dort so gut gefallen.
Unterdessen bin ich mit einem Freund in den Philippinen... leider war hier das Wetter bis jetzt nid gerade berauschend und aufgrund der schlechten Internetverbindungen bin ich auch nicht wirklich "up-to-date" mit meinen Reiseberichten, aber ich arbeite gerade daran
Gruesse aus den Philippinen...
Stephan
Joni 1232113038000
ueee liechti, merci.. du hesch min langwilige fritig nomittag im gschäft grettet.. super bricht, spannend gschribe, tolli pics.. macht mi richtig gluschtig uf mini wältreis näggscht johr.. i hoff du erläbsch no viel tolli sache.. bi scho gspannt uf d'fortsetzig.. gruess joni
Antwort des Autors: Hey Joni... toll das dr mi Bricht gfallt, obwohl und das obwohl du scho sau viel in Asie unterwaegs gsi bisch !
Ah jo... du willsch jo bald ae Waeltreis mache, chasch di uf jede Fall freue... isch echt dr Hammer so lang unterwaegs z'si ! Wunesch dr ae gueti Zyt deheim und bis bald emol...
Gruess
Liechti
onkel patrick 1231970960000
Hey Stephan, ich finde deinen Bericht immer noch echt cool und sobald das Mail kommt lese ich ihn auch! Naja, stimmt der Winter ist dieses Mal echt krass aber es sollte so gegen Sommer mal besser werden! Freue mich, auch weiter von Dir zu lesen, bis dann, dein "langweiliger" Onkel Patrick!
Antwort des Autors: Hallo Patrick.. merci fuer di Itrag im Gaestebuech und es freut mi das dr mi Bricht gfallt. Ha in de letschte Taeg aber leider so Problem mit mim Memory-Stick gha, aber ha mr jetzt huet ae neue kauft...

Und mir haend in de letschte paar Taeg au raecht schlechts Wetter gha... sind ufere schoene Insle gsi, aber haend waeg em Wind nie richtig choene go Bade oder Tauche

Und was "langweiliger" Onkel, du hesch halt Familie und chasch viellicht nid grad um d'Waelt reise so wie ich... aber bi euch isch jo immer "action" deheim garantiert !
Liebe Gruess us de Philippine
Stephan
döme 1231871292000
buah echt dr hammer die tempel und die gschicht vom canadier das findi echt dr hammer was de gmacht het ....
also ihr zwei gniessets und ich bin scho gspannt uf eure 2er bricht..
gruess döme
ps juhui hüd ischs termometer emol in plus bereich cho ;-((
Antwort des Autors: Hey Doeme...

Sorry das ich mi erst jetzt maeld, aber s'Internet uf dere Insle "Malapascua" isch jo mega schlaecht gsi.. nur ueber Funk und immer wieder usekheit. Leider isch s'Waetter au nid grad guet gsi, immer mega windig und nie het d'Sunne gschiene und denn ist dr Daeni erst no krank worde.... aber unterdesse sind mir in dr 2. groesste Stadt Cebu uf em Waeg zunuere andere Insle... emol luege, hoffentlich zeigt sich doert d'Sunne bald wieder...

Und ich versuech mi sobald wie moeglich emol per Skype z'maelde... moecht di echt gaern ghoere...
Gruess us de Philippine
Liechti
döme 1231525290000
jo fett andlich emol di khöre schriib mir e sms wennd ins cafe gosch den gangi online ...
also bis gli gruess
Ramona 1231516136000
Hey du,

Du hesch dir jo definitiv dr richtigi Winter usgsuecht zum go Reise. Es isch dr härtischti Winter vo ich je erläbt ha. Sit am 2. Januar het durchgehend minus grad!!!! Isch ächt nüm schön. Do duets richtig guet dini Bricht z'läse, me cha sich richtig in d'Wärmi träume!! Mach witter so, isch ächt genial!! Ha im Däni no gseit, är söll di drucke vo mir ;o)

P.s. ha mir jetzt e Laptop khauft und dört hets au Skype druf (dr alain muess mir das zwar no erkläre ;o))

Liebs Grüessli Ramona
Antwort des Autors: Hey Ramona... freut mi vo dir z'hoere und au das dr mi Reisebricht g'fallt, tuet immer guet ae so ne Feedback z'becho.

Und jo, schins isch es ae mega Winter, daemfall han ich jo alles richtig g'macht ! Aber du chasch jo jetzt an die neui Beach in Basel go merci no fuer de Link wo du mir gschickt hesch !

Und gemuetlich waeg em Laptop... hesch di endlich choene entscheide Jo dr Alain soell dr zeige wie das lauft... waer echt cool di au emol z'ghoere ! Am Beste emol amene Weekend wenn'd nid grad bis am 18.00 schlofsch ... die meiste Internetcafes schliesse do ebbe uf die 23.00 !

Hey also, wuensch dr ae schoens Weekend und bis bald...
Liebe Gruess us Kuala Lumpur



Däni 1231418219000
... und de nögscht Reisebricht mach i denn als Co-Autor

sallleeeeee
Däni 1231418027000
Hey Liechti,

i glaub i muess nid froge wies dir goht

Voll fett hesch din Reisebricht aktualisiert - jetzt bini grad voll in Feriestimmig, d Sunne lot sich im Momänt au in de Schwiz wider mal (nach gefühlten 3 Wochen) blicke, aber es isch trotzdäm e Saukälti do.
Du chasch dir gar nid vorstelle wie ich mi gföit ha über din Kommentaar dass es uf de Philippine heiss isch und ich bald in de Badehose am Strand stand, tauche, flexe und Seafood ässe - juheeee!
Nur no öpe 20h schaffe denn mach i mi uf e Wäg Bruchsch no irgendöpis us de Schwiz?

Bis bald in Manila, Gruess
Däni

Antwort des Autors: Hey Daeni...

Hesch raecht... es goht mr immer no sehr guet Aber dir sicher au... no huet schaffe und in ca. 40 Stund treffe mr uns... freu mi mega, wird garantiert dr Hammer und tuet au guet wieder emol ae richtige Fruend z'gseh !
Und jo... chasch di definitiv uf Waermi freue...
Merci fuer's froge, aber ha eigentlich alles do... gib dr denn eventuell ae paar Sache fuer dr Heimwaeg mit, denn chan ich endlich emol chli Shoppe, aber ueber das moecht ich jetzt nonig nochdaenke...
Und toent guet, wird sicher ae geile Philippine-Bricht vo uns beidne zaemme...
Also, daemfall bis Uebermorn, Manila Airport
Gruess
Liechti
döme 1231416266000
he friend
ich finds echt dr hammer das du di reisebricht eso oft und üsführlich duesch aktualisiere eso bini irgendwie immer schnell mit dir am reise und chan doch mine verplichtige nochecho "muess jo fast blibd jo nüd anders übrig"
bi uns isches langsam e chli krass mit dr chäli hüd morge hanni verdammti minus 12 grad kha kei schiibekratzer und faschd kei iiisspry meh unglaublich am morge frie .....am 20 januar gangi für es paar daag mit de eltere vo dr joelle und mit mim schatz go boarde also wider chleini ferie für mi)
es würd mi wirklich flashe di zkhöre irgendwenn gohts scho ...
also witerhin viel spass und chasch mir echt es paar vo dene spinne schigge dr beni het grippe und bruecht wider emol e richtigs znacht zzzzz sldo bis gli
Antwort des Autors: Hey Friend...
Tuet echt immer wieder guet z'hoere das d'Luet gaern mini Bricht laese... diesmol isch es au wuerklich astrengend gsi
Oh scheisse, minus 12... isch daemfall echt ae harte Winter das Joor, zum glueck bin ich nid deheim Und freut mi fuer die waeg em Boarde... das isch drfuer dr Vorteil in dr Schwiz !
Morn am Morge flieg ich uf Kuala Lumpur und doert git's sicher ae astaendigs Internetcafe zum Skype... ich versuch di so uf ae Mittag emol z'erreiche, oder schribsch mr ae SMS wenn'd Online bisch ! Oder hesch ev. ae Festnetzaschluss, denn choent ich eifach aluete ?
Seisch em Beni ae Gruess vo mir und gueti Besserig..
Bis morn... hoffentlich klappts diesmol..
Gruess, Liechti
Alain 1231413501000
Oh jetzt aber!!! Fisch, Spinne und Heuschrecke!!!
Isch guet gsi?

Bis Bald mol
Gruess Alain
Antwort des Autors: Hey Alenges..
Jo dr Fisch isch guet gsi, also ha ein imene Restaurent g'aesse und es het mr wuerklich g'schmeckt, aber die Heuschrecke und Spinne han ich nid unbedingt welle probiere... also Spinne uf kei Fall und mit dr Heuschrecke wart ich no uf di
Gruess und bis bald..
Liechti
Claudia, BLKB 1231332225000
Sali Wältebummler
Ich mäld mi zrugg....nach 4 Wuche Thailand isches e scheiss Gfühl bi -6 Grad in Ziri us em Flieger z'stiege! Bi jetzt dr 3. Daag am schaffe und würd viel lieber au dere Site vo dr Wältkuggele sy.
D'Silveschter-Party uf Koh Chang isch dr Hammer gsi, am Strand, live bands und sehr wenig Touris, eifach bombastisch. Aber wie du jo weisch, im März sin mir au wieder unterwägs. Wär weiss denn viellicht uf dr glaine Koh Chang Insle!
Gniesses witer und pass uf, dr Thai Rum & Whisky ka am andere Daag eländi Spure hinterloo
Griessli
Claudia
Antwort des Autors: Hey Hallo Claudia...
Jo das glaub ich, i moecht jetzt ehrlich gseit au nid grad in d'Schwiz zruck, aber es freut mi das ihrs guet gha haend. Toent guet mit dere Silvester-Party in Koh Chang...
Ah jo, du gohsch jo im Maerz scho wieder, mi Muetter chunt im Maerz wohrschinlich fuer 3 Wuche uf Thailland cho mi bsueche und denn waerde mr au ae paar verschiedeni Insle aluege... waer guet moeglich das mir uns doert traeffe
I wuensch dr no ae gueti Zyt (trotz kaelti) und mr ghoere uns sicher wieder... bis denn !
Liebe Gruess us Kambodscha
Stephan
Karina 1231168302000
Hey Liechti, ich möcht dir no alles gueti fürs 2009 wünsche!! Hesch's joohr jo super agfange was ich do seh....das tubing döhnt au no witzig, do wär glaub ich sogar no debi..(o:
Wünsch dir no e ganz e tolli zyt und mach witter so mit dim Bricht...isch sehr interessant...ha amigs gfühl, ich bi bi dir, wenni das lies....aber denn chunnt plötzlich de Chef inne....)o:
Gniess dini zyt...
GlG Karina
Antwort des Autors: Hey Karina... merci vielmol, wuensch dr au alles gueti fuer's neue Joor... und jo, ha aecht ae tolle andere Silvester gha, 30 Grad und scho bsoffe am Nomitag... aber echt fun gsi ! Und jo, das tubing haet dr sicher au gfalle..
Freut mi das dr mi Bricht gfallt, wird Zyt fuer ae paar neui Kapitel, aber muess z'erst no ae besseri Internetverbindig finde...
Wuensch dr no ae gueti Zyt und bis bald emol...
liebe Gruess us Kambodscha..
Liechti
Dömeeeee 1231077012000
hello meistro
sodeli jetzt bini grad vo mine ferien in grindelwald heime cho...isch echt dr hammer gsii jede daag blaue himmel und fette snow eifach anderst als bo dir aber au schön nur bruchsch für ei wuche eso viel geld wie du in 2 monate...
also uf dere reis werde mir uns glaubi nid wirklich treffe +Leider+ aber eso wie ich us dine bricht chan erfahre wird das dis witere lebe siii eifach nur reise )))) halb joohr schaffe halb joohr reise usw... und denn bin ich sicher emol dabei das isch klar in viang veng währ ich sicher au chläbe blibe
also ich wünsch dir witerhin spass .....
ich due jetzt bi mir eol skype irichte wer cool chönte mir uns mol khöre ....so jetzt no eimol schlooofe und denn wider go schaffe f***....
griessli döme
Antwort des Autors: Hey Doeme... freut mi vo dir z'ghoere und das'd ae geili Zyt in Grindelwald gha hesch.
Und jo, ha mir das scho au daenkt waeg em Treffe, also bis jetzt isch jo eh nonig sicher wenn ich genau zruck chum, aber mr waerde sicher emol zaemme so oeppis duregaeh, muess jo nid grad fuer ae halbs Joor si Und jo glaub mr's.. in Viang Veng waersch au haengebliebe
Ich gib dr wohrschinlich in de noegste Tag emol ae Funk mit Skype in's Gschaeft... kostet mi nur
1 Cent pro 5 min. oder so, aber halt leider nur uf's Festnetz ! Ich bi jetzt huet in Kambodscha acho... und scho mit em Bus verarscht worde, aber wird's denn im Bricht no genauer erklaere, muess z'erst aber irgendwo ae schnellers Internetcafe finde... also bis bald ! Gruess us Kambodscha...
Liechti
Daniel 1230886999000
Hey Liechti - i wünsch dir uf däm Wäg au no alles Gueti fürs 2009! Hoff hesch e gueti Silvesterparty gha, gseht jo mega gechillt us, chli tubing, flexe, bierli kippe Ich bi mit de Simona un de Stephie chli unterwägs gsi, zerscht bi ihre deheim Chinoise gässe und denn no chli in d Stadt ins Paddys, isch e luschtigi Party gsi, aber i ha mi chli zruckghalte mit wüete ... Bi hüt (Fr) wider am schaffe und nögscht Wuche gits no e strängi, letschti Arbetswuche. Mann im Momänt dreit sich im mim Chopf eh alles nur no um d Ferie, i freu mi so mega in e Wuche in Flieger z stige und uf d Phillipine abdüse - YES!
Jetzt hani glaub au alles sowit erledigt was i für d Reis bruch, hüt morge isch sogar mis Visum per Poscht acho
Bis bald in Manila - hebs no guet und lass es rocken ...

Gruess us de chalte Schwiz, Däni
Antwort des Autors: Hey Daeni... merci vielmol, wuensch dr au no alles gueti fuers neue Joor. Und jo, ha ae voll geile Silvester gha... nomol vollgas gaeh bevor ich denn huet witter uf Vientiane bi, aber do isch es grad nuemm so gechillt, gang ev. am Obe oder sunsch Morn grad witter richtig Suede.
Hey und voll geil... no 1 Wuche muesch durezieh und denn gohts ab... wird dr Hammer, freu mi au scho mega uf d'Beaches und au wieder emol ae richtige Fruend z'gseh... also daemfall, gib dr noegst Wuche emol ueber Skype ae Funk in's Gschaeft... ah und guet het das mit em Visum no so kurzfristig klappt.
Bis bald... Gruess us Vientiane
Liechti
Reto 1230845008000
Hallo Stephan
Ich war gerade auf der Suche nach ein paar Infos über Reisen in Borneo/Malaysia, als ich deinen Reisbericht von 2006 fand. Viel interessanter sind aber deine aktuellen Berichte aus Laos, da ich im Jan/Feb 2008 einen Monat dort war. Ich hatte damals den genau gleichen Trek in Luang Namtha gemacht. Ist noch spannend, wieder mal ein paar aktuelle Bilder und Eindrücke von dort zu bekommen. Ich wünsche dir weiterhin viel Spass auf deinem Trip.
Grüsse aus der Schweiz
Reto
Antwort des Autors: Hallo Reto
Der Bericht ueber Borneo, Malaysia ist nicht sehr ausfuehrlich, da ich nur kurz ein paar Eindruecke aufzeigen wollte, aber ich wuerde dir auf jede Fall empfehlen mal dorthin zu reisen, vorallem der Mount Kinabalu und das Tauchen auf Sipadan Island war unglaublich schoen... zudem ist es dort auch noch nicht zu touristisch.
Und es freut mich natuerlich das dir meine Bilder von Laos gefallen, aber ich wirklich auch ein tolles Land zum Reisen, Natur, Leute, Preise... alles stimmt !
Wuensche dir noch eine gute Zeit in der Schweiz und viel Spass bei deiner naechsten Reise...
Stephan
Brown 1230787931000
Hey Liechti

Ich habe gerade den Bericht von Vang Vieng und die Fotos angesehen. Den Ort erkennt man ja kaum wieder. Ich war vor 5 Jahren dort, da hat sich einiges getan.
Ich hoffe Du bist gut ins neue Jahr gerutscht.
Grüsse aus Chiang Mai
Brown
Antwort des Autors: Hey Brown...

Jo hesch raecht, ich glaub allgemein Laos isch mega am Boome, goht sicher nuemm lang bis do auch Pauschaltouriste hi chome.... zum glueck han ich's jetzt no gseh und nid erst in wittere 5 Joor...

Un jo merci, bi mega guet in's neue Joor grutscht, Viang Veng isch au dr perfekt Ort drfuer gsi.... ich wuensch dir alles gueti fuers neue Joor und bis bald emol...
Gruess
Liechti
Team FB Flumserberg 1230738543000
Hey du Weltebumler,
Mir wünsche Dir e guete Rutsch ins neue Joor, und erwarte witerhin spannendi Reisebricht us dine Ferie.

Bi uns herscht grad no die Ruhe vor dem Sturm,
Bi dir isch d Party denk scho voll im Gang.

Gruess us Flums
Antwort des Autors: Hey Jungs... merci vielmol, unterdesse isch dr Silvester verbi und jo, bi mir isch Gester d'Party z'Mittag bim tubing scho voll im gang gsi ... bi doch no laenger in Viang Veng haengeblibe und muess jetzt drfuer d'Beaches in Kambodscha usloh, aber ha echt ae gueti Zyt gha !
Ich wuensch euch allne ae guets neus Joor und alles gueti fuer's 2009 ! Viel spass no bim Boarde und bis bald...
Gruess, Liechti
Dömmmmmme 1230565371000
hey junge
ich bi wider emol in dim reisebricht versunke isch echt hammer zum läse und du erläbsch glaub mega viel echt geil...
immer mehr machi mir gedanke wie ich di chan cho bsueche ..aber es ligd eifach nid dinne vorem juli ..im januar fangd mini witerbildig ah und deswege bini wider emol an schuelferie bunde ))

aber eins isch sicher endi juli wirdi 3 wuche mit dr joelle uf thailand go ich dengg mir das mir koh samui werde astüüüre. ich hoff das dis geld bis den längd und mir di in asie chöne cho abhole )
hey gniess es und e guete rutsch ins 09
oh nei jetzt bruchi wider e paar stund dasi mi do in dr chälti wohlfühl (immer nachem reisebricht lese e fette gruess döme
Antwort des Autors: Hey Doeme, freut mi das z'ghoere, aber die Wasserfaell sind au eifach unglaublich gsi, hammer ! (chas immer nonig richtig glaube !)
Und jo... bi nonig emol ae Monet unterwaegs und ha scho soooo viel gseh... isch echt dr Hammer und ich gniess eigentlich jedi Minute. Die letschte paar Tag in "Viang Veng" han ich aber nuemm so viel unternoh, bi paar mol im Usgang gsi und dr Tag dure meistens chillt.... aber do wuerds dr uf jede Fall au mega guet gfalle, waer echt oeppis fuer di !
Ha Huet eigentlich witter welle, s'Busticket hani scho kauft gha, aber Gester im Usgang haen alli gfunde ich soell doch no bliebe und do sig sowieso dr besti Ort fuer Silvester. Ha mi denn umentschiede, dr Bus isch ohni mi gfahre, aber drfuer wirds Morn uf jede Fall nomol voll abgoh... und das scho z'Mittag bim tubing
Hey und waer voll geil di do irgendwo emol z'treffe, aber eigentlich han ich plant spoetistens Endi Juni zruck z'cho... emol luege, isch no nuet sicher !
Wuensch dr au ae guete Rutsch und ae guets Fest... bis bald !
Gruess, Liechti
BadBeatBeni 1230502972000
Hei Junge,die Wasserfäll und Pools sind jo dr Hammer,Abartig!!!! Seht ächt unächt us???? Die Spinne brücht ich nid unbedingt,aber dr Räscht gseht rächt gemütlich us. Mir sind do flissig am Poker spiele,aber ohni mi krässischte Gegner machts natürlich nid ganz so viel Spass;o) Ha neui Keramikchips inezoge,rocke anderscht!!! a und neue Chare han i au no, ä Almera Gti,wider mol die altbekannte 143 Ps unterem Arsch!!! Am erschte Dag isch er abgange win ä Lambo;o) aber ebä au nur im Verglich zum Micra!!! Isch voll geil zum läse die Reisebericht,schisst mi immer voll a wenn er fertig isch,wo isch dr neu??? Nei, eh nid, lo dr zit und gniess die Trip. Guete rutsch ins neue Johr und gisch fett eine dure!!! Gruess Beni
Antwort des Autors: Hey Beni.. merci, ha mi grad mega ueber di Gaestebuechitrag g'freut... und jo die Wasserfaell und Pools sind echt unglaublich gsi... bi mr vorcho wie imene Traum, schaad bisch nid au dabei gsi, das waer echt oeppis fuer di gsi ! Und s'Zocke mit euch fehlt mr echt... wuerd gaern wieder emol ae Live-Turnierli spiele.
Almera Gti... voll gemuetlich, de het jo oeppe 3 mol so viel Power wie dr Micra
Guet das dr mi Reisebricht gfallt, chunsch hoffentlich au emol ae paar Wuche verbi... waer uf jede Fall geil ! Gruess us Viang Veng (Partytown) und i wuensch dr au ae guete Rutsch ins neue Joor...
Stephan
Ramona 1230138158000
Hallo Liechti, ich weiss, dass de kei Wiehnachte duesch fiere, aber ich wünsch dir trotzdäm schöni Wiehnachte und vellicht gits jo bi dir au e Festdaagsmenu ;o)

Mir hän jetzt grad fertig g'ässe ;o) und nochhär gohts in Usgang.

Mir drinke alli ein uf di (oder au zwei) denn du machsch das super!!!

Schrieb witter so, denn so sin mir alli biz bi dir drbi.

Liebs grüessli Ramona
Antwort des Autors: Hey Ramones... merci das'd an mi daenkt hesch ! Do git's nur Wiehnachte fuer d'Touriste, aber bi Gester drfuer guet mit dr Jessica go aesse...

Huet bin ich denn noch uebere Wuche mit Ihre allei witterzoge... isch grad ae chli ungwohnt, aber chunt scho guet...

Wuensch dr au no schoeni Festtaeg und bis bald emol...
liebe Gruess, Liechti
Alain 1230121677000
Hey alte,
Het guet usgseh din Dschungeltrip,
freu mi scho, wenn mir uns zämme duch dr Dschungel kämpfe!!!
No e halbe Tag schaffe (oder eifach so tue als ob)
und denn han ich au Ferie. Halt nur 1.5 Wuche, aber das isch e afang, und denn fangt bi mir jo au scho dr Countdown a laufe.

Wünsch dir ganz schöni Festtäg, obwohl du denk nid alzuvill wirsch mitbecho.
Gruess Alain
Antwort des Autors: Hey Check...

Jo isch echt Fun gsi s'Trekking, aber i freu mi au scho mit dir richtig in Dschungel z'goh.. denn gsehn mir au hoffentlich alli moegliche Wildtier !

Gniess dini Ferie und wuensch dr au no schoeni Festtaeg... do git's scho au Wiehnachte, aber nur fuer d'Touriste !
Gruess us Viang Veng... Liechti
Döme 1230031299000
he mister voll gemütlich jetzt hani mir werndem schaffe din reisebricht inezoge und muess sage i bi recht abgschweifft und irgendwie au dört gsiichum fertig hani mi umtreid und kueg usem fenster nebel nebel nebel ...naja
du schribbsch echt spannend und schön usfürlich

he ich wünsch dir super schöni ferie und en gute rutsch grüsse
ich wünsch dir ganz e schöni wienacht
Antwort des Autors: Hey Doeme...

Freut mi das dr mi Reisebricht gfallt, schaad bisch nid au drbi... wuerd di au flashe !

I wuensch dr au schoeni Festtaeg und ae guete Rutsch... aber mr ghoere uns vorher sicher no...
Gruess us Viang Veng.. Liechti

anonym 1229766029000
Hallo Stephan, Ich verfolge deinen Reisebericht, und finde es spannend so in Asien herumzureisen, ohne dass man sich bewegen muss. Ich gehöre nämlich zur Sorte Mensch die NIE oder sehr selten weggeht. Aber solche Menschen muss es ja auch geben. Könntest du evtl. ein Datum beim jeweiligen Eintrag machen so sieht man dann immer wann du wo warst. ? Also dann aus der Heimat: Frohe Festtage und weiterhin glückliches Reisen. G.H.
Antwort des Autors: Hallo...

Freut mich zu hoeren das du meinen Reisebericht verfolgst. Ich habe soeben meinen Bericht ueber den ersten Teil von Laos fertiggestellt und werde in Zukunft versuchen die Berichte mit einem Datum zu versehen.

Wuensche dir schoene Weihnachten...
Gruss aus Laos
Stephan
KingK 1229096736000
Jungejunge, hät wirklich au grad wider bock uf e paar täg 30 grad
gniesses! i glaub das wir i dir no einigimol schriebe. chiang mai?! bamboo rafting?!
grüessli und pura vida, K
Antwort des Autors: Hey check.... du bisch jo nonig so lang vo Indonesie zruck, hesch wohl doert gnueg sunne Tankt ? Und schiens het's jo Schnee gaeh, oder... daemfall chasch richtig go boarde ! Wuensch dr no ae schoens Weekend und bis bald...
Gruess
Liechti
Karina 1228995770000
Mi PC het Problem kha.....jetzt zeigts mir jo alles a!! Juhui...chani chli witter läse...(o:

bis bald....
Karina 1228995606000
Hey Liechti
Ich hoff es goht dir guet!? wo bisch jetzt, immerno in Chiang Mai? Ich has endlich gschafft di Reisebricht z'läse...bi nit in Mittag und ha jetzt mi Sandwich g'ässe während ich gläse ha!! Döhnt jo alles mega......Und Hut ab, dass du das zoge hesch. Jede wo di kennt, weiss du bisch nit gern elai, aber ebbe...es goht jo!! ich glaub nit, dass ich das chönnt, hätt dä muet nit...aber benied di recht, dass es zoge hesch!! Cha das si, dass im Teil Macau - the Asian Las Vegas no nüt dine stoht oder het mi PC Problem?
Also du, machs guet...passisch uf di uf und gniess die wärmi....do isch alles wyss....aber au grusig matschig...voll miehsam zum laufe, trotz es jo no schön usgseht duse....(kennsch mi jo mit Schnee...nit so mi Ding).

Also hoff me khört sich bald wieder....freu mi uf de nögschti Teil....
Liebe Gruess Karina
Antwort des Autors: Hallo Karina... merci fuer di Itrag. Und jo, mir goht's guet, ha huet grad mi Beste Tag vo de Ferie in "Pai" gha... isch nur ae chlins Oertli aber voll in dr Natur, gfallt mr besser als irgendwelchi Staedt, aber chasch dr denn grad saelber ae Bild mache, sobald mi Bricht fertig isch...
Und ich ha mi unterdesse raecht guet an's allei si gwoehnt, ebbe am Flughafe waer ich au am liebste wieder umkehrt und teilwies wuensch mr scho chli Gsellschaft, aber bis jetzt goht's mr uf jede Fall sehr guet und me lehrt immer wieder irgendwelchi Luet kenne. Und Schnee... do chan ich au guet druf verzichte Wuensch dr no ae gueti Zyt und bis bald...
liebe Gruess
Liechti
Liecht Urs 1228907702000
Hallo Stephan
Jetzt versuche auch ich dir zu schreiben,obwohl du ja weisst das ich auf dem PC eine Flasche bin. deine Berichte sind super.ich bin mir fast sicher dass ich dich im Frühling besuchen komme.Geschäft hin oder her.ich wünsch dir noch eine gute Reise und pass auf dich auf .
Einen schönen Gruss
Papi.
Antwort des Autors: Hallo Papi... freut mi vo dir z'ghoere... isch jo wohl guet gange mit em PC oder ? Jo das toent super... wuerd mi natuerlich freue wenn'd im Fruehlig emol wuerdsch cho... und ebbe, s'Gschaeft cha wohl au emol 2-3 Wuche ohni di uscho... ae liebe gruess us Thailand und bis bald..
Stephan
Fabio BLKB 1228729400000
Hallo Stephan

Nun bin ich aus meinen Ferien zurück und kann Dir auch noch alles Gute für die Reise wünschen. Claudia hat mir den Link für Deine Homepage gesendet....und was sehe ich da, Hong Kong und Macau....da war ich doch in den Herbstferien, kann mir also gut vorstellen, welche Gefühle und Eindrücke Du im Moment hast. Wünsche Dir viel Spass....und nicht zur Zocken...!!
Antwort des Autors: Hallo Fabio... merci vielmol. Jo das mit Hong Kong und Macau isch au alles sehr kurzfristig gsi waege de Problem am Flughafe in Thailand. Aber jetzt bin ich grad vo Macau in Bangkok acho und es gfallt mr sau guet do. Mega warm und vorallem alles voller Backpacker... in HK und Macau hets viel weniger Touriste gah...

Jo und mit em Zocke isch jetzt fertig.. ha 3 Tag lang zu viel Zockt und gester denn au no verlore, aber jetzt gniess ich s'laebe in Thailand...

Wuensch dr au alles gueti...
Gruess us Bangkok..
Stephan
Dan 1228679027000
hey alte Zocker, isch jo e story wo do erläbt hesch im underground vo macau, keep care junge ... wünsch dir no vil glück, rock sie alli am tisch!
Antwort des Autors: Hey Daeni, hoff dir goht's guet ? Jo isch echt chli speziell gsi mit dene 3 schrege Type
Und merci fuer's Glueck wuensche, aber am letschte Obe isch's mr gar nid guet gloffe, ha zwar grad mitemne schoen Gwuenn choene starte, aber denn het mit d'Spielsucht packt und ich ha grad ae chli mim Budget gschadet... isch grad guet das ich jetzt do wieder waeg chum
Gruess und bis bald... no 1 Monet, denn gohts ab in de Philippine... freu mi !
Liechti
Gaby L. 1228648003000
Hey Stephan, super... ha grad dine neue Bricht gläse über Hong Kong...danke und au für dir tolle Föteli...so ka me sich alles au bildlich vorstelle.
I freu mi scho wieder uf dis nöchschte Erläbnis.
Pass uf di uf! Liebe Gruess Mami
Antwort des Autors: Hallo Mami... freut mi das dr mi Reisebricht gfalle het... vo Thailand gits denn wieder ganz anderi Idrueck...
Liebe Gruess und bis bald...
Stephan
Dömeeeee 1228494817000
he junge ich hoff du verocksch nid dis ganze budget in macau
nei nei das glaubi nid gniess es und bring mol es paar pictures...

gruess und bis in 8 monat )
Antwort des Autors: Hey Doeme... bis jetzt isch ok, Bilanz noch 2 Tag, ca. 16 Stund zocke und ungefaehr CHF 130.-- plus... jetzt muess es nur no Huet z'Obe nid allzu schlaecht laufe, aber ha do echt mega Fun..

Gruess
Liechti
KingK 1228407514000
Hey Rock star! how are u?! hanging out in pardise?! bisch guet gfloge? Pura vida, rock on und stay truth!
Gruess us basel und gli us grindleald. K
Antwort des Autors: Hey KingK

Merci, bi guet gfloge.... unterdesse in Macau und langsam gwoehn ich mi immer mehr ans Reise... chunt guet ! Gruess und viel spass bim Boarde...
Liechti
Claudia, BLKB 1228397464000
Wie versproche kurz vor unserem Abflug no e Yydraag in di Gäschtebuech. Mir fliege am kommende Mäntig nach Singapore und denn am Donnschtig dr 14.12. nach Bangkok. Juphie....ich bi so froh, dr Airport isch wieder offe!!! Unserem Thai Trip stoot also nüt me im Wäg!! Wär weiss also, Koh Mak oder Koh Chang....viellicht sehn mir uns jo fyr e Silveschter Party! Gemäss Kollege wo in Thailand sind isches überhaupt kei Problem zum reise, voll easy!
Wynsch dir witerhin e gueti Reis und iss nyt nur Riis, ka Schlitzauge gäh, schins
Antwort des Autors: Hallo Claudia... merci nomol fuers bscheid gaeh, bi mit mim Reisebricht nonig ganz up to date, bi Huet vo Hong Kong uf Macau... wird no s'Weekend do blibe und chli Zocke und am Maentig witter uf Bangkok... ha z'erst vo Hong Kong uf Vietnam witter welle, waege de Problem in Thailand, aber do ich doert no ae Visum miesst beatrage und dr Flug sowiso sau Tuer isch, han ich fuer dr Maentig vo Macau uf Bangkok ae Flug buecht... weiss nonig genau welle Waeg das ich wird ne, aber waer scho no toll euch z'treffe... schickt dr denn no mi Thai-Tel.Nr...
liebe Gruess us Macau
Stephan
Alain 1228297452000
Jihaaaa
St...i is on the Way!!!
Gruess
Antwort des Autors: Hey Check... isch echt geil mit dem Gaestebuech, so bin ich irgendwie nie allei unterwegs...

Gruess und Hong Kong
Däni 1228287086000
Yeaaaah, scho de erscht itrag vo Frankfurt Wünsch dir e gueti Reis, vil Glück bim zocke! verdammt - i chas chum erwarte bis i au chum ... c ya
Antwort des Autors: Hey Daeni.. merci fuer dr Itrag, freu mi au mega wenn du chunsch, ha Gester in Frankfurt und au in London raecht ae Krise becho und mi gfrogt was ich do eigentlich so allei mach, aber unterdesse bin ich guet in Hong Kong acho und mini Angst isch verfloge... bis bald, Gruess
Stephan F. 1228166955000
Hoppla, Name vergässe...
anonym 1228166845000
Morn isch jetz definitiv Abreis, gäll! Gniess s'abefahre vom Puls und e Zit ohni Druck und Verpflichtige. Jetz woni das schrib, bechum ich s'erschte mol sit em 2006 au widr luscht uf Reise
Antwort des Autors: Hey Steph... merci vielmol, wird die Zyt uf jede Fall gniesse... wünsch dr au ä gueti Zyt do in dr Schwiz, gruess liechti
Rebecca 1227733035000
Will de nit grad umä gsi bisch wo ich gange bin, wünsch dir so halt no schnell mega viel Spass uf dinere Reis und alles gueti für d'Zukunft!!!!!
glg Rebecca
Antwort des Autors: Hallo Rebecca... merci vielmol, ich wünsch dir au alles gueti für dini Lehr und viel Spass bi dine Ferie in Koh Samui.
lg, stephan