Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Alexandra erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :Von Südostasien nach Australien

Detlev Zschiedrich 1498929267000
Hi, ich musste schmunzeln über deinen Beitrag zur Überfahrt von El Nido nach Coron.
Ich habe die Überfahrt El Nido nach Coron ebenfalls zweimal gemacht, bei der zweiten denkend, schlimmer als bei der ersten geht nicht mehr, doch es ging! 11 Stunden und ein Brecher nach dem anderen ging über Bord. Wir hockten zu zweit in einem Biwacksack und kamen mehr tot als lebend in Coron an, kaum fähig, das Boot aus eigener Kraft zu verlassen ...
Smithd565 1464160305000
I'm not sure exactly why but this weblog is loading very slow for me. Is anyone else having this problem or is it a problem on my end? I'll check back later and see if the problem still exists. adgacdbdkedeccgb
Robert 1414751080000
Hallo Alexandra,
wir machen ab 11.11.14 Urlaub in Asien.
Eine Woche Singapur und danach Thailand. Erst Phuket zum x-ten male, dann möchten wir mal wieder was neus ursprüngliches sehen.
Wir dachten da an Kho Tarutao.
Meinst du da ist es immer noch so wie du es beschreibst?
Wie kommt man da am besten hin, vermutlich von Kho Lipe aus?
Ich habe gehört Kho Lipe ist mittlerweile zur Partyinsel geworden?
Danke für deine Infos im Voraus.
Grüße aus München
Robert
Smithd560 1414289313000
Immigration ...the time to read or check out the content or sites we have linked to below the... geegcefkeeadfdkf
Bronschhoferstrasse 15 wartet 1343647311000
Hallo Ihr zwei
Ich bin nach 3 Wochen Ferien nach Hause gekommen und hab Eure Berichte nachgelesen. Mega was Ihr auch in Australien noch alles gesehen habt. Geniesst noch die letzten Tage und bis bald in Old Switzerland.
Mami
anonym 1343252258000
Hallo, Sändy und Remo
Wir wünschen euch noch letze angenehmen 2 wochen,danke für alle schöne karten und geschenken ,die ihr uns geschickt habe. Es ist sehr lieb von euch. Ich kann vorstehlen, dass ihr jetzt ein wenig Schweiz vermisst, in Wil und Busswil ist auch viel los die Badi Bergholz wird umgebaut und beim Ägelsee sieht man wieder Eidechsen auf den Stein
A so kommt gut nach Hüsli!!
Fabian und Ekaterina
Schniddy 1342185477000
Hoi zäme,
also mi hauet die Föteli vo dä Gibb River Road us dä Socke!!! Gseht hammerschön us, WOOOOW!!
Aber s'Vögeli uf dä Chüelerhube hani nöd gfunde...
Gnüssets no uf Vanuatu und i freu mi scho uf dä ersti Fotiobig
Bis baald!!
Urs 1342178654000
Hallo Zäme. Kompliment zu eurem Reisebericht. Nur kurz eine Berichtigung zu Koh Phi Phi: Ich war damals beim Tsunami auf der Insel und es sind nach meinen Kenntnissen 630 Menschen auf Phi Phi ums Leben gekommen. Die Zerstörung im Dorf war sicher gewaltig, aber es war nicht ganz alles weg. Es wird halt gerne übertrieben.
Weiterhin noch viel Spass auf eurer Reise.
Jackie 1341572190000
Hey ihr Liebe! Ha jetzt gad d'Reisebrichtli vo Australie glese, so cool dass ihr jetzt mitem Camper underwegs sind, macht sicher mega Spass! Mega geils föteli mitem natural window! Wird aber scho langsam Zit dass heichunsch Alex, miss you! Liebs Grüessli und gnüssed no euen Endspurt!!
Anita 1341472053000
Wow Sändy,
du gsehsch super us und bisch so brun!! Die Bilder chömet mir doch sehr bekannt vor vo Australie. Isch hammerschön!! Gnüsseds no und bis scho gli!
Vo de Ruine in Buesswilllll 1335686867000
HALLO zäme

Würde jetzt viel lieber mit euch tauschen. Schicke euch ein paar Fotos von unserem Dahei!! Sehne mich auch nach Strandleben, wenn es auch nur ein kleiner ist. Kommt das Paket zu uns? Na, ja wir werden es ja sehen.
Viel Vergnügen und eine schöne Zeit in Manila.
Küssli vo dehei
Vo dehei 1335100664000
Hallöle zäme
Die letzten Berichte waren aber spannend. Wir hoffen nur, dass die nicht erzählten Geschichten uns keine Sorgen bereiten!! Aber auf den Fotos seht ihr ja gesund und zufrieden aus. Wir warten schon sehnsüchtig auf die nächsten Erzählungen. Bis bald
Küssli vo dehei
Schniddy 1334581536000
Hallöchen ihr zwei!!
Hui, ich freu mi demfall scho uf all die Gschichte wo denn nur für dihei sind. Wie ich gsehn händ ihr voll dä Fun und gnüssets. Suuper!! Übrigens, dä Peter vermisst dich (Remo) scho chli so vo wäge Kino und Bier trinke und so...Aber bald chömet ihr ja wieder hei, mir freuet üs scho!
En liebe Gruess us dä verrägnete Schwiiz,
Anita
Toto 1334513400000
Eigentlich finde ich das traurig (nichts gegen euch), dass Vang Vieng nur noch mit Tubing in Verbindung gebracht wird. Noch vor 10 Jahren gabs da ggf 2 Reifen. Ne Gaudi für den Einen oder anderen. Auch wir haben lustige Abende verbracht. Nur hatten die Reisenden vor den Mönchen noch den nötigen Respekt (was viele (nicht alle) heute nicht mehr haben); und eine wunderschöne Umgebung stand im Vordergrund. NIchts für Ungut! Weiterhin viel Spaß.
Toto
Fabian 1332798949000
Hallo Rosini!!!
Habe alle deine/eure Berichte gelesen (in einem Stück)! Die Berichte und die Fotos haben mich echt an den Bildschirm gefesselt! Müsst ihr mal als "Reiseberichts-Buch" rausbringen.
Vermisse euch sehr. Und tausend Dank für die Karten, die Hängematte und Annas Geschenk. Werde weiter deine/eure Berichte lesen.

P.S.: Habe auch noch einen kurzen Reisebericht von mir: Ziehe von Wohnung A in Wil-City nach Wohnung B in Wil-Beach (Nord).

Gruss und späck...

Fabian
vo dehei 1331150514000
Hallo zäme
Herrlich eure Fotos mit den schönen Sandstrände und Inseln. Bei uns kommt jetzt endlich auch wieder der Frühling. Wir hatten ein paar Tage mit über 16 Grad!! Für Thais, wie ihr natürlich eiskalt, aber für uns nach diesem Winter eine echte Erholung. Hoffentlich geht es Remo wieder besser. Anna und Noel hatten den halben Winter die Grippe. Wir freuen uns, auf euren nächsten Bericht. Hebet eu sorg. Alles Liebe vo dehei
späcki 1331068486000
p.s.: de letschti biitrag wär denn vom mö gsi
anonym 1331068408000
hey ihr beide!
danke fürd karte!
i gsehn scho, ihr werdet verwöhnt was schöni stränd anbelangt...
geschter hets do wieder kurz gschneit, darum seg ich eu: gnüssets trotz mageverstimmig und bluetegel!

lg
Magnus 1330290137000
Sawadee krap,
Wie ich lesen kann, habt Ihr bisher eine tolle Reisezeit hinter Euch (und sich auch vor Euch).
Die Route von Kuala Lumpur nach Phuket habe ich mal mit dem Langstreckentaxi, quasi im Schnellzugstempo, gemacht. Es war schön aber natürlich nie so spannend wie Eure Reise.
Zum Glück habt Ihr für die Blutegel-Plage eine Ärztin dabei gehabt, die nicht gleich in Ohnmacht fällt, wenn sie Blut sieht.
Der Tauchkurs war sicher eine gut Investition, denn nun werdet Ihr auf der Reise nach Norden all die famosen Tauchinseln (Koh Tao, Koh Phangan usw.) an der Andaman Sea noch mehr geniessen können.
Übrigens, die blaue Hindu-Statue war nicht Shiva, sondern Hanuman mit dem Affengesicht, aus dem sehr schönen Ramayama Epos.

Geniesst die unbeschwerte Zeit im wunderschönen Thailand.
Liebe Grüsse
Magnus
anonym 1330028809000
Hoi er Weltebummler
Eure Reiseberichte lassen mich träumen. Urwald, weisse Strände und all die
Highlight. WAUU!!! Nur die bösen Biester (Quallen,Blutegel) um die beneide ich Euch nicht. Freue mich schon auf weitere Berichte. Weiterhin eine genussvolle, erlebnissreiche Reise.

Die Wohnungshüterin
Anita 1329991049000
Wooow, Langkawi sieht der Hammer aus, das haben wir wohl verpasst Und jetzt noch tauchen lernen in Thailand, einfach super. Bin ein bisschen eifersüchtig. Aber ihr macht das genau richtig und ich wünsche euch weiterhin viel Spass und geniesst eure Reise! Bei uns wird es hoffentlich bald mal ein bisschen Frühling...
Tschüss ihr zwei
Michael 1329768311000
Willkomme im Club der Taucher. Da habt ihr euch eine schöne Gegend für das Brevet ausgesucht.

immer guet Luft.
lg Michael
Bienchen 1329568789000
Hellou iar 2! Miam, dia Blutegel gsehnd so richtig appetitlich us. Aber Alex, so schön durchbluatati Händ hani an diar no nia gseh. :p Bi üs isch mittlerwila "nuno" -2Grad,also schu richtig warm.. Bin gschpannt uf eura nögschta Itrag...
Grüssli
Nina 1329474055000
Hey ihr zwei! So, ich schaffes au mal no mich z´melde und ich gseh, ihr sind scho munter unterwegs! Ich wünsch Euch mega mega viel tolli Erlebnis, und passed uf Euch uf. Danke au fürd Iladig zu Eurer Abschiedssause - ich bin halt immer na im Norde. Aber vilicht gits ja e welcome-back-Party? Im April chumi wieder id Schwiz! Jetz aber zersch viel viel Spaß, ich werd Euren Blog verfolge! Bisou, Nina
Leny 1329154400000
hey ihr zwei, wünsch eu ä tolli zit! gnüssäts
Matters 1328722228000
Hallo Dschungelkinder
Bei uns ist so richtig schön kalt! Schon mehr als eine Woche über -10° Grad, keine Blutegel, sondern im Restaurant Sonne Metzgete (Blutwurst).
Grüessli vo dehei
Jackie 1328606775000
hey ihr Liebe! Freut mi dass ihrs so gnüsset! Mega cool dass ihr eui Reisebrichtli ufschaltet, so hani immer Underhaltig und au bitz Feriefeeling bim Schaffe. s'3-Turm-Hotel findi dä Hammer, schad hend ihr nöd chöne ue! Und wani ganz dringend nötig heti wör s'Fish Spa Bi mir laufts guet bim Schaffe, goht halt zue und her wie ide Werkstatt mit dere ganze Prothetik, aber genau richtig für mi, einzig paar heissi Handwerker fehlet no Wünsch eu witerhin ä gueti Zit, passet uf eu uf und freu mi witerhin eui Reisebrichtli zlese!
Liebs Grüessli us dä chalte Schwiiz (mega schö mol richtig Winter, me mue sich eifach ganz warm azieh)
michi 1328361890000
nice - nice
fast so toll wi unsre -16°C in st.gallen brrrrr
würed au so gern wieder uf malaysia, wünschet eu wiiterhin viel spass uf eurä reis, und jo, coolä bricht,., Remo, i glaub d'supä isch echt scharf gsi .,., hihihi
kimtschi-tschesajo

liäbi grüäss,
andrea + michi
Bienchen 1328359375000
Heyho!
Oh mann, i benida eu gar kai biz. I gnüssa üsri -15Grad und mini 80h Wucha in volla Züg.:p
Isch dShiva nit dä/dia mit da 1000Arma und drElefantanasa?
Han eueri Reis abonniart, so kanni wenigschtens au biz träuma..
gaaaaanz liabi Grüass
Mami und Papi 1327607979000
Hallo zäme
Danke für den schönen Beitrag. Wir sind momentan im Tirol am Skifahren und Schneeschuhlaufen. Die letzten 2 Tagen waren wunderschön. Denke oft an euch und bin natürlich eifersüchtig, dass ihr neben der schönen Reise auch noch einen Fisch Spa besucht habt. Könnte momentan auch einen gebrauchen nach unserer Schneeschuhtour. Aber man kann ja nicht alles haben. Freue mich auf euren nächsten Bericht. Bis bald
Küssli Mami und Papi
Anita 1327594571000
Jaja Sändy, ich gsehns scho: au du wirsch uf däre Reis no zur Biertrinkerin. Remo, nimm dich in Acht, bald trinkt sie's dir weg. Das hätt uf all Fäll dä Peter mir immer vorgworfe (obwohl das natürli gar nöd gstimmt hätt...)
Gnüsset Malaysie!!
1327514989000
hmmm..jetzt han sogar ich luscht uf seafood becho
bin gspannt uf euen nögschte bricht.

liebe gruess
dat mö (und es grüessli no vo de helen)
Tina 1327511149000
Wow, merci füre Link - hami hölle gfröit hesches realisiert mit reisebricht=) (...hani ja ging scho gseit s wär kuul wenn mä so ab und zue öpis vo öich würd chönne läsä!)
Wie erfahrt me, wenn dass dir öpis Nöis gschribä heit? ging widr chli ga luege?

....beniidä öich... obwou Alex, uf dr Geri isches ächt dr Hammer! Klar isch dr Chef geniau u ds Team super - aber ds Ganzä klinischä isch haut scho eher mis Ding - u i gloub dis ou! Bi gschpannt was de du vo Wil vrzeusch!

Zügle übrigens ufä 1.4. uf Oschtermundigä wüu mi Brüetsch ev. mit dr Fründin zämäziet - ha ä höööölle kuuli gmüetlechi Galeriwohnig gfunge, wou ou dr Lorenzo drin Platz hätti faus mir üs mau ds Bärn asidle...

Naja - i vrmissä di Alex... Fröie mi di (nid gli=() widr z gseh, abr gli widr vo dir/öich z läsä!

D Tina usem schöne Bärn wo momentan chli wermer isch (heisst 5 Grad), aber geschtr nachem Dienscht mi Heiwäg mit Schnee u Rägä het beschert...)
Anita 1327485890000
Hoi ihr zwei Weltebummler!!
Jupi, han mi uh gfreut, wo ich euen Reisebricht gfunde han+han ihn natürli au grad abonniert wie d'Sändy damals
Haha, eui ersti Erfahrig mitem scharfe ässe...bald sind ihr abghärtet
Gnüssets witerhin und ich freu mich scho uf witeri Bricht. Nur so zur Info: bi üs isch chalt, grau, pflotschig und ich ligä mitere Pfundsvercheltig ufem Sofa
Tschüssi, euers Schniddy