Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Thomas Marti & erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :Reisehamster auf Reisen

Petra CAPRIO 1410864240000
Hallo Jungs, begeistert habe ich in euren Reiseberichten Australien gestöbert. Tolle Tour, tolle Sache, Glückwunsch zu solch einem Wahnsinnsabenteuer. Nun habe ich noch ein paar Fragen, die mir hoffentlich von euch beantwortet werden. Ich reise im Dezember für drei Monate alleine nach Australien. Bereite mich ganz gut darauf vor - im Hinblick auf Sport, Infos, etc. - und hänge jetzt so ein bißchen in Perth. Ich möchte - so wie ihr - die Strecke Perth-Broome, Broome-Darwin und von Darwin durch das Zentrum Richtung Adelaide/Kangaroo Island. Ich möchte mir ungern einen Wagen mieten (alleine und bei diesen Entfernungen halte ich das nicht für gut). Habt ihr da einen Tipp für mich? Manche Veranstalter fahren zu diesem Zeitpunkt (Januar 2015) keine Touren eben wg. Zyklon, Wetter allgemein. Wo habt ihr auf eurer Tour Perth/Broome übernachtet (Hostels, Zelt)??. Über ein paar Infos oder Tipps würde ich mich sehr freuen. Bis dahin - Petra
frank müller 1356249979000
danke für euern super reisebericht !waren im januar auch in thailand und kambodscha. gehen nächste woche wieder rüber mit laos,singapur und kambodscha! frohe weihnacht für euch
Debi 1355173937000
Hallo zusammen =)

Wir sind gerade dabei, unsere Australien-Reise für nächstes Jahr zu planen und sind dabei auf euren Reisebericht gestossen. Sehr toll gemacht, danke!! .

Eine Frage, wie / wo habt ihr auf Fraser Island übernachtet?

Liebe Grüsse

Debi
Antwort des Autors: Hallo Debi

Danke fürs Lob.

Auf der Karte siehst du die Kreise. Immer da haben wir übernachtet (glaube es waren 2 Übernachtungen auf Fraser).
In Erinnerung habe ich einen Camping. Wir hatten ein Zelt dabei.
Für den Rest muss ich zu Hause nachschauen, diese habe ich momentan nicht im Kopf.

Brauchst du weitere Details? Schreibe doch kurz ein Mail, dann schaue ich es zu Hause nach.

Gruess Thömi
Diego 1349227798000
Hi...ein sehr interessanter Bericht....
Thomas Engelhardt 1342553909000
Hallo. Was für eine Unterwasserkamera habt ihr euch gekauft? Ich finde die Bilder toll, sie sind wirklich gut. Ich hatte bisher immer Einwegkameras, war aber nie so begeistert.

Auf der oben im Formular angegebenen Seite (ich konnte im Textfeld keinen Link posten) wird einem eine Kamera für 300 Euro als Testsieger empfohlen. Das erscheint mir dann doch wieder ein bisschen teuer...
Antwort des Autors: Hallo Thomas

Lieber spät als nie... Wir haben eine günstige für ca. 250 SFr. gekauft (weis die Marke nicht mehr). Sie ist gut zum für zum Anfangen und erste Erfahrugnen zu machen. Sie eignet sich in geringer Tauchtiefe, da der Blitz nicht sehr stark ist.
Von Vorteil ist definitv, dass auf dem Display ersichtlich ist, was du fotografierst... Bei der Eingwegkamera hast du den Überraschungseffekt.

Gruess Thomas
Yasmine 1319276467000
Hallo, ich weiss, dass der Beitrag schon eine ziemliche Weile her ist, aber ich hätte trotzdem eine Frage. Mein Freund und ich planen in etwa dieselbe Route südlich von Perth zu machen mit einem Camper oder mit Mietwagen + Zelt. Wir haben dafür zirka 2 Wochen eingeplant. Habt ihr das wirklich in 3 oder 4 Tagen gemacht? Denkt ihr, dass wir zu viel Zeit einplanen oder gibt es genug zu sehen? Und wart ihr pro Tag viele Stunden am Autofahren?
Danke für eine Rückmeldung.
Gruss
Yasmine
Antwort des Autors: Hallo Yasmine
Habe deinen Beitrag leider erst jetzt gesehen...

Man kann da sicher auch mehr Zeit verbringen. Wir hatten auch einwenig den drang, los in den Norden zu kommen.
Es gibt noch Höhlen (ziemlich am Südwestlichen Punkt), ein Weingut und eine speziellle Steinformation/Schlucht, welche bei Wellengang ziemlich heftig tost. Diese Sachen haben wir nicht gesehen.
Wieviele Stunden wir gefahren sind, weiss ich nicht mehr. 4-5? Tendenziell bist du an der Westküste schneller unterwegs (bei den weiteren Distanzen) das allgemein weniger belebt ist als an der Ostküste.
Am besten recherchierts du nach den Sehenswürdigkeiten, die auf der Route euch interessieren, dann fährst du einmal drauf los. Je nach lust und Laune gehst du dann weiter oder weniger weit (oder wenn du nur 3 wochen Zeit hast, machst du die Südkurve und dann fährst du je nach Zeit halt nur 100km gegen Norden, oder 500km. Die Strassen sind weniger kurvig und somit auch viel gemütlicher zum Fahren, als z.B. in der Schweiz. Hast du noch weitere Fragen? Schreib doch wieder. Gruess
George 1228804533000
Netter Beitrag, danke. Wenn ihr Lust und Bock habt könnt ihr auch gerne einen Artikel für das neue Webmagazin von Koh Tao schreiben. Ich würde ihn dann auf http://kohtao.ch/ veröffentlichen. Selbstredend mit allem Kredit und links, wohin ihr sie haben wollt. Unsere Leser freuen sich immer über neue Beiträge.
Galathee 1222519995000
hallo ihr beiden wie lange seid ihr denn schon in thailand? und vor allem was macht ihr da??? ist das wirklich so schlimm in krankheiten wie man das im fernsehen sieht?
Antwort des Autors: Hallo Galathee
Wir sind schon lange wieder in der Schweiz. Wir hatten keine gesundheitlichen Probleme. Auch haben wir keine Touristen mit Problemen kennen gelernt. Aufgepasst bei Salat und nicht schälbaren Früchten, die können Durchfall verursachen. Liebe Grüsse Marco und Thomas
Manuela 1218496980000
Hallo!

Ihr wolltet wissen ob es in der Schweiz die Möglichkeit der Thaimassage gibt. Ja es gibt sie!
Ich bin selbst Masseurin und habe dort schon gearbeitet in der Schweiz. Bei Fragen könnt ihr euch gern melden!
mfg
Galathee 1211906118000
hallo im Fernsehen habe ich das gesehen mit den Ausweisen, das ist ja dort legal. Wo ist das denn in Thailand in Thailand in Khao Lak???? Muss man da selber vor Ort sein oder nehmen die auch Fotos wenn das jemand hinbringt. Die unterschrift ist doch egal oder? Ich kann das garnicht so glauben wie die das machen so legal in Thailand. Gruß
philipp 1197057797000
Hallo Reisehamster,
Gehe im Februar auf Koh Phi Phi in den Urlaub. Wo kann ich am besten eine solche Huette oder eine andere Uebernachtung buchen/reservieren?
Gruss Philipp
Antwort des Autors: Hallo Philipp
Um die billigen Bungalows (ca. 300 Baht) zu reservieren, muss man jemand vor Ort kennen, der eine Anzahlung macht. Da diese Hütten sehr beliebt sind kann man sie nicht sonst reservieren. Ob man das bei den teureren (1000 Baht bis ....???) kann, weiss ich nicht. Falls du einen Reiseführer hast, stehen dort immer einige Adressen (manchmal mit E-Mail) von Hotels. Das wäre eine Möglichkeit oder vielleicht findest du etwas im Internet.
Viel Spass auf Phi Phi, uns hats dort sehr gefallen.

Andreas 1196439255000
Hallöchen

Habt eine schöne Seite gebastelt. Mir ist aufgefallen, dass ihr nicht mehr wisst wie das schöne weiße Gebäude in Chiang Rai heist. Ich war vor kurzem dort. Einfach traumhaft was die Thais so drauf haben. Also der heist: Wat Rong Khun. Oder der Weiße Tempel. Und für alle anderen die mal eine Reise nach Thailand machen möchten, hier ein Tipp. Vergesst Bangkok, wo es meist unerträglich heiß ist und die Luft nur mit ner Maske zu genießen ist. Die schönste Gegend ist der Norden. Chiang Mai über Chiang Rai ans Goldene Dreieck. Ein Besuch in Laos oder Mayanmar ist auch Top. Viel Spaß.

Andreas
Antwort des Autors: Hallo Andreas

Herzlichen Dank für die Info

Sandra 1196173728000
hi, ihr beiden....
Euren Bericht fand ich wirklich sehr hilfreich! Ich möchte jetzt bald auch nach Malaysia und Indien. Und da ich seit Sommer tauche, werde ich wahrscheinlich auch tauchen gehen. jetzt wollte ich mal fragen, welche UW-kamera ihr benutzt habt. ich suche schon seit einer Woche, aber die meisten kosten ja über 1000€ ....
Wäre nett, wenn ihr antwortet
Antwort des Autors: Hi Sandra
Wir haben unsere in Thailand in Khao Lak gekauft. Gleich im Tauchhop bei dem Anbieter, mit welchem wir aufs Meer gefahren sind. Gekostet hat sie ca. 250 US-Dollar.
Viel Spass beim Reisen.
Ralf 1194800032000
Hey Reisehamster!
Bin im März auch in Australien und fahre mit meinen besten Freunden von Broom nach Perth. Euren bericht finde ich toll und deine Bilder. Bin mal gespannt wie es bei uns wird.Könnt mir ja mal zurück schreiben was ihr am besten ,oder was euch beeindruckt habt. Viel Spaß noch !!! Gruß Aus Essen
Hanne Klebb 1194531290000
Liebe Reisehamster,
bin heute zur Mittagszeit auf Euren Bericht gestossen, habe ihn in einem Rutsch durchgelesen und jetzt ist es 15 h ! : Hat mir sehr gut gefallen. Werde in wenigen Wochen auch auf eine mehrmonatige Indienreise gehen. Falls ihr noch Tipps und Adressen für Indien übrig haben solltet, würde ich mich über eine mail riesig freuen.
Danke und alles Gute
Hanne
lothar Lishke 1191930775000
Hallo ihr Beiden!
Hier sind Lothar & Margrit aus Hamburg,. Auch wollen
nächstes Jahr von Feb. bis März die Gegen Kerela
erkunden.Wir freuen uns schon sehr auf Cochin und
die Bakwaters. Was kostet ein Hausboot ein Tag oder auch stundenmässig zu mieten? Gruss von uns.
Mai 1189284436000
Das is voll schööön was ihr hier zeig ich bin auch vietnamsein und freue mich total ich muss nähmlich ein bericht halten und das hat mir seeehr geholfen macht weiter so DANKE ich bin stolz auf euch Byeee eure mai
Rico Bischof 1187143969000
salue ihr beiden

ich moechte mich bei euch auch noch vielmals fuer die coolen berichte bedanken! hab vor meiner abereise ebenfalls eure ganze reise mitverfolgt.

ich bin nun auch schon 4 monate unterwegs und mehr oder weniger auf der gleichen route unterwegs wie ihr.

so viel glueck wie ihr hatte ich aber leider noch nicht. mir hat naemlich noch niemand ein schweizer bier zugeschickt! und ein cervelat sowie ein richtiges stueck kaese waer auch nicht schlecht!

dann gings ja euch genau gleich wie mir, wenn ich in einem halben jahr zurueck komme. gleich in den WK. hey, ging das gut? kann mir momentan gar nicht vorstellen, dass ich so einem gruenen kasperli zuhoeren wuerde

schaut noch mal bei meinem reisebericht auf umdiewelt.de vorbei. der bericht heisst: eine reise ueber 5 kontinente.

machts gut und vielleicht bis irgendmal!

rico

Nina 1181638801000
Hallo ihr beiden!
Unglaublich, jetzt seid ihr tatsaechlich schon wieder zu Hause! Eure Reiseberichte und Fotos waren echt super, hab mich immer schoen informiert wo ihr euch so rumtreibt und es war echt toll zu lesen und anzuschauen.
Gruesst mir die Schweiz, hoffe auf ein baldiges Wiedersehen

Lg Nina
Bernadette und Reini 1181631551000
Willkommen zu hause und hoffenltich habt ihr nicht allzu viel Mühe mit euch weider einleben. Wir sind nun schon fast wieder ein hablbes jahr von INdien zurück und haben noch immer wahnsinniges fernweh.
DAs könnt ihr bestimmt verstehen nach euerer Zeit auf Reisen.

eine super zeit und vielen dank für die tollen berichte.

alles gute und bis vielleicht mal wieder im Zug nach Kerala????

Bernadette und Reini
Remo 1181577770000
Willkomme i de schöne Schwiiz ihr zwei!
Merci nomal für die viele tolle Reisebricht. Isch immer wieder interessant gsi z'lese wo ihr grad sind und was er so astelled...
Dich, Thömi gsehni scho ganz glii und mitem Hurni darfi sicher au scho bald mal wieder astosse...

Ahoi und bis bald!
Remo
Theres und Ruedi 1180985983000
Hallo Marco und Thömi
Wir haben den Heimflug gut überstanden,trotz ca 22 Flugstunden,es gibt ja auch immer wieder zu essen und trinken unsere Bäuche waren jedenfalls voll davon.Thömi und Marco nochmals ganz herzlichen Dank für die super Reiseführung durch die Ostküste,wir haben sehr viel gesehen und erlebt und wenn das Wetter halt nicht immer so war wie wir es wollten, war es doch immer wieder schön.Wir sind sehr beeindruckt von diesem herrlichen Land und den freundlichen Menschen.Es war einfach super mit Euch zu reisen.
Eure Reiseberichte beeindrucken uns jetzt noch mehr, weil wir gesehen haben,wie viel Aufwand dahinter steckt.
Wir freuen uns Euch in acht Tagen am Flughafen abzuholen.
Ganz herzliche Grüsse an Dorothea und Hanspeter,vielen dank für die lieben Grüsse und für den Kaffee auf dem Camping.
Auch noch herzlichen Dank an Markus Kuhn für die lieben Grüsse auch wir möchten ihn und seine Familie herzlich Grüssen.
Liebe Grüsse an alle die uns kennen.
Theres und Ruedi
Lunafe 1180777022000
Hallo ihr Urlauber,
mit Interesse lese ich eure Reiseberichte. Mein Freund und ich planen Mitte Dezember zum erstenmal nach Thailand zu fliegen. Wie war das Nachtleben im Phuket/Patong Beach? Ist es auch für Paare geeignet oder eher nur für "einsame Männer"?
Wünsche euch weiterhin einen schönen Urlaub.

Lieben Gruß
Lunafe
Antwort des Autors: hallo lunafe,
wir finden dass das nachtleben schon eher auf einsame maenner abgestimmt ist. vor allem ist es sau teuer im vergleich zu anderen touristischen partymetropolen. die straende sind ueberstellt mit liegestuehlen und relaxen war da nichts fuer uns. ueberlegt euch doch auf kho phangan oder kho samui zu gehen. dort halten sich schoene relaxte straende und party die waage.
liebe gruesse, Marco und Thomas
Dorothea&Hanspeter 1180699355000
Hallo Marco und Thomas, Google löst fast alle offenen Frage und so haben auch wir euch gefunden, auch ohne Namen. Wir sind diejenigen die in Hervey Bay und Rockhampton eure Wege gekreuzt haben. Euer Reisebericht ist sehr eindrücklich, ihr seit offenbar wirkliche Reisevögel.

Wir sind mittlerweile über die Whitsundays in Mission Beach angelangt und vebringen hier das Wochenende, bevor wir nach Cairns über die Atherton Tablelands, weiterreisen.

Euch wünschen wir eine gute Heimreise nach all den Erlebnissen in den letzten Monaten und natürlich ein guter Start zuhause. Die besten Grüsse auch an Ruedi und Theres.

Machet's guet.

Dorothea & Hanspeter Bortoluzzi-Renggli, Stallikon
Antwort des Autors: hallo Dorothea & Hanspeter,
wir haben nicht schlecht gestaunt ueber euren eintrag. die gruesse werden wir ausrichten, bzw. Theres und Ruedi werden sie ab morgen von zu hause sehen. wir wuenschen euch auch noch ganz viele schoene erlebnisse.
liebe gruesse, Marco und Thomas
Florian 1180683128000
Servus ihr zwei Weltenbummler,
Ich bin vor kurzer Zeit auf eure Reiseberichte gestoßen und habe sie seitdem mit großer Spannung verfolgt. Am meisten aber Australien, weil ich einen 6 monatigen Tripp anfang 2008 selber vorhabe und nun zu meiner Frage ihr habt in eurem ReiseberichtNr. 25 (Glaub ich )eine HD 80GB mit Speicherkartenleser für alle gängigen Modelle
erwähnt. Nun wollte ich wissen welches Model, Hersteller, ca. Preis und wo man ein solches bekommt. Da meine Internetsuche bisher ziemlich erfolglos war.
Nichts desto trotz wünsche ich euch noch Schöne Zeiten in den fernen Weiten und verbleibe mit Oberbayrischem Gruß und Vergelts Gott
Florian

P.S. würde mich über eine baldige Antwort über e-mail sehr freuen.
Nina 1180584745000
Hallo ihr beiden!
So sehr ihr erstaunt ward das ich noch in Darwin bin, umso mehr kann ich es gar nicht glauben das ihr schon so weit seit! Hoert sich echt toll an und die Fotos lassen meine Vorfreude auf die Ostkueste nur noch groesser werden

Lg Nina
Julia Wyss 1180357805000
Hoi Thömi und Marco,
Natürlech ben au ech emmerno töchtig oichi Reisebrecht am läse, esch emmer spannend und vorallem die fele schöne Föteli gfalled mer.
Ech ben no emmer in Indianapolis, han aber au scho par verschedeni Städt vo de USA bsuecht. Bi mer isch jetzt au scho me als d Hälfti verbii...die Ziit flügt nome so, aber das mues ich oich secher ned verzelle

Er händ jo no me informatione wägem Elvis agforderet...ech sägs üch, ech han ihn gse...vor einere Woche. Denn ben ich nämlich vo Charleston (South Carolina) mit zwöschestop in Memphis zrugg nach Indy gfloge. Ha also scho s gfül gha de mues do ergendwo i de nöchi si, 100% beni mer aber trotzdem ned sicher

Ech wönsch oich no e schöne räscht vo de Reis.
En liebe gruess,
Julia
Brigitte Wyss 1180108727000
Hallo zäme

wir hoffen, dass es euch allen gut geht. Da unsere Verbindung mit dem Natel nicht klappt, versuche ich auf diesem Weg etwas von euch zu hören. Mit Interese habe ich eure Reise verfolgt.Herrlich, diese Eindrücke.Wir wünschen euch weiterhin eine gute Zeit und freuen uns auf das Wiedersehen mit euch .Liebe Grüsse Brigitte und Fam.
Markus Kuhn 1179955662000
Lieber Marco,

freut mich sehr, dass du mit deinen Eltern durch Australien reisen kannst. Lass sie herzlich von mir grüssen!
Wenn ich mich richtig erinnere, geht ihr nun Richtung Cairns, oder? Wir waren vor fünf Jahren ja auch in Australien und sind dabei von Cairns nach Sydney gefahren. Wir kamen dabei bei der Fraser Island vorbei, einer hammerhaften Sandinsel. Die zu besuchen, lohnt sich wirklich, dazu braucht ihr aber einen Jeep (kann man problemlos mieten). Die Fraser Island war etwas vom schönsten, was wir in Australien erlebt haben. Würde Ruedi sicher gefallen!
Unterwegs an der Küste (ich weiss nicht mehr genau wo) waren wir auch ein paar Tage auf einem wunderschönen Campingplatz, direkt am Meer, schöner und endloser Strand, total in der Natur, keine Leute. Es war im Yuraygir Nationalpark. Der Campingplatz heisst Red Cliff and Grey Cliff und er ist in der Nähe der Ortschaft Grafton. Wir waren ganz am Schluss dort, bevor wir von Sydney heim flogen.

Liebe Grüsse an deine deine Eltern und natürlich an Thomas.

Markus
Antwort des Autors: Hallo Familie Kuhn,
Wir sind so eben von Fraser Island zurueckgekommen! Es war einfach spitze...
Liebe Gruesse, Familie Hurni und Thoemi
R. Bucheli 1179811314000
Hallo Ihr beiden Ferientechniker; Könnt Ihr mir mal eine akustische Aufnahme machen von den Flughunden wenn sie bellen!!?? oder pfeifen die etwa??
Gruss aus der Analytics-Schmiede
Antwort des Autors: Hallo Ruedi
Wie laeufts denn in der Roche? Sind sie wieder kraeftig am bauen?
Leider haben wir kein Video von den Flughunden gemacht. Muss aber Severine noch mal fragen, vielleicht hat sie eine gemacht.
Ob sie Bellen oder pfeifen ist nicht einfach zu sagen, aber sie machen auf jeden Fall einen hoellen Laerm.
anonym 1179778432000
a was muess sech de mäsi no gwöne? de macht jo scho jetzt ned vell anders als en koala.
gruess huser
Antwort des Autors: hi huser,
les de brecht vo de koalas nomol gnau doere! mer gratuliered der no ganz fescht zo dim gebortstag! leider muend mer denn chli verspoetet zaeme astosse. gruessli, hamster
Andrea 1179774120000
Hey Hamschters,
dAborigines am Circular Quay sind ja immer noh doh, die hend mega Usduur. Nur in Manly schints echli weniger Lüüt zha, vor 2 Monät heds also andersch usgseh!
Löhnd Sydney vo üs diheime Grüesse.
andrea
Mäsi 1179646102000
Guete Morge

Hey Jungs, chönder mer sonnes Büssli hei nä? Oder no besser, ech gange uf Australie ond werde en Koala Nor das medem S.. mussi de nomol öberdänke, aber as Schlofe ond Frässe wördmi sofort gwöne...

Ond jo, zom Glöck möcheder sovell Belder i öichne Brecht, well d Simi lest mer ned emmer alles vor

Jetzt mönder de Entspurt no voll gniesse, well är send scho ganz gli zrog ide Schwiez! Aber glaubets, de hei getz Lüt wo sech mega fröied wenner au wedermol do send!

Peace
Antwort des Autors: Hallo!
Mer freued ues au scho riesig uech aendlech weder zgseh! Es gots ned mol me 20 Taeg!
Gruessli, Hamster
Frowin 1179575428000
Hey Ciao Zäme!

Han wider mal die letschte paar Bricht duregläse und mues säge: geili Sach

@Thömi: muesch unbedingt is Sola cho, wird hammergeil

Grüessli, Frowin
Antwort des Autors: Hoi Frowin

Ich freu mi riesig ufs Sola. Leider wird ned fuer 2 Woche laenge, aber immerhi fuer die 2. Woche.

Bis bald

Gruessli Thoemi
Flavia 1179564956000
Sali Zäme

Hey so schön was ehr do alles gsänd. Ech weiss jetzt emu secher, wo ech au mol wet döre go. D USA han ech jo schoh gseh, jetzt no Australie, wär doch voll super. Wönsche üch no en super Rescht vo üchere Reis ond vell Spass met em Marco sine Eltere.

Lg Flavia
brodda 1178744648000
Salutti Zäme

Unglaublich was ier da so alles für Tierli gfunde und abgliechted händ! Also mini Forderig nach meh/vill Tier hend ie definitiv erfüllt, scho krass, was es in Australie alles gid, bin aber wiiterhii gspannt uf neui Tier! Krokodil, Spinne, ameisebäre, Termite(nid nur d hügel) und was es süscht no so gid im australien desert!
c u in eme Monet und 2 Täg! grizz bro
Theres und Ruedi 1178737613000
Hoi Marco und Thömi
Super schön euche letscht Reisebrecht.Mer freuid üs mega met euch Reisehamster bald chöne met z`Reise.Mer send scho recht chrebelig ond chönids chum erwarte bis es met euch los got.
Bis bald Theres ond Ruedi
Sarah 1178722239000
Hallo zäme
Es esch ächt emmer faszinierend üchi Brecht zläse, ehr möched das ächt super! Esch jo onglaublech was ehr emmer alles weder erläbed! Etz gods jo för üch au nömm alt zu lang. Ech hoffe ehr gnüüseds nochli ond fröied üch glich weder ufs schöne Schwizerländli!
Lg Sarah B.
Christian 1178668507000
Hallo ihr beiden,

wie ich sehe ist es euch gut ergangen und ihr habt einiges wunderbares zu Gesicht bekommen!
Ich habe meinen Weg runter die Ostkueste gebahnt, wie zu erwarten war, war es doch sehr deprimierend, allerdings nur, wegen den vielen Touris. Whitsundays und Fraser waren einfach traumhaft. Ich bin nun heute in Singapur angekommen, meine Australienreise ist damit beendet.
Wuensche euch noch viel Spass und Abenteuer auf euren Wegen!

Lieber Gruss Christian
Chris 1178523907000
Hallo er zwoi Hölenforscher.

Ich möchte hier noch das Phänomen klären von den Magnetic Mountains. unsere Reisehamster hatten völlig recht mit ihrer Aussage. es ist eine Optische Täuschung, die mit dem Hintergrund der Landschaft entsteht. das Auge nimmt den Hintergrund als Grundlage und betrachtet es als waagerecht. aus diesem Grund meint man dann, dass die Strasse aufwärts geht, obwohl dem nicht so ist.

geniesst eure zeit noch, und zum Trost, bei uns ist die schöne sonnige Aprilzeit auch Vorbei. mit dem Mai hat auch der Regen wieder begonnen.

Gruess us kriens
chris
elMetzo 1178468903000
Hmm, tja, do muess ech em Remo scho zuestemme - Tooheys NEW esch werkli vell besser . Ehr wössed jo de Leitsproch vo de Reisende:

One Tooheys a day, keeps the doctor away...

Vell spass no euch beidne,tönt hammer euche Trip!
Remo 1178466614000
äähm.. ihr wüssed scho dass ihr in ganz Australie die einzige 2 sind wo XXXX-Bier trinked?
Tooheys New und VB isch s'einzig Wahre...

Greetz Remo
Antwort des Autors: klar, aber billig esches... aber wie's vb chan zuesetze hemmer au scho gmerkt. trotzdem es hoch of eichhof, s'einzig wahre
Nadine 1178088655000
Hi ihr Zwei,
echt super Bericht und tolle Bilder.
Sagt mal, auf welchem Campingplatz wart ihr denn in Alice Springs, da wo ihr die Rockwallebies gefüttert habt? Wäre nett, wenn ihr mir die INfo geben könntet. Bei uns gehts nämlich nächste Woche los. Vielen Dank. Viel Spaß euch noch.
Nadine
Antwort des Autors: Hallo Nadine
ja genau. Der Campingplatz liegt ca. 1km suedlich von Alice, und heisst "Heavitree Gap Outlook Tree" (gleich nach der Bergkette links abbiegen). Ist eigentlich nicht zu verfehlen.
Viel Spass und liebe Gruesse
pädi 1177872355000
jö! mäni chöntsch ned sones härzigs wallaby-teil heinäh? =)

denn gnüssid üchi wedergfondnigi trauti zweisamkeit

gruess us bueri
Antwort des Autors: wie gross doerfs denn si? mached mer doch...
Nina 1177739631000
Hi Jungs!
Eure Seite ist echt toll! Und die Fotos erst, echt super - auch wenn ihr welche "geklaut" habt (Kakadu Nationalpark,...) Also dann, ich wuensche euch noch viel Spass und vielleicht sieht man sich ja nochmal in Down Under.
Take care - see you - Nina
Nici 1177698352000
Hello guys, how's it going? Ech be wedermol fliessig (wenn au chli hendenoche) üchi spannende Brecht am verfolge. Wonech jetzt weder es paar Belder vo Perth gse han, hani grad weder chli färnweh öbercho. Ech ha gar ned gwösst daser au uf Perth gönd, söscht hättech üch no es paar geili Tipps chönne gä. Esch jo schliesslech 3 Mönet mis deheime gsi det. Schad daser ned uf Rottnest Island send, das esch eis vode absolute highlights gsi vo mer im down under.
Also jungs, passed uf euch uf and have fun. Liebe gruess nici
kusi 1177440814000
He das esch jo werklech alles mega idrücklich was ehr ded alles erläbet!! De schlot mer mis HERZ grad höcher wenn ech dra denke das d Irene ond ech imene johr au z australie send!! Gebed witter acht uf euch!!! liebe gruwss vom kusi
pädi 1177012097000
ganz klar, ehr send helde!
jedoch, min super idrock vo üchere tierli-retterei het sech bim wiiterläse (tsts, vom kaputte licht schriebid ehr öbis, aber wie's dem arme känguruh got ned...) es betz wiit relativiert.
aber halt glich, zemlech cool wenn mer chan säge das mer en froch grettet het

liebe gruess us bueri
Antwort des Autors: hi paedi,
wir sind helden send doch scho lang weder out, oder? s kaenguru hed en haerzattacke becho und esch ets im hoepfhimmel glandet wos ganz vell fluege hed, siehe uebernaechstes kapitel (alice springs). es god em also schlechter als uesem liecht, das hemmer weder choenne lo flecke. oebrigens fendis scho no cool, das er es empfangs bueri openair of das wochenaend planed hend, woni hei chome?!? freu mi scho druf...
liebs gruesswort vo orroroo
Andrea 1176982271000
So iehr Aussies!

Demit iehr snöchscht mol im Usgang ned scheiteret!
Zu de zuene Schueh ghöred sich au no langi Hose fürd Manne!!!!!
Wie lang döffed iehr eigentlich no unterwegs sie?
Ghot üch ned öppe sGeld us?!

Lueged, dass iehr dene Krokodils würkli ned znöch chömed!
Sunnigi Gruess us de Schwiz
andrea bucher
Bille 1176478495000
Hey hämschtis

weder emol hammer üche letscht iträg, so rechtig zom niedisch wärde - aber das esch jo au s'ziil vo de sach oder??) Lueged dasser weder aständig essed, ehr verschlüfed jo schier ide landschafte!

Enjoy, Bille
Andrea 1176047943000
Hallo Reisehamschters,

Isch irgendwie scho ned fair!
Iehr sind vor mier abgreist und immer noh unterwegs und ich bin sit enere Wuche scho wieder diheime!
Hey gnüsseds witerhin und möched kei Waldbränd!!!!
andrea bucher
elMetzo 1175970344000
Hey Jungs, Fremantle hed en wonderbari Bierbraui met guetem Bier, also ned vergässe noch dere z frooge ond es paar Bierli go trenke . Vell Spass of euchem Trip nach Broome, esch en absolute Traum d Weschtküschte doruf!!! Gruess
Remo 1175958704000
Hehe... so geil.. bi gnau a de gliche Ort dure cho woni min chli Trip um Perth gmacht ha
Greetz Remo
Sandra 1175699931000
Hey ier zwei!
ich bin scho sit längerem üchi Bricht am läse und chume jedes mal grad weder vo neuem Fernweh öber! üchi Reisebricht send eifach super! jetzt wonich gseh han, dass ier in Perth im gliiche backpacker glandet sind wie ich vor 2 Jahr, heds mer denn grad nomol en stich is härz gäh!

Ich wünsch üch no vil Spass in Down Under! Gnüsseds...und säged dä Koalas en Gruess vo mier!
Grüessli Sandra Pfister
Hensi 1175530189000
Hey Hamschtis!

Esch ja scho ned so schlächt, es jöhrli go omepläuschle

Freu mi scho ufd Biträg vo Australie, probieres drom i paar Mönet no sälber us. De Camper macht werkli no en gerümigi Falle!

Vel Spass no,
Hensi

Öbrigens: Ech hätt dere au kei Rupie gä, gat ned om gizig sondern ums Prinzip ond Thömi: Du besch ja norno es Stängeli! *g*

simi 1174846852000
hallo resehammster

ech freue mech mega of de nöchschti brecht vo üch!be üs esch weder arsch chalt.

grüessli simone
bernadette und reinie 1174840272000
hallo ihr beiden.... wir sind schon wieder seit 3 monaten und verfolgen nun von hier euere berichte... wir sind ganz schön neidisch auf euch, dass ihr noch immer weg seit und wir uns chon lange wieder der (ziemlich speziellen) schweiz voll und ganz hingeben mussten. aber für uns ist klat, sobald als möglich gehts wieder ab nach Indien.

passt auf euch auf

pädi 1174384201000
hallo zäme,

jo tier wärid cool =) de peti&d'sarah send jo am weekend heicho. er het es paar föteli vo koala bär gmacht, uiuiui send die knuddelig. =)
nor, p-lease. d'spinne ned uf reisehamster stelle sösch chan ech zwöi woche lang weder nöme ruhig ischlofe. chönd sie im jousi jo maile? ech danke im vorus för d'röcksecht.

öbrigens mäni, üchi charte esch acho (die wo de text so wie es schnäggehüsli esch). i wem muess ech die alles no zeige? du hesch öbis vo desne wohnige gredt? *g*

liebe gruess pädi

ps.: de wätterbrecht het tatsächlech rächt gha. höt (zischtig) schneits wie verrockt =)
Antwort des Autors: hallo paedi,

scheck die charte doch allne ome, wo ech d naeme im urzeigersinn ufgschrebe han

marco
jousi 1174133865000
So ier zwei. Ändlech sind mini Prüefige dure. Han grad euche Bricht weder gläse, isch voll i.O. aber vo Australie würd i gärn es Paar Tier gseh. Schlange, am liebschte giftigi, Spinne, möglichscht grossi natürli au koala's und kängurus, denn wenn ier so i de Wildnis Camped wird eu sicher s eint oder ander Fich cho guet Nacht säge!

Griizzz Jousi
Nina 1174056429000
Hallo ihr beide

Muess euch eifach wieder mal es Kompliment mache: Ich finds unglaublich, wie flissig ihr Reisebricht schribed - und sie sind jedesmal super! Vor allem d'Bilder sind die letzte paar Mal eifach spitze gsi!!! Mached wieter so (ihr versüessed eus arme dihei-Bliebene de Alltag) und gnüsseds...

Grüessli Nina (d'Schwöster vom Remo)
Dominik 1174052148000
Hallo zäme!
Hie mal e Gruess us em Fruehlinshafte Thun.

Wünsche Euch no aues guete u geng viel gfreuts!

Gruss Dominik
Mäsi 1173986676000
Hallo zäme

Es riese Dankeschön no förd Gebortstagswönsch Ehr hend grad die Mailadrässe gno, woni weniger luege...aber Sie send acho. öbrigengs, es esch au no öpis anders acho, ech säge nor Around the rontal DANKE! Sehr cooli Idee.

Jo schösch getz ned vell us de guete alte Schwiez... Mer hend scho fascht Früehlig, obwohl de Wätterbrecht nöchscht Mäntig weder schnee hed (ond ech han scho gmeint, d Rüsssaison fod aaaa).

Was mech aso no ganz stark wörd intressiere ;D heder uf öichere Räis, je mol öpis vom Elvis gläse,gseh oder ghört?

Es liebs Grüessli

Petra 1173785271000
Hola chicos!
Jetzt dauert es nicht mal mehr einen Monat bis wir uns (inkl. Velos) nach Südostasien auf den Weg machen *freu*! Unsere Route sieht eigentlich ganz ähnlich aus wie eure. Das macht es natürlich umso spannender eueren Blog zu lesen...
Falls ihr auch bei unserem mal reinschauen wollt:

Lg Petra
Julia 1172804816000
Hey Jungs,
Es schön wedermol öpis vo üch z ghöre. Ich ben jetz zimmli gnau uf em andere Ändi vo de Wält acho.
Bi mer eschs zimmli rägnerisch und windig momentan. ech hoffe dases ufs Wocheänd besser werd, well denn hani weder ziit zom chli d umgäbig go uskondschafte.
Ech hoffe bis gli mol.
En liebe gruess vo Indianapolis,
Julchen
Ruedi Bucheli 1172471892000
Hallo ihr beiden,
also Motorradfahren hättet ihr zu Hause lernen kmüssen. Dann wären diese kleinen Geländeunebebheiten gerade ein Kinderspiel geworden. So habe ich mal in Griechenland dem armen Vermieter sein Motorrad auf der Streche zerlegt und er konnte seine Kette in der Plastiktüte zurücknehmen. Für den Rest hätte ich ihm keinen Fünfliber mehr gegeben.
Noch nebenbei: Leider ist Roland Stierlin gestorben und wir waren am letzten Montag an seiner Beerdigung. Traurig, traurig!

Grüsse aus der Analytics und wir hoffen dass Ihr keine Schwwimmhäute kriegt.
Antwort des Autors: Hallo Ruedi
Das einzige Problem waere bei uns gewesen, dass sie uns den Pass nicht mehr zurueck gegeben haetten, bevor das Motorrad geflickt ist. Die Einheimischen sichern sich eben auch immer besser ab.
Das mit Roland ist wirklich trautrig.

Gruesse aus Malaysien
ivan 1172177071000
hey thomy und budy,
verfolge mit intresse euchi bricht.
sind ächt de hammer. möched wyter so.
gnüssed euchi zyt unter wasser, das isch öppis vom geilscht...

gruss ivan
Maria 1172089342000
Hey ihr zwei Reisehamster...
Bi üs isch ez scho so warm wie im Früehlig und mer meint de Sommer chunt scho bald. ja d'Fasi isch super gsi bi dem Tolle wätter Leider, und doch au guet isch sie weder verbii. Chunt ja weder und nöchscht jahr dänn weder mit üch zwei hoffentli!

Hey Thömi gsehsch guet us!
En meega liebe gruess

maria
Remo 1171953827000
Guete Tag ihr Reisehamster!
Isch immer wieder en Froid uechi Brichtli z'lese. Au wenn ich meistens chli im Stress bi und gwuessi Sache nur cha ueberfluege...
Gaend Bscheid wenn er im Land vo de Kangaroos acho sind...
Cha uech paar Usgangstipps gaeh *hehe*

Gtz Remo

Ps. A die paar Luzerne Kollege und Kolleginne wo flissig is Gaestebuech schribed (e.g. Simi etc *s*): doerfed uech bi mir de scho au mal melde
Marianne 1171717289000
Hoi Zäme,
Es liebs Grüssli us em Finsterwald, Marco weiss secher wär do wohnt.
Schildkroete 1170518871000
Hei zäme

Sender emmerno ide Sonne am nochereise. Be eus esches agnähmi 5°C und mehr händ höt soger echli Sonne öbercho.
Ha euch nor wele mitteile das ech am letste Weekend mis silgelläbe ufgäh ha. Ha jo eigendli ned welle, aber was chasch scho mache wenn in 2 wonderschöni blaui Auge ineluegsch.
Wönsch euch no es schöns Reisli, Trinke höt es feins Zwätzschge uf euch

Liebi fasnachtsgrüessli
anonym 1170074058000
Guguseli

ech gnüsse höt min freii tag met sonneschii wo of de wiisi schnee schint.
wie ner wössed hed jo d'fasi weder agfange drom beni de emmer au froh dasi am mäntig nomol cha usschlofe !Mäni verpassisch aso scho öpis karin gsed aso mega sexy us

witerhin en schöni reis
grüessli simone

p.s. ha de aso scho ghört das ehr ide karin gseid hend sie mues de 100 itrag mache
Cecilia 1169994525000
Hallo, haben euren Bericht mit grossem Interesse gelesen. Wir sitzen gerade in Kodaikanal und ueberlegen ob nach Alleppy oder Kollam.Nach dem Bericht nehmen wir Alleppy.
Viele Gruesse und noch 'ne schoene Reise, wohin auch immer Cecilia
Mäsi 1169906022000
Hallo

Ech glaube jetzt wod Karin de 100 Itrag gmacht hed, traut niemerd meh öpis dri schriebe

Au das Johr gömer weder medem Markus id Balismatt. So wis usgsed öber s Weekend 24/25 Februar. Ond das Johr nehmi defenitiv Schneeschuhe med Hei, Mäni ech nehme de ade Schneebar för dech eis ond före Thömi nehmi en grosse Menternachtsimbiss

Hends guet, passed uf öich uf!

Antwort des Autors: jojo maesi,

mer woerded jo so gaern met uech giele ufd balismatt cho... aber aebe...

vell spass!!!
Karin 1169051549000
Ich wünschä üch vil Spass bim tauche und hoffä das iär det unnä rächt vil schöni Sachä entdeckid!
Liäbi Grüessli Karin

hehe, das isch de Hundertschti Gäschtebuechiitrag
Petra vom 3. Stock ;-) 1168893436000
hey hoi zäme
esch cool euchi bricht emmer so z'verfolge! gseh scho set ech z'vietnam gsi be händs einiges renoviert chönd de mal vorher/nachher mache wenner zrugg send.... gnüssed öichi reis i volle züg.
take care, liebs grüessli Petra
Rudolf Bucheli 1167806243000
Hallo Ihr Reisweinvertilger,
ein gutes neues Jahr wünschen ich Euch beiden.
Bin soeben neu gestartet (07:00)und bin mutterseelenallein im Büro. Meine Kollegen suchen noch die Orientierung unter der Bettdecke.
Diese Brücke wäre als Test für Reisweinschluckspechte gedacht und müsste nach jedem neuen Glas begangen werden!!?Haha!¨!
Grüsse aus Analytics
Antwort des Autors: Hallo Ruedi
Danke vielmals. Auch dir ein gutes neues Jahr.
Gruess Thomas und Marco
jousi 1167647107000
salue zaeme
bin grad in london und han da mine Rutsch is 07 doeffe gnuesse.
Ich wuensche euch au im neue jahr villi wunderschoeni reiseerlaebnis!

lg Jousi
Petra 1167506326000
Hallo ihr beiden!
Habe heute einen Flug Zürich - Hanoi für mitte April reserviert. Reto und ich werden von da während 3 Monaten über Laos und Thailand bis nach Malaysia radeln... *superfreu*
Euch wünsche ich weiterhin eine gute Reise und verfolge natürlich gespannt jeden Reisebericht!
Petra
Antwort des Autors: Salue Petra!
Saeg emol: Besch du meh i de Schwiz oder am Reise? Geili Sach
Marco & Thomas
Theres ond Ruedi 1167425003000
Hallo Thömi
Nachträglich ganz härzlichi Gratulation zo diem Geborstag ond vel Glöck im neue Läbesjohr.
Au a dech dänke mer bim Prosit ond wönsche au dier vel Glöck bim Witerreise.
Vel liebi Grüess au vo dim Mami, sie send am nächste Mäntig bi äus.Au du wärsch häzlich willkomme aber äbe vel zwiet ewäg,aber mer dänkid a dech ond Marco.
Theres und Ruedi
Theres und Ruedi 1167424209000
Hoi Marco
Mer wönsche dier en guete Rotsch is neue Johr, mer dänkid bim Prosit ganz fescht a dech.
För dini Witerreis möchte mer dier ganz vel Glöck ond Gsundheit wönsche.
Remo 1167306078000
Ciao ihr zwei! Cooli Brichtli hender wiedermal verfasst. Jetz bi de wieder mal ich dra Bi huet grad vo Neuseeland zrugg uf Australie cho und ha mit mega viel Glueck no en Backpacker gfunde. Ha doch nuet buechet gha im Vorus *g*
Hesch du mis SMS zum Geburi becho Thoemi? Ich glaub es isch ned gange oder du hesch garkes Natel debii... Moeglich? Eineweg nomal alles Gueti im Nachhinein!
Gruessli Remo
Silvia 1167228152000
Hallo zäme

Ech wönsche euch en guete Rotsch is nöie Johr ond witerhen vel Spass bem Reise. Mer setzed momentan emmer no onderem Hochnebel. Schnee heds au no keine, aber dä chond dänk denn em März oder April
Grüessli
Silvia
Kusi 1167154843000
Hallo ehr zwe reisende!
D Irene ond ech hend üsi Reis au scho recht wit planet.Wenn ehr denn zrog send bruched mer denn no es paar Tipps. He gnüsset euchi Zyt no!! Liebe gruess kusi
Erika 1167146034000
Hallo zäme
Im nochhinein aues gueti zom gebortstag thömi. Wönsche euch en guete rotsch is nöie johr met vöu gsondheit ond schöne erläbnis. Schöni grüess us Ebersecken.
Thomas Marti & Marco Hurni [?] 1166967667000
Hallo ihr...
Wir wuenschen euch allen frohe Weihnachten und einen guten Rutsch ins neue Jahr. Wir denken an euch und stossen auf euch an.

Liebi Gruess

Thomas und Marco
Jürg 1166891813000
Ich wünsche Euch frohe Festtage und alles Gute im 2007. Bleibt gesund und munter, geniesst weiter eure Reise.

Gruss Jürg
Ruedi 1166769472000
Hallo zusammen,
heute fehlt Ihr uns beim Weihnachts-Putzen. Auch den Glühwein müssen wir allen alleine runterwürgen. Schade ?!?
Schöne Festtage und einen guten Trip ins neue Jahr.
Ruedi und Büro-Co
Antwort des Autors: Hallo Ruedi und co.
Ja, wirklich schade, vom Gluehwein haetten wir doch gerne ein Glaeschen genossen...
Schade dass ihr nicht hier wart...wir mussten meine Geburtstagstorte zu zweit essen...

Gruess aus Vietnam
Thomas 1166520774000
hallo

netter Reisebericht!!!
Habe mal eine frage zu eurem Bootstrip nach Luang Prabang.
Das Boot sieht ja echt klasse aus.
Was kostet den der Trip und wo kann man den buchen???

Viel Spass noch!!
glg Thomas
Antwort des Autors: Hallo
Den Bootstrip haben wir in Chiang Mai gebucht. Kosten 2100 Baht/Person.. Im Kapitel Chiang Mai sollte eigentlich der ganze Trip beschrieben sein (Seight Seeing am ersten Tag, uebernachten in Chiang Saen. Zweiter Tag: Grenze passieren, Bootstrip).

Bei weiteren Fragen einfach wieder melden.

Gruesse Thomas und Marco
Bernadette und reini 1166417403000
hallo ihr beiden

toll euere berichte zu lesen.
wir wollten uns von euch verabschieden, denn morgen geht es ab nach hause (naja, eigentlich macht das ja keinen unterschied, denn euere berichte verfoglen wir weiterhin)wir werden bei warmer dusche, waschmaschiene, richtigen toiletten udn allem anderen luxus an euch denken

liebs gruessli aus indien

Antwort des Autors: Salue Zaeme
Wir wuenschen euch wieder einen guten Start in der Schweiz. Wir haben im Moment auch ordentlich warmes Wasser zum duschen
Liebe Greusse, Marco & Thomas
Jürg 1166378584000
Hoi zäme
es ist nachwievor super wie diszipliniert ihr den Reisebericht macht. Gratuliere und Danke.
Wann kommt ihr eigentlich wieder zurück??

Gruss Jürg
Antwort des Autors: Sali Juerg

Danke fuer die Rueckmeldung. Mit dem Zuerueckkommen musst du dich noch ein bisschen gedulden. 11. Juni 07 landet der Flieger.

Gruesse Thomas und Marco
Widli 1166361600000
Sali zämä
Nach langer ziit han ichs ai einisch uf diä siitä gschafft. Muäs aso sägä, iär mechid das cheibä guäd. Gägä iichi pricht chund mis trischtä altagsläbä i d HTA nid wirkli anä. Häbid sorg zu iich und nämid d Vogelgrippä de nid mit zrugg i d schwiiz
Gruäss vom Widli usem Melchtal
Mäsi 1166101172000
Sale zäme,

Oebrigens Mäni, han aso min Guetschin zom Flüge (vo mim 20 Gebori) i glöst. Esch Tiptop gsi. S geilschte esch dä momänt wenn los sprengsch ond dänksch, wenns mech jetzt verhaut, esch fertig... tja hed jo aber klapped, uuuuf Glöck gha

en liebe Gruess us Berlin (au do getz schendler, woni chli chan go schaffe...)

Cu
Jochen again 1165281774000
Ich meine natürlich 280S$ pro Woche für ein Doublebett mit eigenem Klo in der 3er WG.

Das sind übrigens die Plaza-Appartments in der Beach Road 7500 (glaub ich).
Mr. Tham (-> Appartement-Mafia) hat allerdings auch noch andere Zimmer etc. im Angebot, z.B. in Holland-Village, dem Touritreffpunkt der Stadt).

So on,
Jochen
Jochen 1165281610000
Moin ihr beiden.

Meine Pläne in Singapore haben sich etwas geändert und ich bin nur noch bis Ende des Monats hier. Dann geht's auch auf lange Reise....
Wann kommt ihr denn hier voraussichtlich an?
Ich werde wahrscheinlich das letzte WE vor Weihnachten kurz in Georgetown sein und über Melaka (KL lasse ich dann wohl mal aus) zurück nach SG reisen.

Falls ihr pro max. 280SingDoller ausgeben und dafür sehr zentral in einer 3er Appartment-WG in der Innenstadt wohnen möchtet, dann ruft einfach Dr. Tham an: +65 96737912

Er hat eigentlich immer etwas frei, und in den "Winter"monaten soll man nett mit ihm handeln können. Die erste Woche war ich auch bei ihm, wohne aber nun ganz draußen auf dem NTU-Campus für 350/Monat

Lass von euch hören und vergesst nicht, unbedingt in Bangkok das RCA (DIE Disco-Meile in Asien) zu besuchen,
Jochen
pädi 1165258460000
salüse zäme

jo, definitiv schinkegipfeli =)

mäni, merci no för d'karte, ha mega fröid gha.

wörd gärn mol es föteli vo üch zwöi vo nöchem gseh, wär das möglech? dlandschaft pics send zwar onglaublech schön/idröcklech. aber so ab ond zue es föti vo üch (wo mer üchi gsechter au rechtig gseht) wär super.

ganz en liebe gruess.
Antwort des Autors: jep, es esch en Schinkegipfel gsi... mmm
Waeg em Phoeteli gaemmer ues mueeh.
Maesi 1165161176000
Hm, zo öichem Rätsel, esches ächt es Schenkegipfeli?

cu
Thomas Marti & Marco Hurni [?] 1165146946000
Wir haben ein kleines neues Raetsel....

Was ist ein Ham & Swiss-Croissant?

Gruessli us em sonnig warme Laos.
Theres ond Ruedi 1164998058000
Hoi er zwöi Wältebommler
Esch weder en super Brecht won er gmacht händ.Die Bilder send wörklech en Pracht, mer cha sech das ned so ganz vorstelle.Mer hoffid au dass euch doch es betzli vo dem Kochkors werd bliebe mer freued üs jedefalls scho jetzt of die Thäländischi Chochi. Mer hoffid dass er witer so guet reisid und grüssed Euch ganz härzlich.
Veli Grüssli Mami ond Papi.
Andrea 1164886013000
Hallo iehr zwoi

Es isch immer wieder spannend üchi Brichte zläse! Und mega fliessig sind iehr!! Härzliche Dank für die vergnüeglich Teilnahm uf üchere Reis!
Bi üs ghots inere Wuche au los. Falls iehrs denn ebe bis Endi März au uf Sydney schaffed, schriebed doch es Mail uf bremschloetz. Würd mi freue wenns wür klappe!!!
Witerhin wünsch ich euch en interessanti, spannendi Zyt, gnüsseds und bis uf bald villicht in Sydney.
Grüessli andrea
Ruedi von der Mecanic 1164815380000
Eh deer zwöö,
passt auf dass Euch die Fische nicht das Falsche abzwicken, sonst könnt Ihr dann nackt zur nächsten Massage gehen!! Eure Kochkünste werden wir dann nach dem Trip testen und schauen was noch hängen geblieben ist.
Gruss und viel Spass
Ruedi
Nina 1164552699000
Hallo ihr beide

Nachdem ich scho so mänge Bricht vo euch gläse ha, muess ich mich jetz au mal mälde: Merci für die vile vergnüegliche Minute! Euchi Bricht sind super und es erstunt mich überhaupt ned, dass ihr so vil regelmässigi Läser hend... Mached wieter so!

Es liebs Grüessli vo de Nina (Schwöster vom Remo)
Jousi 1164465558000
So ier zwei

Tönt eifach wieder mal genial, dä neu Bricht!
Was i aber am beschte gfinde: ihr beide sind definitif NED uf de Chopf gheit, möchid wiiter so und lönd eu ned la usnäh (z.B. vo Strasseverchäufer wo Boxe verchaufed)
Ich bin stolz uf eu, wär natürli au gärn debii und wür all die tolle Sache erläbe, jäno, was nicht ist kann ja noch werden!

By the way, Skifahre, Snöbe usw. wärid jetzt eigentlech aagseit, aber kei angscht, ier hend bis jetzt absolut nüt verpasst diesbezüglich, s hed nämli no voll kei Schnee!

& c u Jousi
Petra 1164108687000
Hola chicos!
Gruuuusigs Fernweh chom ech jedesmal öber, wenn ech üche Reisebricht liese...
Tribe mi öbrigens jetzt denn gli au wieder chli im RIC ome. Ha mi vo Afang Dez. bes ändi Feb. i dä Micro Technology agmäldet *freu*

E liebe Gruess
Bille 1164103503000
hey ehr zwöi. wenn ech am mäntigmorge üchi neuste brechte läse esch de start id woche grettet. eifach hammer üchi brecht. gniesseds wiiterhin ond lueged, dasser ned z'vell abnähmed he;o) merci no för d'charte, ha mega freud gha!!
liebs grüessli au ad inder
bille
Ruedi von der Mecanic 1164004818000
Hallo Ihr zwei Stromer,
seid froh wenn es holpert, knattert und rattert. Wenn die Dinger elektrisch wären, würden sie allle Minuten stehen und im besten Fall etwas rauchen!!!
Gruss aus der Analytics
pädi 1163967099000
hellouu zäme

danke för dä megaaa langi brecht. es esch wie emmer sehr onterhaltsam&tönt total abentüürlech (de part met indiana jones het mer ganz klar am beschte gfalle )
mini eltere send jetz vo 3 woche vietnam/thailand heicho ond send au völlig begeisteret vo de kultur, landschaft, historische baute, lüüt, etc etc
bi üs wiehnächtlets bereits öberall echli ond mer gwöhnt sech nome schwär as schnelle (vorallem früeche) idonkle am obig, bzw. spötere nomitag. ond natürlech, fasnacht het agfange. sälber beni noni fasnächtlech igstemmt wäge dem au noni ergendwo gsi.
devör, ond das esch eifach so cool gsi, beni metem rast&flo as negative konzärt... =))) mäni, du weishc weli, sie send vorband gsi vo him! jedefalls send mer gange. ech ha 1 lied könnt! ond desi beide gar e keis!!! *g* mer händ sälber also au chli "neus" gwogt ond ech jedefalls be belohnt worde, mer hets sehr guet gfalle. de rast&flo wördid (ech zitiere): ned wiit devör sprenge, aber s'esch ok gsi *g* but, let them speak for themselfs...
sösch gots mer guet, es gfallt mer tiptop ade hsw au wenns bereits rächt sträng esch.

so das wärid mini news fröi mech scho bald weder üchi nöchschte z'läse. a propos, guet gfallt mer öbrigens au das ehr föteli vo dene andere lüüt ufetönd wo ehr könnelehrid. so het mer zo all dene gschechte au es gsecht. -> daumen hoch

ganz en liebe gruess a üch zwöi usem verrägnete, wiit entfärnte bueri.
Marianne 1163956036000
Hoi Marco ond Thomas,
Ihr sind wirlich zum Beneiden aber es ist mutig von Euch so zu Reisen.
Ich wünsche Euch weiterhin gute Zeit und viel Glück mit herzlichen Grüssen vom Finsterwald
die wo am rootstock s'wasser is gsicht becho hed ;-) 1163536021000
Hey hoi zäme
Öichi Bricht steigered mis Fernweh immer meh! Finds super emmer Euchi Bricht z'läse und beniide Eu aso scho gad chli!
Gnüssed öiche Trip und trinked eis för mech wenner in Vietnam send. ha ade Baarer Chilbi 1, 2,3...... för euch trunke
Take care and have fun!
Dominik 1163534863000
Hallo Tömi un Co.
Wie ich sehe hast Du es gut auf deiner Reise. Bei mir ist in der zwischenzeit viel passiert, fast zu viel! Dazu aber später mehr. Ich wünsche Euch eine ganz gute Reise und kommt heil und munter zurück. Gruss aus Thun Dominik
Remo 1163425414000
Salü Thömi und kolleg

Ihr händs ja grad chlie geil. Macht mie au grad ah. Voll cooli Bilder und intressanti Brichte. Ich säge nur eis. Gnüssets in volle züge. Und Thömi luegsch das de nid als Bohnestange heichunsch, wenn so viel abnimsch. Bruched nächscht jahr eine wo power hed zum Susi spiele )

Gruss und witer hin viel Spass

Straccer Remo
Petra 1163409586000
Hola chicos!
Üche Blog esch immer wieder es chlises Highlight während de öde Diplomarbetstäg... Merci för's brichte!
Be sälber au wieder mal chli am plane ond Sprach lerne. Als nächststs xed's grad nach 6 Monet Kuba, Bolivie Peru & Ecuador per Bike us *freu*
Machids guet! Liebi Grüess,
anonym 1163408929000
Hallo ihr zwe Reisehamster!!
Schön vo öi zghöre u wisse dass äs öi guet geit.
Danke für de schön gestaltete reisebricht mir fröie ues immer u warte gspannt für de nächste!!!
Thomas bisch sicher froh hasch weniger kilo zum ume trage, aber iz langets nid wahr?
Mir wünschä witerhin viu spass u alles gute
Liebi grüess Eva erwin Andi Markus
Antwort des Autors: ja s Reist sich au lichter, und da de Rucksack au immer es bitzli a Gwicht verluert, isch dopplet eifacher.
Bernadette und Reini 1163408883000
da werden wir ja gruen vor neid. wir sind nach kerala wieder in nordienien mit arbeiten und dem taeglichen leid beschaeftigt, aber schon bald gehts ab, zuerueck in die schweiz... juhuiii wir freuen uns schon richtig..

weiterhin viel spass euch 2 oder 4...

Theres ond Ruedi 1163360666000
Hallo ihr zwe Wältebommler super euche letscht Reisebrecht.Mer händ üs amüsiert.Super Fotos, komplement zom Haarschnet ihr send zwe flotti Borschte.Es freut üs das ihr guet in Tailand a cho send.Hoffentlech händer witer Glöck of euchere Reis. Ganz liebi Gruess vom Mami ond Papi ond vom Götti Pepe er dankt für die Karte auch bei uns eschi a cho.Herzliche Dank
Mäsi 1163350510000
Hallo ehr zwe.

Mer hend jetzt weder med de Fasnacht agfange (11.11.). Aber ech muss glaubs zerscht au nochli go reise, so dassi weder guet is Fasnachtgwand mag Ond emfall, wenner z wenig ässe bechömed, de müender halt mol en adrässi agä, de wördi es Päktli (ala Militär) schecke... jo also, vell spass bim witer reise ond neuerdengs au bim Flirte ;D

Mäsi
Antwort des Autors: Snif, wend au chli Fasnacht... uesi Adraesse esch: Th Khao San, Bangkok, Guesthouse Lek
Reisehamster
Jochen 1163216698000
Hallo ihr zwei
Ich sitze in Singapur an der NTU und verfolge mit Spannung euren Reisebereicht, da ich selbst ab und an auf "Weltreise" gehe... Ich weiß nicht, was ich in Bangkok und danach vor habt, aber ich kenne die Strecke von Bangkok bis nach Singapur herunter einigermaßen gut. Schreibt mir einfach, wenn ihr Infos bracht - Bangkok ist schon etwas sehr Interessantes!
Grüße aus Jurong, Jochen

ps: Bin a Nordlicht aus Kiel.
Katze 1163000805000
hallo ihr beiden!

find ich echt super, wie ihr das aufgezogen habt! soviele fotos und soviele beschreibungen!
mit dem lesen der anderen beiträge im gästebuch tue ich mich noch a bissle schwer, aber das wird noch, hoffe ich!
ein letztes namaste, bevor ihr nach Bangkok weiterfliegt, gruesst es schoen von mir!
LG Katze
Antwort des Autors: Das kommt schon noch mit dem Schweizerdeutsch...
Schildkroete 1162935143000
Hei ehr zwoi

Merci vell mol förd Charte, has sie höt öbercho und
Riessig Freud gha. Ehr chönd söscht au mol Schiebechratze spiele, be eus esches wedermol sowiet und ech ha jetzt die ganz woche am Morge müesse Chratze, dezue esches no Arschchalt. was machts Wàtter be euch?

Ich bruche ombedingt weder fröschi Föteli vo euch
(oder besser vom Land ggg)

Liebi grüessli
anonym 1162846096000
Hey chönd ja mal stress spile!

Grüessli us de Schwiiz
pegge 1162164524000
hey vielzgeil ihr sind ii mis fort idrunge...und das ohni, dass mini wachmannschaft mir öppis gseid hätt. jajaja isch schön vo oi zghöre..und das mit de verdauig chund sicher es wenn...es paar amöbe tüend eu ned verblöde
tschesdi

pegge
corinne 1162156983000
hey mäni

esch au schön emmer chli zghöre vo üch. meega spannend. das weekend esch jo buerichelbi gseh, ohni dech esch aso scho ned sgliche gseh, hesch gfählt.
Freue mi uf üche nöchscht brecht.

Cori
Koni 1162128595000
Salü zäme!!

Hey esch werklech idröcklech all das z läse ond die föteli z gse!
Ech ha grad letsch Woche ade HTA agfange ond wörd mängisch au no gärn chli go räisle

Öbrigens Hurni: Bueri Chöubi esch ergendwie ned s gliche oni dech...

Liebs grüessli!
Koni
simone 1162118708000
Guguseli ehr zweh!

jedesmol wenn weder öpis neus stohd i euchem resebrecht mussis natürlech grad verschlenge!höt chond d'irene ond ech chli nöcher zu üch, aber leider nor vör en woche!dubai wir kommenmöched witer so met dene brecht!
Ganz en liebe Gruess vo de Bueri Chelbi
simone
Petra 1161373773000
Hallo Zäme
Viele Dank für die spannende Reisebricht. Da packt is z Färnweh ai grad.
Hend er ai scho Inderinne gseh singe und tanze wie i de Bollywood Filme oder isch das nur i de Filme so?
Vil Spass und gniessid ichi Reis. Mier freied is scho wieder ufe nechsti Bricht.

Es liebs grüessli us de Schwiz

Petra und Ramon
Antwort des Autors: Salue Zaeme
Mer hend scho Taenz gseh... zum Teil wie imene Bollywood Film, met Trommele begleited. Aber Inderinne singe, noe. Inder hemmer scho maenge ghoert senge. Aber ned nome die wo am Morge ond Obe ghoersch eres Gebaet mache
Reisehamster
Notter Edith & Guido 1161262323000
Hallo Thomas, hallo Marco,
mier verfolged nid nur em Remo sini, nei auch üchi Reisebricht! Für üs deheimebliebni isch es spannend, unterhaltsam und lustig mitzbecho was ier alles erläbid. Mier wünsched üch wiiterhin e tolli Reis, und das alles so lauft wie ier üch das wünsched. Macheds guet! Herzliche Gruess us Baar Edith und Guido Notter
anonym 1161209473000
Hallo Thomas und Marco
herzliche dank für öii super reisebrichte, äs isch wirklech toll! So tue mir miterlebe öii wunderschöni reis. Witerhin viu spass habets guet und blibet gsund! Mir fröie ües scho jetz für ä nächste bricht!!! Vieli liebi grüess us äm Berner Oberland sende öich Eva u Familie
Mahesh 1161191219000

cheers!
Mahesh
Maria 1161176898000
Hey ihr zwei,
Kànned ihr Stress, das wär au mal öpis für so zwüschet dure mit de Charte... Wänn ihr ned wüssed wies gaht, dänn schriibed doch es diräkts mail, dänn schriibi zrugg und süscht... verfolgi immer gspannt üchi Reisebricht! Liebsgrüessli maria
Burkis 1161164695000
Mer send öberwältigd vo so vell Emotione!! *heul* *sniff*.... Schön dases üch so guet gfallt ond danke för die interessante Brecht!! Hebed sorg ond lönds üch lo guet go! lg Nici + Sarah
Thomas Marti & Marco Hurni [?] 1161163489000
Aufloesung des Raetsels

Leider hat unser Raetsel niemand herausgefunden...
Es war ein Kuehlschrank! Auch Inder haben Milch und Butter, die sie kuehlen muessen.
Thomas Marti & Marco Hurni [?] 1161162410000
Hey
En Ufruef a all uesi Kollege und soeschtige Luet. Mer send jetzt scho set 6 Woche am Jasse und langsam wirds eisitig, wemmer nur 3-4 Jaess koennt, wo mers zwoite (Schaellejass, Bodetrumpf, Arschloechle, Schaggijass, Zweiersidi, Tschau Sepp) choend spelle. Wenn oeper no en Jass koennt, wommer s zwoite chan spelle, denn schicked ues doch d'Regle per E-Mail... Scho mal es riesigs Dankeschoen im vorus.
Gruessli Reisehamster
Bruno 1161162374000
Hoi zäme, ehr altä hasenä. Esch schön dases euch guet goht. Da edä schwiiz esch schöns wätter und im Fernseh laufid gueti sändigä! So jetzt wüssäder daser gschiidär idä schwiz blubä wärid Ech wünsche euch en gueti Reis und velecht ghörtmär sich mal im P-Mail...

Gruess vom Brüedär vo dinäre schwöschter em Exfründ => (Thomas) & und dier Hurni au einä vo mier
Antwort des Autors: Hey Klemi du geile Siech.
Jetzt simmer grad chli am Reisebricht nacheschribe und E-Mail laesse und den trifft grad en neui Gaestebuech itrag inne. Und gfallt ders schaffe? S'Reise isch de hammer, s einzige, was eifach e chli schad isch, dass e solang keis Bier chasch mit de Kollege go trinke...
Reise hed also au es paar wenigi Nachteil...

Gruessli Thoemi und Marco
Selina 1161143803000
Sali Thömi und Hurni! Ich freu mich immer, weni wider öppis vo de andere vom Pazifik erfahre! Und s duet au guet vo Lüt öppis z ghöre wo au ganz wiit eweg vo dihei sind. Wenner vom jasse reded, de chumi gad Heiweh über.. da ene bini nämli wiit und breit di einzig wo das Spili kennt geschweige denn chönt spile! Also ich freu mich jetz scho wider ufs Chrütz wenn mer eis gönd go chlopfe! Wünsche eu wiiterhin ganz e schöni Ziit! liebi Gruessli vom wilde Weste! Selina
Antwort des Autors: Hey Selina
Fascht haettemers gschafft mal en richtige Coiffeur zjasse, mer hend naemlich 3 Schweizer vo Basel troffe, wo haetted choene Jasse. Leider z spat. A dem Tag wo mer sie koenneglernt hend, sind sie weder abgreist, und so jassemer halt witerhin s zwoite
Ganz liebi Gruess und gnuess es no in Amerika
Remo 1161126652000
goodmorning travel-hamsters
How are you?
I always enjoy reading your stories from travelling.
When will you arrive in Australia? And where exactly?
I think I'll change my travel-plans but I dunno how, yet.
We'll see...

Gtz from Downunder (and continue reading my stories as well *g*)
Hanny 1160736242000
Sali zämä, hend iär diä Affä in Jodhpur (Blaui Stadt) gseh? Es isch ä Sendig im Färnseh cho, wo diä heiligä Tiärli vil Seich gmacht hend.
Gniässid diä Ziit!
Ganz liäbi Griässli
Karin's Mami
Antwort des Autors: Salue Hanny
Ech weis au noeme wo mer oeberal Affe gseh hend. Aber in Jodhpur glaub ned. De Aff hemmer in Agra gseh. In Pushkar hemmer bes jetzt die meiste gseh. Mer muess schiens no ufpasse, dass sie eim nued us em Rocksack chlaued!
Ganz liebi Gruessli zrog
Marco & Thomas
Marco alias Willy 1160652548000
Hallo Zäme

Ihr schriibed intereassnti Reisbricht mit tollne Föteli.. da chunt mer grad echli Fernweh über!!
Wünsche Euch no ganz vieli tolli, unvergässlichi Erläbniss!

Es Grüessli Marco
Karin 1160651554000
Iär zwei machids aber spannend! Für was isch jetz das komischä Hüttli?
Ich wartä nämlich uf mi Troschtpriis...
Liäbs Grüessli Karin
Theres und Ruedi 1160595921000
Hoi ehr zwoi Reisehamster
Super euchi Brecht es freut üs dass er euch so guet dorekämpfit, witer e so.
Liebi Grüess us de sonnige Schweiz.
Irene 1160589289000
Hey ehr zwei!
Es esch öpe ade Zyt,dass au ech üch es komplimänt mache,för üchi super Reisebrecht.
Naja vell ufregends gets be üs net,ossert,dass ech mini Zähnd (respektiv das mol nor eine) weder usegschlage han!!!
Möchets guet
Liebe Gruess Irene
Flavia 1160587342000
Halli ihr Reisehamster

Es tönt jo alles wörklech riesig spannend. Ben grad nidisch. Wett au nomol so schön lang Ferie ha, aber ergendeinisch muess mer jo weder schaffe.

Passed witerhin of üch uf ond no vell Spass

Flavia
pädi 1160467477000
hallo zäme

händ wohl en fänschterplatz im französisch gha? tsts, pase wörd mer denn eigentlech passé schriebe, aber never mind. =)

hey jungs, dnici ond ech vermessid d'emotione... !
sösch send üchi brecht super ond mer händ alli rüdig de plesche bim läse.
jojo die bollywood-filmli send super. het üche au 3std duuret ond hauptsächlech gsang ond tanze? *g*

wiiterhi vel spass&gueti ziit.
Antwort des Autors: hey,
mer hend emmer en Platz am "fenetre" gha... Uebrigens: uf dere Taschtatur hed ned emal es "ae", "oe" oder "ue" gschweige denn es "e`"
Mer probiered uesi Emotione zsteigere, well die steigeret d Uflag...*g*
Uese bollywood-film esch au oepe 3h gange. Tanz ond Gsang esch zwor nor oebe 3mol vorcho, aber halt typisch.
Gets oepis Ufregends us de Schwiz z`brechte?

Namaste Reisehamster
Bernadette und Reini 1160392595000
hallo ihr beiden.

danke fuer euere adresse wir dachten, wir schreiben euch gleich mal einen lieben gruss da wir ziemlich froh waren ueber euere gesellschaft im zug und da thomas das gleiche geburtsdatum hat wie ich
nun seit ihr also in T.... (den namen kann ich noch immer nicht). ich hoffe ihr habt euch schon richtig mit dem tollen indien angefreundet. wir geniessen unseren besuch zur zeit gerade in Madurai, was auch wunderschoen ist. weiterhin noch viel vergnuegen und evt. treffen wir uns ja ncoh bei den backwaters
passt auf euch auf

Josef 1160169327000
Jungs, das ist der Gemeinschafts-Backofen. Das gab's früher bei uns ja auch! Schaut euch mal um im Ballenberg!

Josef Thomas'Papi
Thomas Marti & Marco Hurni [?] 1159968540000
Krematorium und Ofen ist schon mal falsch. Auch Sadam wurde hier nicht gefunden.
Kleiner Tipp. Indien hat noch nicht so lange elektrizitaet in den Doerfern. In manchen noch immer nicht. Fuer was also braucht man unbendingt Energie, die sie aber nicht haben/hatten...
anonym 1159963536000
Ofen zum Brot backen oder Ofen zum Ton brennen?

sehr schöner ausführlicher bericht

gegen durchfall hilft schokolade und lakritz

gruß aus lubeck von florian
Ruedi von der Mecanic 1159873632000
Hallo Ihr Landschaftstromer,
zeigt mal eine richtige indische Hausinstallation, oder wie man den roten Punkt auf die Stirne bringt!?

Gruss vom Büro nebenan von allen Rochianern
Elvis 1159816131000
Hallo ihr!

Ich rate auch mal und sage, das ist das Erdloch in dem Sadam gefunden wurde!!!

Viele Grüsse aus der Schweiz
maria 1159797968000
Hey Thömi und Marco,

Also de chranki isch scho dä anderi Thomas won ihr känneglehrt hend ned de Thömi Marti?!? oder?

Tönid guet üchi Reisebricht! Ahja und d'Föteli gsehnd ja au supi us. Wär cool au mal no dich weder zgseh ufmene Föteli Thömi!

Liebs Grüessli us de Schwiz
Maria
jousi 1159773669000
Salü Zäme

Ich rate mal und sage, das ist ein Krematorium!

Hab ich jetzt den 1. Preis gewonnen?

griiiz Jousi
Marisa 1159734081000
Hey Thoemi und Marco

So wie`s aussieht geht es euch gut! Mit geht es auch gut, habe mich in Bournemouth einigermassen eingelebt. In der Schule lauft`s prima und die Gastfamilie ist sehr nett. Nur das Essen ist manchmal komisch, aber man gewoenht sich daran.
Eure Bilder sind genial! Leider habe ich nicht so oft Internetzugang, deshalb kann ich eure Seite nicht regelmaessig besuchen.

Also, ich wuensche euch noch viel Spass und eine gute Zeit.

Liebe Gruesse aus England
Marisa
Josef, Thomas` Papi 1159728230000
Hallo ihr beiden, lasst mir Agra mit dem roten Fort und der Daj Mahal grüssen!!

Wie habt ihr`s mit dem Essen? Bei uns hat`s heute einen Salatteller, feine Nüdeli und Schweins-Rahm-Pläzli mit viel Sauce gegeben. Alles war gut gewürtzt aber nicht zu scharf.
Dazu gab`s Süssmost und/oder einen fruchtigen Wein (beim Süssmoattrinken denken wir immer an Marco und lassen für ihn ein paar Tropfen im Glass zurück).
Zum Ausklang genossen wir einen feinen Kaffee mit leckerem Gebäck.
Das alles hat unsere Verdauung ohne spezielle Umstände problemlos verkraftet! ... und wie sieht es in der Zwischenzeit bei euch aus?

Viel Spass auf der Weiterreise

Josef, Thomas`Papi
Antwort des Autors: Wir koennen nicht klagen. Es gibt immmer riessengrosse Portionen "vegetable rice". Das ist so ziemlich das einzige was wir essen, bei dem wir sicher sind, dass wir es moegen. Apfelsaft haben wir uebrigens auch schon getrunken und mit dem Fleisch und Salat warten wir doch lieber noch bis Australien, wo wir dann wieder selber kochen koennen.
Karin 1159727881000
Wahrschindlich isch das dä Ort wo diä bösi Häx hed wellä de Hänsel verbrennä
oder es isch ä Brennofä für Töpfersache?

Vil Spass wiiterhin
Ganz liäbi Grüessli Karin
PS: Schatzi, stinkt dini Hand immer nu? Dui setsch dich nid vo fremde Fraue la atäplä!
Jürg 1159725560000
He er zwe
Super wie Ihr Zwei immer Zeit für den Reisebericht habt. Ihr macht es super. Mer hei "Seichwetter"!

mfg Jürg

DmSB 1159724324000
Hey ihr zwoi. Mir dänked es isch es Krematorium!!! U liebi grüess
Jousi 1159166061000
Hey bro und .co

Geniali Sach euches Reisli!
Wend ier mier tatsächlich wiis mache, dass ier s'erscht mal i euchem Läbe lebändigi Glüehwürmli gseh hend??? Die gäbtis abe süscht au i de Schwiiz z gseh!
Wiiterhii vill Spass und danke villmal für die absolut Coole Bilder!
Antwort des Autors: Ja Jousi

Gluehwuermli wo wie Muegli flueged...
Aber es sind definitiv kei Gluehwuermli gsi
rozz 1159045702000
sehr schöner bericht, sehr hilfreich auch die karten zur orientierung! viel spaß weiterhin.
Elvis frau 1158946125000
hallo zäme

am liebschte wördi jetzt eifach i zog stige i floghafe fahre ond en reis mache wo mer ned weis wos gnau änne god!wo ehr ond de notter gange send hani grad mösse go katalög hole för sprochufenthältGnüsseds au demfall nochli meh euchi reis.apropo thömi mer hend am do sauna gmacht
schöni zit simone
Antwort des Autors: Hey Simone

Ehrlich gseid, Sauna vermiss ich da grad ned.... Well mer hend all Tag mindestens 30 Grad, au scho sinds gaeg die 40 Grad gsi... Aber wenn i de weder de hei bin, bin natuerlich gaern weder de bi. ja und de Marco natuerlich au.

liebs Gruessli
helmut 1158933382000
Das Rattenbild gefaellt mir.Hier bei uns haben wir auch ein paar.Sie werden aber oft von Tuckaes gefressen.Ihr koennt ja mal bei http://www.tuckae.com vorbeischauen.Ansonsten lebt es sich trotz des Putsches in Thailand gut.Bisher ist alles unblutig verlaufen.Also schaut ruhig in Thailand vorbei 22.09.2006
Petra 1158932270000
Hola Muchachos!
Üchi Brecht send emmer en sehr willkomene Grond s'Lerne för d'Schlossdiplom ds onderbräche

Tönt scho au cool! vielleicht wär Indie ja au mal öppis för mech, who knows... aber mes nächste Projekt esch denn glaubs Südamerika *freu*

Liebi Grüess ond gueti Reis
Antwort des Autors: Hi Petra

Aber ned dass mer denn tschuld dra send, dass du ned doer d Schlosspruefige chonsch. Vell Gloeck debi...

Marco & Thoemi
Juerg und Astrid 1158875648000
Er Zwee gnüssiders, mer sei ou grad 14 Tag z,Spanie gsie und umegreisst.

Astrid und Jürg
Candy 1158600842000
heeey thömi & co!!tönt ja mega interessant was er so alles erläbed!die ratte send ja sgröschte!! wönsch üch vell spass!
glg us --> rotkreuz
Chris 1158561828000
hey er zwoi reisende!
das gseht jo fascht so us wies üch wörd gfalle!
tont werkli hammer und es macht eim au grad a, echli go omereise! merci för euichi aktuelle brecht!
@webmaster: en hammer page, hed au veli anderi interessanti sache drofe!

also gniessed euchi holidays no, onds warme wätter! be üs hemmer grad es tüff wo üs för ca. 3-5 werd belagere!
anonym 1158508925000
He ehr zwe fende euchi reisebrechts de hammer so semmer emmer ofem laufende. vorallen wenn mer plötzlich nüt meh ghöret wössed mer secher das momentan die cheibe rattene schuld send.
Ech wet am liebste au grad go wenn ech die bekder gsehne. möcheds guet bes gli. liebste gruess vom kusi natürlich
Glauser 1158498815000
heey tschessdi thömi kröönendschti blidli machtsch du da!! vell spass bem umemütze
anonym 1158497363000
Salue Zaeme

Wie ihr vielleicht schon gesehen habt, wir haben unsere ersten Eindruecke ins Internet gestellt.
Falls ihr euch fuer den Newsletter noch nicht angemeldet habt, so ist dies eure letzte Gelegenheit.

Hier findet ihr unseren Reisebericht, wo ihr euch unter "Reisebericht live verfolgen" anmelden koennt.

Auer 1158496886000
kuhli biträg und super bilder. hebed euch denn no sorg det ähne und lueged, dass ier ned ufgfresse wirded vo de ratte
anonym 1158442258000
Die Ratten hättet ihr euch sparen können,Marco wie du dier denken kannst hat Mami beim Anblick fast der Schlag getroffen.
Liebe grüsse

Bille 1158299723000
hey ehr zwoi! erst e woche z'indie ond scho leged üch d'ratte z'füess....ned schlächt lueged zo üch ond ned z'tüüf is teeglas, gälled! liebi grüessli
Isa 1158292249000
Hey chömed er au mal schnell in Indy verbii?
Fetti Bilder!
Antwort des Autors: Klar doch Isa, wo ond wenn? Hesch au guet?
Jürg 1157577010000
Bleibt aber nicht auf euern Ohren liegen!! Viel Spass.
Elvis 1157051781000
Ech fends super dasser gönd de mussi ned emmer medem Thömi rotze, obwohl, hesch jo aube glich kei chance

Hends guet ond passed uf öich uf.
Antwort des Autors: ja wart nume bes ich weder zrug bin, den luegemer no einisch
paavo 1155845459000
wuunderpfützlig.. ja denn vell spass.. thailand isch krööööndest.. deför isch singapur voll zum mütze.. *g*
hoi, ech ben s'krokodil 1155137571000
...ech han honger ond warte in australie of zwoi knackigi hamster.