Schreib einen Kommentar ins Gästebuch

Wenn Du eine Frage stellst, gib bitte Deine E-Mail-Adresse an, damit Dich Florian erreichen kann

Bitte gib hier Deine Nachricht ein.

Gästebuch :Gschbensi geht auf Reisen

anonym 1219440532000
Ey schlumpfine, alles klar bei Dir, Mente und ich haben uns gerade mal informiert, wie du so rum läufst...kein wunder dass keiner bei der deutschen Botschaft aufgemacht hat...))
Beste Grüsse aus der Heimat...
Martin und Mente
D Irschenberger Verwandschaft 1217953709000
Hawe du Weltenbummler

Deine Berichte san echt zum neidisch wean-mia hoffn Dia gfoids und es geht da a gaud. Lass nimmer all zu lang auf Di wartn-des scheene Oberbayern vermisst Di scho.
Maria&Kate 1217765651000
Servus Gschbensae,

viele Gruesse von Deinen kurzzeitigen Reisgefaehrten!!!! Wir machen uns gerade aus dem Staub und sind schon wieder in Singapur am Flughafen.

Wie gehts Dir in der Kaelte und v.a. wie wars am Ayers Rock?????

Wir koennen Dir den Norden nur WAERMSTENS empfehlen. War genial!!

Ratsch ma dann mal daheim!!! Wann war das nochmal)))

Viele Gruesse und noch eine schoene restliche Backpackerzeit wuenschen Dir die 2 Urlauberinnen!!

Tobi Obermaier 1216978803000
Servus Flo,deine berichte san wirklich sau guad!
Wia geds da?Eds muasd dan wida hoam kemma! Es is zar ned grad des schensde weda im leidsachdoi,aba
du feisd uns olle!
Schene grias ausm leidsachdoi dei Tobi
P.S. Kim boid hoam
Naggi 1216549735000
Servu Flo

Hobs a a moi gschaft das i deine Berichte im Internet lies. Ist total interesant.Warst am Weltjugendtag dabei? Wünsch da no vui spaß und gfrein uns scho auf dein neien Berich

Naggi
Steffi 1215962461000
Hawe Flo,

Du hast ja echt scho vui erlebt!
Deine Berichte san ja total ausführlich, da kim i ois Mami ja fast mitn Lesen nimma nach.
Fahrst eigentlich nu zum Weltjugendtag nach Sydney? I wünsch da nu a guade Zeit und kim gsund wieda hoam!

Deine Cousine Steffi und ihre zwoa Seppi`s
marian 1215707142000
Griasti aus soizburg!!!verfolge wirklich jeden deiner berichte...leider konnte ich nur so kurz in diesem traumhaft schönen land bleiben...geniesse jeden tag der dir noch bleibt u nimm soviele eindrücke mit wie du nur kannst!
viele liebe grüße marian - ein kurzer wegbegleiter
uli 1215686970000
servus flo!
deine berichte san super interessant weiter so, freu mich schon auf den nächsten,

machs gut und bis bald
uli
hundhamer-sunnyboy 1215011876000
Servus, Flo.
Schreib dir auch mal wieder einen kleinen Gruß ins Gästebüchlein, damit es größer wird. Bald kannst du die Fotos begutachten.
Macht immer vui spaß deine Berichte zu lesen.
Lg aus Hundham, und sonnenstrahlen feeling an andere Ende der Welt
michi
Lena und Gogo mit Kilian 1214943503000
Servus Flo,
mia ham grod ois gelesen!!Deine Berichte und Buidl san sauguad (trotz Bart!!).Man kannt da voi neidig wern wenn ma des o`schaut.
Sogst an Papst an schena Gruaß von uns.
Machs weiderhin guad (aber kimm vei wieder hoam)
Bayrische Grüße aus Bach!
Maria 1212485093000
Servus Florian,
i bin total hin und weg von Deine Berichte und de saugeilen Fotos! Mach weida so!
Lass Da guadgeh und bleib gsund.
Liaber Gruaß aus Schreiern in Bayern
Bergham 1211387067000
Griasde Florian,
Deine Berichte und Buidl san echt supa, aba de nachstn Fotos bitte OHNE Bart!! Na schaust ned so oid aus

Pass auf Di auf und weiterhin vui Spaß!

Liabe Griaß aus Berham
anonym 1211368280000
Hawe Gschbensi, sitz grod mit da Oma in da Küch und lesn wia imma deine Berichte! Bist scho echt zum beneidn, vielleicht zwar ned um des Arbadn aba um de ganzn Eindrücke & Erlebnisse!
2 Kritikpunkte hama aba mia zwoa, erstns Oma beschwert sie das so nu koa Post kriagd hod und dein Bart, den ma ganz furchtbar findn!
Ansonstn gehts uns guad, a da Oma und unsere 2 kloanan Männer.
Eiso weidan hin fui Spaß und genieß de Zeit in Bayron Bay!
Liebe Grüße aus Bach
Deine Plattler 1209307347000
Hawe Gschbensä, mia ham heid an subba scheenan Trachtenjahrtag ghabt und feiern jetz wie gewohnt weiter. Gehst uns scho ganz schee ob, mia hoffen es geht Dir guad und du verlernst as Plattln ned!!!
Viele Eibecka Grüße
Deine Plattler
Theresa 1208867968000
Hallo Gschbensi,

san echt geile Fotos, hoffe du machst noch weiter so tolle Berichte und Fotos. Wünsche dir noch ganz viel Spaß und vorallem viele schöne Eindrücke.

Viele liebe Grüße aus Elbach
dein Cousinchen
Kathrin 1208360796000
Hawe Gschbensä,
bei deine Fotos wead ma echt neidisch, aber mach no weiterhin vui gnua dass mia a bissl wos davo ham wünsch da no ganz vui Spaß, dass d'gsund bleibst und wia gsogt weidahin scheene Fotos macha!!! Schene Griaß aus Hundham Kathrin
anonym 1207471385000
Vui Griaß vo de Koileder
anonym 1207255045000
Servus Gschbensi, wia duads oiwei so??? Jetzt bist dann a Profi im Leiten-mahn, hob i ghead. Ois Guade
d`Fischerei
Koier Lena 1207077071000
Hawe Flo, hobs a moi gschafft ins Internet zum schaun. Dua fleißig weider schreim, dass so a Landei wie i a moi wos von der großen weiten Welt mitgreg. Wünsch da no a schene Reise und leg die ned mit de Einheimischen o. Bleib gsund und brav. Leni
große Schwester 1207043642000
Hallo Bruderherz,

na was ist los? Kannst Du mal wieder was hören lassen von Dir? Der letzte Reisebericht ist ja schon ewig her. Oder bist Du derzeit in der Wildnis im Hinterland ohne Internetempfang? I hoff es geht Dir gut. Machs auf alle Fälle guat bis naxts Moi.

Monika
HL 1206607961000
Griasde H!! aa bayerisches HAWE DERE! aus dem schönen Irschenberg! I hoff du machst ned irgend an schmarrn, ned dass i am 13.Mai 2013 arbeitslos bin! I hoff dass da guad gähd und dass ma boid wieder an neien Bericht lesen kon! Bis dahin vui glück von deim zukünftigen HL
KURWE 1206130286000
Servus kleiner
Danke schön das du angerufen hast hat mich gefreud ! Find ich sauguad von dir mit der Reise wäre am liebsten selber dabei !
Und das neuste: Wir machen am 7.6 ein OPEN-AIR in Hundham mit Shark !!!!!Geil oder ??
wünsch dir noch alles gute und las mir die Mädels stehen ! Gruß dein Cousa kurwe
Irschenberger-Verwandschaft!!!! 1206122664000
Hawe "Ausreißer",
mia verfoing Deine Berichte nadirle a-de san echt interessant.
Mia hoffn, Dia geht´s guad und Du hoidst uns weidahin auf´n laufenden.
Mia feiern des Jahr Ostern in "weiß" und wünsch´n da somit wunderscheene Ostern (zwar ohne Hosn? Aber dafür mit Kängurus

Übringes gratulation zu Deim 6. Großcousa Seppi Bacher-Braun

Es griaßn de 5 Irschenberger (Hacklinger)
Katharina 1204124215000
Head sie echt guad o.irgendwie a bissl zum neidisch wern... Wünsch da no a schnene Zeit.
lg Katharina
Marina 1204123825000
Hi Gschbensä,
I muas di Loben, finds spitze das
ma deine ganzen Erlebnisse und Abendheuer
so mitverfolgen kon!
Vui Spass und dua auf di Aufpassen
Liebe Grüße Marina
P.S. Dua vui Foto's eine.
Bocha Mädels mit Oma 1204047760000
Hey Cousachen,
mia dann nadirli a dein Bericht verfolgen, head sie ja echt ganz guad o. Weidahin fui Spaß, lass da guad geh und mach da a schene Zeit!
Und dua uns weidahin so guad informian!
Bas auf di auf!
Liebe Grüße deine 3 Cousinen und dei Oma
große Schwester 1204009236000
Servus Flori,

Dei Bericht is super. Du hast scheinbar nb. Gas-, Wasser-, Sch...installateur und (demnächst)Schafscherer ein bisher verborgenes Talent als Berichterstatter. Des machst ja sauguat. I grei mi scho auf Dein naxtn Erlebnissbericht m. Fotos und hoff Du vergißt ins ned! Paß auf Di auf!
Monika
uli 1203977385000
Hi Flo,
klingt echt interessant! Freu mich schon auf den nächsten Bericht...
mama 1203968279000
habens gelesehen(papa+veronika+ich)findens lustig und interessant.fotos mit kommentare wären besser und persönlicher (für de deppen de sie in da welt ned auskenan)meld dich ma wieder (tel oder e-mail)