Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Simone Steffen & erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :LET'S GO TO SOUTHEASTASIA

peer 1462443199000
zum bier trinken hättet ihr ja auch in europa bleiben können.könnt ihr ohne alk nicht geniessen?aber in thailand habt ihr bier und tausende gelangweilte backpacker, die nach vielen jahren ein schlechtes vorbild für die thais sind...........
schöne reise
anonym 1333786072000
Hallo,

mich würd mal Interessieren, wie Eure Unterkunft in Rantepao hieß (mit dem Pool)

Peter
Antwort des Autors: Hallo Peter
Sorry fuer die spaete Antwort, wir sind zu Zeit wieder unterwegs und schreiben an einem anderen Bericht Unsere Unterkunft hiess glaube ich Torsina Lodge, ich bin aber nicht mehr ganz sicher. Viel Spass in Sulawesi, hoffentlich kommt die Antwort nicht zu spaet.
Simone
Cari 1292397279000
Häppppi börsdei simeli!
Es paar Schneeflocke u e dicke Geburimuntsch schickidr us dr gfrorne schwyz!
Heb e schöne Tag, Cari
Hans Peter 1292346601000
Liebi Simone

da in Melaka ja schon der 15te ist wünschen wir Dir von Herzen alles Gute
zum Geburtstag.
Möge Eure Weiterreise weiterhin so gut gelingen.

Liebi Grüess

Hans Peter
Dänu 1289470342000
Hey Zäme!
Und? Gits bi euch Ris zum z'Morge, z'Nüni, z'Mittag, z'Vieri, z'Nacht u aus Bettmümpfeli o no grad Euchi Erzählige vo de Cameron Highlands hei mi grad a Ufenthaut vor 4 jahr erinneret. Die Teeplantage überbiete sogar s'Aueland! Und ahand vo Euchne Fotos hani chönne säge wele Jungle trek dass dr grad gno heit u i welem Beizli dass dr gässe heit
Nume dass dr Ussichsturm damals no gstande isch... I wünsche Euch witerhin e gueti Reis... Und möge ODIN über Euch wachen!!
Schanä 1288787519000
Hey dir zwöi Junglewalkers
Dä Ufstig uf dä Bärg isch sicher hennä tricky gsi! Scho nume wenni a üse Madera-Vuukanufstig mitem Rekordhauter vo Ometepe dänke... isch sicher nomou asträngender gsi mit denä Wurzle!uffff Di Usicht vo dört obe mues jo hammer gsi si.
Möcht öich no Merci sägä für'd Charte, i ha mi u gfröit drüber! Fröie mi aber ou öich de widr einisch z'gseh. Haut de nid am Wiehnachtsmärit bim Glüehwii . Uf jede Fau ma ig öich das gönne dass dr heit chönne verlengere! (hätti ou gmacht)
Gniessets und hebet Sorg
Bisou
Schanä
Antwort des Autors: Hey Schane, merci fuer Di Itrag. Ne, nei... dr Madera Ufstig mit dr Baerggeiss isch auso scho no chlei aschtraengender xi, mir heis definitiv gmuetlicher gno Im Moment frage mir ues grad chlei ob das mit em Verlaengere richtig isch xi... ueberau Ueberschwemmige und Monsun dert wo mir grad haerewette... Muntsch und liebi Gruess
die 2 vom unteren quai 1288212744000
heijheij
dr jens luegt gad schutte und ig öichi fotos.
super gsehts us und am liebschte wett me ou grad drbi si.
wünsche öich no e superschöni räschtlechi reisezit und mir fröie üs, we dr widr da sit!
ganz e liebe gruess
rul 1287925055000
Sehr interessant Eure Reportagen und Bilder, man kann nicht genug davon lesen. Was bedeuten die vielen Büffelhörner an den Häusern?
Diese Menschen brauchen kein Ablaufdatum für die Lebensmittel und ohne Hygienevorschriften kann man scheinbar auch überleben. Aber sie haben weniger Juristen die beschäftigt werden müssen.
Weiterhin schöne Reise.
dude 1287844040000
Es huere Gemetzel!!!
Isch dä Paumwii würklech fein gsi? Ha mit em Glüder ou gha. Brech! Aber vou wird me scho...
Vöu Spass no.
Cari 1285187719000
Coucou les amis
Fägt hennä öij brichte z'läse und z'wüsse dass nech guet geit.
Gniessets witerhin so fescht. Merci viu mau für die liebe charte!
Drückenech, bis gli, Cari

anonym 1284732996000
Hallo zäme
Merci vieu mou für euchi Karte. Hei mega freud gha. Mir verfolge immer ganz interessiert euchi Reisebrichte. Isch uh schön was dir alles erläbet und tüet dokumentiere. Üs geihts ou sehr guet, gniässe jede Tag mit dr Luana und sie isch würklech ä mega Goldschatz. Hebet Sorg zu nang, gniässet euchi Reis und immer flissig witer schribe...

Liäbe Gruess Corinne& Familie
Michaela und Dirk aus Hessen D 1284310318000
Hallo ihr beiden,
der Bericht zu eurer Traumreise gefällt uns sehr gut, leider werden wir wohl nie in den Genuss einer solch langen Reise kommen.
Gerade desshalb begleiten wir nur allzu gerne Menschen wie euch auf ´Um die Welt´
Wir wahren bereits 3 Mal in Thailand und hoffen bald auch die Länder in eurem Reisebericht besuchen zu können.
Durch eure schönen Fotos gebt ihr uns eine prima Vorschau auf das was uns irgendwann einmal erwarten wird.
Passt auf euch auf und habt noch eine tolle Zeit in der weiten Welt.

P.S. einen Reisebericht über den letzten unserer drei Thailand Urlaube findet ihr bei Interesse im Link
Sandra Weber 1284302563000
[/fHallo dir zwöi.
Merci vieu mou für öi charte.Mir hei mega fröid gha vo so wit wäg post bercho. auso öie bricht vo Bali het mi mega begeisteret da das mini letschti Übersee reis gsi isch. vieu guete Reisewünsch vor Sändle und Zoé
Hans Peter 1282381202000
Hoi Zäme

Hoffe Dir heigets guet. Sehr spannend Euri Brichte.

Liebi Grüess
Hans Peter
Antwort des Autors: Hoi Hans Peter

Uns gehts sehr gut, wir sind mittlerweile auf Java und geniessen die Zeit hier sehr, wir hatten in den letzten Wochen praktisch keinen Internetzugang und haben darum auch nichts mehr geschrieben.

Gueti Zyt und liebi Grueess
Simone & Urs
Beatrice 1281865958000
Hallo zäme
Ig und mi sohn sitze am Pc wius dusse us chüble rägnet. Si jedesmou gspannt was dr aues so erläbet. Dr vater/ grossvater het ou Ankor bsuecht und dr glich Boum ohni Touris gfötelet.
No vili schöni Erläbnis wünscht euch

Beatrice (Battenberg)
Brigitte 1281357380000
Mit grosser Freude begleite ich euren Reisebericht.
Unsere nächste Reise geht ebenfalls nach Vietnam, Laos und Kambodscha. Aber leider Gottes nur 6 Wochen, aber immerhin besser als gar nichts! Sechs Monate Zeit zu haben ist einfach toll.

Weiterhin viel Spass. Gespannt warte ich auf eure Erlebnisse in Kambodscha.
Liebe Grüsse aus Zürich
Old-Town 1280910376000
Dr Spatz vo näbe Pieterlen het natürlech wider dr Schiiisser....
Jetz friss doch mou chlei Riis, het jo gnue!

sandra weber 1280778543000
Hallo zäme!
äs fägt mega öich per internet zbegleite.ou wen mis färnweh ziemli gross isch.i wünsche öich no vieu gueti erläbniss bim ässe, reise und übernachte..
gniessets!!!!
liebi grüess sändle
Schanä 1280491962000
hey dir zwöi
immer widr super öii iträg z'läse! macht ächt luscht widr z'go und d'vorfröid uf'd vorbereitig stigt immer me! we me so gwüssi fotos aluegt, heit dr sicher öbe die glachet bim ufelade...
i fröie mi uf di nöchschte etapene vor reis und uf das wo dr so erläbet.
hebet sorg und ganz liebi grüess
schanä und fäbu
Antwort des Autors: Hey Schane. Merci fuer Di Itrag fuer wohaere weit Dir nech vorbereite? Viu Glueck fuer d Rueckrundi, machets guet. Liebs Grueessli, Simae &Uersu
Matthias 1280403728000
Hallo Ihr Zwei.
Ich war letztes Jahr mit meiner damaligen Partnerin auch für 4 Monate in Südostasien unterwegs. Die mit Abstand schönste Zeit unseres Lebens...
Vor ein paar Wochen haben wir uns in aller Freundschaft getrennt. Warum ich das erzähle? Also
Ich suche gerade verzweifelt jemanden, der mir aus Luang Prabang etwas schicken kann. Und zwar haben wir damals ein Fotoalbum auf dem Markt gekauft, welches wir Wochenlang mit uns rumgeschleppt haben bevor wir es verschickt haben. Ines (meine Ex) hat mir zum Geburtstag dieses Fotoalbum mit Bildern zurecht gemacht und geschenkt und Ihr liegt auch unheimlich viel an diesem Album. Ich würde Ihr jetzt gerne genau das gleiche Album schenken. Ich weiß nicht ob Ihr noch in Luang Prabang seid und ob Ihr Euch vorstellen könntet für jemand fremdes ein Album zu kaufen und zu verschicken, aber ich dachte Fragen kostet ja nix
Ich würde Euch das Geld natürlich im Vorfeld überweisen und als kleines Dankeschön einen Bonus von einer Hostelübernachtung oben drauf legen.
Ihr könnt Euch auch ein Bild von mir/uns hier bei "umdiewelt.de" machen --> Ines und Matthias in SüdOstAsien (vielleicht sind ja auch noch ein paar gute Tips für Euch dabei )
Also, wenn Ihr Euch vorstellen könntet mir diesen Gefallen zu tun wäre das echt riesig nett von Euch und würde mich über eine Nachricht freuen.
Wenn nicht...dann nicht. Unabhängig davon wünsche ich Euch auf jeden Fall noch eine super tolle Zeit. Genießt es.
Liebe Grüße
Matthias
Antwort des Autors: Hallo Matthias
Sorry, diesen Gefallen haetten wir Dir gerne getan, wir sind aber mit unseren Eintraegen nicht so ganz up to date und befinden uns mittlerweile in Siem Reap, Kambodscha. Brauchst von dort vielleicht etwas?
Eure Eintraege werden wir gerne anschauen gehen und uns inspirieren lassen.
Liebe Gruesse, Simone & Urs
Stefan 1280156160000
Bei Deinem Bubentraum blebt ja jeder Ducatifahrer blass.
Wir sind zur Zeit in den USA unterwegs. Viele Gruesse von uns und dass Ihr weiter so tolle Fotos zeigen koennt.
Römu 1280138201000
Di Thailändische Live-Bands si dr hammer! Viu Spass u gniessets!
LG Römu
Sven 1279802982000
Sehr geile Fotos! Da kommt Fernweh auf! Würde auch gerne wieder los! Macht weiter so und passt auf euch auf! Viele Grüße aus Hamburg
Hansjürg 1279369584000
Habe soeben eure ersten Einträge gelesen und die schönen Fotos angeschaut, ist ja super, da bekommt man ja selber noch das Reisefieber.
Gniesset's ou witerhin, häbets guet u blibet gsung
e libe Gruess vom Daddy
Dude 1278571385000
Was macht eigentlich die haubi Sou im Schüeuchrank?
Antwort des Autors: Das isch Dis Abschidsgschaenk Choche wiene Hamme... E Guete
Franz 1278481971000
Hüt geit's los! I wünsche Euch aues Guete und vüu schöni Erläbnis uf Euchere Reis!
Liebi Grüess Franz
will & simae 1278065582000
hejaaa... mir froeie ues scho ganz fescht uf oeich... i cha aendlech wider mau chli schwizerduetsch rede u dr will wott nech e kuli musigbar zeige ds bangkok...
bis gliiiiiiiiiii...see you soon
Stefan Reimers 1278054682000
Ich wünsche Euch beiden viel viel SPASS, passt gut auf Euch auf und kommt gesund zurück. ALLES GUTE aus Deutschland. Stefan