Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Karin erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :8 Monate Auszeit; Argentina,Chile, Bolivia, Mexico, Guatemala

Hajo S. 1203073064000
Ein wirklich wunderbarer Reisebericht, der auch die vielfältigen Facetten der bereisten Städte/Länder und der dort lebende3n Menschen widerspiegelt! Ob der langen Tour könnte man ja gleich neidisch werden, weil ich selbst mit meiner Frau von Januar bis Ende April 2007 "nur" in Argentinien, Uruguay und Chile gewesen bin. ABER Südamerika ist ein "Must See" ! Immer empfehlenswert! Vielen Dank auch für die echt schönen Bilder! Ich wünsche Ihnen alles erdenklich Gute, sowie viel Gesundheit und weiterhin so erlebnisreiche (Fern-) Reisen!
Herzlichst
Hajo Süther aus Köln/Rhein
Reto 1202232620000
Hola Karin

leider habe ich deine e-mail Adresse nicht. Darum muss ich dir auf diesen Weg schreiben . Könntest Du mir noch die Internet Adresse für die Flüge von Mexiko nach Guatemala angeben (so wie ihr es vor Weihnachten gemacht habt).

Gracias y hasta luego

Saludos

Reto
Antwort des Autors: Hola Reto

Das wäre interjet.com.mx

hasta luego,

Karin
el argentino 1200988939000
WOW KARIN, irgendwenn findet alli dä schönscht Ort a dä Mexikanische Weschtküschte! I bi genau im gliche Hostel gsi und ha diä Sonneuf- und untergäng gnosse. Sagehaft! Und diä einsam Musikbar hesch au scho gfunde in Mazunte (grad hinter däm Hängemattehügel eigentlich). Und selbstverständlich au das abgstürzte Drogeflugzüg chli wiiter in Richtig Krokodillagune am Strand hani au nöd ussloh Viel Spass!
Anu und Lars 1200742809000
Hoi Karin,
dini Fotene sind echt super und löset bi mir regelmässig s fernweh us. Do in Finnland isch de Winter di gröschti entüschig. es isch nüzzigi 5 grad warm, pflutschig grau und macht kei spass zum useluege geschweige denn usegoh. zum glück wirds erscht am nüüni hell und scho am vieri wider dunkel
Mir würdet üs denn au mol über es Bsüechli froie, im Summer isches nämmli mega schöön do obe!

Liebe gruess vo de Anu und vom Lars
Antwort des Autors: Hola Anu und Lars

Ja, ich geniess hier am Strand die letzten Tage, bevor ich dann nach Cuernavaca zurueck gehe, um noch etwas Zeit mit Conny, Anita und Reto zu verbringen. Und in drei Wochen bin ich dann ja schon wieder zurueck... die Zeit vergeht jetzt ploetzlich sehr schnell...

Ich wuerd mich sehr freuen, euch im Sommer zu besuchen. Lern dann noch ein bisschen Finnischhihi

also machts gut ihr zwei und hoffentlich bis bald,

Karin
Lucia 1199702553000
Sali Du
Ui da tönt aber nöd guet... Jä nu hauptsach bisch wieder gsund. I meld mi no er sind jo wieder zrugg in Mexico oder?!
Grüessli
Antwort des Autors: hoi du, jo mer gots jetz wieder tiptop. ja ich bin in puerto angel jetzt, noch bis samstag am umehaenge...hihi, richtig schoen warm hier.

bis bald
Anita & Reto 1199553140000
Hola Karin

wir hoffen dir geht es wieder besser ! Auf jedenfall wünschen wir dir eine tolle Reise durch Mexiko und bis bald in Cuernavaca.

Hasta luego

Anita & Reto
Antwort des Autors: hoi ihr 2, ja mir gehts wirklich wieder besser, ihr wisst ja, bin mich schon fast gewoehnt geniesse die sonne und den strand...

nos vemos, besos
Jock 1199155945000
Hoi Karin,
han denkt, i meld mi jetzt au mol no bevor Du wider hei chonsch. I wünsche Dir ganz ä guets neus Johr.
Und i mues sägä, äs sind super Reisebricht wo Du do immer schribsch.
Grüessli Jock
Antwort des Autors: he Jock, schoe vo dir zghoere. jo i chum jo echt scho bald wieder hei. bi gad in san cristóbal de las casas und es isch echt e scheiss chaelti, i tue mi scho mol chli agwoehne ad schwiz... also dir au alles guati im neue johr und bis bald, Karin
Andrea 1198470034000
Sali Karin
i liese dini iträg immer ganz gspannt, isch uh interessant! Danke vielmol und schöni wiehnachte!!
Andrea
Antwort des Autors: hoi andrea, danke wuensche dir es guets neus und bis bald, Karin
kleiner held 1198438287000
jaja, das mit dem "gstalier" beim vulkanaufstieg kann ich mir seeehr gut vorstellen. aber recht hatten sie um dich da raufzunehmen

kuss an die wackere vilkan-bezwingerin!
Anita und Reto 1196214414000
Hola Karin
Tolle Bilder hast Du von "Pie de la Cuesta" bis nach "Puerto Escondido"! Schön, dass wir auch einen Teil deiner Reise sein dürfen.
Hasta manana. Anita y Reto
Alexandra 1195641011000
Hoi Karin
So, bevor ich Asien wieder den Ruecken kehre sende ich dir noch ganz liebe Gruesse ans andere Ende der Welt.
Ganz liebe Gruesse aus Kuala Lumpur
Alex
Antwort des Autors: hoi Alex, sorry sorry sorry, has verhaengt, ha dr aber gad no itrag gschribe... lg karin
anonym 1193418529000
kuckkuck!! jojo, bi dene viele süessigkeite hend ihr wohrschnili so viel ziit verlore, dass ihr natürlich kei zit meh gha hend zum d'kathedrale aluge
gruess an alli wome so kennt und en kuss für diii (und d'maggi-torte), beat
Murielle 1192010813000
Hoi Karin
Wow, eine wirklich tolle Seite hast du da!Wunderschöne Bilder,welche bei mir gleich das Fernweh aufflammen lassen.Die Berge, Strände, Lagunen und dieses Salzmeer müssen atemberaubend wirken!Weiterhin noch viel Spass und viele unvergessliche Momente in Südamerika.Geniess es!!! Liebe Grüsse Murielle (Kanadabekanntschaft von Beat)
Antwort des Autors: Hallo Murielle, danke dir. Ich war auf deiner Seite, deine Erlebnisse in Indien sind ja meeeeega eindrücklich, echt bewundernswert. Vielleicht treffen wir uns dann mal in der Scweiz, nächstes Jahr liebe Grüsse, Karin
Andrea 1190527729000
....wenn fangt dis praktikum a? oder hets scho agfange?? bi gspannt, wast denn verzellsch!
und tschüss
Antwort des Autors: hoi andrea
i bi zur zit nur i de schuel, aber da isch scho so streng (vo 8:00-14:00), und drum hani no ger kei luscht zum e praktikum mache. i wart jetz mol en monet und lueg dennaber i halt eu natürli ufem laufende... bis bald und en gruess a alli vom 3/1, Karin
Andrea 1190527536000
Sali Karin
es isch uh interessant immer wieder z lese, wast gmacht hesch! danke für dini usführliche bricht!
e gueti zit!! und viieel spass
kleiner held 1189440778000
so, grad vo de schuel heicho, ganz verreckt wies wirblet. jojo, scho go shoppe, wie chas au anderst sii
muesi den au afange salsa tanze wenn du wieder do bisch, i wär sicher es wahnsinns talent, hehe!

schmatz
Antwort des Autors: Hoi min chline Held, am beschte du machsch jetzt scho en salsa kurs, denn choemer denn gad zaeme go tanze, wenn i zrugg bin

Kuss
Alexandra 1188397694000
Hoi ihr zwei!
Isch immer wieder schön vo Eu zläse und z gseh, dass ihr's gnüssed!
Karin, han lang überleit, im Oktober au uf Südamerika z'go, han mi jetzt aber wieder für Thailand und dasmol au no für Malaysia entschiede. Gibe dir denn mol dä link zum Tagebuech, wenn i denn gange (erst im Oktober).
I wünsche eu no ä gueti ziit und gnüsseds! liäbs grüessli
Antwort des Autors: Asie isch immer guet Freu mi scho uf din Bericht.
bis bald, Karin
cornelia 1188241948000
hallo karin aso i wött jo nume sägä schribsch würkli guet, aber du weisch jo als lehrer und vo wägä fehler.... ha gad chli gschmunzlet über die schockolade hihi.
jetzt gohts gar nüme lang bis chunsch... jupi und übrigens het mer dvreni aglütet und denn hemmer üs scho eimol troffe. liebs grüessli
Antwort des Autors: scho guet, has scho gaenderet
Ste 1188143509000
Hey ihr zwei,
Cool gsi wieder vo eu z'lese. Mann ihr erlebet würkli super sache! Do wird mä gad chli niedisch! Aber i mags eu natürli gönne Aber freu mi au wenn de Beat wieder id Schwiz chunt. Jo Karin natürli au wenn du wieder chunsch, aber das goht jo no es wili. Viel Spass no,
Gruess Ste
Antwort des Autors: hoi du, es got wuerkli no es wili bis i hai chum, aber waehrend em reise got dzit trotzdem viel zschnell verbi i freu mi natuerli jetz uf mexico und ufs warmi wetter, juhui? also machs guet, de beat isch scho unterwegs id schwiz, liebi gruess, karin
Lucia 1186931301000
Sali Sali
Jo man karin de bricht isch echt geil! Isch fasch chli als dörfet mir au debie siii!!!
Bi immer gspannt uf neus.
Liebi Grüessli
cornelia 1186776052000
hallo ihr 2
hans endlich au gschafft de bricht zlese. am meischte het mi salzwüeschti beidruckt. u huere geil. bi den nochli im gäschtebuech umegsurft und do les ich doch öppis vonere knödelpartie. gemeinheit Mientras ustedes estan viajando yo casi empiezo a trabajar. me alegro mucho que vengas a visitarme y aqui te espero.
Iris 1186657255000
Hallo Ihr zwei, Ich sehe schon Ihr habt ja eine tolle Zeit. Die spannenden Berichte sind ja das eine, aber auch noch geschichtliche Erläuterungen das ist natürlich super Service Karin. Besten Dank ist wirklich spannend. Machets guat.
Liebi Grüess Iris
rachel 1186563929000
hallo karin und beat,
ich finds mega spannend euren reisebricht z'lese, bin den immer chli am mitträume!
he karin ab em november han ich en neue job: mäntig bis fritig, 8 bis 5!! super gel
gnüsseds, ciao
Fabienne 1185891688000
Hooooooooi Karin und Beat
Krass, Ihr sind fast am verfruere und i mach in Cambodia ab jedem kuehle Windli en Freudegump Eui Foetelis und Reisebricht sind mega spannend. Wuensch Eu no ganz viel Spass und gueti Gsundheit.
Liebe Gruess us Cambodia
Fabienne
Antwort des Autors: hoi fabienne, hoff du bisch wieder gsund. ha gad din bericht glese vom spital (schock!!!). wenigschtens nuent groebers. i waer glaub mitem noegschte flueger usgreist.... also mir ghoeret voneneand, gnuess di letschte taeg, lg karin und beat
Schwarz Capuns aka Lars 1185284460000
Heppa ihr zwei Gwagglis

erscht mol gratulation an Beat, super igfädlät das d Karin do alles schriibt. Vilicht hetti si mit uf Australie neh sölle, denn wäret mini Fotene vilicht au mol online gange

Ich benide eu so verdammt fescht für de Trip, isch eifach hammerobergenial! Es weckt scho wider s Färnweh, vilicht machet mir jo mol zämä äs Tüürli mitem übersüüdli, de kanuuna und de dutsches!

ich werd uf all fäll witer läsä und au weni eu jede moment mag gönne, freui mi scho irrsinnig min Förstlainbrüeder noch übereme Johr wider z gseh!

Gruess us Helsinki vom Lars
Bri and Funke 1185210576000
Hello Beat and Karin.
The pictures of your adventures look incredible. Too bad we can't understand the details you've written about the trip! Hope you're having a great time. Happy and safe travels!!
pii 1185187376000
hallo ihr Süssen, schöne bilder.
schweden war toll. nun wieder artig am arbeiten!
am 21 september, kommt adam green ins palace! freu mich auf den fünften. gruss pii
roman 1185122919000
hallo karin, hallo beat!!!!! schau immer die neuen einträge an, ist echt geil südamerika, gell!!! wartet nur bis ihr in chile seid. meldet euch dann, ok? alles gute und DISFRUTALO!!!!!!!!!
roman(der lange vom spanisch)
Antwort des Autors: Hoi Roman, wir befinden uns nun bereits in Chile. Antofagasta. Wir planen, ca. einen Tag nach Santiago zu fahren, dann aber nochmals nach Argentinien und erst Ende August wieder nach Santiago. Aber ich gebe dir noch Bescheid, sobald wir genaueres wissen. Freuen uns, dich zu treffen. Ah uebrigens, ich versteh kein Wort hier. Gestern haben wirs kaum geschafft, etwas zu Essen zu bestellen …. Also bis bald, karin und beat
Lucia 1185100556000
Man i bi nöd mol meh fähig min name richtig z schriebe. Bruche dringend ferie. inere wuche isch es so wiit. I gang au furt und zwor uf Bern!!!!!! Warum au so wiit go wenns doch i de schwiiz soooo schö cha si
Ludia 1185100402000
Sali er. Has au wiedermol is internet gschafft Es isch mega interessant das alles z lese. Jo und do isch hald immer no alles bim alte...jetzt sind er jo glich scho es wiili unterwegs. Gseht us als ob ers gnüsset, recht so. Ha übrigens chli argentinisches fleisch übercho wo i bim beat dehei gsie bi go grilliere.. Damian sei dank und max au- er het grilliert.
Liebi grüessli Lucia
paps 1184935322000
wir sind beim jager hans in st. martin lisl hilde und ich wir wünschen euch alles gute . Tschüüüüüüüüüüüüüüüüüüs.
Alex & Ursina 1184261973000
Hoi Karin und Beat
Der Sommer kehrt nun bei uns ein! 33 Grad , eine menge Bier und am See hängen...
Wir freuen uns, wieder von euch zu lesen und Fotos anzuschauen....
Lasst es euch gut gehen!!!
Ursina&Alex
Antwort des Autors: eifersuechtig! natuerlich nur auf das wetter! bei uns ist es wirklich arschkalt, das taxi heute morgen hatte zugefrorene scheiben... aber heute scheint wenigstens die sonne wieder mal. dies geniessen wir natuerlich! also geniesst das warme wetter auch ein wenig fuer uns, lg karin und beat.
Mader Vera (Tantchen) 1184153253000
Hallo Karin und Beat
Von Iris haben wir eure Seite erhalten. Ist natürlich sehr interessant, für uns "daheimgebliebenen" mit euch ein wenig "mitzureisen". Obwohl - wir verreisen am Samstag auch - für zwei Wochen nach Kroatien in die Campingferien. Wir freuen uns auch sehr darauf.
Machens guet und lg Vera und family
Antwort des Autors: wir wuenschen euch ganz schoene ferien. erholt euch gut. lg karin und beat
Ste 1184150487000
Hoi zämä
Han gad i de Zitig glese, dass es en Rekord Winter in Buenos Aires git. Krass und ihr sind döt. I hoffe ihr verfrüred nöd. Karin wünsch dir gueti Besserig.
Juhui han jetzt denn 4 Täg Ferie, ok, isch nünd geg ä halbs Johr, aber immerhin .
LG Ste
Antwort des Autors: jaja, wir habens in den nachrichten gesehen... wir waren aber schon nicht mehr in buenos aires als es geschneit hat. die argentinos trinken wie verrueckt ihren mate, weil es so kalt ist dir au schoeni ferie, karin und beat
Schwöschti Rahel 1184021186000
Hoi Karin und Bröserli

Kuuli Fotene- lässigs Gäschtebuech!! Ihr müends jo ganz gmüetlich ha! Gnüssets und meldet eu bald wieder. Händ eu vermisst am Open air- vorallem am Sa/So. morge am 9.30 idä Winston-lounge! Weisch no Beat- Reggie's Doo! Dä Bossi isch am Morge scho super druf gsi noch paar Bier und isch halbe zu ihm uf d'Bühni. =)
Also bis bald,
Viel Spass
Sister Rahel
Antwort des Autors: Hoi Rahel, ja wir geniessen es richtig! Hoffen,euch gehts allen gut, sag Tom einen Gruss von uns. Lg Karin und Beat
Vreni 1183912022000
Hallo Karin
Super dass ihrs guet hend - me gsehts a de Föteli a. Bi mir rückts au nöcher - Mexico! I freu mi scho uf es Treffä mit Dir. "Buenas tardes"!(bei uns ist es 18.30 Uhr) Reised witerhin guet und gnüsseds!!!
Antwort des Autors: hallo Vreni, ich freu mich,dich in Cuernavaca zu treffen. Melde dich auf jeden Fall bei Conny(ich habe mein Handy nicht dabei).Liebe Gruesse Karin
Paps & Mami 1183889688000
Des isch jo supper ! nur weiter so , und es ist gleich mal soweit , das ich auch noch anfang zu reisen ( habe es ja mein ganzes leben lang immer verschoben )danke Euch für die schönen Berichte und Bilder , Mami ist zwei Tage nach Engelberg Klassentreffen . Uns gehts gut , hab gerade Schulferien ,(nur fünf wochen) geh dann noch ins Südtirol zu Oma . Dem Beat en schöne Gruess ! Bleibt gesund , passt auf Euch auf . Liebe Grüsse von Papi & Mami
Antwort des Autors: Hoi zaeme, wir geniessen unsere Reise in vollen Zuegen. Sag Oma einen lieben Gruss,lg Karin und beat
Ste 1183814606000
Hey Karin, freut mi, dass ihrs guete hend. Wür am liäbschte au wieder id Ferie. Mir hend gescht üses erste Konzert a de Bluesnight in Gossau gha, isch cool gsi. Hüt am 17.45 isch den s'zweite uf de Hauptbühni. Isch tolls Wetter denn gits sicher recht Lüt. nervös, nervös... Wünsch eu no ganz ä tolli Zit, hebet Sorg zu eu, bis bald, Ste
Antwort des Autors: hallo Ste, du musst doch nicht nervoes sein, wir wissen schliesslich, dass du super spielst! Bei uns ist es heute sehr kalt, trotzdem versuchen wir noch auf einen Markt zu gehen. Bis bald, Karin und Beat
Andrea 1183779420000
Sali Karin
freut mich, dass bis jetzt alles gut geklappt hat!
Ich soll Dir einen Gruss von Mariella ausrichten, sie wünscht Dir eine gute Reise.
Hast Du schon den Weltempfänger ausporbiert? hebets guet! i freu mi uf witeri Bricht
Antwort des Autors: Hallo Andrea, wir empfangen zwar nur argentinische Sender, aber es ist super so, wir koennen den radio ueberall mitnehmen und dabei auch noch spanisch lernen... Hoffe dir gehts auch gut, sag Mariella auch einen lieben Gruss. Bis dann, lg Karin
Lucia 1183721826000
Sali er!
Schön dass ihr euch nun doch auf der strasse küssen dürft. So jetzt gehts dann so richtig los. Wünsche euch viel spass und ich geh extra viel ins internet um deine news zu lesen. bis bald

Lucia
Antwort des Autors: Hoi Lucia, das ist super! Wir hoeren voneinander und halt mich auf dem Laufenden bezueglich Hochzeit und so! liebe Gruess Karin
beat 1183641008000
Jaja, auch ich bin mit 26 Stunden verspaetung in BsAs angekommen gruss an alle und fleissig unser (resp. Karins) Tagebuch lesen...

Beat
Iris 1183636004000
Hallo Karin, schön von Euch zu hören, es freut mich riesig, dass du den 16std. Flug gut überstanden hast und Damian Dich abgeholt hat, also alles super geklappt, nur de schatz hät no gfählt.aber der ist ja zwischenzeitlich auch eingetroffen nehme ich mal an. Hat er sich schon rasiertnun wir werden ja morgen alles von Damian hören, freu mich schon. also machets guet,viel Spass und miar freuen üs über witeri bricht, finds eifach genial. ganz liebi grüess Iris
Paps & Mami 1183162635000
Liebe Karin
Das du uns so lange allein lässt , müssen wir erst verdauen , und ich muss dich noch zum Flughafen bringen ! Aber wir freuen uns jetzt schon wenn du wider bei uns bist (zur Knödelpartie) wir wünschen dir und Beat eine schöne Rucksack reise durch Südamerika . Wir lieben dich , dein Papi & Mami
Alexandra 1182840896000
Liäbi Karin
Schön, dass du es geschafft hast, auch ein Reisetagebuch zu eröffnen. Ich freue mich auf spannende Einträge von dir und kann so mit dir "mitreisen". Übrigens... ich warte immer noch im sittertobel auf dich, um mit dir ein Bier zu trinken...
Falls ich dich nicht mehr sehen, wünsche ich dir eine ganz schöne zeit, lass es dir gut gehen und komme gesund und mit vielen neuen eindrücken zurück!!
lg alex